تفاوت بین اپلیکیشن Hybrid و Native در چیست؟
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن نرم افزار های Native در یک لهجه برنامه نویسی که پلت فرم اختصاصی خویش را داراست، توسعه و گسترش داده می گردند و فقط با پلت فرم مربوطه سازگار می‌باشند. برنامه های اندروید در صدر در جاوا گسترش پیدا کردند، در حالی که برنامه های iOS در Swift اپل پیشرفته اند.

 

این در حالی میباشد که نرم افزار های هیبریدی با به کار گیری از فناوری های اینترنت مانند HTML5، جاوا اسکریپت و CSS در ادغام با عنصرها مستقر توسعه و گسترش می‌یابند. آن‌ها در اصل تارنما های جداگانه از پلتفرمی می باشند که با به کار گیری از یک webview ساکن اکران داده میشوند. webview یک کامپوننت ساکن میباشد که بوسیله سسیستم دلیل هایی مانند اندروید و ios برای بار گذاری محتوای اینترنت مهیا آورده می گردند.

فیض پایانی
هر دو مدل نرم افزار Hybrid و Native پاسخگوی نیاز یوزرها می‌باشند و نمی اقتدار اظهار‌کرد یکی از بر دیگری برتری دارااست در واقع این دو مدل نرم افزار نقط ضعف یکدیگر را پوشانده و نقاط قوت هم را تقویت می‌نمایند ولی ما به شما پیمان دادیم که در انتها این نوشته‌ی علمی بگوییم گسترش نرم افزار Hybrid یا این که Native ؟ کدام یک بهتر میباشد؟

جواب چنین میباشد چنانچه بخواهید اپلیکشن تان را با دستکم دارایی و در هنگامی محدود گسترش دهید صد رد صد شیوه هیبریدی از حق تقدم شامل است. این در حالی میباشد که برنامه های ساکن برای نرم افزار هایی که نیاز به کارایی بی سابقه و خصوصیت های سفارشی دارا‌هستند مطلوب خیس میباشد. ما صرفا به شما مزایا و معایب هر یک از نرم افزار ها را بارگو کردیم این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید کدام یک از آنان برای شما مطلوب خیس میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: