نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیش یا سایت در شرایطی‌که قصد دارید یک نرم افزار تلفن همراه برای پلتفرم های متعدد مانند اندروید و ios و یا یک وب وب سایت برای خود طراحی فرمایید بایستی، تاکید می کنیم مطلقا باید به صورت بی نقص این صفحه از اینترنت وب سایت مارا مطالعه نمائید . اعتنا به نکاتی که درین نوشته ی علمی آورده شده میباشد، برای مقدمه کار شما اساسی و و حتمی می باشد .

پباده سازی نرم افزار

 

1-

صرفا یک ایده کلی و نپخته بخش اعظمی از افرادی که برای مشورت ایده کسب و عمل خودشون به راهکارپویا رجوع و برگشت می‌نمایند، ایده ای مضاعف عالی و جالبی را دارا هستند اما تنها یک ایده خامی می باشد و تامل می‌کنند همین برای آغاز کافی میباشد، توجه داشته باشید که‌این ایده در ذهن اکثری مثل شما وجود داراست پس رویکرد مطالعه بازار و همینطور روش اجرا و صد ها نکته ریز و درشت دیگه میتونه این ایده شما‌را تبدیل به یک کسب و فعالیت موفق بکنه .

 

2-

پاسخ این سوال که ایده شما چه مشکلی رو حل میکنه مدام بایستی این سوال رو به صراحت پاسخ دهید که ایده شما چه مشکلی و ایراد یک‌سری نفر و به چه قیمتی میتونه حل کنه .

 

3-

ایده شما به درد هیچ کسی نمیخوره اکثری از افراد ایده ای که خود این ایده از روی یک آغاز آپ داخلی و یا این که خارجی با تغیرات کوچک اسکن برداری گردیده را، در ذهن خویش می پرورانند و آن گاه در پی یک فرشته نجات فئودال می گردند که تصوراتش را عملی نماید که‌این مسئله صد در صد غیر قابل انجام بوده . عالی البته در فعالیت تمامی سرمایه گذاران کوچک و گرانقدر در‌پی فردی خوش تفکر و قادر می گردند که توان اجرای ایده های خلاقانه را داشته باشد پس در صورتیکه اندیشه میکنید که ایده ای خلاقانه دارید پس بلافاصلهً فعالیت خود را ابتدا فرمایید و با نشان دادن فرایند رشد خود و اکران نرخ تبدیل بازدید کنندگان به مشتری به راحتی می‌توانید سرمایه گذار و افراد کارکشته رو جذب فرمایید و کسب و فعالیت خود را تخت گاز پرورش دهید . بدانید که هیچ فردی برای تصورات و توهمات خیالی شما که چه بسا توان برداشتن کوچک ترین قدم ها را نیز به تنهایی ندارید هیچ ارزشی قائل نخواهد بود .

 

3-

در حالتی که کسب و عمل شبیه ی وجود دارد چرا باید مشتری سراغ شما بیاید مدام این نکته رو در حیث داشته باشید که کسب و عمل شما نیاز به عارضه ها مضاعف قانع کننده ای برای این که مشتری، حریف شما رو رها کند دارد . به عنوان مثال برای ساخت وب سایت صنعت های دستی تاءمل نکنید که زیرا صرفا ارزان تر و یا این که باکیفیت تر خدمات می دهید برای مشتری کافی می‌باشد، خیر این عوارض، دلایلی می باشد که در دل امور فنی، طرز مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ شما، طراحی وبسایت و نرم افزار UI/UX شما و … . نهفته می باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن سال 2014 سال پیشرفت های دیده گیر برای موبایل بوده و قرار میباشد سال 2015 شاهد تغییرات بیشتری باشیم. شما تحت عنوان صاحب و مالک نرم افزار های موبایلی بایستی دقیقا بدانید که مخاطب از نرم افزار چه به کارگیری ای می‌کند بعد از آن اطمینان نتایج میکنید که یوزرها در پی چه قسمتی از اپ می باشند و آیا میتوانند به راحتی آن نصیب را پیدا نمایند؟

هنگامی تارنما شما سازگار با موبایل میباشد به راحتی در دسترس همگی ی کاربرانی قرار می‌گیرد که از دسکتاپ، موبایل هوشمند و یا این که تبلت استعمال میکنند. همین زمینه یک کدام از مزایای اصلی وب سایت سازگار _با تلفن همراه_ میباشد. بطوریکه محتوای ورقه به راحتی در دست استفاده کننده قرار می‌گیرد اما وقتی که یک اپ منحصر به فرد پباده سازی میکنید تمامی چیز عوض می شود.

زمانی شما در‌پی ایجاد اپ میباشید بایستی مطمئن گردید که استفاده کننده اپ شما‌را می شناسد، و دانسته که می بایست چطور آن را اخذ و نصب نماید. بدین ترتیب وقتی که به صنعت تجارت الکترونیک گام می‌گذارید، خیر صرفا می بایست مدیر نرم افزار را بر عهده بگیرید بلکه می بایست آن را به مخاطب متبوع بشناسانید.

برای معرفی اپ و شناساندن آن به مخاطب متبوع، 10 نحوه موجود است:

نرم افزار را روی سایت اصلی اکران دهید
میتوانید درباره ی اپ در نصیب بالای تارنما مقاله بنویسید و یا این که برای آن یک برگه ی مستقل در لحاظ بگیرید. در غایت بایستی کاری نمایید که مخاطب اپ شمارا بشناسد. می‌توانید در امر اپ در هر بخشی از تارنما که مطلوب می‌دانید تبلیغات فرمایید.

نوشته‌ی علمی ی بازبینی نرم افزار را در تارنما های وسیع و دارای شهرت بازنگری اپ منتشر فرمایید
با اینکه این فعالیت به کارایی بخش اعظمی نیاز داراست، می‌توانید نوشته‌ی علمی ی بازنگری اپ متبوع را در وب سایت های مشهور منتشر نمایید و چشم به راه ورود یوزرها از آن وب سایت ها گردید.

از تاثیر مجله ها غافل نباشید
حتی پرمشغله ترین اشخاص هم قرائت پست الکرونیکی ها را جز الویت های خودشان میدانند. با ارسال کردن روزنامه آنان‌را با اپ خودتان آشنا نمائید. درین روزنامه ها دکمه ای قرار دهید که یوزرها را مستقیما به اپ می‌رساند. با این عمل ورود یوزرها به نرم افزار بسیار بی آلایش می‌گردد.

در شبکه های عمومی در باب نرم افزار جدیدتان مقاله بنویسید
در‌صورتی‌که میخواهید در شبکه‌های‌مردمی تبلیغ نمائید دو رویه دارید: منش اولیه این میباشد که برای اپ یک کاغذ ی قانونی مستقل فعال‌ساز‌ی نمایید. در نحوه دوم میتوانید در زمینه ی اپ در کاغذ ی اصلی کسب و کارتان در وب سایت هایی مانند توییتر و گوگل پلاس مقاله قرار دهید. از اینستاگرام و پینترست برای ارسال تصویر بخش هایی از اپ به کار گیری فرمایید و به مخاطب نشان دهید که فضای داخلی اپ به چه فیس میباشد.

در شبکه‌های‌اجتماعی تبلیغ فرمائید
با این عمل مخاطب های اصلی را شناسایی میکنید. چنین تبلیغاتی حقیقتا تاثیر گذار می‌باشند. در‌حالتی که پرداخت هزینه ی تبلیغات برای شما قضیه ی مهمی وجود ندارد این طرز حقیقتا برای شما مطلوب میباشد.

نرم افزار خودتان را در شایسته ترین نصیب وب سایت ها (مرتبط با فروش اپ) اکران دهید
اپ شما می بایست در جور بندی صحیح قرار بگیرد زیرا صرفا در‌این حالت یوزرها می‌توانند نرم افزار متبوع را پیدا نمایند. قرار دریافت کردن آن در جور بندی بی ربط به تلف کردن مخاطب سبب می گردد.

در انجمن های آنلاین (forum) درباره‌ی نرم افزار حرف فرمائید
با کلام کردن در امر اپ در انجمن های آنلاین مثل یاهو، تیم های لینکدین، گوگل پلاس، توییتر و ... حالت بسیار خیر برای تبلیغات پدید میاید.

یک مقاله برای بلاگ بنویسید
در مطلبی از خصوصیت های اصلی و کاربردی اپ بنویسید. در چهره قابلیت و امکان تصاویری از نرم افزار به آن بیش تر نمائید. حتی میتوانید یک ویدیو دمو هم در مقاله قرار دهید.

پیوند نرم افزار را در دست کاربرانی که از وب سایت خرید کردند قرار دهید
می‌توانید پیوند اپ را در پست الکرونیکی های تایید روند خرید بگنجانید. بنابراین نرم افزار شما در تلفن همراه مشتری های دارای مسئولیت نصب می گردد. به علاوه میتوانید یک کوپن تخفیف برای مشتری ها در لحاظ بگیرید و کاری نمائید که مشتری ها بتوانند صرفا از روش آمدن به نرم افزار از آن به کار گیری نمایند.

باز‌نگری نرم افزار در سایت های فروش اپ(وبسایت های نرم افزار ساز آنلاین)
وقتی که اپ شما به دفعات بسیار زیاد دانلود میگردد و ایده ها مثبتی درباره‌ی آن نوشته میگردد فعالیت شما بسیار معمولی می‌گردد. این استدلال ها نرم افزار شمارا در بین کاربرانی که ذوق و سلیقه ی شبیه دارا هستند دارای شهرت مینماید.

در پایان به خیال و خاطر داشته باشید که انگیزه شما خوی اپلیکیشنی ست که یوزرها در‌پی آن می باشند، به راحتی آن را پیدا میکنند، دانلود و نصب میکنند و به راحتی از آن به کار گیری می نمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن در حالتي‌كه تاکنون خصوصی به ليست برگزيدگان و پردرآمدترين كارهاي عالم زده باشيد، بي ترديد اسم برنامه نويسي را به عنوان يك كدام از پول سازترين كارهاي فهمیده در‌اين ليست مشاهده نموده ايد. هر يك سري بيش خیس گزارش ها و تحقيقاتي كه درين حوزه انجام شده مربوط به ايالات متحده و كشورهاي اروپايي ميباشد، ولي مي اقتدار با پاره اي تغيير تحول آن‌ها‌را به مملكت خودمان هم بسط اعطا كرد.

طراحي اپليكيشن

در كشور‌ايران هنوز يك تحقيق داراي اعتبار از معیار درآمد برنامه نويسان و جايگاهي كه در آن قرار دارند فيس نگرفته ميباشد، ولي با انجام تحقیقات محلي و گشوده نگري وضعيت سرزمين متوجه مي شويم كه برنامه نويسي در كشور ايران هم ميتواند بسيار پولساز باشد، به شرطي كه در‌اين کار حرفه ای گرديد.
ولي برنامه نويس هاي وسیع معمولا با علاقه قلبي به تكنولوژي و كامپيوتر در مسير برنامه نويسي قدم ميگذارند و معمولا پول معیار خيلي مهمي براي شروع فعالیت نیست. برنامه نويسان متعددي ميباشند كه عاشقانه کار خويش را دوست دارند و اين عشق باعث گرديده كه بخش اعظمي از مواقع حتي به طور مجاني فعاليت نمايند. در‌حالتي كه نگاهي به گيت هاب بيندازيد متوجه خواهيد شد كه چه تعداد از پروژه ها درين اینترنت سايت به طور مجاني در دست مردم قرار ميگيرند.

چطور برنامه نويسي را ابتدا كنيم؟

تبليغات
اپتيموم وی
اينفلوئنسر ماركتينگ
تبليغات اينستاگرام

شيوه و آمادگي براي آغاز برنامه نويسي

چگونگي آغاز برنامه نويسي
زماني كه ميخواهيد فراگيري برنامه نويسي را آغاز نمائيد، بهتر ميباشد يكسري نكته را مدنظر داشته باشيد تا ميانه فعاليت به ايراد نخوريد. بهتر ميباشد مواقعي كه در پي مطرح ميكنيم را در خودتان كاوش نمائيد و بعد به صورت حرفه ای به برنامه نويسي بپردازيد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


از محدودیت های گوشی بویژه اسمارت فون برای خلاقیت سود ببرید. بعنوان مثال می قدرت از یک اپلیکیشن برای تشخیص چهره بهره مند شد تا بجای برش تصویر بصورت دستی auto crop در راءس فوکوس تصویر انجام شود.
پباده سازی نرم افزار طراحی اپلیکیشن
استعمال با صرفه از آندسته از قابلیت های تلفن همراه که در کامپیوتر وجود ندارند. بعنوان مثال می توان از دوربین تلفن همراه برای کاستن از پیشنهادها در جستجو یا supplierها به کار گرفت. به کار گیری از سنسورها بویژه جاهایی که دیتای اضافی آنان می‌تواند از همت کاربر یا اپلیکیشن بکاهد.

سهولت طراحی. طراحان جوان معمولا از متن های کوچک و لی اوت های دشواری استفده میکنند که تلاوت و ضربه زدن های دقیق را برای کاربران مسن تر طاقت فرسا می نماید. از افکت Retina به کارگیری نکنید زیرا اکنون پیکسل های کوچکتری وجود دارا هستند که متن را حتی در سایزهای کوچکتر از دید فنی خواناتر می نمایند. چشم های آدم با عبور از سن سی و پنج سالگی قدرتمند به خواندن متن های خیلی کوچک نمی باشد. براین اساس بهتر است از طراحی قابل تطبیق استفاده شود که لی اوت را برطبق اندازه متن تهیه می‌کند. رابط کاربری سایز متن در iOS7 حجم کدنویسی برای آیفون ها و آی پدها را کاهش میدهد.

پروتوتایپ ها و اشکال تستی را روی دستگاه و اپلیکیشنی که اجرا خواهد شد به مشتری یا کاربران نشان دهید. پی دی اف یا فوتوشاپی که روی اسکرین کامپیوتر تست شود نمی تواند بازتاب دقیقی از چیزی باشد که در اسکرین گوشی یا تبلت نشان داده میشود. بعلاوه تعاملات آن‌ها از قبیل تاچ، سوایپ و تایپ نیز یکسان نیست. آنچه که در اسکرین های پهناور با موشواره و کیبورد بخوبی عمل می‌نماید ممکن است در تاچ اسکرین های کوچک وحشیانه بنظر برسد. برعکس این مورد نیز راستگو می باشد آنچه که در تلفن همراه های تلفن همراه بخوبی کار مینماید میتواند در اسکرین کامپیوتر همت ضعیفی داشته باشد. بنابراین پروتوتایپ ها و نمونه های تستی را در کانتکست درست به مشتری نشان دهید.

آشنایی با تشبیهات ((Metaphors. تشبیهات گرافیکی جهانی اندکی وجود دارا‌هستند. شما می‌توانید روی افرادی حساب نمائید که با تصاویر آنالوگ کهن مانند اسکرین های تلوزیون، کنترل های رادیو، نوار ضبط و غیره آشنایی دارا هستند. نسل های جوانتر با آن ها آشنایی ندارند حتی در صورتی در فیلم های دیرین دیده باشند. هرچند آیکونوگرافی از نگاه نظری قابلیت طراحی جهانی بیشتری را میسر می‌کند البته بسیاری از آیتم های آنالوگ برای آیکون ها چندان آشنا نبوده و کاربران را گیج میکنند. به کار گیری از متن حتی درصورت نیاز به لوکالیزیشن می تواند بهتر باشد.

اجتناب از سادگی بیش از حد هنگامیکه همگی چیز از قبیل رنگ، وزن و غیره شبیه یکدیگرند. سادگی بیش از حد درست به گیج کنندگی پیچیدگی زیاد است چراکه هردو در تمرکز کاربر روی وظایف یا محتوا اخلال ایجاد می‌کنند.

طراحی apps نه applications. هرچه اپ پیچیده تر باشد استفاده از آن و نویگیت دشوارتر خواهد بود، بخصوص در گوشی های هوشمند و شرایطی مانند نور و روشنایی نادر یا زیاد و شرایط کاربران(وضعیت ایستاده یا نشسته). درصورت خیل عظیم عملکرد هایی که برای ارائه دارید می‌توانید آن‌ها‌را فی مابین تیم ای ازاپ های مرتبط تقسیم فرمایید. بدین ترتیب هر اپ بر یک کارایی متمرکز می گردد و بار اضافی به آن وارد نمیشود. عدم پیچیدگی بیش تر از حد و منحرف کننده یک ضرورت محسوب می‌شود.

طراحی برای لایه هایی از تجربه. کاربرانی که برای اول بار از یک اپلیکیشن تازه وارد شده به بازار استعمال می کنند بایستی چیزی گرانبها و ویژه در آن حس کنند. کاربران آتی نیز می بایست فواید بیش تر و با دسترسی سهل وآسان آنرا دریابند. اشخاصی که بطور مرتب از یک اپ استعمال می نمایند معمولا بدنبال کاربردی عمیق تر برای استفاده مداوم و پایدار می‌باشند. یک نمونه ی خوب از چنین اپی، Flipboard می باشد.

انتقال دیتا به کاربران در کانتکست. بعضا تکنیک ها برای غنی تر کردن تجربه کاربری از حرکت(motion) و تغییر‌و تحول((transitions استعمال کرده و ارزش اپ طراحی شده را به کاربران منتقل کرده و آنها‌را وادار به جستجوی آن نمیکنند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن سوالاتی که باید گذشته از طراحی اپلیکیشن از خود بپرسید

امروزه در فهمیده برای هر شاخه‌ای از کسب‌وکار، یک اپلیکیشن موبایل وجود دارد. به عبارتی دیگر هر فروشگاهی چه کوچک و چه بزرگ برای خودش یک اپلیکشن طراحی کرده است یا در تامل تولید آن است. در واقع با توجه به ارتقا به کارگیری از موبایل‌های هوشمند و در نتیجه اشکال نصب انواع اپلیکیشن ها درین موبایل‌ها، کسب‌وکار به قدرت برنامه‌های موبایل در بازاریابی و فروش خود پی برده و از این رو، در صدد می باشند تا بتوانند سهمی از بازار به وجود آمده، در توسعه کسب‌وکار خود به کار گیری کنند.
پباده سازی نرم افزار
طراحی اپلیکیشن به خودی خود یک پلتفرم خیلی نه در توسعه فروش میباشد؛ ولی برای اینکه بتوانید یک اپلیکیشن توانا طراحی فرمایید، نکات و اصولی موجود است که قبل از همگی بایستی آن­ها را در نظر بگیرید. این اصول خود به دو مدل فنی و غیر فنی تقسیم می‌شوند. متأسفانه بیشتر طراحان اول از همه به سراغ اصول فنی می روند، در شرایطی‌که که این مورد ها غیر فنی و تحلیل روانشناسانه کسب‌وکار و به خصوص تحقیق بازار می باشد که قادر است موفقیت کسب‌وکار شما‌را تضمین کند.

ما درپی این نوشته‌علمی قصد داریم تا یک‌سری سؤال مهمی را که شما باید قبل از برنامه نویسی موبایل پرسیده شود، بیان کنیم.

قبل از قرائت ادامه مقاله، قرائت نوشته‌ی‌علمی زیر را به شما توصیه می‌کنیم

نکات کلیدی طراحی اپلیکیشن برای کسب وکارهای کوچک

سؤالات اساسی قبل از طراحی اپلیکیشن
1. آیا وب سایت شما رسپانسیو است؟

 

شاید از خودتان بپرسید که این سؤال چه ارتباطی با طراحی اپلیکیشن دارااست؛ ولی در واقعیت می بایست خاطرنشان کرد که این اولی سؤال و در واقع اولی اقدامی میباشد که باید پیشین از ابتدا به طراحی در نظر بگیرید. اضافه کاربران قبلی از استفاده از اپلیکیشن یک شرکت، درصدد هستند که اطلاعاتی در زمینه ی شرکت یا راهنمای استعمال از برخی تولیدات را در سایت مطالعه کنند و از این رو از طریق گوشی وارد تارنما می‌شوند.

در شرایطی‌که وبسایت شما واکنش گرا نباشد، علاوه بر اینکه گوگل آن را جریمه خواهد کرد، استفاده از آن برای کاربران خیلی دشوار خواهد بود، برای همین، در چهره داشتن سایت، اولین اقدام واکش گرا کردن آن است. در حیث داشته باشید که یکی اهداف اپلیکیشن بازاریابی برای ارتقا مرتبه بندی سایت است.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن  طراح UI / UX، ساكن در دبي، Alejandro Ausejo، تيم اي موثر از نكات پباده سازي با تيتر ” 7 قانون پباده سازي UX ” را مبتني بر مطالعات زيادي درباره اخلاق و خوي و روانشناسي بشر به وسيله دانشمندان با شخصيت عده آوري کرده است.

طراحي اپليكيشن
درين نوشته‌ي علمي به بازبيني اين 7 قانون با گرافيكي معمولي و قابل درک براي همگان مي پردازيم
اين قوانین چگونگي ادراک و پردازش داده هاي بصري را به ما نشان ميدهد. در حالتي‌كه درک درستی از چگونگي تجزيه و بررسي مغز ما از اطلاعات داريد، در ایجاد يك تجربه كاربري موفق از مزيت مشخصي برخوردار ميباشيد. قوانین زیر را گشوده‌نگري نمائيد و دفعه آن‌گاه كه رابط كاربري را پباده سازي مي‌كنيد، آنها را به خيال بسپاريد.
1- اثر Von Restroff
زماني يك سري شي ءها شبيه وجود داشته باشد ، به احتمال زياد موردي كه از ساير فرق مينمايد به یاد مياورد.
زماني يكسري شي ءها شبيه وجود داشته باشد ، به احتمال زياد موردي كه از ساير فرق ميكند به خاطر مياورد.
2- قانون Hick
زمان لازم براي تصميم گيري، با تعداد و پيچيدگي تعيين ها افزایش مي‌يابد.
زمانه لازم براي تصميم گيري، با تعداد و پيچيدگي گزينش ها ارتقا مي‌يابد.
قانون Hick در زندگی حقيقي وواقعي
آن را بي آلايش و احمق نگه داريد
KISS را اعمال نمائيد: آن را بي آلايش و احمق نگه داريد. درواقع KISS مخفف : Keep It Simple Stupid hhhh.
3- قانون Fitt
زمانه دستيابي به انگيزه تابعي از فاصله و اندازه انگيزه ميباشد.
زمان دستيابي به انگيزه تابعي از فاصله و اندازه انگيزه ميباشد.
4- اثز Zeigarnik
افراد وظيفه ناتمام يا اين كه جداگانه گرديده را بهتر از انجام وظايف به خاطر مي‌آورند.
افراد وظيفه ناتمام يا اين كه قطع گرديده را بهتر از انجام وظايف به خیال و خاطر مياورند.
5- اثر خصوصی زنجيره اي از پوزيشن ها
يوزرها اين گرايش را دارا‌هستند كه به شايسته ترين وجه وی‌لين و آخري موارد را در يك‌سري به خيال و خیال بسپارند.
يوزرها اين گرايش را دارا‌هستند كه به شايسته ترين وجه وی‌لين و نهايي موردها را در يكسري به خيال و خیال و خاطر بسپارند.
6- قانون حيطه مشترك
در حالتي‌كه در هم اكنون تقسيم ناحيه اي با مرز مشخص و معلوم باشيد، عنصرها تصميم به تقسيم در تيم ها دارا‌هستند.
در‌حالتي كه در اكنون تقسيم حوزه‌ اي با مرز معین باشيد، موادتشكيل دهنده تصميم به تقسيم در تيم ها دارند.
7- قانون Proximity
شي ها نزديك، يا اين كه همسايه يكديگر، تصميم به تيم بندي دارند.
اشيا نزديك، يا اين كه همسايه يكديگر، تصمیم به تيم بندي دارا‌هستند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحي اپليكيشن در مشهد  پيشرفت تكنولوژي باعث گرديده كه گوشي‌هاي گوشي گزيده مستقل‌نشدني از زندگي‌مان باشد . با وجود دکان‌ها و بازارهاي اپليكيشن، نيز اکنون اين امكان مهیا گرديده تا به‌راحتي بتوانيم اپليكيشن‌هاي قضيه نياز و موضوع عشق‌مان را در زماني كوتاه كاوش و دانلود كنيم . صرف لحاظ از ترقي تكنولوژي، اكثري از شركت‌ها در تلاشند تا يك مارك دارای اعتبار در صنعت مرتبط با خویش ایجاد نمايند . ارتقاي يك اپلیکیشن موبايل احتمال داراست به آن آساني كه تصور مي شود نباشد . در طراحي اپلیکیشن اين نكته حائز اهميت میباشد كه قوانيني را آماده كنيم تا مشتريان و مخاطبان‌مان، تجربه‌‌كاربري نيكي را موقع به کارگیری اپلیکیشن ما داشته باشند .

طراحي اپليكيشن در مشهد
در پايين به نكات مهمي اشاره مي‌كنيم كه در طراحي اپليكيشن بايد گزینه دقت قرار گيرند : سادگي اولين و مهم ترين قضيه كه بايد در پباده سازي يك اپليكيشن به آن دقت داشته باشيد، آساني کار براي مشتري مي باشد . فضاي اپ شما نبايد به سیرتکامل‌اي پيچيده باشد كه مشتري را از مطالب با اهميت و اصلي برنامه گم راه كند . ويژگي‌هاي زياد مضاعف علي الخصوص در محیط با اهميت برنامه، مي تواند براي مشتري حيران كننده باشد، پس تا حد قابليت و امكان از آنان پرهيز نمائيد .
تناسب مورد يكي از مهم‌ترين فاكتورهايي كه نقش حياتي را در ارائه يك تجربه‌كاربري فوق‌العاده به كاربر بازي مي‌كند، تناسب اپ شما با آیتم فعالیت شركت يا اداره میباشد . اپلیکیشن شما بايد بازديد‌كنندگان و مشتريان‌تان را انگیزه‌گيري نمايد و عذروبهانه‌اي براي كاربران ايجاد نمايد كه از برنامه استفاده كنند . علاوه بر اين، يك اپليكيشن مطلوب، اطلاعات صحیح و جامعي را در مورد اداره و فعاليت‌هاي سازمان در اختيار يوزرها قرار مي‌دهد و به آن‌ها ياري ميكند تا با سیرتکامل تجارت شما آشنا شوند . تحقيق و گسترش اپلیکیشن در قضیه اطلاعاتي كه در اختيار يوزرها قرار مي‌دهيد، يك عدد از كليدهاي پيروزي شماست . بنابر اين كليدي ميباشد كه قبل از آغاز به پباده سازي اپليكيشن، تحقيقاتي جامع در اين قضیه داشته باشيد .
بهينه‌سازي بهينه‌سازي يك اپليكيشن گوشي براي گسترش‌دهندگان فعاليت رنج به حیث مي‌برسد . استدلال آن مي‌باشد كه اقدامات مختلف و گوناگوني بايستي فيس گيرد تا يك اپليكيشن را معمولي و كاربر‌پسند كنيم . در اين راستا بهينه‌سازي اپ يك فاكتور مهم براي خلق و خوی يك شاهكار اپليكيشني مي‌باشد . اپليكيشن شما بايستي به سیرتکامل‌اي طراحي شود كه بتواند به آساني و در كمترين عصر، داده ها زمینه نياز را به مخاطب منتقل كند .
مهندسي رابط كاربر براي پيروزي در ایجاد اپليكيشن، رابط كاربري نقش تعيين‌كننده‌اي را ايفا مي نمايد . بنابر اين، اپ سازمان مي بايست در مسيري قرار گيرد كه نگاه يوزرها را به خویش جلب نمايد . در نتيجه بسط‌دهندگان، مي بايست جوانب متفاوت را در پباده سازي اپلیکیشن در حیث داشته باشند تا با تولید جذابيت بصري منجر جذب به کار گیری كننده شوند .



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحي اپليكيشن 


یبگشسنبکسیبمک. این یک فیض نظرسنجی میباشد. با هم میخواهیم از تاثیرات توضیحات متا (Meta Description) و برندسازی در نرخ کلیک را بدانیم. اکثر قریب به واقعه کارشناسان معتقدند که محتوای توانا موجب بهبود سکو در جستجوی گوگل می شود. بیراهه هم وجود ندارد!

نتیجه ها پژوهش ها Ignite Visibility نشان میدهد که توضیحات متا ، اسم تجاری (مارک) و تیتر کاغذ، به ترتیب بالاترین تأثیر را بر تصمیم‌گیری استفاده کننده برای کلیک روی یک سود کاوش دارا‌هستند. همینطور دو سوم کمپانی کنندگان در‌این نظرسنجی گفته‌اند که تبلیغات بیش تر می تواند سبب ساز به عدم به کار گیری آنان از گوگل بشود و بخش اعظمی از آنان معتقدند که گوگل با به کارگیری از متا دیسکریپشن و بقیه قابلیت و امکان‌های افزوده گردیده به ورقه حاصل کاوش، کیفیتش را بهبود بخشیده میباشد. براین اساس لازم میباشد در نصیب ایجاد محتوا وب سایت خویش متا دیسکریپشن حاذق‌ای بنویسید.

تعداد کمپانی کنندگان درین نظرسنجی 500 نفر با برهه زمانی سنی 25 تا 60 سال بوده‌اند.

بالاترین تأثیر توضیحات متا بر نرخ کلیک
هنگامی از کمپانی کنندگان در‌این نظرسنجی پرسیده شد که چه چیزی برای آنها بر گزینش یک کدام از حاصل کاوش بیشترین اثر را دارااست، جواب 62.9 درصد از کمپانی کنندگان توضیحات متا ، 24.2 درصد اسم تجاری و 13 درصد تیتر بوده میباشد. با این اکنون یکی‌از یافته‌های ضد هم و خیره کننده نظرسنجی نیز این بود که 55.1 درصد کمپانی کنندگان گفته‌اند که فقط بر روی برندهایی کلیک می نمایند که میشناسند.

یوزرها معتقدند که حاصل کاوش بهتر گردیده‌اند
اکثر کمپانی کنندگان درین نظرسنجی گفته‌اند که شرایط فعلی حاصل گوگل (این نظرسنجی در دسامبر 2019 صورت گرفته) از موقعیت آن در ماه ژانویه 2019 بهتر شده‌است. درصد مشابهی از آن ها (55.5٪) نیز تأیید کرده‌اند که استعمال از توضیحات متا ویژه و بقیه قابلیت و امکان‌‌های مو جود در برگه حاصل کاوش، موتور جستجوی گوگل را بهتر نموده است.

آیا تبلیغات طولانی تر یوزرها را فراری می دهد؟
دو سوم (66.7٪) از کمپانی کنندگان معتقدند که در شرایطی که گوگل تبلیغات بیشتری را به نتیجه ها کاوش بیفزاید، از این موتور کاوش کمتر به کار گیری خواهند کرد. این سود در تناقض بدون نقص با یافته‌های یک پژوهش دیگر در دسامبر 2018 میباشد. 75 درصد از کمپانی کنندگان در نظرسنجی قبل گفته بودند که تبلیغات به آنها در یافتن داده ها گزینه نیازشان یاری میکند. ولی گشوده هم بخت با توضیحات متا کیفیت عالی ملازمت میکند.

حدود 67 درصد از کمپانی کنندگان Ignite Visibility تأکید کرده‌اند که با کلیک بر روی برندهایی که در حاصل تبلیغ کرده‌اند به جای کمپانی‌هایی که برندشان را می شناسند، مخالفند. این نتیجه ها در توافق با نتیجه ها یک پژوهش دیگر میباشد که کمپانی کنندگان در آن گفته بودند تنها روی نتایجی کلیک می نماید که اسم تجاری آن را بشناسند.

این نتیجه ها چه اهمیتی دارااست؟
مبتنی بر این نظرسنجی، آوازه مارک دو‌مین استدلال تأثیرگذار بر نرخ کلیک میباشد و عنصر مهم برای تصمیم‌گیری اکثری از یوزرها میباشد. ساخت آوازه برای مارک بایستی در دستورالعمل سئوی شما نقشی مهم داشته باشد تا به تبع آن نتیجه ها جستجوی ارگانیک را بهبود ببخشد.

سود مهم دیگر این نظرسنجی اکران اهمیت تایپ کردن توضیحات متا متقاعدکننده میباشد. صاحبان وب سایت‌ها و سئوکاران بایستی از مطابقت این بخش با انگیزه از کاوش، اطمینان نتایج نمایند. به این دلیل‌که در حالتی‌که گوگل تشخیص دهد که توضیحات شما چندان مطلوب وجود ندارد، بخشی از متن را در بخش توضیحات اکران خواهد بخشید.

در شرایطی که یوزرها نتیجه ها جستجوی امروزی و امکان‌های آن را دوست دارا هستند، شما هم بایستی با آن سازگار گردید. یک راهکار معمولی، ساخت محتوا بر مبنای خصوصیت‌های نو ورقه حاصل کاوش میباشد.

یوزرها ممکن میباشد که با اکران تبلیغات زیاد در کاغذ حاصل کاوش موافق نباشند، ولی اکوسیستم گوگل شبیه یک نظرسنجی میباشد و تبلیغات اضافه ممکن میباشد عاملی برای حیف کردن آنان باشد.



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن  سفری کنیم به آینده ، تعداد پباده سازی نرم افزار موبایلدر عالم قابل مقیاس با قبل وجود ندارد ، اپ های گوشی عالم را تصرف کرده اند و دیگر کسی وجود ندارد که از مزیت های نرم افزار ها نداند و دست‌کم سی نرم افزار نصب نکرده باشد .سهم شما در‌این بازار چه است ؟ آیا در آینده طریق های سنتی پاسخگو می باشند ؟آیا در‌این روز ها هنوز اپلیکیشنی برای کسب و عمل خویش پباده سازی نکرده اید ؟

 

مزیت های رقابتی کسب و کارهایی که نرم افزار دارا هستند نسبت به مابقی چه است؟

پیرو مقاله با ما همدم باشید.

در دسترس بودند در هر عصر

دکان آمازون را در لحاظ بگیرید ، اشخاص برای خرید از آمازون چه‌طور کار می کنند ؟آمازون به طور سراسری و در همگی جای عالم جنس و سرویس ها ارائه می دهد .به عنوان مثال درصورتی که فردی در کشور‌ایران بود ، آیا می بایست تا کمپانی آمازون هجرت نماید ، روادید بگیرد و یا این که در حالتی‌که تنها تنها قصد مشاهده تولید ها را داشت می بایست تا آنجا مسافرت نماید؟ نه اینگونه وجود ندارد اشخاص می توانند از مرورگرهای اینترنتی به کارگیری نمایند و هر مکان در هر مکانی که دسترسی به وب داشته اند ، به دکان آمازون متصل می شوند و تولیدها را می بینند و آن گاه خرید می نمایند.

 

ولی نرم افزار از تارنما نیز ریلکس خیس میباشد .یوزرها می توانند به طور استوار خیس و قابل اطمینان خیس به مغازه شما دسترسی داشته باشند. حتی طبق آمار هایی که کمپانی پدیده تجارت انجام داده میباشد، درصد فروش ،نرم افزار دکان های آنلاین نسبت به فروش از روش وبسایت به نسبت بالایی طولانی تر میباشد.

احساس تجربه کاربری بهتر

یوزرها با نرم افزار های تلفن همراه بهتر می‌توانند تعامل داشته باشند تا وب سایت و دیگر بستر ها .در صورتیکه استفاده کننده برای شما اهمیت دارااست پس مسلما به تاءمل پباده سازی نرم افزار گوشی باشید.در صورتی برنامه بلند مدتی برای یوزرها خویش و کسب و کارتان دارید ، داشتن یک نرم افزار اندروید لازمه عمل شماست.

بروزرسانی آنی

داده ها باطن مقر داده تان را براحتی می‌توانید بروزرسانی و دستکاری فرمائید .می توانید به طور آنی تخفیفات ویژه اعمال نمایید و یا این که فستیوال های فروش ویژه را داشته باشید.

 

شما دو شیوه برای پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه دارید:

۱- سپردن پروژه پباده سازی نرم افزار به کمپانی برنامه نویسی

۲-یادگیری برنامه نویسی به طور ماهر و برنامه نویسی پروژه به وسیله خودتان

 

که ما در کمپانی پدیده تجارت هر دو خدمت را ارائه می‌دهیم .شما می توانید بعد از یک عصر یادگرفتن در کمپانی پدیده نرم افزار خویش را بسازید .که ما سفارش می‌کنیم در حالتی‌که وقت کافی دارید خودتان یادگرفتن ملاحظه کنید و خودتان ایده کسب و کارتان را به اپلکیشین گوشی تبدیل فرمایید.در شرایطی‌که نمیدانید چه طور می‌توانید این عمل را انجام دهید ما به شما فراگیری می‌دهیم .همه مطالبی که از طرف ما به شما یادگرفتن داده می‌گردد طبق مراد و ایده شما بوده و حتی ما می توانیم به طور تماما ماهر و در سطح ها بالاتری به شما فراگیری دهیم.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحي اپليكيشن  آیا شما یک ایده خوب درباره‌ی پباده سازی یک نرم افزار دارید که تا قبل از این بوسیله کسی اجرا نشده؟ ولی نمی دانید که برای آغاز تبدیل یک ایده عالی به یک نرم افزار تلفن همراه کاربردی چه کاری بایستی انجام دهید؟ در‌پی با ۱۲ گام که نقش اساسی در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه دارااست آشنا میشوید.

گام اولیه : انگیزه را انتخاب نمائید
داشتن یک ایده خوب فقط نقطه استارت برای هر پروژه ای می‌باشد. ولی گذشته از اینکه مشغول جزئییات گردید، لازم میباشد به صورت واضح انگیزه خویش را از پباده سازی اپ تلفن همراه معین نمائید و همینطور هدفی که نرم افزار دنبال میکند نیز بایستی مشخص و معلوم باشد. نرم افزار در چه نوع ای قرار می گیرد؟یوزرها با نرم افزار شما چه کاری انجام میدهند؟ نرم افزار تلفن همراه در کدام نصیب معاش یوزرها تاثیر گذار میباشد؟

 

تعریف و تمجید یک انگیزه بدیهی برای هر نرم افزار گوشی ، سبب ساز می گردد فرآیند گسترش با سرعت بیشتری در جریان باشد.

گام دوم: طرح نرم افزار تلفن همراه را بکشید
دقت فرمائید که برای کشیدن طرح نرم افزار تلفن همراه ، نیاز وجود ندارد که شما یک طراح ماهر باشید. شما با کشیدن طرح اول نرم افزار ، بستر رابط کاربری نرم افزار را پباده سازی میکنید و خصوصیت های اصلی برنامه شما معین می‌گردد. این مرحله برای قابل شعور شدن ساختار نرم افزار برای اعضای گروه گسترش بسیار دارای اهمیت هست. همینطور این طرح نخستین می‌تواند یک مرجع خوب برای اشخاص گروه باشد تا از روش آن با فاز بعدی توسعه و گسترش آشنا شوند.

گام سوم: تحقیق درباره ی طرح
پس از پر‌نور شدن انگیزه ظریف نرم افزار و طرح نخستین رابط کاربری ، وقت آن رسیده میباشد تا پژوهش ها خویش را در چهار تیم اصلی ابتدا فرمایید:

جستن نرم افزار تلفن همراه دیگری که دراین باره فعالیت دارد.
در شرایطی‌که که شما احتمالا فکر‌میکنید که یک ایده عالی و مختص دارید که می‌تواند تغییرات بزرگی در معاش مردم ساخت نماید، در صورتی‌که نگاهی به آمار نرم افزار تلفن همراه که تا کنون پباده سازی شده‌است بندازید احتمالا نا آرزو خواهید شد. طبق آماری که در مارس ۲۰۱۷ منتشر شد ، فعلا ۲.۸ میلیون نرم افزار اندروید و ۲.۲ میلیون نرم افزار ios پباده سازی شده‌است. بدین ترتیب پباده سازی نرم افزار گوشی که قبلا پباده سازی نشده باشد، بنظر غیرممکن میرسد.

با این وجود، شما نباید به خیال دیگر کسانی که دراین باره عمل مینمایند دلسرد گردید. بر روی پروژه و کسب و عمل خویش تمرکز فرمایید و از ایرادات رقبای خویش درس بگیرید و تلاش فرمایید خصوصیت منحصربه‌فرد خویش را پیدا نموده و بر روی رشد آن تمرکز فرمایید.

یک طرح که برای پباده سازی اپ گوشی خویش میتوانید از آن الهام بگیرید پیدا نمایید.
تارنما های دراین باره موجود است که گونه های پباده سازی را در آنان میتوانید پیدا فرمائید. مثلا می توانید با کاوش در وب سایت Dribbble یک پباده سازی مطلوب پیدا فرمائید که برای پباده سازی نرم افزار از آن الهام بگیرید.

داده ها مرتبط با وضعیت فنی نرم افزار گوشی خویش را گردآوری نمائید.
باز‌بینی فرمائید که آیا ایده شما از حیث فنی عملی میباشد یا این که خیر ! معمولا برای عملی کردن یک ایده بیش تر از یک شیوه موجود است. براین اساس میتوانید خط مش های گوناگون را باز‌بینی کرده و در پایان شایسته ترین خط مش را تعیین نمایید. همینطور یکی از دیگر از مواقعی که می بایست درخصوص آن تحقیق فرمائید مورد ها رسمی مانند، ضابطه اسکن رایت ، اطراف فردی و از این دست مورد ها میباشد که با دقت به دسته کسب و فعالیت شما شاید ناچار به تهییه جواز های دیگری برای پباده سازی نرم افزار تلفن همراه گردید.

در خصوص روش های کسب درآمد از نرم افزار خویش داده ها گردآوری نمایید.
در حال حاضر که با پژوهش ها قابلیت و امکان اجرای نرم افزار خویش را تایید نموده اید، دوره آن رسیده میباشد که راجع‌به استراتژی های بازاریابی خویش تصور کنید. شما بایستی معین نمایید که چهت نیل به مشتریان و جامعه انگیزه خویش از چه راهی کار خواهید کرد. آیا به کارگیری از کمپین های تبلیغاتی گوشی می‌تواند برای شما مفید باشد؟
بعد از گزینش استراتژی بازاریابی ، شما میبایست برنامه کسب در آمد خویش را تهیه و تنظیم نمائید. در نرم افزار گوشی روش های متفاوتی برای کسب در آمد وجود دارد. البته گزینش روشی که شما از آن به کار گیری خواهید کرد بر روی پروسه بسط تاثیر گذار میباشد. به همین استدلال نیاز میباشد که پیش از استارت عمل پباده سازی اپ ، نحوه خویش را مشخص و معلوم کنید.

گام چهارم: برای نرم افزار تلفن همراه خویش wireframe ساخت نمائید
در‌این مرحله نیاز میباشد که از طرح شما یک تصویر بدیهی خیس وجود داشته باشد. به این ترتیب می‌توانید مبتنی بر طرح ابتدایی که تنظیم کرده بودید، با به کارگیری از ابزارهای آنلاینی نظیر mockingbot ، Balsamiq، Moqups و HotGloo، یک wireframe از نرم افزار گوشی تهیه و تنظیم نمائید. این ابزار ها قابلیت طولانی تر نمودن کلید را به شما می دهند، به همین برهان در پایان میتوانید یک پباده سازی داشته باشید که پروسه تا وصال به انگیزه را در آن مشخص و معلوم باشد.

hotgloo - پباده سازی نرم افزار گوشی

در حالی که wireframe را پباده سازی می‌کنید میتوانید در کنار آن یک storyboard نیز پباده سازی فرمائید. در storyboard انگیزه این میباشد که صفحه ها متعدد نرم افزار و شیوه جنبش استفاده کننده در بین این صفحه ها با به کار گیری از عکس و نشانه گر مشخص و معلوم شود.



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحي اپليكيشن 


با وجود قابليت و امكان خريد از طريق اينترنت و تمایل روزافزون يوزرها به‌اين سبك از خريد و توصيه، طراحي اینترنت فروشگاهي از اهميت ويژه اي شامل است. با داشتن يك سايت فروشگاهي، در هر ساعتي از شبانه روز ميتوانيد کالا خويش را معرفي و در غايت بفروشيد. با تولید اینترنت سايت فروشگاهي خويش، در واقع مسير و طريق معرفي مال، شيوه پرداخت و جذب مشتري را معماري و ساختاردهي ميكنيد. وبسایت شما معرف فعاليت و رشته شماست. سوای داشتن يك اینترنت سايت فروشگاهي کالا شما اقبال حضور در فضاي مجازي را از دست خواهد اعطا كرد، به اين ترتيب قابليت رقابت با رقباي خويش در رشته تان را در فضاي مجازي نخواهيد داشت. علاوه بر ایجاد اینترنت سايت ووكامرس، ميتوانيد براي پباده سازي اپلیکیشن ووكامرس نيز اقدام نمائيد.

طراحي اپليكيشن

شايسته ترين وبسایت خويش را با تابان شهر تجربه نماييد ديگر سرويس ها ما

.وبسایت فروشگاهي شما، ويترين كسب و فعالیت شماست. ويترين خويش را به شايسته ترين وجه ممكن تروتميز نماييد. در‌صورتي‌كه كسب و فعالیت شما وسعت و اندازه بزرگتري دارد، توصيه ميكنيم نوشته‌ي علمي تولید سايت شركتي را مطالعه فرمائيد

در طراحي اینترنت فروشگاهي چه بخش هايي الزاما بايستي وجود داشته باشد؟

:بخش معرفي توليدات
درين بخش بايستي ريزه كاري محصول به طوري ساختار يافته و استاندارد بيان شود.اين بخش بايستي ديدني و خلاصه ذکر شده باشد .هر سیرتکامل از توليدها از نظر جنس و رنگ و بعدها و وزن و … با هم تفاوت دارند اين كه به چه شكل اين تفاوت ها در صفحه جزئييات بيان كنيم مهم ميباشد. و ارتباط بی واسطه با هدايت مخاطبان يك مال به سمت مشتري شدن دارااست

.-بخش سبد خريد: درين بخش به کارگیری كننده بايستي به راحتي بتواند جنس خويش را طولاني خیس و حذف نمايد

:بخش پرداخت اكترونيكي
.درين بخش استعمال كننده مي بايست بتواند مبلغ مورد نظر براي كالاي خريداري گرديده را با وضعيت پايين بپردازد

-با اطمينان خيال.-با سرعتي مطلوب

.درگاه پرداخت وبسايت فروشگاهي بهتر ميباشد بتواند به چندين ايستگاه پرداخت بانكي متصل شود .و در وقتي سنجيده انتقال مبلغ واريزي فیس پذيرد .و فيدبك پرداخت به به کارگیری كننده به صورت فيش الكترونيكي ارايه شود

:بخش توليد ها شبيه يا اين كه توليدات پيشنهادي
اين بخش حائز اهميت ويژه اي ميباشد و اقبال بالايي براي خريداري شدن توليدات داراست .به دليل آنكه به کار گیری كننده سوای جستجوي متعددي می تواند كالا مورد نظر خويش را به راحتي پيدا نمايد. اين توليدات تشابه متعددي به كالا كاوش گرديده استعمال كننده دارا هستند .به اين ترتيب اقبال بالايي براي گزينش شدن به وسيله به کارگیری كننده دارا‌هستند



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()