نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن اپليكيشن‌ها بخش مهمي از تكنولوژي روز جاري محسوب مي گردند به طوري كه مي‌اقتدار آن ها را دليل مهم برتري سيستم ادله‌هايي مانند اندرويد و iOS دانست . گوگل و اپل با تولید پلتفرمي کار کشته پيروز شدند گسترش طراحي اپليكيشن دهندگان داراي آوازه را به سمت خویش جذب نمايند . اين موضوع منجر شد اپليكيشن‌هاي پركاربرد و پربازدید اعتنا‌ها را به تلفن‌هاي هوشمندي معطوف كند كه از اين سيستم استدلال‌ها به كارگيري مي‌كردند .

به‌اين ترتيب مي‌قدرت اظهار‌ يكي از مهم ترين عوارض پیروزی اين دو پلتفرم كار كشته اپليكيشن‌ها بوده‌اند . بخش اعظم اين اپليكيشن‌ها به رخ بومي پباده سازي گردیده‌اند . به زبان معمولي اپليكيشن‌هاي بومي يا اين كه اين كه به انگليسي Native نرم افزار‌هايي مي‌باشند كه به صورت سواي واسطه براي سيستم ادله‌هاي مختلف ایجاد ميشوند . براي مثال براي ايجاد نرم افزار‌هاي بومی اندرويد مي بايست از لهجه‌هاي جاوا و به تازگی كاتلين به كارگيري كرد و براي گسترش‌ي اپ‌هاي iOS گویش‌هاي Objective-C يا اين كه Swift تعیین اصلي توسعه و بسط دهندگان خواهد بود .
پباده سازياپليكيشنقابل انعطاف افزار‌هاي ساکن احتمال دارااست در حال حاضر بي حريف باشند . چرا كه دست توسعه و توسعه و گسترش دهنده‌ها را براي اعمال تغييرات متفاوت به صورت كامل گشوده مي گذارد . به طوري كه مهندسين كامپيوتر قادرند به طور بي واسطه دستورها اساسي و اپلیکیشن‌ها را آنطور كه دلخواهشان می‌باشد تغيير و تحول دگرگون سازي دهند . ولي با اين هم اکنون مي بايست اذعان كرد كه اپليكيشن‌هاي بومي عاري از نقص‌ نيستند .
اين روز‌ها يك عدد از اصلي‌ترين كليد‌هاي موفقيت بسط دهندگان اين میباشد كه تمركز خویش را روي دو پلتفرم كليدي اندرويد و iOS معطوف نمايند . در‌صورتي‌كه يك كمپاني قابل انعطاف افزاري قصد داشته باشد كه نرم افزار خويش را روي هر دو پلتفرم ياد گرديده ایجاد كند، مي بايست دو پروژه‌ي انقطاع از نيز براي اندرويد و iOS را پيش ببرد . موضوعي كه سخت و مشقت بار به حيث ميرسد . براي حل اين خلل اينترنت اپليكيشن‌ها معرفي شدند كه يك عدد از سیرتکامل هاي آن نرم افزار‌هاي پايين اينترنت پيش رونده يا اين كه PWA ها ميباشند .


قابل انعطافافزار پيش رونده يا اين كه PWA چيست؟ اینترنت نرم افزار پيش رونده يا اين كه اين كه Progressive Web App يك نرم افزار پايين اینترنت مي‌باشد كه يك اینترنت سايت را در قالب يك نرم افزار در تلفن‌هاي هوشمند يا اين كه تبلت‌ها به نمايش مي گذارد . در واقع نرم افزار‌هاي پيش رونده کارایی مي نمايند تا كاربرد يك اپلیکیشن بومي را ارائه دهند با اين تفاوت كه در قالب يك مرورگر يك وبسایت را به سناريو خواهند گذاشت .
به لهجه معمولی‌خیس، نرم افزار‌هاي پيش رونده يك اينترنت وبسایت مي باشند كه با به كارگيري از يك مرورگر مثل گوگل كروم وارد آن مي‌شويد . شما با يك اپلیکیشن راز و فعاليت داريد كه کلیه‌ي تعاملات يك اپلیکیشن عادي و ساکن را خواهد داشت . بعد از ورود از شما پرسيده خواهد شد كه آيا قصد داريد يك آيكون از آن را به گوشي خویش طولاني خیس نمائيد يا خیر؟ بعداز انجام اين كار كافيست روي آيكون بيش خیس گردیده در موبايل خویش بزنيد تا نظير يك نرم افزار و فارغ از ورود به مرورگر از آن استفاده كنيد .



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن  PWA یا وب اپلیکیشن پیش رونده که نسل تازه اپلیکیشن‌های زیر وب می‌باشند و می‌توانند آینده‌ی اپلیکیشن‌های موبایل را دگرگون کنند.

 

وب‌ اپلیکیشن‌های پیش رونده از فناوری جدید در مخلوط اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌وبسایت‌ها به کارگیری می نمایند. این اپلیکیشن‌ها با استفاده از مرورگرها در اختیار کاربران قرار می گیرد و نیازی به دانلود از مارکت‌ها نیست. تغییرات انجام شده درین اپیلیکیشن‌ها به صورت خودکار انجام می گردد و نیازی به ارائه نسخه‌ جدید برای بروزرسانی نیست. اشتراک گذاری درین اپلیکیشن‌ها از طریق پیوند انجام می گردد به‌این رخ که آدرس URL را در مرورگر قرار داده و اپ را نصب می‌کنید. همچنین می توانید لینک را با استعمال از کد QR ارائه دهید.

 

از دیگر ویژگی‌های این تکنولوژی ارسال نوتیفیکیشن از سمت سرور به کاربران، دسترسی در هر بعدازظهر و مکان، تلاش آفلاین برای نمایش اطلاعات از خیال کش شده و آپدیت شدن اطلاعات در زمان اتصال به اینترنت می‌توان، اشاره کرد.

 

 

 

مزایای PWA

واکنش گرا: PWA یا وب‌ اپلیکیشن پیشرونده قابل اجرا بر روی هر سیستم عاملی است و هم از قابلیت Responsive یا عکس العمل‌گرایی صفحه ها وب که از هر کاغذ نمایش با هر سایزی می باشد، پشتیبانی می‌کند.

 

قابل جستجو : با اعتنا به اینکه وب اپلیکیشن‌های پیش رونده یک وب‌سایت محسوب می‌شوند، از طریق موتورهای جستجو قابل یافتن می باشند.

 

قابل پیوند‌دهی: وب‌ اپلیکیشن‌های پیشرونده برخلاف اپلیکیشن‌های ساکن (native) نیازی به طی کردن مراحل پیچیده‌ی نصب و دانلود از Play Store یا App Store را ندارند و اشتراک‌گذاری آن‌ها از طریق یک نشانی وب (URL) به راحتی امکان‌پذیر می باشد.

 

ظاهر اپلیکیشن‌وار: وب‌ اپلیکیشن‌ها از نظر رابط کاربری و مسیریابی به اپلیکیشن‌های بومی یا native شباهت زیادی دارند.

 

بی‌نیاز از اتصال اینترنت: وب اپلیکیشن‌ها در صورت ضعیف بودن یا آفلاین بودن اینترنت هم قابل استعمال هستند.

 

نوتیفیکیشن: احتمال اینکه کاربران اپلیکیشن‌های موبایل مجددا از اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند بیشتر از احتمال مراجعه‌ی مجدد به یک‌ وب‌وب سایت می باشد. وب اپلیکیشن‌های پیش‌رونده با استعمال از ویژگی‌ اعلان‌های سمت سرور (Push Notification)، این ضعف را جبران کرده‌اند.

 

به‌روز بودن: در حالی که اپلیکیشن‌های بومی یا native نیازمند بروزرسانی می باشند. وب اپلیکیشن‌های پیش رونده همیشه به آخرین نسخه، بروز میباشند و زمانی که محتوای جدید منتشر شود و کاربر به اینترنت متصل باشد، آن محتوا بلافاصله در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

 

ایمن: با توجه به اینکه وب اپلیکیشن‌های پیش رونده در بستر و پروتکل HTTPS قرار دارند، ایراد امنیتی نخواهد داشت.

 

نادر‌حجم بودن داده: PWA بسیار نادر‌حجمتر از برنامه‌های موبایل است و به پهنای باند کمتری نسبت به برنامه‌های Native نیاز دارااست چون مزیت ذخیره‌سازی خیلی بهتری دارند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن پباده سازی نرم افزار Android Studio بر طبق IDEA IntelliJ برای بسط نرم افزار اندروید است. این ابزار اضافه در مه 2013 برای گسترش اندروید منتشر شده بود،و در‌این زمان با ورژن بتا به توسعه و گسترش دهندگان اندروید معرفی شد و در june 2015 ورژن آخری این برنامه معرفی گردید. در‌این آموزش شما میتوانید فرایند زیر را برای نصب Android Studio خاطر بگیرید.

 

برای نصب اندروید استودیو(Android Studio) میبایستی که فولدر ورژن نصبی اندروید استودیو را از وب وب سایت توسعه دهندگان اندروید اخذ و نصب فرمایید تا بعداز نصب اخرین ورژن SDk اندروید نیز هم پا آن نصب شود.

محیط نرم افزار Android Studio

 

1-خطای cannot start Android Studio :

ERROR: cannot start Android Studio. No JDK found. Please validate either ANDROID_STUDIO_JDK, or JDK_HOME or JAVA_HOME points to valid JDK installation. ECHO is off. Press any key to continue
این نادرست بدین ادله می باشد که هنگامیکه نرم افزار اندروید استودیو نصب شد و خواستیم آن را اجرا نماییم، در صورتیکه با اخطار مواجه شویم و برنامه اجرا نشود، میبایستی که جاوا jdk 1.7 را نصب کنیم و یا در حالتی که تا قبلی از این نصب شده باشد، باید مسیر آن را در بخش System Variable ویندوز ست کنیم

به مسیر تحت میرویم

Start menu > Computer > System Properties > Advanced System Properties. بعد از آن گزینه Advanced tab > Environment Variables را تعیین می کنیم.

مورد بیشتر کردن system variable را انتخاب کنید و در بخش name می بایست JAVA_HOME را بنویسید و در بخش value نیز مسیر نصب جاوا را مانند C:Program FilesJavajdk1.7.0_21 وارد نمایید

 

2- خطای Android SDK is out of date or is missing templates :

Your Android SDK is out of date or is missing templates. Please ensure you are using SDK version 22 or later.
این اشتباه به‌این استدلال می باشد که sdk اندروید شما تحت است و نمی تواند اندروید استودیو از این sdk استعمال نماید که بایستی sdk اندروید را بروز برسانی فرمایید.

مسیر نصبی sdk اندروید در ویندوز :

UsersAppDataLocalAndroidandroid-studiosdk
مسیر نصبی sdk اندروید در مک:

/Applications/Android Studio.app/sdk/
آنگاه توشه دیگر Android Studio را اجرا فرمایید و به مسیر Configure > Project Defaults > Project Structure بروید و sdk اندروید خود را روی آخری نسخه Android SDK قرار دهید



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحي اپليكشن مزايايپباده سازي نرم افزار شبیه اسنپ از آنجا كه اپليكيشن اسنپ از ساختار اوبر پيروي كرده میباشد، براي همين يك ساختار كاركشته طراحي اپليكشن پشت آن قرار دارد . همچنين، در یک سری سال قبلی، اسنپ تجربه‌هاي زيادي را به دست آورده مي باشد و هر تغيير‌و دگرگون سازي مثبتي كه روي برنامه تلفن همدم خویش اعمال مي‌كند، در واقع نتيجه بررسي‌هاي دوچندان اين شركت میباشد .

از طرف ديگر، اسنپ اولين شركتي بود كه تاكسيراني اينترنتي را وارد جمهوري اسلامي ايران كرد . براي همين، اكثر افراد ترجيح مي دهند تا از پباده سازي اپليكيشن شبیه اسنپ به کار گیری كنند .
طراحياپليكشندر
شرايطكلي برخي از مزيت‌هايي كه اين جور تاكسي براي مسافر و راننده داراست، دربرگیرنده موردها ذیل میباشد:· اخلاق و رفتار و خلق و خوی راننده و مسافر بررسي مي شود و در فیس پيدايش هرگونه خلق ناشايست به وسیله هر قضيه و گزارش آن به مالك، فرد خاطي از سيستم حذف خواهد شد . در غايت يك سيستم بدن درستی وجود خواهد داشت .


· بلد نبودن مسير نیست . اپلیکیشن مسير رفت را به راننده و مسافر پيشنهاد مي‌دهد .


· هزينه آن نسبت به دریافت کردن تاکسی خيلي ارزان‌خیس تمام خواهد شد .


امكانات
طراحي نرم افزار شبیه اسنپ تجهيزات طراحي اپلیکیشن شبيه اسنپ را مي‌قدرت به دو بخش، يك عدد براي راننده و ديگري براي مسافر تقسيم‌بندي كرد .
پیشگفتار
تجهيزاتراننده شركت تاكسيراني اينترنتي را ابلاغ مي‌كنيم:· راننده ميتواند پول سفر خویش را به صورت اينترنتي دریافت كند و به اين رخ ديگر نقص‌ نداشتن پول خرد نیست .


· تعیین سفر با خویش راننده میباشد . راننده مي تواند با تحليل مسير سفر و هزينه آن، مسافرت را تائيد يا اين كه اين كه كنسل كند . در واقع، ساعت كاري راننده با خودش میباشد و به اين فیس انعطاف پذيري بالايي داراست .


· راننده ديگر نيازي به پرسيدن نشانی ندارد . به راحتي مي‌تواند با به کار گیری برنامه شبيه گوگل مپ، مسير دسترسي به مقصد را تعيين نمايد و مطابق آن مسير را بپيمايد .


· راننده می‌تواند در صورت هرگونه ایراد با مسافر يا اين كه اين كه اتفاقاتي ناخواسته‌اي كه در طول مهاجرت براي وي پيش مي‌آيد، با بخش پشتيباني در تماس باشد .


· راننده كاركشته مي باشد گزارش كاركرد خويش را در ماه از جمله گردش مالي، تعداد هجرت، امتيازات كسب گرديده به وسيله مسافرين و غيره را مشاهده كرده و از اين رويه كارايي خويش را احتساب نمايد .


· راننده کارکشته میباشد سیرتکامل سرويس خويش را تعيين كند . در صورتيكه راننده در محدوده طرح ترافيك كار مي‌كند، مي‌تواند با گزينش مسئله قضيه حیث، بيشتر مسافران اين ناحيه را بگيرد .


مقاله
ذيلرا از دست ندهيد:طراحي
اپليكيشنمنحصرامكانات
پباده سازي نرم افزار شبیه اسنپ براي مسافران چيست؟ · مسافر در هرجا‌اي از شهر كه باشد، به جای جای‌اي كه بخواهد، مي تواند ماشين كرايه نمايد .


· مسافر مي‌تواند در پایان ماه، گزارش سعي خويش از جمله تعداد سفرها، مبلغ‌هاي پرداختي و غيره مشاهده كند و به اين چهره براي خویش يك برنامه ريزي داشته باشد .


· در صورتي كه مشكلي با راننده داشته باشد، مي‌تواند به راحتي مشکل را با مسئولان شركت در در در ميان بگذارد و چه بسا امتياز پاييني را هم به وي بدهد .


· در صورتي كه وسيله‌اي را جاگذاشته باشد، قدرتمند مي‌باشد به پشتيباني شركت اطلاع دهد و به راحتي وسيله خویش را دریافت نمايد .


· امكان و قابليت رابطه بي واسطه با مسئولان كمپاني براي نفد و پيشنهاد موجود است .


· مي تواند به طور آنلاين هزينه مسافرت خويش را پرداخت نمايد و چه بسا اكانت كاربري خويش را شارژ كند .


· اطلاعات كاربري خويش را توانا ميباشد تصويب نمايد .


· در بخش تنظيمات كاركشته مي‌باشد امكان دريافت اس ام اس و غيره بر پایه ی نياز خویش تغيير تحول تحول دهد .



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكشن ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحي اپليكيشن به یاری خودرو و قابل انعطاف افزارها زندگي آسوده و دلپذيرتر مي شود . قابل انعطاف افزارها عملكرد هاي فوق العاده در برآورده كردن انتظارات ما دارند . آن ها مي توانند علاوه بر كاهش زحمات ما، بهره وري را نيز ارتقاء دهند . در به کار گیری از نرم افزارها حتمي نيست كار متعددي انجام دهيد . صرفاً داده ها را در نرم افزار وارد كنيد؛ بنشينيد و تماشا نماييد كه به چه شكل اپلیکیشن براي شما تمامي كارها را انجام مي دهد . در اين نوشته ی علمی قصد داريم یک سری اپلیکیشن پركاربرد اندرويد را به شما معرفي كنيم .

طراحي اپليكيشن

دکان هاي اپلیکیشن گوشي موبایل، توانسته اند با پوشش دادن حجم وسيعي از نرم افزارهايي كه استعمال از آن ها معمولاً بدون پول مي‌باشد محبوبيت فراواني كسب نمايند . در اين دکان ها مي توانيد انبوهي از نرم افزارها را با كاربردهايي يكسان بيابيد . حسن اين فروشگاه ها آزادي عمل شما در گزينش نرم افزار مي باشد . (در حالتی که يكي از اين قابل انعطاف افزارها براي شما سعی مناسبي نداشت مي توانيد از نرم افزار ديگري به كارگيري كنيد .) البته اين دكان ها عيب هايي نيز دارا‌هستند؛ سختي جستجو در في مابين انبوهي از اين نرم افزارها و گزينش درست پاره اي دردسرساز مي‌باشد . همينطور نرم افزارهاي بخش اعظمي در اين دکان ها وجود دارا هستند كه اصلاً مفيد نيستند . بعضي از آن‌ها ويروسي هستند، بعضي ديگر دارنده تبليغات آزاردهنده و اكثري نيز به هیچ وجهً عمل نمي كنند و دانلود آن ها عصر، انرژي و حجم اينترنت شما را هدر مي دهد . در پی به بررسي برخي از نرم افزارهاي خاص در في مابين انبوهي از نرم افزارهاي دكان ها مي پردازيم . اين تعدادي اپلیکیشن پركاربرد اندرويد به اندازه اي موثر ميباشند كه قيمت صرف هزينه و سرمايه گذاري را دارا‌هستند .
نرم
افزار آنتي ويروس و Mobile Security
افراد كلاهبردار و وارد به شغل هاي رايانه اي مي توانند به فايل هاي فردي شما دسترسي پيداكرده و از اطلاعاتتان سوءاستفاده كنند؛ بدين ترتيب استعمال از قابل انعطاف افزاري كه از پوشه ها و اطلاعات شما نگهداري نمايد و آنها را به دور از دسترس قرار دهد حتمي است . نرم افزارهاي آنتي ويروس و Mobile Security اين عمل را براي شما انجام مي دهند . شركت Avast درزمينۀ برنامه هاي حفاظتي و قابل انعطاف افزارهاي آنتي ويروس فعالیت مي كند؛ اين شركت يكي از گرانقدر ترين سازندگان اين گونه نرم افزارهاست؛ Avast نرم افزار پركاربرد اندرويدي ارائه كرده مي‌باشد . اين نرم افزار يكي از برترين نرم افزارهاي شناسايي ويروس می باشد و با احتساب تمام اطلاعات گوشي تلفن همراهتان به راحتي گوشي شمارا ايمن مي سازد . اين نرم افزار همچنين تجهيزات و خصوصيت هاي ضد سرقت نيز دارااست كه حتي در حالتي كه گوشي تلفن یاروهمدم در دست شما نباشد مي توانيد از امكانات آن استعمال كنيد .

مرورگر
اينترنت
قابليت وبگردي و كاوش در وب يك عدد از با اهميت ترين دلایل محبوبيت تلفن هاي يار ميباشد . سرعت و امكانات زياد مرورگرهاي وب گوشي تلفن يار بي نظير است؛ اما به کار گیری از اين امكانات بدون كمك برخي از قابل انعطاف افزارهاي خاص امكان پذير نميباشد . نيز حالا قابل انعطاف افزارهاي اينترنت مضاعف بسيار اند اما برخي از آنان، مقرون به صرفه می‌باشند . در حالتي كه مي خواهيد بدون هيچ مشكلي به راحتي در برگه هاي وب چرخ بزنيد، سواي شك وترديد مرورگر كروم گوگل شايسته ترين گزینش ممكن مي‌باشد . عوارض فراوان متعددي موجود است كه اين مرورگر به حیث اينجانب بهترين مرورگر موجود است؛ كاملاً مجانی ميباشد (برخلاف بخش اعظمي از مرورگرهاي ديگر) و در ضمن بر روي اكثر گوشي تلفن هاي یار از قبلی نصب شده است، يعني يوزرها اندرويد نيازي به صرف بعد از ظهر و استعمال از حجم اينترنت براي نصب آن ندارند . ورژن بتاي كروم به تجهيزات همسان سازي مجهز گرديده مي باشد كه به شما اذن اشتراك گذاري فايل، لينك و پيوند و اوراق ديگر بر روي سيستم هاي دسكتاپ تان مي دهد . از ديگر خصوصيت هاي اين اپلیکیشن پركاربرد اندرويد مي توانايي به كارايي ساده و ظاهر فوق العاده خوشگل و … اشاره كرد .



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیكیشن پیشرفت تكنولوژی سبب شده كه موبایل‌های موبایل گزیده جداگانه‌نشدنی از معاش‌مان باشد . با وجود دکان‌ها و بازارهای اپلیكیشن، نیز فعلا این امكان آماده شده تا به‌راحتی بتوانیم اپلیكیشن‌های مورد نیاز و مورد عشق‌مان را در وقتی كوتاه كاوش و دانلود كنیم . صرف لحاظ از ترقی تكنولوژی، اكثری از شركت‌ها در تلاشند تا یك مارك دارای اعتبار در صنعت مرتبط با خویش ساخت کنند . ارتقای یك اپلیکیشن گوشی احتمال دارااست به آن سادگی كه تصور می‌گردد نباشد . در پباده سازی اپلیکیشن این نكته دارای اهمیت می‌باشد كه شرایطی را مهیا كنیم تا مشتریان و مخاطبان‌مان، تجربه‌‌كاربری نیكی را موقع به کارگیری اپلیکیشن ما داشته باشند .

در تحت به نكات مهمی اشاره می‌كنیم كه در پباده سازی اپلیكیشن می بایست مورد دقت قرار گیرند : آسانی اولی و مهمترین مسئله كه بایستی در طراحی یك اپلیكیشن به آن توجه داشته باشید، سادگی فعالیت برای مشتری میباشد . فضای اپ شما نباید به سیرتکامل‌ای پیچیده باشد كه مشتری را از مطالب با اهمیت و اصلی برنامه گم راه كند . خصوصیت‌های زیاد مضاعف علی الخصوص در حوالی با اهمیت برنامه، میتواند برای مشتری گیج كننده باشد، پس تا حد قابلیت و امکان و امكان از آن ها دوری نمایید .
تناسب آیتم یكی از مهمترین فاكتورهایی كه نقش حیاتی را در ارائه یك تجربه‌كاربری فوق‌العاده به كاربر بازی می‌كند، تناسب اپ شما با آیتم کار شركت یا این که اداره هست . اپلیکیشن شما بایستی بازدید‌كنندگان و مشتریان‌تان را انگیزه‌گیری کند و بهانه‌ای برای كاربران تولید کند كه از برنامه استفاده كنند . علاوه بر این، یك اپلیكیشن مطلوب، اطلاعات صحیح و کاملی را در امر اداره و عمل‌های سازمان در چنگ کاربران قرار می دهد و به آن‌ها امداد میكند تا با سیرتکامل تجارت شما آشنا شوند . تحقیق و توسعه اپلیکیشن درباره ی اطلاعاتی كه در چنگ کاربران قرار می‌دهید، یك عدد از كلیدهای موفقیت شماست . بنابر این كلیدی است كه قبل از در آغاز به طراحی اپلیكیشن، تحقیقاتی جامع درین مورد داشته باشید .
با صرفه‌سازی با صرفه‌سازی یك اپلیكیشن تلفن همراه برای توسعه و گسترش‌دهندگان کار رنج به حیث می رسد . برهان آن میباشد كه اقدامات مختلف و گوناگونی باید چهره گیرد تا یك اپلیكیشن را عادی و كاربر‌پسند كنیم . در‌این راستا با صرفه‌سازی اپ یك فاكتور مهم برای اخلاق یك شاهكار اپلیكیشنی میباشد . اپلیكیشن شما باید به سیرتکامل‌ای پباده سازی شود كه بتواند به سادگی و در كمترین بعدازظهر، داده ها ما یحتاج را به مخاطب منتقل كند .
مهندسی رابط كاربر برای برد در ساخت اپلیكیشن، رابط كاربری نقش گزینش‌كننده‌ای را ایفا می‌کند . بنابر این، اپ سازمان بایستی در مسیری قرار گیرد كه نگاه کاربران را به خویش جلب کند . در فیض بسط‌دهندگان، باید جوانب متعدد را در طراحی اپلیکیشن در حیث داشته باشند تا با تولید جذابیت بصری منجر جذب به کارگیری كننده شوند .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیكیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن 

 

پباده سازی نرم افزار صفر تا صد اینفلوئنسرمارکتینگ

 

چند دهه می باشد که موسسات از صورت های دارای اسم و رسم برای بازاریابی محصولات خود استعمال می‌کنند ، از تبلیغات چاپی گرفته تا تبلیغات تلویزیونی ، به کار گیری از یک شخص برای تعریف‌و‌تمجید یک چیزیا بیان یک موضوع چیز جدیدی نیست. اما با پیشرفت فرهنگ وتمدن و رونق بازار یابی دیجیتالی و دیجیتال مارکتینگ، صاحبان مشاغل و برند ها برای معرفی مارک های خود مجبورند بازاریابی و تبلیغات خود را به روشی تماماً تازه به نام اینفلوئنسرمارکتینگ انجام دهند.امروزه مصرف کنندگان اصالت را نسبت به تبلیغات سنتی ترجیح میدهند. آنان میخواهند ، افرادی که سلایق مشابه آن‌ها‌را دارند به معرفی و رتبه بندی و توصیفات یک مارک یا تولید ها یک شرکت بپردازن . این جایی می باشد که بازاریابی Influencer یا اینفلوئنسرمارکتینگ نقش بسزایی را ایفا می‌نماید .اکنون، ما می خواهیم به صفر تا صد اینفلوئنسرمارکتینگ موقعیت بازاریابی اینفلوئنسرو مزایای اینفلوئنسرمارکتینگ واینکه به چه شکل می توانید از آن برای بالا بردن استراتژی بازاریابی ورودی شرکت ها خود به کار گیری فرمائید بپردازیم.

 

اینفلوئنسرمارکتینگ چه است؟

 

بازاریابی اینفلوئنسریا اینفلوئنسرمارکتینگ نوعی همکاری می باشد به گونه ای که یک شرکت یا تجارت با یک شخص با نفوذ همکاری مینماید تا یک چیز را تبلیغ کند که میتواند دربرگیرنده یک فرآورده ، خدمات یا کمپین باشد.به کارگیری از افرد مشهور وسرشناس فیس اصلی اینفلوئنسرمارکتینگ بود. این افراد گروه ها وطرفداران خاصی را در رسانه های اجتماعی به خود اختصاص داده و مشغول کرده اند.آن ها صرفاً به عنوان اینفلوئنسر “تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی” شناخته می گردند.بیش تر از دو سوم خرده فروشان آمریکای شمالی از نوعی اینفلوئنسرمارکتینگ استفاده می‌کنند و نسبتاً نیمی از بازاریابان دیجیتال ایالات متحده و انگلیس دست کم 10٪ از دارایی ارتباطات بازاریابی خود را صرف بازاریابی تأثیرگذار می نمایند.

 

هرچه رسانه های اجتماعی به عامل هایی برای رفع نیازهای زندگی ما تبدیل شوند ، اینفلوئنسرمارکتینگ نقش برجسته تری پیدا می نماید. مردم برای مشورت کردن و توصیه هایی درباره ی تصمیم گیری در باب خرید ، به جور های دوستداشتنی اینستاگرام خود ، شخصیت های توییتر و ستاره های YouTube روی می آورند.بدین اینفلوئنسرها میلیونها مصرف کننده اعتماد دارا‌هستند و بازاریابان به آن دقت میکنند، به نحوی که 86٪ از آن ها از سال گذشته از اینفلوئنسرمارکتینگ استفاده کرده اند.بازاریابی به روش اینفلوئنسرمارکتینگ 11 برابر بیش از دیگر طریق های بازار یابی سنتی و دیجیتالی در دیده شدن وفروش تولید ها تاثیر دارد و40٪ از مردم می گویند که بعداز مشاهده ی یک فرآورده بوسیله یک اینفوئنسردر اینستاگرام ، توییتر ، واین یا یوتیوب ، موردی را به صورت آنلاین خریداری کرده اند.

 

نقش اینفلوئنسرا در شبکه‌های‌مردمی چه می‌باشد؟

 

کاملاً عادی اینفلوئنسر(تاثیرگذار) کسی می باشد که می‌تواند بر دیگران تأثیر بگذارد و تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی کسی می باشد که از طریق رسانه های اجتماعی اعتماد تعدادی از افراد را جلب و آنهارا با خود یاروهمدم کرده است. فیس نفوذ می تواند مختلف باشد و طریق هیچ دو اینفلوئنسری یکسان نیستند. اینفلوئنسر مناسب به جذب مخاطبان متناسب با هدف شما میپردازد ، اعتماد ایجاد میکند و آنهارا درگیر می نماید به طوری که آنها محتوای اصلی و جالب را ایجاد مینمایند و از هیچ الگوی خاص یا تکراری پیروی نمی‌کنند. اینفلوئنسرها می توانند میلیون ها دنبال کننده داشته باشند که همین دستور سبب ساز میگردد متاع شما میلیون ها بار دیده شود و تبدیل به مشتریان بالقوه ای برای کسب و عمل شما گردند.

 

مزایای اینفلوئنسرمارکتینگ

 

با توجه به وضعیت موجود در جامعه و ویروس کرونا که خیلی از مشاغل را روبه نابودی برده می باشد لازم است که صاحبان مشاغل برای نجات خود از روش های بازار یابی دیجیتال مارکتینگ که یکی‌از آن ها اینفلوئنسرمارکتینگ است به کارگیری کنند

 

1.تخت‌گاز اعتماد ساخت می‌کند

 

اینفلوئنسرها با دوست داران خود ارتباط ها ، اعتماد و اعتبار ساخت می کنند و مردم به محتوا و توصیه های آنها احترام می گذارند. اینفلوئنسرها با به اشتراک گذاشتن محتوای مد نظر شما، اعتنا تعداد زیادی از آنها را جلب می‌کنند و آنها را به مشتری و یک طرفدار برای مال شما تبدیل می کنند

 

2. دور اندیشی از برند را بهبود می‌بخشد

 

همان گونه که اشاره شد ، اینفلوئنسرمارکتینگ می تواند میزان دسترسی و موقعیت شما‌را بصورت آنلاین توسعه دهد. کاربران اجتماعی مقدمه به کسب اطلاعات بیش تر در مورد نام تجاری ، قصه شما ، شما چه کسی و چاره های ارائه شده می‌نمایند.نکته اصلی برای به حداکثر رساندن استراتژی اینفلوئنسرها، تضمین این است که شما محتوای ارزشمندی را ارائه می دهید که به حضور رسانه های اجتماعی آنها نیز می افزاید ، و اطمینان از قیمت هر دو طرف است.

 

3. استراتژی محتوای شما را غنی مینماید

 

اشتراک محتوای اینفلوئنسرها می تواند به مالامال کردن رخنه‌ های برنامه محتوای خود شما کمک کند.این در شرایطی مناسب است که شما از ایده های محتوا خاتمه یافته یا به سادگی به برخی از مطالب باکیفیت برای نشر در صفحات اجتماعی خود نیاز دارید

 

 طراحی اپلیکیشن صفر تا صد اینفلوئنسرمارکتینگ

یکسری ده سال میباشد که موسسه ها از رخ های مشهور برای بازاریابی محصول ها خویش به کار گیری میکنند ، از تبلیغات چاپی گرفته تا تبلیغات تلویزیونی ، به کارگیری از یک فرد برای تعریف یک چیزیا بیان یک مسئله چیز جدیدی وجود ندارد. البته با پیشرفت فرهنگ و تمدن و رونق بازار یابی دیجیتالی و دیجیتال مارکتینگ، صاحبان شغل ها و مارک ها برای معرفی برند های خویش مجبورند بازاریابی و تبلیغات خویش را به روشی به طور کاملً نو به اسم اینفلوئنسرمارکتینگ انجام دهند.امروزه مصرف کنندگان اصالت را نسبت به تبلیغات سنتی ترجیح می‌دهند. آن‌ها می‌خواهند ، اشخاصی که سلایق شبیه آنان‌را دارا‌هستند به معرفی و مرتبه بندی و توصیفات یک برند یا این که تولیدات یک کمپانی بپردازن . این جایی میباشد که بازاریابی Influencer یا این که اینفلوئنسرمارکتینگ نقش بسزایی را ایفا می‌کند .در حال حاضر، ما میخواهیم به صفر تا صد اینفلوئنسرمارکتینگ شرایط بازاریابی اینفلوئنسرو مزایای اینفلوئنسرمارکتینگ واینکه چه‌گونه می‌توانید از آن برای بالا بردن استراتژی بازاریابی محل ورود موسسات خویش به کارگیری فرمایید بپردازیم.

اینفلوئنسرمارکتینگ چه میباشد؟

بازاریابی اینفلوئنسریا اینفلوئنسرمارکتینگ نوعی همیاری میباشد به نحوی که یک کمپانی یا این که تجارت با یک فرد با نفوذ همیاری می‌کند تا یک چیز را تبلیغ نماید که قادر است مشتمل بر یک مال ، سرویس ها یا این که کمپین باشد.به کار گیری از افرد پر اسم و رسم وسرشناس صورت اصلی اینفلوئنسرمارکتینگ بود. این اشخاص تیم ها وطرفداران خاصی را در رسانه های اجتماعی به خویش اختصاص داده و سرگرم کرده اند.آنان تنهاً تحت عنوان اینفلوئنسر “تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی” شناخته میگردند.بیشتراز دو سوم خرده فروشان آمریکای شمالی از نوعی اینفلوئنسرمارکتینگ به کار گیری می‌نمایند و نسبتاً نیمی از بازاریابان دیجیتال آمریکا و انگلیس دستکم 10٪ از میزان دارایی ارتباطات بازاریابی خویش را صرف بازاریابی تأثیرگذار میکنند.

هرچه رسانه های اجتماعی به ادله هایی برای رفع نیازهای معاش ما تبدیل شوند ، اینفلوئنسرمارکتینگ نقش پر رنگ تری پیدا می‌کند. مردم برای مشورت و سفارش هایی درباره‌ی تصمیم گیری راجع‌به خرید ، به نوع های دوست داستنی اینستاگرام خویش ، شخصیت های توییتر و ستاره های YouTube روی می‌آورند.به‌این اینفلوئنسرها میلیونها مصرف کننده اعتماد دارا هستند و بازاریابان به آن اعتنا می‌نمایند، به گونه ای که 86٪ از آنان از سال قبلی از اینفلوئنسرمارکتینگ به کارگیری کرده اند.بازاریابی به طرز اینفلوئنسرمارکتینگ 11 برابر بیش تر از دیگر نحوه های بازار یابی سنتی و دیجیتالی در چشم شدن وفروش تولیدها تاثیر داراست و40٪ از مردم میگویند که بعد از مشاهده ی یک جنس توسط یک اینفوئنسردر اینستاگرام ، توییتر ، واین یا این که یوتیوب ، موردی را به طور آنلاین خریداری کرده اند.

نقش اینفلوئنسرا در شبکه های عمومی چه است؟

به طور کاملً معمولی اینفلوئنسر(تاثیرگذار) کسی میباشد که میتواند بر سایر افراد تأثیر بگذارد و تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی کسی میباشد که از روش رسانه های اجتماعی اعتماد تنی چند از اشخاص را جلب و آنهارا با خویش همدم نموده است. صورت نفوذ می‌تواند گوناگون باشد و شیوه هیچ دو اینفلوئنسری یکسان نیستند. اینفلوئنسر مطلوب به جذب مخاطبان متناسب با انگیزه شما می پردازد ، اعتماد تولید می‌نماید و آنهارا مشغول مینماید به گونه ای که آن ها محتوای اصلی و دیدنی را ساخت می نمایند و از هیچ الگوی یگانه یا این که تکراری پیروی نمی کنند. اینفلوئنسرها میتوانند میلیون ها دنبال کننده داشته باشند که همین فرمان باعث می‌شود فرآورده شما میلیون ها توشه چشم شود و تبدیل به مشتریان بالقوه ای برای کسب و فعالیت شما گردند.

مزایای اینفلوئنسرمارکتینگ

با دقت به حالت جان دار در جامعه و ویروس کرونا که خیلی از شغل ها را روبه فنا برده میباشد لازم میباشد که صاحبان شغل ها برای نجات خویش از طریق های بازار یابی دیجیتال مارکتینگ که یکی آن‌ها اینفلوئنسرمارکتینگ میباشد استعمال نمایند

1.با گاز اعتماد تولید می نماید

اینفلوئنسرها با دوستداران خویش رابطه ها ، اعتماد و اعتبار تولید می‌کنند و مردم به محتوا و پیشنهاد های آنان احترام میگذارند. اینفلوئنسرها با به اشتراک گذاشتن محتوای مد لحاظ شما، دقت تعداد متعددی از آنان را جلب میکنند و آن‌ها‌را به مشتری و یک طرفدار برای فرآورده شما تبدیل می نمایند

2. تدبیر از مارک را بهبود میبخشد

همان طور که اشاره شد ، اینفلوئنسرمارکتینگ میتواند معیار دسترسی و شرایط شمارا بصورت آنلاین بسط دهد. یوزرها اجتماعی آغاز به کسب داده ها طولانی تر درخصوص اسم تجاری ، ماجرا شما ، شما چه کسی و راه‌حل های ارائه گردیده می نمایند.نکته اصلی برای به حداکثر رساندن استراتژی اینفلوئنسرها، تضمین این میباشد که شما محتوای ارزشمندی را ارائه می دهید که به حضور رسانه های اجتماعی آن‌ها نیز میافزاید ، و اطمینان از بها هر دو طرف میباشد.

3. استراتژی محتوای شما‌را بی نیاز می نماید

اشتراک محتوای اینفلوئنسرها میتواند به لبریز کردن سوراخ های برنامه محتوای خویش شما یاری دهد.این در قوانینی مطلوب میباشد که شما از ایده های محتوا خاتمه یافته یا این که به آسانی به بعضا از مطالب کیفیت خوب برای تکثیر در صفحه های اجتماعی خویش نیاز دارید



:: برچسب‌ها:  طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن پباده سازی نرم افزار پيش رونده بسط‌ي وب اپليكيشن‌ها به تازگي رخداد نيفتاده . در واقع از سال ۲۰۰۵ توسعه و گسترش دهندگان عملكرد كردند به جاي بسط‌ي ورقه هاي ثابت به طراحي برگه هاي پويا به کمک ابزار ذيل سرور (PHP يا اين كه ASP .NET) يا سمت كلاينت (مثل Ajax) بپردازند و وبسايت‌ها را به طور كامل ريسپانسيو يا اين كه پاسخگو ایجاد نمايند .

طراحي اپليكيشن

علي رغم سعی‌هاي بي‌شمار اما به هر ترتيب در ابتدا توجه بيشتر مخاطبين معطوف به اپليكيشن‌هاي مستقر بود . نرم افزار‌هاي Native مي‌توانستند دسترسي بهتري به منابع موبايل داشته باشند و اين قضيه در غايت باعث به اين ميشد كه سرعت اين گونه نرم افزار‌ها بيشتر باشد، به همين ادله يوزرها دقت بيشتري به اپلیکیشن‌هاي بومي داشتند .

اما با گذشت دوران زماني و با بهينه‌سازي‌هاي انجام یافته روي ابزار‌هايي مثل HTML5، CSS3 و جاوا اسكريپت و همينطور قدرتمند‌تر شدن مرورگر‌ها و ورود پردازنده‌هايي مانند A10 اپل و اسنپدراگون 820 اپليكيشن‌هاي هيبريدي پيروز شدند در بعضا از زمينه‌ها عملكردي به مراتب بهتر از اپلیکیشن‌هاي ساكن داشته باشند .

در سال ۲۰۱۵ «فرانس بريمن» و يكي از مهندسين ارشد مرورگر گوگل كروم «الكس راسل» براي او‌لين توشه از واژه‌ي Progressive Web Apps استفاده كردند . آنان قصد داشتند اپليكيشني را تعريف كنند كه مي توانند از ويژگي‌هاي تازه تكنولوژي مدرن مرورگر‌ها به كار گيري كنند و همانند يك اپليكيشن كاربرد‌هاي خود را در اختيار كاربران قرار دهند .

ضروري به ذكر مي‌باشد كه اپليكيشن‌هاي هيبريدي تفاوت قابل توجهي با PWA ها دارا‌هستند . نرم افزار‌هاي هيبريدي در واقع وب اپليكيشن‌هايي مي باشند كه به وسيله گسترش دهندگان صرفا يك توشه پباده سازي و برنامه نويسي مي گردند . عموما براي اين فعاليت از ابزار‌ها و فريمورك‌هاي جاوا اسكريپت يا پايتون به كار گيري مي‌شود . دسترسي به اين سیرتکامل نرم افزار‌ها از روش دکان‌هاي اينترنتي نظير Appstore و گوگل پلي حادثه خواهد زمين خورد .

اين در حالي مي باشد كه اپلیکیشن‌هاي پيش رونده را به راحتي و با به کار گیری از يك URL مي‌قدرت در اختيار داشت . از طرفي نرم افزار‌هاي پيش رونده بعد از اين‌كه يك بار به وسيله شما مشاهده شوند، سوای نياز به وب مجددا نمايش داده خواهند شد .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن تکثیر نرم افزار در گوگل پلی میان مارکت های داخلی و فرنگی با بیشتراز یک میلیارد استفاده کننده فعال ماهانه سبب ساز ارتقا اعتبار جهانی مارک شما و کسب درآمد خواهد شد به دلیل آنکه گوگل پلی با‌یقین یک کدام از وسیع ترین پلتفرم های نشر و فروش نرم افزار های اندرویدی به حساب آورده می شود.

توسعه و گسترش‌دهندگان اهل ایران برای نشر نرم افزار‌ اندروید در گوگل‌پلی تحت عنوان وسیع ترین دکان‌های نرم افزار جهان مستلزم ایجاد حساب گوگل پلی میباشند که متاسفانه به جهت وجود محدودیت ها برای توسعه و گسترش دهندگان قابلیت تولید این اکانت ها برای آن‌ها نیست . شما میتوانید با ایجاد حساب دولوپری و اتصال اکانت ارزی خویش به حساب ، نرم افزار های خویش را تثبیت و نشر دهید . کمپانی اپتو در وقت و مخارج شما صرفه جویی کرده و نگرانی های شما‌را در نشر نرم افزار برطرف می‌کند.

نشر نرم افزار در گوگل پلی

 

تکثیر در بازار و مایکت
نشر در بازار و مایکت، سکوی پرتاپی برای توسعه و گسترش‌دهندگان جهت معرفی نرم افزار‌شان میباشد. چنانچه جامعه‌ی انگیزه شما، یوزرها فارسی گویش میباشند بهتر میباشد نرم افزار خویش را در مارکت‌های اهل ایران نظیر کافه بازار و مایکت منتشر فرمائید، چون این دو مارکت دارنده نصب و محبوبیت زیاد بین یوزرها اهل ایران میباشند.

از موردها اصلی که بازدارنده تکثیر نرم افزار در دو مارکت بازار و مایکت میگردد، می شود به استفاده کننده پسند نبودن، نرم افزار های اینترنت ویو، محتوای نامناسب و … اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن پباده سازی نرم افزار وب نرم افزار‌های پیش رونده گسترش‌ی وب نرم افزار‌ها جدیدا اتفاق نیفتاده . در واقع از سال ۲۰۰۵ توسعه و گسترش دهندگان سعی کردند به جای توسعه‌ی برگه های ثابت به پباده سازی ورقه های پویا به یاری ابزار زیر سرور (PHP یا ASP .NET) یا این که سمت کلاینت (مثل Ajax) بپردازند و تارنما‌ها را به طور بی نقص ریسپانسیو یا پاسخگو تولید کنند .

پباده سازی نرم افزار

علی رغم تلاش‌های بی‌شمار اما به هر ترتیب در ابتدا دقت طولانی تر مخاطبین معطوف به نرم افزار‌های ساکن بود . نرم افزار‌های Native می‌توانستند دسترسی بهتری به منابع تلفن همراه داشته باشند و این موضوع در نهایت باعث بدین می شد که سرعت این گونه نرم افزار‌ها بیش تر باشد، به همین عامل کاربران اعتنا بیشتری به اپلیکیشن‌های مستقر داشتند .

ولی با گذشت برهه زمانی هنگامی و با باصرفه‌سازی‌های صورت گرفته روی ابزار‌هایی مثل HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت و همچنین کارکشته‌تر شدن مرورگر‌ها و ورود پردازنده‌هایی مانند A10 اپل و اسنپدراگون 820 نرم افزار‌های هیبریدی برنده شدند در برخی از قضیه‌ها عملکردی به مراتب بهتر از اپلیکیشن‌های مستقر داشته باشند .

در سال ۲۰۱۵ «فرانس بریمن» و یکی مهندسین ارشد مرورگر گوگل کروم «الکس راسل» برای او‌لین توشه از واژه و کلمه‌ی Progressive Web Apps به کارگیری کردند . آن‌ها قصد داشتند اپلیکیشنی را تعریف و تمجید نمایند که می‌توانند از خصوصیت‌های جدید تکنولوژی مدرن مرورگر‌ها به کارگیری نمایند و همانند یک نرم افزار کاربرد‌های خود را در چنگ یوزرها قرار دهند .

ضروری به عنوان کردن می باشد که نرم افزار‌های هیبریدی تفاوت قابل توجهی با PWA ها دارا‌هستند . نرم افزار‌های هیبریدی در واقع وب نرم افزار‌هایی می‌باشند که بوسیله توسعه دهندگان صرفا یک توشه طراحی و برنامه نویسی میگردند . عموما برای این عمل از ابزار‌ها و فریمورک‌های جاوا اسکریپت یا این که پایتون به کارگیری می گردد . دسترسی به‌این سیرتکامل نرم افزار‌ها از روش مغازه‌های اینترنتی نظیر Appstore و گوگل پلی اتفاق خواهد افتاد .

این در حالی است که اپلیکیشن‌های پیش رونده را به راحتی و با به کارگیری از یک URL می‌توان در مشت داشت . از طرفی نرم افزار‌های پیش رونده بعد از این‌که یک بار بوسیله شما مشاهده شوند، بدون نیاز به وب مجددا اکران داده خواهند شد .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن نرم افزار های Native در یک لهجه برنامه نویسی که پلت فرم اختصاصی خویش را داراست، توسعه و گسترش داده می گردند و فقط با پلت فرم مربوطه سازگار می‌باشند. برنامه های اندروید در صدر در جاوا گسترش پیدا کردند، در حالی که برنامه های iOS در Swift اپل پیشرفته اند.

 

این در حالی میباشد که نرم افزار های هیبریدی با به کار گیری از فناوری های اینترنت مانند HTML5، جاوا اسکریپت و CSS در ادغام با عنصرها مستقر توسعه و گسترش می‌یابند. آن‌ها در اصل تارنما های جداگانه از پلتفرمی می باشند که با به کار گیری از یک webview ساکن اکران داده میشوند. webview یک کامپوننت ساکن میباشد که بوسیله سسیستم دلیل هایی مانند اندروید و ios برای بار گذاری محتوای اینترنت مهیا آورده می گردند.

فیض پایانی
هر دو مدل نرم افزار Hybrid و Native پاسخگوی نیاز یوزرها می‌باشند و نمی اقتدار اظهار‌کرد یکی از بر دیگری برتری دارااست در واقع این دو مدل نرم افزار نقط ضعف یکدیگر را پوشانده و نقاط قوت هم را تقویت می‌نمایند ولی ما به شما پیمان دادیم که در انتها این نوشته‌ی علمی بگوییم گسترش نرم افزار Hybrid یا این که Native ؟ کدام یک بهتر میباشد؟

جواب چنین میباشد چنانچه بخواهید اپلیکشن تان را با دستکم دارایی و در هنگامی محدود گسترش دهید صد رد صد شیوه هیبریدی از حق تقدم شامل است. این در حالی میباشد که برنامه های ساکن برای نرم افزار هایی که نیاز به کارایی بی سابقه و خصوصیت های سفارشی دارا‌هستند مطلوب خیس میباشد. ما صرفا به شما مزایا و معایب هر یک از نرم افزار ها را بارگو کردیم این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید کدام یک از آنان برای شما مطلوب خیس میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()