سوالاتی که می بایست پیشین از پباده سازی نرم افزار از خویش بپرسید
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن سوالاتی که باید گذشته از طراحی اپلیکیشن از خود بپرسید

امروزه در فهمیده برای هر شاخه‌ای از کسب‌وکار، یک اپلیکیشن موبایل وجود دارد. به عبارتی دیگر هر فروشگاهی چه کوچک و چه بزرگ برای خودش یک اپلیکشن طراحی کرده است یا در تامل تولید آن است. در واقع با توجه به ارتقا به کارگیری از موبایل‌های هوشمند و در نتیجه اشکال نصب انواع اپلیکیشن ها درین موبایل‌ها، کسب‌وکار به قدرت برنامه‌های موبایل در بازاریابی و فروش خود پی برده و از این رو، در صدد می باشند تا بتوانند سهمی از بازار به وجود آمده، در توسعه کسب‌وکار خود به کار گیری کنند.
پباده سازی نرم افزار
طراحی اپلیکیشن به خودی خود یک پلتفرم خیلی نه در توسعه فروش میباشد؛ ولی برای اینکه بتوانید یک اپلیکیشن توانا طراحی فرمایید، نکات و اصولی موجود است که قبل از همگی بایستی آن­ها را در نظر بگیرید. این اصول خود به دو مدل فنی و غیر فنی تقسیم می‌شوند. متأسفانه بیشتر طراحان اول از همه به سراغ اصول فنی می روند، در شرایطی‌که که این مورد ها غیر فنی و تحلیل روانشناسانه کسب‌وکار و به خصوص تحقیق بازار می باشد که قادر است موفقیت کسب‌وکار شما‌را تضمین کند.

ما درپی این نوشته‌علمی قصد داریم تا یک‌سری سؤال مهمی را که شما باید قبل از برنامه نویسی موبایل پرسیده شود، بیان کنیم.

قبل از قرائت ادامه مقاله، قرائت نوشته‌ی‌علمی زیر را به شما توصیه می‌کنیم

نکات کلیدی طراحی اپلیکیشن برای کسب وکارهای کوچک

سؤالات اساسی قبل از طراحی اپلیکیشن
1. آیا وب سایت شما رسپانسیو است؟

 

شاید از خودتان بپرسید که این سؤال چه ارتباطی با طراحی اپلیکیشن دارااست؛ ولی در واقعیت می بایست خاطرنشان کرد که این اولی سؤال و در واقع اولی اقدامی میباشد که باید پیشین از ابتدا به طراحی در نظر بگیرید. اضافه کاربران قبلی از استفاده از اپلیکیشن یک شرکت، درصدد هستند که اطلاعاتی در زمینه ی شرکت یا راهنمای استعمال از برخی تولیدات را در سایت مطالعه کنند و از این رو از طریق گوشی وارد تارنما می‌شوند.

در شرایطی‌که وبسایت شما واکنش گرا نباشد، علاوه بر اینکه گوگل آن را جریمه خواهد کرد، استفاده از آن برای کاربران خیلی دشوار خواهد بود، برای همین، در چهره داشتن سایت، اولین اقدام واکش گرا کردن آن است. در حیث داشته باشید که یکی اهداف اپلیکیشن بازاریابی برای ارتقا مرتبه بندی سایت است.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: