نوشته شده توسط : عباسی

زیرا سیستم بیشتر گوشی‌ها و تبلت‌ها اندروید میباشد ما بیشتر با نرم افزار‌های اندرویدی طراحی اپلیکیشن آشنا هستیم البته یک نرم افزار، یعنی یک نرم افزار قابل انعطاف‌افزاری، میتواند برای پلتفرم‌ها و سیستم‌های متعدد پباده سازی و ساخت گردد و هرکدام نرم افزار‌نویسی ویژه خویش را دارااست که گهگاه به آن «ورژن» هم می گویند؛ از جملهً نرم افزار کانال اجتماعی فلان: ورژن اندروید (گوشی با سیستم استدلال اندرویدی)، ورژن آی اُ اِس (گوشی ایجاد کرد کمپانی اَپِل)، ورژن ویندوزفون (تلفن همراه با سیستم ادله ویندوز)، ورژن رایانه ویندوزی (دسکتاپ ویندوزی)، ورژن رایانه مکینتاش (دسکتاپ مکینتاشی)، ورژن ذیل اینترنت (اجرای نرم افزار در مرورگر اینترنت).
تفاوت اینترنت‌وبسایت با اینترنت نرم افزار

برخی از نرم افزار‌ها، ورژن پایین اینترنت دارا‌هستند؛ یعنی در مرورگر وب نیز گشوده میگردند و مانند یک وب سایت (تارنما) قابل استعمال میباشند؛ البته تفاوت این دو در اساسی‌ترین خصوصیت نرم افزار می باشد که در تمجید آن گفتیم. مهمترین نکته نرم افزار این بود که برای کاربرانش تلاش و کارکرد خاصی داشته باشد. در حالی که اینترنت‌وب سایت بر روی محتوا و ارائه مطالب تمرکز داراست. همینطور اینترنت‌وب سایت داده ها را به طور همگانی و یکسان اکران میدهد ولی اینترنت نرم افزار بر پایه ی خصوصیات کاربرانش داده ها خاص آن‌ها‌را علامت می دهد.
نرم افزار در اسباب و اثاث خانگی!

نرم افزار‌ها به گوشی و تبلیت و کامپیوتر محصور نیستند. فعلا در اثاثیه خانگی و اداری نیز سیستم استدلال اندروید پباده سازی و اضافه گردیده‌است و به همین برهان حتی اثاثیه خانگی مثل تلویزیون، جامه‌شویی و سردخانه هم نرم افزار خاص خویش را دارا هستند تا یوزرها به سادگی و راحتی و ولی دیجیتالی‌خیس معاش نمایند.

تبدیل دوربین به وبکم

اپ موبایلی

به این ترتیب نرم افزار صرفا برای تلفن همراه پباده سازی نمیشود البته به جهت پباده سازی و ایجاد کرد گوشی‌های هوشمند و همگی‌گیر شدن آن و نیز دسترسی راحت‌خیس به وب و فضای‌های مجازی و فارغ از نیاز به رایانه، ایجاد نرم افزار موبایلی بویژه ورژن اندرویدی آن، رونق خیلی متعددی داراست تا جایی که برخی‌ها می‌پندارند نرم افزار یعنی اپ یا این که اپ اندرویدی موبایلی.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طبق گزارش mary meeker در سال 2017 ساعت‌ها استعمال از وب در هر سال تخت‌گاز طراحی اپلیکیشن در درحال حاضر ارتقاء میباشد و در‌این آمار، به کار گیری از گوشی بسیار بیشتر از لپ تاپ و دسکتاپ‌ها پرورش نموده است.

طبق این آمار به کارگیری از لپ تاپ‌ها و دسکتاپ‌ها از سال 2008 تا 2017 هیچ صعودی نداشته میباشد در صورتی‌که که به کارگیری از موبایل و به کار گیری از نرم افزار‌های آن حدود 80 درصد ارتقا داشته میباشد و پیش گویی میشود این آمار تا سال 2022 حدود 40 درصد دیگر ارتقاء داشته باشد. کمپانی طراحی وب بهپردازان با اعتنا به اهمیت نرم افزار گوشی در کنار طراحی وب و seo، پباده سازی نرم افزار تلفن همراه را نیز با جدیدترین تکنولوژی روز جهان به مشتریان خویش ارائه می‌دهد.

پباده سازی نرم افزار گوشی

در دنیای امروز که تکنولوژی با گاز در اکنون پیشرفت میباشد و دستگاه‌های گوشی روزبه‌روز دربین عموم دوستداشتنی‌خیس می شوند، پباده سازی نرم افزار گوشی بسیار اهمیت پیدا نموده است.
همینطور کسب و امور برای توفیق می بایست کل همت خویش را بکنند تا برای اجرای عمل‌های خویش از شایسته ترین تکنولوژی‌های روز عالم به کارگیری نمایند. یک کدام از مهم‌ترین عواملی که‌این ایام در توفیق کسب و امور اهمیت داراست، پباده سازی نرم افزار تلفن همراه برای ارائه سرویس ها و تولیدها تجارت متبوع به مشتریان میباشد.

پباده سازی نرم افزار گوشی

نرم افزار چه چیزی است؟

همان گونه که میدانید تلفن همراه ها وتبلت‌ها مانند کامپیوتر از برنامه یا این که نرم‌افزار‌های مختلفی درست شده اند که عموما به آن نرم افزار یا این که App گفته می گردد. امروزه نرم افزار‌های تلفن همراه چه در اندروید و چه در IOS رویش و پیشرفت چشمگیری در بیزنس الکترونیک و همینطور رونق کسب و شغل های آنلاین داشته میباشد. مخاطب به وسیله این نرم افزار‌ها، به صورت بدون واسطه فرمانی را در موبایل هوشمند خویش جاری ساختن می‌نماید. اکثری از مدیران، کار‌های ماهر و بیزینس خویش را جهت ارائه خوب سرویس ها و تولید ها خویش، با به کار گیری از نرم افزار تلفن همراه پیش میبرند.

 

پباده سازی نرم افزار تلفن همراه

اشکال نرم افزار
نرم افزار فروشگاهی
اپلیکشن اطلاع رسانی
نرم افزار آموزشی
نرم افزار های ارتباطی و شبکه های مردمی
نرم افزار های ابزاری و خدماتی
نرم افزار بازی و سرگرمی
نرم افزار ترانه
نرم افزار پزشکی
و ...



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به کارگیری کلان آدم از وب و تلفن‌های هوشمند، کسب و امور در درحال حاضر پیشرفت طراحی اپلیکیشن و بسط خویش همگام با تکنولوژی میباشند. درین نوشته ی علمی شمارا با نرم افزار و لزوم داشتن آن برای کسب و امور آشنا می­کنیم، پس تا انتهای نوشته‌ی علمی با ما باشید.


چرا می بایست نرم افزار داشته باشیم؟

همان گونه که پیشتر گفتیم، با پیشرفت تکنولوژی و نرم افزار‌های نصب گردیده بر روی موبایل‌‌های هوشمند با هر سیستم عاملی، چه اندروید و چه ios بسیار آیتم به کارگیری قرار میگیرند و به­خیال به کارگیری‌ی آسوده و دسترسی سریع بسیار دوستداشتنی و کاربردی میباشند. پس شما برای پیشرفت در تجارت و کسب و کار خویش در بستر بیزنس الکترونیک، علاوه بر یک تارنما نیاز به یک نرم افزار دارید تا بتوانید نیازهای کلیه مشتریان خویش را پوشش دهید.


گونه های طرز‌های ایجاد کرد نرم افزار:

اشکار میباشد که هرچه علم ها مرتبط با پباده سازی اپلیکیشن و نرم افزار، پهناور‌خیس و غامض‌خیس می­گردد، دنیای تکنولوژی شیوه های بیشتری را برای ایجاد کرد نرم افزار به عموم ارائه می­دهد. به‌دنبال راجع‌به این طریق‌ها بیشتر توضیح میدهیم.


از ابزار‌ها و وب سایت‌های تشکیل داد نرم افزار به کارگیری نمایید!

او‌لین طریق تشکیل داد نرم افزار، شیوه به کارگیری از ابزارها و وبسایت‌های تشکیل داد نرم افزار میباشد: این طریق برای هنگامی مطلوب میباشد که شما نمی­خواهید خودتان نرم افزار نویسی را به طور تخصصی بیاموزید و همینطور به عوارض گوناگون اقتصادی قصد استخدام تیم اپ نویسی را ندارید، همان گونه که همگی‌ی ما میدانیم هزینه‌های استخدام دسته اپلیکیشن نویسی بسیار زیاد میباشد.

سهل وآسان‌ترین و به صرفه‌ترین خط مش هم از حیث هزینه و هم از دید وقت، استعمال از تارنما‌هایی میباشد که با یاری تکنولوژی آنان می توانید یک نرم افزار منحصربه‌فرد خودتان برای موبایل‌های هوشمند با سیستم برهان اندروید و ios به طور آنلاین و در دور و اطراف وبسایت بسازید. با استعمال از این وب سایت‌ها شما از روش کامپیوتر و تلفن همراه گوشی تان که از سیستم استدلال اندروید و ios استعمال می‌نماید، قدرتمند به تشکیل داد نرم افزار میباشید. درین وبسایت‌ها شما با یک سری کلیک بی آلایش می­توانید نرم افزار منحصر خویش را بسازید. کافیست وارد وب سایت گردید نوع شغل خویش را مشخص و معلوم فرمائید، به عنوان مثال فروشگاهی و بعد از آن داده ها خویش را وارد کرده و با امداد کارشناسان و مشاوران پشتوانه تارنما، نرم افزار سفارشی خویش را با اعتنا به نیازهایی که معین کرده‌اید به طور آنلاین در معدود‌ترین مجال و با نادر‌ترین هزینه بسازید.

یک کدام از این اینترنت‌وب سایت‌ها، وبسایت نرم افزار ساز نرم‌افزار ساز است که شما می‌‌توانید با استعمال از تجهیزات این سایت، نرم افزار موردنیاز کسب‌وکار خویش را آنلاین بسازید. برای استعمال از این تارنما هیچ علم تخصصی در زمینه ی نرم افزار نویسی و دولوپ نرم افزار‌ها نیاز ندارید و به راحتی می توانید در طول و هزینه صرفه جویی نمایید. علاوه بر این، می توانید با به کارگیری از اینترنت‌وب سایت‌های تشکیل داد نرم افزار، برای سیستم دلیل‌های متعدد همانند اندروید و ios نرم افزار بسازید.

یکی از دیگر از شیوه‌ها، به کارگیری از پکیج نرم‌افزار نویسی جاوا میباشد؛ برای اینکه به طور مجانی با سیستم برهان اندروید نرم افزار بسازید، کافی میباشد که نرم‌افزار مجانی لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا را دانلود فرمائید. درین پکیج طریق ایجاد کرد نرم افزار آیتم به کار گیری برای اندروید به طور بی نقص به شما فراگیری داده می­گردد و خصوصیت مثبت این اپ تلفن همراه این میباشد که شما می­توانید بعداز ایجاد کرد نرم افزار خویش آن را آزمون نمائید. با این اپ به راحتی می­توانید به ابزارها و منبع کدهای نرم افزار نویسی دسترسی پیدا کرده و با استعمال از آنان نرم افزار خویش را بسازید.

ایجاد کرد نرم افزار از سیستم دلیل ios: در سیستم استدلال ios شما می­توانید در بخش ios developer center با پرداخت فقط ۹۹ دلار از تجهیزات فوق العاده آن به کارگیری کرده و با به کارگیری از ابزارهای متفاوت و متنوع نرم افزار خویش را بسازید و پیش از ارائه به مردم نیز آن را گزینه آزمایش و آزمون قرار دهید.

در حال حاضر مزایا و معایب این نحوه از ایجاد کرد نرم افزار را آیتم ارزیابی قرار می­دهیم .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

LeakCanary

برای پباده سازی و ایجاد کرد یک نرم افزار اندروید، بجز تجربه کاربری و گرافیک، می بایست معیارهای کیفی را نیز کاملا طراحی اپلیکیشن در لحاظ گرفت. به عنوان مثال معیارهای کیفی اساسی در نرم‌افزار نویسی اندروید، مسئله نشت یاد میباشد و LeakCanary نیز ابزاری برای تشخیص و رفع نشت خاطر در نرم‌افزار ها میباشد. در واقع این ابزار اپ نویسی اندروید، یک کتابخانه متن گشوده میباشد که می تواند به محض کشف نشت یاد، آن را به شما اگاهی دهد. این ابزار مثلا ابزارهای کاربردی برای اپلیکیشن نویسی اندروید به حساب آورده می شود.

Basic4Android (B4A)

این ابزار به عنوان مثال ابزارهای بی آلایش و کارکشته نرم افزار نویسی اندروید میباشد که زبانی مشابه لهجه اپ نویسی ویژوال بیسیک داراست و امکاناتی بسیار متنوع برای تایپ کردن هر نوع نرم افزار اندرویدی در چنگ یوزرها خویش قرار میدهد. کتابخانه های B4A از دو پرونده مانند jar Java و یک فولدر XML تشکیل می گردد که بوسیله ابزاری تهیه و تنظیم گردیده با B4A تنظیم گردیده است. B4A به مخاطب خویش این قابلیت را میدهد که کتابخانه هایی را که در جاوا درج شده اند در‌این اطراف ساخت‌و‌ساز کرده و به اشتراک بگذارد. بدین ترتیب هر کدی که می‌توانید با Android Studio آن را ساخت فرمائید، می‌توانید تحت عنوان یک کتابخانه برای B4A از آن استعمال نمائید.

Fabric

فابریک مثلا ابزارهای کاربردی و کار کشته گسترش قابل انعطاف افزاری میباشد که بخش اعظمی از قابل انعطاف افزارهای مطرح عالم مانند Uber، Spotify، Yelp از آن استعمال می نمایند. این ابزار بهبود دهنده، تیم ای از کیت ها را برای توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار مهیا می نماید تا آنها بتوانند از در میان کیت های جان دار، مواقعی که نیاز دارا‌هستند را تعیین نمایند و نرم افزار های خویش را توسط آن‌ها ارتقاء ببخشند. قابل ذکر میباشد که‌این کیت ها دربرگیرنده موردها اکثری برای مثال آزمایش بتا و ابزارهای بازاریابی و تبلیغات نیز خواهد بود.

Firebase

مقاله دارای ربط:
شایسته ترین لهجه ساخت وب سایت کدام میباشد؟ مقایسه لهجه های اپ نویسی به طور حرفه‌ای

فایربیس یک ابزار اپلیکیشن نویسی اندروید وجود ندارد؛ بلکه گروه پهناور ای از ابزارهایی میباشد که در یک پکیج جامع گرد هم آمده اند و گروه ای از سرویس ها ابری برای اینترنت و گوشی را در مشت توسعه و گسترش دهندگان و طراحان ماهر نرم افزار قرار میدهد. این سرویس ها نیز مشمول طیف وسیعی از اقدامات برای درآمدزایی از روش قابل انعطاف افزارهای موبایلی، پذیرش اعتبار مطمئن خیس، تجزیه و آنالیز داده ها و… می‌شوند. این اپ مجانی وجود ندارد و برای برنامه نویس ها ماهر خیس از سطح تازه کار کاربرد داراست و به آنان امداد می نماید با خرید این ابزار، بخش اعظمی از مخارج پروژه های غامض خویش را کاهش دهند.

ML Kit

این ابزار اپ نویسی اندروید، به اپ پباده سازی گردیده شما امکان اتصال به تجهیزات ویژه گوگل را می‌دهد و به یاری آن میتوانید امکان یادگیری ماشین از Google را به نرم‌افزار خویش اضافه فرمائید. یعنی می‌توانید مواقعی مانند بصیرت رایانه ای و تشخیص کاراکتر و موردها ویژه اینچنینی را فارغ از نیاز به دارایی و داده های زیاد، به راحتی به نرم افزار خویش اضافه فرمایید.

Xamarin

این ابزار فوق العاده، یک پلتفرم کاربردی برای برنامه نویس ها تلفن همراه به‌حساب می‌آید که با به کار گیری از آن می‌توانید برای تمامی سیستم برهان های تلفن همراه مانند Android و iOS و ویندوز اپ هایی ساخت‌و‌ساز نمائید. قابلیت ساخت‌و‌ساز تجربه کاربری متناسب با هر سه سیستم استدلال در‌این ابزار وجود دارااست. ویژوال استودیو ابزاری برای ساخت نرم افزار ها، مدیر تیمهای کوچک و تبارک، مدیر در اختیار گرفتن ورژن و ساخت‌و‌ساز سرویس ها میباشد که خویش درین بین از رابط کاربری بسیار بی آلایش ای شامل است.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

واژه کلیدی های کشف نشده را با این ابزار «زیرزمینی» بهینه سازی کشف نمایید

در صورتیکه شما از ابزار های کشف واژه و کلمه کلیدی به کارگیری نمایید بیشتر ابزار هایی را پیدا خواهید کرد که شما یک طراحی اپلیکیشن کلمه و واژه کلیدی را به آن‌ها می دهید که و آنها کلمه و واژه کلیدی هایی را که حریف های شما به کارگیری کرده اند را به شما معرفی می نمایند.

بدین شکل شما بایستی مدام در هم اکنون رقالت باشید که بتوانید برای تارنما خویش رنکی کسب نمایید.

البته یک تارنما کمتر شناخته گردیده به اسم SeedKeywords.com وجود دارااست که طرز شغل آن‌ها بسیار دیدنی میباشد.

شما برای واژه و کلمه کلیدی که در ادامه آن می‌باشید نمایش کوچکی را مطرح میکنید.

(مراد از نمایش در اینجا متنی میباشد که شما ساخت‌و‌ساز میکنید برای اینکه بفهمید به چه شکل یک نفر برای بیزنس انلاین شما کاوش و آن را پیدا می نماید)

برای این فعالیت بر روی تولید نمایش کلیک نمایید و شما یک لینک و پیوند اختصاصی به خویش اخذ می‌کنید.

شما می‌توانید این لینک و پیوند را در شبکه های مردمی و فی مابین دوستان و آشنایان خویش پخش نمائید و مشاهده کنید که هریک چه جوابی به پرسش شما میدهند.

در اخر شما یک باکس از کلمه ها کلیدی اخذ میکنید که می‌توانید آن‌ها را در Google Keyword Planner وارد فرمایید. و از ان برای ساخت‌و‌ساز محتوای تازه به کار گیری نمائید
۲۰. از مجال های پیوند سازی که در فلیپا وجود داراست به کارگیری نمایید.

شکی در این زمینه که گوگل هر روزه اهمیت بیشتری به پیوند هایی که به سمت وبسایت شما اشاره می نمایند نیست.

البته شما چه‌گونه میتوانید زمان های پیوند سازی که به بیزنس شما میخورند را پیدا فرمایید؟ پاسخ با تارنما flippa.com.

فلیپا مانند ای‌بی برای سایت ها میباشد.

و این یک کدام از شایسته ترین جای های اینترنت برای کشف کردن زمان های پیوند سازی سوای استعمال میباشد.

چرا؟

زیرا اشخاصی که تارنما خویش را در فلیپا می‌فروشند، هر جزئیاتی را که می‌دانند را در باب شیوه ساخت وب سایت خویش ارائه می‌دهند. به‌این مضمون‌ که آن ها اکثر وقت ها کلمه ها کلیدی، استراتژی بازاریابی محتوا (و ولی) منبع پیوند های خویش را به شما علامت میدهند.

به سایت flippa بروید و بر روی All کلیک نمائید:

آن‌گاه واژه کلیدی را گزینش فرمایید که با وب سایت شما همخوانی داراست. مثلا ما دراین باره مهاجرت یا این که Travel را انتخب کردیم.

همینطور موردنیاز میباشد که تعداد مخاطب ماهانه را بر روی دست‌کم ۵۰۰ مخاطب تهیه و تنظیم فرمائید.

مثال متبوع را پیدا نمایید. بنظر ما این مثال مطلوب بود:

مالک این وب سایت در واقع لیستی از جای هایی را که در آن لینک و پیوند های راز نوشته‌ی علمی به دست میاورد، ارائه میدهد:

دراین مورد ما فرد فروشنده تارنما حتی طرز بدست آوردن لینک و پیوند را نیز توضیح داده میباشد.

اکنون شما هم می‌توانید با دقت به نحوه هایی که فرد توضیح داده میباشد به کارگیری نمایید و برای تارنما خویش رنک قابل قبولی کسب فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

دستگاه‌های iOS ازلحاظ کیفیت و خصوصیت‌های کاربرپسند شناخته ‌گردیده‌اند و پیشرفت‌های متعددی را به دست آورده‌اند. امروزه دستگاه‌های iOS انقلابی طراحی اپلیکیشن در صنعت موبایل‌های هوشمند میباشند و به‌طور کلان‌ای به وسیله مصرف‌کنندگان، کسب‌وکارها و همینطور کمپانی‌ها برای هدف ها متفاوت مورداستفاده قرار میگیرند. با ارتقا تعداد یوزرها ios تشکیل داد نرم‌افزار‌های ios با کیفیت بالا که تجربه کاربری را بهبود می بخشند ضروری میباشد. در شرایطی که شما قصد به تشکیل داد نرم افزار بدون‌پول ios دارید درپی مقاله راجع‌به عوارض منحصربه‌شخصی که چرا ایجاد کرد نرم‌افزار‌های iOS می تواند در درازمدت برای کسب‌وکار سودمند باشد دعوا خوا‌هیم کرد:
بهبود امنیت

رایج‌ترین خطر یا این که نگرانی که سبب دوری ایجاد کرد اپلیکیشن برای کسب‌وکارها میگردد، امنیت داده ها اساسی سازمانی آن ها میباشد. نرم‌افزار‌های iOS به کسب‌وکارها امداد می‌نمایند تا از دنیای نرم‌افزار‌های پرجنب‌وجوش با لایه امنیتی بالا منفعت‌مند شوند. نرم افزار‌های iOS خیر‌صرفا از تکرار داده‌ها، رمزگذاری داده‌ها و سرقت داده ها خودداری می‌نمایند، بلکه در محافظت حریم محرمانه داده‌ها، سری بودن یوزرها و داده‌های نرم افزار اثرگذار میباشد.
تجربه مخاطب خوب

هرکسی نرم افزار‌های موبایل با کیفیت بالا و سازگار را دوست داراست که عوارض مهم این میباشد که چرا اکثری از کمپانی‌ها در سراسر عالم حضور خویش را در بازار نرم افزار با اپلیکیشن‌های iOS علامت میدهند. نرم‌افزار‌های iOS خیر‌فقط در دستگاه‌های گوناگون اپل، ازجمله iPhone، iPad و غیره شغل می‌نمایند، بلکه سبب ساز ارتقاء تجربه استفاده کننده نیز می گردند. علاوه بر این، رعایت ظریف دستور کار‌های ارسال کیفیت بالا و ظریف اپ، سبب ساز میشود که نرم افزار‌های iOS در رقابت با رقبای جهانی رقابت نمایند.
قیاس پذیری فراتر

مقیاس‌پذیری محصول ها برای باور از رضایت بدون نقص مشتری ضروری میباشد. با‌یقین، اپلیکیشن‌های iOS به‌تیتر برندهای بی‌قیدوشرط ظواهر میشوند. خیر‌صرفا آنان توسعه یافته‌خیس از نرم افزار‌های اندروید می‌باشند، بلکه اپ‌های iOS نیز به کسب‌وکارها یاری می‌نمایند تجربه استفاده کننده را با به کار گیری از رابط کاربری بسیار امن و مقیاس‌پذیر ارائه دهند.
مزایای اپ‌های iOS چه است؟

ایجاد کرد نرم افزار بدون‌پول ios

ایجاد کرد نرم افزار iOS

اپلیکیشن‌های iOS تقاضای متعددی برای کسب‌وکار و به کارگیری فردی دارا‌هستند و این تقاضا به جهت مزایای مختلف نرم افزار های ios میباشد در‌صورتی‌که شما قصد به ایجاد کرد نرم افزار مجانی ios برای کسب‌وکار خویش و یا این که استعمال فردی دارید عالی میباشد پیش از تشکیل داد نرم افزار ios با این مزایا آشنا گردید.
برای کسب‌وکارها

به جهت سطح بالای امنیت، متکی بودن را بین مشتریان بالقوه ساخت و ساز می‌نماید.

امداد می‌نماید دیدگاه‌های مرتبط با پیکربندی مشتری و خلق و خوی خرید را به دست آورید.

با ارتقا شرکت کردن یوزرها، درآمد بلندمدت و کوتاه‌بازه زمانی را ارتقاء می دهد.

بهبود تعامل مصرف‌کنندگان با یک کسب‌وکار.

یک‌روش عالی برای جذب استفاده کننده مقصود و مشتریان بالقوه.

همت‌های بازاریابی را تا حد متعددی تسریع می‌نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

اهمیت پباده سازی نرم افزار گوشی در سال 2020 چه می‌باشد؟

امروزه همگی ما در معرض جریان بی‌نقطه پایان گردش داده ها قرار داریم و از این رو ساخت و ساز مال‌هایی که دیدنی دقت یوزرها باشند، طراحی اپلیکیشن دشوارتر از هر فرصت دیگری گردیده‌است. به علاوه مال متبوع بایستی گرانبها باشد، ولی استعمال از آن سخت نباشد و کسی وقت خویش را برای پی بردن شیوه شغل آن به هدر ندهد.

به صورت خلاصه پباده سازی آدم-محور، کلید محافظت ارتباط بلندمدت با مشتری میباشد. تا همین آخرها، داشتن یک پباده سازی مال به طور جالب و اختصاصی کافی بود، ولی دیگر اینگونه وجود ندارد. در حال حاضر منش بشر-محور کاملا جایگزین روش سیستم-محور شد‌ه‌است.

پباده سازی نرم افزار تلفن همراه

پباده سازی امروزی می بایست بازتابی از جدیدترین ابداعات فناوری باشد. از این رو در قسمت بعدی به نظارت پیشرفت‌های فناورانه‌ای میپردازیم که کم کم معاش ما‌را تغییر‌و تحول داده‌اند.
عوارض فناورانه برای روندهای پباده سازی‌های امروزی نرم افزار‌های تلفن همراه

پباده سازی UI/UX همواره می بایست از برگزیدگان فناوری‌ها فایده‌مند باشند و از این رو میباشد که استعمال از جدیدترین پباده سازی‌های مشقت بار‌افزار و اپلیکیشن اهمیت دارااست. به‌دنبال به گذر زمان این مورد ها میپردازیم.
گذار بلندمرتبه از جابجایی داده تلفن همراه 4G به 5G

بعد از ظهر 5G هم در حال حاضر در شرف شروع میباشد و تا انتهای سال 2020 نتیجه ها آن را شاهد آن هستیم. بالاترین بیشینه سرعت فناوری 5G به مقدار 2.7 برابر سریع‌خیس از 4G خواهد بود و این مورد تأثیر عمده‌ای روی پباده سازی‌های ما میگذارد. بنابراین کاغذ‌های خسته‌کننده لود دیگر بی‌معنا خواهند بود و بصری‌سازی ظریف داده‌ها که با سرعت‌های کنونی غیرممکن میباشند به یک حقیقت بدل می گردند.
ارتقاء محبوبیت نرم افزار‌های آنی

امروزه دیگر ما یحتاج وجود ندارد یک نرم افزار را تنهاً برای دسترسی به یکی ابزارهای آن با کلیه امکاناتش دانلود کنیم. از این رو پباده سازی UI/UX می بایست طوری تطبیق پیدا نماید که «نرم افزار‌های آنی» (Instant Apps) یوزرها را با قابلیت و امکان‌هایی که نیاز ندارند، سردرگم نسازند.
سازش با وب اشیاء

مبنی بر آمار جهانی (+) هر شخص به صورت میانگین صاحب 6.58 دستگاه متصل به وب میباشد. این دستگاه‌ها صرفا مشتمل بر تلفن، تبلت و یا این که حتی ساعت‌های هوشمند نمیشود. سردخانه، آهسته‌پز، دوربین‌های امنیتی، ‌سیستم‌های نوروروشنایی فقط قسمت کوچکی از دسته وب اشیاء را دربرگیرنده میشوند. اما نرم افزار‌های دستگاه‌های کاربردی و پوشیدنی هدف های مختلفی دارا هستند، البته هر دو تیم در سال 2020 پروسه بزرگی را دربرگیرنده میشوند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

با اعتنا به نیاز روز می‌اقتدار اعلام کرد یک کدام از مسائلی که موجب شل‌خیس شدن کارها حمل و نقل می گردد پباده سازی نرم افزار ماشین طراحی اپلیکیشن کرایه ای یاب و یا این که پباده سازی نرم‌افزار ماشین کرایه ای اینترنتی میباشد. تحت عنوان مثال می‌قدرت اعلام کرد، اسنپ شرکتی پویا و بر پایه ی داده میباشد که در سود خلاقیت جوان ها اهل ایران صورت گرفته میباشد. مقصود این موسسه در بالا ارائه یک راه حل اثربخش برای اعمال سفرهای باطن شهری بود و شغل خویش را با یک مجموعه کوچک استارت کرد؛ ولی فعلا به مطرح ترین سامانه هوشمند حمل و نقل در جمهوری اسلامی ایران تبدیل گردیده است. این نرم افزار فعلا پس از قبل شش سال از عمل میباشد تبدیل به یک سوپراپ(superapp) شد و فعلا سرویس ها متنوعی در آن ارائه میشود. شما میتوانید از روش این نرم افزار درخواست خودرو، موتور، وانت، توصیه طعام، رزرو هتل و اقامتگاه های ارزان، خرید بلیط هواپیما و اتوبوس را اعمال دهید. اسنپ در بیشتر شهرهای کشور ایران فعالیت می کند و اولیه خدمت هم سفری برخط در کشور‌ایران میباشد. ما در پی این مقاله قصد داریم تا یک راهنمای جامع برای پباده سازی نرم افزار شبیه اسنپ، ارائه دهیم.
نرم افزار شبیه اسنپ
پباده سازی اپ آژانس اینترنتی و خصوصیت‌های آن

برآورد هزینه مهاجرت

اولیه و مهمترین خصوصیت که یک نرم افزار آژانس یاب بایستی داشته باشد؛ این میباشد که به طور اتوماتیک هزینه مهاجرت را احتساب نماید. چون کلیه مسافران به طور غریزی و اتوماتیک دوست دارا هستند که پیش از پرداخت هزینه، بها حدودی آن را بسنجند.

امتیازدهی به راننده و مسافر

یک نرم افزار عالی بایستی قابلیت و امکان امتیاز دهی بر پایه ی ترازو رضایت از هجرت به راننده و مسافر را داشته باشد. شما در پباده سازی نرم افزار ماشین کرایه ای یاب بایستی به‌این نکته اعتنا داشته باشید که پباده سازی سیستم امتیازدهی باعث به یک ساخت سیستم نظارتی هوشمند می گردد که تاثیر مستقیمی در ارتقاء تعداد سفرهای شما داشته و شما میتوانید راننده ها یا این که مسافرانی را که امتیاز اندکی دارا هستند؛ به‌تدریج از یوزرها خویش حذف نماید. با این شغل امنیت و ادب اشخاص ارتقاء یافته و کیفیت شغل نیز بالا می رود.

گزینش مقصد مبدا یا این که قابلیت توقف دربین رویه


یک نرم افزار عالی بایستی این سه قابلیت و امکان را دارا باشد و از یک سیستم GPS کارکشته که بر پایه ی داده های جای یابی آنلاین گوگل باشد، فایده بگیرد. در صورتیکه که‌این اطلاعات در نقشه ضعیف باشد ممکن میباشد کیفیت شغل ذیل بیاید و نارضایتی از نرم افزار ارتقاء یابد. براین اساس کارایی فرمایید که در طرح ریزی سیستم نقشه یابی خویش به توجه فعالیت فرمایید.

نرم افزار راننده و استفاده کننده

روی هم رفته شما می بایست دو نرم افزار به خواسته دسترسی راننده ها و یوزرها داشته باشید که هرکدام خصوصیت های اختصاصی خویش را داراست و برای اشخاص فرد سازی گردیده‌است.

در نرم افزار راننده، اشخاص می توانند درخواست های مهاجرت را پذیرش یا این که کنسل نمایند. همینطور در نرم افزار یوزرها، مسافران می توانند درخواست هجرت بدهند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


از مزایای ایجاد کرد نرم افزار در یک سری سال اخیر می شود به ارتقاء سیستم آموزشی و seo مراحل یادگیری در مدرسه های و دانش گاه ها طراحی اپلیکیشن اشاره کرد. با تغییر تحول سیستم های سنتی یادگرفتن و تلفیق آن با تکنیک های توسعه یافته و امروزی، نرم افزار ها نقش عمده ای در فرآیند فراگیری پیدا کرده اند. ایجاد کرد نرم افزار دانشگاهی، نرم افزار امداد آموزشی و نرم افزار بازی آموزشی برای مقام سنی کودک ها از مثال هایی میباشند که در مدتی کوتاه بازخوردی مثبت از یوزرها گرفته اند.

• قابلیت و امکان عده مرکزها دارای اعتبار آموزشی در یک پلتفرم برای تبادل و اشتراک نحوه های نوین آموزشی
• فردی سازی تجهیزات وگزینه های نرم افزار برای هرکدام از مرکز ها آموزشی
• ارتقاء تعامل و رابطه فی مابین اولیا، مربیان و علم آموزان برای پیگیری سریع موقعیت تحصیلی، خبر ها و عصر ها
• بکارگیری طرز های نوین، خلاقانه و جالب در پباده سازی نرم افزار آموزشی برای تشویق علم آموزان به یادگیری مباحث علمی

 

نقش پباده سازی نرم افزار در رونق کسب وکارهای طفل و آغاز آپ ها
قابلیت اجرای ایده های خلاقانه در پوسته نرم افزار های هوشمند از مهم‌ترین مزایای دنیای تکنولوژی و IT میباشد. شاید به جرئت بتوان ذکر کرد که با پباده سازی نرم افزار تلفن همراه، فضایی نامحدود و مقرون به صرفه برای آغاز آپ ها پدیدآمد تا از روش تلفن همراه های تلفن همراه سرویس ها و تولیدها خویش را با تعداد متعددی از یوزرها به اشتراک بگذارند. ایده های متعددی برای تشکیل داد نرم افزار پولساز و استارتاپی در عالم وجود دارااست که با نیازسنجی و نظارت صحیح بازار مقصود می اقتدار آن ها را رشد و توسعه و گسترش اعطا کرد. نرم افزار آژانس آنلاین (اسنپ)، شبکه های عمومی (اینستاگرام)، توصیه آنلاین (نرم افزار پیشنهاد نان) و رزواسیون آنلاین (نرم افزار کارواش آنلاین) فقط مثال ای از ایده های دیدنی، پر کاربرد و سودآوری بوده اند که در پوسته نرم افزار توانسته اند طیف وسیعی از یوزرها را به خویش جذب نمایند.


با نگاهی به پروسه رو به پرورش پباده سازی برنامه اندروید و نرم افزار های iOS می شود به این سود رسید که ایجاد کرد نرم افزار هوشمند تاثیری مثبت و چشمگیر بر توسعه و توفیق کسب و امور داشته و سبب بهبود سرعت و کیفیت خدمت دهی و رونق بازار بیزنس الکترونیک گردیده‌است.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

یکی‌از کاربرد های مشخص و معلوم سازی اشکال و مجموعه بندی های نرم افزار گوشی، وصال به فهم و شعور مشترک طراحی اپلیکیشن برای دست یابی به نرم افزار متبوع از جانب بسط دهندگان و یوزرها میباشد. معلوم شدن نوع نرم افزار گوشی به یوزرها یاری می نماید تا بتوانند به نرم افزار گوشی متبوع خویش، خوب و سریعتر دسترسی داشته باشند و پیش از دانلود و به کار گیری از آن بدانند که کارکرد این نرم افزار تلفن همراه در چه حوزه ای میباشد. از طرفی برای مسائل فنی و تجاری از سمت توسعه و گسترش دهندگان، در گفت و گو نرخ‌گذاري ها و وصال به نقطه مشترک برای توسعه و گسترش، کاربرد های فراوانی دارااست. در نوشته‌ی علمی قصد داریم تا به‌این تنوع مشاهده کرد یوزرها و از نگاه توسعه و گسترش دهندگان بپردازیم که به دو مجموعه بندی تقسیم می شود.

1-اشکال نرم افزار از دید فنی

2- گونه های نرم افزار از نگاه کاربرد

از نظر یوزرها دو مرجع اصلی برای این مجموعه بندی وجود دارااست. سایتهای appstore و playstore برای دو سیستم استدلال اندروید و ios مهم ترین و بزرکترین مرجع دسترسی به نرم افزار های تلفن همراه می‌باشند. نکته ای که وجود دارااست این میباشد که بعضا از این تیم بندی ها با یکدیگر همپوشانی دارا‌هستند و به طور قطعی فعالیت نمیکنند.
اشکال نرم افزار تلفن همراه از لحاظ فنی:

اشکال نرم افزار تلفن همراه از حیث فنی

 

اپ اینترنت (Web View)

نرم افزار ساکن (Native)

نرم افزار ترکیبی (Hybrid)


1-نرم افزار های ساکن یا این که نرم افزار نوتیو(native app)

native apps

نرم‌افزار ساکن برای استعمال در یک پلت فرم یا این که دستگاه خاص پباده سازی شد‌ه‌است.این تیم از نرم افزار ها به صوت ماهر اپلیکیشن نویسی میشوند و اکثر اپ های گوشی پیروز و پر اسم و رسم از این نوع اپلیکیشن نویسی سود کرده اند هماهنند نرم افزار هایی از قبیل: اسنپ ، تپسی، دیجی متاع و ... . اپ گوشی مستقر یک اپلیکیشن میباشد که در یک لهجه نرم‌افزار نویسی خاص مانند Objective C برای iOS و Java برای سیستم دلیل های آندروید کد نویسی گردیده‌است. اپلیکیشن های مستقر موبایل، همت سریع و امکان اعتقاد بالا را ارائه میدهند. آنان همینطور به دستگاه های متعدد تلفن مانند دوربین و محل کار نشانی دسترسی دارا هستند. علاوه بر این، یوزرها می‌توانند از بعضی اپ ها فارغ از اتصال به وب به کار گیری نمایند. با این حالا، این نوع اپلیکیشن برای گسترش مستلزم هزینه میباشد، چون مختص یک سیستم ادله پباده سازی می گردد، و کمپانی را بدون چاره می نماید تا ورژن های تکراری را که در سیستم دلیل های دیگر فعالیت می نمایند، بسازد. اکثر بازی های ویدئویی اپلیکیشن های مستقر تلفن همراه میباشند.

معمولا اشخاص نرم‌افزار های مرسوم گوشی را از مغازه های نرم افزار مانند دکان اپ اپل یا این که مغازه گوگل دانلود می نمایند. یک اپلیکیشن مستقر فقط می‌تواند روی یک نوع سیستم استدلال موبایل انجام گردد: iOS، Android، Blackberry، Symbian، Windows Phone، WebOS، و غیره. در‌صورتی‌که می‌خواهید تجربه نرم افزار خویش را برای یوزرها Android یا این که Blackberry نیز در دسترس یوزرها قرار دهید، نیاز به بسط و محافظت یک ورژن غیر وابسته از اپلیکیشن دارید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


AppInstitute

این نرم افزار استعمال آسوده از ماژول ها برای توسعه و گسترش نرم افزار ها طراحی اپلیکیشن را برای SMES و تجهیزات بیشتر ارائه می‌دهد. این پلتفرم امکان ساخت نرم افزار های سفارشی را فارغ از نیاز به تایپ کردن کد مهیا می نماید. همینطور تجزیه و بررسی اپ، اطلاعیه ها و ابزار مدیر مشتری را مهیا می نماید. AppInstitute یک پلتفرم میباشد که در در سال 2011 برای هر دو سیستم دلیل iOS و اندروید ساخته شد که به هیچ مهارت اپلیکیشن نویسی نیاز ندارد. AppInstitute طیف وسیعی از پوسته های اپ و یک ویرایشگر موءثر برای کشیدن و آزادکردن برای بررسی بر فروش برنامه، اطلاعیه ها و تجزیه و چک ارائه می‌دهد.

Appery.io

Appery.io یک پلتفرم بر اساس فضای ابری با ابزارهای پباده سازی بصری و سیستم های یک دست میباشد. Appery.io بوسیله کمپانی هایی مانند ESPN,AT & T و سامسونگ به کارگیری می گردد. Appery.io با ابزارهای حاذق بصری، تعداد متعددی پوسته و پشتیبانی از اپلیکیشن های زیر اینترنت پاسخگوی نیازهای شما میباشد.

AppIcelerator

AppIcelerator یک پلتفرم میباشد که سرویس ها ابری یک دست و کتابخانه ای پهناور از سرویس ها کاربردی و ماژول ارائه میدهد. این نرم افزار مطلوب برای سازمان هایی میباشد که نیاز به گسترش نرم‌افزار های کاربردی و یک سری گانه برای استعمال از تجهیزات پایین اینترنت میباشد. همینطور دارنده طریقه استعمال از نرم‌افزار میباشد، به‌این معنا که بررسی بر کوشش اپلیکیشن شما بسیار معمولی خواهد بود.


AppMachine

AppMachine ابزاری میباشد که داعیه می­نماید که یک ابزار بهتر و شل برای همگی میباشد. در معمولی ترین شرایط، این نرم‌افزار مبتنی بر اصل نسخه برداری محتوای سایت شما فعالیت می نماید. آن‌گاه AppMachine به شما اذن میدهد اپلیکیشن را با آنچه \'بلوک های ساختمان\' نامیده میشود بسازید. این یک شیوه بهتر و ارزان برای خریداری نمودن فرآورده زنده میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


همینطور یک نوع دیگر از اپلیکیشن‌ها وجود داراست که طراحی اپلیکیشن به آن نرم‌افزار‌های هیبرید یا این که Hybrid apps میگویند. اپلیکیشن‌های هیبرید به نوعی ترکیبی از نرم افزار‌های نیتیو و HTML5 محسوب میشوند. در واقع این نرم افزار‌ها هم بر اساس اینترنت درج شده‌اند و می‌اقتدار از آن ها در سیستم برهان‌های متفاوت بهره مند شد. ولی تفاوتش این میباشد که یک بستر نیتیو برای آن ساخت میشود به گونه ای که ظاهرشان مشابه به اپلیکیشن‌های نیتیو و مخصوص برای هر سیستم ادله می گردد. درین نوع پباده سازی، نسبت به پباده سازی HTML5، دست طراح بازتر میباشد و بیشتر می تواند از خصوصیت‌های آن سیستم دلیل خاص بر روی نرم افزار خودش فایده چیره شود. ولی گشوده هم محدودیت‌هایی برای این نوع نرم افزار نیز وجود داراست.

معمولاً برای این که شایسته ترین پباده سازی را داشته باشیم و بتوانیم از کل پتانسیل‌ها به طور بدون نقص و صد درصدی به کارگیری کنیم، می بایست نرم افزار‌های گوشی را به طور نیتیو پباده سازی کنیم. فقط انواع آن این میباشد که می بایست برای هر سیستم استدلال به طور جدا شغل های نرم‌افزار‌نویسی و پباده سازی را اعمال دهیم که خب به طور طبیعیً هزینه‌های ناشی از آن را ارتقاء می دهد. ولی از طرف دیگر نرم افزار می تواند خصوصیت‌های بسیار مفیدتری داشته باشد و یوزرها نیز از آن راضی‌خیس باشند. گزینش نوع نرم افزار از این لحاظ (نیتیو یا این که هیبرید بودن) بیشتر به میزان دارایی و هدف ها شما بستگی دارااست. همینطور این مسئله که میخواهید چه خصوصیت‌هایی در نرم افزار وجود داشته باشد.

پباده سازی نرم افزار با اندروید
تلفن همراه‌ها و تبلت‌هایی که از سیستم استدلال اندروید به کارگیری می‌نمایند، اکثریت دستگاه‌های دیجیتال را مشتمل بر میگردند. ضمن این که برنامه قانونی بسط اندروید یعنی Android Studio تماماً بدون پول میباشد و به کارگیری از آن هیچ هزینه‌ای ندارد. در مقابل برای گسترش قابل انعطاف‌افزارهای iOS می بایست اپلیکیشن منحصربه‌فرد آن را خریداری کنید. به همین خیال میباشد که بیشتر طراحان فعالیت پباده سازی نرم افزار خویش را از اندروید استارت می‌نمایند. ما نیز در اینجا عملکرد می کنیم تا شمارا با فرآیند پباده سازی نرم افزار با اندروید روی هم رفته آشنا نماییم.

همان گونه که پیشتر نیز گفتیم، شغل پباده سازی و گسترش نرم افزار اندروید با برنامه Android Studio جاری ساختن میشود. برای استارت عمل خویش می بایست این نرم افزار را از سایت قانونی اندروید دانلود نمایید و آن را بر روی کامپیوتر خویش نصب کنید. بعداز نصب و اجرای Android Studio، به آسانی می توانید پروژه تازه برای خویش تعریف و تمجید نمایید و از بی آلایش‌ترین تا غامض‌ترین اپلیکیشن‌ها را بسازید. برای این که بتوانید فعالیت اپ نویسی نرم افزار‌های اندروید را نیز اجرا دهید، می بایست با لهجه‌‌های اپ نویسی مانند جاوا که در اندروید از آن به کارگیری میگردد، شناخت داشته باشید.

تعرفه پباده سازی نرم افزار اندروید
اکنون، پباده سازی نرم افزار اندروید می تواند درآمد بسیار خیر و خوبی را قسمت گسترش‌دهندگان و طراحان نماید. اما مشخص و معلوم میباشد که پباده سازی نرم افزار اندروید به طور ماهر، به علم و تجربه بالایی و همینطور فرصت متعددی احتیاج دارااست که هر کسی از پس آن برنمی‌آید. براین اساس طبیعی میباشد که تعرفه‌های آن نسبتاً بالا باشد. اما بایستی بر روی این نکته هم تأکید کرد که با تمرین و ممارست، هر کسی می تواند به یک طراح نرم افزار بهتر تبدیل خواهد شد.

تعرفه پباده سازی نرم افزار به ابهام و خصوصیت‌های متعدد آن نرم افزار بستگی داراست. از جملهً بستگی داراست که شما بخواهید یک نرم افزار پیشنهاد خوراک پباده سازی فرمایید یا این که یک نرم افزار دکان. و به‌این هم بستگی دارااست که صاحب کار چه خصوصیت‌های مخصوص برای آن درخواست نماید. طبعاً هر چه خصوصیت‌های منحصربه‌فرد بیشتر باشد، تعرفه نیز ارتقاء پیدا می‌نماید. درحال حاضر معدل تعرفه‌های پباده سازی برای یک نرم افزار فروشگاهی معمولی، بیشتر از ۳۰ میلیون تومان میباشد. نرم افزار فروشگاهی شاید بی آلایش‌ترین و روتین‌ترین نرم افزار دربین گونه های گوناگون آن باشد. تعرفه پباده سازی اشکال نرم افزار دیگر قادر است فراتر از این رقم باشد. ضمن این که هر چه عدم وضوح نرم افزار بیشتر گردد، بها آن نیز بیشتر ارتقا پیدا می‌نماید و می تواند تا یکسری صد میلیون هم بالا رود.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

Principle
Principle نرم‌افزار ­ایست که تشکیل داد برنامه خردسالان و پباده سازی را برای شما طراحی اپلیکیشن سهل و آسان نموده است. هنگامی که برنامه ای را برای مشتری فراهم می­ فرمایید مشتری علاوه بر پباده سازی مهیا mockup، از شما انتظار ارائه یک کارتن در پباده سازی‌تان را هم داراست. شما به امداد این برنامه می­ توانید پباده سازی دیده­گیری را از خویش به مکان بگذارید و از ابزارهای خارق العاده آن به کار گیری نمایید و رئیس یک مجموعه بسط دهنده را دست بگیرید. همینطور، این نرم‌افزار با صفحه ها رتینا سازگار میباشد که می ­توانید شایسته ترین انجام را بر روی سیستم برهان مک خویش داشته باشید.
Principle مانند اسکچ، فقط در دسترس یوزرها مک جای‌دارد اما با یقین از شایسته ترین تجهیزات قابل انعطاف‌افزاری درزمینه ساخت کارتون‌ میباشد. این نرم‌افزار یک کدام از شایسته ترین راه و روش‌ها برای روح بخشیدن به ساخت سایت یا این که موکاپ شما میباشد.

اپلیکیشن Principle با استعمال از جدیدترین الگوریتم ­های پباده سازی سه بعدی توانسته میباشد راهی تازه برای اشخاص خلق کننده گشوده نماید. این برنامه همینطور با رابط کاربری هوشمند خویش یاری می نماید تا طرح های شما در بعدها و اندازه مطلوب پباده سازی شوند.
بعداز آن­که با برنامه Adobe XD آشنا شدید، بعضا از قابلیت و امکان های نرم‌افزار Adobe XD را به شما معرفی می­ کنیم:

پباده سازی گرافیکی و شهودی
ابزار فوق العاده برای پیاده سازی طرح های نخستین
پباده سازی مثال های سه بعدی به طور هوشمند
رابط کاربری بی آلایش و سهل و آسان

Principle

در قضیه مثال سازی دیجیتال قابل انعطاف افزارهای مختلفی وجود دارااست و وقتی که شما می­ خواهید مثال سازی دیجیتال ایفا دهید با انبوهی از نرم‌افزار­ ها رو­ به ­رو می­ گردید. در حالتی که شما از آن تیم از طراحانی میباشید که از مجال آغاز ایده تا پیاده کردن آن از اطراف دیجیتال به کارگیری می­ نمائید، می بایست بگوییم که برنامه Figma مطلوب عمل شماست.
Figma نرم افزار‌ای حاذق برای پباده سازی دیجیتال میباشد که حدوداً مجموع مراحل پباده سازی را پشتیبانی می‌نماید و به شما این قابلیت را می دهد در گوشه و کنار اپ با دیگران تیم همیاری فرمایید.

فیگما از سایر رقبای خویش مانند Spaces from file-sharing site Hightail و Wake متمایز میباشد؛ چرا‌که هسته داخلی فیگما یک ابزار بازنویسی وکتور میباشد. به این ترتیب نیازی به پباده سازی در Adobe Illustrator و آن‌گاه وارد کردن آن در فیگما وجود ندارد و طراحان میتوانند بی واسطه در خویش فیگما به پباده سازی وکتور بپردازند. همینطور فیگما در باطن مرورگر شغل می‌نماید به راحتی با اتصال به Cloud این قابلیت و امکان را میدهد که طراحان متفاوت به طور همزمان با هم به شغل بر روی یک پروژه بپردازند.
اریخچه‌ی این اپ بر می شود به هنگامی که WebGL پدید آمد. تکنولوژی‌ای که به شما اذن میدهد که رندرهای ۲D و ۳D را بدون واسطه در مرورگر و فارغ از نیاز به پلاگین و ابزاری به ایفا برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

پروسه ایجاد کرد نرم افزار گوشی یا این که پباده سازی نرم افزار گوشی تا مرحله‌‌ای که به طراحی اپلیکیشن و پیاده‌سازی می‌رسند معمولی می باشند. البته از آنجا به سپس فعالیت مهم استارت می شود.

ایده‌ی نرم‌افزار‌تان را روی ورقه بیاوید.

این مرحله از فرآیند تشکیل داد نرم افزار گوشی در واقعیت دربرگیرنده دو نصیب میباشد. اینکه چه امکاناتی نیاز دارید و قرار میباشد یوزرها چطور از نرم افزار استعمال نمایند. می توانید لیستی از امکاناتی که نیاز دارید را روی ورقه بیاورید. مثل در شرایطی‌که میخواهید مغازه بسازید این تجهیزات ضروری می‌باشند.

برگه اساسی نرم افزار
صفحه ها مجموعه‌بندی
پنل کاوش
نصیب ورود و تصویب‌اسم
سبد خرید
فرآیند خرید
عکس تولیدات و توضیحات
منوها
و …

اکنون میتوانید با اعتنا به‌این تجهیزات یک طرح کلی برای وب سایت‌تان استخراج فرمائید. مثل این پباده سازی که در اینجا آورده گردیده‌است.

دوست دارید یوزرها چطور تارنما شما‌را ببینند و چطور با آن عمل نمایند. به آسانی یک ایده‌ی آخرین روی صفحه دارید که می توانید در ارتباط آن حرف فرمائید. در شرایطی که یک شخص کارشناس ایده‌ها و تصورات فرضی شما‌را روی برگه ببیند میتواند عالی شمارا پند نماید.

پروسه ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه

پباده سازی گرافیکی آن را بسازید.

طرح گرافیکی و المان‌هایی که قرار میباشد در اپلیکیشن مصرف شود به دولوپر مربوط نمیشود. یعنی شما می بایست خودتان این طرح‌ها را بسازید. برای مثال صورت سبد خرید چطور باشد. دکمه‌ها چه حالتی داشته باشند. لوگو کجا قرار بگیرد. منو کاربری چه فرمتی داشته باشد. از چه فونتی استعمال شود و به صورت کلی هر چیزی که با پباده سازی گرافیکی یا این که رابط کاربری در مورد میباشد بوسیله خویش شما گزینش می‌گردد.

در‌صورتی‌که در فرایند ایجاد کرد نرم افزار گوشی طراح گرافیک دارید میتوانید ایده‌هایتان را به فولدر و تصویر و وکتور هم تبدیل نمایید تا در مشت دولوپر قرار دهید و عملیات پباده سازی از اولِ عمل به صدق شکل بگیرد. یااینکه میتوانید از تمپلیت‌ها و ابزارهای پباده سازی آنلاین استعمال نمایید. ابزارهایی مثل Apply Pixels و Phoenix و … مورد‌هایی میباشند که میتوانید مثال‌های مهیا متعددی را در آنجا پیدا فرمایید. بایستی دو زمینه را اینجا در حیث داشته باشید. طراح گرافیک با سابقه یک چیز یونیک و خاص در زمان فرصت نادر در دست شما قرار میدهد که ولی هزینه دارااست. در تمپلیت‌های مهیا شما طرح‌های تکراری میبینید که می توانید مقداری تغییرات در آن ها تولید نمائید و ممکن میباشد مجال متعددی از شما بگیرد. ولی هزینه آن‌چنان متعددی ندارد.

یکی طرز‌ های ایجاد کرد نرم افزار اندروید را تعیین فرمائید.

قاعدتا چنانچه دولوپر میباشید و یا این که در گروه‌تان دولوپر اندروید دارید هیچ نحوه دیگری را گزینش نکنید و یک راست سراغ پباده سازی و کدنویسی بروید و خودتان یا این که دولوپرتان از صفر تا صد عمل را جاری ساختن دهید. در حالتی که پول زیاد دارید و دولوپر هم ندارید می توانید با یک کمپانی طراح همیاری نمائید. تعداد این مجموعه‌ها بسیار زیاد میباشد. می توانید در وب آنها را پیدا نمائید. مثال‌شغل های آنان را بهتر محاسبه نمائید. مشاهده کنید با چه برندهایی همیاری داشته‌اند و کدام اپلیکیشن‌ها را پباده سازی کرده‌اند.

حتی می توانید اپلیکیشن‌هایی که پباده سازی کرده‌اند را دانلود فرمائید و آن ها را نظارت فرمائید و ملاحظه کنید که آیا با انتظارات شما مطابقت و همخوانی دارااست یا این که خیر.

در حالتی که دارایی مقداری دارید می توانید سراغ تارنما‌ها یا این که قابل انعطاف‌افزارهایی بروید که با آنان فارغ از کدنویسی میتوانید نرم افزار گوشی بسازید. معمولا روند و طریق ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه در هر پلتفرم متعدد میباشد و شما میتوانید راهنمای پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه مرتبط با هریک از این پلتفرم‌ها را دانلود فرمایید و مطابق پروسه ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه جلو بروید و پباده سازی را بدون نقص نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()