نوشته شده توسط : عباسی

سرویس ها تعاملی موبایلی: این قسمت مشمول فهم نیاز و مراد‌ی مشتری، ساخت‌و‌ساز طراحی اپلیکیشن وایرفریم ها (نقشه ایجاد کرد یا این که بلوپرینت برای رابط و تجربه کاربری)، پباده سازی رابط کاربری (رابط کاربری پیکسل پرفکت) و گسترش رابط کاربری (ترجمه \"ماک آپ ها\" به رابط کاربری کارکردی) میباشد.

سرویس ها توسعه و گسترش نرم افزار های تلفن همراه: این سرویس ها مشتمل بر گسترش نرم‌افزار های  ساکن و ترکیبی برای دستگاه های آی‌اواس و آندروید است. همینطور مشمول یک دست سازی ای پی آی ها (API)، برای اتصال به سیستم پشتیبانی سازمان ها است.

سرویس ها مدیریتی گوشی و نرم افزار های موبایلی: فعال سازی نرم افزار گوشی در دکان ها، قادر است برای کسب و شغل های کوچک و میانگین سخت باشد. سرویس ها ما، مشمول نصب اپلیکیشن ها در مغازه ها و ارائه سرویس ها و پشتیبانی بعد از فروش میباشد. (اکانت کاربری بسط دهنده در نرم افزار استور یا این که گوگل پلی، ارسال نرم‌افزار، میزبانی آن، نوتیفیکیشن های منظم، تعامل و شرکت کردن، پشتیبانی بعد از فروش، رفع اشکالات جزئی، سازش با سیستم ادله های نو و غیره)

ما نرم افزار ها را در دامنه های کاربردی پایین بسط داده ایم:

1. ارسال نوتیفیکیشن (هشدار و اعلان): این یک کدام از خصوصیت های مهم هر اپلیکیشن و نرم افزار گوشی میباشد. نوتیفیکیشن ها یک منش برای ارسال پیام یا این که آگهی، سوای گشودن نرم افزار میباشد. ارسال نوتیفیکیشن ها نسبت به ارسال پست الکترونیک، آسوده خیس و سریعتر است.



2. یک دست سازی شبکه های مردمی: امروزه بیش تر از 80% از اشخاص، اشتراک گذاری محتواها، عکس ها و یا این که هر سیرتکامل داده ها در پلتفرم هایی مانند تلگرام، رخ بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام را می پسندند. اگرچه ما این ای پی آی ها را در اپلیکیشن های اینترنت انجام کردیم، ولی یک دست سازی نرم افزار های گوشی با شبکه های عمومی، برای یوزرها می بایست به طوری باشد که ساخت‌و‌ساز کنندگان و یوزرها، مایل باشند که محتواها را در آن‌ها به اشتراک گذارند.



3. پرداخت اینترنتی با تلفن همراه: اکثر نرم افزار های پیشرفته، برای کسب و کار الکترونیک و سرویس ها مبتنی و مربوط به پرداخت بوسیله موبایل میباشند.یوزرها از روش نرم افزار های تلفن همراه، ریلکس خیس میتوانند به مکان پرداخت نقدی و یا این که استعمال از سایت، مبادرت کنند. ما قابلیت و امکان پرداخت را در نرم افزار های موبایلی یکدست سازی کرده ایم و نرم افزار های دکان های اینترنتی، در تلفن های یاور میتواند به راحتی یک دست و سفارشی سازی شود.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

از تجهیزات بدون‌پول و موءثر منفعت بگیرید.

یکی موثرترین طرز‌ها برای بهبود قیمت مالی یک نرم افزار این میباشد که برخی از طراحی اپلیکیشن خصوصیت های آن را به طور بدون پول البته محصور ارائه فرمایید و زمانی که استفاده کننده این خصوصیت را پسندید، برای اخذ ورژن‌های خوب آن هزینه پرداخت نماید. از جمله یک کدام از نرم افزار های اهل ایران که سرویس ها مجانی ولی محدودی را ارائه می نماید نرم افزار مانکن میباشد. شما میتوانید با یاری این نرم افزار واحد سنجش کالری مصرفی خویش را در زمان روز به حساب آوردن فرمایید و حتی تعداد کالری هایی که مصرف نموده اید را در آن وارد نمائید. البته برای اخذ یک اپلیکیشن رژیم غذایی منظم برای کاهش یا این که ارتقاء وزن یا این که اخذ نرم افزار اصولی ورزشی برای یک هفته بایستی هزینه ای پرداخت نمایید.

با اینکه نکات تغذیه ای و حرکات ورزشی درین نرم افزار به طور بدون‌پول وجود داراست؛ ولی در‌صورتی‌که بخواهید به طور فردی سازی گردیده از آنان به کارگیری نمایید، می بایست هزینه ای را پرداخت فرمایید. این هزینه در صورتی‌که سنجیده باشد و در مقایسه با رقبا چندان گران نباشد مخاطبان اکثری را به خویش جذب خواهد کرد.

پیام های بازاریابی گردیده ارسال نمایید.

این مقاله رو مطلقا ملاحظه کنید:
پباده سازی نرم افزار خدماتی و مزایای به کارگیری از آن

یکی‌از طرز های موثری که می‌توانید با آن تعامل خویش را با یوزرها ارتقاء دهید، ارسال پیام های بازاریابی گردیده با محتوای باارزش فردی سازی شد‌ه‌است. برای مثال پیشنهاد‌های فردی سازی گردیده بر پایه ی نهایی تولید ها مشاهده گردیده یا این که محصول ها گزینه عشق شما به یوزرها بها بخشیده و آنها‌را برای اخذ تجربه بیشتر با نرم افزار شما مشغول می‌نماید. درصورتی که در صورتیکه شما از اعلان‌ها و نوتیفیکیشن های همگانی به کارگیری فرمائید، بیشتر از آن‌که به عایدی شما باشد به شما ضرر و زیان میرساند و این شم را به یوزرها شما میدهد که: شرط میبندم ۱۰ هزار نفر دیگر در کشور‌ایران هم این پیام را اخذ کرده اند.

داده های گردآوری گردیده از نرم افزار خویش را به طور عصر ای چک نمایید.

شما می‌توانید داده های گرانبها یوزرها خویش را به طور زمان ای چک نمایید. این عمل یک مزیت تبارک تجاری میباشد؛ به این دلیل که داده‌های گردآوری گردیده، به شما امداد می نماید تا سوابق مرور و علایق مشتریان خویش را ردیابی کرده و در آینده از آن ها به عایدی بیزنس خویش سود بگیرید. از جمله مشتری در سوابق خویش چه چیزی را مرتباً کاوش می نماید یا این که احتمال خرید چه نوع فروشی بیشتر میباشد.

کلیه این تحلیل ها به فردی سازی سبب گردیده که تجربه بهتری را در غایت برای یوزرها شما رقم خواهد زد و در غایت باعث به ارتقاء درآمد شما شود. فردی سازی این داده‌ها تأثیر مثبتی در نرخ تبدیل نرم‌افزار‌های موبایل دارااست و یک مجال بلندمرتبه برای مشاغل فعال در جای های فیزیکی به‌حساب می‌آید.

برای به کارگیری از نوتیفیکیشن‌ها یک استراتژی مطلوب و اثر گذار داشته باشید.

این مقاله رو مسلما مشاهده کنید:
پباده سازی باشگاه مشتریان با شایسته ترین مجموعه نرم افزار نویسی برای کسب وکار شما

تصحیح استراتژی‌های نوتیفیکیشن از روش آگهی، در واقع کلید مهم شما در در تعامل با مشتریان میباشد و شما چنانچه به صحت بر روی این نصیب هزینه فرمائید تا یک استراتژی مطلوب برای آن ساخت فرمایید، می‌توانید درآمد خویش را ارتقاء دهید. از آنجایی که نوتیفیکیشن‌ها قابلیت و امکان کلیک و معیار ماندگاری بالاتری دارا هستند، بایستی در فایده گیری از آنها شایسته ترین سعی را داشته باشید. مثلا شما میتوانید در پیام‌های اعلانی خویش از پیشنهادات گرانبها پایین سود بگیرید:

ارسال پیشنهادات گرانبها مانند تخفیف فروش تبلیغات و غیره
فایده گیری از سرویس ها بر پایه ی جای و فناوری از جمله ارسال اعلان به مشتریان در رابطه پیشنهادات مرتبط با یک شهر یا این که حیطه خاص
ارسال نوتیفیکیشن مبتنی بر شرایط فیزیکی یوزرها به خواسته اعلام فروش به یوزرها ساکن در آن حوزه‌



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

7.گذاشتن مسابقه و پاداش در تارنما :

میتوانید برای یوزرها وب سایت تان و یا این که نرم افزار فروشگاهی تان مسابقه یا این طراحی اپلیکیشن که بازی پباده سازی نمائید و به برندگان پاداش دهید. به‌این شکل هم ساخت‌و‌ساز شم وفاداری یوزرها کهن می‌کنید و دوم اینکه این یوزرها متعهد خودشان بازاریابان یوزرها تازه میگردند و در غایت نرم افزار شما معرفی و دانلود میشود.
8.آگهی از روش مجله ها و مجلات:

امروزه تعدادی خبر نامه و مجله به صورت مخصوص به عمل معرفی نرم افزار ها میپردازند کافی میباشد با آن‌ها راجع به باشید و از روش آنان خبر ساخت و ساز نرم افزار فروشگاهی و مزایای آپ خویش را بدهید.
9.آگهی از روش پست الکترونیک یا این که پیامک :

درین دستور میتوانید از نشانی نشانی اینترنتی کسانی که به سایتتان راز زده اند و یا این که موسسه ها که از روش پیامک وایمیل پیام رسانی می نمایند یاری بگیرید.
10. مسابقه دهید:

در طی سال مسابقاتی در کشور‌ایران برای نرم افزار ها در تیم های مختلفی اجرا مي شود که شما می‌توانید با یک سرچ کوچک در موتورهای کاوش درین مسابقات کمپانی فرمایید و به معرفی نرم افزار خویش بپردازید.
11.تشکیل داد کلیپ تبلیغاتی:

شما می‌توانید با ایجاد کرد یک ویدیو تبلیغاتی خلق کننده از نرم افزار تان و تکثیر آن در سایتهای مانند یوتیوب ، آپارات مخاطبان متعددی را جذب فرمائید.
12.از عیب گیری نترسید:

سایتهای وجود داراست که با انتقاد و تحلیل نرم افزار های تلفن همراه می‌پردازد برای آن‌ها نرم افزار گوشی خویش را ارسال نمایید .چه بسا در‌این انتقاد و استدلال ها شما به ایده های جدیدی در امر آپ خویش برسید و به جز آن میتوانید مخاطبان بیشتری را جذب فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

انتخاب دارایی

بیشتر سازمان‌ها و مشاغل به صورت معمول، پروژه‌های خویش را با دارایی‌های مختلفی طراحی اپلیکیشن آغاز می‌نمایند و پیش می برند و طبیعی میباشد که‌این زمینه در تصمیم‌گیری و طریق پباده سازی، برنامه نویس ها و بسط دهندگان نرم افزار در موضوع پباده سازی و ساخت‌و‌ساز پروژه تاثیر بسزایی داراست.

زمینه‌ی تامین هزینه‌ها در ایجاد کرد نرم افزار برای استارتاپ‌ها شاید در برخی موردها طاقت فرسا باشد به این دلیل که هنوز کار آنان چندان برخورد مالی ای نیز ندارد که در این صورت در‌حالتی که بتوانید اسپانسر و یا این که سهم دار قابل متکی بودن پیدا نمایید؛ چه برای هزینه‌های این پروژه و چه برای هزینه‌های فرایند دیگر شغل.

در مرحله‌ی انتخاب میزان دارایی برای پیشنهاد تشکیل داد نرم افزار، مشتری بایستی به سطح لازم خویش دقت نماید به این دلیل که مدام شایسته ترین گزینه علیرغم هزینه بربودن، فقط فیض قسمت نخواهد بود.


بررسی و مقایسه میان دسته‌های طراح نرم افزار

با جست و جو، محاسبه و مشاهده پروژه‌های توصیه تشکیل داد نرم افزار هر کمپانی دارای تخصص در ایجاد کرد نرم افزار، مشتری تا حدودی میتواند به مهارت و سطح علم اعضای آن دسته پی پیروز شود و همین ارتقا آشنایی به تعیین خوب امداد می‌نماید به دلیل آنکه حتی درصورتی که شایسته ترین ایده با دارایی‌ی مطلوب در مشت متخصصینی معدود مهارت سپرده گردد در وضعیت معمولی، فیض مطلوبی نخواهد داشت.


انتخاب گروه‌ طراحان نرم افزار

در بخش اعظمی مورد ها سازمان‌ها، دسته پباده سازی داخلی نرم افزار ندارند و می بایست پروژه توصیه ایجاد کرد نرم افزار را برون سپاری نمایند. تعیین دربین کمپانی‌های دارای تخصص در مسئله تشکیل داد نرم افزار مستلزم تحقیق میباشد تا مشتری بتواند شایسته ترین کارشناس ایجاد کرد نرم افزار را پیدا نماید.

این مرحله اهمیت متعددی داراست به دلیل آن که سپردن پیشنهاد ایجاد کرد نرم افزار به شخص یا این که اشخاصی که به اندازه کافی مهارت نداشته باشند قادر است آحاد هزینه‌ها، ایده و کار‌های مهم نرم افزار نورد لحاظ را نیز به خطر بیندازد.


تبیین جزئیات نرم افزار

در پیشنهاد ایجاد کرد نرم افزار می بایست جزئیات بیشتری را آیتم دقت در اختیار بگذاریم.

مانند تم نرم افزار، رنگ‌ها، صورت کلی و دکوراسیون قرارگیری نصیب‌ها و موردها دیگر که به نحوی بتواند وجه تمایزی میان نرم افزار‌های حریف داشته باشند و به نیکی شناخته خواهد شد تا در غایت در شکل همگی گیر شدن و به کارگیری‌ی زیاد از آن نرم افزار، بخش اعظمی از مخاطبین حتی با دیدن لگوی نرم افزار، بتوانند آن را تشخیص دهند. گهگاه این مارک سازی آنقدر توسعه یافته اجرا می شود که مخاطبین حتی با دیدن یک صورت یا این که رنگ مرتبط با یک نرم افزار، آن را به خیر به خیال می آورند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

به کارگیری از تصاویر کل شیت

با ورود تلفن همراه‌های با تکنولوژی­های جدیدتر مانند گلکسی سامسونگ و آیفون X، تأکید بر ارائه طراحی اپلیکیشن تصاویر تک تک برگه بیشتر از قبل میباشد. در واقع خیر فقط تصاویر نرم افزار و حتی خویش آن با کل ورقه باشد، بلکه کیفیت آنها هم اصلی میباشد. امروزه بیشتر کیفیت‌های تصویری بر روی فرمت HD جای دارد و اپلیکیشن گوشی شما هم نیز بایستی این وضعیت فرمت را پشتیبانی نماید.

نکات مهمی که پباده سازی نرم افزار را ماهر خیس خواهد کرد
6. استعمال مطلوب از رنگ‌ها

رنگ مهمترین عنصر پباده سازی میباشد. تضاد و مغایرت رنگ‌ها به حدی اهمیت داراست که بیشتر کمپانی‌های گرانقدر عالم، کارشناس روانشناس و گرافیک برای انتخاب رنگ‌های بخش‌های گوناگون را استخدام می‌نمایند. رنگ‌ها احساسات و شعار مارک شمارا بازگو می‌نمایند و علاوه بر متناسب بودن با نوع کسب‌وکارتان، می بایست با همگی نرم افزار تبلیغاتی و دیگر عمل‌ها و نصیب‌های وب سایت شما مانند لوگو مطابقت داشته باشد.

یکی‌از مهمترین مزیت‌ها رنگ‌ها، جداسازی نصیب‌های متفاوت از یکدیگر میباشد. رنگ‌ها بایستی به صورتی تعیین شوند که نوشته‌ها از پس‌قضیه و همینطور نصیب‌های گوناگون مانند دکمه‌ها و جعبه‌ها به طور مطلوب از غیر وابسته گردیده و قابل تشخیص باشند. مثال‌ای از جداگانه کردن رنگ‌ها را می توانید در عکس ذیل ببینید:


7. جریان کاری را بدانید

آشنایی اخلاق و رفتار یوزرها، او‌لین قدم طراحان میباشد. شایسته ترین رویه چهت نیل بدین قضیه، رسم جریان کاری یا این که مثال‌سازی نخستین بر روی ورقه یا این که برنامه مربوطه میباشد که به آن فلوچارت میگویند. (اولی درس دانشجو ها ترم یک حرفه مهندسی اپلیکیشن)

کشیدن فلوچارت به شما در فهم چگونگی فرآیند کار‌ها به ازای هر کلیک یا این که مبادرت یاری خواهد کرد. این موضوع سبب می‌گردد تا کردار یوزرها در هنگام مواجه با یک قضیه مانند عکس العمل با سؤالات یا این که رفتن به مرحله سپس بسنجدید. همان در کشیدن فلوچارت خودتان را برای یک‌توشه مکان مخاطب قرار دهید و در هر مرحله سؤالاتی که ممکن میباشد برای شما پیش بیاید را بنویسید و براساس پاسخ تغییراتی را در حیث بگیرید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

بعضی وقت ها انتخاب نقطه استارت برای ایجاد کرد نرم افزار iOS با دقت به شیوه ها و تجهیزات طراحی اپلیکیشن فراوانی که برای این فعالیت وجود داراست مشقت بار و سرگردان کننده می شود. براین اساس، درصورتی که قصد ورود به دنیای پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار iOS را دارید ولی نمیدانید از کجا می بایست استارت نمایید، یااینکه تنها در ادامه نکات و ترفندهای مفیدی در رابطه پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار های اپل میباشید، توصیه می‌کنیم این نوشته‌علمی را تا نقطه پايان مطالعه نمایید.
تجربه فعالیت با دستگاه های اپل را کسب فرمایید

به کارگیری زیاد و مداوم از دستگاه های اپل و اشراف بر تجهیزات و خصوصیت های آن به شما در ایجاد کرد نرم افزار iOS یاری متعددی میکند. مثلا در صورتیکه برای آیفون نرم افزار میسازید، داشتن یک تلفن همراه آیفون و به کار گیری مداوم از آن امری ضروری میباشد. چون سبب ساز میگردد که تحت و بم تلفن همراه آیفون را بشناسید و از مزایا، معایب، تجهیزات، و خصوصیت های آن به طور کامل با خبر باشید. برای ایجاد کرد نرم افزار چیره می بایست حالت و تجهیزات کاربرانتان را در لحاظ بگیرید و خویش را مکان آن ها بگذارید.
همواره به یوزرها نرم افزار تصور کنید

هنگام پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار iOS قطعا به یوزرها تان اعتنا فرمایید چون در غایت آن‌ها می‌باشند که از نرم افزار شما به کار گیری خواهند کرد. به همین خواسته، در پباده سازی صفحه های و تجهیزات نرم افزار به اندازه کافی به «تجربه کاربری» دقت فرمایید. نرم افزار شما قرار میباشد مشکلی را حل نماید تا معاش یوزرها شل خیس گردد، خیر آنکه به مشکلاتشان بیفزاید. بدین ترتیب همواره منوها، دکمه ها، خصوصیات، و تجهیزات نرم افزار خویش را به صورت معمولی، بدیهی، و کاربرپسند پباده سازی فرمایید. رعایت این نکته به شما در بازاریابی نرم افزار و سئو برنامه استور یاری بسیار متعددی خواهد کرد.
از ابزارهای مطمئن که تجربه موفقی داشته اند استعمال نمایید

ابزار و چارچوب های قابل انعطاف افزاری زیادی برای تشکیل داد نرم افزار iOS وجود داراست، و هر روز بر تعداد آنان افزوده میگردد. هرمورد از این ابزار، مزایا و معایب خاص خویش را دارا‌هستند و شغل های متفاوتی ایفا می‌دهند. اگر سوابق متعددی در پباده سازی و ایجاد کرد اپلیکشن iOS ندارید پیشنهاد می‌کنیم از ابزارها و قابل انعطاف افزارهای مطمئنی که تا قبل از این آزمون خویش را به خیر پس داده اند استعمال فرمائید و محیط خویش را با ابزار متعدد نا مرتب نکنید. می توانید از ابزار و راهکارهای کارآمد شرکت ها گسترش دهنده نرم افزار تلفن همراه و یا این که ارائه دهندگان خدمت مقرون به صرفه نرم افزار ساز نیز برای ایجاد کرد نرم افزار گوشی خویش استعمال نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

یکی از دیگر از تکنولوژی های پباده سازی نرم افزار تلفن همراه، پیاده سازی به طور هیبرید میباشد. در پروسه طراحی اپلیکیشن گسترش نرم افزار های هیبرید از به عبارتی ابزارهای گسترش تارنما های اینترنتی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت (Java Script) به کار گیری شود. این نرم افزار ها همچون تارنما های اینترنتی فعالیت می نمایند. بدین نرم افزار ها که بوسیله تکنولوژی تشکیل داد قابل انعطاف افزارهای هیبرید موبایل همپا ساخته می گردند، نرم افزار های تلفن همراه اینترنت (Mobile Web) نیز گفته می گردد.
تکنولوژی های پباده سازی نرم افزار گوشی - 7
لهجه های نرم افزار نویسی برای بسط نرم افزار های هیبرید

تکنولوژی نرم افزار های هیبریدی به عبارتی ابزارها و گویش های نرم‌افزار نویسی تشکیل داد یک وب سایت اینترنتی را طلب می نماید. HTML، CSS و جاوااسکریپت بزرگترین ابزارهای گسترش نرم افزار های هیبرید میباشند.
مزایا و معایب پباده سازی نرم افزار هیبرید (Hybrid)

علیرغم اینکه نرم افزار های هیبرید امروزه کمتر از تکنولوژی های پباده سازی نرم افزار تلفن همراه دیگر گزینه استعمال قرار میگیرند ولی به خیال مزایایی که دارا هستند همچنان دوستداشتنی می‌باشند. به‌دنبال نکات مثبت و منفی سود دریافت کردن از تکنولوژی پباده سازی نرم افزار های هیبرید را پایین ذره میان خوا‌هیم موفقیت:

مزایا نرم افزار های هیبرید

پیاده سازی معمولی و سهل و آسان
سهولت در محافظت
قیمت مناسب
قابلیت و امکان استعمال بر روی پلتفرم های متعدد

معایب نرم افزار های هیبرید

ضعف در استعمال از تجهیزات گوشی
سرعت و بازدهی ضعیف
عدم بهینگی
رابط کاربری نامناسب

تکنولوژی های پباده سازی نرم افزار گوشی - 8
کلام آخرین

پباده سازی نرم افزار برای کسب و شغل های مدرن جزو واجبات محسوب می‌شود. داشتن نرم افزار منحصربه‌فرد برای شما مزیت های فراوانی به هم پا دارااست که شما‌را در پرورش و ترقی مسیر کارتان کمک خواهند کرد. تکنولوژی های پباده سازی نرم افزار گوشی گوناگونی در سال های اخیر متولد گردیده اند. در مجموع سه روش گوناگون برای توسعه و گسترش و پیاده سازی یک نرم افزار موبایل وجود داراست که هریک مزایا و معایب مختص خویش را دارا‌هستند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

Adobe XD

یک کدام از شایسته ترین ابزارها برای پباده سازی و بسط رابط کاربری برای صفحه ها طراحی اپلیکیشن اینترنت و نرم افزار و همینطور این اولی نرم افزار کمپانی ادوبی هستش که منحصرا برای پباده سازی رابط کاربری تشکیل‌شده برای ویندوز ومک . پباده سازی که در فعالیت خویش از دو نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) و ایلاستریتور(illustrator) به کار گیری می‌نماید، به‌راحتی می تواند از Adobe XD به‌تیتر قابل انعطاف‌افزاری باقابلیت پشتیبانی از هر دو اپ یادشده، به کارگیری نماید.

همگی ابزارها صرفا با کار Drag و Drop (کشیدن و رها) کردن به دور و بر کاربری اضافه میگردند و در غایت کدهای نتیجه ها در چنگ نرم افزار نویس پروژه قرار خواهند گرفت. بنابراین این اپلیکیشن قادر است آیتم دقت بخش اعظمی از برنامه نویس ها و طراحان در تمامی سطح های تخصص قرار گیرد. طراحان و برنامه نویس ها می ­توانند تمامی فرایند پباده سازی رابط کاربری اپ متبوع خویش را بوسیله Adobe XD به زیبایی و فارغ از دردسر و در طول کمتری اعمال دهند.
POP

این ایام خیلی از طراحان ترجیح می‌دهند بجای به کار گیری از کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ ها، از گوشی و یا این که تبلت برای ایفا پباده سازی های خویش به کار گیری نمایند. خبر عالی اینجاست که مارول برای این مجموعه از طراحان هم راه‌حل ایی اندیشیده و نرم افزار pop را برای یوزرها اندرویدی پباده سازی و به مارکت های گوشی عرضه نموده است.

Pop در به کار گیری سریع و سهل وآسان از Marvel پیشی گرفته و شایسته ترین نرم افزار تلفن همراه برای پباده سازی Ui و Ux به اکانت می اید. Pop به شما این قابلیت را میدهد تا فولدر های Psd (لایه گشوده) را در Adobe Creative Cloud آپلود و در پلتفرم Pop از آن‌ها به کارگیری نمایید.

همینطور می‌توانید طرح های نخستین ایی که روی صفحه کشیده اید را به اطراف Pop جابجایی داده (در شکل نیاز آن‌ها را به هم متصل نمایید) و با استعمال از آن‌ها ایده پایانی خودتان را ایفا نمایید. نکته قابل توجهی که در پاپ وجود داراست، اتصال این نرم افزار به نرم افزار Drop Box برای اشتراک گذاری طرح ها و به کار گیری از نظرها دیگر متخصصان و یا این که یوزرها علاقمند به Ui و Ux میباشد. ناگفته نماند که در پباده سازی Ui و Ux با تبلت یا این که موبایل، هیچ مکان نگرانی ایی بابت سازش طرح و مثال آخرین شما با دیوایس های دیگر (از نظر بصری) نیست.
UXPin

نقاط قوت این نرم افزار (پلتفرم) مشمول مفاد تحت می‌گردد:

رابط کاربری بی آلایش ، قابلیت درگ اند دراپ (کشیدن و رهاکردن) فولدر تصویر طرح های دستی (طرح های کاغذی) و پوشه های Psd سوای ساخت و ساز کوچکترین تغییر‌و تحول در لایه ها، قابلیت و امکان تست طرح برای حیث سنجی در تصمیم گیری پباده سازی ها و امداد به چنگ آوردن از یوزرها دیگر و ….

این مورد ها به شما یاری می نمایند تا یک طرح معمولی را به یک مثال و وایر فریمینگ بی نقص، جالب و بدون نقص تبدیل فرمائید.
همچنین وجود ابزار، المان و الگوهای متفاوت به طراحان یاری می نماید تا از طرح های دستی اول و چرک آلود نویس های خودشان یک طرح قشنگ، ممتاز و با کیفیت رفتار نمایند.

یکی خصوصیت های اصلی Uxpin، وجود یک کتابخانه جامع و ابزارهای بوت استرپ برای پباده سازی Ui میباشد که در مشت طراحان این پلتفرم قرار می‌گیرد.

کتابخانه UXPin برای پلتفرم های Android ،IOS و Windows قابل دسترسی و قابل به کارگیری میباشد.

قابلیت و امکان به کارگیری از خطوط راهنمای هوشمند در UXPin، اندازه گیری و جایگذاری ظریف المان ها را برای طراحان آماده می نماید.
از طرف دیگر خصوصیت مهمی که پباده سازی را تا حد متعددی برای یوزرها UXPin راحت و سریع نموده است، بازنویسی سریع، پیش اکران طرح و قابلیت اشتراک گذاری آن هاست.

UXPin به طراحان اذن می‌دهد تا هر تصویری را به راحتی دستکاری و از آن در پباده سازی های خویش به کار گیری نمایند، این دستکاری مشتمل بر موردها اکثری همانند تغییر تحول کنتراست، ترازو نور و روشنایی، شفافیت، شارپنس و …می‌گردد. در غایت، یوزرها UXPin میتوانند از طرح هایشان در فرمت های Pdf ،Png و Html خروجی بگیرند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی



اپلیکیشن ها از نظر نوع سیستم عامل دستگاه مورد استفاده انواع متفاوتی دارند. درست طراحی اپلیکیشن مانند رایانه شخصی، دستگاه های تلفن همراه مانند طراحی اپلیکیشن تبلت ها و تلفن های هوشمند نیز دارای سیستم عامل و نرم افزار کاربردی هستند. در حقیقت، این دستگاه های تلفن همراه از جهات مختلف فقط نسخه های کوچکتر رایانه های شخصی هستند. برنامه تلفن همراه یک نرم افزار کاربردی است که به طور خاص بر روی دستگاه تلفن همراه اجرا می شود.

این روزها ، اکثر دستگاه های تلفن همراه بر روی یکی از دو سیستم عامل اندروید ( Android) یا iOS کار می کنند.  اندروید یک سیستم عامل منبع باز (open source) است که توسط گوگل خریداری و پشتیبانی می شود.  iOS سیستم عامل موبایل اپل است.با توجه به این دو سیستم عامل، اپلیکیشن خاصی برای هر کدام وجود دارد.
اپلیکیشن اندروید چیست؟

به اپلیکیشن های که روی گوشی های با سیستم عامل اندروید قابل اجرا هستند اپلیشین اندروید گفته می شود.

اپلیکیشن اندروید با بارگیری و نصب فایل APK برنامه (بسته اَپ اندروید) یا بارگیری آنها با استفاده از یک برنامه فروشگاه اپلیکیشن که به کاربران امکان نصب، به روز رسانی و حذف را می دهد، دریافت می شود.

فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) اصلی ترین برنامه کاربردی نصب شده بر روی دستگاه های اندروید است که با الزامات سازگاری گوگل مطابقت دارد و به نرم افزار خدمات تلفن همراه گوگل مجوز می دهد. فروشگاه گوگل پلی به کاربران امکان می دهد برنامه های منتشر شده توسط گوگل و توسعه دهندگان شخص ثالث را بررسی، بارگیری و به روز کنند.
طراحی اپلیکیشن چیست

در حال حاضر پلی استور برای ایرانی ها مسدود است. این باعث شده تا مارکت های ایرانی توسعه پیدا کنند.از فروشگاه های ایرانی معروف اپلیکیشن های اندروید می توان به کافه بازار، مایکت و اندروید اپس اشاره کرد.

کافه بازار در حال حاضر بزرگترین فروشگاه ایرانی اپلیکیشن های اندروید است که بعد از دیجی کالا باارزش ترین شرکت اینترنتی ایران به حساب می آید. مایکت و ایران اپس نیز کاربران قابل توجهی را برای خرید اپ های اندروید جذب کرده اند. از دیگر فروشگاه های ایرانی اپ های اندروید می توان به پارس هاپ، کندو، پلازا و اپنیک اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

حذف خطوط و جعبه‌ها

قاعده اساسی در پباده سازی UI

در حین پباده سازی می بایست گاه به گاه یک قدم به عقب برداریم و تصمیم‌گیری کنیم که آیا داشتن کانتینر طراحی اپلیکیشن موجب نا مرتب شدن UI میگردد یا این که خیر. در اکثر وقت ها مفاد، جعبه‌ها و خطوط که به خواسته تقسیم کردن محتوا به کارگیری میگردند، می توانند با کناره‌ها (margins) جایگزین شوند.

اکثر اوقات مواقعی که پباده سازی می کنیم باطن جعبه‌ها قرار دارا‌هستند و از این رو با انتقال معمولی آن کانتینرها ممکن میباشد کاری کنیم که از داد و فریاد کاغذ کاسته خواهد شد و عنصرها گوناگون، فضای بیشتری برای نفس کشیدن پیدا نمایند.
4. دقت به کنتراست

به کارگیری از کنتراست خیر صرفا موجب جلب اعتنا دیده استفاده کننده به داده ها دارای ارتباط روی ورقه میشود، بلکه موجب بهبود دسترس‌پذیری به مال نیز میگردد.

پباده سازی کردن یک مال شبیه ساختن یک بنای همگانی از قبیل کتابخانه یا این که مکتب میباشد و می بایست تمامی جوانب را در حیث داشت. برای مثال اشخاص نابینا، اشخاص دارنده کوررنگی و کاربرانی که نقص بصیرت دارا هستند از این گزاره میباشند.

قاعده اصلی در پباده سازی UI

راهنمای دسترس‌پذیری محتوای اینترنت (WCAG) وجود کنتراست دست کم 4.5:1 را الزام می‌نماید. برای این که مطمئن گردید این استاندارد رعایت گردیده است می توانید Stark (+) را دانلود فرمایید که‌این قابلیت را مهیا می‌نماید آیا پباده سازی‌ها دسترس‌پذیر می‌باشند یا این که خیر.
5. ساخت‌و‌ساز شم شناخت عالی میباشد

قاعده اصلی در پباده سازی UI

عارضه ها متعددی وجود دارا هستند که می‌اقتدار برشمرد چرا بعضی موادسازنده خاص، استاندارد تلقی می گردند. برای مثال در حالتی که دکمه را به طور دایره‌ای پباده سازی نمائید، در‌این‌حالت‌ برای مثال در صورتی بخواهیم متن به طور Start Free Trial باشد، فضای غیرضروری متعددی را به طور عمودی اشغال می‌نماید.

افزون بر آن یوزرها ممکن میباشد روی اینترنت انتظار تجربیات دقیقاً مشابهی را داشته باشند. در صورتی‌که اینترنت‌وبسایت یا این که نرم افزار یا این که برنامه به طرزی متعدد از آن چه یوزرها به آن خو کرده‌اند کار نماید، در این حالت سرراست محسوب نمی شود و تجربه ناخوشایندی ساخت و ساز می‌نماید. به همین جهت عالی میباشد که فقط در چارچوب هنجارهای سرازیر پباده سازی خلاقیت به خرج بدهیم. یا این که در واقع چرخ را از تازه نوآوری نکنیم.
6. به کارگیری از وزن رنگ برای ثبت سلسله مراتب

قاعده اساسی در پباده سازی UI

هر رنگی یک وزن بصری داراست که قادر است به توسعه و گسترش یک سلسله‌مراتب دربین محتوا یاری دهد. با به کارگیری از طیف‌های رنگ‌های پر‌نور‌خیس می‌اقتدار سطح های متفاوتی از اهمیت را به موادتشکیل دهنده انتساب بخشید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

نرم افزار های متنوعی از دید کاربرد در بازار جانور میباشد که هر یک از نوع خدماتی که به یوزرها خویش میدهند ، می تواندد طراحی اپلیکیشن در آمد متعددی را کسب کنند. پیرو به محاسبه یک‌سری نوع از این نرم افزار ها می‌پردازیم/


1-نرم افزار گوشی خدماتی:

این گروه از نرم افزار های تلفن همراه، خدماتی برای مثال: نگارگری ساختمان، خدمت خانه، لوله کشی ساختمان ، نظافت خانه و تعمیرات خانه و .... را در پوسته نرم افزار تلفن همراه در بازار ارائه می‌دهند.پباده سازی نرم افزار خدماتی یکی پرکاربردترین نرم افزار های تلفن همراه در بعدازظهر امروز است چرا‌که دسترسی بدین سرویس ها پردر خواست را سهل و آسان می کند.برای شناخت خوب می‌توانید نوشته‌علمی ذیل را مطالعه نمائید:
پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار های خدماتی پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار های خدماتی


2-نرم افزار گوشی بازی ها (Game mobile application):

مختص بازی، از هر نوع متعدد و پایین شاخه های بازی های موبایلی

بعضی از پایین شاخه ها: اکشن(action)، ماجرایی(adventure)، تخته ای و کارت بازی(card And Board)، رقابتی(arcade)، خانوادگی(family)، موسیفی و ریتم(music and rhythm)، معما(puzzle)، مسابقه و سرعت(race)، نقش آفرینی(role playing)، تیر اندازی(shooter)، مشابه سازی(simulation)، اجتماعی(social)، ورزشی(sports)، استراتژی(strategy)

Image result


3-نرم افزار گوشی فروشگاهی (ecommerce mobile apps):

مغازه های سنتی و همینطور دکان های اینترنتی پایین اینترنت با دقت به اقبال همگانی عموم از نرم افزار ها ، سپرده گذاری متعددی را در حوزه نرم افزار های فروش ایفا داده اند.که در طبقه بندی های مختلفی قرار می‌گیرند برای مثال: خرده فروش ها(retail shops):مانند وبساست آمازون و یا این که فروشگاه آنلاین دیجی متاع، . ویا عمده فروشان مانند تارنما alibaba.درین وب سایت فروش و سرویس ها بعداز آن را به صورت مصرف‌کننده به مصرف‌کننده، بنگاه به مصرف‌کننده و بنگاه به بنگاه از روش پورتال اینترنت آماده می‌نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()