نوشته شده توسط : عباسی

در موقعیت معمول وقتی که پستی را در اینستاگرام منتشر می‌کنید متن کپشن شما فارغ از هیچ مسافت ای در تحت پست نشان داده می شود. علت آن این میباشد که اینستاگرام مسافت فی مابین خطوط را حذف می‌کند و متن شما فارغ از هیچ مسافت ای به طور پیوسته منتشر می‌گردد. طراحی اپلیکیشن درین حالت اکثر یوزرها به مراد ساخت مسافت دربین خطوط به مجبور از ایموجی (شکلک) و یا این که نقطه به کار گیری می نمایند. هم اکنون میخواهیم بدانیم به چه شکل در کپشن اینستاگرام مسافت خطوط را تهیه و تنظیم کنیم؟ برای این خواسته درین نوشته‌ی علمی از صاحب خانه فا مگ به یادگرفتن ساخت مسافت دربین خطوط در اینستاگرام میپردازیم.

موضاعاتی که درین مقاله فراگیری داده گردیده اند:

رفتن به خط آن گاه در اینستاگرام اندروید
مسافت فی مابین خطوط در اینستاگرام با symbols
طریق ساخت مسافت دربین خطوط اینستاگرام با استیکر
تولید خط خالی در اینستاگرام با نیم مسافت
برنامه رفتن به خط آن‌گاه در اینستاگرام اندروید
به کار گیری از نرم افزار instaSpacer
مسافت در بین خطوط اینستاگرام در آیفون

رفتن به خط سپس در اینستاگرام اندروید
یکی اصول نگارش نوشته رعایت مسافت میان خطوط میباشد البته متاسفانه قابلیت مسافت پرتاب کردن در بین خطوط در اینستاگرام نیست. حتی در صورتیکه یک سری توشه کلید shift را بزنید مسافت در میان خطوط به صورت خود کار بعداز تکثیر از دربین می رود. در چنین حالتی شما بدون چاره می‌باشید متن کپشن را به طور پی در پی و فارغ از هیچ مسافت ای تایپ نمایید. این مورد از خوانا بودن متن درج شده می کاهد و کمتر کسی قصد به تلاوت متن های طولانی متواتر را داراست. برای دوری از وقوع این ایراد از تایپ کردن متن کپشن مستقیما در اینستاگرام اجتناب نمائید. همینطور برای حل این اختلال رویکرد کارهایی موجود است که درپی مقاله می‌خواهیم به آن ها بپردازیم.

 

1- مسافت در بین خطوط در اینستاگرام با symbols
گهگاه در اینستاگرام متن کپشن شما کوتاه میباشد و نبود مسافت مشکلی ساخت نمی نماید البته چنانچه متن کپشن شما طولانی باشد نبود مسافت دربین خطوط برای خواننده متن خسته کننده خواهد بود. برای بهبود خوانایی لازم میباشد از طریق های تولید خط خالی در اینستاگرام به کار گیری فرمایید. تایپ کردن کپشن های طولانی فارغ از رعایت نکات نگارشی جذابیت متن های شما‌را از میان میبرد.

معمولی ترین شیوه برای ساخت مسافت در میان خطوط در کپشن اینستاگرام استعمال از نمادها و استیکرهای خویش اینستاگرام میباشد. مستقیما وارد اینستاگرام گردید کپشن خویش را تایپ نمائید و هر کجا نیاز به تولید مسافت در میان خطوط داشتید از نقطه،خط تیره و یا این که استیکر استعمال فرمایید. ایراد اصلی این مورد برای تولید مسافت دربین خطوط در اینستاگرام این میباشد که استیکر مصرف شده قابل مشاهده میباشد. این طریق برای برخی از یوزرها به ویژه کسب و امور غیر قابل استعمال می‌باشد.

2- طریق تولید مسافت در میان خطوط اینستاگرام با استیکر
نخست تیتر متن کپشن خویش را تایپ فرمایید. (می‌توانید به جای پست تازه پست های پیشین را ادیت فرمایید.)
برای رفتن به سطر بعد از آن نخست دکمه enter که در ذیل کاغذ سمت راست قراردارد را لمس فرمایید و آرم sym در کناره تحت سمت چپ کیبورد ضربه بزنید.
کلید اینتر در تلفن همراه های اندروید با آیکن نشان داده میشود.
یکی‌از نمادها و یا این که استیکرها را گزینش نمائید و مجددا کلید enter را فشار دهید. (درین نوشته‌علمی برای ساخت مسافت در میان خطوط از نقطه مصرف شده میباشد)

بعداز اضافه کردن آرم پارتیشن مجددا دکمه در ذیل ورقه را لمس نمائید و استارت به تایپ جمله بعدی فرمایید.
همانگونه که مشاهده می‌کنید در‌این شیوه علامت، استیکرهای دیوایدر خطوط در بین جمله نمایش داده میشود و از زیبایی متن شما می کاهد. هم اکنون در پی تصمیم داریم طریق هایی را مطرح کنیم تا علاوه بر محافظت زیبایی ورقه سبب تولید مسافت دربین خطوط کپشن یا این که بیو در اینستاگرام گردد.

3- ساخت خط خالی در اینستاگرام با نیم مسافت
توصیه ویژه: یکی شیوه های معمولی و کاربردی برای رفتن به خط بعدی در اینستاگرام استعمال از نیم مسافت میباشد. کیبورد بخش اعظمی از تلفن همراه های اندروید نیم مسافت را ندارد. SwiftKey Keyboard یکی شایسته ترین کاغذ کلیدهای اندروید بشمار می رود که‌این مورد را در دست شما قرار میدهد و برای استعمال، لازم میباشد آن را دانلود فرمائید. بعداز نصب کیبورد شما به راحتی می‌توانید با زدن کلیدهای نیم مسافت و اینتر میان خطوط کپشن های اینستاگرامتان مسافت تولید نمایید. بنابراین علاوه بر تولید مسافت دربین خطوط کپشن، زیبایی و ظواهر ورقه نیز نگهداری می‌شود. طریق عمل با این کیبورد را به دنبال باز نگری می‌کنیم.

طرز پیشنهادی: به یاری نیم مسافت علاوه بر ساخت مسافت فی مابین خطوط کپشن در ایسنتاگرام می‌توانید ظواهر محتوایی خویش را نیز مراقبت فرمایید. صاحب خانه فا مگ این طریق را به شما توصیه مینماید.

تولید نیم مسافت در اندروید با کیبورد swiftkey
کیبورد SwiftKey Keyboard را از گوگل پلی دانلود و نصب فرمائید.
بعد از نصب برنامه در بخش پیکربندی تلفن همراه تلفن خویش آیتم language and input را گزینش و مورد Default Keyboard را لمس نمائید.

آن‌گاه کیبورد پیش فرض موبایل تلفن خویش را روی Microsoft SwitftKey keyboard قرار دهید.

در غایت مورد SET UP INPUT METHODS را گزینش فرمایید. تا کیبورد برای شما در دسترس قرار گیرد.
در نرم افزار اینستاگرام در هنگام تکثیر پست مشاهده می‌کنید که تم کیبورد تلفن همراه شما عوض شده و مشکی رنگ درآمده میباشد. بعداز تایپ تیتر کپشن، برای رفتن به خط آن گاه در اینستاگرام مورد return را گزینش فرمایید. (در بعضا از ورقه کلیدها return با آیکن نشان داده میشود.)
بعداز نشر پست مشاهده میکنید کپشن پست شما سوای هیچ تغییری با رعایت مسافت تولید گردیده در میان خطوط نشان داده میشود.

4- برنامه رفتن به خط آن گاه در اینستاگرام اندروید
یکی‌از نحوه های تولید خط خالی در اینستاگرام استعمال از برنامه های پیام رسان در تلفن همراه های اندروید و ios میباشد. شما می‌توانید متن دلخواه خویش را در نصیب ارسال متن کانال اجتماعی تلگرام یا این که رخ بوک و یا این که برنامه note تلفن همراه تایپ نمائید. مسافت های لازم میان خطوط را تولید فرمایید آن گاه متن را نسخه برداری کرده و در بخش کپشن اینستاگرام paste نمائید. بعداز تکثیر پست موردنظرتان مشاهده می‌کنید که متن کپشن به به عبارتی حالتی که تایپ گردیده بود در اینستاگرام منتشر شده‌است.

این طرز برای تایپ کردن توضیحات بیو اینستاگرام نیز قابل به کارگیری میباشد و شما میتوانید متن بیوگرافی خویش را با استعمال از نرم افزار های پیام رسان در چندین جمله تایپ نمائید. در هر جایی که نیاز بود از کلید اینتر به کار گیری نمائید. در غایت متن را اسکن کرده و به نصیب بیو اینستاگرام منتقل فرمایید.

 

5- استعمال از نرم افزار instaSpacer
میتوانید از نرم افزار هایی نظیر instaSpacer برای تولید مسافت میان خطوط به کار گیری فرمایید. شایسته ترین خصوصیت این نرم افزار این میباشد که شما بدون چاره نیستید از کاراکترهای نظیر نقطه، خط تیره و یا این که استیکر برای جداسازی خطوط به کارگیری کنید. برای به کار گیری از این ابزار فرایند پایین را دنبال نمائید:

برنامه را از گوگل پلی دانلود و روی موبایل گوشی خویش نصب فرمایید.
وارد برنامه گردید و کپشن خویش را تایپ نمایید. بعداز انتها تایپ کردن متن روی دکمه (convert (copy and paste در زیر قاب ضربه بزنید.

در حال حاضر برای چسباندن متن در اینستاگرام مورد paste on instagram را لمس نمائید.
با تعیین این مورد به اینستاگرام هدایت می‌شوید. برای اضافه کردن کپشن به پست خویش کافیست در نصیب کپشن پست اینستاگرام روی کاغذ ضربه بزنید و آیتم paste را تعیین نمائید.

مسافت در میان خطوط اینستاگرام در آیفون
در هنگام تایپ کردن کپشن در اینستاگرام ممکن میباشد مورد return و enter در کیبورد تلفن همراه شما اکران داده نشود. در تلفن همراه های آیفون برای حل نقص‌ مسافت میان خطوط در اینستاگرام در هنگام تایپ متن در اینستاگرام روی دکمه 123 در ذیل کاغذ ضربه بزنید و بعد مورد return در کناره ذیل سمت راست ورقه را لمس نمائید. با تعیین این مورد یک خط تازه در نوشته تولید می گردد. در این حالت دیگر نیازی به استعمال از نرم افزار های دیگر برای مسافت پرت کردن فی مابین خطوط در اینستاگرام را ندارید.

نکات مهم در باب تولید مسافت در بین خطوط اینستاگرام

از تایپ کردن بی واسطه متن کپشن در نرم افزار اینستاگرام اجتناب نمائید.
دقت داشته باشید در اینستاگرام قابلیت و امکان به کارگیری از کلید enter دوبار متوالی نیست.
هشتگ های اینستاگرام از خطوط جداکننده پشتیبانی می‌کنند. بدین ترتیب میتوانید هر هشتگ را در سطری مستقل و سوای نیاز به چسبیدن به هم تایپ نمایید.
حداکثر تعداد کاراکتر در کپشن اینستاگرام 2200 و حداکثر تعداد کاراکتر در کامنت ها 240 کاراکتر میباشد. دقت داشته باشید هر مسافت یک کاراکتر به حساب آورده می شود.
رعایت مسافت میان خطوط خیر فقط سبب ساز خوانایی و ادراک مقاله می گردد بلکه محتوای درج شده دارنده جذابیت بصری میگردد. در حالتی که می‌خواهید محتوای ایجاد گردیده شما در اینستاگرام تاثیرگذار باشد لازم میباشد اصول نوشتاری را در آن رعایت فرمایید. درین مقاله به فراگیری تولید مسافت در بین خطوط اینستاگرام با به کار گیری از طریق های مختلف پرداختیم. در شرایطی که این فراگیری برای شما کاربردی بود لطفا پیوند آن را برای دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید. در شرایطی که سوالی درباره با طرز های مسافت پرت کردن دربین خطوط در اینستاگرام و رفتن به خط سپس در اینستاگرام اندروید دارید در بخش نظرها مطرح نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


7 نرم افزار برتر 2019
نرم افزار Weather
نرم افزار پیش گویی حالت آب و هوا که طراحی اپلیکیشن به یاروهمدم مشاهده توئیت‌های بقیه افراد در رابطه موقعیت آب و هوای ناحیه شما پباده سازی شده‌است.این برنامه به صورت قشنگ و اختصاصی به شخصی وضع آب و هوا را نشان می دهد.به گفته خالق داده ها این برنامه هر دقیقه آپ دیت میشوند. همینطور دارنده نقشه های متحرک و رادار میباشد.قابلیت و امکان جذاب دیگر این اپلیکیشن، هشدار برای روز‌هایی میباشد که هوا مطابق میل شما وجود ندارد! این برنامه تحت عنوان دوستداشتنی ترین نرم افزار اکران آب و هوا در پلی استور معرفی شده‌است.

نرم افزار Bouncer
برنامه Bouncer یک ابزار بسیار جالب میباشد که با به کار گیری از آن می‌توانید به برنامه ها دسترسی های موقتا بدهید. در ورژن های اندروید شش به آنگاه سیستم استدلال دسترسی های محدودی را به برنامه ها اعطا مینماید تا بتواند امنیت تلفن همراه شمارا تضمین نماید. البته این شما می‌باشید که می‌توانید به برنامه ها جواز دسترسی به قسمت های گوناگون تلفن همراه مانند دوربین و مخاطبین را بدهید. بعضی وقت ها در هنگام به کارگیری از طرحی ناچار به دادن دسترسی می‌شوید البته نمی‌خواهید این دسترسی مستمر باشد و تداوم پیدا نماید. با به کار گیری از این برنامه این دستور قابلیت پذیر خواهد بود. به این رخ که با معین کردن دسترسی های هر برنامه بعداز دادن دسترسی موقتا به آن برنامه مجددا دسترسی ها را از برنامه میگیرد.


Bouncer یک ابزار بسیار جالب میباشد برای جواز دسترسی موقت به برنامه ها
نرم افزار Google Drive
Google Drive به فارسی گوگل درایو یکی‌از دیگر از شایسته ترین سرویس ها شرکت گوگل، یک خدمت ابری پایین اینترنت عام المنفعه اشخاص دنیا میباشد که قابلیت حفظ، اجرا و همگام سازی فولدر های شما با دیگر یوزرها عالم را در اختیارتان قرار می‌دهد! این خدمت کارکشته که از افزوده های گوگل داک میباشد به یوزرها این قابلیت را میدهد که به راحتی گونه های فولدر های متعدد را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره کنند و در فیس مایل بودن آن‌ها را با دیگر یوزرها به اشتراک بگذارند. با نصب نرم افزار قانونی Google Drive برروی تبلت و یا این که موبایل اندرویدی تان قادرید در محیطی معمولی، خوشگل و سوای تبلیغات اکانت کاربردی گوگل درایو خویش را رئیس کرده و در محیطی جذاب خیس نسبت به وبسایت، شغل های متعدد مدیریتی تان را انجام دهید!

نرم افزار Waze
این برنامه یکی دوستداشتنی ترین برنامه های جهت یابی و مکان یابی هوشمند اندروید و از مالامال دانلود ترین نرم افزار جهان میباشد. Waze مطرح ترین جهت یاب مبنی بر جمعیت جهانی است که دارنده بیشترین به کارگیری میان یوزرها اسمارت فون ها میباشد. یوزرها با نصب این برنامه میتوانند حالت مکانی خویش را به اشتراک بگذارند و لحظه به لحظه از موقعیت ترافیک حیطه متبوع با خبر شوند.


Waze وسیع ترین جهت یاب بر طبق جمعیت جهانی هست
نرم افزار Google Assistant
برنامه دستیار گوگل که در سیستم برهان اندروید 5 به بالا و حتی ios 9 در دسترس میباشد.شما میتوانید با اوامر صوتی از دستیار گوگل در باب شرایط آب و هوایی، فیلم های دارای شهرت، بازیگران مطرح و غیره سوال نمائید و سوای نوشتن با این برنامه رابطه برقرار نمائید.

نرم افزار Google Play Music
این نرم افزار پخش‌کننده موسیقی آندروید قابلیت دسترسی سریع به فولدرهای موسیقی شمارا آماده می‌آورد.از تجهیزات دیگر این برنامه می شود به قابلیت و امکان کاوش سریع، ذخیره نوا از روی PC و ساخت یک کتابخانه فردی موسیقی اشاره کرد. دیدنی میباشد بدانید که آهنگ پلیر گوگل تا به‌این لحظه در مارکت گوگل بیش تر از یک میلیارد توشه دانلود شده‌است.

نرم افزار LassPass Password Manager
نرم افزار مدیر پسورد LassPass برای ذخیره یوزرها اینترنتی بکار می رود. با به کارگیری از این نرم افزار هر پسوردی را یکبار وارد میکنید و این برنامه ان را در سرور خویش ذخیره میکند و در مراجعه های بعدیبه وبسایت های متبوع، قسمت های مرتبط با اسم کاربری و واژه عبور را به طور اتومات برای شما مالامال می نماید.


نرم افزار مدیر پسورد LassPass برای ذخیره یوزرها اینترنتی بکار می رود
همانگونه که مشاهده

 

همانگونه که مشاهده



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


خوب شاید چنانچه شما هم جزء یوزرها کشور‌ایران اپس باشید این سوال برایتان کمتر اتفاق افتاده باشد که چطور می‌توانم برنامه یا این که بازی که دانلود کرده ام را نصب کنم به دلیل آن که فرآیند دانلود و نصب برنامه و بازی خیر تنها در کشور ایران اپس بلکه در تمام مارکت ها فرآیند ای بسیار بی آلایش طراحی اپلیکیشن  میباشد و استفاده کننده صرفا با لمس یک دکمه می‌تواند این فعالیت را انجام دهد. ولی آیا میدانید در شرایطی که پوشه نصب یک نرم افزار را از یک تارنما یا این که هر محل دیگری به جز مارکت های اندرویدی دانلود کردید چطور می بایست آن را پیدا و نصب نمایید؟ معمولا دو نمایش در‌این ارتباط موجود هست. یکی‌از آنکه بخواهید نرم افزار را در رایانه فردی تان دانلود کرده و بعد از آن آن را برای نصب به تلفن همراه یا این که تبلت تان منتقل نمائید و دیگر اینکه با به عبارتی مرورگر تلفن همراه یا این که تبلت تان نرم افزار را دانلود کرده و آن را نصب فرمائید. ازآنجاکه این روز ها با وجود این تمامی مارکت اندرویدی و کد QR دانلود نرم افزار دیگر سناریوی نخستین ترویج کمتری دارااست از توضیح آن پرهیز کرده و تنها سناریوی دوم (دانلود از موبایل یا این که تبلت) را توضیح خوا‌هیم بخشید.

دانلود و نصب برنامه از موبایل یا این که تبلت
با مرورگر تلفن همراه تان هم می‌توانید دقیقا مثل مرورگر رایانه تان وارد وبسایت های دانلود نرم افزار گردیده و نرم افزار های دلخواه تان را دانلود فرمایید با این تفاوت که طولانی تر به زحمت میفتید! استدلال آن هم این میباشد که اولا بخش اعظمی از وب سایت ها برای اکران در مرورگر گوشی باصرفه نشده اند و لذا شاید بدون چاره باشید برای یافت کردن پیوند دانلود یک نرم افزار بارها انگشت تان را در زمان برگه تکان دهید (به اصطلاح اسکرول نمایید) و دهها تبلیغ اینترنتی که معمولا در سایت های دانلود پیدا می گردند را هم بالاجبار مشاهده کنید تا بالاخره به لینک و پیوند دانلود برسید! ثانیا اینکه پس از لمس دکمه دانلود حتی‌د‌ر معروفترین مرورگرها مثل گوگل کروم هیچ پیامی مبتنی بر اینکه دانلود ابتدا گردیده یا این که چقدر پیشرفت نموده است نمیبینید که بسیار ناگوار میباشد. اکنون فرض کنیم دانلود فولدر تمام شده‌است. برای کشف کردن آن بایستی به برنامه رئیس فولدر پیش فرض خویش اندروید (عمدتا با اسم my files شناخته می گردد) یا این که هر برنامه رئیس پوشه دیگر که در تلفن همراه یا این که تبلت تان نصب نموده اید رجوع نمایید. معمولا با گشوده شدن برنامه رئیس پوشه مستقیما به مسیر storage/emulated/0 هدایت می‌شوید که فایل اصلی برای ذخیره سازی میباشد. در صورتی به‌این فایل هدایت نشدید خودتان به طور دستی وارد آن گردید و پوشه download را پیدا و گشوده نمایید. فایلی که دانلود نموده اید را از فی مابین فولدر های دیگر پیدا کرده و با انگشت روی آن بزنید تا نصب آن مقدمه شود.

بازی های دیتا دار (مشکلی تازه!)
در حالتی‌که شما هم جزء گیمرهای ماهر باشید مسلما می‌دانید که برخی از بازی ها دارنده دیتا می‌باشند یعنی فولدر نصب نرم افزار و پوشه های دیگر بازی (دیتای بازی) از هم غیروابسته گردیده اند و شما بایستی آن‌ها را به طور غیر وابسته دانلود فرمایید. پس از دانلود دیتای بازی هم بایستی آن را نسخه برداری کرده و در فایل اختصاصی آن (android/obb) در تلفن همراه تان پیست فرمائید. برای زیر آوردن نسبی حجم دیتای بازی بخش اعظمی از وب سایت ها دیتای بازی ها را در قالب یک فولدر زیپ به شما می‌دهند که برای گشودن آن در تلفن همراه تان می بایست نرم افزار winrar یا این که هر نرم افزار دیگری که منحصر به فرد گشودن این پوشه هاست را هم در تلفن همراه تان نصب کرده باشید. همان طور که می‌بینید فرایند دانلود و نصب بازی های دیتا دار دردسر بیشتری دارااست. خوشبختانه این خلل به کلی برای یوزرها کشور ایران اپس مرتفع شده‌است و آن ها میتوانند فارغ از نیاز به انجام کارهایی که در فوق توضیح داده شد بازی های با دیتا را یاور با دیتایشان و صرفا با لمس به عبارتی دکمه نصب دانلود کرده و از آن‌ها لذت ببرند. علاوه بر این دانلود از جمهوری اسلامی ایران اپس مزایای دیگری هم داراست که بعضا از آن ها تنها یگانه کشور ایران اپس می‌باشند.

دانلود بازی های دیتا دار از جمهوری اسلامی ایران اپس

یک شیوه بهتر!
دانلود از جمهوری اسلامی ایران اپس مزایایی دارااست که برخی از آن ها در بین همگی مارکت های اندرویدی مشترک میباشد و بعضی دیگر تنها منحصربه‌فرد جمهوری اسلامی ایران اپس می‌باشند. این مزایا به اختصار عبارتند از:

دانلود و نصب نرم افزار فقط با لمس دکمه نصب (مشترک در بین کلیه مارکت های اندرویدی)
از‌آنجا که جمهوری اسلامی ایران اپس و هر مارکت اندرویدی دیگر اختصاصا به دانلود نرم افزار اختصاص دارا‌هستند یافت کردن و نصب نرم افزار در آنان بسیار معمولی خیس از وب سایت های دانلود نرم افزار میباشد. شما علاوه بر جستجوی نرم افزار گزینه نظرتان میتوانید از دهها مدل بندی متفاوت همچون برگزیدگان نرم افزار ها، مالامال دانلود ترین نرم افزار ها، جدیدترین نرم افزار ها و گونه بندی های منحصربه‌فرد که هر مارکتی به طور مستقل برای خودش دارااست برای جستن نرم افزار آیتم نظرتان استعمال نمایید. از طرفی از اطلاع رسانی تبلیغاتی مزاحم هم که در تارنما های دانلود اپلکیشن به وفور یافت می گردند خبری وجود ندارد.

اکران واحد سنجش پیشرفت دانلود، مقدار دانلود گردیده و قابلیت و امکان توقف موقت (Pause) دانلود (مشترک در میان تمامی مارکت های اندرویدی)
خلاف دانلود از مرورگر که شما‌را همین طور به اکنون خودتان رها می‌کند دانلود از کشور‌ایران اپس و اما مارکت های اندرویدی دیگر روند ای میباشد که استفاده کننده را لحظه به لحظه در جریان ترازو پیشرفت دانلود قرار می‌دهد و حتی قابلیت توقف موقت دانلود و ادامه آن در حین دیگری را برای وی مهیا می‌آورد.

دسترسی به جدیدترین آپ تو دیت ها به محض تکثیر
در حالتی که شما نرم افزار تان را از یک وب سایت دانلود نرم افزار دانلود نمائید و بعدا به روز جدیدی برای آن بیاید بدون چاره میباشید مجدد به به عبارتی وب سایت مراجعه کرده و پوشه نصب آپ دیت گردیده را از نخستین دانلود و نصب نمائید. در جمهوری اسلامی ایران اپس خیر فقط به پایانی آپ تو دیت نرم افزار ها به محض تکثیر دسترسی خواهید داشت بلکه صرفا آن بخشی از نرم افزار را دانلود میکنید که به روز گردیده خیر کلیه آن را که بدون شک از دید حجم کمتر خواهد بود و وب کمتری را نیز مصرف خواهید کرد.

دانلود بازی های دیتا دار و قرار دادن دیتا در فایل منحصر به فرد خویش به طور اتوماتیک (تنها در کشور ایران اپس)
این گزینه در یکسری گزاره فراتر (بازی های دیتا دار – مشکلی تازه) توضیح داده شده‌است

حذف فولدر نصب نرم افزار بعد از دانلود
در حالتی که نرم افزار تان را از یک تارنما دانلود نرم افزار دانلود نمائید بعد از نصب، فولدر نصب نرم افزار به جای خویش خواهد ماند و در حالتی که فولدر های نصب متعددی را به همین ترتیب دانلود کرده باشید بعد از مدتی فضای خاطر داخلی تلفن همراه تان بی جهت مالامال خواهد شد از فولدر های نصبی که شاید به آن‌ها هیچ احتیاجی هم نداشته باشید. کشور‌ایران اپس بعد از نصب نرم افزار پوشه نصب آن را به طور اتومات حذف میکند تا فضای خاطر داخلی تلفن همراه شما بی جهت لبریز نشود و ناچار نباشید مجدد از یک برنامه با صرفه ساز برای یافت کردن و حذف پوشه های نصب مازاد به کارگیری فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


کارهایی که بایستی پیشین از   انجام دهید.
در حالتی‌که تصمیم گرفته اید به «بعد از ظهر تلفن همراه» قدم بگذارید و قصد پباده سازی و ایجاد نرم افزار گوشی دارید، به شما شادباش می‌گوییم. در عین درحال حاضر، می بایست بدانید که پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS، طراحی اپليكيشن و پیاده سازی پیروزی آمیز آن، فعالیت بی آلایش ای وجود ندارد و به طرح ریزی، مهارت، و پشتکار نیاز داراست. البته جای نگرانی وجود ندارد، چون در مسیر صدق قرار گرفته اید و کسب و کارتان از فواید این مبادرت شما منفعت منده خواهد شد.

پیش از آنکه مبادرت به پباده سازی برنامه اندروید و iOS برای کسب و کارتان نمایید بایستی به‌این بیندیشید که نرم افزار شما قرار میباشد چه مشکلی را حل نماید و چه گره ای از فعالیت مشتریان گشوده کند. انگیزه چه چیزی است، و نرم افزار شما چه امکاناتی می بایست داشته باشد. این مهم ترین مرحله در مراحل پباده سازی و پیاده سازی نرم افزار گوشی میباشد.

در پی، کارهایی که بایستی گذشته از پباده سازی و ایجاد نرم افزار گوشی انجام دهید را شرح می‌دهیم.

قصد و انگیزه پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS
انتخاب «انگیزه» شل ترین و در عین درحال حاضر طاقت فرسا ترین کاری میباشد که می بایست انجام دهید! از این جهت معمولی میباشد که انگیزه شما طبیعتا بیان کنده فعالیت و فعالیتی میباشد که فعلا انجام میدهید و از روش آن درآمدزایی می کنید. بدین ترتیب، نرم افزار شما نیز بایستی به عبارتی انگیزه را دنبال نماید. ولی طاقت فرسا میباشد چون انگیزه از پباده سازی برنامه اندروید و iOS بایستی به صورت ظریف، پر‌نور، و قابل سنجش بیان شود و تمام جزئیات فعالیت در آن معین شود. همینطور، برای سنجش برد می بایست شاخص های اندازه گیری انگیزه تعریف و تمجید شود.

به این ترتیب، برای گزینش انگیزه می بایست بدین سوال ها به اعتنا جواب دهید:

نرم افزار شما قرار میباشد چه مشکلی را حل نماید، و چه طور این عمل را بهتر از دیگر افراد انجام خواهد بخشید؟
در شرایطی‌که قرار وجود ندارد مشکلی را حل نماید، چه سرویس یا این که بها افزوده ای به یوزرها می‌دهد؟
چه تجهیزات و مزایایی را قرار میباشد از روش نرم افزار تلفن همراه به مخاطبانتان ارائه بدهید، که از روش کامپیوتر نمیتوان ارائه بخشید؟
چه چیز در انگیزه و کارکرد، نرم افزار شمارا از دیگر نرم افزار های شبیه متمایز میسازد؟
برد شما متعلق به «انگیزه» نرم افزار تان میباشد. به همین استدلال، انتخاب انگیزه معمولا طولانی ترین مرحله میباشد و بایستی به صدق صورت بپذیرد. بعد از انتخاب انگیزه آن را در 1 تا 2 پاراگراف بصورت ظریف شرح دهید. در حین پباده سازی برنامه اندروید و iOS و حین پیاده سازی آن همواره به هدفی که انتخاب نموده اید مراجعه کنید و مراقب باشید که از آن گمراه نشوید.

- کارکرد و محتوا
«تارنما» رسانه قابل قبولی برای ارائه محتوای متنوع و داده ها زیاد میباشد. البته نرم افزار گوشی طولانی تر برای ارائه محتوا و داده ها مختصر و موثر در قالب «بی آلایش و فوری» مطلوب میباشد. از این رو، نباید حجم انبوهی از محتوا و داده ها را بر روی نرم افزار تلفن همراه عرضه کرد. نرم افزار شما می بایست یک رویه دسترسی معمولی و سریع به داده ها مهم و موثر باشد، و بتوان با یک اشاره به انگیزه متبوع رسید.

در لحاظ داشته باشید که همواره یک همبستگی بی واسطه و مثبت فی مابین «محتوای خوب» و «زمان عصر صرف گردیده در نرم افزار» موجود است. و از آنجایی که محتوا سلطان میباشد، بایستی این نکات را برای ایجاد محتوای خوب رعایت فرمائید:

محتوای خویش را دم دست قرار دهید. فرآورده و سرویس ها شما بایستی به راحتی در دسترس قرار گیرد. می‌توانید قسمت های مهم آن را در برگه خانگی قرار دهید تا برای یافتن داده ها نیاز نباشد یوزرها خیلی کاوش نمایند.
داده ها متبوع را فورا ارائه دهید. اعتنا و توجه مخاطب در مواردی که نیاز فوری به داده ها دارااست یا این که زمانی که در هم اکنون جنبش میباشد کاهش پیدا می‌نماید، و به همین استدلال عصر کمتری را صرف تلاوت مطالب طولانی می نماید. بدین ترتیب، در به عبارتی گزاره نخستین یا این که دوم به اصل مقاله اشاره فرمائید و بعد از آن درپی آن را شرح و توسعه و گسترش دهید. استفاده کننده را بدون چاره نکنید برای یافتن جواب خویش کل برگه را به اعتنا بخواند.
کوتاه و مختصر بنویسید. قرائت یک متن طولانی در کاغذ کوچک گوشی فعالیت معمولی ای وجود ندارد. پس مطالب تان را فشرده و عده و جورتر بنویسید و خواسته خویش را در 2 یا این که 3 پاراگراف کوتاه برسانید.
از عکس اضافه استعمال نمائید. تحلیل ها نشان داده میباشد که یوزرها دقت بیشتری به عکس و ویدیو مینمایند تا به متن! ولی، این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که از محتوای نوشتاری به کارگیری نکنید، بلکه بایستی از عکس و محتوای بصری مربوط به متن نیز در دور نما یا این که دربین جمله ها استعمال فرمائید.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


پباده سازی نرم افزار مشهد
به کار گیری از نرم افزار ها امروزه فراگیرتر از مدام شده‌است. توسعه تلفن های هوشمند و به کار گیری از نرم افزار ها سبب شده‌است که پباده سازی نرم افزار مشهد روز آپدیت مهم خیس از گذشته باشد و کسب و امور و شرکت ها گوناگون برای بازاریابی و ارائه سرویس ها و فروش کالاهای خویش مبادرت به پباده سازی نرم افزار کنند. از مهم‌ترین مزیت های پباده سازی نرم افزار مشهد دارای مسئولیت ماندن مشترین به شما می‌باشد که در دیجیتال مارکتینگ از اهمیت ویژه ای شامل است.

پباده سازی نرم افزار مشهد
پباده سازی نرم افزار اندروید مشهد
همان طور که مسلماً اطلاع دارید در ساخت سایت مشهد یک تقسیم بندی کُلی موجود است که پباده سازی نرم افزار طراحی اپليكيشن مشهد را به پباده سازی نرم افزار اندروید مشهد و پباده سازی نرم افزار IOS مشهد تقسیم بندی می‌نماید. در پباده سازی نرم افزار اندروید مشهد تمرکز بر روی بخش بزرگی از بازار است که اکثر موبایل های هوشمند را دربرمیگیرد و افرادی که از سیستم اندروید در موبایل خویش فایده می‌برند می‌توانند با نصب این نرم افزار ها بر روی تلفن همراه خویش از سرویس ها آنان استعمال کنند. پباده سازی نرم افزار اندروید مشهد خیر صرفا برنامه هایی برای خرید متاع بلکه قادر است به صورت پباده سازی بازی ها و یا این که نرم افزار هایی با پباده سازی نوآورانه باشد.

پباده سازی نرم افزار مشهد
پباده سازی نرم افزار IOS مشهد
گونه دیگر از موبایل های هوشمند که در پباده سازی نرم افزار مشهد آیتم اعتنا قرار میگیرند با سیستم دلیل IOS شناخته میشوند و اکثراً تلفن همراه های کمپانی اپل را مشتمل بر میشوند. پباده سازی نرم افزار IOS مشهد در کنار پباده سازی نرم افزار اندروید قادر است به شما یاری دهد که همگی یوزرها بالقوه را با هر تلفن هوشمندی که در چنگ دارا‌هستند پوشش داده و به آن ها سرویس ها ارائه دهید. با پباده سازی نرم افزار IOS مشهد به وسیله کمپانی نونگار علاوه بر داشتن یک نرم افزار فوق العاده می‌توانید از سال های دراز پشتیبانی کمپانی نیز استعمال کرده و در مواقع لزوم سوای هزینه مبادرت به توسعه نرم افزار خویش کنید.

پباده سازی نرم افزار مشهد
ارزش پباده سازی نرم افزار مشهد
گزینه دیگری که برای یوزرها مهم میباشد بها پباده سازی نرم افزار مشهد هست و اینکه چرا در موسسات گوناگون تفاوت هایی گاهاً چشمگیر فی مابین بها های ارائه گردیده موجود است. یکی‌از مهمترین عارضه ها این تفاوت بها کیفیت فعالیت و امکاناتی که در پباده سازی نرم افزار در مشهد به کار گیری می گردد میباشد و آیتم دیگر پلتفرم ها که در‌این مبحث مجالی برای توضیح آنان وجود ندارد و بزوردی نوشتاری بدون نقص در امر پلتفرم ها ارائه خوا‌هیم کرد. واحد سنجش نیاز به کد نویسی و یا این که استعمال از کد های فراهم و ... نیز میتواند بر بها پباده سازی نرم افزار مشهد تأثیر گذار باشد.

پباده سازی نرم افزار مشهد
پباده سازی نرم افزار ارزان مشهد
نونگار افتخار داراست که با دقت به بسط کار های تخصصی خویش اعم از ساخت سایت و پباده سازی نرم افزار و فراگیری های مربوط به اعتنا حجم و درخواست مدیران نرم افزار هایی را متناسب با هزینه و میزان دارایی آنان پباده سازی کند. همگی برنامه هایی که به عنوان پباده سازی نرم افزار ارزان مشهد بوسیله نونگار پباده سازی میگردد دربرگیرنده پشتیبانی نامحدود و قابلیت توسعه و گسترش و گسترش هست.



:: برچسب‌ها: طراحی اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

يكي‌از مهم‌ترين نكات و اصول در پباده سازي رابط كاربري خوب اين ميباشد كه كاربرانتان حيران نشوند . اصل آساني را در پباده سازي رعايت نمائيد تجربه نشان داده يوزرها با رابط كاربري سبك و معمولي كه در عين هم اكنون زيبايي هم داراست ارتباط بسيار بهتري برقرار مي نمايند . در شرايطي‌كه شما از المان هاي متفاوت در طراحي ورقه UI به کارگیری نماييد كه در صفحه های مختلفي از اپلیکیشن شما موجود هست و کلیه يك فعاليت را انجام مي‌دهند ولي يكي آن ها از بابت ديداري ( براي نمونه رنگ ) با ساير گوناگون باشد به کارگیری كننده شما حیران ميگردد.

طراحي اپليكيشن
5- رابط كاربري مي بايست براي به کار طراحی اپلیکیشن  گیری كننده شما ديدني باشد خير خويش شما
اينكه سلیقه خودتان را در حيث بگيريد خيلي خوب ميباشد ولي به یاد داشته باشيد علاوه بر خودتان اهميت طولاني خیس متوجه به کارگیری كننده ميباشد . به کارگیری كننده بايستي از رابط كاربري كه پباده سازي ميكنيد را بپسندد و با آن ارتباط برقرار نمايد. دراين باره فاكتور هاي از كاربرانتان را مي بايست در حيث داشته باشيد .
براي نمونه اينكه : كاربرانتان در چه رنج سني مي‌باشند ؟ يا اين كه اينكه يوزرها اپلیکیشن شما اكثر وقت ها چه جنسيتي دارا‌هستند ؟ يا اين كه روي چه مدل دستگاه هاي كاربرد دارااست ؟ آيا اپلیکیشن شما براي تفريح و پركردند وقت به كارگيري مي‌كنند يا اين كه ابزار کار ميباشد و در چه وقتي آيتم به كارگيري قرار مي‌گيرد ؟
6- از اپلیکیشن هاي برنده الگو بگيريد
البته شما مي بايست خودتان باشيد ولي پيشين از آنكه خودتان را پيدا فرماييد ( منظورم سبك خودتان ميباشد ) ميتوانيد از اپلیکیشن هاي پیروز الگو برداري فرماييد . از اينكه از چه گونه فونت هايي به كارگيري كردند ، واژگان آيتم به کارگیری آن ها براي تعريف‌و‌تمجيد نصیب هاي متعدد چه سبك و سياغي داراست .سبك پباده سازي آنها چه گونه ميباشد ، كليه اينها ميتواند شما را به سمت يك پباده سازي استاندارد هدايت نمايد.
7 – تعيين رنگ ايده آل يوزرها
همينطور بخوانيد : برنامه نويسي اندرويد را چطور مقدمه كنم ؟
ميخواهم در اين مكان پاره اي ضد عادت بنويسم و درباره تعيين پالت رنگ براي تجربه كاربري مواقعي رو از جنبه هاي ديگر كه تا كنون به آنها در مقالات داخلي و فرنگي پرداخته نشده ميباشد بپردازم.
قطعا دیده ايد اكثر تایم ها به كارگيري كنندگان تلگرام ، تم Dark را براي رابط كاربري آن تعيين مينمايند ، اين آيتم در خصوص به كارگيري كنندگان از توييتر نيز درستي مي‌نمايد.
بروز اين رفتار از يوزرها و اينچنين سلايقي ريشه در روانشناسي دارد با توجه به گزارش هايي كه هرساله جامعه شناسان و شركتهاي آماري مانند گالوپ و فوربس گزارشي درباره معيار افسردگي و اندوهگين بودن جامعه ها ارائه ميدهند كه كشور ايران از اين حیث پس از عراق يك ميهن اندوهگين معرفي شده است [منشا:عصرايران] . با اعتنا به اينكه گرايش به سمت رنگ رابطه تنگاتنگي با اين شاخص ها داراست گرايش به سمت رنگ هاي تيره در جمهوري اسلامي ايران طولاني خیس ميباشد.
فارغ از مسائل روانكاوي ، رنگ تيره البته می‌تواند ديدني هم باشد و جلوه زيبايي به رابط كاربري اپلیکیشن شما ببخشد.


:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

وقتی كه پروژه ساخت یك اپلیكیشن كلید می‌خورد، یكی از اولین مواردی كه بایستی به آن اعتنا شود، امنیت میباشد . مجموعه های طراح و آفریننده اپلیكیشن ها باید این حقیقت را بپذیرند كه فقط اپلیكیشن هایی در بازار رقابت باقی خواهند ماند كه بتوانند امن بودن خویش را به اثبات برسانند . متاسفانه ایرادات امنیتی زیادی در‌این مسئله به وجود می‌آیند كه در‌حالتی که به موقع تشخیص داده نشده و از در بین نروند، ممكن می باشد به آتی كاری صاحبان اپلیكیشن و همچنین گروه تولید کننده آن، صدمات جبران ناپذیری وارد کنند .

اپلیكیشن درین مقاله ما قصد داریم  طراحی اپلیكیشن  تا تنی چند از ایرادات امنیتی عمومی در تولید برنامه های تلفن همراه تلفن همدم را به شما گوش زد كنیم تا در شرای به فكر تولید یك نرم افزار میباشید، این مورد ها را موضوع اعتنا خویش قرار دهید . پس با ما هم پا باشید .
۱- اخذ كدها از منابع نا دارای اعتبار در‌صورتی‌كه قصد دارید یك اپلیكیشن را بسازید، میتوانید از صفر تا صد آن را به تنهایی انجام ندهید و برای تكمیل كارتان از كدهای فراهم ای كه به راحتی قابل دسترسی می باشند، استعمال نمایید . البته این نكته را فراموش نكنید كه مبداء اخذ این كدها باید معتبر باشد . چون در غیر این چهره ممكن میباشد كدهایی را مورد به کارگیری قرار دهید كه به عنوان دام برای سازندگان نرم افزار ها در لحاظ گرفته شده اند و به راحتی میتوانند موضوع خرابكاری و خواندن بدون جواز داده ها را مهیا کنند .
۲- عدم توجه به آپ دیت منظم برنامه یكی از خطاها امنیتی در ساخت یك اپلیكیشن، عدم دقت به آپ دیت مداوم آن است . ایجاد یك برنامه فارغ از دستكاری و اصلاحات خطاها، آن را به فنا كشانده و به غیر از مشكل ها امنیتی، اعتماد کاربران را نیز از فی مابین میبرد .
اپلیکیشن هایی كه به مسائل امنیتی آنها اعتنا متعددی نشده و از طرفی با اطلاعات بانكی و محرمانه كاربران راز و عمل دارا هستند، مورد علاقه هكرها می باشند . در واقع هكرها با پیدا كردن حفره های امنیتی این برنامه ها رویکرد نفوذ و سوء به کار گیری از اطلاعات کاربران را خواهند یافت . پس می بایست آپ دیت های امنیتی را به جدی گرفت .
عدم دقت به آپ دیت | ایرادات امنیتی ۳- چك و تست نكردن برنامه اپلیكیشن هایی كه می سازید هم نظیر وب یاست ها نیاز به تست و بررسی دارند . این چک ها اشكال متعدد دارا‌هستند و با اعتنا به نیاز برنامه و دسترسی هایی كه به آن داده میشود، به گونه های متفاوتی اجرا خواهند شد . در بعضی از موارد می توانایی تست را با یاری به چنگ آوردن از هكرهای رسمی انجام بخشید تا ترازو نفوذپذیری برنامه تعیین شود .قابل انعطاف افزارهای تست امنیت نرم افزار ها نیز میتوانند در كسب اطمینان از امن بودن برنامه شما موثر باشند . این نرم افزارها، مجوزها، كدها و حتی خود دستگاه را مورد باز نگری قرار می‌دهند .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیكیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 تابلوهای محرمانه ، صرفا در دسترس یوزرها گزینش شده‌است.

o تابلوهای فرماندهی ، که شبیه تابلوهای سری با یک تفاوت می باشند: در‌این‌صورت ، دسترسی به گروهی غیر وابسته از پرسنل (به عنوان مثالً گروه پروژه) قابلیت پذیر میباشد.
o تابلوهای همگانی این تابلوها در دسترس هر استفاده کننده میباشد.
جستجوی امور. پیشنهاد می شود کاوش با بضاعت غربال کردن بر پایه ی لغت ها ، مهلت ها ، برچسب ها ، اعضای گروه را انجام دهید.
وظایف
آیتم بعدی که در لیست خصوصیت های طراحی اپلیکیشن برنامه های دارای فایده موجود است ، رئیس عمل تمامی جانبه میباشد (در Trello ، به آن‌ها کارت گفته می گردد).
 
هر فعالیت می بایست دارنده مختصات تحت باشد:
 
برچسب ها. با به کار گیری از برچسب های مختص (مانند علائم رنگی) ، استفاده کننده میتواند وظایف را در نوع های خاصی تقسیم نماید. علائم قرمز رنگ ممکن میباشد مسئول شغل های فوری باشد ، موردها زرد رنگ با وظایف با اهمیت میانگین ​​و غیره همخوانی داراست.
موقعیت اما شرایط فعالیت نیز بسیار مهم میباشد. ما یک سری آیتم بی آلایش ارائه میدهیم:
o وظیفه نو؛
o در هم اکنون پیش رفت؛
o عمل انجام شد.
o مهیا برای باز بینی؛
o فعالیت به عقب افتاد.
ضرب الاجل. در مدیر پروژه ، دوره بندی بسیار مهم میباشد ، بدین معنا که بستر بازدهی شما می بایست قابلیت و امکان انتخاب مهلت برای هر فعالیت را مهیا نماید.
به اشخاص اختصاص داده گردیده علاوه بر این ، رئیس بایستی بتواند اشخاصی را که مسئولیت انجام یک فعالیت یگانه را دارا‌هستند ، انتخاب نماید.
شرح. در اینجا ما در امر توضیحات عمل کلام می‌کنیم: بعداز تلاوت آن ، یک کارمند کمپانی بایستی بلافاصلهً ادراک نماید که چه چیزی از او مراد شده‌است (کاری که بایستی انجام دهد).
پرونده ها طولانی تر شدند. بعضی وقت ها تعریف عمل کفایت نمیکند ، به این ترتیب لازم میباشد قابلیت و امکان ضمیمه کردن پرونده ها به فعالیت ، خواه یک مدرک متنی ، یک فولدر صوتی یا این که تصویر را معرفی نمایید.
ایده ها. آیتم بعدی در لیست خصوصیت های برنامه های دارای فایده ، قابلیت گذاشتن ایده ها درباره‌ی عمل میباشد.
اشتراک گذاری. یوزرها همینطور می‌توانند از این مجال برای به اشتراک گذاشتن فعالیت با بقیه پرسنل سپاسگزار باشند (که می‌تواند در مراحل عمل اثرگذار باشد). آیتم خوب این میباشد که بطور اتومات لینک مرتبط با یک عمل را به نشانی اینترنتی همکار (های) منتخب خویش ارسال فرمایید.
مدیر امور. خب ، بالاخره ، رئیس فعالیت را فراموش نکنید ، یعنی: ساخت ، اسکن کردن ، آرشیو کردن ، حذف ، آپدیت کردن حالت ، تکان از مجموعه به تیم (از لیست به لیست) و موردها دیگر.
روز‌نگار
آیا میخواهید محصولی با بازدهی عالی بسازید؟ آنگاه یک خصوصیت Calendar را فراموش نکنید.
 
به Trello دقت نمایید ، این قابلیت و امکان را می‌دهد تا یک موقعیت روز‌نگار ویژه را فعال نمائید. با سپاس از این ، استفاده کننده قادر است کارتهای (یعنی وظایف) توزیع گردیده در کانال روز‌نگار را ببیند ، و به این ترتیب ترازو بازدهی او و یا این که بقیه پرسنل را چک نماید.
ابزارهای مدیریتی
 
ردیاب دوره
به صورت طبیعی ، برنامه های سودمندی فارغ از چنین خصوصیت ای مانند ردیابی دوره نمی توانند انجام دهند. یعنی هر استفاده کننده می بایست در ساعتها مشخص و معلوم تعداد ساعاتی را که برای یک فعالیت یگانه صرف نموده است ، تثبیت نماید. این فرصتی برای ردیابی سرعت کارآمد وی مهیا میشود.
 
اطلاعیه
اعلان ها همینطور یک خصوصیت ضروری می باشند که هم در برنامه های تجاری و هم با بازدهی فردی گزینه انگیزه قرار گرفته میباشد.
این یاد‌آوری ها و هشدارها برای مطلع سازی یوزرها از مهلت های نزدیک ، شغل های جدیدی که به آنان اختصاص داده گردیده ، اخذ برخورد و غیره لازم میباشد.
 
اعلان ها میتوانند از چند مدل گوناگون باشند:
آگهی در کاغذ تلفن (یا این که رایانه فردی)؛
نشانی اینترنتی هشدار دهنده؛
آگهی پیام کوتاه؛
پیام ارسال گردیده با استعمال از پیام رسان فوری (Viber، Slack، WhatsApp).
پشتیبانی
استفاده کننده ممکن میباشد هنگام تعامل با پلتفرم رئیس دوره و بازدهی با ایراد خاصی روبرو شود که در این‌حالت به یاری نیاز دارااست. و یک مجموعه پشتیبانی شایسته ترین چاره خواهد بود.


:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در‌این نوشته‌ی‌علمی عملکرد می‌کنیم تمام نکات مهم برای seo و سئو وب سایت در گوشی را به شما یادگرفتن دهیم. پیش از هر چیز می بایست با تعریف‌و‌تمجید ظریف seo تلفن همراه آشنا گردیده و الگوریتم های نو گوگل برای مرتبه بندی نتیجه ها در تلفن همراه را بازنگری کنیم.

تعداد جستجوهای انجام یافته طراحی اپلیکیشن بوسیله تلفن همراه به‌سرعت در درحال حاضر پرورش میباشد و حالا در حدود 56 درصد جستجوها در گوگل از روش تلفن های هوشمند انجام می‌شود.

55 درصد یوزرها با تلفن همراه وارد وب سایت می‌شوند که الگوریتم Mobile First Index بر آنان تاثیرگذار میباشد
این مراحل با پرورش دیده گیری رو به ارتقا میباشد و میتوان اظهار کرد در سالهای آینده کاوش از روش گوگل در تسخیر تلفن همراه خواهد بود. استقبال یوزرها از تلفن های هوشمند به قدری زیاد بوده میباشد که گوگل الگوریتم هایی منحصر مانند Mobilegeddon برای بازبینی و ایندکس ورژن تلفن همراه وبسایت ها معرفی نموده است.

همینطور گوگل در حیث دارااست در آینده ای نزدیک با استعمال از الگوریتم Mobile First Index ورژن تلفن همراه وب سایت ها را ترازو اصلی نظارت محتوا و انتخاب مقام در حاصل جستجوها قرار دهد.

seo تلفن همراه چه میباشد؟
تمامی کار های انجام یافته برای سئو ورژن گوشی وب سایت و بهبود تجربه کاربری در آن که موجب کسب مقام بهتر در نتیجه ها گوگل میگردد را Mobile بهینه سازی می نامیم.

این کار ها هم در مورد پباده سازی ورژن تلفن همراه یعنی به کارگیری از تکنیک هایی مانند Responsive Design یا این که Dynamic Serving‌ و هم در بهبود تجربه کاربری یعنی ارتقا سرعت تارنما و دسترسی سهل به محتوا گزینه اعتنا خواهد بود.

دقت نمائید که از لحاظ گوگل Mobile Device هم اندازه یک تلفن هوشمند میباشد و تبلت ها در گونه بندی تماما متفاوتی قرار می گیرند. اما انگیزه ما بهینه سازی وبسایت برای تمامی دستگاه ها و یوزرها میباشد البته آنچه درین نوشته‌ی علمی گزینه مشاجره میباشد به تلفن های هوشمند اختصاص دارااست.

الگوریتم های گوگل برای گزینش رده در تلفن همراه
اینک 95 درصد جستجوهایی که از روش تلفن همراه انجام میگردد از روش موتور جستجوی گوگل می‌باشند. در فیض دقت به استانداردها و الگوریتم های آن برای کسب رده بهتر و بازدیدکننده طولانی تر اهمیت بسیار بالایی داراست.

الگوریتم Mobilegeddon
در سال 2015 گوگل به طور رسمی الگوریتم Mobile-Friendly خویش را معرفی کرد که اکثری آن را با اسم Mobilegeddon می‌شناسند.

الگوریتم Mobilegeddon و تاثیر آن بر seo گوشی
با معرفی این الگوریتم عملا درجه بندی حاصل در دسکتاپ و تلفن همراه مختلف شد، به‌این مضمون‌ که هنگام جستجوی یک واژه و کلمه کلیدی در دسکتاپ ممکن میباشد نتیجه ها متفاوتی با به عبارتی عبارت در گوشی ببینید.

تا قبلا مورخ تلفن همراه فرندلی بودن وبسایت یک نکته مثبت و بها افزوده با تاثیر نادر برای شما محسوب می‌شد البته بعد از آن گوگل بخش اعظمی از وبسایت هایی که برای اکران در گوشی مطلوب نبودند را جریمه کرده و منزلت آن‌ها‌را در حاصل کاوش از روش گوشی کاهش بخشید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن Seeing Aاین اپلیکیشن از بهترین برناه های هوش تصنعی آیفون در فهمیده است که با هدف یاری به نابینایان و نادر بینایان ساخته شده است. در این برنامه امکاناتی مانند تشخیص رنگ، خواندن دست نویس ها و ... موجود هست که به این دسته افراد امداد میکند. از دیگر ویژگی های آن، خواندن نوشته‌های کوچک و بزرگ می باشد و دسترسی به آن حتی‌د‌ر حین نبود اینترنت هم قابلیت و امکان پذیر میباشد. اپل این متاع خودرا به طور مجانی عرضه کرده است.

 

Extreme – Personal Voice Assistant

این برنامه با پشتیبانی از زبان هایی مانند: انگلیسی، هندی، چینی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی و ... می‌تواند با سرعتی بالا به سؤالات متعدد شما پاسخ دهد. با به کار گیری از ویس و صدا این اپلیکیشن کارهارا به نه انجام می دهد و امکان هایی مانند پاسخ تلفنی، پاسخ پیامک، ایمیل و عکس فراهم کردن را نیز دارد.

 

AI with Python

این برنامه هوش تصنعی و مصنوعی با درنظر خریدن علایق شما، به شما پاسخ می‌دهد. AI with Python قادر است موضوعات متفاوت را تخت گاز تشخیص دهد و با به کار گیری از تصویر، صدا و متن به شما جواب دهد. این برنامه پرسرعت، به صورت بدون پول قابل به کار گیری است.

 

نتیجه گیری:

همان طور که گفته شد، هوش مصنوعی کاربردهای فراوانی دارااست و درحال حاضر دستیارهای هوشمندی مانند سیری و کورتانا و الکسا مشغول فعالیت می‌باشند. شرکت‌های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت در مورد هوش تصنعی تحقیقات مهمی انجام می دهند که اما بخش قابل توجهی از پروژه های این حوزه را به صورت عمومی منتشر نمی‌کنند. استفاده از هوش مصنوعی در آینده رواج بیشتری پیدا خواهدکرد و به عنوان مثال طبق تحقیقات دانش کده آکسفورد، تا حدود۴۷ درصد از کل جایگاه‌های شغلی ایالات متحده امریکا در سال ۲۰۳۰ به صورت اتوماسیون و فارغ از حضور انسان انجام می‌گیرد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن در‌این نوشته‌ی‌علمی سعی داریم تارنما Apkpure را که در مورد دانلود از پلی استور بسیار کاربردی ست ، معرفی کنیم . در واقع این وب سایت را میتوان پایین عنوان تبدیل کننده ای حرفه ای برای اپلیکیشن های جان پباده سازی اپلیکیشن دار در بازار دانست .با سرای وب همدم باشید .

پباده سازیطراحی اپلیکیشن
اپلیکیشن پلی‌استور مرجعی غنی از اپلیکیشن‌های اندرویدی بوده که میلیون‌ها اپلیکیشن بدون‌پول و پولی را در خود جای داده و کامل ترین منشا اندرویدی را در اختیار کاربران قرار داده میباشد . با این حالا، استعمال از آن برای بعضا کشورهای عالم، از گزاره مرزو بوم کشور ایران با دردسرهای بخش اعظمی یار است و محبوبیت هر چه بیش تر مارکت‌های داخلی از گزاره مایکت، فراری بودن کاربران را از پلی‌استور نشان می‌دهد . مارکتی که بدون نرم افزار‌های گذر از تحریم، هیچ عکسی در آن بارگذاری نمی‌شود و کم نرم افزار‌هایی نیز که گزینه‌ی دانلود آنها فعال است، از سرعت بسیار کمی هنگام دانلود برخوردارند . اما مسئله اصلی که وب سایت‌های تبدیل کننده‌ی لینک و پیوند پلی‌استور، به فولدر دانلودی را به وجود آورد و به سرعت نیز به محبوبیت رساند، ترجیح کاربران به دانلود بازی و برنامه‌ها از طریق رایانه و بعد از آن انتقال آن به موبایل بود؛ امکانی که حتی مارکت‌های داخلی نیز چاره ای برای آن پیدا نکردند و برای دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها، می بایست اپلیکیشن مارکت‌های متبوع را در موبایل نصب می‌کردید . از همین رو، ابزارهای آنلاین برای تبدیل و دانلود این اپلیکیشن‌ها بخشی از مهم‌ترین نیازهای کاربران اندرویدی شدند؛ به طوری که شاید شما نیز برای تبدیل‌های خود از سایت‌هایی همچون Apk Downloader به کار گیری کنید .
با این نیز اکنون توصیه می‌کنیم که همین هم اکنون یک زمان به سایت معرفی شده در این پست، یعنی Apkpure .com بدهید تا متوجه شوید با یک کدام از بهترین وب سایت‌های جان دار در‌این موضوع آشنا شوید .


Apkpure برخلاف همتایان خود، فقط یک دانلود کننده‌ی صرف نیست . بلکه با وارد کردن نام یا آیدی یا لینک و لینک و پیوند هر اپلیکیشن، این وب سایت اقدام به دانلود تمام پروفایل نرم افزار متبوع می کند و علاوه بر پیوند دانلود، اسکرین شات‌ها، توضیحات انگلیسی، و کلیه اطلاعات دیگری که در پلی‌استور موجود هست را نیز برای شما به سایت خود منتقل می نماید تا بتوانید بدون ایرادات تحریم یا لودنشدن سایت یا تصاویر، به طور کامل قادر به استفاده از برنامه‌ها و اطلاعات آنها باشید . آرشیو و دیتابیس Apkpure به قدری بدون نقص است که می‌توانید با کلیک روی نام خالق‌ی برنامه یا بازی مورد نظر، به دیگر اپلیکیشن‌های تولید شده توسط آن تیم نیز دسترسی داشته باشید . دیگر نیاز نیست با وارد کردن لینک پلی‌استور در وبسایت‌هایی همچون EvoziApkDownloader فقط به لینک و پیوند و پیوند دانلود پوشه آیتم نظرتان بسنده فرمائید . به کمک Apkpure می‌توانید به اسکرین شات‌ها و توضیحات فایل‌ها نیز دسترسی داشته باشید تا اپلیکیشن‌های گزینه نظرتان را با اطمینان و با درایت بیشتری دانلود فرمایید . این سایت دارنده محدودیت زمانی در لینک‌های تبدیل شده نیست و نرم افزار‌هایی که به وسیله شما یا دیگر کاربران تبدیل می شوند، در سرورهای این وب وبسایت باقی می مثل . از همین رو می‌توانید تنها با جستجوی بخشی از اسم برنامه نیز، اپلیکیشن آیتم نظرتان را پیدا فرمایید . برتری دیگری که Apkpure نسبت به تارنما‌های دیگر دارااست تبدیل پروفایل اپلیکیشن‌های پولی می‌باشد . به نحوی که اگرچه پیوند دانلودی در فعالیت نخواهد بود، ولی تمام اطلاعات، اسکرین شات‌ها و… را در چنگ شما قرار خواهد داد که امری بسیار کارآمد برای بعضا کاربران خواهد بود .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن  برای ابتدا برنامه نویسی تلفن همراه فقط به یک کامپیوتر خانگی و یا این که لپ تاپ دربین رده نیاز خواهید داشت. ولی در‌حالتی که از سیستم های توسعه یافته خیس به کار گیری کنید، می‌توانید مراحل توسعه نرم افزار ها را سریع خیس فرمائید. چون زمانی که حجم کدهای درج شده بالا می رود، در صورتی‌که سیستم شما ضعیف باشد قابلیت داراست برای پردازش و بازبینی کدها نماید شود. به این ترتیب به افرادی که قصد دارا هستند به برنامه نویسی تلفن همراه بپردازند توصیه میشود سیستمی با دست‌کم 3 گیگابایت رم تنظیم نمایند. پس در شرایطی‌که می توانید، سیستمی برای برنامه نویسی گوشی تعیین نمائید که از حداقل سیستم معرفی گردیده در پایین توانا خیس باشد.

2 GB RAM minimum, 8 GB RAM recommended

2 GB of available disk space minimum,
4 GB Recommended (500 MB for IDE + 1.5 GB for Android SDK and emulator system image)
1280 x 800 minimum screen resolution
Java Development Kit (JDK) 8
معرفی گویش های برنامه نویسی اندروید


همانطور که می‌دانید تعیین گویش برنامه نویسی یکی گرفتاری های کسانی میباشد که قصد دارا‌هستند برنامه نویسی را آغاز نمایند. این زمینه مدام یکی‌از دعوا برانگیزترین و داغ ترین موضوعات در حوزه برنامه نویسی میباشد. جواب به این سوال بی تردید عمل معمولی ای وجود ندارد و می بایست از ابعاد مختلفی گزینه باز‌نگری قرار گیرد. چون لهجه های برنامه نویسی متعددی از جمله جاوا، کاتلین، جاواسکریپت و .... می‌توانند با انگیزه برنامه نویسی سیستم استدلال اندروید تعیین شوند.

طولانی تر بدانید : برنامه نویسی : شایسته ترین گویش های برنامه نویسی در سال 1398
ولی گویش هایی که توسط گوگل تحت عنوان گویش قانونی این پلتفرم معرفی گردیده اند، جاوا و کاتلین می باشند. گویش های دیگر به طور پیش فرض به وسیله اندروید پشتیبانی نمی شوند. برای استعمال از اینگونه لهجه ها ابزارهایی به مراد تبدیل کدها به خروجی قابل نصب در اندروید گسترش داده شده‌است. کلاً متداول ترین زبان های برنامه نویسی که کار کشته به توسعه و گسترش نرم افزار های اندرویدی می‌باشند عبارتند از:

گویش برنامه نویسی جاوا
لهجه برنامه نویسی کاتلین
زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت
لهجه برنامه نویسی سی شارپ
گویش برنامه نویسی پایتون
لهجه برنامه نویسی بیسیک
گویش برنامه نویسی دارت
تعیین و یادگیری گویش برنامه نویسی


شاید با معرفی زبان های برنامه نویسی در بخش قبل، برای تعیین لهجه آیتم نظرتان پاره ای سردرگم گردیده باشید. همانگونه که اشاره شد، تعیین زبان برنامه نویسی برای اشخاصی که قصد ورود به دنیای برنامه نویسی دارا هستند، قادر است امری طاقت فرسا باشد. گویش های برنامه نویسی فقط ابزارهایی هستند که برای پیاده سازی ایده های برنامه نویس ها به عمل می روند. به این ترتیب در صورتیکه انگیزه و قصدمان از برنامه نویسی را بدانیم، آنقدرها هم که تصور می‌کنید، گزینش لهجه امری پیچیده وجود ندارد.

شاید تعیین لهجه های برنامه نویسی غیر قانونی برای کسانی که به بقیه لهجه های برنامه نویسی احاطه دارا هستند، امری منطقی باشد. چون میخواهند با زبانی که می‌دانند وارد دنیای برنامه نویسی موبایل شوند. به عنوان مثال اشخاصی که برنامه نویس سی شارپ میباشند میتوانند از تکنولوژی زامارین استعمال نمایند. چون دیگر نیاز به صرف دوره برای یادگیری زبانی تازه نخواهند داشت و در کمترین زمان می توانند نرم افزار های اندرویدی را گسترش دهند.

البته برای افرادی که تصمیم دارا‌هستند به یک کارشناس اندروید تبدیل شوند و صرفا به توسعه قابل انعطاف افزارهای اندروید بپردازند، شایسته ترین تعیین لهجه جاوا یا این که کاتلین خواهد بود. چون بی تردید در مراحل توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارهای اندرویدی با ایرادات و سوال ها متعددی رو به رو خواهید شد. معمولا پاسخ اینگونه بحران ها را در اوراق کتابخانه ها، نمونه های گوگل، وب سایت های پرسش و جواب مانند Stackoverflow و... پیدا خواهید کرد. ولی به جهت اینکه لهجه جاوا تحت عنوان لهجه قانونی اندروید عمر بیشتری در توسعه و گسترش این سیستم ادله داشته میباشد، اکثر این منابع از لهجه جاوا به کار گیری مینمایند. گویش جاوا نسبت به بقیه زبان ها پیچیدگی های خودش را دارااست اما در حالتی که به طور اصولی آن را خیال و خاطر بگیرید، در حوزه گسترش اندروید برنده خواهید شد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()