نوشته شده توسط : عباسی

بازه زمانی فرصت  تشکیل داد نرم افزار
یک کدام از کارداران اصلی در انتخاب هزینه تشکیل  طراحی اپلیکیشن داد نرم افزار و هر سامانه آنلاین دیگر، ددلاین و فرصت تحویل میباشد.

مجال گسترش همگی نرم افزار ها با هم برابر وجود ندارد. حتی بستری که نرم افزار در آن توسعه و گسترش مییابد نیز در حین گسترش تاثیر میگذارد

بیاید یک طبقه بندی کلی و تقریبی ساخت‌و‌ساز کنیم:

گسترش یک نرم افزار کاربردی با امکان های معمولی به طور تقریبً کمتر از ۳ ماه مجال می‌برد.

بسط یک نرم افزار کاربردی با ابهام های میانگین ۳ الی ۹ ماه فرصت می‌برد.

گسترش یک نرم افزار زمانبر بغرنج در بیشتر مفاد بیشتراز ۹ ماه فرصت می‌برد.

پیش از به حساب آوردن ارزش در کمپانی، مجموعه فنی مبتنی بر خصوصیت های مد لحاظ پروژه، تقریب مجال موردنیاز برای پروژه را می‌زنند. آن‌گاه با در حیث به چنگ آوردن ددلاین مد حیث شما، تغییرات مایحتاج را در بها ها و تخصیص نیرو ها اجرا می‌نمایند. بدین شکل متغییر فرصت در ارزش را به حساب آوردن می‌نمایند.

 فیچر و مشخصات اپلیکشن گوشی
برای فهمیدن جواب سؤال هزینه ایجاد کرد نرم افزار چقدر میباشد بایستی بدانید که نرم افزار شما چقدر بغرنج میباشد. سعی، تعداد و عدم وضوح فیچرهای ایفا گردیده بیشترین هزینه را برای گسترش اپلیکیشن ها به همپا داراست. صفحات، دکمه ها، موضوع های مشغول کلیه جز مواقعی میباشد که بر بها یک نرم افزار تاثیر بی واسطه داراست.

اجرای بعضی از فیچرها می‌تواند به شدت زمان بر، وقتگیر و لبریز بحران باشد. در حالی که بعضا دیگر نسبتاً کوتاه و بی آلایش میباشند. بسته به عدم وضوح راهکار ها ، توسعه و گسترش دهندگان بایستی از API و الگوریتم های متععدی استعمال نمایند. مثلا به صورت معدل کانکت کردن نرم افزار به وبسایت هزینه ای حدود ۱۰,۰۰۰ دلار در ایالات متحده دارااست. ( مشخصا این هزینه در هزینه کلی توسعه و گسترش نرم افزار به حساب آوردن می شود و به معماری سیستم بستگی داراست)



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


در‌این نوشته‌ی‌علمی به‌این زمینه می‌پردازیم که طراحی اپلیکیشن پس از یادگیری اپلیکیشن نویسی، چه طور از پباده سازی نرم افزار به کسب درآمد برسیم. رشته های متعددی وجود دارا‌هستند که پایین دسته دانش اپلیکیشن و تکنولوژی IT می باشند البته فی مابین آن ها گسترش و پباده سازی نرم افزار از رونق بیشتری در بازار دیجیتال برخوردار‌است. این رونق به نحوی بوده که از سال 2009 تا 2019 در مسئله های مختلفی زیرا هوش تصنعی تا سرویس ها و سرگرمی نزدیک به 3.6 میلیون نرم افزار ماهر ساخت گردیده است. همینطور درآمد بدست آمده از پباده سازی نرم افزار در سال 2019 نزدیک به 461 میلیارد دلار تقریب زده گردیده که‌این مبلغ تا سال 2023 به 935 میلیارد دلار خواهد رسید.

 


اعتنا به پروسه پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار و جلو بردن پباده سازی نرم افزار طبق آنان، احتمال اشتباه و باخت احتمالی نرم افزار را تا حد بسیار متعددی کاهش خواهد بخشید و کسب درآمد نرم افزار در آینده را ضمانت می کند.


وصال به ایده صحیح برای پباده سازی نرم افزار درآمدزا
بدست آوردن ایده صحیح و کشف کردن شایسته ترین راه‌حل برای اجرایی نمودن طرح و ایده نخستین در قالب یک نرم افزار ماهر تلفن همراه، چالشی خواهد بود که در مرحله اولیه با آن مواجه خواهید شد. یادداشت نظرات بر روی برگه و اعتنا دایم به آنان در حین مراحل پباده سازی به شما امداد می نماید از ایده مهم بدور نشده و در مسیر صحیح به ایجاد کرد نرم افزار گوشی ادامه دهید. در بیشتر مواقع ایده مهم میباشد که با پباده سازی صحیح به یک نرم افزار پولساز تبدیل میشود.


شناسایی بازار مقصود و تاثیر آن در پباده سازی اپلیکیشن
نیاز سنجی و آشنایی مخاطبان مهم از لازمات پباده سازی نرم افزار چیره میباشد چون تا موقعی که یوزرها نیازی به یک نرم افزار نداشته باشند به دانلود آن در هیچ حالتی مبادرت نمیکنند. به صورت مجموع، یوزرها با ایده ها و برخورد های مثبت خویش، چرخه ای از تبلیغات را در بازار کسب و کار الکترونیک به وجود میاورند که محبوبیت و دانلود نرم افزار نو را ارتقاء می‌دهد. این راه‌حل برای ارتقاء بازدهی نرم افزار و کسب درآمد آن در کوتاه مقطع فقط در‌حالتی که پاسخ می‌دهد که از در آغاز به نیازهای ضروری یوزرها و ذوق و سلیقه آنان دقت نموده و مبتنی بر آنان به پباده سازی نرم افزار تلفن همراه مبادرت نماییم.
در سال های اخیر آمار بدست آمده از دانلودهای یوزرها نشانه می‌دهد که نرم افزار های بازی و سرگرمی از محبوبیت اکثری برخوردار می باشند. مثلا در سال 2019 نرم افزار کندی کراش (candy crush) فقط از پرداخت باطن طرحی خویش (In-app purchases) 1.3 میلیون دلار درآمد روزمره داشته میباشد که در نوع خویش رکورد به حساب آورده می شود.

 

برون سپاری در پروژه های تشکیل داد برنامه
در صورتی‌که در پباده سازی نرم افزار متبوع و اپلیکیشن نویسی اندروید یا این که iOS وقت کافی ندارید می‌توانید پروژه خویش را برون سپاری نموده و ایده و فرایند ایجاد کرد اپلیکیشن را به دسته های ماهر پباده سازی نرم افزار بسپارید. این طریق سبب ارتقا سرعت در اجرا امور و تکثیر به موقع نرم افزار در استورهای دارای اعتبار گردد. بدین ترتیب در دنیای امروز، نداشتن علم یا این که وقت کافی برای اپلیکیشن نویسی دلیلی بر وقفه و عدم تشکیل داد نرم افزار درآمدزا نخواهد بود.

 

با اتمام پروسه نخستین تشکیل داد نرم‌افزار تلفن همراه پرسش اساسی این میباشد که پس از پباده سازی اصولی و صحیح یک نرم افزار چه گونه با تکثیر آن درآمد داشته باشیم؟



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


در‌صورتی‌که شما به هر دلیلی استارت به قرائت این نوشته‌ی علمی کرده باشید، طراحی اپلیکیشن قاعدتا بایستی عشق و علاقه ای به نرم‌افزار نویسی و به صورت ویژه، نرم افزار نویسی اندروید داشته اید که به‌این نوشته‌علمی موعظه گردیده اید.همان طور که می‌دانید برای آنکه هدف ها و هدف های خویش را برای ماشین ها و یا این که به صورت ویژه خیس، اپ ها تشریح کنیم، مستلزم درک کردن لهجه آنان هستیم. گویش اپ نویسی، لهجه مشترک آدم ها و برنامه هاست.
با توسعه روز افزون استعمال از گوشی ها و تبلت ها و تعلق شدید به قابلیت و امکان های آنان، بازار مصرفی این وسایل بسیار لبریز رونق شد. کمپانی هایی که ارائه دهنده hardware بوده و اکسسوری های متنوع برای این وسایل عرضه می کنند هنوز هم با منفعت قابل توجهی روبرو میباشند. این دستور منجر شد که ارائه دهندگان قابل انعطاف افزاری نیز در صدد برآمدند تا یوزرها را هرچه بیشتر راضی نگه دارا‌هستند.
برگردیم رمز او‌لین خط، یعنی شوق واشتیاق گام برداشتن در حوزه کامپیوتر و نرم‌افزار. یادگرفتن اپ نویسی جاوا اندروید یکی شایسته ترین شیوه ها برای ورود به‌این عالم است. در همین در آغاز بدانید که بازار قابل انعطاف افزارها و به صورت ویژه بازار نرم افزار نویسی اندروید، به افرادیکه این لهجه رو می دانند و می توانند نرم افزار نویسی نمایند بسیار محتاج میباشد. پس یادگیری گویش نرم افزار نویسی قادر است در کنار آنکه درگیر کننده باشد، بسیار کاربردی و مالامال درآمد هم باشد.

 

آنچه در‌این نوشته خوا‌هیم داشت

البته اندروید و لهجه نرم افزار نویسی جاوا اندروید چه میباشد؟
اکلیپس اندروید چه چیزی است؟
خصوصیت های اکلیپس
ظهور اندروید استودیو
خصوصیت های اندروید استودیو
سود
تالیف کننده
علی حاجی جعفر
البته اندروید و گویش نرم افزار نویسی جاوا اندروید چه میباشد؟
اندروید یکی پرکاربردترین سیستم برهان های هم اکنون حاضر می باشد که عمل در آن قادر است بسیار هیجان آور و همینطور پردرآمد باشد. به نقل از وبسایت Statista از ژانویه سال 2012 تا جولای 2020 سهم از بازار نرم‌افزار اندروید و استعمال کنندگان آن از 23% به 74% رویش پیدا نموده است. گوگل اعلام نموده است که تا کنون 2.5 بیلیون دستگاه فعال اندرویدی در عالم وجود دارااست.
ولی جاوا یک گویش اپ‌نویسی چندمنظوره و شی‌گرا میباشد که تا حدودی متعددی به C و ++C شباهت داراست؛ البته استعمال از آن سهل‌خیس میباشد و قابلیت تشکیل داد اپ‌هایی توانمند با آن وجود دارااست. جاوا یکی لهجه های اپلیکیشن نویسی برای اندروید میباشد که یادگیری آن یکی مورد ها ما یحتاج برای اندروید است.

 

اکلیپس اندروید چه می‌باشد؟
اکلیپس یک فضا یک پارچه گسترش قابل انعطاف‌افزاری یا این که IDE چندزبانه برای نرم‌افزار نویسی کامپیوتری با قابلیت و امکان افزودن پلاگین است. IDE مخفف ( integrated development environment) به معنای “فضا یک دست توسعه و گسترش قابل انعطاف افزاری” میباشد. این فضا بسط در صدر با گویش جاوا و برای توسعه و گسترش نرم افزار‌های این لهجه به کارگیری میشد. در دنیای فناوری داده ها به نرم افزار نویس، توسعه و گسترش دهنده و به محیطی که یک اپلیکیشن نویس در آن نرم افزار نویسی میکند دور و اطراف گسترش گویند.
پس IDE یک دور و بر نرم افزار نویسی میباشد که تیم ای از اپلیکیشن ها مشتمل بر: ویرایشگر کد، اپ، کامپایلر، دیباگر و در غایت رابط گرافیکی را یکجا عده کرده و در دست نرم‌افزار نویس قرار داده میباشد.
به صورت کلی میتوان خاطرنشان کرد هر IDE به 3 قسمت تقسیم میگردد:

code editor
build automation tools
a debugger

 

برای شناخت بیشتر با ویرایشگرهای متن مسلما نوشته‌ی علمی « پنج آیتم از شایسته ترین ویرایشگرهای متن در سال ۲۰۲۰» را مطالعه بفرمایید

نرم افزار نویسی ایکلیپس دارنده محیطی (open sourse ) میباشد که یوزرها می‌توانند متن این سیستم ادله را تغییر‌و تحول دهند.
نرم‌افزار ایکلیپس Eclipse با به کارگیری از لهجه اپ نویسی جاوا پباده سازی گردیده‌است و گوگل با استعمال از extention ADT در فضا نرم افزار نویسی ایکلیپس این قابلیت و امکان را ساخت و ساز نموده است که نرم‌افزار نویسی اندروید صورت پذیرد.
اما اکلیپس صرفا برای نرم‌افزار نویسی جاوا به فعالیت نمیرود. شما می تونید برای تایپ کردن نرم‌افزار هایی با لهجه های c، c++، پایتون و غیره با آن مبادرت نمائید. تنها کافیه که‌این نرم افزار رو به همپا Java EE developer با آپ دیت ترین نسخه ها از وب دانلود و در غایت نصب نمائید.

بدین ترتیب اکلیپس یک IDE اُپن سورس (Open Source) و بر طبق افزونه (Plug-in)، و بسیار مطلوب برای ایجاد اپ‌های امروزی جاوا (JavaEE) میباشد. چون از آنجایی که جاوا ای ای دسته‌ای از تکنولوژی ها میباشد، به این ترتیب افزونه‌های مختلفی برای تکنولوژی‌های متفاوت ساخت‌و‌ساز شد‌ه‌است و به راحتی می‌اقتدار آنها‌را از وب دانلود و به اکلیپس اضافه کرد. ممکن میباشد در ذهنیت شما این پرسش به ‌وجود بیاید که افزونه چه چیزی است !؟ افزونه‌ها (پلاگین‌ها) نرم‌افزار‌های کوچکی میباشند که بوسیله کمپانی‌های گوناگون ساخت‌و‌ساز می گردند و با نصب آن ها روی یک نرم افزار، می‌اقتدار قابلیت و امکان‌های جدیدی را به آن اپ اضافه کرد. از جمله، ADT یکی‌از افزونه‌های پر اسم و رسم برای بسط‌ی اندروید روی اکلیپس میباشد.

 

خصوصیت های اکلیپس
پیکربندی محیطی بسیار ریلکس
بروز رسانی ریلکس نرم‌افزار
وجود فولدر ها و فیلم های بی شمار برای فراگیری
وسعت خیلی نادر خیس
رابط کاربری بی آلایش
ایفا پیکربندی با سوال از استفاده کننده
از عیب های دور و اطراف اکلیپس هم می شود به عدم توان برای تایپ کردن نسخه های بروز، ایفا برخی فعالیت های تکراری و خسته کننده و عدم وجود پنجره های ویزارد کافی و نبود یک پشتوانه کد نویسی به صورت حامی مالی اشاره نمود.

 

ظهور اندروید استودیو
فایده بالا و آوازه روز افزون برای Eclipse منجر شد تا گوگل خودش هم به تاءمل توسعه و گسترش ی دور و اطراف نرم‌افزار نویسی اندروید بیفتد. برای همین کارایی کرد تا بتواند رقیبی برای اکلیپس باشد؛ به این ترتیب عمل گوگل آغاز شد. بستر هایی هم به‌این کارایی یاری کرد، از جمله زیرا گوگل مالک یا این که صاحب موتور جست وجوی کار کشته Google بود توانست به خیر ادیتور نو خویش را تبلیغ نماید یا این که این ذهنیت که گوگل زیرا صاحب خویش اندروید میباشد میتواند شایسته ترین ادیتور را برای آن پباده سازی کرده و بسازد بر روی محبوبیت زود هنگام ادیتور درست شده بوسیله گوگل اثر گذاشت.

در غایت در 16 می سال 2013 میلادی برای او‌لین توشه گوگل ادیتور خویش را با اسم Google studio یا این که Android studio منتشر کرد.
Android Studio مبنی بر IntelliJ IDEA که یک گوشه و کنار توسعه و گسترش برای گویش جاوا و منتشر گردیده به وسیله کمپانی JetBrains میباشد ساخته و پباده سازی گردیده‌است. این دور و بر نرم‌افزار نویسی به منابع دشوار افزاری بیشتری نسبت به Eclipse نیاز داراست و در عین حالا سرویس ها دیدنی تری را به اپلیکیشن نویس ارائه می دهد.

اندروید استودیو از سیستم بیلد Gradle (گریدل) به کار گیری می‌نماید. در واقع Gradle یک خودکار بیلدسیستم است که مبنی بر لهجه XML پباده سازی گردیده و براساس لهجه Groovy صورت گرفته میباشد که کدهای نرم افزار‌نویسی را به یک بسته‌ی قابل نصب یا این که یک اپلیکیشن‌ی قابل انجام روی سیستم ‌ادله که ممکن میباشد دربرگیرنده یک‌سری مرحله کامپایل، نسخه برداری پوشه، فشرده‌سازی، بسته بندی و مفاد دیگر باشد، تبدیل نماید. زیرا اجرا این شغل های تکراری در دفعات زیاد فقط باعث از دربین رفتن فرصت شود. پس gradle یک سیستم خودکار میباشد که‌این قابلیت و امکان در آن وجود دارااست تا همگی فولدر ها را به یک پوشه فشرده گردیده در آورد.

خصوصیت های اندروید استودیو
پشتیبانی از Build بر اساس Gradle
ویرایش کد و اصلاحات فوری منحصربه‌فرد اندروید
پنجره های Wizard بر اساس Template برای تولید طرح ها و مولفه های رایج اندروید
یک Layout Editor بی نیاز که به یوزرها اذن میدهد مولفه های گوشه و کنار کاربری را درگ و دراپ نمایند و آیتم ای برای پیش اکران Layout ها در چند تنظیمات ورقه اکران وجود دارااست.
پشتیبانی از ایجاد کرد نرم افزار های Android Wear
پشتیبانی داخلی از پلتفرم Google Cloud که اذن ترکیب با پیام رسانی و موتور نرم‌افزار Google Cloud را میدهد.
جامعیت بسیار بالای پروژه ها
ابزارهای آزمایش و عیب یابی بسیار موءثر خیس
اپلیکیشن نویسی برای تمامی ی نسخه های اندرویدی
پشتیبانی گوگل و help بسیار نیرومند



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


این زمینه که با نرم افزار تلفن همراه بتوان هر محصولی از طعام،  طراحی اپلیکیشن پوشاک تا محصول ها دیجیتال را به طور آنلاین توصیه بخشید به امری معمولی در معاش ما تبدیل شد‌ه‌است. به خصوص درین زمان که با نشر کرونا نقش حیاتی نرم افزار های فروشگاهی و خرید آنلاین در معاش روزانه بیشتر واضح شده و ایجاد کرد اپلیکیشن های کاربردی منش حلی هوشمندانه و شاید فقط روش برای گذار از وضعیت چالش به لحاظ می‌رسد.

 

 

نرم افزار فروشگاهی، ویترین دیدنی برای بیزنس شما
تجربه آرم داده که امروزه یوزرها موبایل های یاور گرایش بیشتری به توصیه و خرید از دکان های مجازی مانند آمازون، دیجی متاع و دیگر مغازه های آنلاین دارا هستند. بر همین اصل صاحبان کسب و شغل های متعدد به‌این فیض رسیده اند که با پباده سازی نرم افزار فروشگاهی میتوانند به صورت هوشمندانه درخواست و نیاز های طیف وسیعی از اشخاص جامعه را پوشش دهند.
معمولا یوزرها از نرم افزار فروشگاه اینترنتی برای خرید، چک ارزش ها و در بیشتر مورد ها برای اخذ پیشنهادات و تخفیفات ویژه استعمال می نمایند. ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی از ترفندهای اثرگذار دیجیتال مارکتینگ در بازار ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه است که کارشناسان بازاریابی دیجیتال برای ارتقا بازدهی و بازده کاری به مشاغل متعدد پیشنهاد می کنند. با این شیوه می اقتدار محصول ها متنوعی را در قالب یک نرم افزار و با ویترینی دیدنی برای عرضه به مشتری مهیا نمود.

 

تشکیل داد نرم‌افزار فروشگاهی راهی برای خرید سهل و آسان، صرفه جویی در طی و ارتقاء تجربه کاربری
خرده فروشی های آنلاین از دوستداشتنی ترین نرم افزار های فروشگاهی در دنیای ایجاد کرد برنامه تلفن همراه می باشند که بیشترین رقبا را نیز به خویش تخصیص می‌دهند. مثلا کمپانی اسنپ با ارزیابی نیاز مخاطبان به خرید آسوده و سریع و فعال سازی قسمت فروشگاهی و خرده فروشی آنلاین خویش توانست مخاطبان و منفعت بیشتری را بدست آورد.
اما بدین نکته بایستی اعتنا کرد که تشکیل داد برنامه فروشگاهی در معنای حذف خرید حضوری نخواهد بود بلکه این تکنولوژی برای سئو روند خرید و افزودن خصوصیات و تجهیزات هوشمندانه به آن میباشد. بدین ترتیب موسسه ها و کسب و امور در کنار پباده سازی نرم افزار فروشگاهی بایستی به چگونگی رابطه و برقراری تعامل با مشتری در دنیای حقیقی وواقعی نیز دقت نمایند تا به فیض مناسب دست پیدا نمایند.

 

ایجاد کرد برنامه فروشگاهی مطلوب با کسب و کارتان
یک نکته حائض اهمیت در ایجاد کرد اپلیکیشن فروشگاهی دقت به تناسب نرم افزار و محصولی میباشد که میخواهید به طور مجازی به مخاطبان خویش ارائه دهید. از جمله مشاغل مربوط به رستوران ها می بایست با دقت به ماهیت خویش مبادرت به ایجاد کرد اپلیکیشنی کنند که به خیر نشانگر خصوصیت های یک کدام از رستوران مجازی باشد. اکران منو، شکل اکانت، پیشنهاد آنلاین از مهم ترین تجهیزات در یک نرم افزار فروشگاهی-غذایی میباشد که با تجهیزات و ظواهر یک نرم افزار مغازه خرقه به طور کامل گوناگون می باشند.

 


بسط و ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی در کنار ساخت وب سایت
ایجاد کرد نرم افزار یک کدام از موثرترین و نادر هزینه ترین روش های ارتقاء تعامل با مشتری میباشد. این بدان معناست که در دنیای کسب و کار دیجیتال، ساخت وب سایت به تنهایی نمی تواند یوزرها را به به کارگیری مدوام از وبسایت فروشگاهی و تعامل بیشتر تشویق نماید. بلکه این وظیفه یک نرم افزار فروشگاهی میباشد که به طور یک همراه مجازی مدام در دسترس مخاطب بوده و پیشنهادات، تخفیف ها و محصول ها ویژه را به وی خبر دهد.

 

 

با ایجاد کرد نرم‌افزار فروشگاهی بیزنس خویش را رونق دهید.
با محاسبه صحیح از بازار مقصود و محصولی که میخواهید در بازار کسب و کار الکترونیک ارائه دهید به ایده صحت از نرم افزار فروشگاهی خویش خواهید رسید. درین مسیر بایستی به‌این نکات دقت داشته باشید که برای پباده سازی نرم افزار تعاملی، جالب، کارآمد، متاع محور، کاربرپسند و هوشمند مستلزم یک گروه کارشناس اپ نویس و بازاریاب ماهر به طور هم زمان می باشید. صرفا در‌این حالت میباشد که پروژه شما در همه فرایند گوناگون پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار در مسیر صحت قرار گرفته و همگی بعدها آن به صحت آنالیز می گردد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


حالا به توضیحات مختصری در هریک از مسئله های برتری  طراحی اپلیکیشن می‌پردازیم :

نرم افزار ها تحت عنوان ابزار تبلیغاتی
تارنما یک ابزار حیاتی برای تبلیغ تولیدها و سرویس ها شما میباشد، البته از سوی دیگر تعداد کسانی که از گوشی به کار گیری می نمایند نیز هر روزه در درحال حاضر ارتقاء میباشد و اکثر آنان از روش موبایل های هوشمند و بقیه ابزارها به وب دسترسی دارا‌هستند.

امروزه اکثر زمان ها کارها روزانه مانند کسب و کار و بازرگانی و یا این که پرداخت ها بوسیله گوشی ها جاری ساختن میشود و به لحاظ می‌رسد که در آینده اکثری از شغل های محاسباتی نیز بوسیله آنان ایفا پذیرد.

گسترش و تبلیغ نرم افزار تلفن همراه میان یوزرها برای پیشبرد بیزنس شما بسیار اثرگذار میباشد.

درآمدزایی از روش نرم افزار
برخی از صنعت های از تشکیل داد و بسط نرم افزار ها برای بیزنس خویش امتناع می ورزند، چرا‌که به تصور آن ها هزینه ای که می بایست در ازای این عمل متقبل شوند بیشتر از دارایی آن ها میباشد.

فارغ از شک و تردید برخی اوقات ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه تبدیل به امری بسیار مالامال هزینه میشود، البته این ادله توجیه کننده و کفاف نمی دهد.

بسنده کردن به یک نرم افزار بی آلایش با اجتناب از زواید غیر ضروری موجب کاهش هزینه ها میگردد، علاوه بر این شما می‌توانید با طرح ریزی ظریف پیش از استارت مراحل توسعه و گسترش نرم افزار هزینه ها را به صورت دیده گیری کاهش دهید.

لوگو، تصاویر و محتوای نرم افزار را پباده سازی فرمائید و بعد از اینکه شغل های مقدماتی و شالوده اعمال شد، با استخدام یک دارای تخصص راجع به گسترش نرم افزار، آغاز به تشکیل داد و پیاده سازی آن نمائید.

پس از اینکه فعالیت ایجاد کرد نرم افزار به اتمام رسید، درحال حاضر می‌توانید به تامل در رابطه درآمدزایی از آن بپردازید و از فوت‌و‌فن کسب درآمد در دسترس مانند تبلیغات باطن طرحی، استعمال نمائید.

دستیابی به مشتریان بیشتر از مهم‌ترین مزایای ایجاد کرد نرم افزار
گسترش یک نرم افزار تلفن همراه در مقایسه با تارنما موجب جذب مشتریان بیشتری میگردد.

امروزه جستجوی گوشی مخصوصا در میان قشر برنا بسیار رایج گردیده است.

مشتریان کنونی با سخن از شما با دوستان خویش موجب بسط بیزنس شما گشته و از این نحوه اشخاص و مشتریان نو، شمارا با یک جستجوی بی آلایش می‌یابند.

علاوه بر این مخلوط نرم افزار به شبکه‌های‌اجتماعی سبب توسعه دامنه و موفقیت کاری شما می شود.

محصول ها و سرویس ها خویش را به اکران بگذارید
شما میتوانید از نرم افزار تحت عنوان ابزاری برای اکران تولید ها و سرویس ها خویش به کار گیری نمائید.

کاربرانی که نرم افزار شما‌را مشاهده می نمایند در آینده به نرم افزار شما دسترسی خواهند داشت.

هر توشه با ارائه یک متاع تازه شما می‌توانید نرم افزار را نیز آپ دیت رسانی کرده و با ارائه پیشنهادات و تخفیف ها مشتریان خویش را تشویق به استعمال از نرم افزار و تعریف آن فرمایید.

شرکت کردن با بقیه سرویس ها
همیاری با موسسات شبیه، به شما یاری می نماید از توفیق آن ها نیز سود مند شوید، این فعالیت مشتریانی بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.

با تنظیم یک لیست از دیگر شرکت های و پیوستن به آن‌ها، یک اپ برای رد و بدل کردن تبلیغات دربین خویش صورت دهید، با این عمل بهره عاید هر دو طرف می گردد و به فایده مشترک می انجامد.

وبسایت های تلفن همراه پسند
برای شرکتهای که هنوز هم چندان عشق مند به ایجاد کرد نرم افزار منقطع نیستند، ساخت سایت هایی که برای اکران در گوشی به نیکی پباده سازی گردیده، می‌تواند جایگزین نیکی باشد که با دارایی آن‌ها نیز مطابقت و همخوانی خواهد داشت.

با یک کاوش می‌توانید سایت هایی را که‌این فعالیت را به ازای اخذ پولی ناچیز جاری ساختن می‌دهند بیابید.

غرض تعامل با مخاطب و بهبود سوابق یوزرها میباشد که سبب ساز به جذب مشتری میگردد.

با حالت لبریز رونق صنعت تلفن همراه که امروزه مشاهده خواهیم کرد، به تمامی کسب و امور سفارش می شود که یک نرم افزار گوشی برای تبلیغ تولیدها خویش بسازند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


چرا تمامی موسسات خدماتی به یک نرم افزار منحصر به فرد تلفن همراه نیاز دارا‌هستند؟

آیا می دانستید همین تلفن همراه های گوشی یکی‌از قدرتمندترین ابزار تبلیغاتی طراحی اپلیکیشن  برای شرکت ها خدماتی می‌باشند؟ اکثری از شرکتهای خدماتی چیره در سراسر عالم توانسته اند یوزرها میلیونی موبایل های هوشمند را به لیست مشتریان همیشگی خویش اضافه نمایند. پباده سازی و بسط نرم افزار کمپانی خدماتی به عبارتی ایده خلاقانه ای میباشد که موسسه ها امروزی را از کسب و شغل های سنتی غیروابسته می نماید.
تعداد یوزرها تلفن همراه های گوشی همچنان رو به ارتقاء میباشد. نسل نو ترجیح میدهند کلیه سرویس ها خویش را از شیوه های کاوش در وب به دست بیاورند. بقا و ماندگاری در حوزه های خدماتی مستلزم همگام شدن با نیاز مشتری میباشد.
حوزه عمل شرکت ها خدماتی بسیار بزرگ میباشد. از نوسازی خانه گرفته تا سیم کشی، لوله کشی ساختمان، رنگ و نگارگری، بده بستان کفپوش ها، تعمیر اسباب برقی و … تا شست و رفت خانه کلیه از سرویس ها کاربردی و پربیننده میباشد که بوسیله موسسه ها خدماتی ارائه میشود. نرم افزار کمپانی خدماتی با پباده سازی کاربرپسند تمامی این سرویس ها را یکجا به مشتری ارائه میدهد.
رابطه با مشتری
اصل اصلی در بسط کسب و شغل های خدماتی، رابطه با مشتری میباشد. در پیشین لوله کش محلی چنانچه کارش را خوب اعمال می بخشید به وسیله هم محلی به دیگرافراد معرفی می‌شد البته امروزه مایحتاج میباشد تا بازار فعالیت وسیع تری را غرض گیری فرمایید. نسل تازه همگی سرویس ها خویش را با جستجوی در وب پیدا می نمایند. همگام با نیاز روز با پباده سازی نرم افزار خدماتی استفاده کننده پسند همواره در معرض روءیت کرد مشتری باشید.
رئیس رابطه با مشتری از روش نرم افزار کمپانی خدماتی منحصر به فرد قابلیت پذیر میباشد. در واقع یک کمپانی خدماتی میتواند آگهی از تغییر تحول بها ها، سرویس ها تازه و یا این که سرویس ها حذف گردیده را از روش به روزرسانی های تصحیح گردیده در سطح بزرگ اجرا دهد. افزون بر آن قابلیت ارسال نوتیفیکیشن هایی از سرویس ها شبیه خریداری گردیده به وسیله مشتری مدام وجود دارااست. بنابراین میتوانید مشتری را ترغیب فرمائید تا از سایر سرویس ها ارائه گردیده نیز، به کار گیری نماید.
بهبود کارآیی بیزنس
رئیس یک کمپانی گرانقدر خدماتی که طیف وسیعی از سرویس ها را ارائه میدهد، فعالیت معمولی ای وجود ندارد. ارایه گزارشات، تهیه و تنظیم گزارش فروش و محاسبه های دفتری به روش دستی، زمانبر و لبریز هزینه میباشد و مدام قابلیت خطای انسانی هم می‌باشد. نرم افزار کمپانی خدماتی یک سیستم هوشمند و توسعه یافته میباشد که کسب و کارتان را به نیکی رئیس می نماید. با استعمال از نرم افزار گوشی همواره می‌توانید داده ها بدون نقص توصیه های انجام یافته، توصیه های در اکنون انجام و دیگر کارها مالی را در مشت داشته باشید.
امنیت اطلاعات در نرم افزار کمپانی خدماتی
امنیت داده ها از مباحث اصلی در داده های اینترنتی میباشد. مغایر نرم افزار های بدون پول، نرم افزار کمپانی خدماتی منحصر از امنیت بسیار بالایی شامل است. این نرم افزار منحصر گسترش کسب و کارتان پباده سازی گردیده و بایستی داده ها مشتریان را به خیر نگهداری کند. داده ها فردی، داده های مرتبط با اکانت های بانکی و … کلیه از روش نرم افزار گوشی مخصوص و دارای تخصص امنیت کانال در امنیت بدون نقص قرار دارا هستند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


یک کدام از دیگر از ترفندهای نهفته اینستاگرام این آیتم میباشد .   طراحی اپلیکیشن   اینستاگرام از پاره کردن شایسته ترین خصوصیت های Snapchat خجالتی نبود و Stories فعلا یک کدام از خصوصیت های بارز این سیستم ادله میباشد . در شرایطی که می‌خواهید چیزی را که با زیبایی شناسی کانال شما موافق وجود ندارد به اشتراک بگذارید ، اینجاست که‌این عمل را جاری ساختن دهید . البته پیش از جاری ساختن این فعالیت ، میتوانید تعیین نمایید که چه کسی میتواند و نمی تواند این پست های موقت را ببیند .

ماجرا ها در نمایه اینستاگرام شما ظواهر نمیشوند و ممکن میباشد شما دوست نداشته باشید که آنها به اندازه غذا اساسی شما قابل مشاهده باشند . ورقه پروفایل را گشوده فرمایید ، به ورقه آیتم های اینستاگرام بروید (دکمه منو را در صدر سمت راست ضربه بزنید) و پیکربندی> حریم محرمانه> در دست گرفتن استوری را گزینش فرمایید . از اینجا ، میتوانید Stories خویش را از مخاطبین خاص نهفته فرمائید . همینطور میتوانید به پروفایل فردی که میخواهید ماجرا های خویش را پنهان فرمایید ، بروید و روی سه نقطه در صدر سمت راست ضربه بزنید و نهفته کردن Story Your را تعیین نمائید .

پرونده های مهم خویش را نگه دارید

 

مطلقاً از عکس ها و فیلم های اساسی خویش نگهداری فرمایید .

یکی محبوبترین ترفندهای نهفته اینستاگرام این گزینه است . وقتی که اینستاگرام یکی‌از عکس های شمارا ارسال می نماید ، اندازه عکس را تغییر‌و تحول میدهد و تا حدودی برای کاهش به کار گیری از اطلاعات و بار گذاری و بخشی دیگر برای دوری از سرقت تصاویر سایر افراد با وضوح بدون نقص آنها اینکار را ایفا می‌دهد . البته در صورتی‌که می‌خواهید ورژن های بدون نقص را نگه دارید ، چه میکنید ؟ میتوانید آنان‌را غیر وابسته ذخیره فرمائید .

به زبانه Profile بروید و دکمه را در کناره بالا سمت راست و بعد از آن پیکربندی بزنید . بعد به اکانت بروید و بعد از آن روی عکس های اساسی (در شکل به کارگیری از نرم‌افزار iOS) یا این که پستهای اساسی (در Android) ضربه بزنید . در اینجا ، میتوانید مطمئن گردید که اینستاگرام اسکن رسانه های خویش را بر روی تلفن شما و همینطور آنلاین ذخیره می نماید و میتوانید از این تصاویر در جای های دیگر ، مانند Google Photos یا این که iCloud Photo Library به کارگیری نمائید .

تصاویر خویش را در تمامی جا به اشتراک بگذارید

 

اینستاگرام را می اقتدار با Facebook ، Twitter و بقیه شبکه‌های‌عمومی یک دست کرد .

اینستاگرام مشتمل بر آیتم های مفیدی برای به اشتراک گذاری تصاویر خویش در شبکه های عمومی بیشتر میباشد تا تمامی دوستان شما بتوانند آنها‌را مشاهده نمایند .

هنگام ارسال عکس به فید خویش ، در کاغذ اشتراک گذاری پایانی ، به Facebook ، Twitter یا این که Tumblr ضربه بزنید تا آن کانال ها را به اکانت اینستاگرام خویش وصل نمایید و یک دست پست خویش را بین همگی آنها به اشتراک بگذارید . برای آیتم های حتی بیشتر ، از سرویس ها بدون‌پول IFTTT یا این که If This then That به کارگیری فرمایید . خیر فقط میتوانید پست های اینستاگرام خویش را در سیستم استدلال های بیشتری به اشتراک بگذارید ، بلکه می‌توانید شغل های بیشتری را با عکس ها و فیلم ها اعمال دهید ، مانند پشتوانه گیری اتومات از رسانه خویش در Dropbox یا این که Google Drive.

از Nametag برای دوستان خویش به کار گیری نمائید

 

یکی‌از دیدنی ترین ترفندهای مخفی اینستاگرام این آیتم میباشد . اینستاگرام یک خصوصیت به اسم Nametag اضافه نموده است که به شما قابلیت می‌دهد با زدن انگشت دلخواه خویش با دوربین تلفن همراه ، مخاطبین جدیدی اضافه نمائید . مانند کارت ویزیت فوری اینستاگرام تصور کنید .

برای یافتن Nametag خویش ، شیت Profile را گشوده نمایید بعد روی دکمه منو در ابتدا سمت راست ضربه بزنید و Nametag را تعیین فرمائید . فعلا میتوانید Nametag خویش را به فرد دیگری نماد دهید ، بگذارید که از آن عکس بگیرد و به طور فوری رابطه برقرار نماید . از طرف دیگر ، از یک تحت Scan a Nametag را گزینش فرمائید تا کسی باشد که یک استفاده کننده تازه را اضافه می نماید .

با بدون صدا کردن شرایط عمل خویش ، به شرایط محرمانه بروید

 

اینستاگرام به شما قابلیت و امکان میدهد که مخاطبینی که فعلا فعال می‌باشند را ملاحظه کنید . زمانی قسمت پیام بی واسطه را گشوده می‌کنید (از ورقه اساسی ، به نشان Send در ابتدا سمت راست ضربه بزنید) نقاط سبز را در کنار اسم آنها مشاهده خواهید کرد . اگرچه این ممکن میباشد اثر گذار باشد ، بدین مضمون‌ که تمامی اشخاص همینطور میتوانند هنگام مشاهده عکس ها از روش عکس ببینند . در حالتی‌که این مورد شمارا آزار دهد ، می‌توانید حالت عمل خویش را غیرفعال نمایید و صرفا مطلع باشید که‌این دستور بازدارنده از دیدن آخری باری که دوستانتان از نرم‌افزار به کارگیری کرده اند ، میگردد .

برای اجرا این فعالیت ، ورقه نمایه خویش را گشوده نمایید ، روی دکمه منو در ابتدا سمت راست ضربه بزنید و پیکربندی> حریم محرمانه> موقعیت کار را گزینش نمایید . در اینجا ، سوئیچ ضمانت کننده را بی صدا نمائید .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

نرم افزار های هیبریدی
نرم افزار‌های هیبریدی، همان گونه که از نامشان هم پیداست، راهکاری بینابین برای اجرای سامانه‌ها می‌باشند.  طراحی اپلیکیشن   این نرم‌افزار ها زیر اینترنت میباشند اما از المان‌های مرور اینترنت که در توسعه و گسترش نرم افزار‌های ساکن قابل به کارگیری می‌باشند، سود میبرند. المان‌‌های WebView و UIWebView در اندروید و iOS، ازجمله‌ این ماژول‌ها می باشند. پباده سازی این نرم افزار‌ها با به کار گیری از لهجه های HTML، CSS و JS و بر روی Framework هایی نظیر React Native ،Phonegap یا این که Cordova با گوشه و کنار مستقر تطبیق داده میگردند.

شاید به لحاظ رسد که به آسانی و تنها با احاطه بر HTML ،CSS و JS می‌قدرت برای هر دستگاهی نرم‌افزار پباده سازی کرد، اما قصه بغرنج‌خیس میباشد…

نرم افزار های هیبریدی اخیرا معرفی گردیده‌اند و هنوز داکیومنتیشن بی نیاز و تجربیات کافی توسعه و گسترش دهندگان فی مابین المللی درین حوزه نیاز به پرورش داراست. برنامه نویس ها دسترسی به مستندات کافی نسبت به بقیه طریق‌های پباده سازی نرم افزار ندارند و به همین استدلال در مواقعی پباده سازی نرم افزار با این قاب‌ورک ها فرصت بیشتر و حتی هزینه بیشتری می‌طلبد. تصور نادرستی که درخصوص این تکنولوژی برای کارفرمایان، این میباشد که به جهت توسعه و گسترش یکدست‌ی سامانه روی یک بستر، سرعت بسط و پباده سازی‌ آن به شدت تحت خیس از گسترش و پباده سازی نرم‌افزار Native میباشد! درصورتی که که حقیقتا اینگونه وجود ندارد. طبق آمار ارائه گردیده بوسیله سازمان‌های فعال در حیطههای تحقیقاتی، فرصت بسط سامانه با استعمال از زیرساخت‌های هیبرید خیر صرفا از فرصت بسط نرم افزار‌های Native کمتر وجود ندارد بلکه مجال‌بری بیشتری داراست!

محدودیت ها
وسعت بالا به جهت نیاز به بارگذاری شدن کادر‌ورک JS، کتابخانه JQuery و Angular JS
مارکت ها در قبال بیشتر برنامه های هیبریدی مقاومت علامت میدهند
نبود مستندات کافی و رفرنس مطلوب
UI و UX ضعیف
امنیت تحت
تعلق به اینترنت ویو
مزیت ها
سهولت اپ نویسی این نرم افزار ها که نیازی به گویش‌های خاص هر سیستم‌دلیل ندارد.
نرم افزار های هیبریدی برای چه اشخاصی مطلوب میباشد؟
برای عده ای که نیاز به پروتوتایپ سریع برای اپلیکیشن پایانی خویش دارا هستند و یا این که پروژه آن ها کوچک و با مخاطبان محصور میباشد این نحوه سفارش میگردد. بیزنس‌هایی که نیاز به نرم‌افزار توانا و غامض در مدت‌ی وقتی محصور یاروهمدم با کاربری بالا می خواهند بهتر میباشد از اپلیکیشن‌های هیبریدی هجران نمایند، چرا‌که در شکل بروز هرگونه مشکلی در پباده سازی و بسط نرم افزار، حل کردن آن مجال متعددی نیاز دارااست.

توده بندی
کیفیت اجرای پروژه‌های برنامه مستقر و کاربریِ مطلوب پروژه‌ی نهای این سامانه‌ها، آرم میدهد که با دقت به تجهیزات فعلی، عادت‌های یوزرها فعلا و محدودیت‌های نرم افزار‌های هیبریدی بهتر میباشد که تجارت‌ها سامانه‌های ساکن را برای سامانه‌ی آنلاین خویش تعیین نمایند. اما، حتی با وجود آحاد مزایای نرم افزار‌های ساکن، کسب وکار‌ها بایستی در حیث داشته باشند که بر پایه ی نیاز سیستم خویش را توسعه و گسترش دهند و در‌صورتی‌که که قابلیت و امکان و علم ما یحتاج برای  پیش گویی نیاز سیستم را ندارند…. مشورت کردن مدام شایسته ترین چاره میباشد!!



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


همان طور که میدانید، امروزه نرم افزار های گوشی چه در اندروید و چه در IOS پرورش و پیشرفت چشمگیری در بیزنس الکترونیک و همینطور رونق تجارت های آنلاین داشته اند. طراحی اپلیکیشن  در دنیای امروز که تکنولوژی به‌سرعت در هم اکنون پیشرفت میباشد و دستگاه‌های تلفن همراه روزبه‌روز دربین عموم دوستداشتنی‌خیس میشوند، پباده سازی نرم افزار تلفن همراه بسیار اهمیت پیدا نموده است.

همینطور کسب و امور برای توفیق بایستی تک تک عملکرد خویش را بکنند تا برای اجرای عمل های خویش از شایسته ترین تکنولوژی های روز عالم استعمال نمایند. یکی مهم‌ترین عواملی که‌این ایام در توفیق کسب و امور اهمیت دارااست، پباده سازی نرم افزار تلفن همراه برای ارائه سرویس ها و تولیدات تجارت متبوع به مشتریان میباشد. درپی شما‌را با مشخصات و مزیت های ایجاد کرد قابل انعطاف افزارهای موبایلی آشنا خوا هیم کرد.

 

پباده سازی نرم افزار تلفن همراه چه می باشد؟
امروزه نرم افزار ها و نرم‌افزار های پباده سازی گردیده برای گوشی های هوشمند به شدت به وسیله یوزرها برای ایفا کارها مختلفی مانند استعمال از سرویس ها ماشین کرایه ای های اینترنتی، ایفا خریدهای آنلاین، اینترنت گردی و... آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند. به همین استدلال این ایام بازار پباده سازی و ایجاد کرد اشکال نرم افزار های گوشی داغ بوده و موسسات فعال درین حوزه همواره در همت می‌باشند که بتوانند با پباده سازی نرم افزار های بهتر و کاربردی خیس یوزرها بیشتری را به سمت خویش جذب نمایند. نرم افزار های تلفن همراه برای دو سیستم استدلال اندروید و ios پباده سازی می‌شود.

 

 

پارامترهای اثر گذار بر پباده سازی نرم افزار تلفن همراه
ما یحتاج میباشد بدانید که پیش از مبادرت برای پباده سازی نرم افزار گوشی، بایستی مشخص و معلوم فرمایید که می‌خواهید پروژه خویش را برای سیستم ادله اندروید استارت فرمائید و یااینکه غرض از پباده سازی و تشکیل داد قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه برای سیستم استدلال ios میباشد؟

برای گزینش هر یک از این سیستم کارداران پارامترهای متعددی تاثیرگذار است که در‌پی می‌خواهیم شما‌را با چندین گزینه از آن‌ها آشنا کنیم:

- هزینه پباده سازی نرم افزار گوشی: پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار برای سیستم استدلال اندروید در مقایسه با سیستم استدلال ios نیاز به هزینه کمتری دارااست که‌این دلیل باعث گردیده است تعداد طراحان قابل انعطاف افزارهای اندروید خیلی بیشتر از طراحان و برنامه نویس ها ios باشد. یکی‌از عواملی که سبب می‌شود هزینه تشکیل داد نرم افزار برای پلتفرم ios بیشتر باشد، غامض خیس بودن نرم‌افزار نویسی قابل انعطاف افزارهای ios است.

- عرضه به بازار: مجموعاَ برای عرضه نرم افزار ها و قابل انعطاف افزارهای ios فقط یک درگاه با تیتر «اپل استور» وجود دارااست این درحالیست که برای ارائه نرم افزار های اندرویدی تعداد درگاه های بیشتر و توانا تری وجود دارااست. علاوه بر این، عدم وجود هیچ سیرتکامل واسطه برای تکثیر قابل انعطاف افزارهای اندرویدی فی مابین موبایل ها و دستگاه های متفاوت یک کدام از کارداران بسیار مهمی میباشد که در عرضه نرم افزار های اندرویدی تاثیرگذار میباشد. در حالیکه شما اصلا نمی توانید به راحتی قابل انعطاف افزارهای آیفون را میان دستگاه ها جابجا نمائید و برای استعمال از آن ها مسلماً بایستی به سراغ بازارهای مجاز بروید.

- معیار کیفیت تشکیل داد نرم افزار: یک‌سری فیلترهای خاصی برای عرضه قابل انعطاف افزارها در بازارهای اندروید و ios وجود دارااست که واحد سنجش کیفیت قابل انعطاف افزارهای پباده سازی گردیده را انتخاب می نمایند. به صورت کلی از آنجایی که نرم‌افزار های آیتم به کار گیری در سیستم برهان ios از فیلترهای کیفی اپل استور عبور می نمایند، از کیفیت بیشتری برخوردار میباشند که استدلال این زمینه، وجود قانون ها و قوانین سختگیرانه تریست که شرکت اپل در حیث گرفته میباشد. از طرف دیگر هنگامی که شما مبادرت به پباده سازی نرم افزار گوشی برای اندروید می‌کنید، به جهت وجود متخصصان بیشتر و پرداخت مخارج کمتر، فرآورده آخرین در طول استعمال به وسیله یوزرها از کیفیت نیکی برخوردار خواهد بود.

 

اشکال نرم افزار تلفن همراه
نرم افزار های تلفن همراه به جهت به کارگیری از گویش های متفاوت نرم‌افزار نویسی و قاب ورک ها شباهت متعددی به قابل انعطاف افزارهای کامپیوتری دارا هستند. در مجموع نرم افزار های گوشی به اشکال ذیل تقسیم بندی میگردند:

- نرم افزار های محلی: این نوع از قابل انعطاف افزارها، برای استعمال در پلتفرهای خاص اندروید و یا این که ios پباده سازی می گردند که پباده سازی آنان توسط یکسری از ابزارهای توسعه و گسترش اپ و لهجه های نرم افزار نویسی که مقبول پلتفرم متبوع می باشد، اجرا می گردد.

- نرم افزار های HTML5: این نوع از قابل انعطاف افزارهای موبایلی با استعمال از تکنولوژی های شناخته گردیده ای، مانند؛ جاوا اسکریپت، HTML5 و CSS پباده سازی میشوند. به راحتی می‌توانید این نوع از قابل انعطاف افزارها با انجام تغییرات کوچک به پلتفرم های دیگر منتقل فرمایید.

- نرم افزار های ترکیبی: این نوع از قابل انعطاف افزارها، همان گونه که از عنوانشان معلوم میباشد، ترکیبی از قابل انعطاف افزارهای قبل هستند. قابل انعطاف افزارهای محلی به طور یک کانتینر محلی می باشند و می اقتدار نرم افزار HTML5 را به آن‌ها اضافه کرد.

 

مزایای ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه
ایجاد کرد و پباده سازی نرم افزار تلفن همراه مزایای متعددی دارااست که از در میان آن‌ها خواهیم توانست به به مورد ها ذیل اشاره کنیم:

• سرویس رسانی بهتر و شل به مشتری
• دسترسی شل در هر مجال و جای
• گسترش مارک تجاری
• ارتقا تعداد روش های ارتباطی
• برقراری رابطه و تعامل دوسویه با مشتریان

 

 

 

نکات پباده سازی نرم افزار تلفن همراه
در حین پباده سازی قابل انعطاف افزارهای موبایلی بایستی توجه نمایید که اپلیکیشن متبوع از کمترین ترازو ابهام برخوردار باشد و یوزرها بتوانند صرفا با به کار گیری از کلید های میانبر به مقصود خویش دست پیدا نمایند. یکی از دیگر از خصوصیت هایی که یک اپلیکیشن موبایلی استاندارد می بایست از آن برخوردار باشد، این میباشد که نرم افزار متبوع منعطف باشد و یوزرها به راحتی بتوانند خطاها خویش را تصحیح نمایند.

پباده سازی نرم افزار تلفن همراه در واقع مراحل پباده سازی و ایجاد نرم افزار‌های گوشی میباشد که قابل انجام بر روی پلت‌فرم‌های متفاوت گوشی باشند. خواسته از پلت‌فرم گوشی، سیستم استدلال تلفن همراه میباشد. مثلا سیستم دلیل گوشی اپل IOS و پلت‌فرم تلفن همراه گوگل، اندروید میباشد. هر پلت‌فرم مقررات و نیازمندی‌های خاص خودش را برای ساخت و ساز نرم افزار داراست. نرم افزار‌های گوشی در IOS با لهجه SWIFT (سویفت) پیاده سازی می شوند، در حالی‌ که در نرم افزار‌های اندروید از جاوا به کارگیری می‌شود.

کمپانی رخ بوک در نرم افزار تبارک خویش (اینستاگرام) برای خودداری از خطاها متعددی که در مبحث پباده سازی غیروابسته نرم افزار های گوشی در تحت گروه های خویش داشت مبادرت به ساخت‌و‌ساز یک بستر مشترک اپلیکیشن نویسی نمود که در آن یک نرم‌افزار مشترک ایجاد می شود و به هر دو لهجه جاوا و سویفت کانورت می‌گردد. در‌این بستر که با به کارگیری از تکنولوژی React Native پباده سازی شوید بستر پباده سازی در نرم افزار مشترک میباشد و یوزرها در هر دو پلت فرم حاصل مشابهی را اخذ می نمایند.

 

 

 

خصوصیت هایی که یک نرم افزار خوب
• دارنده ورژن اندروید و IOS باشد
• سرعت بالا
• امنیت
• به‌ روزرسانی هدفمند و منظم
• نظارت و ارزیابی رقبا
• ساخت میل در کاربر برای اشتراک‌گذاری

 

نکاتی برای پباده سازی نرم افزار
می‌توانید با قرائت موردها تحت از نکات مفیدی که برای پباده سازی نرم افزار های بهتر وجود دارااست باخبر گردید.

 

1- نرم افزار خویش را برای همگی پلت فرم ها گسترش دهید
یکی‌از نکات بسیار مهمی که در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه بایستی به خیال داشته باشید این میباشد که نرم افزار شما می بایست کارکشته باشد که بر روی تعداد بسیار متعددی از دستگاه‌ ها به اجرا در آید و مشکلی در هنگام جاری ساختن نداشته باشد، اصلی وجود ندارد اپلیکیشنی که شما پباده سازی نموده اید، چقدر کاربردی و دوستداشتنی باشد، در حالتی که نرم افزار شما این قابلیت و امکان را نداشته باشد که بر روی دستگاه های متعدد ایفا خواهد شد نمی ‌اقتدار آن را یک نرم افزار برنده دانست. از طرفی در حالتی‌که بتوانید نرم افزار پباده سازی فرمائید که بر روی پلتفرم ios هم قابل انجام باشد میتوانید به معیار بسیار متعددی شاهد رویش نرم افزار خویش باشید به این دلیل‌که امروزه همان گونه که موبایل های اندروید در حالا توسعه و گسترش می باشند تلفن همراه های آیفون نیز به به عبارتی ترازو توسعه و گسترش پیدا کرده اند.

 

 

 

2- از ابداع در پباده سازی نرم افزار به کار گیری نمائید
امروزه توسعه و گسترش دهندگان فراوانی در قضیه پباده سازی نرم افزار تلفن همراه کار دارا هستند و به همین انگیزه میباشد که رقابت دراین مورد بسیار زیاد گردیده‌است، در حالتی که قصد دارید که در موضوع پباده سازی نرم افزار تلفن همراه کار فرمایید و در این باره غالب باشید می بایست نرم افزار های خلاقانه ای را پباده سازی فرمائید و از ایده های تازه در مسئله پباده سازی نرم افزار به کار گیری نمایید. پباده سازی یک نرم افزار جالب سبب جذب خویش به خویش یوزرها به سمت نرم افزار شما می‌گردد. کارایی نمائید پیش از آنکه مبادرت به پباده سازی نرم افزار فرمائید تجربه کاربری مورد نیاز را به دست آورید تا بتوانید به صدق خلق و خوی استفاده کننده در مقابل نرم افزار خویش را تجزیه و بررسی فرمائید تا بتوانید نرم افزار هایی را پباده سازی نمایید که یوزرها نسبت به به کارگیری از آن‌ها عشق مند شوند.

 

 

 

3- از ابهام های زیاد پرهیز کنید
بی آلایش نگه داشتن نرم افزار یکی‌از دیگر از نکات بسیار اساسی در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه میباشد که می بایست همواره به آن اعتنا داشته باشید، در‌حالتی که نرم افزار شما به طور غامض ای پباده سازی گردیده باشد و دارنده صفحه ها گوناگون با عدم وضوح‌ های فراوان باشد یوزرها خیلی سریع از به کار بستن از آن خسته میشوند و تخت گاز نرم افزار شما‌را رخنه‌ می‌ نمایند. معمولی نگه داشتن نرم افزار که با اسم اختصاری KISS که مخفف عبارت keep it simple stupid میباشد شناخته می‌شود منجر می ‌خواهد شد تا مشتریان و یوزرها شما بتواند به طور باصرفه تری از نرم افزار پباده سازی گردیده به وسیله شما به کارگیری نمایند و در سود منجر می‌شود تا یوزرها شما ارتقا پیدا نماید. یکی‌از طرز های مفیدی که برای بی آلایش نگه داشتن نرم افزار خویش می‌توانید از آن به کار گیری نمائید این میباشد که برای نرم افزار هایی که نیاز به موادسازنده بصری فراوانی دارا‌هستند همت نمایید از عکس های seo گردیده و نادر وسعت برای نرم افزار خویش به کارگیری فرمائید.

 

 

 

4- گرافیک و زیبایی بصری
صحت دارد که پباده سازی نرم افزار های موثر و کاربردی می‌تواند تاثیر بسیار متعددی در ارتقاء یوزرها نرم افزار شما داشته باشد البته با این هم اکنون در حالتی‌که نرم افزار شما دارنده زیبایی و گرافیک قابل قبولی نباشد معمولا نمی ‌توانید اشخاص متعددی را جذب نرم افزار خویش نمائید. به کار گیری از رنگ های متنوع و همینطور استفاده کننده پسند در هنگام پباده سازی نرم افزار تلفن همراه می ‌تواند سبب گردد تا یوزرها در هنگام عمل کردن با نرم افزار شما شم بهتری داشته باشند و به این ترتیب می ‌تواند سبب جذب یوزرها نرم افزار شما گردد. هیچ کسی عشق مند به به کار گیری از نرم افزار هایی با فضا کاربری نا مرتب وجود ندارد و معمولا بیشتر اشخاص عشق و علاقه مند می‌باشند که از نرم افزار های با گرافیک معمولی به کارگیری نمایند براین اساس نکته ای که بایستی در پباده سازی نرم افزار گوشی به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد که از پباده سازی نرم افزار ‌هایی که دارنده صفحه ها کاربری سنگین می‌باشند دوری کنید و عملکرد نمایید آن ها را به یکسری نصیب و صفحه ها معدود وسعت خیس تقسیم بندی فرمایید.

 

 

 

5- نیازمندی های مارکت ها را فراموش نکنید
مارکت ها معمولا شایسته ترین محل برای تبلیغ نرم افزار شما می‌باشند و در بیشتر صنعت های نیز کاربرد دارا‌هستند، معمولا اکثر کسانی که دارنده تلفن همراه های هوشمند میباشند در بخش اعظمی از مارکت ها عضو میباشند که نرم افزار های موردنیاز خویش را بدین مارکت ها درخواست می‌دهند. بدین ترتیب در‌حالتی که شما بتوانید تمرکز خویش را بر روی مارکت ها قرار دهید، می‌ توانید ایده های مطلوب برای پباده سازی نرم افزار تلفن همراه را به دست آورید و با استعمال از این ایده‌ها بتوانید نرم افزار های مطلوب و کاربردی را پباده سازی نمائید. معمولا به کار گیری از تجربه یوزرها در موضوع نرم افزار ها میتواند بسیار اثرگذار واقع گردد و سبب توفیق هر چه بیشتر شما در قضیه پباده سازی نرم افزار تلفن همراه گردد.

 

 

 

6- نرم افزار خویش را آپ تو دیت رسانی فرمایید
یکی‌از مهم ترین جنبه های یک نرم افزار خوب داشتن امنیت مطلوب میباشد، معمولا یکی‌از مهمترین پیشنهاد هایی که به طراحان نرم افزار گوشی میگردد این میباشد که به طور عصر‌ ای نرم افزار تلفن همراه خویش را مبنی بر باگ ها و ایرادات امنیتی به روزرسانی نمایند و این اشتباهات را حل نمایند تا یوزرها در هنگام به کار گیری از نرم افزار آن ها بتوانند متکی بودن بدون نقص به امنیت نرم افزار داشته باشند. در حالتی که نرم افزار شما یک نرم افزار بسیار چیره و رشته ‌ای باشد اما دارنده امنیت قابل قبولی نباشد معمولا یوزرها شما بعداز آنکه متوجه شوند امنیت نرم افزار شما به خیر تامین نمی‌ گردد خیلی سریع آن را رخنه‌ می نمایند به دلیل آن که امروزه با اعتنا به سوء به کارگیری های اینترنتی و قابل انعطاف افزاری معمولا کلیه یوزرها تلفن همراه های گوشی هوشمند اهمیت متعددی به امنیت قابل انعطاف افزارهایی که از آن ها به کارگیری می‌ نمایند قائل می باشند.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

کیت توسعه و گسترش iOS
قابلیت توسعه و گسترش نرم افزار، بوسیله کیت توسعه و گسترش اپلیکیشن iOS (SKD) قابلیت پذیر خواهد بود. توسط این کیت، ابزارها، فناوری ها، توان‌ها و گویش ها، قابل کاوش می‌باشند. طراحی اپلیکیشن  برخی از کیت‌های مایحتاج و ضروری، Cocoa Touch می باشند که مواقعی مانند UIKit، GameKit، PushKit، FoundationKit و MakeupKit را مشتمل بر می‌شوند. این چهارچوب‌ها و دیگر موردها، به مخاطب اذن میدهد تا موردها زیادی مانند مورد‌های صوتی، دوربین، جستجوی موسیقی و چند کارها متفاوت رئیس کند. از سوی دیگر، طی چند سال قبلی، امکان هایی به‌این کیت اضافه گردیده که مثلا آنها به حقیقت افزوده (Augmented Reality) و یادگیری ماشینی (Machine Learning) با هسته مرکزی ML، می اقتدار اشاره نمود. پیرو، دور و بر بسط نرم افزار، بنابر روند تحت می بایست ساخت‌و‌ساز خواهد شد:

دانلود Xcode
اجرای Xcode و ساخت پروژه نو
شناخت با Xcode
ایجاد کرد و اجرای نرم افزار با به کار گیری از مشابه ساز داخلی iOS که مشمول Xcode میباشد. مشابه ساز برای توسعه و گسترش دهنده این قابلیت را آماده می سازد تا صورت ظاهری نرم افزار و نوع تعامل آن با دستگاه را در موقعیت حقیقی وواقعی، تحقیق کند. ضمن اینکه قابلیت آن وجود داراست تا نرم افزار با اشکال طاقت فرسا افزارها و ورژن‌های متنوع iOS مشابه سازی گردد.
آزمایش Beta: بعداز ایجاد کرد مثال اول نرم افزار، می اقتدار از تعدادی مخاطب دعوت کرد تا ضمن به کارگیری از آن، نظرها و بازخوردهای خویش را به گسترش دهنده اعلام نمایند. این عمل با به کار گیری از آیتم TestFlight اجرا می شود که در App Store وجود دارااست. حال، فرصت قابل قبولی میباشد تا مواقعی مانند Notification و ذخیره داده‌ها را نظارت کرده و با فرد دیگری نیز رابطه کانال‌ای برقرار کرد. ورژن بتای نرم افزار بایستی بار گذاری گردیده و با به کار گیری از iTunes، اسم و پست الکترونیک فرد آزمایش کننده اضافه شود. این فرد بایستی آیتم TestFlight را نصب کرده تا با نرم افزار تعامل داشته و بازخوردهای خویش را منتقل نماید.
آزمایش Clouding: نظارت نرم افزار و کوشش آن روی دستگاه حقیقی وواقعی، از اهمیت بسزایی شامل است. چون دستگاه‌های متفاوت، از ورژن‌های مختلف سیستم دلیل و تغییرات متنوع فایده می‌برند. بدین ترتیب، ایفا این سیرتکامل آزمایش ها، به بسط دهنده این قابلیت و امکان را می‌دهد تا به طور ظریف تری بداند که یوزرها دستگاه‌های متعدد، چه‌طور با نرم افزار تعامل خواهند داشت. درپی، با اجرا آزمایش Cloud، می شود به روش دسترسی نرم افزار و ارتباطه آن با قسمت Cloud پی پیروزی. در‌این مرحله، آزمایش دستی و یا این که خودکار، برای گزینش معیار کیفیت نرم افزار اعمال خواهند شد.
توسعه و گسترش (Deployment): بعد از ساختن، نصب و ایفا آزمایش‌ها مثلا آزمایش بتا، می اقتدار نرم افزار را بر روی نرم افزار استور بسط اعطا کرد. درین مرحله، می بایست به اپلیکیشن توسعه و گسترش دهنده اپل (Apple Developer Program) متصل شد. تحت عنوان عضوی از این اپلیکیشن، فرد قادر است به قابل انعطاف افزارهای ورژن بتا، بضاعت‌های نرم افزار‌های توسعه یافته، ابزارهای پهناور آزمایش بتا و چک‌های نرم افزار، دسترسی داشته باشد.

توسعه و گسترش نرم افزار در سیستم دلیل Android
برای ساختن و پباده سازی نرم افزار اندروید، لهجه‌های زیادی وجود دارا‌هستند که برای مثال می شود به جاوا، کاتلین، C++ و کورونا اشاره نمود. ولی بین آن ها، جاوا آیتم قانونی‌خیس و معمول تری به حساب می آید. چون به وسیله گوگل پشتیبانی گردیده و اکثر نرم افزار هایی غیر از بازی ها، با جاوا یا این که کاتلین تشکیل‌شده اند. در‌پی، برای تشکیل داد نرم افزار در گوشه و کنار اندروید، پروسه پایین می بایستی اعمال شوند:

دانلود نرم‌افزار Android Studio
اجرای اپ و استارت پروژه نو
دستکاری پیام‌ها در نصیب Main Activity
افزودن دکمه‌ها به Main Activity
ساخت و ساز ورژن دوم Main Activity
تایپ کردن دکمه onClick
آزمایش نرم افزار
سوال ها متداول
شایسته ترین تکنولوژی برای پیاده سازی یک نرم افزار چه چیزی است؟
برای گسترش یک نرم افزار گوشی تکنولوژی های متفاوتی وجود دارااست که بسته به نیازمندی یوزرها میتوان پیشنهادات متفاوتی ارایه بخشید، اکنون کمپانی چتر نیلی با تکنولوژی آپدیت React Native گسترش اجرا می‌دهد.

هزینه یابی پباده سازی نرم افزار گوشی به چه شکل میباشد؟
چتر نیلی روش ی مشخصی برای اعلام و هزینه داراست، ما در چتر نیلی نخست یک فاز پباده سازی و کشف کالا داریم که درین فاز خصوصیات برنامه شما‌را به طور بدون نقص بررسی می کنیم و بعد بر پایه ی آن ارزش را اعلام می کنیم.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

اپلیکیشن نویسی و اجرای پروژه

بعداز اتمام همگی پروسه بالا جدید گروه  طراحی اپلیکیشن   می‌تواند وارد قسمت نرم‌افزار نویس و کد نویسی گردد که خیلی نیازی وجود ندارد صاحبکار وارد این قسمت گردد زیرا همگی آرزوها و نیاز های خویش را تا قبل از این چک و نیاز سنجی نموده است و تمامی چیز به طور ظریف معلوم گردیده‌است و تکلیف کلیه با همگی چیز پر‌نور میباشد.

خیلی وارد جزئیات این نصیب نمی شویم زیرا موضوعات در اینجا خیلی تکنیکالی و فنی شود، اما تنها یک نگاه کلی و زود گذر به فرایند فعالیت خوا‌هیم داشت.

در‌این مرحله رئیس پروژه گروه نرم افزار نویسی خویش را مبتنی بر تخصص و علم اعضای دسته گزینش خواهد نمود و پروژه رو به قسمت های کوچکتر تفکیک و آحاد پروژه رو به طور روزمره در ابزار های در دست گرفتن و مدیر پروژه بر طبق چارچوب یا این که روند سبک اسکرام (Scrum) پیش خواهد موفقیت.

۵.آزمایش آخرین و لانچ شدن نرم افزار و یا این که وب سایت

درین مرحله پروژه آزمایش پایانی گردیده و تحویل شما تحت عنوان صاحب کار جهت چک و آزمایش داده شود و شما می باید طی بازه زمانی فرصت معلوم گردیده برنامه را آزمایش کرده و ایده ها خویش را جهت خروجی آخری به اجرا کننده ارائه دهید، تا اپلیکیشن فراهم نشر جهت به کار گیری یوزرها گردد.

نکاتی را بایستی درین مرحله در حیث داشته باشیم:

1- او‌لین و مهم‌ترین نکته این میباشد که هیچ قابل انعطاف افزاری در‌این کره خاکی نیست که بتوانیم بگوییم 100% بی نقص و سوای باگ است، زمینه این میباشد که اپلیکیشن های به اصطلاح فارغ از باگ، باگ هایی بسیار غامض در لایه های درونی خویش داراست که به بسیار کم ممکن میباشد که کسی به آن بر بخورد پس مدام می گوییم برنامه سوای باگ میباشد.

2- مدام برنامه را بر پایه ی فیچر لیست ها، تجهیزات و پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری ارزیابی کنید و در‌پی مورد ها و تجهیزات نو در طی گذر از این مرحله نباشید زیرا الان وقت لانچ شدن وبسایت و نرم افزار پباده سازی گردیده میباشد و تنها در‌صورتی‌که باگ و یا این که گونه های احتمالی وجود داراست را بایستی برسی کنیم. توسعه و گسترش ها و ایده های خلاقانه خویش را بگذاریم پس از لانچ شدن وبسایت و نرم افزار و هم‌زمان با برسی خلق یوزرها ایده های خویش را ایفا دهید در غیر این شکل در گیر چرخه فرسایشی خواهید شد که همه ندارد.

3- طوری برنامه را برسی کنید که کلیه مورد ها و باگ های احتمالی در آن را برسی کرده باشید اینطور نباشد که چندین باگ ملاحظه کنید و بعد از آن بیخیال ادامه آزمایش گردید و بروید مجدد در ورژن بعدی برسی نمایید زیرا هنگامی که دسته نرم افزار نویسی دوباره در مراحل پیشنهاد طراحی وب و پیشنهاد ایجاد کرد نرم افزار برای رفع باگ های پایانی وارد میشوند و خروجی آخری را میگیرند ایفا این مرحله که تکه تکه باگ اعلام گردد روندی بسیار فرسایشی و کسل کننده ای رو برای شما و گروه فنی به وجود خواهد آورد، مگر آنکه باگ در مرحله و بخشی باشد که نتوان ادامه برسی وبسایت و نرم افزار پباده سازی گردیده را داشته باشیم.

4- هنگامی که ورژن آخری و دیباگ گردیده نرم افزار و تارنما رو دوباره از دسته اپلیکیشن نویسی تحویل گرفته اید تنها به سراغ برسی باگ های قبل نرویم مجدداً بایستی تک تک نرم‌افزار رو برسی و بررسی فرمائید زیرا هنگامی که اپیلیکیشن و وبسایت های مخصوص غامض میگردند رابطه های باطن طرحی بالایی خواهند داشت و در فیض ممکن میباشد در هر مرحله گسترش و دیباگ، مرحله و قسمت های دیگر تارنما و نرم افزار رو ذیل تاثیر قرار دهد.

اما نکته حائض اهمیت در اینجا این میباشد که ما بایستی وقتی رو ظریف برای تحویل و لانچ شدن نرم افزار در لحاظ بگیریم زیرا در شرایطی که بیش تر از اندازه ایده آل گرا باشیم ممکن میباشد که‌این چرخه ارزیابی و دیباگ سال های ارتفاع بکشد، پس طریق صحیح و درست این میباشد که ما تارنما و نرم افزار رو درین مرحله به صحت تحویل بگیریم ولی اجرای این دستور مستلزم تعهد بسیار بالای دسته فنی میباشد تا مرحله به مرحله با صاحبین شروع آپ پیش بروند.

حرف انتها در توصیه طراحی وب سایت

در بخش اعظمی از موردها با این حرف رو برو خواهید شد که شروع برنامه فلانی باخت خورده! به جهت این که وب سایت و اپلیکیشنش دیر لانچ گردیده و یا این که قابل انعطاف افزارش اون چیزی نبوده که میخواسته و یا این که … انگیزه کلیه این سخنها و شنیده ها این میباشد صاحبین ایده یک چیز تفکر میکردند، یه چیزی تعریف‌و‌تمجید کردند، یک چیزی دیگه تصور گردیده، و یک چیز دیگه ای به گروه فنی منتقل گردیده و جنس پایانی هیچ ربطی به درخواست اول ندارد و انگیزه آن هم عدم وجود یک مدرک فنی ظریف و یا این که پروپوزال (Propsal) مستند  در هنگام پیشنهاد ساخت وب سایت و یا این که توصیه ایجاد کرد نرم افزار بوده که در هر مرحله از پباده سازی نخستین تا آزمایش پایانی بتوان به آن برگشت نمود. در حالتی‌که قرار می باشد که بگیم کی اینجا تقصیر مهم رو داره می‌توانیم بگوییم که هم صاحبین ایده شروع آپی و هم کمپانی اپ نویسی که فارغ از ارائه و اخذ مدرک فنی مبادرت به استارت فعالیت نموده اند.
امید واریم که مواقعی که نتیجه ها سالها تجربه، توفیق های شیرین و باخت های آموزنده بوده برای توفیق شما کارآمد باشد.
دوستون داریم



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


اکثری از آغاز آپ ها، پباده سازی برنامه های خویش را با پباده سازی برنامه مستقر   طراحی اپلیکیشن   یا این که Native ابتدا کردند و بعد به اینترنت اپ توسعه دادند. مثلا، Instagram و Uber وقتی که آن ها برای او‌لین توشه فعال سازی شدند، نرم‌افزار های اینترنت نبودند. از آن به بعد از آن، ورژن های اینترنت خدمت های خویش را ارائه دادند که امکان های بیشتری را با همتایان مستقر خویش ارائه میدهند.

چرا در کنار برنامه مستقر به یک نرم افزار اینترنت نیاز داریم؟
اکنون که شما یک نرم افزار مستقر دارید، چرا نیاز به یک همتای اینترنت اپ دارید؟ به صورت کلی، ما دو عامل اساسی برای پباده سازی ورژن اینترنت نرم افزار را چشم ایم. اولی غرض این میباشد که مخاطبانی را که با اپ ساکن به آن‌ها دسترسی ندارید را جذب کنید. به عنوان مثال درصورتی که نرم افزار مستقر شما در سیستم ادله iOS و اندروید مخاطبان خویش را جذب نموده است، شما دیگر یوزرها بالقوه را از دست می دهید. دو‌مین برهان که ما اکثر اوقات برنامه های ساکن را در اینترنت نیز می‌بینیم این میباشد که ما کاربرانی را که تصمیم به به کار گیری از صفحه های اکران بزرگتر از تلفن همراه دارا هستند را نیز جذب می‌کنیم. شما ممکن میباشد در بازخوردهای اخذ گردیده از یوزرها نیز ملاحظه کنید که دوست دارا‌هستند از اپ مستقر دوستداشتنی خویش در لپ تاپ یا این که دسکتاپ نیز به کارگیری نمایند.

پرورش تارنما اینستاگرام به دو برهان میباشد. اینستاگرام در سال 2012 ورژن ای از اپ ساکن خویش را در اینترنت در جواب به \"تقاضای مکرر یوزرها\" اضافه کرد. موادسازنده اینترنت به یوزرها Instagram اذن می دادند عکس های خویش را در اینترنت اکران دهند، خیر در برنامه های مستقر. در سال 2017، اینستاگرام نرم‌افزار اینترنت خویش را برای جلب لحاظ کاربرانی که با سرعت کانال های نماید وب یار از اپ های مستقر استعمال می نمایند و ممکن میباشد در دانلود و به کارگیری از نرم‌افزار های ساکن ایراد داشته باشند را بهبود بخشید.

در صورتی تمایل به تکان از برنامه های ساکن به اینترنت اپ را دارید، این نوشته‌ی‌علمی برای شما اثر گذار خواهد بود. در اینجا نگاهی به بعضا از ب نرم‌افزار های دوستداشتنی مستقر که بعدا نرم افزار های اینترنت را افزودند می اندازیم:

1Password: با به کار گیری از یک خدمت عضویت تازه، یک نرم افزار اینترنت را فعال‌سازی کرد که به یوزرها اذن میدهد تا داده ها راز عبور خویش را در 1password.com به دست آورند.

Telegram : اپلیکیشن تلگرام ورژن Secure-messenging و ورژن اینترنت خویش را راه‌اندازی کرد تا یوزرها بتوانند از اکثر تجهیزات برنامه ساکن در مرورگر خویش به کارگیری نمایند.

Uber : نرم‌افزار اینترنت معدود وسعت m.uber از طرف Uber به یوزرها گوشی که نمی توانستند یا این که نمی خواستند نرم افزار ساکن را دانلود نمایند، ارائه شد. این برنامه برای کاربرانی که تلفن آنان دیرین میباشد نیز سئو شده‌است.

WhatsApp: WhatsApp Web در کل دستگاه های شما که داده ها کاربری شما در آن وارداتی میباشد قابل به کار گیری میباشد. این خصوصیت به یوزرها اذن می‌دهد تا برای ارسال پیام از روش مرورگر از آن به کارگیری کنند.

افزودن ورژن اینترنت بی آلایش وجود ندارد و نمیتوان تنها با اسکن کدهای برنامه جانور در یک پلت فرم نو آن را فعال سازی کرد. مورد ها به کار گیری اپ مستقر و نرم‌افزار اینترنت شما مدام با هم هماهنگ نیستند. مورد ها به کار گیری نو و بحران های پباده سازی مختلفی وجود داراست که بایستی برای آن‌ها فکری کرد. در شکل نیاز، می بایست انتخاب فرمایید که چه‌طور اپ اینترنت نو شما با اپ ساکن رابطه برقرار نماید. شما همینطور بایستی تصمیم بگیرید که چه تغییراتی ممکن میباشد در معماری کدهای شما چهره دهد. فراموش نکنید که برنامه اینترنت تازه خویش را در مرورگرهای متعدد آزمایش نمائید.

نکات اصلی در پباده سازی برنامه اینترنت در مقابل اپ های مستقر
در‌حالتی که چه پباده سازی نرم افزار اینترنت و پباده سازی اپ تلفن همراه در سال های اخیر تا حد متعددی هم خوانی دارا‌هستند، ولی هنوز هم مواقعی وجود دارا‌هستند که در هنگام افزودن یک همتای اینترنت نرم افزار، موردها خاص پباده سازی می بایست در لحاظ گرفته شوند. یکی‌از تفاوتهای روشن در پباده سازی اپ اینترنت ارتقاء فضای پباده سازی میباشد. این فضای پباده سازی بیشتر منجر می‌گردد تا گزینه های متفاوت برای انجام شغل های بیشتری را بتوان اضافه کرد. این فضای مازاد قادر است به معنای نفوذ عمیقتر و تجهیزات بیشتر نسبت به برنامه مستقر شما باشد. همینطور می قدرت یک طرح ناوبری مختلف، موادسازنده بصری بزرگتر یا این که محتوای بیشتر داشته باشیم. در حالی که فضای بیشتری در یک نرم افزار اینترنت دارید، شیوه استعمال از این اطراف نیز بسیار اهمیت داراست.

تفاوت شایان توجه دیگر این میباشد که یوزرها اینترنت نرم افزار معمولا به مکان لمس کردن و ضربه زدن روی برگه اکران، کلیک می نمایند. یوزرها برنامه مستقر معمولا با به کار گیری از انگشتان خویش عملیات متفاوت مانند زوم کردن، جا به جا شدن در صفحه ها گوناگون را انجام میدهند. ولی در فعالیت با مرورگرها، یوزرها بیشتر با کلیک کردن عمل می نمایند. به خاطر داشته باشید که اپ ساکن یک تجربه بسیار جاری میباشد. ساخت تجربه شبیه در اینترنت نرم‌افزار طاقت فرسا میباشد چون شما می بایست روی اشکال متفاوت hardware، مرورگرها و بقیه موادسازنده بیرون از در اختیار گرفتن خویش اکانت فرمایید.

از قلمهای مطلوب برای پلتفرم خویش استعمال فرمائید. اپل فونت سان فرانسیسکو را برای iOS عرضه می نماید و Android از فونت Google Roboto به کارگیری می نماید. در موقعیت ایده آل، بهتر میباشد از فونت سفارشی یا این که مشخص و معلوم برای اسم تجاری خویش در کل سیستم کارداران به کارگیری فرمایید. اساسی میباشد که برنامه اینترنت را برای مرورگرهای اینترنت seo نمائید.

انتقال یوزرها نرم افزار ساکن به اینترنت برنامه
چه وقتی یوزرها از اینترنت نرم‌افزار شما به کار گیری می نمایند و چه مقطع از برنامه مستقر؟

برای یاری به ساخت‌و‌ساز یک تجربه سازگار در هر دو نرم افزار ، کارایی نمایید لهجه بصری، سلسله مراتب، نظم و تجهیزات شبیه در هردو را رعایت فرمائید. اگر بخواهید از آیکون، لوگو و رنگبندی گوناگون به کارگیری فرمائید به شدت به مارک شما زخم وارد می گردد.

ارزیابی فرمائید که به چه شکل میتوانید به یوزرها اپ مستقر خویش در امر نرم‌افزار اینترنت خویش یادگرفتن دهید و آن ها را ترقیب نمایید تا از آن را به کارگیری نمایند. شما می‌توانید فعال‌ساز‌ی اینترنت نرم افزار خویش را به یوزرها اپ ساکن از روش به کار گیری بنر گرافیکی، ارسال پوش نوتیفیکیشن ویا از روش سایت آگهی فرمایید. همینطور می‌توانید از رسانه های اجتماعی، پست الکرونیکی، و تبلیغات مبلغی برای انتقال پیام خویش استعمال نمایید.

همینطور بایستی به نوع تجربه ای را که می‌خواهید یوزرها شما در هر پلتفرم داشته باشند نیز بیاندیشید. در حیث بگیرید یک استفاده کننده عملکرد نماید تا نرم‌افزار اینترنت را بر روی گوشی خویش گشوده نماید. چه اتفاقی می افتد؟ آیا استفاده کننده را بدون چاره به دانلود اپ ساکن میکنید؟ آیا شما یک تجربه بدون نقص و ریسپانسیو و سازگار با تلفن همراه به آن ها ارائه میکنید؟ یا این که صرفا بخشی از این تجربه را برای تشویق آن ها به دانلود نرم‌افزار مستقر مهیا میکنید.

معماری و امنیت اینترنت برنامه
درصورتی که تا قبل از این معماری مقر داده خویش را برای اپ ساکن خویش بدرستی و بدون نقص انجام داده باشید، بایستی تجزیه و ارزیابی فرمائید که چه طور اضافه شدن اپ اینترنت ممکن میباشد بر همت آن تاثیر بگذارد. ممکن میباشد بدون چاره گردید تغییراتی را انجام دهید. افزودن یک برنامه اینترنت معضل های اختصاصی خویش را بههمراه می‌آورد. درباره‌ی چگونگی ساخت و ساز و ذخیره هر رکورد در دیتا بیس تصور کنید، رمزگذاری و امنیت کدها و داده ها، وسعت تراکنش های سرور و شرایط منابع خویش را محاسبه نمایید.

شما همینطور می بایست در خصوص فضای میزبانی نرم افزار اینترنت نو خویش تصمیم گیری فرمایید. مخارج میزبانی می‌تواند به طور همزمان با رویش مقر داده شما ارتقاء یابد.

از پروتکل SSL برای اطمینان از امنیت ترافیک اینترنت نرم افزار استعمال نمائید. اطمینان نتیجه ها نمایید که هرگونه راههای نفوذ و جراحت پذیری امنیتی را چک، شناسایی و حل و فصل نموده اید.

اطمینان نتایج فرمایید که با ارتقا توشه سرور، مشکلی پیش نمی آید و سرور بدرستی فعالیت می نماید. به عنوان مثال، شما میتوانید پیش از فعال‌سازی مشابه سازی 10،000 استفاده کننده هم زمان در نرم‌افزار اینترنت خویش انجام دهید. در شرایطی که این استدلال ها را به اعتنا انجام ندهید یوزرها خویش را به گذر زمان از دست میدهید چون نتوانسته اید منابع خویش را بدرستی مدیر کنید.

یادداشت آخرین

برای افزودن یک برنامه اینترنت زمانیکه یک نرم‌افزار ساکن فعال وجود دارااست عمل سادگی وجود ندارد. خیر فقط می بایست جزئیات متعددی را در حیث بگیرید بلکه می بایست برای آن‌ها پباده سازی مختلف داشته باشید. شما می بایست تصمیم بگیرید که چه‌گونه میخواهید یوزرها در هر دو نرم‌افزار با هم رابطه برقرار نمایند و چه طور این انتقال را را انجام دهید. افزودن یک نرم افزار اینترنت بر روی معماری داده های شما تاثیرمی گذارد و موجب ساخت نگرانی های تازه امنیتی و سازش می‌گردد. با وجود مجموع این معضل ها، افزودن یک نرم‌افزار اینترنت می‌تواند شایسته ترین شیوه برای دسترسی به یوزرها نو، تعامل بیشتر با یوزرها فعلی و توسعه کسب و عمل شما باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


درین نوشته ی علمی اینجانب قصد دارم شیوه صحیح   طراحی اپلیکیشن   با گویش جاوا را به شما فراگیری دهم. این نحوه از شایسته ترین متدهای فراگیری قدم به قدم نرم افزار نویسی اندروید بوده و در عالم هواداران اکثری دارااست.
از مزیت های این شیوه آن میباشد که نیاز به هیچ سیرتکامل پیش نیاز خاصی نداشته و هر کسی با هر سطح از علم کامپیوتر می تواند از آن به کار گیری نماید.

 

این متد در زمان های تخصصی جاوا اندروید آکادمی آمانج نیز پیاده سازی میگردد.

 

در شرایطی که بخواهیم به تعدادی سال پیش برگردیم با‌یقین یکی وسیع ترین ایرادات برنامه نویس ها عدم دسترسی به منابع یادگیری برای بهبود علم اپلیکیشن نویسی و همینطور رفع ایرادات و سوال های خویش درین حوزه بود. در کنار این دو اختلال خیر چندان کوچک، نبود گوشه و کنار های توسعه و گسترش اپلیکیشن از عواملی بود که خیلی ها را از مسیر ورود به دنیای اپ نویسی به دور می کرد.
خب این قضیه چه ارتباطی با توسعه و گسترش و پباده سازی برنامه های اندروید داراست؟
شرایط فعلی با هم خوا هیم روئت کرد؛
در قبلی برای توسعه و گسترش برنامه های اندروید نیاز بود تا یه خرده با لهجه جاوا آشنا باشیم و از ابزار ساختی به نام maven برای پباده سازی نرم افزار متبوع خویش استعمال کنیم.
البته هم اکنون…
ما می بایست علاوه بر احاطه بر گویش نرم‌افزار نویسی جاوا، با فضا اندروید، مفاهیم UI/UX، الگوهای پباده سازی، تایپ کردن آزمایش اپلیکیشن، کتابخانه های گوناگون و یکسری مضمون‌ و ابزار دیگر آشنا باشیم.
این مورد ها حتما منجر طولانی شدن دوران یادگیری اپ نویسی جاوا اندروید شده‌است مخصوصا در شرایطی که فارغ از نظم و ترتیب اصولی به دانشجو یان یادگرفتن داده خواهد شد و یا این که دانشجو فارغ از درک کردن قدم های مهم یادگیری جاوا اندروید وارد این مسیر گردد.

در حالتی که اینجانب تمایل به یادگیری جاوا اندروید داشته باشم بایستی چه فعالیت کنم؟

درین نوشته‌ی علمی اینجانب قصد دارم شمارا دقیقا به راهی که می بایست آن را طی فرمائید ارشاد کنم. پس فارغ از فوت وقت برویم سراغ طی کردن فرآیند:

 

آنچه در‌این نوشته خوا‌هیم داشت

قدم اولیه: یادگیری و شناخت با گویش نرم افزار نویسی (جاوا)
قدم دوم: شناخت با شئ گرایی و دک عمیق نسبت به آن
قدم سوم: کامل شدن علم جاوا با دقت بر ضوابط شی گرایی
قدم چهارم: پباده سازی رابط کاربری و material design compounent
قدم پنجم: فعالیت با لیست ها و اکران لیستی داده ها
قدم ششم: شناخت با ذخیره سازی
قدم هفتم: اتصال به سرور در نرم افزار نویسی اندروید
قدم هشتم: شناخت با خدمات در اندروید
قدم نهم: فعالیت با کتابخانه های کاربردی
توده بندی
تالیف کننده
علی سخا
قدم نخستین: یادگیری و شناخت با گویش اپ نویسی (جاوا)
در شرایطی که تصمیم دارید به طور تخصصی به توسعه و گسترش و پباده سازی نرم افزار‌های اندروید بپردازید، به مشا سفارش می کنم در بالا با گویش جاوا کاملا آشنا گردید چراکه سنگ بنای طی کردن روند بعدی به طبع یادگیری و احاطه به جاوا تحت عنوان شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی اندروید می باشد. چرا جاوا؟

 

 

یک کدام از پیش نیاز های یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید شناخت با مفاهیم شی گرایی (که به‌دنبال به آن خوا‌هیم پرداخت) میباشد. جاوا ذاتا یک گویش شی گرا بوده و شما در آن به مکان مشغول شدن با توابع و متغیرهای خیر چندان راحت به طور بدون واسطه با OBJECTها در رابطه خواهید بود.

مزیت کدنویسی به طریق شی گرا چه می باشد؟
درین شیوه مدیر و مراقبت کدها برای شما بسیار ریلکس خیس بوده و بازه کدنویسی شما نیز به شیوه دیده گیری کاهش پیدا می نماید. همینطور شما میتوانید از کدهای خویش در پروژه های دیگر نیز استعمال کرده و وسعت عمل خویش را به صورت قابل توجهی گشوده کاهش دهید.
در‌این نصیب شما همینطور می بایست با مفاهیم مشترک در مجموع لهجه های اپلیکیشن نویسی که دربرگیرنده مورد ها ذیل میباشد آشنا گردید:

آرایه ها
متغیر ها
توابع
اشیاء و کلاس ها
رینگ ها
متدها و …

نکته: چنانچه شما از گذشته علم نرم‌افزار نویسی نداشته باشید شاید این مفاهیم در صدر یه خرده شما‌را سرگردان نماید البته این یه هیچ وجه خلل بزرگی وجود ندارد چذا که در قدم های بعدی شما به خیر و خوبی روش فعالیت و پیاده سازی این مفاهیم کاربرد هرمورد رادر قابل انعطاف افزارهای حقیقی یاد خواهید گرفت.

 

قدم دوم: شناخت با شئ گرایی و دک عمیق نسبت به آن
در حالتی‌که بخواهم به صورت خلاصه و معمولی به تعریف و تمجید اپلیکیشن نویسی شئ گرا بپردازم بایستی به شما بیان کنم که درین لهجه ها، نرم‌افزار ما به شیئ گرایش پیدا می‌نماید.

یعنی چه …

این بدان شکل میباشد که اطلاعات و توابعی که برای این اطلاعات مندرج میباشد در قالبی به نام شئ در کنار یکدیگر قرار می گیرند و نسبت به فضای بیرون از نرم‌افزار کلاس بندی می گردند، این آیتم خیر صرفا کدنویسی شمارا کاهش میدهد بلکه منجر میگردد توابع بیرونی بر کلاس های شما و داده های داخل شئ شما هیچ تاثیری نداشته باشند.
در‌این مرحله شما همینطور می بایست به مطالعه کلاس ها، مختصات و خلق و خوی، پکیج ها، مدیر فولدر ها در یک نرم افزار جاوا، اخلاق اپلیکیشن در حین اجرا پرداخته و به مجموع این مفاهیم مسلط گردید.

 

قدم سوم: کامل شدن علم جاوا با دقت بر مقررات شی گرایی
در‌این بخش شما بایستی با مهم‌ترین خصوصیت های شئ گرایی که مشتمل بر موردها تحت میباشد آشنا گردید:

وراثت (Inheritance)
چندریختی (Polymorphism)
انتزاع یا این که تجرید (Abstraction)
کپسوله سازی (Encapsulation)
Java Statics
Java Interface
InnerClass and NestedClass
Java Generics

این مفاهیم به جهت گستردگی و پراکندگی در مقاله ها بعدی کاملا برای شما توضیح داده گردد. این نصیب را ما در کلاس های جاوا اندروید آکادمی آمانج به طور پروژه محور به دانشجو ها یادگرفتن می‌دهیم.

 

قدم چهارم: پباده سازی رابط کاربری و material design compounent
در پیشین مبحث UI خیلی در نرم‌افزار نویسی اندروید مطرح نبود اما با پیشرفت تکنولوژی و توسعه و گسترش اپلیکیشن ها در همه مسئله ها و در فیض بالارفتن رقابت در حوزه نرم افزار های اندروید این مسئله رده خودش را در حوزه اپلیکیشن نویسی اپ ها نیز پیدا کرد.

ممکن میباشد که‌این پرسش برای شما پیش بیاید که UI چه می‌باشد؟


رابط کاربری یا این که UI مخفف User Interface می‌باشد. در واقع UI موجب بهبود تعامل سیستم ما با مخاطب میگردد، UI در کل بعدها معاش غیردیجیتال و دیجیتال از تارنما ها تا اپلیکیشن، اپ ها و… وجود داراست.
می قدرت اذعان کرد هر ابزاری که ما با آن عمل می‌کنیم یک بعد از آن UI در آن پنهان میباشد. امروزه بهبود رابط کاربری یکی‌از اصلی ترین مباحث در دنیای دیجیتال است و موسسه ها پهناور معمولا در‌پی استخدام متخصصان درین حوزه می باشند.
درین بخش شما بایستی موردها پایین را به اعتنا مطالعه کرده و کاربرد هرمورد را به خیر و خوبی متوجه گردید:

عمل با Contained, Outline , Text Button
فعالیت با Floating Action Button
فعالیت با نوار ابزار (Toolbar)
اضافه کردن منو به نوار ابزار (Popup menu items)
سفارشی سازی نوار ابزار
آیکن ها در نوار ابزار
افزودن Click and Action Listener به نوار ابزار
به دست آوردن ورودی از مخاطب TextInputLayout
به کار گیری از کلیه خصوصیت های ویو ها
ایجاد شمارنده کاراکتر
شناخت با Navigation Drawer
ساخت‌و‌ساز و افزودن مورد
کامل شدن و اکران
سفارشی سازی Navigation Drawer

 

قدم پنجم: عمل با لیست ها و اکران لیستی داده ها
قدم پنجم از یادگیری گویش اپلیکیشن نویسی اندروید بایستی به شناخت و فعالیت با لیست ها تخصیص یابد. لیست ها اساسا نوعی تیم میباشند و میتوانند هر نوع داده یا این که فن ای را در خویش داشته باشند.


درین نصیب شما بایستی با موردها پایین کاملا آشنا گردید:

به کارگیری از ListView
شناخت با Recyclerview
ساخت‌و‌ساز Recyclerview
شناخت با معنی Adapter برای لیست ها
ایجاد CardView
سفارشی سازی CardView
شیوه به کار گیری از CardView
حذف و افزودن مورد ها
کارتون در RecyclerView
تکنیک های ارتقاء سرعت RecyclerView

 

قدم ششم: شناخت با ذخیره سازی
اندروید امکان این را دارااست تا داده های نرم افزار را در سیستم هایی نظیر فولدر ذخیره سازی نماید. اصولا اپلیکیشن های اندرویدی به ازای هر برنامه یک فولدر data/application package تولید می‌نمایند.
اندروید برای ذخیره سازی اطلاعات در سیستم به صورت معمول از طریق های ذیل پیروی می‌نماید:

Files: این یکی‌از طرز های دیرین ذخیره سازی داده ها میباشد و با آن می اقتدار اطلاعات را در فولدر ذخیره کرده و بروز رسانی نمود.

Preferences: اندروید به شما همینطور این قابلیت و امکان را می‌دهدتا داده ها مرتبط با پیکربندی انتخابی را به طور کلید-مقدار ذخیره سازی نمایید.

SQLite database: در‌این شیوه شما می‌توانید مثال یا این که ورژن های جانور از دیتابیس SQLlite که حمل کننده داده ها نرم‌افزار میباشد را در سیستم فولدر ذخیره فرمائید.

 

این موردها کلیتی از مراحل ذخیره سازی در جاوا میباشد البته شما بایستی در‌این نصیب به مباحث تحت با تمرین مسلط گردید:

به کار گیری Shared Preferences
شناخت با SQLiteOpenHelper
پیاده سازی دیتابیس Sqlite
تولید جداول و لیست های متفاوت
شناخت با قابل انعطاف افزارهای رئیس Sqlite
اضافه کردن داده ها به دیتابیس
دستکاری داده ها در دیتابیس
حذف داده ها از دیتابیس
اکران داده ها از دیتابیس
یادگرفتن فعالیت با Room Architecture Component
انجام مجموع عملیات های عمل با داده در Room

 

قدم هفتم: اتصال به سرور در نرم‌افزار نویسی اندروید
در‌این نصیب شما می بایست با معنی Api، سرور، کلاینت، طریق عمل پروتوکل ها، رابطه با سرورها آشنا گردیده و بعد از آن به یادگیری جزئییات پایین بپردازید:

شناخت مفاهیم در RestApi
شناخت با داده های جی سان (Json Data Format)
Get Request
Post Request
MultiPart and Json Body
تبدیل جی سان به سبک های جاوا
به کار گیری از کتابخانه ‌ GSON
استعمال از کتابخانه Retrofit و انجام کلیه درخواست ها

 

قدم هشتم: شناخت با خدمات در اندروید
در اپلیکیشن نویسی و گسترش اپ های اندرویدی، ما برای پردازش های طولانی یا این که عملیات هایی که در دورنما فعالیتی دیگر همچنان در اکنون اجرا میباشند از کامپوننتی به نام خدمت استعمال می کنیم.
خدمات هیج ارتباطی با رابط کاربری نداشته و دور از دیده مخاطب به کار خویش ادامخ میدهند.
در‌این قسمت شما می بایست با مفاهیم تحت آشنا گردید:

مضمون‌ Thread یا این که نخ
مضمون‌ پردازش Process
معنا Worker, Main Thread
شناخت با BoundService
شناخت با IntentServices
به کارگیری از WorkerManger Architecture Component
افزودن workerManager به نرم‌افزار
در دست گرفتن ورودی و خروجی WorkerManager
در دست گرفتن انجام شغل های به طور زنجیره ایی (Chain your work)
در اختیار گرفتن حالت شغل های درحال انجام (background task status)
انجام عمل در موقعیت خاص (Work Constraints)

 

قدم نهم: فعالیت با کتابخانه های کاربردی
درین قسمت شما بایستی با کتابخانه های ذیل آشنا گردید ( در مقاله‌ها بعدی مسلما راجع به شایسته ترین کتابخانه های اندروید با شما سخن کرده و به محاسبه هر مورد خوا‌هیم پرداخت.)

Glide
Gson
Calligraphy
ImageSlider
io.realm
بعد مباحث ذیل نیز بایستی گزینه اعتنا شما قرار بگیرد:
فعالیت با نمودار ها به طور اجمالی MpChart
عمل با نقشه به صروت اجمالی MapBox
پرداخت انلاین Zarinpal
Chrome Custom Tab
DataBinding

 

عده بندی
با ظهور و توسعه تلفن همراه های هوشمند به خصوص موبایل های اندرویدی بازار تازه و بزرگی برای برنامه نویس ها و متخصصان کامپیوتر ساخت شد. به‌تدریج با ارتقا کاربرد این دست از تلفن های همدم، نیاز به قابل انعطاف افزارهای گوناگون اندروید روز آپدیت عظیم خیس شد و اپلیکیشن نویسی اندروید را به یکی‌از پردرامد ترین و دوست داستنی ترین شاخه های اپ نویسی تبدیل کرد.
شما برای یادگرفتن نرم‌افزار نویسی جاوا اندروید نیاز به یک مسیر منطقی و تماما آزمایش گردیده دارید. ما درین نوشته‌ی علمی کوشش کردیم ۹ گام مهم برای یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید با لهجه جاوا را برای شما کاملا شرح دهیم.
اما این آیتم لازم به ذکر می باشد که ما در کلاس های حضوری و غیر حضورری نرم افزار نویسی جاوا اندروید تماما بر اساس این شیوه و با ارائه پروژه های عملی و انجام مرحله به مرحله آن شما‌را در مسیر تبدیل شدن به یک کارشناس نرم‌افزار نویسی اندروید ملازمت خوا هیم کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


می قدرت ذکر داشت که بعداز سعی و قابلیت و امکان های برنامه،  طراحی اپلیکیشن  رنگ مهمترین جنبه در پباده سازی نرم‌افزار است. تعامل بشر و کامپیوتر بر پایه ی عنصرها رابط کاربری شکل می پذیرد و رنگ نقش حیاتی درین تعاملات ایفا می نماید. رنگ به مخاطب در راستای مشاهده و تعبیروتفسیر محتوای نرم‌افزار، تعامل با موادتشکیل دهنده مطلوب و ادراک عملیات کمک می‌رساند. هر نرم افزار از یک طرح رنگی مختص به خویش به کار گیری می نماید و یک رنگ نخستین برای قسمت های مهم آن گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد.

در پباده سازی برنامه تازه، تعیین طرح رنگی که کارایی نیکی را به اکران گذارد، عمل چندان راحتی وجود ندارد، به دلیل آن که تعداد بیشماری مخلوط رنگ ممکن در دسترس شماست. در‌این مقاله به مهمترین نکات در رابطه با اشکال طرح های رنگی (تک رنگ، شبیه، کامل کننده)، مخلوط های رنگی کاستوم که مبتنی بر الگوی خاص وجود ندارد و طرز تعیین رنگ ها و کانتراست ها برای اپ که از امکان به کارگیری نیز پشتیبانی نماید، پرداخته شود.

طرز گزینش یک طرح رنگی تاثیرگذار

در تولید طرح رنگی می بایست دست اندرکاران زیادی را مد لحاظ قرار اعطا کرد که می شود به رنگ های مارک و مخلوط های رنگی مطلوب اشاره نمود.

 

چه تعداد رنگ را می بایست گزینه به کار گیری در اختیار بگذاریم؟

نگهداری آسانی ادغام های رنگ به شما امداد می نماید تا تجربه کاربری برنامه را بهبود ببخشید. معمولا طرح رنگی بی آلایش برای دیده خوشایندتر بوده و فهم محتوا از سوی مخاطب را نیز تسهیل می‌بخشد. از سوی دیگر، به کار گیری از رنگ های زیاد در قسمت های متفاوت موجب نامرتب شدن بیش تر از حد پباده سازی میشود.

در مطالعه انجام شده از سوی دانش گاه تورنتو که در رابطه با طرز استعمال اشخاص از Adobe Color CC است، معین شد که عموم ترجیح می‌دهند از مخلوط های رنگی بی آلایش که مبتنی بر صرفا دو یا این که سه رنگ میباشد استعمال نمایند.

شیوه ایجاد طرح رنگی

البته طریق گزینش همین دو یا این که سه رنگ چه طور میباشد؟ دایره رنگی دراین باره به امداد شما خواهد آمد. چندین استاندارد طرح رنگی پیش فرض وجود داراست که ساخت‌و‌ساز طرح های تازه را معمولی خیس می نماید و اشخاص تازه کار میتوانند از آنان به کارگیری نمایند.

تک رنگ

طرح های تک رنگ معمولی ترین طرح های رنگی میباشند و هر رنگی از رنگ شالوده شبیه گرفته می‌گردد. تک رنگ ها به خیر در کنار هم قرار میگیرند و افکت وقار بخشی را ساخت و ساز می نمایند.

 

طرح های تک رنگ برای دیده نیز خوشایند می باشند، مخصوصا در صورتیکه از رنگ های آبی‌رنگ و سبز نیز در آن‌ها استعمال شود. همانگونه که مشاهده می‌کنید این طرح رنگی ظواهر پاک و زیبایی دارااست.

 

 

رنگ های شبیه

طرح های رنگی شبیه از رنگ های مربوط به هم ساخته می گردند و این رنگ ها تمایز چندانی با یکدیگر ندارند، یک رنگ تحت عنوان رنگ پیروز مستعمل و مابقی رنگ ها جهت مالامال کردن طرح آیتم استعمال قرار می‌گیرد.

 

تولید این طرح نسبتا بی آلایش میباشد، ولی می بایست در تعیین رنگ های گزینه به کارگیری محتاطانه و با تمرکز کار فرمائید. از جمله Clear که یک نرم‌افزار to-do میباشد، از رنگ های شبیه برای حق تقدم بندی تیم وظایف کنونی به طور بصری به کار گیری نموده است.

 

 

Calm نیز یک نرم‌افزار مدیتیشن هست و از رنگ های شبیه آبی رنگ و سبز جهت امداد به یوزرها برای آهسته شدن فایده گرفته میباشد.

 

 

رنگ های تکمیل کننده

رنگ های کامل کننده رنگ های ضد‌و‌نقیض می‌باشند و اختلاف رنگ فی مابین آن ها بسیار زیاد میباشد و می اقتدار از آنان جهت جلب اعتنا مخاطب بهره مند شد. هنگام استعمال از طرح رنگی کامل کننده، می بایست یک رنگ پیروز را تعیین کرده و رنگ های تکمیل کننده آن را آیتم به کار گیری قرار دهید. مثلا در‌صورتی‌که از سایه های رنگی متفاوت سبز مستعمل، پاره ای رنگ قرمز رنگ بین این رنگ های سبز ظواهر نیکی خواهد داشت.

 

اما در گزینش رنگ های تکمیل کننده نیز می بایست به اعتنا کار کرد چرا‌که بعضی وقت ها خطا در گزینش رنگ های تکمیل کننده، به جنبه بصری محتوا جراحت می‌رساند.

 

طرح های رنگی کاستوم

خلاف تصور برخی از اشخاص، ساخت‌و‌ساز طرح های رنگی کاستوم فعالیت چندان پیچیده ای وجود ندارد. اضافه کردن یک رنگ پر‌نور و زنده به یک پالت رنگی خنثی یکی‌از بی آلایش ترین طرح های رنگی قابل ساخت‌و‌ساز میباشد.

 

مثلا در دراپ جعبه از مورد سفیدرنگ و رنگ طوسی مصرف شده و رنگ آبی رنگ نیز در بعضا از بخش های آن به چشم می‌خورد.

 

به کار گیری از Adobe Color CC جهت تسهیل عملیات گزینش رنگ

Adobe Color CC که در پیشین با اسم Kuler شناخته گردیده بود، گزینش رنگ را بسیار بی آلایش می نماید. هر رنگ در پالت را می شود به طور جدا از هم تغییر و تحول اعطا کرد یا این که آن را تحت عنوان رنگ اساسی گزینش کرد، همه عملیات فقط با یکسری کلیک شکل می پذیرد.

 

می اقتدار پالت ها را ذخیره سازی و مستقیما آن‌ها را به کتابخانه اضافه کرد. علاوه بر این، یکسری طرح رنگی بسیار خوب نیز بوسیله اعضای انجمن تشکیل‌شده و برای استارت عمل می‌توانید از آن ها استعمال نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()