نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن در حالتی‌که به عنوان یک بسط دهنده اپلیکیشن تازه شروع به کار فن ی ای کردید و در حین پروژه طراحی اپلیکیشن اندروید خود با نادرست های مکرری رو به رو می شوید و همین برهان نگران کننده سرعت کار شما‌را به شدت کاهش می دهد به شما سفارش می کنیم در‌این نوشته ی علمی با ما یاروهمدم باشید تا به مرور فاحش ترین خطاهای رایج در طراحی اپلیکیشن اندروید پرداخته و روش کارهایی دارای فایده در راستای بر طرف کردن آن‌ها ارائه نماییم.

محاسبه و باز بینی خطاهای رایج در در طراحی اپلیکیشن اندروید
خطای رایج 1: ActivityNotFoundException
این خطا از پاراگراف خطاهایی است که بسیاری از بسط دهندگان اپلیکیشن به وفور با آن عکس العمل میکنند و معمولا زمانی فیس می دهد که شما قصد باز کردن یک Activity دارید و این Activity در منیفست تعریف نشده می باشد.

در‌حالتی که بخواهیم به صورت تخصصی تر به توضیح این خطای رایج در طراحی اپلیکیشن اندروید بپردازیم می بایست بگوییم که خطای ActivityNotFoundException زمانی به شما نمایش داده میشود که فراخوانی startActivity (Intent) یا یکی نسخه های آن به دلیل اینکه Activity حاذق به اجرای Intent موردنظر نیست، شکست میخورد.

راهکار رفع خطای ActivityNotFoundException : فایل منیفست را باز کرده و مطمئن شوید که همه اکتیویتی های خود را تعریف و تمجید کرده اید و هر اکتیویتی را به صحت و با نام بی نقص کلاس یا یک نقطه به عنوان مخفف نام پکیج تعریف‌و‌تمجید کرده اید.
خطای رایج2 : ClassCastException
یکی از از سایر از خطاهای رایج در طراحی اپلیکیشن اندروید خطای ClassCastException می باشد که به جاوا مربوط می گردد. این غلط معمولا وقتی چهره می‌دهد که بخواهیم عمل cast را به غلط انجام دهیم. برای مثال فرض فرمایید یک متغیر از مدل رشته می باشد و بخواهیم آن را با یک int جمع کنیم در چنین شرایطی بایستی شاهد خطایClassCastException باشیم .

راهکار رفع خطای ClassCastException : مکان این خطا را بوسیله Log Error پیدا کرده و cast را درست انجام دهید.
خطاهای رایج در طراحی اپلیکیشن اندروید

خطای رایج3: Error converting byte to dex
این غلط معمولا بعداز به روزرسانی پروژه build.gradle چهره می دهد.

راهکار رفع خطای Error converting byte to dex : برای رفع این نادرست توصیه می کنیم در آغاز پروژه را Clean و سپس Rebuild کنید. در صورتی‌که درست نشد به package name کلاس مورد نظر را ارزیابی نمائید که مانند package name در پوشه Manifest باشد
خطای رایج4: INSTALL_FAILED_INSUFFICIENT_STORAGE
این خطا نشان دهنده عدم فضای ذخیره کافی روی دستگاهی می باشد که قصد دارید اپلیکیشن خود را روی آن اجرا فرمائید.

راهکار رفع خطای INSTALL_FAILED_INSUFFICIENT_STORAGE: معمولا راه اندازی مجدد دستگاه منوط به رعایت یک‌سری نکته میتواند راه‌حل ساز حل نقص‌ باشد. در صورتیکه از دیوایس مجازی به کارگیری می کنید، آنرا ببندید، آن گاه AVD Manager را باز نمایید و دیوایس مورد نظر خود را پیدا کرده و مورد Edit را بزنید، بعد مورد Show Advanced Settings را بزنید و آیتم Memory and Storage را پیدا نمائید، و میزان خیال و خاطر این دیوایس را افزایش دهید.
در شرایطی‌که از یک گوشی یا هر سیرتکامل اسمارت فون به کار گیری می‌کنید، مقداری حافظه با پاک کردن مواردی اضافی تولید نمائید.
خطای رایج 5: NullPointerException
به جرعت می توان بیان کرد شناخته شده ترین غلط در طراحی اپلیکیشن اندروید در بین توسعه دهندگان خطای NullPointerException است. این اشتباه وقتی اتفاق می افتد که شما به یک شی که جان دار نیست ارجاع می دهید.

راهکار رفع خطای NullPointerException : برای رفع این نقص‌ کافیست علت تولید exception را یافته و در صدد ترمیم آن بیایید



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن یکی از قابلیت و امکان های تلگرام به کار گیری از یک اکانت بر روی تعدادی دستگاه متفاوت میباشد . که‌این خصوصیت یک مزیت برای این پیام رسان به حساب آورده می شود، اما با استعمال از این قابلیت و امکان امکان هک اکانت شما بخش اعظم میشود . ولی شما با فعال کردن احراز نام و نشان دو تراز ای قابلیت هک را از میان ببرید .

احراز
نام و نشان دو تراز ای تلگرام (two step verification) فعال کردن احراز نام و نشان دو تراز ای تلگرام مضاعف سهل وآسان می‌باشد و صرفا در تعدادی دقیقه میتوانید انجام دهید .
ولی آنچه ممکن می باشد برای شما حیاتی باشد این پباده سازی نرم افزار میباشد که به طورکلی، به چه شکل می اقتدار احراز نام‌و‌نشان دو تراز ای تلگرام را فعال کرد و چه طور می‌توانیم امنیت اکانت خویش را ارتقاء دهیم؟ برای جواب به‌این سوال، گذشته از هرچیز بایستی بدانید انگیزه از تایید دو تراز ای تلگرام چه می‌باشد؟

انگیزه از این کار این هست که برای ساخت اکانت خود در دستگاه دیگری، علاوه بر کدی که تلگرام از روش اس ام اس ارسال می‌نماید، شما باید برای فعال‌ساز‌ی حساب کاربری خود یک راز عبور دومی را نیز وارد نمائید . به عبارت بی آلایش خیس، در احراز نام و نشان دو مرحله ای تلگرام، برای فعال کردن اکانت خود به دو کد متعدد نیاز دارید که یکی این کد ها بوسیله تلگرام و از روش اس ام اس برای شما ارسال میشود و دیگری بوسیله خود شما تهیه می‌گردد .

کد تایید تلگرام دو مرحله ای دقیقا مشابه تهیه گذز واژه برای تلفن همراه تلفن یا کامپیوترتان است و شما باید خوتان این رمز عبور را انتخاب نمائید و درحافظه خویش نگه دارید .


مقاله
پیشنهادی: چه‌طور بفهمیم کسی به حساب تلگرام ما دسترسی داراست؟ چه‌گونه
این احراز نام‌و‌نشان دو تراز ای منجر ارتقاء امنیت حساب تلگرام می گردد؟ برای پاسخ به‌این سوال، ما از یک نمونه ساده به کارگیری میکنیم . فرض فرمائید تلفن همراه خود را در جایی قرار دهید که شخصی در آنجا به موبایل شما دسترسی داشته باشد . فعلا وی میتواند با نصب برنامه تلگرام روی تلفن یار خویش و وارد کردن شماره موبایل تلفن شما، به اکانت شما دسترسی پیدا کند و در واقع غالب به هک حساب کاربری شما شده میباشد . زیرا آن گاه از ساخت یک حساب برای شما یک راز 5 رقمی به وسیله تلگرام ارسال میشود و که در اعلان تلفن شما نشان داده میشود، و هکر قادر است آن را مشاهده نماید . براین اساس، او برنده گردیده است که تلگرام شمارا هک نماید .


در حالتی‌که تایید دو تراز ای تلگرام را فعال نمائید، هکر برای نصب اکانت کاربری شما، می بایست یک کد دیگر را هم وارد نماید، که فقط شما از آن کد اطلاع دارید . بنابراین قابلیت و امکان هک تلکرام شما دیگر نیست . شما می‌توانید با چندین سطح بی آلایش، قابلیت و امکان هک اکانت خود را ازبین ببرید .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی
 طراحی اپلیكیشن گزینش شغل برنامه نویسی مبتنی بر عشق نه درآمدزایی

همان طور که در شروع نوشته‌ی علمی بیان کردیم، برنامه نویس ها بزرگ از روی عشق و علاقه وارد این فعالیت شده اند. اگر نگاهی به زندگی آنان بیندازید، متوجه خواهید شد که معمولا از سن نادر و از شدت عشق و علاقه مقدمه به برنامه نویسی کرده اند. به عنوان مثال بیل گیتس در ۱۳ سالگی اولین برنامه خود را نوشت. پس باید اعتنا فرمائید که ماهیت برنامه نویسی به شکلی می باشد که می بایست با عشق و علاقه وارد آن شد.
عشق خالی هم مشکلی را حل نمی کند و بایستی در مسیر قرار بگیرید تا ببینید این عشق چقدر جدی است. معمولا بعضی از افراد پایین تاثیر پیروزی های مالی و شرایط اجتماعی برنامه نویسانی مانند مارک زاکربرگ، بیل گیتس و غیره وارد این حوزه می شوند بعداز عصر کوتاهی هنگام مواجه با بحران های مختلف متوجه می گردند که آنقدرها هم برنامه نویسی را دوست ندارند.
پس آموزش برنامه نویسی قبلی از هر چیز در قلب آدم کلید می‌خورد، بعد از آن به مغز رسیده و در نهایت از طریق کیبرد اجرا میگردد.
گروهی هم می‌باشند که برنامه نویسی را به عنوان یک شغل با کلاس یا کسب و کاری شیک میشناسند. این دیدگاه نادرست بوده و صرفا نباید با چنین نحوه فکری آینده کاری خود را بسازید.
پباده سازی اپلیكیشن

تعیین لهجه برنامه نویسی بر عشق و علاقه مهمترین گام برد در برنامه نویسی


انتخاب بستر برنامه نویسی برای آغاز به یادگیری برنامه نویسی
وقتی که مطمئن شدید که می خواهید با دل و جان و عشق و علاقه وقت خود را صرف یادگیری برنامه نویسی کنید، کافی است که گزینش فرمایید، در چه مورد ای میخواهید برنامه نویسی را خاطر بگیرید. بستر های برنامه نویسی تا کنون به سه سیرتکامل تقسیم شده اند

برنامه نویسی دسکتاپ
برنامه نویسی زیر وب
برنامه نویسی موبایل
فعلا هرمورد از این موردها را به اختصار توضیح می دهیم.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیكیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن 


پباده سازی نرم افزار

بدون شک شما هم تعداد زیادی از اشکال اپلیکیشن ها را بر روی موبایل موبایل یا تبلت تان نصب کرده اید. حقیقتا به کار گیری از این برنامه ها زندگی روزمره ما را بسیار عادی کرده اند و سوراخ آنان و برگشتن به روزهایی که هنوز استعمال از موبایل های هوشمند فراگیر نبود، غیر قابل تصور می باشد.

استعمال از اپلیکیشن ها از همان ساعتها نخستین صبح آغاز میشود. هنگامی که با صدای ساعت گوشی خود بیدار می شویم و با نگاه کردن به برنامه تقویم، تاریخ روز و قرارهای مهم را باز بینی می‌کنیم. در زمان روز بارها برای پرداخت ها و عملیات بانکی، محاسبات عادی و پیچیده ریاضی، برقراری ارتباط با بقیه افراد، پیشنهاد غذا، تاکسی و بخش اعظمی خدمات دیگر، به گوشی خود سر می زنیم.

شناخت مورد های مختلف تولید اپلیکیشن به امداد افرادی خواهد آمد که میخواهند تا اپلیکیشنی ساخت نموده و با استعمال از آن به درآمد بیشتری برسند. در‌صورتی‌که مالک یک کسب و عمل خاص می‌باشید که مسلما به سراغ ارائه خدمات و معرفی رشته خود خواهید رفت اما درصورتی که در تلاش برای ساخت یک برنامه شخصی و تازه میباشید، بهتر می باشد تا در ابتدا با انواع اپلیکیشن ها آشنا شوید.

تعریف کلی اپلیکیشن
در‌حالتی که از شما بخواهند که تعدادی اپلیکیشن را مثال بزنید، صد رد صد به فکر نرم افزارهایی که بر روی گوشی خود نصب کرده اید، خواهید افتاد. تعریف و تمجید اپلیکیشن هم همین می باشد. یک اپلیکیشن به معنای نرم افزار و برنامه کاربردی می باشد که بر روی هر دستگاه پشتیبانی کننده از یک سیستم ادله مانند ویندوز فون، اندروید، IOS و … نصب می‌گردد و امکاناتی را برای صاحب دستگاه آماده مینماید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن 


همان گونه که تا قبل از این متوجه شدید، امروزه درصد قابل توجهی از یوزرها به صورت منظم از روش تلفن همراه خرید می‌کنند. براین اساس، توسعه و پباده سازی نرم افزار فروشگاهی و خرید آنلاین مزایای ذیل را برای شما به ارمغان خواهد آورد:

ارتقاء فروش و رشد مخاطبان. نرم افزار های خرید به صورت عمده برای بهبود منحنی فروش ساخت میگردند. خصوصیت های یگانه بازاریابی نرم افزار اذن می‌دهد تعداد مشتریان را با‌گاز ارتقاء یابد.
وفاداری مشتری. در صورتی یک نرم افزار خرید ایجاد نمائید، مزیت رقابتی بیشتری خواهید داشت. مشتری عادی شما مطلقا یک موبایل هوشمند داراست و به صورت فعال از آن استفاده میکند. بدین ترتیب، با سفارش به نصب یک نرم افزار موبایل، شما معاش مشتریان خویش را عادی خیس و بهتر می نمایید. علاوه بر این، شما می توانید از داده ها مرتبط با رفتار استفاده کننده در نرم افزار فروشگاهی خویش استعمال فرمائید تا بتوانید اجرو پاداش های شخصی، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه به مشتریان خویش را ارائه دهید. این همه سبب ساز به افزایش فاکتور وفاداری می شود.
فروش نو چنانچه شما متوجه گردید که چه طور یک نرم افزار مانند آمازون (و یا این که حتی بهتر) پباده سازی فرمائید، مشتریان شما مطلقا از تمام مزایای همیاری با شما تشکر خواهند کرد. و اولین خرید پیروز به دومی، سوم، و در غایت، خریدار عادی را به یک مشتری منظم تبدیل خواهد کرد.
بسط تعامل با مشتری. بخت دعوت به یک واقعه مهم، برای اولی هر کس یک نقد یا این که لحاظ در باب جنس شما ارائه دهد و یا این که اطلاع راجع به ورود یک فرآورده تازه به بازار، مواقعی هستند که مشتری شما دوست دارد و از آن لذت می‌برد. براین اساس نرم افزار فروشگاهی به شما یاری می‌کند که با مخاطبین خویش تعاملات بسیار نزدیکتری تولید نمایید.
seo فرآیندهای کسب و کار داخلی شما می بایست یک نرم افزار خرید برای رئیس کمپانی خویش با عملکرد (و هزینه کمتری) تولید نمائید. به ما اعتماد کنید، در شرایطی‌که یک نرم افزار در دست داشته باشید، وظیفه مدیریت و در دست گرفتن کارها بسیار معمولی خیس میشود.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحي اپليكيشن 

جدای از این کلام‌ها، در برخی مورد ها می‌اقتدار از Lua تحت عنوان یک گویش برنامه‌نویسی اصلی بهره مند شد و Corona SDK یک نمونه عالی میباشد. با Corona میتوانید برنامه‌هایی بی نیاز تولید نمائید که از Lua به کارگیری می‌نمایند و می‌قدرت آن‌ها‌را بر ویندوز، Mac، اندروید، iOS و حتی Apple TV و Android TV قرار بخشید. همینطور در آن ویژگی کسب درآمد به علاوه‌ یک محل بازار گسترده داراست که در آن میتوانید خصوصیت‌ها و پلاگین (Plugin) بخرید.
از Corona عمدتاً برای ساختن بازی استعمال می‌گردد (مانند Fun Run2 و HoPiko) ولی می‌اقتدار از آن برای ساختن برنامه‌های سرویس ها رفاهی و تجاری (مانند My Days و Quebec Tourism) بهره مند شد.

۷. گویش‌های C و ++C
گوگل برای ساختن برنامه‌های اندرویدی، دو ابزار برنامه نویسی ارائه میدهد: SDK که از Java استعمال می‌نماید و NDK که از گویش‌های مستقر مانند C و ++C استعمال می کند. به حافظه داشته باشید که نمی‌توانید تمام یک برنامه را با به کار گیری از C++ ،C و Java بسازید، بلکه گویش NDK به شما اذن می دهد تا یک کتابخانه مستقر ساخت فرمایید و امکان‌هایش را در کد Java به عمل ببرید.

در اکثر مواقع نیازی به به کارگیری از NDK نخواهید داشت. نباید از آن صرفا چرا که ترجیح می‌دهید به جای Java در C++/C کد بزنید استعمال فرمایید، بلکه لهجه NDK برای هنگامی میباشد که میخواهید به تحمیل از وظایف حسابگری سنگین، همت بیشتری خارج بکشید. همینطور به شما این قابلیت را میدهد تا در برنامه‌ خویش کتابخانه‌های C و یا این که ++C جای دهید.

ولی در غیر این چهره، بایستی هرگاه ممکن بود به Java توکل فرمایید. برنامه‌نویسی با به کارگیری از C++/C بسیار پیچیده‌خیس از Java میباشد و گاهی اوقات چیز متعددی از آن نمی‌گیرید.

چه گونه برنامه‌هایی می خواهید بسازید؟
برنامه‌های ذکر کرد‌وگو و پیام‌رسانی، بازی‌ها، ماشین‌اکانت‌ها، یادداشت‌ها، پخش موسیقی و… تعیین‌ها نامحدود می‌باشند! تمامی‌ آنان با به کارگیری از لهجه‌ها و قاب‌ورک‌های ذکر‌گردیده در صدر قابلیت‌پذیر می باشند. نیازی وجود ندارد که تمامی‌ آنان را خاطر بگیرید، صرفا آن‌هایی را خاطر بگیرید که برای انجام کارتان به آن نیاز دارید. در‌حالتی که می‌خواستید مهارت‌های خویش را بسط دهید، میتوانید زمانی که زمانش فرا می رسد آن را حافظه بگیرید.

همینطور ما به شما سفارش می کنیم مطالب روز مربوط به برنامه‌نویسی تلفن همراه همپا را مطالعه نمایید. این مقاله‌ها به شما امداد می نمایند تا ذهنیتی از این که «چه چیزی یک برنامه تلفن همراه یاروهمدم را پیروزی‌آمیز می‌نماید» به دست آورید و یاری مینماید تا از بعضی سختی ها، که به صورت حتم با آنها روبه‌رو میشوید، عبور نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحي اپليكيشن 
اخذ و نصب نرم افزار
۶ بهمن ۱۳۹۵دسته بندی ها برچسب ها

یادگرفتن اخذ و نصب نرم افزار درست شده بوسیله شما:
برای اخذ و نصب نرم افزار در مرحله نشر می‌توانید اسم نرم افزار خویش که در مرحله نخستین وارد نموده اید را تغییر‌و تحول دهید.

در‌این نصیب لازم میباشد برای توضیحات، توضیحاتی که معرف نرم افزار شما باشد را وارد فرمائید.

همینطور لغات کلیدی دارای ربط و گونه نرم افزار خویش را معین فرمائید.

اعتنا داشته باشید که متن توضیحات دست‌کم می بایست ۲۰۰ کاراکتر باشد.

نهایتا در مرحله پایان برای اخذ نرم افزار خویش بایستی بر روی دکمه اخذ نرم افزار کلیک فرمایید.
بعداز کلیک بر روی دکمه سبز رنگ در‌صورتی‌که که خطایی اخذ نکردید پیامی مطابق تصویر تحت اخذ می‌کنید و نرم افزار شما بعداز تعدادی دقیقه از روش پست الکرونیکی برای شما ارسال میشود و می‌توانید ورژن اندرویدی ارسال گردیده را بر روی تلفن همراه اندرویدی خویش دانلود و نصب نمایید.

 

دقت داشته باشید ، اگر که تصاویر کاغذ آغازین، برگه اصلی، آیکن و یا این که توضیحات نرم افزار را وارد نکرده باشید بعداز کلیک بر روی دکمه اخذ نرم افزار نادرست اخذ خواهید کرد و بعداز رفع غلط دوباره بایستی روی دکمه کلیک کنید.

 

شما در ورژن بدون پول فقط ورژن اندرویدی را میتوانید اخذ فرمائید و اعتنا داشته باشید که ورژن بدون پول دربرگیرنده تبلیغ اپ ساز در برگه آغازین نرم افزار میباشد و همینطور تعداد محدودی از تجهیزات اپ ساز به طور بدون‌پول قابل به کارگیری می باشند. در شرایطی که که بعداز آزمایش نرم افزار مجانی رغبت داشتید از تمام تجهیزات و امکان های اپ ساز برخوردار گردید بایستی یکی‌از بسته ها را خریداری فرمایید.

 

بسته متبوع خویش را از این نصیب گزینش فرمایید و بر روی دکمه پرداخت کلیک فرمایید. داده ها بیش تر در خصوص بسته ها را از اینجا میتوانید ملاحظه کنید. همینطور در شرایطی که که بسته iOS خریداری کرده باشید نرم افزار شما بعداز تکثیر در اپ استور قابل اخذ است.

 

فراگیری اخذ نرم افزار از روش پست الکرونیکی
بعد از حداکثر پنج دقیقه وارد پست الکرونیکی خویش گردید و در نصیب صندوق اخذ یا این که inbox و یا این که spam(هرزنامه) بر روی ایمیلی که از طرف اَپ ساز با تیتر پیوند دانلود نرم افزار آمده کلیک نمائید.

ورقه ای شبیه کاغذ ذیل را مشاهده می‌کنید.

 

 

بعد از آن بر روی پیوند دانلود فولدر نصبی اندروید که در تصویر بالا مشخص و معلوم شده‌است کلیک نمائید.

دقت فرمایید که فایلی که دانلود میشود با پسوند apk میباشد و صرفا بر روی دستگاه های اندرویدی نصب و اجرا می‌شود. پس در صورتی از ورژن دسکتاپ آدرس اینترنتی استعمال نموده اید لازم میباشد که فولدر را به تلفن همراه اندرویدی خویش انتقال دهید و عملیات نصب را آن جا ادامه دهید.

در تصویر تحت ما آدرس اینترنتی را از روش تلفن همراه گشوده کرده ایم.

 

 

بعد از کلیک بر روی دکمه دانلود پوشه نصبی اندروید با تصویر ذیل روبرو شدیم. می بایست درانتظار باشید تا دانلود به اتمام برسد.

 

 

 

فراگیری نصب نرم افزار:
درحال حاضر بایستی آیتم install یا این که نصب را گزینش نمائید.

 

بعد از آن در مرحله انتها با تصویر شبیه تصویر ذیل روبرو می شویم.

 

بعد از چندین ثانیه عملیات نصب به انتها میرسد و نرم افزار مهیا اجرا می‌گردد.

 

کافیست آیتم گشوده شدن یا این که open را گزینش نمائید تا نرم افزار اجرا شود.

حالا آیکنی که در هنگام ایجاد نرم افزار تعیین نموده اید را فی مابین آیکن نرم افزار های موبایل خویش مشاهده میکنید.

 

هر زمانبر روی آیکن نرم افزار کلیک کنید، بر روی موبایل اجرا می‌گردد.

 

در صورتیکه این مقاله رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:
TelegramWhatsAppLinkedInFacebookTwitter
تماس با ما
پیشنهاد نرم افزار

مهرناز



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

برای این که‌این نرم افزار مثال‌ای را مقیاس‌پذیر بکنیم، می بایست اینترنت‌سرور را از مقر داده جداگانه کنیم. براین اساس میتوانیم تعدادی گره نرم افزار داشته باشیم که سرور مقر داده مشترکی دارا هستند. این قدم در آغاز میباشد و با کاهش توشه اینترنت‌سرور، سبب بهبود اندکی در کارایی نرم افزار می‌گردد.
برای ساخت مقیاس‌پذیری اضافه می بایست مبادرت به پیاده‌سازی یک گوشه و کنار توزیع توشه برای مقر داده نیز بکنیم. در نوشته‌علمی «کلاستر تعدادی گره‌ای MySQL روی اوبونتو ۱۸.۰۴» به طریق پیاده‌سازی چنین کلاستری پرداخته‌ایم.
نگهداری یکپارچگی جلسه‌های یوزرهاهنگامی که نرم افزار از سرور مقر داده غیروابسته شد، میتوانیم روی خطاها خاصی که در پیاده‌سازی PHP موجود است، متمرکز شویم. در آغاز بایستی یک طریق برای مدیر گردهمایی‌های یوزرها دربین گره‌های متعدد پیداکنیم. پیرو یک سری رویه متفاوت برای این مراد باز‌بینی گردیده‌اند.

 طراحي اپليكيشن 

مقر‌های داده ارتباط‌ای و Filesystem های کانال‌ایاشخاص متعددی از این رویه برای ذخیره‌سازی داده‌های گرد هم آیی یوزرها در مقر‌های ارتباط‌ای مانند MySQL به کار گیری میکنند، چون پیاده‌سازی آن نسبتاً سهل وآسان میباشد. با این هم اکنون، این‌راه‌حل مطلوبیت متعددی ندارد، چون سربار متعددی بیشتر می‌نماید. این سربار ناشی از این حقیقت میباشد که برای هر درخواست می بایست عملیات تلاوت و تایپ کردن روی مقر داده رخ بگیرد و در موردها ترافیک بالا، مقر داده معمولاً اول بخشی میباشد که از عمل می‌ افتد.

به صورت شبیه به کار گیری از filesystem کانال‌ای نیز یک چاره میباشد که پیاده‌سازی سادگی داراست، زیرا مستلزم تولید تغییراتی در کد برنامه وجود ندارد. ولی filesystem کانال‌ای به جهت عملیات تلاوت/تایپ کردن کُند میباشد. زیرا در این زمینه نیز برای هر درخواست می بایست یک توشه عملیات تلاوت یا این که تایپ کردن چهره بگیرد و این قضیه تأثیری منفی روی همت نرم افزار دارااست.
جلسه‌های چسبنده (Sticky Sessions)گرد‌همایی‌های چسبنده در سرور توزیع توشه رئیس می گردند و مستلزم تولید هیچ تغییری در گره‌های نرم افزار نیستند و از این رو بی آلایش‌ترین نحوه برای رئیس جلسه‌های یوزرها محسوب می گردند. بنابراین سرور توزیع توشه کاربرانی که وارد اکانت کاربری خویش در نرم افزار گردیده‌اند را همواره به سرور یکسانی که داده ها گرد‌همایی در آن ذخیره شده‌است انتقال می دهد و براین اساس نیازی به اشتراک داده ها گرد هم آیی بین گره‌های متفاوت نیست.



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحي اپليكيشن 
به کار گیری از تلگرام این ایام رویش متعددی داشته میباشد بطوریکه کشور‌ایران در بالا کشورهای کاربر از تلگرام هست و بعد از آن ایالات متحده سکو دوم را دارااست.به کارگیری از شبکه های مردمی در دنیای مجازی سبب گردیده گرفتاری اشخاص برای نگهداری اطراف خصوصیشان ارتقا یابدیکی از این گرفتاری ها که بالاخره مدیران تلگرام تمایل به رفع آن گرفتند مخفی کردن عکس پروفایل بود.قابلیت و امکان نهفته کردن عکس اواتار تلگرام از اشخاص به تلگرام طولانی تر گردیده استبرای فعال نمودن آن می‌توانید به مورد پیکربندی تلگرام آن‌گاه privacy and security رفته و در‌این نصیب از مورد profile photo می‌توانید اشخاصی را که می‌خواهید به پروفایل شما دسترسی پیدا نکنند،از آیتم ها حذف فرمائید
به چه شکل متوجه شویم که تلگرام ما روی تعدادی موبایل گشوده میباشد؟

پیام رسان تلگرام بخشی از معاش اکثری اشخاص شده‌است. این نرم افزار طوری جای خویش را در میان یوزرها گشوده نموده است که فعلا به طور روزمره میلیون‌ها نفر فقط در جمهوری اسلامی ایران از این برنامه برای ارسال و اخذ پیام‌ها و پوشه‌های خویش به کارگیری مینمایند.
در کشور‌ایران تلگرام بیش تر از 20 میلیون استفاده کننده دارااست. این معنا میباشد که بیش تر اشخاصی که از پیام‌رسان‌های اینترنتی به کارگیری میکنند به احتمال زیاد تلگرام هم دارا هستند. به همین عامل مورد جالبی را برای هکرها مهیا می‌نماید تا مشغول شوند. همان گونه که می‌دانید هر یک سری وقت یکبار هم خبری از هک شدن این پیام‌رسان در خبرگذاری‌ها منتشر می گردد که اما تلگرام پایین توشه این خبر نمی‌رود و این واقعه را به بی احتیاطی مردم و ضعف امنیتی اوپراتورهای گوشی نسبت میدهد.


مقاله پیشنهادی: به چه شکل امنیت حساب تلگرام خویش را بالا ببریم

تلگرام طرحی میباشد که‌این امکان را به یوزرها می‌دهد که بصورت همزهمان روی یکسری دستگاه آنلاین باشند به به عبارتی اندازه که‌این قابلیت و امکان کاربردی می‌باشد، معایبی نیز دارااست. این قضیه امنیت و اطراف فردی شما‌را به خطر می اندازد

در‌این نوشته‌ی‌علمی طریق‌ انقطاع دسترسی سایرین از تلگرام فردی شما و طریق باز بینی لیست دستگاه های متصل به حساب تلگرام که قادر است در حفاظت داده ها فردی تان بسیار دارای منفعت باشد را، یادگرفتن می‌دهیم. پس تا آخر این نوشته‌ی‌علمی با ما همپا باشید.

 



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

مهم‌ترین امکان هایی که Proto.io به کاربرانش ارائه میدهد، عبارتند از: پباده سازی وایر فریمینگ، طرح ها و مثال های بصری برای نرم افزار های گوشی و تست این طرح ها روی دیوایس های متفاوت.

 طراحي اپليكيشن 
این پلتفرم علاوه بر موردها بالا ، اتصال Drop Box، دسترسی به کتابخانه های Ui، قابلیت فعالیت در موقعیت آفلاین و مورد ها دیگری از این دست را برای یوزرها خویش آماده نموده است.
یوزرها Proto.io میتوانند از ترانزیشن های سریع صفحه های، تغییر‌و تحول جهت ها، حرکات لمسی،  آزمایش طرح ها بر روی هر مورد از دیوایس های اندرویدی، آیپد و یا این که آیفون جهت وصال به انگیزه پایانی خویش به کار گیری نمایند.
پلتفرم Proto.io، اوایل تنها برای پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاری نرم افزار های گوشی پباده سازی و استعمال میشد ولی به ندرت با ارتقاء استعمال از سایر دستگاه های دیجیتال و ارتقا اهمیت Ui و Ux در آن‌ها، فعالیت خویش را به پباده سازی Ui و Ux دستگاه های دیجیتال هوشمندی مثل تلویزیون های هوشمند، یخچال فریزر، ساعت، اتوموبیل، دستگاه های بازی و سیستم ادله Android Wear توسعه بخشید.

قابلیت و امکان اشتراک گذاری طرح ها با دیگر کابران و تثبیت سریع تغییرات مواردیست که Proto.io را به یک ابزار کاربردی برای طراحان Ui و Ux تبدیل نموده است.

Zeplin


زپلین یک پلاگین اینترنت و نرم افزار پایین اینترنت میباشد که انگیزه آن یاری به طراحان Ui و Ux در اجرای نظرها و طرح های آن هاست.
این نرم افزار را می قدرت ابزاری واسط فی مابین طراحان و توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار ها دانست که علاوه بر کاهش عصر اجرای طرح ها و کمتر شدن تعداد بازبینی آنان به وسیله دولوپرها، اجرای بدون نقص طرح را هم تضمین می‌نماید و این در حالیست که‌این کارایی معمولی ، از دید فنی و تخصصی در اجرا با پیچیدگی متعددی یار میباشد.
لیست کردن ویژگی ها طرح، کاری دشوار و وقت گیر میباشد، کاری که زپلین صرفا با یک کلیک انجام می‌دهد! صرفا کافیست طرح ها را آپلود نمائید و چشم به راه بمانید تا زپلین به صورت به طور کامل اتومات، یک فهرست از خصوصیات طرح برای شما مهیا نماید!



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحي اپليكيشن 


کلام کردن درباره‌ی تاریخچه تکوین شبکه‌های‌عمومی ممکن میباشد در صدر یه خرده بدور از ذهن به حیث رسد. به دلیل آن که این کانال‌ها تحت عنوان پدیده‌ای نسبتاً نو در حیث گرفته می گردند. بدین ترتیب تاریخچه طولانی نمی‌قدرت برای آن ها متصور بود. با این حالا در طی یک‌سری ده سال قبل، تکامل کانال‌های اجتماعی به سیرتکامل‌ای بوده میباشد که توانسته‌اند سبک معاش قرن بیست و یکم را تصحیح نمایند.

در واقعیت همان گونه که در گزارش‌های دارای اعتبار نیز نقل شده میباشد؛ امروزه ۳۱٪ از جمعیت دنیا یوزرها فعال کانال‌های اجتماعی می‌باشند و این در معنای تعداد چشمگیر ۲ میلیارد و ۳۰۷ میلیون نفر میباشد. حقیقت دیگری که فهمیدن تکامل این پدیده‌ها را دیدنی‌خیس می کند این میباشد که ۲۷ درصد از یوزرها فعال کانال‌های اجتماعی از روش گوشی به‌این مقر‌ها متصل میشوند.

هیچ توافق صریحی در رابطه سال ظریف صورت‌گیری این کانال‌ها نیست. با این وجود می‌قدرت خاطر نشان نمود که ابزارهای اجتماعی با خصوصیت‌هایی که امروزه ما آن‌ها را میشناسیم در ده سال ۹۰ آغاز به شکوفایی کردند. با این هم اکنون اولی آرم‌های صورت‌گیری کانال‌های اجتماعی به سال‌های پیشین برمی‌گردد.

تاریخچه تکوین شبکه های مردمی
چه وقتی کانال‌های اجتماعی پدیدار شدند؟
اولی بذر آنچه که امروزه تحت عنوان کانال اجتماعی تلقی می گردد، یک‌سری ده سال پیش کاشته شد. در سال ۱۹۷۱ اولی پست الکرونیکی عالم فی مابین دو رایانه‌ای که در کنار هم بودند رد و بدل شد. این فعالیت به وسیله ری تاملینسون انجام شد.

بعد ها یعنی در سال ۱۹۷۸، BBS (بولتن بورد سیستم) از روش خطوط تلفنی توانست به یوزرها خویش آدرس اینترنتی ارسال نماید. همینطور اولیه ورژن از مرورگرهای اینترنتی در به عبارتی سال و از روش پلتفرم Usenet به دنیا معرفی شد. در همین راستا در سال ۱۹۹۱ مجموعه برنرز لی لهجه HTML را ابداع کرد؛ در آن عصر این گویش آرم‌گذاری یکی‌از موادسازنده اساسی برای دسترسی سهل وآسان به مرورگر اینترنت بود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحي اپليكيشن 

 


کاغذ اسپلش اسکرین (Splash Screen) چه است؟
در حین اجرا نرم افزار تصویری در هنگام فعال‌سازی نرم افزار به برهه زمانی یک سری ثانیه اکران داده میگردد که به آن کاغذ آغازین یا این که اسپلش اسکرین (splash screen) نیز می گویند. بیش تر این صفحه های دربرگیرنده لوگو نرم افزار می باشند. حتی‌د‌ر بعضا از اسپلش اسکرین ها نواری موجود است تا مراحل بازگذاری نرم افزار را نشان دهد. کاغذ اسپلش اسکرین چندین ثانیه طولانی تر اکران داده نمی‌شود و وقتی که نرم افزار بارگذاری شود ورقه اسپلش اسکرین ناپدید خواهد شد.

عصر مطلوب اسپلش اسکرین چقدر میباشد؟
عصر اسپلش اسکرین هر چقدر کمتر باشه بهتر میباشد در پباده سازی اسپلش اسکرین میگویند عصر مطلوب کمتر از 3 ثانیه میباشد اما بخاطر خلل دشوار افزاری تلفن همراه های تلفن همراه و سرعت وب برخی وقتا این دوره طولانی تر از 3 ثانیه ارتفاع می‌کشد.

ورقه اسپلش اسکرین پباده سازی کنیم یا این که خیر؟

اسپلش اسکرین نرم افزار توصیه آژانس اسنپ
درصورتی که سرعت لود و اجرا نرم افزار حتی‌در تلفن همراه های کهن بسیار سریع و بالا میباشد نیاز به صفحه آرایی اسپلش اسکرین وجود ندارد اما با این تمامی پباده سازی یک ورقه بی آلایش که دربرگیرنده لوگو کمپانی میباشد خالی از لطف وجود ندارد.

مثال اسپلش اسکرین
برخی از مثال شغل های ورقه اسپلش اسکرین کمپانی پباده سازی نرم افزار موبی سافت در مسئله پباده سازی نرم افزار پیشنهاد طعام و نرم افزار فروشگاهی را می‌توانید اینجا ملاحظه کنید.

مثال اسپلش اسکرین نرم افزار ناردونه پباده سازی گردیده به وسیله کمپانی پباده سازی نرم افزار موبی سافت
مثال عمل ورقه اسپلش اسکرین نرم افزار فروشگاهی موبی شاپ پباده سازی گردیده بوسیله کمپانی موبی سافت
نکات صفحه آرایی اسپلش اسکرین
در تولید برگه اسپلش در اندروید و ios می بایست به یکسری نکته توچه کنیم تا برگه ماهر داشته باشیم.

1. سرگم کننده
ورقه اسپلش اسکرین می بایست دیدنی و سرگم کننده پباده سازی وشد تا شکیبایی مخاطب رمز نرود و منجر حواث پرتی استفاده کننده از عصر معطل باقی مانده شود. برای همین به کارگیری از انمیشن در صفحه آرایی اسپلش اسکرین پیشنهاد می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن 
کارشناسان به صورت تخمینی اظهار داشته‌اند که در سال ۲۰۲۰، درصد عصر صرف گردیده بر روی موبایل از تلویزیون بالاتر می‌رود! پیش‌بینی در زمینه‌ی زمینه‌ای که روزمره در حالا تغییر‌و تحول میباشد قادر است دشوار و پاره ای ناممکن باشد. از این رو عنوان کردن فرضیه‌ای درباره‌ی آینده‌ی کانال‌های اجتماعی نیز نامعقول به حیث میرسد؛ ولی با اعتنا به آمارهای توده‌آوری گردیده بوسیله هر پلتفرم می‌قدرت حدس‌هایی کاربردی زد که قابلیت و امکان پول‌سازی آنان بسیار بدور از ذهن میباشد. تجارت اجتماعی یکی‌از داغ‌ترین مباحث رسانه میباشد که به لحاظ می رسد در همین سال با پرورش و گسترش‌ی خویش، این بستر پیروز‌ترین طرز بازاریابی دیجیتال باشد.

پیش از سخن در منطقه تغییرات و بسط آن بهتر میباشد به صورت ظریف بدانیم که «تجارت اجتماعی» چه می‌باشد و چه تفاوتی با «بازاریابی کانال‌های اجتماعی» داراست.

تجارت اجتماعی (Social Commerce):

فروش سرویس ها و فرآورده به طور بی واسطه از روش کانال‌های اجتماعی را تجارت اجتماعی میگویند. این مشاجره مختلف از بازاریابی کانال‌های اجتماعی میباشد؛ چون اکثر اوقات در بازاریابی کانال‌های اجتماعی از پلتفرم‎ها تحت عنوان کانالی برای معرفی متاع و هدایت کردن مشتریان به سمت سایت و مغازه‌های اینترنتی استعمال می کنند؛ البته در تجارت اجتماعی، هر کانال اجتماعی با دقت به تحت تولید خویش برای خرید، همانند فضای ساخت گردیده برای فروش متاع در اینستاگرام یا این که به کارگیری از چت بات، قابل انعطاف‌افزاری برای تایپ کردن و رابطه‌گیری سوای نیاز به نوشتن، کانالی بدون واسطه برای فروش تولیدات به شمار می‌رود.


اهمیت به کار گیری بازاریابی اجتماعی با آمار و ارقام به دست آمده پایین به طور کامل ملموس می‌گردد:

چت باتی را در لحاظ بگیرید که از روش آن به ۱۰۰۰ مخاطب پیغامی برای فروش کالا را ارسال می کنید.
نرخ گشودن آن پیغام، به صورت تقریبی ۷۵ درصد میباشد.
از این ۷۵ درصد، ۴۸ درصد از اشخاص بر روی لینکی که شما برای خرید متاع در پیام خویش ارائه کردید، کلیک میکنند.
۱ درصد از ۴۸ درصدی که روی لینک و پیوند شما کلیک کرده‌اند، فرآورده معرفی گردیده را خریداری می کنند؛ یعنی ۴۸ خرید برد‌آمیز برای شما حادثه می‌ افتد.
فرض مطرح گردیده با این آمار و ارقام نشان می دهد در رخ به کارگیری از تجارت اجتماعی ما ۴۸ فروش و در غیر این چهره با همین آمار، فقط یک فروش خوا‌هیم داشت! گزینش با شماست.

بیرون از دعوا ارقام، مزیت‌های کیفی در تجارت اجتماعی موجود است که اشخاص ترجیح می دهند از روش سوشال‌مدیاها دست به خرید ببرند؛ مهم ترین مزیت‌های این تجارت برای مخاطب و بیزینس‌ها به شرح ذیل میباشد:

راحتی و سهولت خرید: مشتریان خرید شل را به خرید یکسری مرحله‌ای ترجیح می دهند.
استعمال از ایده ها سایر: مخاطبان حین خرید میتوانند بیش تر و شل‌خیس نظرها بقیه افراد را مشاهده و زودتر تصمیم آخری برای خرید یا این که عدم خرید را برای خویش نمایند.
خرید در زمان کشف: اشخاص برای خرید نخست در کانال‌های اجتماعی آغاز به سرچ می‌نمایند و در طول گشتن، کالا خویش را کشف می کنند.
خرید تحت عنوان سرگرمی: کسانی در زمان سپری کردن زمان در کانال‌های اجتماعی محصولاتی را مشاهده میکنند که حتی‌در رخ نیاز ممکن میباشد آن را خریداری نمایند.

 



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحي اپليكيشن

 


به اشتراک بگذارید
اهمیت یافت کردن مخاطب نرم افزار
16 مهر 1394 محمد جواد ابراهیمی
چرا جستن مخاطب برای نرم افزار ها اهمیت دارااست ؟
امروزه تلفن های یاور عالم را به سلطه ی خویش در آورده اند. موبایل های هوشمند به یکی‌از ابزار های ضروری معاش بدل گردیده اند و ادامه ی معاش فارغ از آنان غیرممکن به لحاظ می‌رسد و نسبتاً راجع‌به هر موضوعی نرم افزار پباده سازی شده‌است.

ما در سرزمینی از نرم افزار های متفاوتی(مانند نرم افزار فروشگاهی,نرم افزار وردپرس)معاش می‌کنیم. در‌این مرزو بوم کشف کردن استفاده کننده متبوع ضرورت و اهمیت اکثری دارااست. متاسفانه اضافه سازندگان نرم افزار ها تلاش مینمایند از طرق خطا در ادامه استفاده کننده متبوع بگردند.

سوال اصلی این میباشد که چرا کشف کردن استفاده کننده متبوع تا این حد اهمیت دارااست؟
تفاوت مهم یک اپ پیروز و اپ ناموفق به ترازو ادراک استفاده کننده از آن نرم افزار مربوط می‌شود. دولوپرهایی که در‌پی صفحه های فردی مطلوب می شوند بهتر میتوانند با یوزرها رابطه برقرار نمایند و در غایت از این‌شیوه درآمد کسب نمایند.

در صورتی‌که بتوانید به ترازو عمل های استفاده کننده، علایق و به کار گیری ی آنها از اپ های حریف پی ببرید دقیقا می‌دانید که بایستی چه کاربرانی را انگیزه قرار دهید. با این که چنین اطلاعاتی کافی نیستند لزوما می بایست بدانید که مخاطب های حقیقی و واقعی چه اشخاصی می‌باشند و چه خصوصیاتی دارا هستند. دولوپر ها می بایست بدانند که کاربرها هنگام استعمال از اپلیکشن ها چه طور خلق می‌نمایند همینطور علایق استفاده کننده و اخلاق های وی بیرون از نرم افزار چه تاثیری در رفتارهای وی هنگام به کارگیری از نرم افزار دارااست.

کشف کردن کاربرانی که از موبایل به کار گیری می‌نمایند
یافت کردن چنین کاربری فقط در قوانینی انجام می پذیرد که علایق و سلایق فردی استفاده کننده با امکاناتی که نرم افزار توصیه می‌نماید همسو باشد. صرفا اگر استفاده کننده به مخاطب شما تبدیل میشود که نسبت به تجهیزات و جزئیات اپ شما کنجکاو باشد. در صورتیکه بخواهید فارغ از در دست داشتن هیچ اطلاعاتی از استفاده کننده آن‌ها را به به کار گیری از نرم افزار دعوت نمایید، آنان بعد از چند دفعه به کارگیری از اپ آن را رها مینمایند.

به همین استدلال کشف کردن کاربرانی که نسبت به حالت اپ شما مطلوب می باشند اهمیت متعددی دارااست. نباید استراتژی و تمرکز اصلی شما وادار کردن تمام یوزرها به نصب نرم افزار باشد. برخی از فواید کشف کردن استفاده کننده متبوع به شرح ذیل است:

نرخ منزه شدن اپ ها بصورت کلی کاهش پیدا می نماید
ارتبط مستحکمی با یوزرها برقرار می‌شود
تجربه ی خیر برای استفاده کننده باقی خواهد ماند
درآمدزایی مالک اپ طولانی تر میشود
مخارج جانبی کاهش پیدا می‌کند

شما نمی توانید فارغ از در مشت داشتن هیچ اطلاعاتی نسبت به علایق استفاده کننده، پیرو مخاطب های متبوع برای کسب وکار خودتان بگردید. تعداد یوزرها موبایلی چیزی طولانی تر از صرفا یک رقم میباشد. در صورتی قصد دارید آنان‌را برای بازه زمانی طولانی مشتری خویش نگه دارید می بایست نخست آنان‌را به نیکی بشناسید.

به اشتراک بگذارید



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحي اپليكيشن در اين نوشته‌ی‌علمی كه به وسیله كمپاني پباده سازي اینترنت سايت تابان شهر تهيه و تنظيم گرديده مي باشد سعي بر آن مي‌باشد تا به به حساب آوردن روش توليد وب سایت و تولید اپلیکیشن بپردازيم . 


به چه شکل
مي توانایی يك برنامه نويس شد؟
بهترين
راههاي كد نويسي براي توليد اپلیکیشن چيست؟
اينها سوالاتي مي باشد كه براي هر كسي كه در اندیشه توليد اپليكيشن مي‌باشد به وجود مي آيد .

طراحي اپليكيشن

ممكن می باشد در پي يافتن پاسخ جستجوهاي فرواني هم انجام داده يا مقالات زيادي را نيز مطالعه كرده باشيد .

ما در اينجا جواب اين سوال هاي و سوالهاي داراي ربط ديگر را به شما مي‌دهيم . پس با ما باشيد .

ابتدا به گامهاي برنامه نويس شدن اشاره مي كنيم .

گام نخستین: يك گویش برنامه نويسي گزینش فرماييد .

قدم دوم: زبان برنامه نويسي را بياموزيم .

گام سوم:چيزي خلق نمائيد .

 

براي اين‌كه جا بزنيد زياد ز‌ود است .

ضمنا ما در اينجا قصد فراگيري برنامه نويسي نداريم . البته كه خودتان نيز مي‌توانيد اين گامها را كاوش فرمائيد كه سوای مسمر ثمر بودن يا نبودن بسيار نيز گوناگون مي‌باشند .

در صورتي‌كه كماكان انگیزه اي براي توليد اپليكيشن بوسیله خودتان نداريد ، پيشنهاد ميكنيم به لينك و پيوند پيشنهاد ايجاد اپلیکیشن مراجعه كرده و هزينه توليد اپليكيشن را مشاهده كنيد .

در غير اين فيس به زبانهايي كه برايتان كارامد ميباشند پیرو اشاره ميكنيم .

Python بياموزيد .
Ruby on Rails بياموزيد .
JavaScript بياموزيد (JavaScript را قبلي از يادگيري كادر وركهايي مانند AngularJS يا React بياموزيد) .
iOS Development بياموزيد .
Android Development بياموزيد .
بخش اعظم اپلیکیشن ها نياز به پایگاه داده دارند .

پس شما براي توليد اپلیکیشن خویش نياز به پي بردن يك زبان برنامه نويسي پایگاه داده داريد ) مانند SQL) ، يا اين كه بنا به مدل اپليكيشني كه گزينش ميكنيد .

ممكن مي باشد نياز به DataBase نداشته باشيد (مثل Flappy Bird)، و ولي در‌صورتي‌كه به‌دنبال توليد web application هستيد، به دانش بيشتري به خصوص در حوزه سرور نياز داريد .


گر در‌پی front-end web developer شدن مي باشيد ، مي توانيد بر روي HTML , CSS و JavaScript در Codepen يا اين كه JSfiddle متمركز شويد .

در شراي فقط JavaScript مي‌دانيد و قصد خاطره خریدن گویش ديگري نداريد ، آنگاه مي توانيد Node .js را آزمون كنيد .

پلتفرم مطلوب براي back-end development آن وجود دارد (براي پایگاه داده نيز مي‌توانيد از MongoDB به كار گيري كنيد) .

براي
ايجاد يك اپلیکیشن بي نقص (web framework) نياز به پي بردن يكي از زبانهاي ذكر گردیده درپی داريد:
Ruby
Python
Php
Java
Go
C#
درصورتي كه مي خواهيد يك بازي بسازيد بايستي به‌دنبال يادگيري Lua باشيد .

C# نيز به لطف Unity 3D game engine گزينش مناسبي مي‌باشد .

ولي براي mobile app development (تولید اپليكيشن موبايل) نياز به فهميدن Swift/Objective-C براي IOS (ایجاد اپليكيشن iOS) و Java براي Android داريم (ایجاد اپليكيشن اندرويد) .

درحال حاضر با پي بردن پيش نيازها نوبت به ذکر راههاي ایجاد اپليكيشن مي برسد .



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()