نوشته شده توسط : عباسی


پباده سازی و ساخت و ساز نرم‌افزار متناسب با ساخت سایت

به تناسب اینترنت سایتی که شما تمایل به ایجاد آن می‌گیرید، می اقتدار به طور همزمان با ساخت وب سایت  طراحی اپلیکیشن به پباده سازی و ساخت و ساز برنامه پرداخت. شما می بایست غرض خویش را از طراحی وب مشخص و معلوم فرمایید، بعد با دقت به نوع نیاز و فرآورده کسب و کارتان یک کدام از اشکال ساخت سایت و پباده سازی نرم‌افزار را تعیین نمایید. برای مثال متناسب با هر نوع سایتی می اقتدار یک اپ پباده سازی کرد، ساخت وب سایت و برنامه برای شرکت ها و شغل ها خدماتی با طراحی وب سایت خدماتی ، موسسات و سازمان ها با طراحی وب سایت شرکتی ، شرکت های آموزشی و دانشکده ها با طراحی وب و پباده سازی نرم افزار دانش گاه ، بنگاه های معاملات مسکن با ساخت سایت و پباده سازی برنامه املاک و فروشندگان خرقه و پوشاک با ساخت سایت و پباده سازی برنامه پوشاک این مجال را دارا‌هستند که در کنار تولید وبسایت فردی خویش، نرم‌افزار های دارای ربط نظیر نرم‌افزار خدماتی ، نرم‌افزار آموزشی ، نرم افزار شرکتی و نرم افزار فروشگاهی را توصیه دهند.

صنف ها دیگر نیز در حالتی که مایل به بسط و رونق کسب و فعالیت خویش دارا هستند میتوانند به ما مراجعه نمایند،در شرایطی که شما دکتر معالج می باشید و مایلید بیماران بیشتری از روش فضای سایت شمارا بیابند، میتوانید ساخت وب سایت پزشکی تارنماگستر را پیشنهاد دهید. یا این که در حالتی که شما مالک رستوران، کافی شاپ یا این که فست فودی می باشید با ساخت سایت رستوران مشتریان خویش را بیشتر فرمایید. طراحی وب خبری و ساخت سایت آگهی نیز به عنوان مثال طراحی وب هایی میباشد که مخاطبین خویش را داراست.

 

پباده سازی و ساخت‌و‌ساز اپ از لازمات پیروزی دکان اینترنتی

اخیرا می بینیم که فی مابین یوزرها فضای اینترنت، خرید آنلاین از مغازه اینترنتی در میان همه سنین رایج شده‌است و اکثر کسب وکارها به سمت فروش آنلاین سوق داده گردیده اند به دلیل آنکه قابلیت و امکان فروش تولید ها سوای در لحاظ دریافت کردن شرایط مکانی و هنگامی برای فروشندگان در دکان آنلاین میسر گشته میباشد،



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


نرم افزار فروشگاهی قابل انعطاف افزاری میباشد که بر روی تلفن همراه های اندروید و ios نصب میگردد و یوزرها میتوانند به طور آنلاین خرید خویش را انجام دهند. این روز ها شاهد ارتقا بیشمار نرم افزار‌های فروشگاهی هستیم.  طراحی اپلیکیشن  از مشهور‌ترین آن‌ها می‌قدرت دیجی محصول، مرزوبوم متاع، نت برگ، گلدتگ، دیجی استایل و بخش اعظمی از مثال های دیگر اشاره نمود. از مثال‌های فرنگی مشهور می‌اقتدار به آمازون، علی پدر و… اشاره نمود. از مهم ترین‌ترین عارضه ها به کار گیری از برنامه‌های فروشگاهی، جذابیت های خرید آنلاین و معاش امروزی میباشد. برنامه فروشگاهی یک سامانه فروش اینترنتی محصول ها میباشد که برخلاف دکان اینترنتی که در بستر وب سایت انجام می گردد، فروش کالاها در بستر اپ انجام می گردد. در برنامه فروشگاهی میتوانید دکان آنلاین کسب و عمل خویش را داشته باشید. تولیدها و سرویس ها خویش را معرفی کرده، به درگاه اینترنتی متصل باشید تا مشتریان بتوانند به طور آنلاین خرید نمایند، با مشتریان در رابطه باشید، چت آنلاین داشته باشید، حتی میتوانید در برنامه خویش تبلیغات انجام دهید. درنهایت مطمئن باشید از این شیوه مشتریان متعددی را خواهید داشت و به درآمد بیشتری خواهید رسید. برای مشاهده ارزش بهینه سازی وبسایت از روش لینک و پیوند آبی‌رنگ وارد شیت گردید و همه داده ها مرتبط با seo را ببینید.

اهمیت نرم‌افزار فروشگاهی
ساخت و ساز نرم افزار فروشگاهی از مهم‌ترین هدف ها هر کسب و کاری میباشد. بازار اپ خرید آنلاین، نسبت به سالهای قبلی چندبرابر شده‌است. این روز ها عموم خرید آنلاین را بسیار ترجیح می دهند. جذابیت های خرید آنلاین از خصوصیت های اساسی خرید آنلاین میباشد. از مهم‌ترین خصوصیت های خرید آنلاین نسبت به خرید سنتی، صرفه جویی در وقت و هزینه، قابلیت مقایسه مغازه‌ها، قابلیت و امکان مقایسه ارزش‌ها و تولیدها، به کارگیری از کوپن‌های تخفیف، تعامل با مشتری و … میباشد. عموم ترجیح می دهند به مکان ساعات رانندگی و ماندن در ترافیک و یا این که اتلاف وقت در مترو و اتوبوس و در غایت یافت کردن فروشگاه متبوع خویش، در منزل بنشینند و درحالی که چای می نوشند مبادرت به مشاهده تنوع بی سابقه تولیدات نمایند و به راحتی خرید نمایند. بنابراین به مشتری اهمیت داده اید و سبب رضایت وی گردیده اید. برای توصیه تولید اپ روی لینک و پیوند آبی‌رنگ کلیک فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


امروزه اپ های تلفن همراه طیف وسیعی از تولیدات دیجیتالی گزینه استعمال از دربرگیرنده می‌شوند.   طراحی اپلیکیشن نرم افزار ها مدام در دسترس میباشند و یوزرها به آسانی می‌توانند از آن‌ها استعمال نمایند. از این رو پباده سازی UX نرم افزار های گوشی به یکی‌از مهم‌ترین قضیه های کاری طراحان رابط و تجربه کاربری تبدیل شده‌است که امروز میخواهیم در مرجع فراگیری UI و UX فارسی به نکات اصلی پباده سازی UX برای اپ های گوشی بپردازیم.

مهم‌ترین نکته ای که هنگام پباده سازی یک اپ تلفن همراه بایستی در لحاظ داشته باشید، این میباشد که مطمئن گردید اثر گذار و قابل فهم باشد. در‌صورتی‌که اپ موثر نباشد، هیچ سیرتکامل قیمت حقیقی برای مخاطب نداشته و کسی دلیلی برای به کار گیری از آن نخواهد داشت. در شرایطی‌که اپ موءثر بوده، البته به وقت و عملکرد متعددی نیاز داشته باشد، عموم زحمت یادگیری طرز استعمال از آن را به خویش نمی دهند.

یک طراح رابط کاربری خوب، در هنگام پباده سازی به هر دو این مسائل اعتنا می نماید:

به خواسته موثر بودن، نرم افزار های گوشی می بایست استفاده کننده محور باشند. یوزرها بدین ادله اپ شمارا نصب می نمایند تا مشکلی را حل نمایند. به‌این تصور کنید که یوزرها شما در کارایی برای انجام چه کاری می باشند، بعد از آن بر هدف ها مهم آن ها تمرکز کرده و مجموع مانع ها را از رمز رویه آن‌ها بردارید.

رابط کاربری شما می بایست شفاف باشد. در رابط کاربری شما نباید جایی برای سردرگمی وجود داشته باشد.

در‌این نوشته‌ی‌علمی 9 اصل پباده سازی UX برای اپ های تلفن همراه آورده شده‌است که برای تولید تجربیات کاربری عالی در موبایل اهمیت دارا‌هستند.

1-جلوگیری ار سر وصدا و بی نظمی
اولی اصل از اصول پباده سازی UX برای تلفن همراه جلوگیری از هرج و مرج میباشد. اعتنا یوزرها یک منبع باارزش میباشد که نباید آن را هدر بخشید. غوغا رابط کاربری داده ها بیشتراز حدی را در دست استفاده کننده شما قرار می‌دهد و اورا سردرگم می نماید، اضافه کردن هر دکمه، تصویر و متنی کاغذ اکران را پیچیده خیس می نماید.

 

آشفتگی در یک نرم افزار دسکتاپ یا این که سایت هم بد میباشد، البته در زمینه‌ی تلفن همراه هم پا صد برابر بدتر میباشد به دلیل آن که فضای محدودتری در مشت دارید.

نقل پیمان معروفی از آنتوان دوسنت اگزوپری وجود دارااست که می‌گوید: “کمال وقتی نتایج می گردد که دیگر چیزی برای حذف کردن وجود نداشته باشد.” در پباده سازی UI برای گوشی خلاص شدن از شر هر چیزی که حقیقتا ضرورتی ندارد، اساسی میباشد؛ به این دلیل‌که کاهش بی نظمی فهم مقاله را بهبود می‌بخشد.

یک ضابطه بی آلایش بر پایه ی تجربه این میباشد که مطلقا به ازای هر شیت، یک کار اساسی در لحاظ بگیرید. هر ورقه ای که برای برنامه خویش پباده سازی می‌کنید، می بایست دربردارنده یک مبادرت حقیقتا گران بها برای فردی باشد که از آن استعمال می نماید. این دستور سبب راحت خیس شدن یادگیری و آسانتر شدن استعمال از کالا میگردد. یک برگه صددرصد روشن، به قریه کاغذ نا مرتب ارجحیت داراست.

قطعا بخوانید: مقایسه XD و Sketch | کدام را تعیین کنیم؟
مثلا اپ اسنپ را در لحاظ بگیرید. اسنپ دانسته که مقصود کاربرانی که از این برنامه استعمال می نمایند، پیشنهاد ماشین کرایه ای میباشد. این نرم‌افزار مخاطب را با داده ها دیگر سردرگم نمی نماید: این نرم افزار به صورت اتوماتیک جای یوزرها را مبتنی بر داده های جغرافیایی تشخیص داده و فقط کاری که یوزرها بایستی انجام دهند، گزینش یک جای برای وارد شدن ماشین کرایه ای میباشد.

 

یکی مقررات اصلی یک تجربه کاربری خوب، کاهش عملکرد یوزرها برای دستیابی به غرض آنان میباشد.

2- نویگیشن را به طریق ای شفاف و مبرهن پباده سازی نمایید
امداد به نویگیشن یوزرها بایستی برای هر اپلیکیشنی از حق تقدم بالایی برخوردار باشد. یک نویگیشن خوب بایستی مانند یک پارچه نامرئی مخاطب را در زمان هجرت خویش ارشادوراهنمایی نماید. از این قبل، حتی جذاب ترین مشخصات یا این که قانع کننده ترین مطالب نیز در شرایطی‌که اشخاص نتوانند آن را پیدا نمایند، بی اثر میباشند. اصول نویگیشن مطلوب در گوشی عبارتند از:

نویگیشن در نرم افزار های گوشی می بایست دارای انسجام باشد. شما می بایست از نشانگرهای مطلوب به کارگیری فرمایید تا نویگشین نیازی به توضیح نداشته و مطمئن گردید که هر عنصری در نویگیشن(مانند آیکون ها و منو ها) به مقصدی مطلوب منتهی میگردد.

 

جای نویگیشن در گوشی می بایست اثبات باشد. در اختیار گرفتن های نویگیشن را به جای های تازه منتقل نکرده و آن ها را در صفحه های متعدد مخفی نکنید. این عمل فقط سبب کج شدن استفاده کننده می‌گردد.

نویگیشن در تلفن همراه بایستی وضعیت فعلی مخاطب را نشان دهد. عدم اکران شرایط فعلی احتمالاً معمول ترین خطا مو جود در فهرست برنامه ها میباشد. “اینجانب کجا هستم؟” یک کدام از سؤالهای اصلی میباشد که یوزرها برای نویگیشن چیره بایستی بتوانند به آن جواب دهند. عموما در برنامه های متفاوت با اکران تیتر ورقه یا این که تغییر‌و تحول رنگ یا این که استایل منو این عمل را انجام میدهند.

3-یک تجربه کاربری یک پارچه تولید فرمائید
نباید صرفا به پباده سازی برای تلفن همراه تصور کنید. ساخت و ساز یک تجربه یک پارچه در تلفن همراه هم پا، دسکتاپ و تبلت برای یوزرها شما بسیار اهمیت دارااست.

 

از جمله Apple Music را در لحاظ بگیرید. شما میتوانید یک لیست پخش موسیقی را در مک بوک خویش تهیه و تنظیم کرده و این لیست فورا در iPhone شما در دسترس خواهد بود. اپل متوجه شده‌است که در حالی که پباده سازی اپ موبایل یار و همدم بسیار اصلی میباشد، ساخت و ساز یک تجربه یکدست در آیفون، دسکتاپ و آی پد نیز به به عبارتی اندازه برای یوزرها اهمیت داراست.

4-نقاط کلیک را متناسب با انگشتان پباده سازی فرمائید.
دسترسی به هدف ها لمسی کوچکتر مشقت بار خیس از هدف ها بزرگتر میباشد. هنگام پباده سازی رابط کاربری تلفن همراه، بهتر میباشد جای های مقصود را به اندازه کافی گسترده نمائید تا ضربه زدن به آن به راحتی قابلیت پذیر باشد.

دکمه ها یا این که در دست گرفتن هایی تولید فرمایید که اندازه آن دربین 7-10 میلی متر باشد، به گونه ای که بتوان به راحتی با انگشت به آن ضربه زد. چنین اهدفی به انگشت مخاطب اذن می‌دهد تا تماماً روی آن قرار گیرد. بهتر میباشد هنگام ضربه به وسیله مخاطب حاشیه های غرض قابل مشاهده باشند. این کار برخورد بصری واضحی برای مخاطب آماده می نماید تا آن‌ها بدانند دقیقا به مقصود ضربه می‌زنند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


چه رنگ‌های به کار گیری نکنیم؟
این گزینه و ۲ گزینه بعدی تکمیل کننده هم دیگر میباشند. اینجانب در آغاز می‌خواستم طراحی اپلیکیشن هر۳ آیتم رو ذیل ۱ قضیه بنویسم البته آن گاه تصمیم گرفتم که غیر وابسته بودن آنان تاثیر بیشتری داره.

 

- هرگز از مشکی مطلق (000000#) به کارگیری نکنید.

شما هم تبلیغ تلویزیون‌های LG با شعار مشکی مطلق رو دیدید؟ بایستی بدونید که لاف‌ترین شعار تبلیغاتی عمرتون رو شنیدید.

در دنیای حقیقی وواقعی هیچ مشکی مطلقی وجود نداره و هر شی مشکی رنگی که میبینید (از تلفن همراه موبایلتون گرفته، تا رنگ ماشین یا این که سایه های جان دار در طبیعت) درصدی نوروفروغ در خودش داره.

 

- ولی رابطه این زمینه با استعمال نکردن 000000# در پباده سازی چه میباشد؟

نخستین از کلیه اینکه سیاه مطلق یک رنگ غیرطبیعیه و به کارگیری از آن در پباده سازی شم غیرطبیعی بودنش را به مجموع طرح القا میکنه. از این گزینه که بگذریم هنگامی شما در طراحیتون از رنگ سیاه مطلق در کنار سایر رنگ‌ها استعمال می کنید اون رنگ به نسبت سایر اقتدار به مراتب بیشتری دارااست و روی کیفیت سایر رنگ‌هاتون در دیده استفاده کننده تاثیر میزاره. اصطلاحا میگیم روی سایر رنگ‌ها هم سوار میشه.


تاثیر مشکی مطلق بر روی بقیه رنگ‌ها


برای همین مدام از استعمال از رنگ 000000# اجتناب نمایید. همان گونه که سایر طراح‌ها این عمل را می‌نمایند. برای مثال درصورتی که توجه فرمایید خصوصی نرم افزار‌های ادوبی هم در موقعیت Present Mode از رنگ سیاه مطلق استعمال نمیکنند زیرا در‌صورتی‌که طرحتون رو روی کناره سیاه مطلق ملاحظه کنید، رنگ‌ها از چیزی که حقیقتا می‌باشند به دور میشن و شما نمی‌تونید تصمیم صدق در رنگ بندی بگیرید.

تحت عنوان سود گیری فردی اینجانب سفارش میکنم تصاویری که در Dribbble با مشکی مطلق و مشکی حقیقی و واقعی نهاده گردیده را ببینید و ملاحظه کنید شما نسبت به کدام یک احساس بهتری دارید.

 

این نصیب را هم در اینجا تموم میکنم تا در پست بعدی بقیه مواقعی که باقی مونده را توضیح بدم.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

ولی یک واقعیت اثبات می ماند، با وجود اینکه رنگ‌ها نقش گسترده و مهمی در برندسازی و  طراحی اپلیکیشن  خرید ایفا می‌نمایند،  تاثیرشان به تجارب فردی تعلق متعددی دارا‌هستند.
یافته‌های یک پژوهش ها جذاب دیگر، به اسم اثرات رنگ‌ها در بازاریابی، تا ۹۰% از تصمیم گیری‌ها و قضاوت‌ها را منحصرا بر پایه ی رنگ‌ها نشان میدهد. در ذهن داشته باشید که ارتباط ها فی مابین مارک‌ها و رنگ‌ها حال، توکل بر فهم تناسب رنگ به کارگیری‌گردیده بوسیله یک مارک داراست. به عبارت دیگر، آیا رنگ با فروش متاع متناسب میباشد؟
رنگ‌های حاذق در قبال رنگ‌های خنثیرنگ‌ها بایستی از مارک یا این که خویش مال پیروی نمایند. مثلا، در حالتی‌که نرم افزار درباره ی شکلات میباشد، مسلما از اشکال رنگ قهوه‌ای یا این که رنگ‌هایی که با چیزی که نرم افزار ارایه می دهد، رابطه دارا هستند، استعمال میکنیم.
ازطرفی استعمال از دامنه رنگ‌های خنثی نیز منجر حق تقدم دادن به محتوا در اهمیت میباشد و این نکته مخصوصا چنانچه قابل انعطاف‌افزاری برای فروش یا این که مقدمات تجارت می‌‌سازید، می تواند موثر باشد.
پژوهش ها نشان می دهد در شرایطی‌که اپلیکیشنی که می‌سازید، عمدتا خانم‌ها را مقصود قرار داده‌میباشد، بایستی برای گزینش رنگ از طیف آبی‌رنگ، بنفش و سبز رنگی را در حیث داشته باشید. از نارنجی رنگ، قهوه‌ای و خاکستری دیده پوشی فرمایید، به این دلیل که آن ها میان بانوان از نادر‌طرفدارترین رنگ‌ها به شمار میروند. در طرف دیگر، مردان از آبی‌رنگ، سبز و مشکی خوششان میاید و از قهوه‌ای، بنفش و نارنجی رنگ دل خوشی ندارند.
یک از دیدنی‌ترین آزمایش‌های رنگ بوسیله  HubSpot   اجرا شده است.  آنها می‌خواستند بفهمند در صورتی رنگ یک دکمه تغییر تحول نماید چه تاثیری بر نرخ تبدیل فروش خواهد داشت. حاصل بسیار غافلگیرکننده بود. صرفا با تغییر تحول رنگ دکمه‌ی “همین شرایط فعلی استارت نمائید!” از سبز به قرمز رنگ، و با اثبات‌بودن مجموع چیزهای دیگر مانند دیرین، آن‌ها متوجه شدند که دکمه قرمز‌رنگ ۲۱% بهتر از دکمه‌ی سبز فعالیت می‌نماید.
رنگ مارک و شخصیت مارکمبنی بر مطالعات بیشتر راجع‌به رنگ‌ها و برندسازی، حدودا همگی پژوهش ها آکادمیک نشان می دهد که گزینش رنگ هر مارک می بایست متشخص آن رابطه و هم‌خوانی داشته باشد.  شم، وضعیت و تصویری که یک مارک می‌سازد در ترغیب مشتری برای خرید نقش مهمی ایفا می‌نماید. رنگ‌ها وقتی که با تصویر مارک و مال هم‌خوانی دارا هستند مفید میباشند. مثلا کمپانی اپل و عشق‌شان به پباده سازی‌های معمولی را در حیث بگیرید. رنگ مطلوب برای پیام آن‌ها سپید میباشد.
چیزی که روشن میباشد، هیچ راهنمای مشخصی برای گزینش یک رنگ صحیح برای مارک، وب سایت یا این که نرم‌افزار شما نیست، البته تمرکز شما می بایست روی خویش برندتان باشد! تصویر مارک یا این که نرم‌افزار‌تان را دنبال فرمائید، رنگ مطلوب را پیدا خواهید کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


مسلما شما هم تعداد متعددی از اشکال نرم افزار ها را بر روی موبایل گوشی یا این که تبلت تان نصب نموده اید. واقعا به کار گیری از این نرم افزار ها معاش روزانه ما‌را بسیار بی آلایش کرده اند طراحی اپلیکیشن و ترک آنان و برگشتن به روزهایی که هنوز به کار گیری از تلفن همراه های هوشمند فراگیر نبود، غیر قابل تصور میباشد.

به کارگیری از اپ ها از به عبارتی سا‌عتها نخستین صبح شروع میشود. وقتی که با صدای ساعت موبایل خویش بیدار می شویم و با نگاه کردن به نرم افزار روز‌نگار، تاریخ روز و قرارهای اساسی را ارزیابی میکنیم. در طی روز بارها برای پرداخت ها و عملیات بانکی، محاسبات بی آلایش و پیچیده ریاضی، برقراری رابطه با دیگران، توصیه خوراک، ماشین کرایه ای و اکثری سرویس ها دیگر، به موبایل خویش راز می‌زنیم.

آشنایی موضوع های متعدد ایجاد برنامه به امداد عده ای خواهد آمد که می‌خواهند تا اپلیکیشنی تولید نموده و با به کارگیری از آن به درآمد بیشتری برسند. در‌صورتی‌که صاحب و مالک یک کسب و فعالیت خاص می باشید که به طبع به سراغ ارائه سرویس ها و معرفی فن خویش خواهید رفت البته در شرایطی که در کوشش برای تولید یک اپلیکیشن فردی و نو میباشید، بهتر میباشد تا در بالا با اشکال اپ ها آشنا گردید.

 

 

تعریف‌و‌تمجید کلی برنامه
در حالتی‌که از شما بخواهند که یک سری برنامه را نمونه بزنید، مسلما به تاءمل قابل انعطاف افزارهایی که بر روی تلفن همراه خویش نصب نموده اید، خواهید زمین خورد. تعریف و تمجید نرم‌افزار هم همین میباشد. یک نرم‌افزار به معنای اپلیکیشن و نرم‌افزار کاربردی میباشد که بر روی هر دستگاه پشتیبانی کننده از یک سیستم دلیل مانند ویندوز فون، اندروید، IOS و … نصب میشود و امکاناتی را برای مالک دستگاه آماده می نماید.

مورد های استعمال از اپ های گوشی

اپ های آموزشی
نرم افزار های آموزشی نظیر Health IQ ،Duolingo ،Blinkist ،TED و اپلیکیشن هایی مانند یادگرفتن کلمه ها ۵۰۴، آشپزی، تاریخ، فلسفه، جغرافیا، نگارگری، عکاسی و… از دوست داستنی ترین اشکال نرم‌افزار ها میباشند. از آن جایی که یادگیری و تهیه و تنظیم شایسته ترین ابزار برای آن از گرفتاری کلیه اشخاص و به خصوص پدر و مادر میباشد، استعمال از این نرم‌افزار ها بر روی دستگاه های گوشی و تبلت های علم آموزی بسیار دیده‌گیر شده‌است.

نرم‌افزار های ورزشی و سالم

انجام تمرینات روزمره، معیار ورزش و نوع حرکات قابل اجرا از اهمیت متعددی برخوردار‌است. به کارگیری از اپ های ورزشی نظیر Fit net ،Blogilates ،Couch to 5K و… برای مراقبت سالم و تندرستی به شدت سفارش می شود.

نرم‌افزار های ارتباطی و شبکه های عمومی

برنامه هایی مانند telegram ،whatsApp ،instagram و… از اشکال نرم‌افزار های ارتباطی میباشد که امروزه به صورت عظیم ای گزینه استعمال قرار می‌گیرند. به اشتراک گذاری خبر‌ها، تصاویر و کلیپ ها، طرح ریزی برای وعده دیدار ها، ساخت و ساز تیم ها و صفحه های متنوع از قابلیت و امکان های این نرم‌افزار ها میباشد.

برنامه های ابزاری و خدماتی

اپلیکیشن هایی مانند ماشین اکانت، لامپ قوه، بارکدخوان، روز‌نگار، ضبط صدا و همینطور اپلیکیشن های بازنویسی تصاویر و ساخت‌و‌ساز افکت بر روی آنها، پخش موسیقی و فیلم، بازی ها و ‌… جزء برنامه های ابزاری میباشند. اما بازی ها را می قدرت در دسته غیروابسته ای قرار اعطا کرد به این دلیل‌که ایده های ساخت و ساز آنان و ساخت‌و‌ساز تنوع در شیوه اجرای آن‌ها بسیار زیاد شده‌است. اپلیکیشن های درخواست ماشین کرایه ای آنلاین مانند اسنپ، توصیه طعام، پرداخت آنلاین، نرم‌افزار استورها و… هم در دسته نرم افزار های خدماتی قرار میگیرند.

اپ های زیر اینترنت

همانطور که برای دسترسی به وبسایت ها به داشتن url نیاز دارید، برای به کار گیری از یک نرم‌افزار های پایین اینترنت هم می بایست نشانی url مرتبط با آن را در چنگ داشته باشید. این اپ ها که با به کار گیری از گویش html نوشته میشوند، در یک مرورگر اینترنت قابل کاوش می باشند و آن‌گاه بایستی نصب شوند.

مثال جدیدی از برنامه های پایین اینترنت، اینترنت اپ های پیش رونده می باشند که ظواهر و همت یک اپ عادی را دارا‌هستند ولی از فناوری های امروزی مربوط به حوزه اینترنت سود مند هستند. شایسته ترین خصوصیت این نوع، تجربه آنی استفاده کننده برای دسترسی به محتوا و سرویس ها نرم افزار فارغ از انجام پروسه کاوش، دانلود و نصب آن میباشد.

هزینه پباده سازی نرم افزار

برای داشتن یک برنامه عادی نسبت به زیر اینترنت می بایست هزینه بیشتری را پرداخت کرد. برهان این دستور آشنا بودن طراحان وب سایت با لهجه html میباشد. بدین ترتیب سریع خیس و شل خیس میتوانند به پباده سازی یک نرم‌افزار زیر اینترنت بپردازند و نیاز به تخصص های دیگر در آن کمتر حس می‌گردد. ولی این به معنای عدم نیاز به تخصص در تایپ کردن اینترنت نرم افزار ها وجود ندارد. صرفا معمولی خیس بودن این فعالیت مد حیث ما میباشد



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


امروزه برنامه های گوشی که اصطلاحاً Native Mobile App نامیده میشوند خیلی ترویج پیدا کرده‌اند طراحی اپلیکیشن  که از دارای شهرت ترین آنها می‌اقتدار به بازی Angry Birds و برنامه های ارتباطی WhatsApp و Viber اشاره نمود. در اینجا باید به تفاوت Mobile Web Application ها و Native Mobile Application ها اشاره‌ای داشته باشیم. در مجموع، مراد از گوشی اینترنت اپ ها وبسایت‌هایی میباشد که برای اکران در صفحات گوشی که نسبت به شیت ی مانیتور دسکتاپ کوچک‌خیس می‌باشند با صرفه گردیده‌اند که از روش مرورگر نصب گردیده روی دستگاه تلفن همراه یا این که تبلت قابل دسترسی میباشند. در مقابل،‌ نیتو تلفن همراه برنامه ها قرار دارا‌هستند که تنهاً برای ابزارهای هوشمندی همانند تلفن همراه و تبلت مندرج و از روش مرورگر تلفن همراه قابل دسترسی نبوده و بایستی آنها‌را روی دستگاه نصب کرد. تلفن همراه اینترنت برنامه ها با به عبارتی گویش‌هایی که برای طراحی سایت برنامه ها گزینه به کار گیری قرار می گیرند -یعنی اچ تی ام ال، سی اس اس و جاوا اسکریپت- پباده سازی می شوند ولی این در حالی میباشد که برای نیتیو تلفن همراه نرم افزار های سیستم ادله آی وی اس از زبانی به عنوان آبجکتیو سی یا این که سوئیفت، برای سیستم استدلال اندروید از گویش نرم افزار نویسی جاوا و همینطور برای سیستم دلیل ویندوزفون از گویش سی شارپ استعمال میگردد.

نکته
اعتنا داشته باشیم که پباده سازی نیتیو تلفن همراه نرم افزار ها نسبت گوشی اینترنت برنامه ها همزمان بیشتری میبرد و هم هزینه ی بیشتر در بر خواهد داشت و معمولا درآمد برنامه نویس ها نیتو تلفن همراه نرم‌افزار ها به مراتب فراتر از دیگر برنامه نویس ها میباشد!
دیدنی میباشد بدانیم که مزیت‌های نیتیو گوشی نرم افزار ها نسبت به گوشی اینترنت اپ ها به مراتب بیشتر میباشد. این نرم‌افزار ها روی دستگاه‌های یوزرها نصب گردیده، سرعت بالاتری دارا‌هستند، با بقیه اپ های نصب گردیده روی دستگاه استفاده کننده می توانند در رابطه باشند، می‌توانند از hardware دستگاه استعمال نمایند و اصلی‌خیس از تمامی این که فارغ از اتصال به وب هم می توانند عمل نمایند.

اعتنا داشته باشیم که رویه‌عمل دیگری هم به مکان استعمال از لهجه‌های جاوا، آبجکتیو سی، سوئیفت، سی شارپ و ... برای کدنویسی نیتیو تلفن همراه اپ ها وجود دارااست و آن هم طریق هیبریدی میباشد این چنین که می قدرت این برنامه ها را با به کارگیری از گویش‌های اچ تی ام ال،‌ سی اس اس و جاوا اسکرپیت در بستر پلتفرم خاصی همانند PhoneGap نوشت آن‌گاه خروجی پوشه را به راحتی می‌قدرت برای پلتفرم های مختلفی از آیفون گرفته تا موبایل های اندرویدی و بلک بری و ویندوز فون بهره مند شد.

نقطه ی قوت به کارگیری از طریق هیبریدی این میباشد که شما یک توشه کدهای اپ خویش را با استعمال از لهجه‌های اچ تی ام ال، سی اس اس، جاوا اسکریپت و ... می نویسید، آن‌گاه خروجی آن را می توانید برای سیستم دلیل های گوناگون استعمال نمائید که‌این فعالیت هم مخارج مربوط به گسترش ی نرم افزار را کاهش خواهد بخشید و هم در دوران هنگامی کمتری می قدرت ورژن های گوناگون یک نرم‌افزار را به بازار عرضه کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


موقعیت پشتیبانی از اینترنت نرم‌افزار‌های پیش رونده اینک، قابلیت اسـتفاده از اینترنت نرم افزار‌های پیش رونده در سیستم‌استدلال‌های اندروید و ویندوز وجود دارااست.  طراحی اپلیکیشن سیستم‌دلیل گوگل اکنون با اینترنت نرم‌افزار‌های پیش رونده همچون برنامه‌های مستقر خلق می‌نماید و قابلیت نصب آن ها را از روش مرورگر کروم آماده کرده اسـت. هرچند تعداد این اپ‌ها هنوز در مقایسه با برنامه‌های ساکن اندک اسـت؛ ولی هم‌در حال حاضر می توانید بعضا از آنان‌را با اسـتفاده از مرور کروم در موبایل اندرویدی یا این که کامپیوتر ویندوزی خویش آزمون فرمایید. یک مثال‌ی خوب از اینترنت ‌برنامه‌های پیش رونده ورژن‌ی پایین اینترنت پیام‌رسان تلگرام اسـت که برای دسترسی به آن بایستی به آدرس web.telegram.org رجوع نمایید، در شرایطی که که از کروم اسـتفاده فرمائید، قادر است با لمس مورد‌ی Add to Homescreen در مرورگر، ورژن‌ی زیر اینترنت تلگرام را به شیت‌ی خانگی تلفن همراه یا این که دسکتاپ کامپیوتر خویش اضافه فرمائید. در‌این‌حالت‌، در اسـتفاده‌های بعدی از این پیام‌رسان دیگر نیازی به مراجعه‌ی دوباره به مرورگر نخواهید داشت. یکی‌از دیگر از اینترنت نرم افزار‌های مطرح، نرم‌افزار توییتر لایت اسـت که در واقع ورژن‌ی مدل نرم‌افزار این کانال‌ی اجتماعی به حساب می‌آید و بر اساس‌ی فناوری‌های امروزی اینترنت گسترش داده گردیده اسـت. توییتر لایت هم در اندروید و هم ویندوز قابل دسترسی و نصب همچون یک نرم افزار ساکن اسـت. برای اسـتفاده از این نرم‌افزار و کسب داده ها بیشتر درخصوص آن می توانید به آدرس lite.twitter.com رجوع نمایید. گوگل علاوه بر اندروید، قصد پشتیبانی از اینترنت اپ‌های پیش رونده در سیستم‌دلیل دسکتاپ خویش را نیز داراست. براساس گزارش‌ها، این مجموعه پشتیبانی از نرم افزار‌های اینترنت اسـتور کروم را تا نصفه‌ی امسال میلادی تماما انقطاع و آن‌ها‌را با اینترنت برنامه‌های پیش رونده جایگزین خواهد کرد. علاوه بر گوگل، مایکروسافت نیز گام‌های بزرگی برای پشتیبانی از اینترنت اپ‌های پیش رونده برداشته اسـت. مایکروسافت در صدر برای تبدیل نرم افزار‌های اینترنت به ویندوز، همچون گوگل مبادرت به بسط‌ی اپ‌ای به اسم «پروژه‌ی وست‌مینستر» کرده بود؛ ولی بعداز مدتی این پروژه‌ی خویش را با اینترنت نرم‌افزار‌های پیش رونده گوگل لینک اعطا کرد. فعلا، هر دو کمپانی از اسـتاندارهای شبیه برای اینترنت نرم‌افزار‌های پیش رونده پیروی می‌نمایند. خدمت ورکرها به هم پا آخری ورژن‌ی ویندوز معرفی شدند و این سیستم‌ادله (خیر‌صرفا مرورگر اج، بلکه تمام سیستم‌دلیل) به‌زودی و با نشر به‌روزرسانی رداسـتون ۴ در ماه آوریل پیش‌رو از اینترنت‌نرم‌افزار‌های پیش رونده همچون اپ‌های ساکن ویندوز پشتیبانی خواهد کرد. اینترنت نرم‌افزار‌های پیش رونده در ویندوز از امکان‌های پلتفرم ویندوز یونیورسال نظیر یکپارچگی کورتانا، اعلان‌ها و کاشـی‌های زنده نیز فایده‌مند میگردند و از روش اسـتور مایکروسافت توزیع خواهند شد. علاوه بر این، همچون اندروید، قابلیت و امکان تمایز آنها با اپ‌های ساکن وجود خواهد داشت.از آنجایی که ویندوز ۱۰ با اینترنت نرم افزار‌های پیش رونده همچون نرم افزار‌های مستقر کردار خواهد کرد، احتمال می‌رود که دستگاه تلفن همراه تاشوی مایکروسافت که بازه‌ها شایعات آن بر راز لهجه‌ها اســـت و کل دیگر دستگاه‌های ویندوزی که سیستم‌ادله «ویندوز کور اس» را اجرا خواهند کرد، از مزایای اینترنت اپ‌های پیش رونده، به خصوص تطبیـق‌پذیری آن‌‌ها با هر نوع اندازه‌ی نمایشگر فایده‌مند شوند. این موضوع قادر است نقطه ضعف سیستم‌دلیل مایکروسـافت در کمبود اپلیکیشن را جبران نماید و برخلاف ویندوز تلفن همراه، آخر و عاقبت متفاوتی را برای دستگاه تلفن همراه بعدی ردموندی‌ها رقم بزند. کوپرتینونشین‌ها معمولا دیرتر از باقی کمپانی‌ها از بعضی از فناوری‌های نو اسـتـقبال می‌نمایند و حتی بعضی منتقدان مدعا گردیده‌اند که این موسسه هیچ گاه از اینترنت نرم‌افزار‌های پیش رونده پشتیبانی نخواهد کرد. ولی، به تازگی گمانه‌زنی‌هایی بر اساس پشتیبانی اپل از اینترنت نرم‌افزار‌های پیش رونده مطرح گردیده اسـت. با این درحال حاضر، در‌صورتی‌که این موسسه چنین تصمیمی بگیرد، احتمال می‌رود فارغ از همیاری با مایکروسافت و گوگل بر راز اسـتاندارهای مشترک این عمل را انجام دهد.انتظار می‌رود در سـال پیش‌روی میلادی شـاهد رویش اینترنت برنامه‌های پیش رونده و اعتنا بیش تر از پیش کمپانی‌ها به آن ها باشیم. به احتـمال فراوان هر سه کمپانی نامبرده در رویدادهای منحصر خویش (کنفرانس بیلد مایکروســافت، کنفرانس I/O گوگل و کنفرانس جهانی توسعه و گسترش‌دهندگان اپل) از نرم افزار‌های آتـی خویش برای اینترنت نرم افزار‌های پیش رونده رونمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()