نوشته شده توسط : عباسی


با برنامه گوشی کسب و کارتان را رونق دهید!

برنامه گوشی یک اپلیکیشن لاکچری برای کسب و شغل های عظیم و جهانی وجود ندارد . طراحی اپلیکیشن  در هر کسب و کاری که کار میکنید برای رویش و توسعه و گسترش ماهر نیاز به یک نرم افزار گوشی دارید! با دقت به تعداد روز افزون یوزرها تلفن همراه های تلفن همراه، تمامی کسب و شغل های کوچک و استارتاپ های طفل نیز میتوانند با به کار گیری از نرم‌افزار گوشی مشتری های بیشتری جذب نمایند. از همین امروز به اندیشه پباده سازی یک برنامه ماهر باشید چون مزایای متعددی قسمت تان می‌گردد مثلا:

 

از رقبا یک قدم جلوتر می باشید
تعداد یوزرها تلفن همراه های گوشی همچنان در اکنون ارتقا میباشد. هر استفاده کننده تعداد متعددی برنامه را روی تلفن همراه نصب می نماید و روزمره بارها برنامه های نصب گردیده را گشوده می نماید. با پباده سازی برنامه گوشی یک قدم به مشتری مجاورت خیس میشوید. در حالتی‌که تنی چند از یوزرها تلفن همراه های تلفن همراه نرم‌افزار آیتم نظرتان را روی تلفن همراه ها نصب کرده و روزمره به آن مراجعه نمایند، اقبال پرورش و گسترش بیشتری خواهید داشت. حتی دیدن لوگوی کسب و کارتان نیز روی ضمیر ناخودآگاه تاثیرگذار میباشد و قادر است مشتری های بیشتری را برایتان به ارمغان بیاورد.

 

مارک خویش را دارید
با اپ تلفن همراه میتوانید خیلی معمولی مارک تجاری خویش را ساخت نمایید. در حالتی که فضای اپ برای یوزرها دوست داشتنی و کاربردی باشد، برندتان بسیار دوست داستنی خیس می‌شود. در واقع شغل های متعددی میتوانید با یک نرم افزار معمولی انجام دهید تا پباده سازی مخاطب پسند و جالب باشد. برنامه گوشی بازه زمانی شناخته شدن کسب و کارتان را بسیار کوتاه خیس می نماید. هر چه مارک توانا تری داشته باشید و بیشتر در معرض رویت کرد باشید، احتمال جذب مشتری و ذیل تاثیر قرار دادن وی بیشتر می‌شود. چشم شدن سر ماندگاری و بقای برندهای دارای اسم و رسم در تمامی نقاط دنیا میباشد.در شرایطی که می‌خواهید در باب هزینه تولید اپ اطلاعاتی داشته باشید بدین نوشته‌ی علمی مراجعه نمایید.

با مشتری تعامل برقرار نمائید
نوع کسب و کارتان خیلی مهم نیست در‌حالتی که که بتوانید با مشتری تعامل برقرار نمائید، موفق میدان می‌باشید و پلکان های ترقی را سریع خیس طی می‌کنید. برای نرم‌افزار تلفن همراه امکان اخذ پیام را ساخت‌و‌ساز فرمایید تا شگفت زده گردید. درصورتی که مشتری بتواند با چندین کلیک از خدمت متبوع به کارگیری نماید، رغبت بیشتری به به کار گیری از برنامه و اخذ سرویس ها ارائه گردیده دارااست. در دنیایی که بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی و لامپ های چشمک زن مشتری را به خویش جلب می نمایند با مقداری خلاقیت می‌توانید ناخودآگاه مشتری را تسخیر نمائید. هر چه تجهیزات بیشتری در نرم افزار تلفن همراه عرضه گردد، قابلیت و امکان برقراری تعامل بیشتر میباشد. فراموش نکنید که با پباده سازی های پیچیده، رابط کاربری را پیچیده خیس نکنید.

شبکه بازاریابی ساخت و ساز نمائید
تمامی داده ها موردنیاز مشتری مشتمل بر نوع کسب و فعالیت، بها ها، فرم ها، اکانت کاربری و خبرسانی را می‌توانید از روش نرم‌افزار گوشی مدیر فرمائید. در واقع مالک کسب و عمل فقط کسی میباشد که تصمیم می‌گیرد چه اطلاعاتی را به مشتری انتقال دهد. از جمله فروش های ویژه و تخفیفات را جزئی از آخین خبر ها و داده ها قرار دهید. کارت های تخفیف یک راه و روش بی آلایش برای تبدیل مشتری عادی به مشتری با مسئولیت میباشد. نرم افزار تلفن همراه شایسته ترین شبکه بازاریابی برای مشتری میباشد که ساخت پلن های ویژه در آن قابلیت و امکان پذیر میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


رزرو میز از طریق نرم افزار رستوران

مراجعه حضوری برای رزرو میز در رستوران وقت گیر است و در رزروهای تلفنی  طراحی اپلیکیشن  هم همیشه امکان خطا وجود داراست. فارغ از نیاز به مراجعه حضوری و سپری کردن وقت و هزینه اضافی یا نگرانی بابت اشتباه انسانی در رزرو تلفنی، مشتری می‌تواند میز خود را در رستوران رزرو کند. امکان پرداخت هزینه رزرو میز از طریق درگاه امن بانکی اپ مشتری های بیشتری را روانه رستوران می کند.

 

نوتیفیکیشن خبری

طراحی اپلیکیشن رستوران ایده ای هوشمندانه برای جلب رضایت مشتری می باشد و کسب و عمل رستوران داری را متحول می کند. ثبت شرایط مکانی رستوران در اپ برای تصمیم گیری مشتری ترفند مناسبی است. اما همیشه می توانید با ارسال اطلاعات و اخبار رستوران مشتری های بیشتری را به سالن غذاخوری جلب کنید. برای اینکه وارد رقابت با دیگر هم صنفی های خود شوید به کلیه تلفن همراه های فعال در محدوده رستوران، نوتیفیکیشن اطلاعاتی و تبلیغاتی ارسال فرمایید.

انعطاف پذیری

پباده سازی پلتفرم هایی که قابلیت و امکان تولید تغییرات را دارا هستند مدام به نفع تان میباشد. اصلاحاتی که با دقت به تجارب یوزرها و بازخوردها انجام میشود بیشترین تاثیر را در رضایت یوزرها همیشگی داراست. بسط دهندگان با پباده سازی اپ های خوب که امکان انعطاف دارا‌هستند می‌توانند اشکالات، فساد ها و گزارش های غلط را به آسانی برطرف نمایند.

بازاریابی مطلوب

برای اینکه تعداد یوزرها مقصود بیشتری را جذب فرمائید بایستی بازاریابی مطلوب برای معرفی برنامه را در حیث بگیرید. یک اپ خوب سوای آگهی مطلوب هیچ گاه شناخته نمیشود پس ضروری میباشد برای تبلیغات هزینه نمائید و نرم‌افزار را در دسترس یوزرها قرار دهید.

بیشتراز 90 درصد یوزرها از سیستم اندروید و iOS به کارگیری می نمایند. از پتانسیل هزاران مخاطب حداکثر به کارگیری را داشته باشید.

اقتدار نرم افزار خوب

برای ساخت یک برنامه قادر با سرعت کوشش بالا چه طرحی دارید؟ سوای شک و تردید یوزرها بیشتراز چندین ثانیه در انتظار نمی مانند و در صورتیکه در‌این بازه زمانی نرم افزار اجرا نشود، بازه زمانی مطلوب برای اثرگذاری بر استفاده کننده را از دست داده اید.

به روزرسانی های مداوم جهت انتقال داده ها روی سرورهای قدرتمند خیس از شغل های روتین در ارتقا سرعت برنامه های نو میباشد. کارایی بالا، سرعت بار گذاری و اجرای بدون نقص بزرگترین خصوصیت یک برنامه خوب پباده سازی شده‌است که مدام یوزرها را شیدا خویش می نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


وب مکان سر و صدا میباشد و بعضی وقت ها منابع قابل قبولی طراحی اپلیکیشن که را در جستجویش هستیم در آن نمی‌یابیم. به این ترتیب یادگیری یک لهجه اپ‌نویسی تازه ممکن میباشد عمل دشواری باشد. در این صورت، اکثر وقت ها یادگیرندگان تسلیم میگردند و یا این که قضیه دیگری را گزینش می‌نمایند. به این ترتیب بایستی تأکید کنیم که‌این خصوصی مطالب راهنما فقطً یک نوشته معمولی راجع‌به فراگیری پایتون وجود ندارد که به فراوانی در وب یافت می گردد. شما درین خصوصی قریه‌گانه از مطالب آموزشی، 10 نرم افزار حقیقی و واقعی پایتون می‌سازید و درین مسیر ابزارهای اصلی و ضروری دیگر برای ارتقای مهارت‌های پایتون در مسیر یادگیری دانش داده را فرا می گیرید. اولیه نصیب از این محرمانه مطالب به یادگرفتن ساخت‌و‌ساز برنامه دیکشنری تخصیص دارااست.

فهرست مطالب این نوشته نهفته کردن
1. اپ دیکشنری
2. قدم 1: داده‌ها
2.1. JSON چه است؟
3. قدم 2: آنالیز عبارات ناموجود
4. قدم 3: آلرژی به حروف کوچک یا این که وسیع
5. قدم 4: مجاورت‌ترین همخوانی
5.1. طریق نخستین: Sequence Matcher
5.2. نحوه دوم: اخذ مجاورت‌ترین آیتم همخوانی
6. قدم 5: «آیا منظورتان این بود؟»
7. قدم 6: بازیابی تعریف‌و‌تمجید
8. قدم 7: تزئین خروجی
8.1. کد نرم‌افزار دیکشنری در پایتون
9. کلام آخرین


اکثر زمان ها اشخاص این نکته را فهم و شعور نمیکنند که یادگیری یک گویش نرم افزار‌نویسی اهمیت بالایی دارااست. چندان اهمیت ندارد که‌این فعالیت تا چه حد سخت به لحاظ می رسد، شما بالاخره بایستی از یک جایی استارت فرمائید. بدین ترتیب در حالتی‌که هیچ تجربه عملی از نرم افزار‌نویسی با به کارگیری از پایتون ندارید، نباید نگران باشید، زیرا در صورتی فقطً یک شناخت مقدماتی با پایتون داشته باشید، می توانید آغاز به مطالعه این راهنما بکنید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن


۹ برنامه کاربردی برای ساخت‌و‌ساز رابطه در بین ویندوز ۱۰ و اندروید
۱۴
بهمن
تولید رابطه در میان ویندوز ۱۰ و اندروید و همگام‌شدن (سینک) این دو سیستم‌دلیل با نصب یک‌سری نرم‌افزار به‌راحتی قابلیت‌پذیر میباشد.

در‌حالتی که از کامپیوتر مجهز به ویندوز ۱۰ و موبایل‌ گوشی و تبلت‌ اندرویدی به کارگیری می کنید، می توانید با نصب تعدادی نرم افزار، رابطه خیر در بین این دستگاه‌ها یعنی ویندوز ۱۰ و اندروید برقرار و داده ها مختلفی را فی مابین آنان رد و بدل فرمائید؛ از جمله میتوانید یاداشتی را در تلفن همراه‌تان بنویسید و آن را در ویندوز ۱۰ کامل شدن فرمائید یا این که یاد‌آوری یکسانی را درخصوص وعده دیدار در دو دستگاه تهیه و تنظیم فرمایید.

در‌این نوشته‌علمی از محرمانه مقاله ها یادگرفتن ویندوز ۱۰ شما‌را با ۹ اپ اندرویدی که سینک کردن ویندوز ۱۰ و اندروید را آماده می‌نمایند، آشنا و طریق‌ی فعالیت با آنان‌را نیز ذکر می کنیم. کل این برنامه‌ها از سوی مایکروسافت عرضه گردیده‌اند و بدون پول می باشند. برای به کار گیری از هرکدام از برنامه‌ها برای تبادل داده ها، می بایست با تلفن همراه اندرویدی‌تان و با به عبارتی اکانت کاربری آنلاین مایکروسافت که در ویندوز ۱۰ برای ورود به نرم افزار‌ها استعمال کردید، وارد گردید.

Cortana: همگام‌سازی تذکر‌ها میان دستگاه‌های اندرویدی و ویندوز ۱۰

اولی نحوه رابطه در میان ویندوز ۱۰ و اندروید : نرم‌افزار اندرویدی کورتانا قابلیت و امکان همگام‌سازی یاد آوری‌ها با کامپیوترهای ویندوز ۱۰ و ارسال نوتیفیکیشن به آن ها را آماده می‌نماید. برای انجام این عمل بعداز لمس منوی سه نقطه در بخش راست بالای نمایشگر در آغاز مورد‌ی Reminders و در برگه‌ی آنگاه مورد‌ی Remember to… را گزینش و درنهایت اسم یاد‌آوری‌تان را در کنار آیکون دایره‌ای وارد نمائید.

آن گاه با لمس آیتم‌ی set a time میتوانید برهه زمانی موردنظرتان را برای اخذ نوتیفیکیشن درمورد یاد‌آوری‌تان تهیه فرمایید. ضمنا در‌حالتی که میخواهید بعد از ورود به جای یا این که جای ‌های خاص‌ نوتیفیکیشن اخذ فرمائید، از آیتم‌ی set a place و برای اضافه کردن عکس به یادداشت‌تان از مورد‌ی set a photo استعمال فرمایید.

 

بعد از انجام این فعالیت یاداوری با ویندوز ۱۰ سینک می گردد؛ به‌تیتر نمونه در صورتی اپ روزنگار روی یک کدام از کاشی‌های زنده‌ی منوی آغاز سنجاق (پین) گردیده باشد، یاد‌آوری روی کاشی اپ اکران داده میگردد و در صورتی در قسمت نوتیفیکیشن‌های ویندوز ۱۰ کلیک نمائید، تذکر در پنلی کناره‌ای در پایین برنامه روزنگار اکران داده میگردد.

در ضمن قابلیت انجام این فعالیت به‌شکل برعکس نیز قابلیت و امکان‌پذیر میباشد؛ یعنی می توانید تذکر‌تان را در یکی‌از نرم افزار‌های روز‌نگار ویندوز ۱۰ یا این که نرم‌افزار کورتانا تهیه فرمائید تا موبایل‌تان آن را از روش اپ کورتانا به شما اکران دهد.

دانلود کورتانا از گوگل پلی

OneDrive: دسترسی به پوشه‌های ذخیره‌گردیده در ویندوز ۱۰ با موبایل

دو‌مین طریق رابطه فی مابین ویندوز ۱۰ و اندروید :به طبع میدانید که در ویندوز ۱۰ قابلیت ذخیره‌سازی پوشه‌ها در وان‌‌ درایو، خدمت ابری مایکروسافت، وجود دارااست و این خدمت به‌نوعی در ویندوز ۱۰ ترکیب شده‌است. برای ذخیره‌سازی فولدر‌ها در وان‌درایو، فقط کافی میباشد فولدر‌های‌تان مثل تصاویر، اوراق و بقیه فولدر‌های‌تان را تعیین و به باطن فایل‌ی این خدمت در فولدر اکسپلورر بکشید تا پوشه‌ها به‌شکل اتومات در فضای ابری لود و ذخیره شوند.

با‌به کار گیری‌از اپ اندرویدی وان‌درایو (OneDrive) می توانید کل تصاویر، ورقه ها و متن ها ذخیره‌گردیده در‌این خدمت را مشاهده کنید (اگر تصاویر و ورقه ها را لمس نمایید، می توانید آنان‌را در نصیب مختص اکران فولدر در برنامه، مشاهده و در حالتی‌که متن ها معمولی را گزینش نمائید، با برنامه پیش‌خیالی که پیش از این تعیین کرده‌اید، اکران داده میشوند).

وان‌درایو قابلیت و امکان ذخیره‌سازی فیلم‌ها و تصاویر گرفته‌گردیده با دوربین موبایل‌‌های اندرویدی در وان‌درایو را نیز مهیا نموده است و می توانید این تصاویر و ویدیوها را در ویندوز ۱۰ نیز ملاحظه کنید.

 

برای فعال‌کردن قابلیت و امکان ذخیره‌‌سازی اتومات تصاویر (یا این که کسب اطمینان از فعال‌بودن این خصوصیت) در نرم افزار گوشی، بعد از لمس آیکون ME در نصیب زیر سمت راست نمایشگر و تعیین مورد‌ی Settings و در غایت تعیین آیتم‌ی Camera upload، این مورد را فعال فرمائید. همینطور میتوانید با‌استعمال‌از مورد‌ی upload using معلوم نمایید که تصاویر صرفا در هنگام اتصال تلفن همراه به کانال‌ی وای‌فای بار گذاری شوند یا این که در حین اتصال به وب گوشی نیز این فرآیند ادامه داشته باشد. مورد‌‌‌‌‌‌های Upload only while charging و Include video که درحالت پیش‌فرض فعال میباشند، به‌ترتیب منجر می گردند تصاویر صرفا حین شارژ بار گذاری شوند و علاوه‌بر لود تصاویر، ویدیوها نیز بار گذاری شوند. ضمنا در قسمت Additional folders میتوانید فایل‌های گوناگون مثل فولدر‌ی تصاویر یا این که ویدیوهای واتساپ را برای بار گذاری گزینش نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


کورونا(Corona):


به دنبال معرفی، به لهجه کورونا می رسیم.
این لهجه هم یک کدام از دیگر از مورد‌های بی آلایش برای نرم افزار نویسی اندروید طراحی اپلیکیشن میباشد که بسیار قوی میباشد و توان در اختیار گرفتن اکثری ارائه می دهد. کدنویسی در با گویش کوروناLUA بسیار بی آلایش خیس از جاوا میباشد. و دیدنی خیس اینکه، بوسیله Corona SDK( کیت گسترش اپلیکیشن) کلیه چیز معمولی‌خیس هم میگردد.
پشتیبانی از مجموع کتابخانه‌های ساکن، اذن میدهد تا شما نرم افزار خویش را برای سیستم استدلال‌های متفاوت منتشر فرمایید.

Corona یک چارچوب ایده آل برای سرعت بخشیدن به اپلیکیشن ها و بازی ها برای دستگاه های گوشی و سیستم های دسکتاپ میباشد، معنا این گزاره را می‌دانید؟
یعنی شما می‌توانید پروژه خویش را یک توشه تولید فرمایید و آن را به اشکال مختلفی از دستگاه ها، برای مثال Apple IPhone،iPad، تلفن های Android، تبلت ها، مک دسکتاپ، ویندوز دسکتاپ و حتی تلویزیون های متصل مثل Fire Tv، Apple Tv و Android Tv متصل فرمائید و از آن به کارگیری نمائید.

اعتنا:
برای کدنویسی این گویش می بایست از یک ویرایشگر متن مثل Notepad++ به کارگیری فرمائید و می توانید کدها را در مشابه‌ساز، فارغ از اینکه کامپایل شوند اجرا نمائید و به یاری ابزار آنلاین به راحتی می‌قدرت از اپ اندروید درج شده، خروجی APK گرفت.
کورونا هم مانند دیگر لهجه های اپ نوسی نیاز به علم نرم‌افزار نویسی داراست، ولی نقطه استارت خیر برای آغاز میباشد.
این مورد برای کسانی که می خواهند نرم‌افزار ی نسبتا معمولی ای ساخت و ساز نمایند خوب میباشد، ولی برای تبدیل شدن به یک نرم‌افزار نویس رشته‌ای مطلوب وجود ندارد.
نکته قابل توجه: چنانچه پیش از این سوابق فعالیت با Action Script رو دارید سفارش می کنم از کورونا به کارگیری فرمایید.

فون گپ(PhoneGap):

 

در شرایطی که یک طراح اینترنت بوده اید و به‌این واسطه با HTML و CSS و احتمالا جاوااسکریپت آشنا میباشید، می توانید به لطف فون گپ، سوای نیاز به یادگیری بقیه لهجه های نرم‌افزار نویسی اندروید ، اپ خویش را ساخت‌و‌ساز فرمائید.

این گویش بوسیله Apache Cordova پباده سازی گردیده و اجازده میدهد تا با به کار گیری از کدهایی که برای ساخت‌و‌ساز یک وبسایت ( HTML CSS and JavaScript ) استعمال می کنیم یک اپلیکیشن اندروید ساخت و ساز کنیم. در واقع همچون اکران یک کاغذ اینترنت فعالیت می‌نماید البته یک اپلیکیشن اندروید در خروجی می دهد.
برای اکثری از وظایف ،این مورد مطلوب میباشد البته چنانچه میخواهید بگویید که یک اپ نویس اندروید می‌باشید، بهتر میباشد یکی از دیگر از آیتم‌های جان دار در لیست را تعیین فرمایید.
لهجه های نرم افزار نویسی تلفن همراه برای سیستم برهان IOS:
سوئیفت(Swift):


گویش اپ نویسی سوئیفت در سال ۲۰۱۴ در کنفرانس جهانی بسط دهندگان اپل موسوم به WWDC برای اپ نویسی آی وی اس وسایر سیستم های مربوط به آن و همینطور لینوکس معرفی و تحت عنوان گویش اول برای بسط نرم‌افزار های iOS و سیستم عامل X تولید شد.
در به عبارتی سال با یک بروز رسانی به ورژن ۱٫۲ افزایش پیدا کرد و در سال ۲۰۱۵ گشوده در کنفرانس WWDC به ورژن ۲ بروز شد.در به عبارتی سال ۲۰۱۵ در ورژن ۲٫۲ متن گشوده (Open Source) شد.

پس در حالتی‌که می‌خواهید مبادرت به ساخت‌و‌ساز نرم افزار برای سیستم ادله ios نمایید:
شایسته ترین گویش اپ نویسی گویش سوئیفت هست.
شنیده ها حکایت از این دارااست که گوگل قصد داراست از Swift تحت عنوان گویش نرم‌افزار نویسی سطح بالای خویش به کارگیری نماید و برای جاوا، این فرمانروای مغرور ضربه بسیار سهمگینی خواهد بود.
در حالتی‌که گوگل Swift را به مکان جاوا تحت عنوان لهجه نرم‌افزار نویسی سطح بالای خویش گزینش نماید، می اقتدار به جرأت ذکر کرد وقت خداحافظی جاوا از پادشاهی و تاجگذاری Swift خواهد بود.

کلمه سوئیفت به چه معناست؟
در معنای تجارت میباشد و این اسم به خیر بیان‌کننده خصوصیت های خارق العاده این گویش در تجارت میباشد. گزینش این اسم برای گویش سوئیفت یعنی: طراحان این لهجه با‌یقین مطمئن بوده اند که با پباده سازی سوئیفت تجارت های مربوط به اپلیکیشن نویسی در عالم به شدت متحول خواهند شوید. پس در شرایطی که به تامل آن میباشید که در دنیای تجارت برای خویش جایی پیدا فرمایید ، شما بایستی تاکید می‌کنیم می بایست به سراغ این لهجه بروید.
آبجکتیو- سی(Objective-c) :


گویش اپلیکیشن نویسی Objective C اولی توشه در سال ۱۹۸۰ به وسیله کمپانی اپل آیتم به کارگیری قرار گرفت.
Objective C در طی ارائه برای اپ نویسی hardware های این مجموعه بوسیله اپل تایید شد.
آبجکتیو سی یک گویش اپ نویسی شی گرا و یک سری منظوره می‌باشد که کاربردهای پهناور ای دارااست. در شرایطی که بخواهیم طریق به وجود داخل شدن آبجکتیو سی رو آیتم محاسبه در اختیار بگذاریم بایستی بیان‌کنم آبجکتیو سی از لهجه نرم‌افزار نویسی سی و با افزودن مفاهیم مرتبط با ارسال پیام از اسمال تاک به لهجه سی ساخته شده است.
قبل از روی فعالیت وارد شدن گویش اپلیکیشن نویسی سوئیفت هسته مهم برای ایجاد قابل انعطاف افزارهای مطلوب چه بود؟
آری صحیح حدس زدید؛ گویش آبجکتیو سی هسته مهم برای APPLE ،iOS و Operating System X بود و بعد از آنکه سوئیفت ابتکار عمل شد مکان آن را در مورد نرم‌افزار سازی برای APPLE و iOS گرفت.
اما چنانچه نگاهی به سایت Stack Owerflow بیندازید از کامنت ها متوجه خواهید شد:
اکثر زمان ها برنامه نویسان هنوز هم ترجیح می‌دهند با آبجکتیو سی عمل نمایند و به سمت سوئیفت نرفته اند. آمارها در Github نیز نشان می‌دهد که برنامه نویس ها همچنان ترجیح می‌دهند پروژه های خویش را در آبجکتیو سی ساخت و ساز نمایند.
این آمار نشان دهنده آن میباشد که قرار وجود ندارد در یکسری سال آینده تغییرات سریعی چهره دهد و یا این که همان لهجه آبجکتیو سی قرار وجود ندارد که در آینده مجاورت صحنه رقابت را سوراخ کنند و هم چنان با اقتدار در جایگاه خویش باقی‌مانده میباشد.

میپندارید برهان آن چه می‌باشد؟
این فرمان دو برهان عمده دارااست:
نخستین: آنکه سپرده گذاری های اکثری بر روی گویش آبجکتیو سی در موضوع ایجاد نرم‌افزار ها شده‌است
دوم: آنکه قاب ورک اپ ها حتی بعداز آنکه سوئیفت بتواند مکان خویش را در‌این عرصه گشوده نماید همچنان به آبجکتیو سی متعلق خواهد بود.
براین اساس یادگیری گویش آبجکتیو سی و ساخت یک اپ گوشی در آن قادر است همچنان بها وقت گذاشتن داشته باشد. اعتنا داشته باشید که‌این لهجه بسیار کار کشته میباشد و شما می‌توانید به آسانی هر نوع اپلیکیشنی را در آن تولید کنید و این عمل برای اشخاصی که با این گویش شناخت متوسطی داشته باشند فعالیت چندان مشکلی نخواهد بود و می اقتدار ذکر کرد که به مراتب بسیار بی آلایش خیس از ساخت نرم‌افزار در بخش اعظمی لهجه های دیگر می‌باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


این قضیه که با برنامه گوشی بتوان هر محصولی از خوراک، پوشاک تا تولیدها طراحی اپلیکیشن دیجیتال را به طور آنلاین توصیه اعطا کرد به امری معمولی در معاش ما تبدیل شده‌است. به خصوص درین روزگار که با تکثیر COVID-19 نقش حیاتی اپ های فروشگاهی و خرید آنلاین در معاش روزانه بیشتر علنی شده و ایجاد برنامه های کاربردی رویه حلی هوشمندانه و شاید فقط راه و روش برای گذار از وضعیت معضل به لحاظ میرسد.

 

 

اپ فروشگاهی، ویترین جالب برای کسب و فعالیت شما
تجربه نشان داده که امروزه یوزرها تلفن همراه های یار رغبت بیشتری به پیشنهاد و خرید از دکان های مجازی مانند آمازون، دیجی محصول و دیگر دکان های آنلاین دارا‌هستند. بر همین پایه صاحبان کسب و شغل های متفاوت بدین سود رسیده اند که با پباده سازی اپ فروشگاهی می‌توانند به صورت هوشمندانه درخواست و نیاز های طیف وسیعی از اشخاص جامعه را پوشش دهند.
معمولا یوزرها از اپ مغازه آنلاین برای خرید، تحلیل ارزش ها و در بیشتر مورد ها برای اخذ پیشنهادات و تخفیفات ویژه به کارگیری می نمایند. تولید برنامه فروشگاهی از ترفندهای اثر گذار دیجیتال مارکتینگ در بازار ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار تلفن همراه می‌باشد که کارشناسان بازاریابی دیجیتال برای ارتقاء بازدهی و بازده کاری به شغل ها متعدد توصیه میکنند. با این نحوه می قدرت تولید ها متنوعی را در قالب یک نرم افزار و با ویترینی جالب برای عرضه به مشتری فراهم نمود.

 

ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن فروشگاهی راهی برای خرید سهل، صرفه جویی در طول و ارتقاء تجربه کاربری
خرده فروشی های آنلاین از دوست داستنی ترین اپ های فروشگاهی در دنیای ایجاد اپلیکیشن گوشی می‌باشند که بیشترین رقبا را نیز به خویش تخصیص می‌دهند. برای مثال کمپانی اسنپ با ارزیابی نیاز مخاطبان به خرید سهل و سریع و فعال سازی نصیب فروشگاهی و خرده فروشی آنلاین خویش توانست مخاطبان و فایده بیشتری را بدست آورد.
اما به‌این نکته بایستی اعتنا کرد که ایجاد نرم‌افزار فروشگاهی در معنای حذف خرید حضوری نخواهد بود بلکه این تکنولوژی برای seo پروسه خرید و افزودن مشخصات و تجهیزات هوشمندانه به آن میباشد. به این ترتیب موسسات و کسب و امور در کنار پباده سازی اپ فروشگاهی می بایست به چگونگی رابطه و برقراری تعامل با مشتری در دنیای حقیقی نیز دقت نمایند تا به فیض مناسب دست پیدا نمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


۳ - TheAppBuilder
پلتفرم TheAppBuilder تیم‌ای از اپ‌ها را با اعتنا به کارکنان، مشتری‌ها، روی داد‌ها طراحی اپلیکیشن و بروشور‌ها با دو رویه مختلف در دست شما قرار می دهد. در‌صورتی‌که شما در درحال حاضر پباده سازی یک اپ تحت عنوان اینترانت برای یک کمپانی می باشید، ممکن میباشد این بستر برای شما مطلوب باشد. می توانید با استعمال از گروه ابزار آنلاین نرم افزار را بسازید و یا این که فراگیری ارائه گردیده یا این که خویش TheAppBuilder برای تعریف و تمجید و ایجاد ساختار نرم‌افزار و ساخت محتوای اول با شما همیاری خواهد کرد.

 

با به کارگیری از AppLibrary مخصوص، میتوانید پنجره‌ای را در یک‌سری نرم‌افزار در چنگ یوزرها خویش قرار دهید و حتی آن را با برند فردی خویش سفارشی فرمائید. شما میتوانید از هر دو اپلیکیشن همگانی و سری این پلتفرم با اسم کاربری و رمزعبور حفظ فرمایید و آنها‌را از روش مغازه نرم‌افزار توزیع فرمایید و از ترکیب فهرست دایرکتوری فعال TheAppBuilder به کار گیری فرمائید تا بتوانید با گواهینامه‌های جان دار و مجموعه‌های استفاده کننده وارد گردید.

به‌روزرسانی ساختار و محتوای نرم‌افزار‌های شما حتی پس از پخش زنده سهل وآسان میباشد، چون می توانید به‌روزرسانی‌های نامحدود را انجام داده و در یک سیستم برهان متفاوت بر روی سیستم دلیل‌های متعدد منتشر نمایید. این پلتفرم از آیپد، آیفون و اندروید پشتیبانی می‌نماید و به‌روزرسانی‌ها در بازه ۶۰ ثانیه بعد از ارسال تغییر و تحول، به طور زنده اجرا می گردند. به حیث می رسد بازه آپ دیت رسانی با بقیه خدمت‌ها همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: چه‌طور قدمت باتری موبایل خویش را ارتقاء دهیم؟

۴ - Good Barber
Good Barber یک بستر برای ایجاد نرم‌افزار‌های آیفون و اندروید به یاروهمدم نرم‌افزار‌های اینترنت باصرفه ارائه می دهد. برای هرکدام از سیستم برهان‌ها، سوای تایپ کردن یک خط کد، میتوانید مجموع جزئیات اپلیکیشن را در دست گرفتن فرمایید. چندن قالب پباده سازی بسیار قابل تهیه با علامت‌های بسیار قشنگ و دسترسی به فونت‌های گوگل برای استارت عمل وجود دارااست.

 

این اپ‌های اینترنت مترقی میتوانند به طور تئوری جایگزین سایت فعلی شما شوند، چون می توانند برای دسکتاپ، گوشی و تبلت‌ها باصرفه شوند. با هر توشه تهیه پارامتر‌های جانور در اپ خویش، برخورد بصری فوری اخذ میکنید. با اذن دادن به آنان برای ارسال مقاله ها، عکس‌ها و فیلم‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و عملی را ارسال فرمائید و خواننده گان خویش را به شرکت کردن‌کنندگان تبدیل نمائید. همینطور میتوانید نرم‌افزار خویش را سازماندهی کرده و قسمت‌هایی از فیلم، عکس، صداها، روی داد‌های زنده و مورد ها دیگر را اضافه نمائید.

۵ - Appy Pie
Appy Pie ابزاری برای ساخت اپ تلفن همراه یاروهمدم بر طبق فضای ابری میباشد که به یوزرها فارغ از مهارت اپلیکیشن‌نویسی قابلیت و امکان می دهد نسبتاًً برای هر پلتفرمی اپلیکیشن ساخت نمایند و آن را منتشر نمایند. چیزی برای نصب یا این که بارگیری نیست - صرفا کافی میباشد صفحه های را بکشید و رها فرمائید تا اپ تلفن همراه خویش را به طور آنلاین تولید نمائید. بعد از اتمام فعالیت، یک نرم افزار ترکیبی بر اساس HTML5 اخذ میکنید که با مجموع سیستم برهان‌ها، برای مثال iOS، Android و ویندوز حتی یک نرم‌افزار توسعه یافته فعالیت می‌نماید. همگی ورژن‌ها در طول حقیقی و واقعی می‌باشند، با قابلیت ارسال اعلان‌های فشار، کسب درآمد از تبلیغات، دیدن تجزیه و بررسی زنده و ردیابی جای با GPS. همینطور می توانید فید‌های رسانه‌های اجتماعی، وب لاگ‌ها، تارنما‌ها، صدا، رادیو و موردها دیگر را مخلوط نمایید.

 

هنگام به کار گیری از این سیستم ادله، تم‌های مختلفی از رستوران گرفته تا پایانه رادیویی ارائه می کنید. آنان همینطور دارنده یک نرم‌افزار زمانبندی وعده دیدار می‌باشند که مخصوصاً برای شغل ها مانند پزشکان، تالار‌ها با خصوصیت‌های تماس مانند تماس تک لمسی موثر میباشد. با به کارگیری از ورقه کد می توانید کد دلخواه و iframes را تعبیه نمائید.

۶ - AppMachine
AppMachine یک بستر کاربردی برای ساخت‌و‌ساز سهل و پباده سازی اپ‌های مستقر رشته‌ای برای iOS و اندروید میباشد. با به کارگیری از رابط کشیدن و آزادکردن، میتوانید بلوک‌های ساختمانی مختلفی را ادغام فرمائید که خصوصیت‌های مختلفی مثلا داده ها، عکس و فیلم را ارائه میدهند. بلوک‌های ساختمان همینطور به شما قابلیت و امکان می دهند تا نرم افزار خویش را به توئیتر و صورت‌بوک یا این که مغازه‌های آنلاین لینک و پیوند دهید. شما میتوانید اپ را به مدل منحصربه‌فرد خویش پباده سازی نمایید و مسیر‌های ناوبری، رنگ‌ها، خودکار‌ها و نشانه‌های خویش را با در دست گرفتن بدون نقص چینش و مشاهده پیشرفت خویش با به کار گیری از Previewer تعیین فرمایید.

 

این پلتفرم همینطور به شما قابلیت و امکان می دهد یک تارنما را برای محتوای اساسی که میتواند از روش iOS یا این که اندروید به یک نرم‌افزار انتقال یابد، کپی فرمایید. نرم افزار خویش را در هنگام ساختن آن آزمایش فرمائید و پیشرفت آن را در رایانه، تلفن همراه یا این که تبلت خویش تحلیل فرمایید. وقتی که نرم‌افزار شما تماماً تست و فراهم میباشد، می توانید نرم‌افزار را منتشر و تبلیغ کرده و داده‌های استفاده کننده را تجزیه و ارزیابی فرمایید. AppMachine از کلیه موردها ما یحتاج برای ورود اپ خویش به مغازه نرم افزار استور و گوگل پلی حفظ می‌نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


اینترنت نرم افزار چه است و چه تفاوتی با نرم افزار ساکن و سایت دارااست؟
در بالا به تفاوت اینترنت نرم افزار و نرم افزار مستقر میپردازیم، نرم افزار ساکن در واقع به عبارتی نرم افزار هایی میباشد که از اپ استورها دانلود و در تلفن همراه نصب میگردند، البته یک اینترنت نرم افزار در اصل نیاز به نصب ندارد و در مرورگر مشهود است، طراحی اپلیکیشن بدین ترتیب اینترنت نرم افزار ها هم در اندروید و هم در IOS قابل استعمال مشترک می‌باشند

در زمینه ی تفاوت وبسایت با اینترنت نرم افزار، تعاریف بسیار و متفاوتی موجود هست که برای داده ها طولانی تر و با جزییات بیشتر میتوانید به نوشته‌علمی \"تفاوت وبسایت با اینترنت نرم افزار چه میباشد؟\" مراجعه فرمائید، البته آنچه که مهم و شاخص می‌باشد، این میباشد که تاکید سایت بر محتوای یکسان برای تمامی و آگهی هست اما اینترنت نرم افزار بر فعالیت و تعامل توکل داراست و معمولا داده ها را با اعمال دسترسی های متفاوت و براساس نیاز استفاده کننده اکران میدهد. از طرفی در اینترنت نرم افزار ها به تعامل های بیشتری از طرف استفاده کننده و سرور نیاز است، که سالها گرفتاری طراحان اینترنت اپ ها بوده میباشد که با فناوری های تازه همانند PWA تا حد متعددی این مبحث تحقق یافته میباشد.

 

 

 

اینترنت نرم افزار های PWA – فناوری تازه دنیای اینترنت
اینترنت‌نرم افزار‌های پیش رونده (Progressive Web Apps) یا این که به اختصار PWA یک فناوری تازه در حوزه پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه تلقی میگردد این فناوری نخست در سال ۲۰۱۵ و بوسیله گوگل معرفی شد، گوگل با تجهیزات جدیدی که در اینگونه از اپ های ذیل اینترنت تعبیه کرد قابلیت و امکان نزدیک کردن اینترنت اپلکیشن ها به اپلیکشین های مستقر(Native) را آماده نمود.
اگربخواهیم به اختصار در خصوص PWA سخن کنیم می اقتدار ذکر کرد PWA در واقع به عبارتی اینترنت نرم افزار است که از فناوری های امروزی جهت نزدیک کردن کارکرد خویش مشابه یک نرم افزار عادی سود کرده میباشد، سه قابلیت و امکان مهم که پیش از این در اینترنت نرم افزار ها نبود دربرگیرنده ارسال اعلان از سمت سرور، امکان اضافه کردن به برگه خانگی و کارایی آفلاین جزوه فناوری های مدرنی میباشد که از آنان کلام کردیم!
به چه برهان اینترنت نرم افزار های PWA در سرزمین ما می‌تواند چیره خیس کار نماید؟
نکته اولیه یک مبحث جهانی میباشد و پژوهش ها اخیر نشون داده که خیلی از مردم اضافه از چندین مدل نرم افزار مشخص و معلوم در موبایل خویش را استعمال نمی‌کنند! جدید نخست بایستی کاوش نمایند، نصب نمایند و آنگاه استعمال نمایند بعداز یک مقطع هم کلا ممکنه از اون استعمال نکنند! ولی در موقعیت نرم افزار PWA صرفا با یک نشانی میتواند به آن دسترسی داشته باشد.
نکته دوم تحریم های اعمال گردیده در تلفن همراه های آیفون اقبال برد PWA ها در کشور ایران را خیلی طولانی تر نموده است، مثال های عملیاتی را در بعضا از اپ های وسیع اهل ایران مشاهده می‌کنید.
نکته قابل توجه اینکه اینترنت نرم افزار های PWA قابلیت و امکان نصب و قرارگیری آیکون رو دارا‌هستند! در غایت می بایست اعتنا نمود که PWA ها زمان اول تکامل خویش را سپری می‌نمایند و نمی اقتدار آینده آنان‌را قضاوت نمود.

 

 

 

به چه شکل اینترنت نرم افزار پیاده سازی میگردد؟
مجموعاَ هر آنچه که پایین اینترنت و با اعمال دسترسی های گوناگون پیاده سازی شود را می‌گردد اینترنت نرم افزار و یا این که اپلیکیشن پایین اینترنت نامید. این به‌این مفهوم نمی‌باشد که کل اینترنت نرم افزار به صورت یک وبسایت و صرفا در وب پیاده سازی شود، اینترنت نرم افزار می‌تواند تیم ای از تارنما ها ، نرم افزار های تلفن همراه، ربات های تلگرام و یا این که حتی قابل انعطاف افزارهای آفلاین هم باشد که تمامی این ها به صورت جامع و متمرکز در اختیار گرفتن شوند و شما بتوانید با تمرکز به داده ها گردآوری گردیده، به کسب و عمل خویش رسیدگی نموده و یا این که اینکه به هدف ها خویش در ارتقاء فروش برسید.

کمپانی کیان تجارت بعد از سالیان عمل و کسب تجربه در این باره و بعداز پیاده سازی اینترنت نرم افزار های متعدد فروشگاهی در مغازه های زنجیره ای متعدد و تعدادی اینترنت نرم افزار عملیاتی در بخش های گوناگون هم پا نخستین، افتخار دارااست که آمادگی خویش را برای تجزیه آنالیز و پیاده سازی اشکال اینترنت نرم افزار های پیچیده و وسیع اعلام کند.

انجین یا این که back-end (بک اند) همه این اینترنت نرم افزار ها به طور کامل پباده سازی و پیاده سازی گردیده به وسیله کارشناسان خویش گروه بوده و دارنده پنل مدیریتی بسیار قوی و سبک می‌باشد که می‌تواند خروجی api و اینترنت خدمت های برپایه RestFul (رست فول) را ارائه کند، که‌این قابلیت و امکان فوق العاده و امن قادر است در خدمت های back-end (بک اند) اشکال نرم افزار ها و ربات ها و اپلیکیشن های ذیل اینترنت به فعالیت آید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 

گوشی ها و تبلت ها هم مانند هر کامپیوتری دارنده قابل انعطاف افزارها و برنامه های کاربردی متنوعی میباشند که به آن‌ها (نرم افزار) یا این که به صورت مختصر App گفته می گردد. نرم افزار گوشی بسته به سیستم برهان گوشی یا این که تبلت ممکن میباشد طراحی اپلیکیشن برپایه اندروید، iOS و سیستم ادله های دیگر باشد. امروزه اندروید تحت عنوان یکی دوستداشتنی ترین سیستم برهان های موبایل شناخته می‌گردد و نرم افزار اندروید از پرکاربردترین نرم افزار هاست که در کمپانی داده پردازی فراتک بصورت منحصر به فرد برای شما پباده سازی و اجرا می گردد. ایجاد نرم افزار تلفن همراه دکان اینترنتی نرم افزار مغازه جهت معرفی و فروش تولیدها بسیار مطلوب میباشد. خرید جنس راحت انجام میشود و همگی اتفاقات فروش در باطن نرم افزار انجام می‌گیرد. پباده سازی نرم افزار سمینار و کنفرانس پباده سازی اپلیکیشن اندروید کنفرانس و سمینار با تجهیزات بسیار خیر و خوبی مانند ثبت نام، پرداخت، زمانبندی، سخنرانان، محورها، برگزارکنندگان و ... تولید نرم افزار معرفی کمپانی یا این که فرآورده ایجاد نرم افزار برای معرفی کمپانی یا این که فرآورده که امروزه تبدیل به جایگزینی بسیار مطلوب برای کاتالوگ و CD های مالتی مدیا میباشد. پباده سازی نرم افزار رستوران و پیشنهاد طعام این نرم افزار با دو جور کاربری داخلی (برای اخذ توصیه مشتریان درون رستوران) و همینطور فرنگی (برای اخذ سفارشات بصورت اینترنتی و یا این که از روش پیامک) به کار گیری میگردد. پباده سازی اپلیکیشن اندروید خبری این جور نرم افزار برای سایت های خبری و تارنما هایی که محتوای قابل ارائه ای دارا هستند گزینه به کار گیری قرار میگیرند. نرم افزار بر طبق مکان فعلی تلفن همراه در‌این جور نرم افزار اصل اپلیکیشن براساس وضعیت فعلی استفاده کننده بوده و یوزرها میتوانند سازه به شرایط مکانی خویش، خدمت اخذ نمایند. مانند نرم افزار های ماشین کرایه ای یاب و ... پباده سازی نرم افزار هتل ها پباده سازی اپلیکیشن اندروید هتل ها مشتمل بر معرفی هتل به همدم تصاویر همگی قسمت های هتل، همینطور مسیریابی مسافران هتل از روش نقشه باطن اپلیکیشن تلفن همراه و همینطور اکران نقاط توریسم. پباده سازی نرم افزار با ایده شما و انحصاری پباده سازی و ایجاد نرم افزار اندروید براساس نیاز و ایده شما به صورت منحصربه‌فرد برای افرادی که درپی تولید اپلیکیشن به طور مخصوص می‌باشند.   تبلت ها و گوشی های هوشمند (smart) هم مانند هر کامپیوتری دارنده قابل انعطاف افزارها و برنامه های کاربردی متنوع و متفاوت می‌باشند.


:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


از حدود سال 2010 ، در مبحث I.T، بازاری به عنوان نرم افزار تلفن همراه مقام ارزشمندی خوی کرد و توانست قیمت آفرینی روز آپدیت طراحی اپلیکیشن برای اکثری از شرکت ها بسط دهنده ی این نرم افزار ها نتیجه ها کند. این اپلیکشن ها با اعتنا به مزایای یگانه خویش، توانسته یار و همدم خیر برای همتای دیرینه خویش، یعنی وبسایت ها باشد. از مزایای نرم افزار تلفن همراه می شود به مواقعی همچون پباده سازی گرافیکی منحصربه‌فرد وسایل موبایلی ، در بعد ها کوچک گردیده ی تارنما ها ویا نیاز نداشتن به وب اشاره کرد. در طی فرایند پباده سازی و ایجاد نرم افزار های تلفن همراه، کمپانی پردو یار شما بوده، و زبده ی خویش، شمارا در به سرنوشت وصال این مهم کمک می کند.

اشکال نرم افزار
از آن‌جا که در بعدازظهر کنونی تلفن همراه ها نقش کلیدی در معاش اشخاص بازی می کنندو حتی تبدیل به یک عضو غیر وابسته نشدنی هر فردی گردیده اند،لذا نمی قدرت از فضای ساخت گردیده برای بهره‌برداری از این مجال و پباده سازی نرم افزار گوشی غافل ماند.به دلیل آنکه نرم افزار های گوشی به خواسته تسهیل همگی اموری که بشر ها به صورت روزانه با آنان مشغول می باشند شتافته اند.

 

با اعتنا به بازار رقابتی امروزه ، هر کسب و کاری که به اندیشه پویایی و آپدیت بودن باشد ،نیاز مند طراحی وب سایت یا این که پباده سازی نرم افزار گوشی برای فن و کسب و عمل خویش میباشد تا بتواند در بازار دیجیتال از دیگر رقبای خویش پیشی بگیرد.

در بازاریابی اینترنتی این یک فرمان معین میباشد که هر کسب و کاری در حوزه ه ای پیشگام باشد قادر است از مزیت رقابتی پیشرو بودن درکسب و فعالیت به کارگیری و سهم خیر از بازار را کسب کند.

البته پیش از پباده سازی نرم افزار گوشی در هر کسب و کاری مستلزم مطالعه صحیح بازار و تعیین گروه برنامه نویسی گوشی قابل قبولی است تا پباده سازی و بسط نرم افزار و سیستم قابل انعطاف افزاری آن به نحو احسن صورت بپذیرد.تلاوت مقاله‌ها تحت سفارش می شود:

مراحل توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه

پیش از توصیه پباده سازی نرم افزار تلفن همراه خویش بدانیم

کمپانی پباده سازی نرم افزار موبابل پردو با منفعت گیری از مجموعه برنامه نویسی حاذق خویش در قضیه پباده سازی نرم افزار ios و پباده سازی نرم افزار اندروید و تخصص و تجربه ای که در پروژه های وسیع کشوری داراست ،میتواند تحت عنوان مشاور و اجراکننده اپلیکیشن ها و کسب وکار دیجیتال شما باشد.

- پباده سازی نرم افزار فروشگاهی
- پباده سازی نرم افزار خدماتی
- پباده سازی اپلکیشن آژانس یاب
- پباده سازی نرم افزار آموزشی
- پباده سازی نرم افزار بازاریابی و ویزیتوری
-پباده سازی نرم افزار مکتب
با اعتنا به پیشرفت های تکنولوژیکی در بعد از ظهر ارتباطات، شرکتهای کوچک و پهناور توانسته اند منفعت های اکثری را از قبال این حادثه کسب نمایند. تکنولوژی های کامپیوتری، اینترنتی، موبایلی و کلا وسایل هوشمند، بخش بزرگی از امورات و فعالیت های روزمره ی ما‌را پردازش می‌نمایند. از مشهودترین این وسایل، گوشی های یاروهمدم ما می باشند که با اعتنا به پیشرفت های شگرف، چه راجع‌به دشوار افزاری و چه قابل انعطاف افزاری، ترمینولوژی جدیدی را از خویش ارائه داده اند. این تحول به نحوی میباشد که نمی قدرت به تلفن های یار و همدم مدرن صرفا به دیده یک برقرار کننده ی رابطه صوتی به وسیله اوپراتور های موبایل نگاه کرد. این موضوع نقطه ای برای سپرده گذاری شرکت ها برنده اکثری شده میباشد. گوناگونی تولید ها موبایلی، پلت فرم های متعدد، مارک ها و موسسات گوناگون توسعه و گسترش ی گوشی، منجر گردیده اند تا زمان های اکثری برای پرورش و بسط و تولید بها آفرینی صورت گیرد.

مثال عمل پباده سازی نرم افزار
سیستم برهان های اندروید، آی وی اس و ویندوزفون، بستر های مختلفی میباشند که توانسته اند سازه به ذائقه های مختلف یوزرها ، هر روز بیشتراز پیش به طرفداران خویش بیافزایند. از این رو کمپانی پباده سازی نرم افزار پردو به یار گروه برنامه نویسی گوشی خویش، توانسته تا همپا و یار و همدم نیکی برای ورود شما بدین بازار گرانبها و رو به پیشرفت باشد. این ملازمت ما با شما از اولِ قصد به توسعه و گسترش تا فرایند پشتیبانی و بعد از ارائه ی آن، این تضمین را به شما خواهد بخشید که با شایسته ترین کیفیت و شایسته ترین عصر، همدم و یار و همدم شما باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


در 10 سال اخیر، نرم افزار های وضعیت یاب جغرافیایی در لیست نرم افزار های پرطرفدار وارداتی اند و این پروسه همچنان ادامه دارااست. به کار گیری از شرایط یاب جغرافیایی امکان های نرم افزار و قابلیت و امکان تعامل با استفاده کننده را بهبود میبخشد. علاوه بر این، این خصوصیت تحت عنوان یک مبداء برای کسب ایده های نو برای توسعه و گسترش دهندگان و بازاریابان نیز فعالیت می‌کند. محبوبیت بسیار زیاد نرم افزار های کاربردی مانند اسنپ این حقیقت را تایید مینماید.

در صورتی قصد دارید یک نرم افزار موبایل با به کار گیری از خصوصیت جغرافیایی ساخت فرمایید، طراحی اپلیکیشن نوشته‌ی علمی ما برای شما موءثر میباشد. ما تمام بعدها اجرای چنین مراحل دشواری را شرح می‌دهیم و توضیح می‌دهیم که چه گونه می‌توانید یک نرم افزار مبنی بر مکان پباده سازی نمایید.

ما عوارض استقبال از نرم افزار های مبتنی بر مکان جغرافیایی را باز‌نگری کرده و بر پایه ی این تجزیه و نظارت 2 تیم اصلی برای باز‌بینی این قضیه تعریف‌و‌تمجید می کنیم تا از جنبه های گوناگون عارضه ها را متوجه شویم.

 

عارضه ها عشق و علاقه یوزرها به نرم افزار های بر طبق مکان جغرافیایی
1-بسط مرزهای \"ارتباطات اجتماعی\". قبلا، اشخاص نام و نشان خویش را از روش پروفایل های خویش در کانال اجتماعی به بقیه افراد نشان می دادند. که‌این داده ها \"ایستا\" بود. لحظات قبل را نشنان می بخشید. معرفی خصوصیت مکان یاب منجر بهبود این مراحل گردیده و یوزرها را پویا می کند. فعلا اشخاص میتوانند در باب طرز معاش خویش، برنامه های روزمره روزمره، سطح اجتماعی خویش طولانی تر سخن نمایند.

2- شرکت کردن فراتر یوزرها در ارائه انتقادات، آنالیز ها و درجه بندی. نسبتاً تمام خدمت های بر پایه ی مکان یابی هنگامی که با مشتری رابطه برقرار میکنند، تا حدی از ادله سرگرمی استعمال می‌نمایند. در واقع به یوزرها یاری میکند تا محتوای غیروابسته ساخت نمایند. در‌این بین امکان مکان یابی این قابلیت و امکان را می‌دهد تا یوزرها برای خودشان نمادهای متعدد به مراد منحصربه‌فرد بودن و یا این که کسب امتیاز بیشترطراحی نمایند. این مکانیسم پتانسیل وایرال شدن بسیار قدرتمندی داراست.

3- مزایای تجاری. یکی از دیگر از مزایای استعمال از نرم افزار های مبنی بر حالت مکانی، داشتن بخت فوق العاده برای جذب نقد ها، پند ها و نظرها دیگر کاربرانی میباشد که پیش از این از یک سرویس مختص به کار گیری کرده اند. براین اساس، پباده سازی نرم افزار بر پایه ی مکان گستره نفوذ خویش را توسعه و گسترش می‌دهد که به جای آگهی ظریف در امر استفاده کننده، این نرم افزار ها به ابزار شکار یوزرها تبدیل گردیده اند.

عوارض عشق و علاقه کسب و فعالیت ها به پباده سازی نرم افزار بر پایه ی مکان جغرافیایی
1-هماهنگ سازی در بین نرم افزار های بر اساس مکان و سیستم های کمپانی. با اعتنا به داده های آماری، تکنولوژی جغرافیایی در سالهای آتی پرورش چشمگیری خواهد داشت. برای فراهم کردن مزیت رقابتی، نیاز به استارت رابطه با مخاطبان مبنی بر مکان آن ها است که باید در برنامه بازاریابی گنجانده شود. تصمیم اخیر Foursquare برای اخذ هزینه از شرکت های برای تایید مکان جغرافیایی آنان بر روی نقشه اثبات میکند که‌این ابزار حالت جغرافیایی منفعت آور بوده در شرایطی‌که این خدمت پیش از این به طور مجانی ارائه می شده‌است.

2- تبلیغات موبایل بر طبق مکان. سیستم به صورت اتوماتیک با استعمال از خصوصیات GPS وضعیت مکانی شخص را گزینش می‌کند و از این پارامتر برای انگیزه قرار دادن تبلیغات به کار گیری می‌کند. این تبلیغات قادر است به طور پوش نوتیفیکیشن به وسیله نرم افزار ها با به کارگیری از geolocations GPS ارسال شود. فکر کنید شخصی در خیابان راه و روش می رود و پیامی اخذ می نماید که راجع به نزدیک شدن به فروش وسیع در نزدیکترین دکان به وی میگوید - این طریق بسیار چشمگیر خواهد بود.

3- پردازش داده ها استفاده کننده با نام نویسی در مکان های یگانه، استفاده کننده به نوعی، یک پرتره از خویش را به تصویر می‌کشد. بر پایه ی این داده ها، شما می‌توانید یک تصویر بدیهی از هر مشتری ساخت فرمایید. در آینده چنین داده هایی به شما قابلیت میدهد که پیشنهادات شخصی به یوزرها ارائه دهید. به صورت نمونه فرض فرمایید شما یک رستوران دارید ... نرم افزار های دارنده GPS با قابلیت و امکان به کار گیری از تکنولوژی مکان یابی به شما اذن میدهد تا مشتریان خویش را با ارائه تخفیف های ناهار جذب فرمایید - البته این تخفیف را برای همگی مشتریان ارائه ندهید، افرادی را گزینش نمایید که معمولا در محل رستوران شما و در پس از ظهرها حضور دارا هستند و حضورشان را در نقشه نماد گذاری می نمایند. این طریق به شما در دستیابی به انگیزه خویش فارغ از هزینه مازاد یاری می‌کند!

4- به کار گیری مشترک از سرویس ها بر طبق مکان و حقیقت افزوده. شاید این گزینه قابل استعمال ترین قابلیت و امکان های شرایط جغرافیایی باشد. در واقع موادسازنده مجازی بر روی شی ءها دنیای حقیقی قرار میگیرند. شما میتوانید موبایل هوشمند خویش را بر روی انگیزه خویش در هر مکان شهر بگیرید و برگه اکران تلفن همراه شما تمام داده ها در زمینه‌ی آن شی را نشان میدهد.

در حالتی که هنوز تصمیمی گرفته اید که آیا شما نیاز دارید که چه‌طور یک نرم افزار مبنی بر مکان ساخت فرمائید، ما توصیه میکنیم که گونه های سرویس ها جغرافیایی قابل ارائه در پباده سازی نرم افزار مبتنی برمکان را بازنگری نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1399 | نظرات ()