نوشته شده توسط : عباسی

شرکت کردن در پروژه‌های منبع گشوده می تواند شمارا با سناریوهایی طراحی اپلیکیشن در مشهد مواجه نماید که ممکن میباشد هیچوقت در دفتر کار صورت ندهد. شما می توانید آنچه را که برای اجرای پروژه در یک سناریوی توزیع‌گردیده جاری ساختن می‌دهید را حافظه بگیرید، مطالب نو، معضل‌های نو، ابزارهای منبع گشوده نو و غیره را حافظه بگیرید. مزایای جانور درین فعالیت بی‌آخر می باشند و کلیه ما می دانیم که پژوهش کد منبع گشوده چطور معاش کسی که را به صورت بی واسطه و غیر بی واسطه تغییر‌و تحول می دهد.

به سایر افراد امداد نمایید

امداد به سایرافراد در مورد‌ای که شما آن را بلد میباشید، می تواند شما‌را به یک مشاور و کارشناس قابل پشت گرمی تبدیل نماید و درنتیجه قیمت و مداقه شمارا در دسته بالا می‌ّپیروزی. مدد کردن به بقیه افراد در مسئله‌هایی که در آنها چندان حرفه‌ای نیستید نیز میتواند به شما یاری دهد چیزهای ارزشمندی را از این تجربیات استخراج فرمائید.

یک پروژه فردی گزینش نمائید

پروژه‌های فردی یک راه و روش خوب برای یادگیری کادر‌ورک‌ها و تکنولوژی‌های تازه می‌باشند که ممکن میباشد آن ها را در دفتر کار خویش تجربیات نکنید. در پروژه فردی شما رئیس کالا میباشید، شما گسترش‌دهنده و معمار میباشید، به این ترتیب میتوانید معیار تصمیم‌گیری‌هایی که می بایست جاری ساختن دهید را فکر کنید. شما می توانید تجربیاتی که از پروژه خویش و به کارگیری از ابزارها و قاب‌های تازه استحصال کرده‌اید را در دفتر کار خویش به عمل برید و به یک ستاره تبدیل گردید.

انعطاف‌پذیر باشید

اذن ندهید خودتان و تیتر شغلی‌تان دربین روش یادگیری/بهبود شما قرار گیرد. مراقب هر که می باشید و بیشتر از آن آنچه که هر روز به آن تبدیل می شوید باشید. یک معمار در یک سازمان ممکن میباشد یک پیشرفت‌دهنده قابل انعطاف‌افزاری در یک سازمان دیگر باشد. مدام فراهم ایفا شیوه‌های تازه و متعدد برای کارهایی که فکر میکنید در آنها میتوانید عالی فعالیت نمائید باشد.

\"چراها\" را فهم فرمایید

پیش از پذیرفتن و برانگیختن عقاید خویش در خصوص یک سر مشق، API یا این که کادر‌ورک تازه، در نوبت نخستین کوشش فرمائید فهم فرمائید \"چرا\" وجود دارااست. عملکرد نمایید به شهود موجودیت یک مضمون‌ بپردازید.

ما نمی‌گوییم که شما بایستی برای کلیه چیز (که تعداد آن ها بسیار زیاد میباشد) منتقد گردید، ولی بسط این عادت به شما امداد می‌نماید تا فلسفه هر چیز را خوب ادراک نمایید و بدین ترتیب علم و ادراک شمارا بهبود میبخشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

مورد های کامپوننت Vue دارنده دیتا، prop ها، محاسبات و متدهایی طراحی اپلیکیشن در مشهد است که وقتی که با داده ها مرتبط با نوع داده مهیا میگردند میتوانند تجارب اپ نویسی را بهبود ببخشند.

دیتا:

ما بایستی یک عبارت @type را برای مشخصات مهیا کنیم که ممکن میباشد اثبات باشند، مثلا:

 

در نصیب بالا گزینه ها دارنده داده ها نوع داده ناقصی می‌باشند، براین اساس ما بایستی عبارت @type را برای این دو خصوصیت داشته باشیم.

 

قابلیت و امکان کامل شدن اتوماتیک و همچنین داده ها نوع داده برای دیتا درین Context مو جود میباشد که می‌توانید آن را به حساب آوردن کرده و مدیر نمایید.

Prop ها

برای پراپ های ابتدایی VS Code این امکان را دارا میباشد که نوع داده داده ها را به طور اتومات تشخیص دهد.

 

 

با این هم اکنون در حالتی‌که شما یک شی و یا این که یک آرایه از نوع داده داشته باشید به کارگیری از قابلیت و امکان تشخیص اتومات نوع داده داده ها بی استعمال می گردد. در مورد ها شبیه ما میتوانیم نوع داده داده ها را با استعمال از عبارت @type مهیا کنیم.

 

این حتی با تشخیص دهنده مورد های سینتکس در prop ها نیز شغل می نماید.

 

وقتی که شما اسم prop را تحت عنوان یک آرایه تعریف و تمجید می‌کنید، این فعالیت یه خرده بغرنج میباشد که داده ها نوع داده را مهیا نمائید. استعمال از آرایه اسم ها برای تعریف و تمجید prop ها پاره ای دلسرد کننده میباشد.

 

ایفا محاسبات

برای خصوصیت های محاسبات اینترفیس نوع داده بازگشتی اتوماتیک آن طور که انتظار می رود شغل نمی نماید البته آن یک خصوصیت محاسبات تحت عنوان سفارش آماده می نماید.

 

بدین ترتیب با استعمال از یک عبارت @returns ما قادر خواهیم بود داده ها نوع داده را برای مقدار برگشتی مهیا کنیم.

 

متدها:

اسم متدها در لیست پیشنهادات این Context جان دار میباشد ولی دارنده نوع داده داده ها وجود ندارد.

 

دراین مکان ما یک سیاق توده را مشاهده می‌کنیم که یک پارامتر از نوع متن را اخذ می نماید و یکی را تحت عنوان مقدار بازگشتی گشوده می گرداند، داده ها پیش گویی خود کار اکنون سودمند میباشد و در‌صورتی‌که ما بتوانیم داده ها نوع داده را برای پارامتر متنی مهیا کنیم ما خواهیم توانست داده ها جامعی از typed language بدست بیاوریم. ضمن این ما برای افزودن نوع اطلاعات به پارامترها قادر خواهیم بود از عبارت @param استعمال کنیم.

 

ما می‌توانیم حتی چنانچه اسلوب از روی اسم آن قابل شناسایی وجود ندارد یک توضیح جزئی از روال را مهیا کنیم.

 

آیا قادر خواهیم بود نوع خاصی از اطلاعات را در جاوا اسکریپت نظارت کنیم؟

آری این عمل قابلیت پذیر میباشد و برای آن فقط کافی میباشد امر //@ts-check را به اولِ اسکریپت خویش در پوشه .vue اضافه فرمائید.

 

در صورتی شما می‌خواهید تحقیق نوع خاصی از اطلاعات را در پروژه فعال نمایید می بایست یک پوشه Jsconfig.json را به ریشه پروژه خویش اضافه فرمایید.

{

\"compilerOptions\": {

\"check Js\": true

}

}
شما همینطور میتوانید آیتم های دیگری را نیز برای جاری ساختن دادن این عمل تعیین فرمائید که برای این عمل صرفا کافی میباشد وقتی را صرف جست و جو در وب فرمایید و مطمئن باشید که به جواب خویش خواهید رسید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

از وقتی که کمپانی اوراکل سبک حمایتی خویش را تغییر تحول داده طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد ورژن non-LTS همواره به طور هر ساله منتشر شد‌ه‌است و به احتمال بسیار زیاد این نسخ دارنده تغییرات اصلی در گویش نرم‌افزار نویسی جاوا نخواهند بود. JDK 12 به طور non-LTS است که به همین استدلال نمی اقتدار اعلام کرد که تغییراتی که در آن وجود داراست جزئی خواهد بود، این ورژن به یاور خصوصیت های فوق العاده اش منتشر شود. این ورژن در ‌ماه مارس همین سال منتشر گردد و تا ماه سپتامبر که ورژن 13 این لهجه نرم افزار نویسی منتشر گردد در دسترس خواهد بود و دفاع شود. این ورژن از گویش نرم افزار نویسی جاوا دارنده تعداد بسیار متعددی از خصوصیت های نو خواهد بود که بعضا از آنان به طور قطعی از ماه سپتامبر سال جاری در دسترس برنامه نویس ها این گویش قرار خواهند گرفت و بعضا دیگر هنوز بایستی آیتم گفت و گو قرار بگیرند.

ورژن 13 روی هم رفته در ماه سپتامبر با قابلیت و امکان دسترسی زودتر منتشر گردد

تاکنون داده ها بسیار مقداری درباره ورژن 13 جاوا وجود دارااست، فقط چیزی که به طور تقریب همگی ما میدانیم این میباشد که‌این ورژن از گویش اپلیکیشن نویسی جاوا در سپتامبر سال 2019 منتشر شود و این ورژن نیز مانند ورژن 12 non-LTS خواهد بود.

با این درحال حاضر درصورتی که شما میخواهید که سریع خیس آن را تست فرمائید یک خط مش دسترسی اکنون مو جود میباشد که می‌توانید آن را آزمایش فرمائید. برخی از JEP ها( مخفف JDK Enhancement Proposals) ممکن میباشد در ورژن 13 لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا تصویب گردد، البته این خصوصیت به طور انحصاری میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

جواب بعضا از برنامه نویس ها به‌این پرسش که از کدام یک از لهجه های نرم افزار نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد برای فعالیت و از کدام یک از لهجه های اپلیکیشن نویسی برای تفریح به کارگیری میکنید؟


یک کدام از سوال ها بسیار مهمی که معمولا در کلیه مجموعه های نرم‌افزار نویسی پرسیده میگردد این میباشد که شما از کدام یک از لهجه های نرم افزار نویسی برای عمل به کارگیری میکنید و از کدام یک از آنان برای گذراندن پایان هفته خویش به کار گیری میکنید؟ برای بخش اعظمی از اشخاص جواب این پرسش تفاوت چشمگیری داراست به این دلیل‌که گویش نرم افزار نویسی که برای فعالیت گزینه به کارگیری قرار می‌دهند و آنچه که در تعطیلات و برای تفریح از آن به کارگیری می نمایند تفاوت بسیار متعددی دارااست. برای برخی دیگر این دو همانندی بسیار متعددی به یکدیگر داراست و پروژه های پایان هفته آن ها معمولا هدف ها فردی در به عبارتی قضیه ای میباشد که به فعالیت در آن درگیر میباشند. ما در‌این مقاله تصمیم داریم تا بعضی از مهم‌ترین جواب اشخاص معروف بدین پرسش را برای شما بیاوریم تا بدانید که برنامه نویس ها تعالی عالم از چه زبانی به کارگیری می نمایند.


5 جواب ابتدایی به‌این پرسش
Yev Bronstein درباره لهجه های نرم‌افزار نویسی گزینه عشق و علاقه خویش میگوید: \" اینجانب عشق و علاقه مند به جاوا هستم که در کمپانی مایکروسافت شغل می‌کنم و در این موسسه ناچار هستم که از سی شارپ برای شغل های خویش استعمال کنم. \"
Tony McCormick نیز درباره لهجه های اپلیکیشن نویسی آیتم عشق و علاقه خویش میگوید: \" پی اچ پی و جاوا اسکریپت هر دو گویش های نرم‌افزار نویسی آیتم عشق و علاقه اینجانب می‌باشند که هم در تعطیلات و هم در طی فعالیت از آنان به کارگیری میکنم. \"
James Lovegrove نیز دراین مورد می‌گوید: \" در تعطیلات انتها هفته به هم پا فرزند 11 ساله خویش از پایتون 3 برای جاری ساختن شغل های جذاب به کار گیری میکنم.\"
Joe Kline درباره گویش های اپلیکیشن نویسی می‌گوید: \" اینجانب از Perl و Bash/Shell برای شغل به کارگیری میکنم و از Perl نیز برای جاری ساختن دادن بیشتر پروژه های فردی خویش به کار گیری می‌کنم.\"
\" اینجانب در طی شغل بیشتر از گویش های اپلیکیشن نویسی سی پلاس، جاوا و سی شارپ به کارگیری می‌کنم و در مواقع تفریح نیز معمولا از لهجه های نرم افزار نویسی سی، go، Perl و Lisp به کار گیری میکنم.\" Martin Kailn



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

گیت هاب مانند فیسبوک در دنیای نرم افزار نویسی است، عموم کدهای خویش طراحی اپلیکیشن در مشهد را به گویش اپ نویسی جاوا اسکریپت و یا این که بقیه گویش های اپ نویسی در گیت هاب مانند به اشتراک گذاشتن عکس در فیسبوک به اشتراک می‌گذارند، وقتی که شما خاطر گرفتید تا از فیسبوک به کارگیری فرمایید شما به یک منبع غمی برای یادگیری و پناه از کدهای خویش دست پیدا خواهید کرد، مقاله‌ها گیت هاب به نیکی آن را برای شما تعریف کرده اند.
مجیک کرفت

مجیک کرفت روشی برای نرم‌افزار نویسی به گویش نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت در ماین کرفت میباشد، این طریق روشی با سرگرمی بسیار زیاد برای برای یادگیری این گویش اپ نویسی میباشد، شما با به کارگیری از آن میتوانید تخت‌گاز حاصل موردنیاز را اخذ فرمائید، این ابزار علی الخصوص برای اشخاصی که با ماین کرفت شغل می نمایند بسیار مطلوب میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

تاریخچه گویش های اپ نویسی می‌تواند برای هر اپ نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد جذاب و جالب باشد، درین مقاله درباره گریس هوپر و تاریخچه لهجه های اپ نویسی حرف خوا‌هیم کرد


ماشین ها صرفا به یک لهجه نرم‌افزار نویسی حرف می نمایند، ولی ما بشر ها ممکن میباشد به لهجه های متفاوت بتوانیم کلام کنیم. گویش های نرم افزار نویسی متعدد از پایتون تا گویش نرم افزار نویسی go تا جاوا اسکریپت، کلیه این گویش های متفاوت نرم افزار نویسی از گریس هوپر آغاز شد. ما در‌این مقاله قصد داریم درباره هر که برای نخسین بار برای ماشین ها اپ نویسی کرد یعنی گریس هوپر سخن کنیم.


نکاتی اساسی درباره تاریخچه لهجه های نرم افزار نویسی
در سال 1940 گریس هوپر برای نخستین دفعه در واحد نیروهای دریایی مبادرت به نرم افزار نویسی یک دستگاه به طور بیت به بیت کرد، وی متوجه شد که چه‌طور میتواند ماشین ها را محصور به عملیات هایی که بشر ها میخواهند، نماید، به‌این مضمون‌ که ماشین ها را اپ نویسی کرد که فقط طرحی که ما به آن‌ها میدهیم را به طور منظم جاری ساختن دهند فارغ از آنکه تغییر و تحول کبیر ای در آن ها به وجود بیاید. وی بدین سود رسیده بود که محاسبات وی هیچوقت به پای محاسبات کامپیوتری نخواهند رسید.


Saron Yitbarek در پادکست بسیار پر اسم و رسم ابرقهرمانان خط دستور اظهار‌کرد که: \" هنگامی که آدم ها حافظه بگیرند که برای یک ماشین نرم افزار نویسی نمایند و وقتی که کامپایلرها خاطر بگیرند که دستورها مارا به دستورهایی که قابل ادراک برای ماشین باشند تبدیل نمایند آن روز می اقتدار از این اشخاص مانند یک اسلحه بهره برد. در صورتی شما نیز جزو اشخاصی میباشید که عشق مند به اپلیکیشن نویسی میباشید و دوست دارید با گویش های اپ نویسی متعدد آشنا گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم بیشتر با گریس هوپر و تاریخچه لهجه های اپلیکیشن نویسی آشنا گردید تا بتوانید داده ها جالبی را درباره این مسئله بدست آورید. شما می‌توانید با گوش دادن به پادکست مشهور ابرقهرمانان خط امر داده ها بسیار جالبی را درباره این قضیه بدست آورید و همچنین میتوانید داده ها مفیدی را نیز درباره او‌لین کامپایلر در تاریخ و همچنین تاریخچه کامپایلرها بدست آورید که به لحاظ اینجانب برای برنامه نویس ها بدست آوردن داده ها درباره این موضوعات قادر است بسیار موثر و جالب باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

بهبود طرح: علم ها داده همینطور می تواند برای تهیه و تنظیم ظریف طراحی اپلیکیشن در مشهد طرح اینترنت‌وب سایت برای تجربیات کاربری عالی آیتم به کار گیری قرار گیرد. به صورت معمول، آزمایش A/B برای گزینش اینکه کدام فعالیت خوب میباشد استعمال می‌گردد. متناوبا، طرز‌های دیگری وجود دارااست که قادر است به شغل گرفته گردد، مانند بررسی نقشه حرارتی (heat map).

تشکیل داد محتوای مربوطه: نقش دیگر دانش داده در پیاده سازی UX این میباشد که می تواند در ساخت نگرش‌ها با دقت به محتوایی که می بایست بسته به آنچه یوزرها متبوع دوست دارا هستند روی اینترنت‌وبسایت ببینند سودمند باشد.

بررسی ترافیک: این کفاف نمیدهد که شما صرفا مالک اینترنت‌ُسایتی باشید که عالی پیاده سازی ‌شد‌ه‌است. رسیدگی اصلی میباشد. شما نیاز به ارزیابی سعی اینترنت‌وبسایت و گردآوری‌آوری برخورد یوزرها آن را دارید. این مساله دیگری میباشد که دانش داده می تواند در آن موثر باشد.

بهبود تبدیل (Conversion): این آیتم قادر است تک تک آحاد مفاد نام برده در صدر باشد. دانش داده قادر است برای ساخت و ساز ایده‌هایی در زمینه‌ی کیفیت تبدیل بازدیدکننده اینترنت‌تارنما به خریدار آیتم به کارگیری قرار گیرد. ساخت وسعت زیاد داده‌ها میتواند در ساخت یک اینترنت‌تارنما کاربردی و دیدنی که قادر است به صورت اثرگذار تبدیل را هدایت نماید، یاری‌کننده نماید.

به صورت خلاصه، پیاده سازی UX میتواند بغرنج باشد. این فرمان نیاز به آشنایی مخاطبان متبوع و ادراک داده ها پهناور داراست. علم ها داده میتواند در ساخت نگرش باارزش اثر گذار باشد، و این اعتقاد را ساخت‌و‌ساز می‌نماید که می توانید از آن برای پیاده سازی اثر گذار که نیاز و ترجیحات یوزرها را الویت‌بندی می‌نماید استعمال نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

$ python3 script.py


DeprecationWarning: walk is deprecated, use slither

script.py:14: Reptile().walk()


step step step
به طور پیشفرض آن‌ها هشداری را در stderr مشاهده می نمایند طراحی اپلیکیشن در مشهد البته اسکریپت با توفیق ایفا و چاپ می‌شود: “ step step step”. درین مرحله هشدار آرم می‌دهد که کدام خط از کدهای استفاده کننده می بایست اصلاح گردد. دقت داشته باشید که‌این ارور میتواند برای مخاطب api بسیار آموزنده باشد به دلیل آنکه به طور ظریف تعریف می نماید که مخاطب api برای رفع این ایراد بایستی چه کاری را ایفا دهد.

 


آزمایش کدهای نو
یوزرها شما می‌خواهند که کدهای خویش را آزمایش نمایند و ثابت نمایند که کدهای اشتباهی را از api شما به کار گیری نکرده اند، هشدارها به تنهایی نمی توانند منجر شوند که یونیت آزمایش ها با ناکامی رو به رو شوند، پایتون یک فرمان برای تبدیل کردن هشدارها به ارور دارا میباشد.

> python3 -Werror::DeprecationWarning script.py


Traceback (most recent call last):

File \"script.py\", line 14, in

Reptile().walk()

File \"script.py\", line 8, in walk

DeprecationWarning, stacklevel=2)

DeprecationWarning: walk is deprecated, use slither
اما دقت داشته باشید که “step step step” الان چاپ نمی گردد به این دلیل که اسکریپت با یک غلط به نقطه نهایی میرسد، بدین ترتیب چنانچه شما یک ورژن از api خویش را منتشر نموده اید که نسبت به مشی walk هشدار می‌دهد، شما میتوانید آن را در ورژن آینده با ذهنی شل حذف نمائید.

به طبع بدین مسئله نیز دقت داشته باشید که یوزرها api شما برای پروژه خویش چه نیازمندی هایی را میخواهند.

# User\'s requirements.txt has a dependency on the reptile package.

Reptile



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

شما برای اجرا این فعالیت روند پایین را طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌بایست بپیمایید:

- یک flag برای با صرفه کردن به خوی تازه بیفزایید که موقعیت پیشفرض آن false میباشد و در شکل false بودن هشدار دهد.

- وضعیت پیشفرض را به true تغییر و تحول دهید و به طور بدون نقص flag را از میان ببرید.

- درفش را حذف نمایید

- در شرایطی‌که شما از نسخه بندی معنایی به کارگیری می‌کنید نسخه api شما قادر است به صورت تحت باشد:

Library version Library API User code

1.0 No flag Expect old behavior

1.1 Add flag, default False,warn if it\'s False Set flag True,handle new behavior

2.0 Change default to True,deprecate flag entirely Handle new behavior

3.0 Remove flag Handle new behavior

شما نیاز به دو نشر برای بدون نقص کردن این عملیات دارید، چنانچه شما به طور بی واسطه از \" flag را به طور پیشفرض false اضافه کن و درصورتی که false بود هشدار بده\" به کارگیری میکنید برای حذف کردن flag سوای ایراد در ورژن api خویش از کد مخاطب شما برای آپدیت رسانی می بایست غیرفعال گردد. درصورتی که کد استفاده کننده به صدق در ورژن 1.1 از api شما مندرج میباشد که flag را متساوی true قرار می‌دهد و اخلاق و رفتار تازه را مدیر می نماید می بایست بتواند ورژن آتی از api شمارا آپ دیت رسانی نماید و بتواند هشدارهای جدیدی را به وجود آورد.

 


محتاط بودن در تشکیل داد یک api
مشخصات و عهدهایی که در‌این تیم قرار می‌گیرند مشمول مفاد تحت هستند:

- پرهیز از افزودن خصوصیت های بد

- کاهش تعداد خصوصیات

- خصوصیات را محصور نگه دارید

- خصوصیت های آزمایشی را با عبارت موقت برچسب گذاری نمایید

- خصوصیات را به آرامی حذف فرمائید



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

شناخت با قاب ورک های سی اس اس برای طراحی وب ضروری طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد، در‌این مقاله قصد داریم نکاتی برای تعیین یکی کادر ورک های سی اس اس را برای شما ذکر کنیم.


درصورتی که قصد دارید اینترنت سایتی با تعداد صفحه ها زیاد بسازید، از بعضا از سیستم های از پیش تشکیل شده و قاب ورک های سی اس اس برای اجرا این فعالیت استعمال فرمائید، کادر ورک های سی اس اس میتوانند برخی از امور مانند احتساب پهنا ردیف ها و تهیه کردن ریتم های تایپوگرافی را برای شما جاری ساختن می‌دهند و باور نتیجه ها می نمایند که در همگی صفحه های تارنما شما doctype، گروه کاراکترها و لهجه اسکریپتی قابل قبولی را داشته باشند. با این درحال حاضر امروزه صدها آیتم از قاب ورک های سی اس اس وجود دارا هستند که سبب ساز می‌شوند تا شما عمل مشقت برای تعیین یکی‌از قاب ورک های سی اس اس داشته باشید.

درین نوشته‌علمی قصد داریم درباره این موضوعات حرف کنیم قاب ورک های سی اس اس چه می‌باشند؟ معمولا دربرگیرنده چه چیزهایی می گردند؟ و کلاً کلیه ملاحظاتی که شما در طول تعیین یکی‌از کادر ورک های سی اس اس بایستی به آن دقت داشته باشید. خلال این درین مقاله به طور مختصر بعضی از کادر ورک های دیدنی سی اس اس را نیز به شما معرفی میکنیم. ادراک این زمینه که کادر ورک ها به چه شکل منجر بهبود وبسایت ها میشوند می‌تواند یاری متعددی به شما در تعیین یکی شایسته ترین کادر ورک های سی اس اس نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

برای ساخت‌و‌ساز اینترنت‌وبسایت ایمن برای مشتریان و یوزرها، طراحان اینترنت طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌بایست در هنگام ایجاد کرد اینترنت‌وب سایت با توسعه و گسترش‌دهندگان اینترنت همیاری نمایند. تا قبل از این، طراحان اینترنت ما یحتاج عدم وجود با پیشرفت‌دهندگان فعالیت نمایند؛ نگرانی اساسی آنان front-end بود، در حالی که بسط‌دهندگان بر روی back-end تمرکز داشتند. امروزه و در آجل، طراح و توسعه و گسترش‌دهنده اینترنت می بایست با یکدیگر فعالیت نمایند تا تصمیم بگیرند گونه های داده‌ها را چه گونه گردآوری‌آوری نمایند، همینطور چه‌گونه آنها را بازیابی، به کار گیری و تامین نمایند.

همیاری اثرگذار در بین طراح اینترنت و پیشرفت‌دهنده اینترنت می بایست بر اساس طرز نگاه و کارکرد اینترنت‌ُوب سایت و همینطور روش رئیس و نگهداری از داده ها فردی استفاده کننده باشد. به حافظه داشته باشید، هواخواهی از استفاده کننده مراقبت از مشتری شما میباشد، که ما‌را به نقطه آتی و پایانی هدایت می‌نماید.

Front-End نقشی را در حمایت از حریم فردی مشتری اجرا می‌نماید

زخم‌پذیری تزریق اسکریپت (XSS) حتی میتواند کمپانی Fortune-500 را ناچار نماید تا اینترنت‌تارنما خویش را از عمل بیندازد و در سود آوازه مارک و درآمد ما یحتاج خویش را از دست بدهد.

در حالی که اکثر مهاجمان عمدتا در قبلی بر روی back-end تمرکز می‌کردند، front-end نیز دیگر از دست حمله ها جدیدی که از اپ‌های اینترنت فرنگی و میکروسرویس‌های مرتبط با اینترنت‌وبسایت فایده می برند در پشتیبانی وجود ندارد.

به همین عامل، طراحان اینترنت بایستی اعتنا بیشتری به APIها، عنصرها HTML5، iframeها، کوکی‌ها و اشتراک منابع متقابل مبدأ (CORS) داشته باشند. کلیه این مکانیزم‌ها آکنده از زخم‌پذیری‌های امنیتی می باشند، که به‌این معناست که طراح اینترنت مدرن می بایست دور اندیشی امنیتی داشته باشد تا از اینترنت‌تارنما‌ها در قبال حمله ها XSS نگهداری نماید.

توده‌بندی

در قبلی، صرفا کمپانی‌های میزبانی اینترنت و تصویب دامنه جراحت‌پذیری هجوم ها اینترنت را به عهده می‌گرفتند. با این حالا، امروزه گزینه‌ها عوض شده‌اند و طراح و گسترش‌دهنده اینترنت میتوانند وقتی که مهاجمان اینترنت‌وب سایت را به خطر می‌اندازند منجر سقوط وبسایت شوند.

شما می بایست خودتان را در کلیه مسائل امنیتی اینترنت یادگرفتن دهید تا از حریم فردی مشتری حفظ نمائید و سرویس ها بهتری را ارائه دهید، حتی پیش از اینکه آغاز به تایپ کردن کد فرمایید. هوشیاری امنیتی طراح و بسط‌دهنده اینترنت در دنیای دیجیتال امروز بسیار مناسب هست، به ویژه در حالتی که در لحاظ داشته باشید که طبق گزارش Kaspersky، در هر 40 ثانیه یک حمله بوسیله هکر صورت می دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

1- نمودار جریان های داده ای را با به کارگیری از خودکار و خود کار ترسیم نمایید. طراحی اپلیکیشن در مشهد آغاز به تریس کردن اپ خویش با به کارگیری از امر console.logs کرده و ورودی ها و خروجی های هر قسمت از کد خویش را تحقیق فرمایید و نقطه ای را پیدا نمائید که جریان اطلاعات از صحیح بودن بیرون می گردند.

2- یقین نتایج فرمایید که ما در حالا اجرای کدی هستیم که حقیقتا انتظار آن را داشتیم. از console.log یاری بگیرید تا مطمئن گردید که به بلوک هایی که بایستی دسترسی داشته باشید حقیقتا دسترسی دارید.

3- با افراد دیگری درباره عامل واقعه افتادن این غلط کلام نمائید، یک بینش تازه نسبت به کد شما میتواند در خطایابی در جاوا اسکریپت یاری کننده باشد.

4- داکیومنتیشن های تکنولوژی هایی که به کارگیری نموده اید را رسیدگی فرمائید. آیا توابعی که به کارگیری نموده اید مقادیر صحت را به شما گشوده می گردانند؟ و آیا فرمت گزینه انتظار شما‌را دارا‌هستند؟

5- از طریق های جایگزین برای حل ایرادات خویش به کارگیری نمائید، در حالتی‌که رویکردی که اینک پیش گرفته اید را نمی توانید مدیر فرمایید و در خطایابی در جاوا اسکریپت به ایراد برخورده اید تلاش نمائید روش های دیگری را برای جاری ساختن این نصیب از کدهای خویش تعیین نمائید.

توده بندی نکات نقل شده درباره خطایابی در جاوا اسکریپت
این مواقعی که ذکر شد صرفا چندین گزینه از اشکال متفاوت ارورها و باگ هایی میباشد که ممکن میباشد در اپ جاوا اسکریپتی شما به وجود بیاید و راه‌حل هایی هم که برای آنان ذکر شد نیز صرفا چندین آیتم از راهکار ها بود. وقتی که شما آغاز به استعمال از کتابخانه های لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت و همچنین ابزارهای این گویش اپلیکیشن نویسی نمایید شما میتوانید با خطاها بغرنج خیس و جدیدتری روبرو گردید که حل کردن آن‌ها میتواند برای شما بسیار دارای هیجان باشد، ولی فراموش نکنید که اصول خطایابی در جاوا اسکریپت همین مواقعی بود که ما درین مقاله برای شما ذکر کردیم.

چنانچه شما عشق و علاقه مند می‌باشید که با خطاهای نو روبرو گردید به شما سفارش میکنیم که از گیت هاب نیز دیدن نمایید، درین تارنما میتوانید برخی از مهم ترین و وحشتناک ترین خطاهایی که بقیه یوزرها در گیر آن گردیده اند روبرو گردید و راهکار هایی که به آنان ارائه گردیده است را نیز نظارت فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در سیستم برهان مک شما می‌توانید نرم افزار های IOS را پیاده سازی فرمایید طراحی اپلیکیشن در مشهد که بر روی آیفون، آیپد و همچنین ipod جاری ساختن شوند، Objective-C یک لهجه انتزاعی از c میباشد که به وسیله کمپانی اپل پیاده سازی شد‌ه‌است که به طور بدون نقص برای ایجاد کرد نرم افزار های IOS فردی سازی شد‌ه‌است، اما استعمال از لهجه سوئیفت امروزه بیشتر کاربرد داراست به دلیل آن که این لهجه جدیدتر میباشد و قابلیت و امکان های خاصی داراست.

از آنجایی که فرگمنتیشن در گویش نرم‌افزار نویسی IOS نسبت به اندروید بسیار کمتر میباشد، ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن های آن شل خیس میباشد و به اشتراک گذاشتن آنها نیز نسبت به قرار دادن نرم‌افزار های اندرویدی در گوگل پلی ریلکس خیس میباشد. خلال شناخت بی نقص با گویش Objective-C نیازمندی های دیگری نیز برای تشکیل داد نرم افزار های ios وجود دارااست، شما می بایست یک لپتاپ با سیستم برهان مک را تهیه و تنظیم نمائید و همچنین کیت پیشرفت نرم افزار های Ios را نیز بر روی آن نصب نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

ضابطه کلی برای این شغل S.M.A.R.T میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که از عبارت های Specific، measurable، Attainable، Realistic و Time – Bound گرفته گردیده‌است که هرمورد از آنان‌را به طور کامل توضیح خوا‌هیم بخشید.

Specific: مقصود خاص این میباشد که شما تبدیل به یک بسط دهنده اینترنت فریلنسر گردید.

Time – bound: فرصت شما برای اجرا این عمل 12 ماه میباشد.

Measurable: اینجانب هر ماه واحد سنجش گسترش خویش را می سنجم و براساس آن هدف ها کوچکی را برای خویش قرار می دهم که در غایت به مقصود مهم خویش دست پیدا کنم.

Attainable: این هدف ها قابل دسترسی باشد، شاید بحران برانگیز باشد اما مسلما می بایست قابل دسترسی نیز باشد.

Realistic: می بایست واقع در بین باشید.

هنگامی که شما بتوانید غرض اساسی خویش را تهیه نمایید، دوازده ماه ارتفاع میکشد تا شما به هدف ها میانی خویش دست پیدا نمائید، دراین مورد خاص شما میتوانید هدف ها خویش را به صورت پایین تهیه نمائید:



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

ساخت‌و‌ساز قسمت های خرد که در جهت های گوناگون قرار دارا‌هستند طراحی اپلیکیشن در مشهد نیاز به کمی علم در مورد مثلثات دارااست، براین اساس اذن دهید که در بالا نقاط تصادفی که ساخت‌و‌ساز کرده ایم را بر روی شیت خویش در P5.js رسم کنیم، ما میخواهیم نقاط X و Y خویش را از این نقاط به طور تصادفی تعیین کنیم تا به ترتیب میان صفر تا پهنا ورقه و همچنین صفر تا طول شیت قرار بگیرند. کدی که ما برای اجرا این فعالیت استعمال میکنیم به صورت ذیل میباشد:

const NUM_DOTS = 400;

for(let i = 0; i < NUM_DOTS; i++) {

let x = Math.random() * CANVAS_WIDTH;

let y = Math.random() * CANVAS_HEIGHT;

p5.ellipse(x, y, 10, 10);

}


شما برای ارتقاء تعداد دایره ها می‌توانید مقدار اثبات NUM_DOTS را ارتقا دهید:

 

و همچنین شما میتوانید مقادیر متعدد دیگری را برای اندازه دایره ها تعریف و تمجید نمائید که‌این شغل نیز از روش یک یا این که یک سری متغیر تصادفی دیگر شکل می‌گیرد. برای مثال می‌توانید یه خرده فی مابین 5 تا 15 را در حیث بگیرید و آن را تحت عنوان سو‌مین و چهار‌مین آرگومان به تابع P5.ellipse() در P5.js اضافه نمایید، عوض این که از مقادیر hard-code در نمونه بالا استعمال فرمایید. فیض این شغل به صورت تحت میباشد:



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

تعداد متعددی از طراحان این گویش اپلیکیشن نویسی به‌دنبال طریق هایی طراحی اپلیکیشن در مشهد می باشند که تجارب به کارگیری از آن را برای گسترش دهندگان بهبود ببخشند، برای اینجانب این مسئله یک جذابیت فوق العاده میباشد، فعلا خصوصیت های متعددی می باشند که به کار گیری از آنان مرا به وجد می‌آورد، یک کدام از این کوشش ها منجر به وجود داخل شدن لهجه نرم‌افزار نویسی گرووی شد‌ه‌است، هنگامی که اینجانب به یک خلل خرد عکس العمل میکنم گرووی می‌تواند روش حلی مطلوب برای حل نقص‌ اینجانب باشد، نکته دیگر درباره این گویش این میباشد که سازش خیر با گویش نرم افزار نویسی جاوا دارااست. برای اینجانب گرووی به عبارتی نقشی را انجام می نماید که لهجه اپ نویسی پایتون برای اکثری از اشخاص دیگر اعمال می نماید. یک لهجه عده و جور، ریلکس برای به کار گیری expressive که از لیست ها و دیکشنری ها جانبداری می نماید. خلال این اینجانب از Grails نیز استعمال می‌کنم که از گرووی به کار گیری می نماید تا یک قاب ورک بی آلایش ذیل اینترنت را تولید نماید تا با به کارگیری از آن بتوان نرم افزار های بسیار جالبی نوشت.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

ساخت‌و‌ساز محتوا کیفیت بالا البته سوای مقصود، در واقع بازاریابی محتوا هم طراحی اپلیکیشن در مشهد به اکانت نمی آید. این به عبارتی چیزی میباشد که یک محتوای نامناسب، اسکن گردیده و غیرهدفمند را از محتوا کیفیت عالی و حتی کیفی غیروابسته می‌نماید. این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که یک بلاگ مربوط به یک تجارت را از میلیون ها محتوای غیر اثر گذار دیگر جداازهم می‌نماید.


برای ساخت و ساز محتوا کیفیت عالی بایستی بدانید که چهار نوع مقصود کاوش از جانب استفاده کننده وجود داراست:
آگهی:
اکران محتوایی که مخاطب از کاوش آنان در پی استخراج داده ها بیشتر میباشد. برای مثالً گونه های سوال ها مرتبط با هوا، «چه کسی در مجموعه X شایسته ترین بازیکن میباشد»، «چه طور می شود به Y رسید»، «سریعترین رویکرد برای پخت Z» درین گروه بندی قرار دارا‌هستند. آگهی در اکثر وقت ها سبب ساز تحریک فروش برای استفاده کننده نمیشود ،

ولی با ایجاد محتوا باکیفیت دراین مورد ترافیک بیشتر به وب سایت تان وارد میشود و تدبیر از مارک تان ارتقاء می‌یابد.

یافتن وبسایت یا این که اسم مارک و فرآورده:
جستجوهایی در کنسول گوگل (Google Console) وجود دارااست که درین تیم بندی قرار می‌گیرند و اکثر اوقات اشخاص به‌دنبال اسم تجاری یا این که اسم مارک خاصی می باشند. این کاوش حتی برای یافتن یک جنس، یا این که سرویس خاص نیز است. این بازدیدکنندگان تا قبل از اینً با برند / فرآورده آشنا میباشند و می‌خواهند سایت قابل قبولی برای خرید پیدا نمایند ( ساخت و ساز محتوا کیفی در این باره بسیار مداقه دارااست).

 

کاوش های تجاری:
شمارا به خرید بوسیله استفاده کننده مجاورت‌خیس می‌نماید، ولی هنوز هم از در راءس اعتنا قرار به چنگ آوردن بوسیله او مسافت دارید. بازبینی کالا، گزارش ‌های مقایسه‌ای و لیست‌ها اکثر وقت ها در طی فرایند ساخت محتوا کیفیت بالا اصلاح میشوند.

این راءس اعتنا واقع شدن اکثر اوقات فارغ وبسایت شما اجرا میشود، هر تعدادی یک تیم ظریف از صفحه ها فرود مطلوب ممکن میباشد مشتری را متقاعد نماید که چاره شما (یا این که مغازه) شایسته ترین مورد ممکن میباشد.

کاوش با قصد و نیت خاص:
شایسته ترین نحوه برای کلیه این سبک از کاوش میباشد. معمولا برای مثال های جایزه‌ اساسی مانند \"خرید\"، \"تصویب ‌اسم\"، \"تخفیف\"، \"ارسال\" مرتبط با کامل شدن خرید می توانید در ساخت و ساز محتوا کیفیت بالا به صورت بی واسطه به کار گیری فرمائید. در حالتی که فروش مقصود اساسی شما میباشد، ساختن صفحه های فرود مربوطه را در لحاظ بگیرید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در‌این قسمت بعضی از شایسته ترین تمرین ها که شما در طی عمل کردن با NLog در ASP.NET می بایست طراحی اپلیکیشن در مشهد دنبال فرمائید را برای شما لیست کرده ایم.

1- یک شی لاگ کننده مسلما بایستی استاتیک باشد. این مسئله برای خودداری از پردازش یکسری باره میباشد که شی لاگ کننده را وادار می نماید که برای یک‌سری توشه ساخته خواهد شد.

2- از مزایای دفاع NLog در ASP.NET از فرمت کردن( وقتی که شما در طول استعمال از NLog در ASP.NET مستلزم لاگ کردن داده ساختارها می باشید) برای دوری از اختصاص حرفه ها و بهم پیوستن آنان به کار گیری فرمائید.

3- throwConfigExceptions را موازی true قرار دهید تا اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که NLog در ASP.NET در‌صورتی‌که که زمینه ای درباره تنظیمات NLog در ASP.NET وجود داشته باشد جزئیات را برای شما آماده می نماید. از جمله:

\"

xmlns:xsi=\"http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance\"

autoReload=\"true\" throwConfigExceptions=\"true\">
4- یک فراخوانی از سیاق Shutdown را ساخت فرمایید که در کلاس LogManager قراردارد تا بنابراین کلیه تردهای داخلی و تایمرها را وقتی که فعالیت شما برای لاگ کرده اطلاعات با به کار گیری از NLog کل می‌شود ببندید:

NLog.LogManager.Shutdown();

5- یقین نتیجه ها فرمایید که شما خصوصیت های Async را با خصوصیت های AsyncWrapper ادغام نکرده اید، در شرایطی‌که شما آن‌ها‌را ادغام فرمایید پردازش شما بسیار نماید خواهد بود.

6- شما بایستی به‌تدریج از سطح لاگ Trace به کار گیری فرمائید به دلیل آن که Trace ذکر می نماید که شما در حالا لاگ کردن همگی چیز می‌باشید. به مکان آن می‌توانید از سطح لاگ دیباگ یا این که Info به کار گیری نمائید.

7- در شرایطی‌که چه NLog در ASP.NET بسیار مدل و سریع میباشد اما با این درحال حاضر شما می‌توانید حتی تلاش آن را با به کار گیری از asynchronous wrappers خوب فرمائید.

نکات بسیار متعددی درباره NLog در ASP.NET وجود داراست، همان طور که در قسمت های گذشته ذکر شد NLog یک دفاع از لاگ کردن داده ساختارها را به خیر برای شما آماده نموده است که میتوانید از آن به شایسته ترین صورت به کارگیری نمایید. ضمن این شما می‌توانید مقادیر گرانقدر اطلاعات را به راحتی غربال کرده و آنها‌را بررسی فرمایید که با مقداری کاوش میتوانید مطالب فوق العاده ای دراین باره پیدا نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در بالا اذن دهید که یک پروژه ASP.NET در ویژوال استودیو ورژن 2019 بسازیم، ما طراحی اپلیکیشن در مشهد فرض میکنیم که‌این IDE بر روی سیستم شما نصب گردیده است بدین ترتیب قدم های ذیل را دنبال نمائید تا براین اساس بتوانید یک پروژه ASP.Net Core MVC در ویژوال استودیو بسازید.

1- ویژوال استودیو را جاری ساختن فرمایید

2- بر روی مورد Create new project کلیک نمائید.

3- در پنجره Create new project که برای شما گشوده می‌شود آیتم ASP.Net Core Web Application را از لیستی که برای شما نشان داده می شود، گزینش فرمایید.

4- در پنجره Configure your new project که برای شما گشوده میگردد اسم و لوکیشن مد لحاظ خویش برای این پروژه را تعیین نمایید.

5- در شکل میل تیک آیتم Place solution and project in the same directory را بزنید.

6- بر روی آیتم Create کلیک فرمائید.

7- در پنجره Create a New ASP.Net Core Web Application که برای شما نشان داده می شود مورد .Net Core را تحت عنوان ران تایم و ASP.Net Core 2.2 و یا این که ورژن های آینده را از لیستی که برای شما نشان داده میشود گزینش نمائید.

8- آیتم Web Application (Model-View-Controller) را تحت عنوان پوسته پروژه خویش برای تشکیل داد پروژه ASP.NET تعیین فرمائید.

9- یقین نتیجه ها فرمایید که آیتم های Enable Docker Support و Configure for HTTPS گزینش نشده باشند به این دلیل‌که ما قصد استعمال از آنان‌را نداریم.

10- اعتقاد و باور نتایج نمائید که آیتم Authentication بر روی مقدار No Authentication تهیه گردیده باشد به این دلیل که ما قصد به کارگیری از آن را نیز نداریم.

11- بر روی مورد Create کلیک فرمایید.

ما در قسمت های آتی از این پروژه استعمال خوا‌هیم کرد تا به شما اکران دهیم که چه‌طور می‌توانید با NLog در ASP.Net فعالیت فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

جاوا اسکریپت گویش استاندارد برای ساخت سایت میباشد. با به کارگیری از طراحی اپلیکیشن در مشهد کتابخانه های این گویش اپلیکیشن نویسی امروزه بسط دهندگان داعیه دارا‌هستند که به طور تقریب هر کاری را می قدرت در مرورگرها ایفا بخشید. به نترسی می قدرت خاطرنشان کرد که جاوا اسکریپت امروزه به گستره ترین لهجه نرم افزار نویسی برای نرم افزار های زیر اینترنت تبدیل گردیده‌است.

Eric Elliott درباره این لهجه می‌گوید:

این لهجه نرم‌افزار نویسی این پتانسیل را داراست که به اکثری از عموم عالم یاری دهد چرا‌که این لهجه یک لهجه بسیار دوستداشتنی در جهان به حساب می آید.

 


چرا بایستی ارورهای سمت کلاینت جاوا اسکریپت را لاگ کنیم؟
تا به اینجای شغل متوجه شدیم که‌این گویش اپ نویسی در بخش اعظمی از سایت ها و نرم افزار های زیر اینترنت گزینه به کار گیری قرار میگیرد البته سوالی که وجود دارااست این میباشد که چرا بایستی ارورهای سمت کلاینت این لهجه را لاگ کنیم؟

پاس کوتاه به‌این پرسش این میباشد که مسلما شما قصد ندارید ساعت های زمان بر را برای صرف یافت کردن باگ ها فرمایید. در حالتی که شما هم از این لهجه اپ نویسی به کارگیری میکنید احتمالا تا به درحال حاضر ناچار گردیده اید که برای ساعت های وقت گیر مبادرت به یافت کردن باگ های سمت کلاینت نمائید.

از آن جایی که ورژن های مختلفی از مرورگرها، سیستم کارداران و دستگاه ها وجود دارا هستند ساخت کدهای جاوا اسکریپت که در تمامی جا عمل نمایند بسیار مشقت بار میباشد. این مسئله وقتی مشقت بار خیس می‌گردد که شما این آیتم را با کدهای دیرین سمت سرور مقایسه فرمایید.

در صورتی بخواهیم به طور خلاصه ذکر کنیم می قدرت ذکر کرد سایت های مقداری می‌باشند که ارورهای جاوا اسکریپت را لاگ می نمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

مقصود از کلیه این مورد ها این میباشد که در غایت شما بتوانید یک طراحی اپلیکیشن در مشهد جنس باکیفیت که به کارگیری از آن برای مخاطب شل میباشد را بسازید، ولی این مال بایستی کارایی فوق العاده ای را نیز داشته باشد. تحت عنوان یک بسط دهنده فول استک رفتن به سمت بقیه تکنولوژی ها می‌تواند برای توسعه و گسترش دهندگان فول استک بسیار وسوسه برانگیز باشد. ولی نکته ای که در اینجا عنایت دارااست این میباشد که شما بتوانید تمرکز خویش را بر روی کالا آخری خویش مراقبت فرمایید.

در واقع شما تحت عنوان یک گسترش دهنده فول استک می بایست بتوانید جنس پایانی خویش را در ذهن خویش بسازید و آن را حس فرمایید. شما بایستی بتوانید آن را امن نمائید. هنگامی که شما بتوانید به خیر و خوبی بر روی آن تمرکز فرمائید می‌توانید تحت عنوان یک پیشرفت دهنده فول استک شغل خویش را استارت فرمائید. کوشش فرمایید یک پروژه را به تنهایی بسازید، عملکرد نمایید اطلاعاتی در امر ساختن چیزهای گوناگون در ذهن بدست آورید.


عده بندی
فرصت تبدیل شدن به یک توسعه و گسترش دهنده فول استک بسیار وقت گیر میباشد. این قضیه فقط درباره اقتدار یادگیری وجود ندارد بلکه شما می بایست روش شغل کردن با تکنولوژی های متفاوت را به طور عملی بیاموزید که مجال متعددی را نیاز دارااست. به این ترتیب برای تبدیل شدن به یک بسط دهنده فول استک بایستی شکیبا باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 تير 1401 | نظرات ()