Recharts
نوشته شده توسط : عباسی

ریچارت یک کتابخانه طراحی اپلیکیشن در مشهد برای charting میباشد رایا پارس که application می‌توانید با به کارگیری از آن چارتهایی را با به کارگیری از کامپوننت های ری اکت که امکان به کارگیری ی دوباره را دارا‌هستند ساخت‌و‌ساز نمائید. ریچارت با موادتشکیل دهنده SVG تشکیل‌شده و در سود امکان تغییر و تحول مقیاس روی دستگاههای متفاوت را دارااست. نسبتاً ایجاد کرد هر نوعی از چارت در آن قابلیت پذیر میباشد (به عنوان مثال گونه های گوناگون خطوط، bar، pie و چارت های متفرق)

 

- React DnD
با این ابزار شما می توانید دور و اطراف های drag-and-drop بغرنج ای را با استعمال از کامپوننت های ری اکت بسازید. اطلاعات می‌توانند بر طبق drag-and-drop انجام یافته منتقل شوند و کامپوننت ها نیز با اعتنا به حالتشان(state) می توانند تغییر و تحول صورت دهند. شما می توانید برای هر اتفاق افتاد (event) هدفی را انتخاب نمائید تا بتوانید رابط کاربری بهتری را بسازید.

 

*آتی ی رابط های کاربری چه خواهد بود؟
ری اکت و سایر ی کتابخانه های شبیه، آجل ی رابط کاربری اینترنت و نرم افزار ها خواهند بود. ولی فعلا این کتابخانه ها با اعتنا به حضورشان در باب وردپرس(مثل نرم‌افزار calypso) هم گزینه مشاجره می‌باشند. ممکن میباشد به زودی بضاعت تشکیل داد اپلیکیشن های تک ورقه که در لحظه به در خواست های مخاطب برخورد نشانه می دهند، به استانداردی برای اینترنت تبدیل گردد.
ما به شما پیشنهاد می کنیم تا ری اکت و ابزارهایی که در ابتدا گفته شد را تجربیات فرمایید و از آنان به دلیل بهبود پیاده سازی هایتان به کار گیری نمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: