نوشته شده توسط : عباسی


سرویس ها تعاملی موبایلی: این قسمت دربرگیرنده شعور نیاز و مراد‌ی مشتری، ساخت‌و‌ساز وایرفریم ها (نقشه تشکیل طراحی اپلیکیشن داد یا این که بلوپرینت برای رابط و تجربه کاربری)، پباده سازی رابط کاربری (رابط کاربری پیکسل پرفکت) و گسترش رابط کاربری (ترجمه \"ماک آپ ها\" به رابط کاربری کارکردی) میباشد.

سرویس ها توسعه و گسترش نرم افزار های گوشی: این سرویس ها مشمول گسترش اپ های مستقر و ترکیبی برای دستگاه های آی‌اواس و آندروید است. همینطور دربرگیرنده یک پارچه سازی ای پی آی ها (API)، برای اتصال به سیستم پشتیبانی سازمان ها است.

سرویس ها مدیریتی تلفن همراه و نرم افزار های موبایلی: فعال‌ساز‌ی نرم افزار تلفن همراه در دکان ها، میتواند برای کسب و شغل های کوچک و میانگین سخت باشد. سرویس ها ما، دربرگیرنده نصب نرم‌افزار ها در مغازه ها و ارائه سرویس ها و پشتیبانی بعد از فروش است. (اکانت کاربری توسعه و گسترش دهنده در اپلیکیشن استور یا این که گوگل پلی، ارسال اپلیکیشن، میزبانی آن، نوتیفیکیشن های منظم، تعامل و شرکت کردن، پشتیبانی بعداز فروش، رفع اشکالات جزئی، سازش با سیستم استدلال های نو و غیره)

ما نرم افزار ها را در دامنه های کاربردی تحت گسترش داده ایم:

1. ارسال نوتیفیکیشن (هشدار و اعلان): این یک کدام از خصوصیت های مهم هر اپ و نرم افزار گوشی میباشد. نوتیفیکیشن ها یک منش برای ارسال پیام یا این که آگهی، فارغ از گشودن نرم افزار است. ارسال نوتیفیکیشن ها نسبت به ارسال آدرس اینترنتی، سهل و آسان خیس و سریعتر است.

 

2. یک دست سازی شبکه‌های‌مردمی: امروزه بیش تر از 80% از اشخاص، اشتراک گذاری محتواها، عکس ها و یا این که هر سیرتکامل داده ها در پلتفرم هایی مانند تلگرام، رخ بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام را می پسندند. اگرچه ما این ای پی آی ها را در نرم‌افزار های اینترنت ایفا کردیم، البته یکدست سازی نرم افزار های گوشی با شبکه های مردمی، برای یوزرها بایستی به نحوی باشد که ساخت کنندگان و یوزرها، مایل باشند که محتواها را در آنان به اشتراک گذارند.

 

3. پرداخت اینترنتی با تلفن همراه: اکثر نرم افزار های پیشرفته، برای بیزنس الکترونیک و سرویس ها مبتنی و مربوط به پرداخت بوسیله گوشی میباشند.یوزرها از روش نرم افزار های تلفن همراه، ریلکس خیس می‌توانند به مکان پرداخت نقدی و یا این که به کارگیری از سایت، مبادرت کنند. ما قابلیت پرداخت را در نرم افزار های موبایلی یک پارچه سازی کرده ایم و نرم‌افزار های دکان های اینترنتی، در تلفن های یاروهمدم قادر است به راحتی یک دست و سفارشی سازی شود.

 

4. شرایط جغرافیایی و نقشه های گوگل: از خصوصیت های رایج مستعمل، جی پی اس (GPS) است که توسط آن، میتوانید حالت مکانی خویش را به بقیه یوزرها گزارش دهید. GPS ها معمولا در نرم افزار های درخواست آژانس، و یا این که نرم افزار توصیه آنلاین طعام قرار میگیرند. با استعمال از این نحوه، ما نقشه گوگل را برای نرم افزار کابران جاری ساختن کردیم، تا بتوانند شرایط یکدیگر را ردیابی کرده و دستور سرویس ها رسانی را سرعت بخشند.

 

5. پیام رسانی: این قابلیت و امکان، تماس و رابطه یوزرها را با یکدیگر قابلیت و امکان پذیر می سازد. این امکان، قابل انجام برای نرم افزار های مهاجرت و توریسم میباشد، و یوزرها میتوانند نرم‌افزار مهاجرت خویش را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و از روش پیام با یکدیگر رابطه برقرار کنند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()