نوشته شده توسط : عباسی

سیستم ادله اندروید
ک طراحی اپلیکیشن مپانی کوچک اندروید که به وسیله اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت مبنا‌گذاری گردیده بود، در قضیه ایجاد برنامه و نرم افزار‌های کاربردی برای گوشی عمل میکرد.در سال 2005 گوگل کمپانی اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. اندی روبین مدیریت ارشد اجرایی این موسسه بعداز پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌رده رئیس مهندسی این موسسه و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد.


در واقع می‌قدرت روبین را شالوده‌گذار اندروید دانست. به دلیل آنکه ایشان علاوه بر اینکه ایده ساخت اندروید را در کمپانی کوچک خویش رشد بخشید، در سمت و سوی مدیریت این پروژه در کمپانی گوگل توانست ایده خویش را پیاده‌سازی نماید و سیستم ادله اندروید را با اسم کمپانی کوچک قبلی خویش روانه بازار کند.

مجموعه اندروید به رهبری روبین کار خویش را برای ساخت و ساز پلتفرم تلفن همراه بر طبق کرنل لینوکس ابتدا کردند.سیستم استدلال اندروید بر پایه ی هسته سیستم ادله لینوکس پیشرفته میباشد. در واقع رئیس این سیستم دلیل همدم با رابطه با hardware و خدمت های سیستم، امنیت، رئیس پردازش ها و رئیس منابع دستگاه گوشی را به عبارتی هسته سیستم برهان لینوکس بر عهده دارااست و سیستم استدلال اندروید تنها لایه ایست که رابطه فی مابین مخاطب و سیستم استدلال را برقرار می نماید.

این لایه قابل انعطاف افزاری توسط جاوا پیاده سازی شده‌است و به همین انگیزه قوی به اجرای کدهای Native نخواهد بود. اندروید همچون لینوکس اوپن سورس خواهد بود وبا دقت به اینکه مضمون‌ حقیقی و واقعی اندروید ، گشوده (Open) میباشد به برنامه نویس ها این قابلیت و امکان را می‌دهد که از مجموع توان یک گوشی استعمال نماید. اندروید قابلیت به کار گیری از توابع داخلی تلفن همراه گوشی همانند شماره گیری، ارسال کردن SMS یا این که به کارگیری از دوربین تلفن همراه را به برنامه نویس ها می‌دهد تا بتوانند برنامه اندروید کارکشته و کاربردی برای یوزرها بسازند.

برنامه اندروید
اپ تلفن همراه یا این که به عبارتی اپلیکیشن تلفن همراه اندروید ابزاری میباشد که به وسیله آن استفاده کننده قادر است کار های ما یحتاج خویش را بسته به کاربری این نرم افزار انجام دهد.

اپ گوشی اندروید
برای دانلود برنامه گوشی بسته به بستر آن دکان هایی وجود داراست که شما میتوانید این ابزارها را از این مغازه ها دانلود نمایید. شما میتوانید از روش دکان اپ اندروید گوگل یا این که اصطلاحا Play Store مبادرت به دانلود این قابل انعطاف افزارهای اندروید فرمائید. این اپ های اندروید ممکن میباشد بسته به لحاظ تولید کننده به طور بدون پول و یا این که به طور مبلغی ارائه شوند.

یکی از دیگر از جای هایی که می‌توانید در آن مبادرت به دانلود برنامه اندروید نمایید “نرم افزار اندروید بازار” میباشد. این نرم‌افزار اندروید اهل ایران بوده و از گویش فارسی پشتیبانی می نماید و از‌آنجا که در Play Store ممکن میباشد تمامی ابزارهای اهل ایران و فارسی مو جود نباشند شما می‌توانید از روش این اپلیکیشن به دانلود اپ های اندروید متعدد و مختلف در هر مسئله ای که نیاز دارید بپردازید.

در شرایطی که که قصد به پیشنهاد تولید نرم افزار اندروید دارید گروه نوین پدیا افتخار دارااست با گروه اپلیکیشن نویسی اندروید توانا خویش، هر نوع توصیه نرم افزار اندروید را پیاده سازی کند. در شرایطی‌که که رغبت دارید داده ها بیشتری درباره‌ی پباده سازی نرم‌افزار اندروید و نرم‌افزار گوشی و پباده سازی و تولید سایت اینترنتی و همچنین هزینه پباده سازی اپ اندروید کسب فرمائید سفارش میکنیم برای مشورت بدون پول با نوین پدیا تماس حاصل نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 

طراحی اپلیکیشن

برای ارتقاء یا این که کاهش صدا از کلیدهای بالا و زیر به کار گیری نمایید.
هر توشه که کسی ازم مشورت کردن میخواست که بگم چطور یه اپ پولساز بسازه و منتشر کنه، ۷ قدم رو بهش میگفتم و در شرایطی که بازاریابی و تبلیغات رو هم پیگیر می شد و از اینجانب ارشاد می‌خواست، توی ۸ قدم بهش می‌گفتم که چطور یه نرم‌افزار بسازه، اون رو منتشر کنه و شایسته ترین بستر‌های تبلیغاتی رو نحوه بزاره. امروز تصمیم دارم این ۷ قدم رو با شما به اشتراک بذارم و این نکات رو از کتاب الکترونیکی جادوی توسعه و گسترش برنامه‌های گوشی، که در وب سایت قرار دادم برداشتم و بعداز خوندن این نوشته‌ی علمی شما اصولی رو خاطر میگیرید که از پس نشر اپ‌هاتون برمیاید و می‌دونید چه ایده‌ای رو بسازید و چه ایده‌ای رو به هیچ وجه سراغش نرید.
بریم این ۷ قدم رو با همدیگه نظارت کنیم:

قدم اولیه: نام نویسی تحت عنوان توسعه و گسترش دهنده
اولی گام اینه که همین شرایط کنونی تحت عنوان گسترش‌دهنده توی مارکت‌های اندرویدی تثبیت‌اسم نمائید. برای استارت می‌تونید از مارکت کافه‌بازار آغاز نمائید.

قدم دوم: تایپ کردن نظرات
بهتون سفارش می‌کنم از امروز هر ایده‌ای که به ذهنتون اومد رو روی ورقه‌، کامپیوتر، یا این که حتی موبایلتون یادداشت نمائید. چرا؟ زیرا قراره به زودی خاطر بگیرید اون نظرات رو به پول تبدیل فرمایید و برنامه های خودتونو داشته باشید. مدتی بعد از آن به خودتون می‌آید و می بینید که دارید ایده یکسری ماه پیشتون رو به دیگر افراد نشون میدید و اون برنامه رو تبلیغ می‌کنید و مدتی آن گاه می بینید دارید از اون ایده پول در میارید.

قدم سوم: گزینش ایده نرم‌افزار پولساز
گزینش ایده از فی مابین ایده‌های درج شده همون بخشیه که شما بایستی نحوه بازه زمانی بذارید تا شایسته ترین ایده رو گزینش نمائید. شما دستکم می بایست ۱۰۰ ایده نوشته باشید. این نظرها نیازی وجود ندارد که قطعا تازه باشن و هیچ اشکالی نداره تا قبل از این اجرا گردیده باشند و حتی برنده گردیده باشند، ابعاد که فن‌ای خیس شدید متوجه می‌شید که حتی اگه تا قبل از این اجرا گردیده باشه بهتر هم می باشد. پس بایستی هر ایده‌ای که تونستید باهاش رابطه برقرار نمایید رو بنویسید تا به دنبال طرز یافت کردن شایسته ترین ایده رو بیابیم. از در بین ۱۰۰ ایده ای که نوشتید ۱۰ ایده‌ای که دوست دارید داشته باشید رو روی یک شیت دیگه بنویسید. از دربین این ۱۰ ایده چک نمایید که اپلیکیشنی شبیه این ایده‌ها، در لیست ۱۰۰ نرم افزار بدون‌پول یا این که مبلغی مارکت های اندرویدی است که چیره گردیده باشه؟ اگه ایده‌ها رو خوب تعیین کرده باشید شبیه ۳ الی ۴ ایده درین لیست میباشد که توصیه می کنم لیست شایسته ترین‌های هر دسته هم نظارت فرمایید. دسته‌بندی‌های مختلفی در هر مارکت برای نرم افزار‌ها قرار داده گردیده که به راحتی شایسته ترین نرم افزار های هر دسته قابل تشخیص می باشند. از دربین ایده‌هایی که‌این حالت رو داشتند هر کدوم که شم می‌کنید بیشتر باهاش رابطه برقرار می کنید و بیشتر دوست دارید اونو بسازید رو تعیین نمایید تا گام‌بعدی رو بهتون بگم.

قدم چهارم: ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار روی صفحه
ایده ای که تعیین کردید رو روی برگه پیاده نمایید و مشخص و معلوم فرمایید میخواید نرم‌افزار چیکار کنه و چجوری عمل کنه. اگه فتوشاپ بلدید میتونید توی فتوشاپ هم این عمل رو معلوم فرمایید و احساس نمایید که اگه ایده شما یک برنامه تلفن همراه بود دوست داشتید چه شکلی عمل می‌کرد و چه ظاهری داشت!

قدم پنجم: اپ نویسی یا این که برون سپاری
اینجانب که بلد نیستم حتی یه خط کد بزنم! هیچ اشکالی نداره اینجانب که بلدم هم بیشتر زمان ها خودم یه خط کد نمیزنم و این فعالیت رو برون سپاری می‌کنم. اگه دوست دارید خودتون نرم‌افزار‌نویسی نمائید میتونید از آموزش‌های نرم افزار‌نویسی که توی وب فراوون است به کارگیری فرمایید و هیچ عیبی هم نداره. ولی سفارش می کنم چشم به راه نکنید و استارت فرمایید نرم‌افزار پولساز خودتونو بسازید. حتی اگه اپ‌نویسی هم خاطر بگیرید‌، زمانی کارتن پروش یافت خودتون زمانی روی اپ‌نویسی نمی‌ذارید و از زمانتون استعمال‌های دیگه‌ای میبیرید. خب چیکار کنیم؟ اینجانب توصیه می کنم اگه نمی‌خواید جایی تحت عنوان نرم افزار نویس استخدام بشید، اپ نویسی نرم افزار‌هاتونو به عده ای بسپارید که‌این عمل رو به خیر و خوبی انجام میدن و برهه زمانی متعددی می باشد که وقتشون رو روی این فعالیت گذاشتند.

قدم ششم : نشر نرم افزار
برای استارت می‌تونید از مارکت کافه‌بازار آغاز فرمائید. در قسمت بسط‌دهندگان که در قدم نخستین تثبیت‌اسم کردید قسمتی برای نشر نرم افزار تازه در حیث گرفته گردیده که با ورود به اون قسمت و لبریز کردن بخش‌های مربوطه، می‌تونید اپلیکیشنتون رو برای تایید به بازار ارسال فرمائید و بعد از تایید نرم افزار شما منتشر می‌شه.

قدم هفتم : درآمد زایی
نحوه های درآمدزایی مختلفی از روش اپ‌های گوشی وجود داره که در تحت به ۳ طریق از این نحوه‌ها اشاره می‌کنم:
۱ – نشر بدون‌پول: سوالی که ذهن خیلی از عموم رو سرگرم کرده اینه که‌این نرم افزار که رایگانه بعداز کجا نرم افزار نویسش پول در میاره! به نترسی میتونم بگم حدودا پولسازترین نرم‌افزار‌ها، نرم‌افزار‌هایی میباشند که به طور بدون پول منتشر می‌شن و روی اون‌ها خدمت‌های تبلیغاتی خاص خودتون رو پیاده‌سازی میکنید. تا امروز بیش تر از ۹۵ درصد برنامه‌هام رو بدین طریق منتشر کردم و از این تصمیمم ۱۰۰ درصد راضی هستم. خدمت‌های تبلیغاتی بسیار متعددی میتونید روی نرم افزار‌هاتون پیاده‌سازی نمائید که هر کدوم به روشی توی برنامه مجانی شما قرار می‌گیره و طبق اصول خاصی برای شما درآمد‌زایی میکنه.
۲- داخل‌پرداخت: نوعی فروش در عالم می باشد به اسم تکنیک فروش از روش دادن قطعه پیتزا! شما می‌تونید از این تکنیک در فروش اپ‌هاتون به نیکی به کارگیری فرمایید. بدین شکل که قسمت‌هایی از برنامه رو مجانی فرمائید و امکانی قرار بدید که در حالتی که کابر خواست از مجموع تجهیزات اپ شما به کارگیری کنه‌، اشتراک‌ویژه شما رو از دورن برنامه خریداری‌کنه. برنامه‌های گسترده بسیار متعددی در عالم از این قابلیت و امکان به کار گیری میکنند‌. برنامه دیوار مثال معروفی از این نوع فروش می باشد که در‌صورتی‌که که استفاده کننده رغبت داشته باشه آگهی اون به طور ویژه‌ در برنامه قرار بگیره، پولی رو پرداخت می‌کنه و علاوه بر تجهیزات‌بدون‌پول و همگانی، از قابلیت آگهی فوری هم به کار گیری میکنه.
۳- فروشی: این طریق همونطور که از اسمش مشخصه، اپلیکیشنی که ساختید رو به قیمتی که دوست دارید در مارکت قرار میدید. در مارکت های متعدد، هر نرم افزار قسمتی برای انتخاب ارزش داراست. به ازاء هر فروش حدود ۶۳ درصد از فروش به شما میرسد و مابقی برای حق بازار و مالیات کسر میشه.

 



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


5- نیازمندی های مارکت ها را فراموش نکنید
مارکت ها معمولا شایسته ترین محل برای تبلیغ نرم افزار شما می باشند طراحی اپلیکیشن  و در بیشتر صنعت های نیز کاربرد دارا هستند، معمولا اکثر کسانی که دارنده تلفن همراه های هوشمند می باشند در اکثری از مارکت ها عضو می باشند که نرم‌افزار های ما یحتاج خویش را به‌این مارکت ها درخواست میدهند. به این ترتیب در شرایطی‌که شما بتوانید تمرکز خویش را بر روی مارکت ها قرار دهید، می‌ توانید ایده های مطلوب برای پباده سازی نرم‌افزار گوشی را به دست آورید و با استعمال از این ایده‌ها بتوانید اپ های مطلوب و کاربردی را پباده سازی فرمائید. معمولا به کارگیری از تجربه یوزرها در قضیه نرم افزار ها قادر است بسیار اثرگذار واقع خواهد شد و منجر برد هر چه بیشتر شما در مورد پباده سازی نرم افزار تلفن همراه گردد.

 

 

 

6- اپ خویش را آپ تو دیت رسانی فرمائید
یکی مهم‌ترین جنبه های یک نرم‌افزار خوب داشتن امنیت مطلوب میباشد، معمولا یکی‌از مهمترین سفارش هایی که به طراحان اپ تلفن همراه میگردد این میباشد که به طور زمان‌ ای برنامه گوشی خویش را بر طبق باگ ها و اشتباهات امنیتی به روزرسانی نمایند و این خطاها را حل نمایند تا یوزرها در هنگام به کارگیری از برنامه آن ها بتوانند اعتماد بی نقص به امنیت برنامه داشته باشند. در شرایطی که برنامه شما یک نرم‌افزار بسیار غالب و فن ‌ای باشد اما دارنده امنیت قابل قبولی نباشد معمولا یوزرها شما بعداز آنکه متوجه شوند امنیت نرم‌افزار شما به خیر و خوبی تامین نمی‌ خواهد شد خیلی سریع آن را رخنه‌ می نمایند به دلیل آنکه امروزه با اعتنا به سوء استعمال های اینترنتی و قابل انعطاف افزاری معمولا همه یوزرها موبایل های گوشی هوشمند اهمیت متعددی به امنیت قابل انعطاف افزارهایی که از آنان استعمال می‌ نمایند قائل می باشند.

 

 

 

پباده سازی اپ اندروید
پباده سازی برنامه اندروید یک کدام از کارها تخصصی و فنی میباشد که کمتر موسسه ای از پس آن بر میاید به دلیل آنکه پباده سازی نرم‌افزار اندروید مستلزم بکارگیری تخصص و دانش میباشد. برای شناخت با پباده سازی تخصصی نرم افزار اندروید ، شیوه ی پیشنهاد و عامل ها موءثر در همگی گیر شدن برنامه اندروید ما‌را تا انتها این نوشته‌ی‌علمی ملازمت فرمائید.
پباده سازی برنامه گوشی کی از اعمالی میباشد که مستلزم بکارگیری تجربه ، اعتنا ، خلاقیت و فرضی عظیم میباشد. در نرم‌افزار هایی که نسبت به پباده سازی آن اعتنا کافی نشود در کوتاه زمان سبب ساز ناکامی پروژه گردیده و صرفا باعث رفتن پول از جیب تان می گردد. پباده سازی برنامه گوشی برای ساخت‌و‌ساز کسب و عمل تازه امروزه بسیار فراگیر شده‌است که ولی فقط یک پباده سازی خوب به پیروزی دراین باره سبب می‌گردد. در زمان این روند بایستی گونه های پارامتر های اقتصادی و تخصصی در لحاظ گرفته گردد تا اپ نیاز ما نسبت به پباده سازی اپ را رفع نماید. در فرایند پباده سازی نرم افزار گوشی اندورید می می بایست از اشخاص کارشناس و مجرب منفعت گرفته خواهد شد تا فیض دلخواه میسر گردد. کمپانی کیان تجارت یکی موسسات برنده و کاری در مسئله پباده سازی برنامه گوشی اندروید میباشد که تابحال به برد های بخش اعظمی دست یافته میباشد. پیش از پیشنهاد نرم افزار اندروید می‌توانید به یک‌سری مثال از پباده سازی های قبل مراجعه و کیفیت بالای عمل را ملاحظه کنید.

 

 

 

پباده سازی اشکال اپ اندروید
از آنجایی که نرم‌افزار اندروید برای هدف های مختلفی پباده سازی میشود ، پباده سازی های مختلفی برای هر نوع مقصود نیز وجود دارااست. این به‌این مفهوم میباشد که پباده سازی اپ اندروید فروشگاهی با پباده سازی برنامه اندروید آموزشی زمین تا اسمان گوناگون میباشد. متاسفانه بعضا از موسسه های پباده سازی اپ اندروید بدین نکته اعتنا کافی ندارد و فقط نسبت به الگویی خاص اسکن برداری می نمایند. عدم دقت به نوع نرم‌افزار و عدم اعمال مورد ها خاص بر روی آن موجب ناکامی اپ می‌گردد. از گونه های پباده سازی برنامه گوشی اندروید که به وسیله موسسه کیان تجارت ارائه می‌شود می شود به موردها تحت اشاره نمود:

- پباده سازی برنامه تلفن همراه اندروید از نوع فروشگاهی
- پباده سازی اپ گوشی اندروید از نوع آموزشی
- پباده سازی اپ تلفن همراه اندروید برای مکتب و دور و اطراف آموزشی
- پباده سازی نرم‌افزار گوشی اندروید برای اعمال بازاریابی و...
- پباده سازی نرم افزار تلفن همراه اندروید از نوع خدماتی
- پباده سازی نرم افزار تلفن همراه اندروید مانند اسنپ ( آژانس یاب)
برای توصیه پباده سازی نرم‌افزار گوشی اندروید در هر نوع متفاوت می‌توانید با مشاورین کیان تجارت تماس حاصل نمایید و درباره‌ی شیوه ی پیشنهاد نرم‌افزار مشورت کردن درخواست فرمایید.

 

نکات اصلی در پباده سازی نرم‌افزار گوشی اندروید
در پباده سازی برنامه گوشی اندروید می باید بعضا از نکات و پارامتر های کلیدی در حیث گرفته خواهد شد تا سبب ساز به ساخت‌و‌ساز اپلیکیشنی توانمند خواهد شد. او‌لین قدم در پباده سازی گزینش نوع اپ میباشد. مشتری می می بایست گونه های پباده سازی برنامه گوشی اندروید را مطالعه نماید و بعد از دست به تعیین بزند. قدم های بعدی به موسسه کیان تجارت مربوط می گردد. گروه تخصصی کیان تجارت می می بایست اپ نویسی برنامه را آغاز نماید ، برای آن پباده سازی منحصربه‌فرد به شخصی انجام دهد و کیفیت نرم‌افزار را نیز در لحاظ بگیرد تا نرم‌افزار به نیکی تمامی گیر گردیده و دربین همگان جا بیفتد. پیش از تمامی این اتفاقات بها پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه اندروید را نیز می ایستی با مجموعه فنی کیان تجارت نظارت فرمائید.

 

 

 

پباده سازی برنامه تلفن همراه ios
با اعتنا به رونقی که در کسب و شغل های اینترنتی به چشم می‌خورد به این ترتیب پباده سازی اپ گوشی ios جزو نیازهای امروزه به حساب می‌آید. در شرایطی‌که چه این سیستم برهان نسبت به سیستم برهان اندروید مشکلاتی را برای یوزرها اهل ایران به وجود آورده میباشد ولی غالبا کل استارتاپ ها و عده ای که در حوزه کسب و شغل های اینترنتی عمل دارا‌هستند به جز اپ های اندروید بایستی در امر ایجاد نرم افزار گوشی ios تجربه ای جدید داشته باشند.

 

چه گونه پباده سازی اپ گوشی ios را انجام دهیم؟
خوب میباشد بدانید اولی زبانی که برای اپلیکیشن نویسی ios در حیث دریافت شد لهجه Objective C هست. البته به گذر زمان دوران تغییراتی درین لهجه نرم افزار نویسی ساخت و ساز شد و لهجه سوئیفت تحت عنوان شایسته ترین گویش پباده سازی اپ گوشی ios معرفی شد؛ چون این نوع گویش قادر است امکان های فراوانی را از خویش نشان دهد و به صورت متن گشوده به تحریر در آید و از طرفی این لهجه در فضا Xcode جای دارد. به این ترتیب به شما سفارش می شود برای تولید برنامه تلفن همراه ios و منفعت بردن از سایر قابلیت و امکان هایی که‌این سیستم ادله داراست از کارشناسان این وبسایت مشورت های موردنیاز را اخذ کرده و سرویس ها روشن بختی را به طور آنلاین به کارگیری فرمائید.

 

 

 

پباده سازی شایسته ترین برنامه تلفن همراه ios
نرم افزار ios علاوه بر کاربری جالب میتواند امنیت بالایی را برای مخاطبین خویش آماده آورد. براین اساس به جهت رابط کاربری سهل و آسان و سرعت بالایی که در پباده سازی این نرم‌افزار مشاهده می شود این روز ها بخش اعظمی از صاحبین شغل ها گوناگون استقبال خیر و خوبی از سیستم استدلال داشته اند. ولی متاسفانه در ساخت و ساز بعضا اپ های تلفن همراه ios بحران هایی نظیر عدم منتشر شدن در مارکت های ایده آل وجود داراست و نمی توانند این پلتفرم ها در مارکت های مختلفی مانند سیب آپ و یا این که مارکت مشهوری مانند اپل استور تکثیر پیدا نمایند. پس بهتر میباشد پیش از پباده سازی نرم‌افزار ios و دوری از بروز چنین مشکلاتی در وبسایت های خویش با کارشناسان و طراحان برنامه گوشی درین وب سایت رابطه قابل قبولی را برقرار فرمائید و از شایسته ترین پباده سازی نرم‌افزار های ios سود کافی را ببرید.

 

پباده سازی ماهر اپ گوشی ios
همان طور که مشاهده میکنید این روز ها بیشتر اشخاص به‌دنبال تلفن همراه هایی میباشند که سیستم دلیل آن ها ios است و با‌گاز قادر است به سایت های مختلفی وارد شوند. پس با این وجود با پباده سازی نرم افزار گوشی ios به طور ماهر می‌توانید سرعت خرید مشتریان و بازدید یوزرها خویش را زیاد کرده و منفعت قابل توجهی را متوجه خویش سازید؛ چون یک پباده سازی ماهر از نرم افزار ios و همینطور پباده سازی گرافیک مطلوب به یار توان و سرعت بالا قادر است پشتیبانی قدرتمند داشته باشد و در شرایط های متعدد تارنما شما‌را آپ تو دیت رسانی نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


امروزه طراحی اپلیکیشن تلفن همراه‌های هوشمند به یکی‌از جالب‌ترین پلتفرم‌های درآمدزایی برای نرم‌افزار‌نویسان تبدیل شده‌است. مهمترین شروع‌‌آپ‌هایی که در تعدادی سال قبل وارد دنیای کسب‌و‌عمل گردیده‌اند، یوزرها سیستم‌برهان‌های اندروید و iOS را تحت عنوان جامعه‌ی غرض خویش تمجید کرده‌اند. با این حالا صرفا داشتن سواد اپلیکیشن‌نویسی برای ارائه‌ی یک نرم‌افزار کفایت نمی‌نماید و بایستی برای ورود فرآورده به بازار و فروش آن نرم‌افزار‌ریزی کرد. با زومیت یاروهمدم باشید.

در یک‌سری سال قبل به جهت تعداد نادر از نرم‌افزار‌ها و نبود فضای رقابتی در دکان‌های قابل انعطاف‌افزاری تلفن همراه، معمولا اپ‌های معرفی گردیده تخت‌گاز به آوازه می‌رسیدند و منش پیروزی را در پیش می‌گرفتند. برای مثال در صورتیکه اپ شما با دقت بر ورزش در سه سال پیش تحت عنوان یک کالا نوآور در راستای تغییر تحول مدل معاش شهری مطرح میشد، امروز این نرم افزار برای بقا در بازار رقابتی بایستی بر جنبه‌های دیگری از کالا خویش تمرکز نماید. ابداع صرفا یکی‌از جنبه‌های متاع میباشد و پدیدآورندگان جنس می بایست طرق معرفی بهتر جنس خویش به مشتری را پیدا نمایند.

بخش اعظمی از برنامه‌های جان دار در مارکت‌های گوشی ایده‌ای براق دارا‌هستند و اجرای به نسبت موفقی را پشت رمز نهاده‌اند؛ با این حالا فروش بالایی را تجربه نمی کنند. عرضه‌ی یک نرم افزار فارغ از هیچ استراتژی مشخص و معلوم، جنس شمارا در میان وسعت زیاد نرم‌افزار‌ها محکوم به باخت خواهد کرد. در همین راستا سوالی که بایستی همواره از خویش تحت عنوان یک ارائه‌دهنده‌ی برنامه بپرسید، روش‌ی ورود به بازار میباشد؟ چه گونه بایستی متاع خویش را در میان نرم‌افزار‌های شبیه خویش معرفی نمایید؟

از ماهی بودن در اقیانوس خودداری کنید
یکی استراتژی‌هایی که نرم افزار‌نویسان می توانند دنبال نمایند حضور در نصیب‌های کمتر چشم‌ گردیده‌ی بازار میباشد. مثلا ارائه‌‌ و چشم شدن یک نرم‌افزار خبرخوان در بازاری که بازیگران عظیم و معروفی در آن کار می‌نمایند فعالیت رنج به حیث میرسد. در طرف مقابل آغاز عمل در قسمت دیگری از بازار که رقابت متعددی در آن نیست یاری متعددی به پر رنگ شدن عمل شما می‌نماید. بدین ترتیب به مکان شنا کردن در یک اقیانوس پهناور می‌اقتدار اقبال خویش را در دریاچه‌ای کوچک آزمون کرد تا بخت بقای خویش را ارتقاء دهید.

مقصود‌گیری مشتریان در بازار

بازار اپلیکیشین‌های تلفن همراه اشباع شده‌است؛ با این حالا بازار اپ‌های ساعت‌های هوشمند، وب اشیاء یا این که حقیقت مجازی هنوز جنبه‌هایی دست نخورده دارا هستند. فرض فرمایید یک اپلکیشین برای Oculus Rift نوشته باشید؛ دربین تعداد اندک برنامه‌های مو جود برای این پلتفرم، حتما جنس شما حتی فارغ از هیچ تبلیغی تعداد متعددی دانلود خواهد داشت.

خیل‌عظیم اپ‌های تلفن همراه به معنای اتمام ایده‌ها و خلاقیت درین بازار وجود ندارد. قطعا با مشاهده‌ی ظریف‌خیس حریم خویش و شناسایی نیاز‌های اشخاص می‌اقتدار سوراخ‌های جانور در بازار را پیدا کرد. درین سوراخ قطعا واحد سنجش رقابت کمتر خواهد بود و بخت پیروزی و چشم شدن شما ارتقا می یابد. وصال به ۸۰ درصد از مشتریان از یک بازار کوچک بهتر از وصال به یک درصد از مشتریان یک بازار پهناور میباشد.

چهت نیل به بازاری با بازیگران محدودتر از نیازمندی‌های خودتان استارت فرمائید. برای انجام شغل های روزانه‌ی خویش به چه ابزاری نیاز دارید؟ با وجود داشتن چه ابزاری شغل های شما با سهولت بیشتری انجام میگیرند؟ پاسخ بدین سوال‌ها به طبع به کشف و حتی اخلاق و رفتار نیازمندی‌های نو ختم شود.

به کارگیری از پلتفرم‌های متعدد
چهت نیل به مشتری می‌قدرت از مارکت‌های متفاوت استفاده نمود. به طبع دکان قابل انعطاف‌افزاری گوگل پلی استور، اساسی‌ترین جای تکثیر مال شما میباشد. با این حالا نباید از مارکت‌هایی که به طور موازی با آن درست شده‌اند غافل شد.

حضور در پلتفرم‌های متفاوت نیز راهکاری اثرگذار به لحاظ می رسد تا مشتریان در تلفن همراه‌های تلفن همراه، در لپ‌تا‌پ، در ساعت‌های هوشمند و شاید پلتفرم‌های دیگر همپا و استفاده کننده شما باشند.

به کار گیری از اینترنت‌تارنما‌های تجمیع سرمایه‌گذاری مردمی یا این که کراودفاندینگ، Crowdfunding، نیز میتواند یکی راه حل‌های خوب چهت نیل به پیروزی باشید. با این عمل شما خیر فقط سرمایه‌ی نخستین‌ی عمل خویش را توده میکنید، بلکه با ساخت کمپین‌های متعدد می‌قدرت نگاه‌‌ها را پیش از ارائه‌ی فرآورده آخری به خویش جلب کرد. مطمئنا ایده‌ی شما از حیث اینترنت‌وبسایت‌های خبری یا این که یوزرها در کانال‌های اجتماعی مخفی نخواهد ماند.

ساخت شبکه‌های ارتباطی با مشتریان بالقوه
هم جهت با رویش ایده و وصال به مال پایانی می بایست در زمینه‌ی مشتریان خویش نیز داده ها کسب نمائید. از جمله در‌صورتی‌که اپ‌ شما در زمینه‌ی باغبانی میباشد، مشتریان شما احتمالا یا این که شاغل درین بازار می‌باشند یا این که عشق و علاقه‌ی متعددی به گیاهان دارا هستند. مشتریان بالقوه‌ی شما در کدام قشر از جامعه قرار دارا هستند؟‌ شما چطور می توانید با آنها رابطه بی واسطه یا این که غیرمستقیم برقرار نمایید؟ یکی کارهایی که شما برای شناساندن جنس خویش بایستی انجام دهید مطمئنا تبلیغ یا این که تایپ کردن یک نوشته ی علمی در یک روزنامه‌ی باغبانی میباشد.

یکی‌از دیگر از شبکه‌های اساسی رابطه با مشتری قطعا کانال‌های اجتماعی می باشند. امروز کمتر کسی در هیچ کانال‌ای عضو وجود ندارد و این یک زمان ایده‌آل برای معرفی محسوب می‌شود. با این درحال حاضر مهمترین مشتریان شما در واقعیت دور‌وبری ها شما می‌باشند. به احتمال زیاد در لیست دور و بری ها خویش اشخاص متعددی را دارید که می توانید محصولتان را برای آن‌ها به اکران بگذارید، اذن‌ی به کارگیری از نرم‌افزار را بدهید و لحاظ آن‌ها‌را جویا گردید.

مهمترین نکته‌ درین در میان دقت به کارها مرتبط با بازار میباشد. به هر اکنون هر چقدر هم فعالیت اپلیکیشن‌نویسی و فرآورده آخری شما عالی باشد، سوای دانلود و به کار گیری‌ی یوزرها به هیچ دردی نمی خورد. براین اساس به مکان ساخت‌و‌ساز یک فرآورده و تاءمل کردن در باب عرضه‌ی آن، با مطالعه و آشنایی ظریف بازار یک فرآورده متناسب با آن ارائه فرمایید.

توزیع افقی
یکی‌از استراتژی‌های اصلی برای برد در بازار اپلیکیشن‌های تلفن همراه توزیع افقی میباشد. در‌این‌صورت به مکان وصال به ۱۰۰۰ دانلود برای یک اپ، یک دانلود برای هزار اپ مقصود سازندگان می‌گردد.

مثلا به مکان ساخت و ساز یک نرم افزار‌ی آموزشی با وسعت زیاد محتواهای آموزشی، می‌اقتدار اپ‌های گوناگون و ویژه برای هرمورد از محتواهای آموزشی تشکیل داد. در سود شما با یک توشه پباده سازی نرم افزار کارکشته خواهید بود برنامه‌های متعددی را راهی بازار نمائید و اقبال خویش را برای چشم شدن ارتقا دهید. این نحوه در بازاریابی توزیع افقی نامیده می گردد.

با این اکنون قرار وجود ندارد تعدادی و یک سری اپ‌ی بی‌کیفیت را وارد بازار فرمایید. ارائه‌ی یک‌سری برنامه در کنار کالا اساسی شما سبب ساز ارتقاء بازدید و احتمالا ارتقاء ترازو دانلود از گروه‌ی شغل های شما شود.

یک کدام از دیگر از استراتژی‌های دوستداشتنی در میان نرم افزار‌نویسان آغاز از یک بازار کوچک و جنبش استوار به سمت بازار پهناور میباشد. چهره‌بوک نیز تحت عنوان یک کانال‌ی اجتماعی در باطن دانشکده هاروارد شناخته می شد که در مرحله‌ی آن‌گاه اذن‌ی ورود سایر‌ی اشخاص را اعطا کرد.

پباده سازی اختصاصی
یک گوسفند سیاه بین گله‌ای از گوسفندان سپید استدلال اساسی دقت به آن گوسفند خاص به حساب می آید. تمرکز اساسی بازی‌سازان غیروابسته نیز در همین نکته میباشد. این اشخاص با پباده سازی مختلف و پرداختن به جنبه‌هایی که در جریان اساسی بازی‌سازی آیتم دقت وجود ندارد کالا خویش را متمایز نشان می دهند.

تمایز در پباده سازی

روزمره یوزرها متعددی مارکت‌های قابل انعطاف‌افزاری رو مرور می‌نمایند و در پی یک برنامه خاص و ویژه می گردند. بدین ترتیب با داشتن یک پباده سازی مطلوب در رابط کاربری و حتی آیکن اپلیکیشن می‌قدرت این اشخاص را متقاعد به دانلود اپلیکیشن فرمایید.

در مراحل پباده سازی و ساخت فرآورده خویش به تعیین آیکن تصور کنید. آیکن نرم افزار‌ی شما بایستی احساس فضولی را در اشخاص برانگیزد. بایستی نرم‌افزار‌ی شما مثل یک گوسفند مشکی در گله‌ی گوسفندان سپید عرض اندام نماید.

دقت به سئو
با صرفه‌سازی موتور کاوش یا این که سئو مهم ترین نصیب بازاریابی دیجیتال به حساب میآید. به لطف این باصرفه‌سازی، موتور‌های کاوش محتوای منتشر گردیده‌ را بهتر تشخیص میدهند و می توانند یوزرها را به کاغذ‌ی شما منتقل نمایند. استعمال از کلید‌کلمه و واژه‌ها در متن‌هایی که برای معرفی نرم‌افزار‌ خویش می‌نویسید یکی نکات اصلی بازاریابی آنلاین میباشد. به این ترتیب تلاش فرمایید معرفی مال خویش را بدون نقص و با صرفه گردیده برای موتور‌های جست‌و‌جو پباده سازی نمائید. برای پیشرفت عمل خویش به‌این تصور کنید که مال شما چه جنبه‌هایی دارااست و یوزرها چهت نیل به کاغذ‌ی شما چه کلمه و واژه‌ای را بایستی جست‌و‌جو نمایند.

نام اپ نیز اهمیت متعددی دارااست. معمولا برنامه‌هایی با اسمی که معرف غرض کلی نرم افزار و همزمان کوتاه، خاص و بی آلایش باشند، پتانسیل بالاتری برای چشم شدن دارا‌هستند.

بازاریابی
همه نکاتی که گفته شد برای بهتر چشم شدن خروجی فعالیت شما بود. با این اکنون نباید نحوه‌های بازاریابی معمول در دنیای وب را نادیده بگیرید. شیوه‌هایی که بارها و بارها آزمون گردیده‌اند و توان ارتقاء دانلود از نرم‌افزار را دارا هستند.

- ساخت و ساز اینترنت‌وب سایت منحصر به فرد در کنار ساخت و ساز وب لاگ و ایجاد محتوا برای آن

- تبلیغات آنلاین

- تولید کلیپ و تکثیر آن

- تایپ کردن محتواهای متنی در اینترنت‌تارنما‌های پر طرفدار تحت عنوان مولف‌ی مهمان یا این که رپورتاژهای متنی

اگرچه کلیه طرز‌های بالا سرمایه‌ی متعددی میخواهند، البته برای مطرح شدن فرآورده شما ضروری به حیث می‌رسند. به این ترتیب برای اینکه بتوانید برنامه ۵۰ سنتی خویش را بیشتر بفروشید، هزینه‌های اول شما رو پوشش دهد و به فایده آوری برسید، می بایست برای بازاریابی متاع هزینه نمائید.

نرم افزار‌ریزی برای ورود به بازار
در صورتی فکر‌می‌کنید‌ فقط با داشتن یک ایده و نرم‌افزار‌نویسی معمولی می‌قدرت یک اپ چیره ارائه اعطا کرد، به احتمال زیاد در خطا به رمز میبیرید. برنامه‌هایی مثل Falppy Bird که صرفا با داشتن یک ایده‌ی ناب وارد بازار شدند و سریع آیتم دقت قرار گرفتند هر روز کمتر می شوند. به این ترتیب در صورتی به‌دنبال فاکتور اقبال میگردید، خیلی به آن دلخوش نباشید؛ زیرا بخت شما در قبال کمپانی‌هایی که به صورت تخصصی برنامه ساخت و ساز می‌نمایند به طور تقریب ناچیز میباشد! مگر اینکه برای مالامال کردن وقت ها فراغت اتوماتیک میکنید.

نرم‌افزار‌ریزی و داشتن استراتژی برای ورود و معرفی فرآورده اهمیت متعددی دارااست و بایستی به آن اعتنا کرد. صرفا داشتن ایده یا این که مهارت نرم افزار‌نویسی پیروزی شمارا تضمین نمی کنند و بایستی چهت نیل به مقصود اساسی، مهارت‌های مختلفی را در خویش رشد دهید و به جنبه‌های مدیریتی کسب‌و‌عمل خویش تصور کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن

نرم افزار تلفن همراه یا این که اپلیکیشن گوشی چه است؟

نرم‌افزار گوشی یا این که اپلیکیشن تلفن همراه ,برنامه گوشی اندروید ,نرم افزار IOS واژه و کلمه هایی پر استفاده درین ایام .انگیزه محبوبیت گوشی‌ها، استعمال از گونه های گوناگون نرم‌افزار های موبایلی پر کاربرد و دیدنی می‌باشند که هرروز گسترش داده میگردند.

از زمانیکه اپ های تلفن همراه وارد بازار شدند، فورا در همگی نصیب‌ها مورداستفاده قرار گرفتند. بازی و سرگرمی، کانال‌های اجتماعی ، خبرها، و حتی برای کسب‌وکار.

این یک حقیقت میباشد که امروزه برای هر چیزی یک نرم‌افزار وجود داراست. در واقعیت شما می توانید تمام هجرت خودتان را با اپ ها طرح ریزی نمایید، رستوران‌ها، محل‌های تفریحی ، رزرو هتل و ….

البته پرسش این میباشد: نرم افزار چه می‌باشد و به صورت تمام نرم‌افزار تلفن همراه یا این که به عبارتی اپلیکیشن گوشی و اشکال آن چه می‌باشد؟

نرم‌افزار (application) چه می‌باشد؟
شما نرم افزار هایی در تلفن همراه خویش دارید که به طور روزانه خیلی از شغل های خویش را از روش تجهیزات این نرم افزار ها انجام میدهید. طبق تعریف‌و‌تمجید عامیانه و کلی بدین نرم افزار های مو جود در تلفن همراه شما نرم‌افزار گفته می‌گردد.

ولی در شرایطی‌که بخواهیم واژه و کلمه برنامه را به صورت کلی برای شما مفهوم کنیم بایستی بگوییم نرم‌افزار مجموع قابل انعطاف افزارها به جزء قابل انعطاف‌افزارهای سیستمی مانند سیستم برهان و یا این که لهجه‌های نرم افزار نویسی، را مشتمل بر می‌گردد.

مضمون‌ نرم‌افزار از نگرش Techopedia:
از حیث تارنما دارای اعتبار Techopedia دیکشنری مرجع اصطلاحات دنیای تکنولوژی، تعریف‌و‌تمجید نرم‌افزار اینگونه میباشد:

“اپ گوشی که عمدتا با اسم app از آن حافظه میگردد، نوعی نرم افزار کامپیوتری میباشد که برای به کارگیری پایانی مخاطب(End-User) و قابل انجام روی دستگاه های گوشی پباده سازی شده‌است. بیشتر اپ یا این که قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه خدماتی شبیه کامپیوترها ارائه میدهند (مثل پخش کلیپ).
app ها معمولا قابل انعطاف افزارهای معدود وسعت و با کارایی محدود میباشند.”

مفهوم اپ در لغت طومار:
نرم افزار گوشی در معنای کارافزار، اپلیکیشن کاربردی،اپ کامپیوتری که برای کاربری در موبایل های هوشمند موبایل کاربرد دارااست، نرم‌افزار” یا این که به اختصار App بیشتر تحت عنوان لغت “اپلیکیشن” جا افتاده میباشد و این لغت دقیقاً به عبارتی معنا “اپلیکیشن کاربردی” میدهد.

home- طراحی وب سایت و نرم افزار اندروید - گونه های تارنما واپلیکیشن - novinpedia
home- طراحی وب سایت و اپ اندروید - اشکال وبسایت واپلیکیشن - novinpedia
ساخت وب سایت و برنامه اندروید - پباده سازی اشکال تارنما های شرکی ، فروشگاهی ، فردی ، آموزشی و نرم‌افزار های اندروید هم پا با فراگیری منحصربه‌فرد و پکیج مارکیتنگ
novinpedia.ir
اشکال اپ ها

گسترش دهندگان اپلیکیشنها این غرض را دنبال می نمایند که یک برنامه را طوری پباده سازی نمایند که برای اشکال سیستم دست اندرکاران و دستگاههای متعدد دیجیتال کاربردی باشد. مثلا اپ کروم که یک نرم‌افزار مرور وب میباشد هم بر روی PC، هم برای به کار گیری روی تبلت پیاده سازی شده‌است و هم میتوانید از این نرم‌افزار بر روی گوشی به کارگیری نمائید.

البته نکته جذاب داستان اینجاست که نرم افزار ها تنوع بسیار متعددی دارا هستند، بسته به اینکه استفاده کننده چه نیازی داراست فقط محدود به نرم‌افزار تلفن همراه ها و تبلتها نمی شوند و در بخش اعظمی از اسباب و اثاث دیگر نیز به کارگیری می­شوند. از جمله تلویزیون­ هایی ساخت می­شوند که پایین سیستم برهان اندروید بوده و از برنامه ­های مندرج برای اندروید به کار گیری می­نمایند، یا این که اکثری دیگر از اثاثیه خانه مانند فریزر و خرقه­شوئی و کاسه­شوئی و … برنامه خاص خویش را دارا‌هستند.
حتی قابلیت و امکان در دست گرفتن رفت آمدهای منزل و دفتر، یا این که تهیه و تنظیم فروغ و دمای اطراف با به کارگیری از نرم‌افزار­ها هم مهیا آمده میباشد.

یک نمونه دیدنی دیگر پباده سازی اپلیکیشنی بوسیله کمپانی اپل میباشد ، به عنوان iBaby که در بالای تخت نوزاد نصب گردیده و حرکات نوپا را پایین حیث می‌گیرد؛ با بیدار شدن وی به مامان اطلاع می‌دهد و بنابر تشخیص و تهیه آن ،قادر است موسیقی پخش نماید و یا این که قابلیت سخن پدر و مادر با فرزند را بوجود آورد.

همینطور یک کدام از دیگر از ویژگیهای اپ اینست که برای استعمال از یک اپ احتیاجی به وصل بودن به وب وجود ندارد و میتوان در وضعیت آفلاین نیز از آن بهره مند شد.

تا اینجا با مضمون‌ و مفهوم اپ آشنا شدیم .درپی می‌خواهیم با مضمون‌ کلی خیس نرم افزار گوشی یا این که به عبارتی اپلیکیشن تلفن همراه آشنا شویم .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن
برنامه چه میباشد
شما از اپلیکیشن هایی که در تلفن همراه خویش دارید و به طور روزانه خیلی از شغل های خویش را از روش تجهیزات این نرم افزار ها انجام میدهید. که به‌این این نرم‌افزار های مو جود در موبایل شما نرم‌افزار گفته می گردد که‌این روزها زیاد شنیده می گردد.درین نوشته‌ی‌علمی ما معنا برنامه را برای شما صریحا توضیح داده و گونه های آن را به شما معرفی خوا هیم کرد.

نرم افزار از نگرش Techopedia
وبسایت دارای اعتبار تچوپدیا، دیکشنری مرجع اصطلاحات دنیای تکنولوژی، نرم‌افزار را اینگونه تعریف و تمجید می نماید:

“نرم‌افزار تلفن همراه که عمدتا با اسم app از آن حافظه می‌گردد، نوعی اپلیکیشن کاربردی میباشد که برای اجرا روی دستگاه های گوشی پباده سازی شده‌است. عمده نرم افزار های موبایل خدماتی شبیه کامپیوترها ارائه میدهند (مثل پخش کلیپ). برنامه ها معمولا قابل انعطاف افزارهای معدود وسعت و با کارایی محدود میباشند، بعنوان نمونه یک اپ برای پخش ویدئو یا این که اپلیکیشنی که صرفا دانلودهای شما‌را رئیس می نماید و به همین استدلال هم بسیار با سیستم های کامپیوتری یک پارچه مختلف اند.”

معنا نرم‌افزار در لغت طومار:
در معنای کارافزار، اپلیکیشن کاربردی،نرم‌افزار کامپیوتری که برای کاربری در موبایل های هوشمند گوشی کاربرد داراست نرم‌افزار” یا این که به اختصار App بیشتر از لغت “اپلیکیشن” جا افتاده میباشد و این لغت دقیقاً به عبارتی مفهوم “اپلیکیشن کاربردی” می‌دهد.

در صورتیکه بخواهیم کلمه و واژه نرم‌افزار را در کل برای شما مضمون‌ کنیم می بایست بگوییم مجموع قابل انعطاف افزارهایی که به صورت روزمره از آن‌ها استعمال می‌کنیم به جزء قابل انعطاف‌افزارهای سیستم مانند سیستم ادله و یا این که لهجه‌های اپ نویسی، را مشتمل بر می گردد.
تلفن همراه های یاروهمدم، تبلت و آیپدها نیز همچون سیستم های کامپیوتری قابل انعطاف افزارها و اپ های مختلف و مختلفی دارا‌هستند که به آنان اپ گفته می شود که به عبارتی مضمون‌ را می دهد و به اختصار به آن App گفته می گردد.

مطلقا بخوانید: ۱۰ تااز شایسته ترین و جدیدترین اپ های اندروید که می بایست همین شرایط کنونی دانلود نمائید!

نرم افزار ها برای سیستمهای های اندروید و IOS تشکیل شده اند که با وجود پیشرفهای روزمره و آپ دیت کردن آن‌ها، تجهیزات آن ها ارتقا یافته و شما‌را بهتر امداد خواهند بخشید. با این وجود بسط دهندگان اپلیکیشنها این هدفه را دنبال می نمایند که یک نرم افزار را طوری پباده سازی نمایند که برای گونه های سیستم کارداران و دستگاههای گوناگون دیجیتال کاربردی باشد.. مانند برنامه کروم که بعنوان مرورگر وب برای دستگاههای pc و تبلت و گوشی قابل به کارگیری و قابل اجراست.

امروزه نرم‌افزار ها تنوع بسیار متعددی دارا هستند بسته به اینکه مخاطب چه نیازی داراست قادر است آن را دانلود و از آن به کارگیری نماید و با آن نیاز خویش را جواب دهد.در حیث داشته باشیم که تنها محدود به گوشی ­ها و تبلت­ ها نمی شوند. از جمله برنامه هایی برای اسباب و اثاث خانه مانند فریزر و جامه­شوئی و کاسه­شوئی و … بصورت خاص خویش پباده سازی شده‌است.یا این که نرم‌افزار هایی برای در دست گرفتن رفت آمدهای خانه و دفتر، یا این که تهیه اتومات نوروروشنایی و دمای دور و اطراف پباده سازی گردیده اند. نمونه دیدنی دیگر پباده سازی اپلیکیشنی به وسیله کمپانی اپل میباشد ، به عنوان iBaby که در بالای تخت نوزاد نصب گردیده و حرکات بچه را پایین لحاظ می­گیرد؛ با بیدار شدن وی به مامان اطلاع می­دهد و بنابر تشخیص و تهیه آن ،قادر است موسیقی پخش ­نماید و یا این که قابلیت سخن پدر و مادر با فرزند را بوجود آورد.

یوزرها آن دسته از تولیدات کمپانی اپل که مجهز به سیستم ادله iOS میباشند، میتوانند از خدمت App Store کمپانی اپل برای دانلود نرم‌افزار برروی دستگاه خویش استعمال نمایند. در App Store اپل یکسری صد هزار برنامه برای آی‌پد، آی‌فون و آی‌پاد تاچ وجود دارااست.

نرم‌افزار های گوشی رابطه بی واسطه با پردازنده‎های سیستم ادله تلفن همراه همپا دارا‌هستند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را انجام میدهند.

 



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

انتخاب نام اپلیکیشن

 فرا حوزه‌ ای تصور کنید


کمپانی‌های کوچک طراحی اپلیکیشن متعددی به طور ناحیه‌ای عمل می‌نمایند. این به آن معنا وجود ندارد که نام کمپانی شما هم باید برمبنای محدوده جغرافیایی شما باشد. در حالتی‌که شما برای مشتریانی در بازار محلی کار می کنید، آن‌ها این را به نیکی می دانند و شمارا می‌شناسند. افزودن اسم ناحیه به کسب و کارتان صرفا تاکید می‌نماید که شما نیز به لیست بلند بالای بقیه کمپانی‌های محلی با اسامی شبیه اضافه گردیده‌اید.

پهناور‌خیس بیاندیشید!

بدین بیندیشید که ممکن میباشد در آینده مارک شما پیشرفته و قصد صادر کردن فرآورده و سرویس ها خویش را به کشورهای دیگر داشته باشید. این نکته را به حافظه داشته باشید که تلفظ بعضی حروف و کلمه ها در گویش‌های دیگر قابلیت و امکان پذیر نبوده و یا این که با اختلال یاروهمدم میباشد. مثلا حروف ق و خ در گویش انگلیسی و حروف گ، چ، پ و ژ در گویش عربی.

قدم بالاتر این میباشد که تا آنجا که ممکن میباشد همت فرمایید اسم منتخب شما تداعی کننده مفاهیم نامناسب در بقیه زبانها نبوده و همینطور توسعه و گسترش مارک شما در بازار مقصود با ایراد مواجه نگردد.

نوشته ی علمی دارای ارتباط » عبارات کلیدی با استراتژی برندسازی شما چه ارتباط‌ای داراست؟

مثال بارز این قضیه برای مارک آب میوه‌های زم زم (Zam Zam ) وقوع افتاد که با دقت به اینکه این مارک تداعی کننده معنا خاصی در ذهن مخاطبان محصول ها کمپانی در سرزمین ایالات متحده عربی ساخت‌و‌ساز می‌نمود از سوی دولت این سرزمین ناچار به تغییر و تحول آن به Zem Zem شوید. و یا این که مارک دارای شهرت لبنیات ساخت استرالیا که بدون چاره شد با اسم پنیر کیبی، که تغییر و تحول یافته کلمه اساسی میباشد به بازار ایران وارد خواهد شد.

اتفاقاتی از این دست میتواند ضربه مهلکی به برندهای شناخته گردیده وارد آورد که مرمت مارک و یا این که شناساندن مارک تازه ممکن میباشد نیازمند سپری کردن وقت و انرژی بسیار خواهد شد.

 

- از برندسازی با اسم فردی خودداری کنید


برخی از کارآفرینان رغبت دارا‌هستند که کسب و فعالیت خویش را به اسم خودشان تثبیت نمایند. در صورتی‌که قرار گردد روزی کمپانی به فروش رسد، اسم شرکتی که به اسم موسس آن میباشد برای خریدارن احتمالی آن کمتر دیدنی میباشد.

 

۱۷- گزینش اسم کلیشه ای


در هنگام گزینش اسم ناخودآگاه پروسه تفکرات به سمت وسوی تعیین اسامی براساس استعاره می رود. این مورد هیچ عیبی ندارد ولی تا زمانیکه آنقدر استفاه نشده باشد که تکراری و خسته کننده باشد.
در میهن خودمان برندسازی را با پسوندهای: گستر، صنعت، پردازان، فرا و … زیاد مشاهده می کنیم.

 

۱۸- ظاهری قشنگ و متقارن


در برندسازی با تعیین نام ملاحظه کنید اسم تجاری شما چه طور در نشانه و نماد کمپانی یا این که بیلبوردهای تبلیغاتی نمایان می گردد. برای مثال اسم کمپانی Xerox , Volvo ,GoGo که از یک تعادل و توازن برخورداراست و از صمیم قلب و جالب به لحاظ می رسند.

 

Web Friendly -19 باشید


مشتریان به طور روزمره با اسامی متفاوت اسم‌های تجاری کمپانی‌ها و تبلیغات گوناگون بمباران می گردند. دامنه یا این که نشانی سایت شما باید همچون اسم شرکتتان باشد. از تعیین دامنه وبسایت با – (خط تیره) یا این که دش اجتناب فرمائید. به خیال سپردن نشانی وبسایت حتی سوای خط تیره به اندازه کافی خودش مشقت بار است.

 

۲۰- آیا اسم انتخابی، تنها برای شما مضامین داراست؟


اسم تجاری که معنای مخفی یا این که فردی داشته باشد نمی‌تواند تداعی کننده چیزی در باب مارک کمپانی شما باشد. شما مدام برای ارایه توضیحات مازاد درخصوص برندتان، حضور ندارید.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


متاسفانه در‌این روز‌ها که عبور و مرور عموم محدود گردیده شاهد خالی شدن و حتی مسدود شدن مغازه‌ها٬ فروشگاه‌ها و دیگر مرکزها خدماتی هستیم.

بایستی فکری به درحال حاضر کسب و فعالیت خویش بکنید …
فقط چیزی که شما نیاز دارید یک برنامه فروشگاهی اندروید و آی‌وی‌اس میباشد که از روش آن کسب‌و‌کارتان را معرفی فرمائید و سفارشات تازه اخذ فرمائید.

با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مسترتواپ به کسب و فعالیت خویش رونق دهید
با نرم افزار فروشگاهی مسترتواپ سفارشات خویش را از باطن منزل اخذ نمایید
مشتری شما می بایست بتواند از درون منزل توصیه بدهد!
مشتری شما در حالی که روی مبل راحتی در منزل نشسته تلفن همراه خویش را برمیدارد، نرم افزار شمارا گشوده میکند٬ دربین تولید ها آن گشتی می زند و هر چیزی که نیاز داراست را در سبد خرید خویش اضافه میکند٬ توصیه خویش را تثبیت میکند و به طور آنلاین مبلغ آن را پرداخت میکند. همگی‌ی اینها در نرم‌افزار مغازه منحصر شما حادثه خواهد به زمین خورد!

سفارشات خویش را ارسال نمایید …
پس از تثبیت توصیه فورا شما خبردار می‌شوید٬ پیشنهاد را فراهم می کنید و از روش پیک یا این که پست برای وی ارسال می‌کنید.

به همین راحتی و سوای هیچ تماس فیزیکی!

با برنامه فروشگاهی مسترتواپ سفارشات خویش را از روش پست و پیک ارسال فرمائید
پکیج رشته‌ای برنامه فروشگاهی مسترتواپ
مسترتواپ برای شما امکانی را مهیا نموده است که در کمترین دوران و با دست‌کم هزینه برای کسب‌وکارتان یک اپ منحصر به فرد پباده سازی نمائید.

این اپلیکیشن فروشگاهی کل آن چه مشتریان شما برای یک خرید سهل وآسان و ریلکس نیاز دارا هستند را در اختیارشان می‌گذارد تا شما بتوانید مثل دیرین یا این که حتی وسیع‌خیس از پیشین پیشنهاد اخذ فرمائید و جامعه مشتریان‌ کسب و کارتان را توسعه و گسترش بدهید.

یک بستر بدون نقص و رشته‌ای با مجموع تجهیزات لازم یک دکان آنلاین
مدیر سهل وآسان سوای نیاز به علم فنی و نرم‌افزار نویسی
فراهم سازی در کمترین بازه زمانی و با دست کم هزینه
قابلیت و امکان اجرا در دستگاه‌های اندرویدی و IOS
فروشگاهی تماما غیر وابسته و منحصر به فرد
بروزرسانی و پشتیبانی رشته‌ای
مطلوب برای کل کسب‌وکارها
کدنویسی گردیده به نحوه نیتیو
چه مشاغلی می‌توانند از این پکیج استعمال نمایند؟
نانوایی
نانوایی
قصابی
قصابی
گل فروشی
گل فروشی
قنادی
قنادی
رستوران
رستوران
سوپر مارکت
سوپر مارکت
داروخانه
داروخانه
تاسسیات
تاسسیات
اسباب خانگی
اسباب خانگی
کم آب شویی
کم آب شویی
فرش فروشی
فرش فروشی
اثاثیه التحریر
اسباب و اثاث التحریر
میوه فروشی
میوه فروشی
مواد پروتینی
مواد پروتینی
ابزار و مصالح فروشی
ابزار و مصالح فروشی
جامه فروشی
جامه فروشی
خانه کتاب
خانه کتاب
آتلیه عکاسی
آتلیه عکاسی
چه مراحلی برای تولید اپ فروشگاهی بایستی طی گردد؟
۱- کامل شدن فرم توصیه
ما برای ساخت و ساز برنامه به یک سری داده ها از کسب و عمل شما نیاز داریم٬ این مرحله صرفا ۵ دقیقه وقت مایحتاج دارااست.

۲- مهیا سازی نرم‌افزار
گروه مسترتواپ نرم افزار و پنل رئیس آن را برای شما مهیا میکند٬ این عمل حداکثر ۲۴ ساعت دوران می‌برد.

۳- تحویل اپلیکیشن و یادگرفتن
پنل کاربری و نرم‌افزار به همپا یک‌سری یادگرفتن‌ها و پند ها سرویس شما تحویل می‌گردد

۴- ورود تولید ها
شما یا این که گروه مسترتواپ تولیدات یا این که سرویس ها شما‌را وارد سیستم میکند٬ نرخ‌گذاري ها و بقیه داده ها متاع مانند سایزبندی٬ رنگبندی و …

۵- نصب و نشر
نرم افزار شما یک پیوند نصب دارااست٬‌آن را از روش پیامک٬ شبکه تلگرام و … در چنگ مشتریان بگذارید تا نرم افزار را نصب نمایند.

۶- ارسال سفارشات
سفارشاتی که مشتریان تثبیت کردند را از روش پنل مشاهده می کنید٬ توصیه را فراهم می کنید و برای مشتری ارسال می کنید.




:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


امروزه با پیشرفت حرفهّاوری وجود نرم افزار (اندروید و ios) لازمه هر کسب‌وکار پهناور یا این که کوچک میباشد.

شاید خویش ما هم به خیلی از این اپ ها متعلق گردیده‌ایم به‌طور نمونه: طراحی اپلیکیشن نرم‌افزار های محاسباتی از این‌ رو ساخت و ساز برنامه ها میتوانند منبع درآمد عالی برای ما باشند.

به شما سفارش می‌کنم که نوشته‌ی علمی ی ما راجع به تولید برنامه را مطالعه فرمایید
ولی یادگیری اپ‌نویسی برنامه اندروید و اپ نویسی برنامه ios برای خیلی از عموم فعالیت وحشتناکی به حیث میاید !

امروز درین مقاله معمولی‌ترین رویه‌ها برای ایجاد اپ سوای اپلیکیشن نویسی را به شما معرفی کنیم.

 


توصیه می کنم نوشته‌ی علمی ما در زمینه‌ی طراحی وب سایت فروشگاهی و پباده سازی برنامه فروشگاهی را مطالعه بفرمائید.
ابزارهایی برای ایجاد نرم‌افزار فارغ از اپلیکیشن نویسی

Field Squared
یک کدام از ابزارهای حاذق بر اساس اینترنت Field Squaread میباشد.

با استعمال از این نرم افزار می توانید نرم‌افزار اندروید خویش را با خصوصیت‌های دلخواهتان بسازید.

از تجهیزات دیگر این نرم‌افزار قابلیت و امکان دسترسی به جی‌پی‌اس و دوربین و بلوتوث و … می قدرت اسم موفقیت.

Zengine
یکی‌از دیگر از اپ های بر اساس اینترنت Zengine میباشد .

این اپ یک ابزار دو منظوره میباشد برای اشخاصی که علم اپلیکیشن نویسی ندارند ولی علاقمند به ساخت‌و‌ساز اپ فارغ از نرم افزار نویسی می‌باشند .

ابزارهای مورد نیاز برای ساخت و ساز نرم‌افزار اندروید از پیشین درج شده میباشد .

و به آسانی طرف داران به ساخت‌و‌ساز اپلیکیشین می‌توانند از این کدها به کار گیری نمایند .

و ولی این ابزار کارکشته برای برنامه نویس ها قابلیت تایپ کردن کد نویسی را آماده می نماید.

 

و ولی شایسته ترین لهجه های نرم افزار نویسی برنامه کدام اند؟

WorkXpress
WorkXpressیک ابزار مطلوب و عالی برای کسب و شغل های وسیع و کوچک در ساخت و ساز برنامه اندروید میباشد .

با به کار گیری از این اپ، می‌توانید بسیار آسوده و بی دردسر نرم افزار خویش را پباده سازی نمایید.

قابل ذکر میباشد که‌این نرم افزار در طی سادگی یکی توانمند ترین نرم افزار ها بشمار می رود.

 

SalesForce 1
این نرم‌افزار یک پلتفرم جهانی برای ساخت‌و‌ساز برنامه اندروید میباشد ، این پلتفرم به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که قابل انعطاف افزارهای اندروید خویش را برای بهبود موقعیت فروش و ارتقا سود وری کمپانی خویش، توسعه و گسترش دهید.

اما ناگفته نماند این ابزار برای مبتدیان مطلوب نیست چون برای فعالیت کردن با آن مایحتاج میباشد اندکی علم نرم‌افزار نویسی داشته باشید.

OutSystems Platform


ابزاری ذیل اینترنت میباشد که قابلیت ساخت و ساز اپ های اندروید را در دنیای اینترنت آماده می نماید.

این نرم‌افزار ، با داشتن فضای کاربری دیدنی و اقتدار بالای خویش توانسته میباشد رضایت برنامه نویس ها اندروید متعددی را به خویش جلب نماید.

این اپلیکیشن کار کشته بوسیله قاب ورک نوشته می‌گردد، قابل ذکر میباشد برای به کارگیری از این ابزار، علم اپلیکیشن نویسی فراوانی احتیاج خواهید داشت.

 



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

چرا اندروید؟
سیستم برهان اندروید پرکاربردترین سیستم برهان موبایلی عالم است
اندروید در جمهوری اسلامی ایران با اختلاف بسیار فاهشی نسبت به ios جای دارد
سیستم برهان اندروید وابسته به شرکت گوگل است
حالت تکثیر راحتری را داراست
در صورتی سئوکار باشید می توانید با پباده سازی برنامه اندروید راه و روش صد ساله را یکماهه بپیمایید …( سری پهنا کردم)
ساخت و ساز نرم‌افزار اندروید:

تولید نرم‌افزار اندروید و ساخت‌و‌ساز برنامه گوشی متناسب با نایزهای شما در بهینه سازی میر اجرایی میگردد . شما کافیست تا نیازهای خودتان را تشریح فرمائید یا این که برنامه شبیه ای را به ما اعلام کنید سایر امور بصورت اتومات در سیستم یک پارچه سرویس ها مشتریان بهینه سازی میر اجرا میگردند.

پیشنهاد پباده سازی اپ
برای پیشنهاد پباده سازی برنامه می توانید درخواست های خویش را از روش فرم تثبیت توصیه برای تیم بهینه سازی میر و seo ساز ارسال کنید … لطفا در هنگام ارسال درخواستهای متنی توصیه نرم افزار اندروید یا این که پیشنهاد اپ ios عملکرد فرمائید توضیحات نسبتا جامعی را در زمینه ی قابلیت و امکان آیتم نظرتان از پباده سازی نرم افزار اندروید یا این که ios , ضمینه کاریتان , حداکثر پولی که می توانید هزینه نمائید و… برای ما ارسال فرمایید تا بتوانیم در اسرع وقت درخواست های شمارا ارزیابی کرده و به شما جواب دهیم.


ایجاد نرم افزار بدون پول و طراحی اپلیکیشن
سیستم به طور کامل مجانی پباده سازی و ساخت و ساز اپ اندروید و نرم افزار ios با ساختاری به طور کامل سازگار با گویش فارسی خدمتی ویژه از تیم seo میر و seo ساز می باشد که در راستای امداد به کسب و شغل های کوچک و با قدرت مالی ذیل در درحال حاضر راه‌اندازی می باشد . در‌این سیستم پباده سازی نرم افزار به طور کامل بدون‌پول بوده و می‌تواند برای درصد بالایی از برنامه های متبوع شما با ساختارهای معمولی و میانگین جوابگو باشد …

برای به کار گیری از سرویس ها ایجاد نرم‌افزار گوشی بدون پول روی لینکهای تحت کلیک کنید
بازدید کننده گرامی در حالتی که خواستار به کار گیری از سرویس ها تولید و پباده سازی برنامه اندروید یا این که ios می باشید همت نمایید فرم تحت را با تمرکز کامل شدن نمائید تا کارشناسان ما بتوانند در اسرع وقت براورد دقیقی از هزینه و بازه زمانی اجرای پروژه پباده سازی برنامه اندروید شما بدست آورده و از اتلاف برهه زمانی پرهیز خواهد شد.




:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

پباده سازی اپ اندروید و ios کیان تجارت

 

هزینه پباده سازی نرم افزار گوشی
گروه پباده سازی اپ  و طراحی اپلیکیشن  معمولا با سوال های متعددی از قبیل،\" یه نرم‌افزار مشابه دیوار میخوام یک سری؟\" یا این که \"یه وبسایت مثل دیجی مال چقدر هزینه داره؟\" مواجه می‌گردد.
در واقع این سوال ها تماما طبیعی می‌باشند، تمامی ما هنگامی می‌خواهیم محصولی را تهیه و تنظیم کنیم او‌لین سوالی که برایمان مطرح می‌گردد بها آن مال می باشد، البته مساله مهمی که وجود دارااست این میباشد که برنامه یک فرآورده و جنس مشخصی وجود ندارد که قیمتی قطعی داشته باشد. در واقع ارزش نرم افزار های گوناگون به حالت و مورد ها مختلفی بستگی دارااست که یکی‌از آن ها برهه زمانی وقتی میباشد که اپ نویس برای آن صرف کرده و همینطور معیار کیفیت مدنظر شما عزیزان است. خیلی از کسب و عمل ها برای ارتقای خویش احتیاج به نرم افزار هایی با باکیفیت دارا هستند و ممکن میباشد معدود هزینه کردن برای نرم‌افزار موجب افت کسب و فعالیت خواهد شد.
به طبع وب سایت هایی رو چشم اید که با بها هایی بسیار زیر و حتی بدون‌پول برنامه هایی رو در دست شما عزیزان قرار می دهند که ناخودآگاه مارا خاطر گزاره دارای شهرت \"هر ارزانی بی استدلال وجود ندارد\" می اندازند.
گروه اپلیکیشن نویس کیان تجارت فراهم ارائه سرویس ها در مسئله ایجاد نرم‌افزار های متبوع شما، مطابق با کسب و عمل شما عزیزان به طور تضمینی و بالاترین کیفیت میباشد.

همینطور میتوانید برای استعلام بها پباده سازی نرم افزار فروشگاهی، ارزش پباده سازی نرم افزار تلفن همراه املاک، هزینه ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار ماشین کرایه ای، هزینه پباده سازی نرم‌افزار مشابه دیوار، تعرفه ساخت‌و‌ساز برنامه مشابه دیجی جنس، تعرفه پباده سازی برنامه خدماتی، ارزش ساخت و ساز نرم افزار سوپرمارکت، ارزش پباده سازی اپ آموزشی، بها پباده سازی اپ گوشی تماس تصویری، هزینه ساخت‌و‌ساز نرم افزار تلفن همراه ios و هزینه پباده سازی نرم‌افزار گوشی اندروید با کارشناسان برنامه گروه ما تماس حاصل نمایید و از مشورت بدون‌پول تیم کیان تجارت برخوردار گردید.

 

فرآیند پباده سازی نرم افزار تلفن همراه در کمپانی کیان تجارت
کمپانی کیان تجارت گروه‌ای از شایسته ترین متخصصان تحلیلگر، نرم‌افزار‌نویسان اپلیکشین گوشی و گرافیست‌های رشته‌ای را درکنار هم گردآورده میباشد تا با افتخار اشکال برنامه‌های گوشی را که مد لحاظ شماست پباده سازی کند. فرایند فعالیت این چنین میباشد که با یک ارتباط تلفنی از طرف شما، نیازمندی اول شما اخذ میشود و حدود ارزش اپلکیشن تلفن همراه به شما اعلام میگردد، در شکل توافق با تشکیل یک نشست حضوری ریزه کاری نیازمندی مطرح گردیده و پیش قرارداد پروژه برای صاحب کار تهیه و تنظیم میشود، در شکل تایید صاحب کار، و بعد از انعقاد قرارداد، مثال اول طرح به طور گرافیکی پباده سازی و ساخت و ساز می شود و بعد از هماهنگی و اخذ ایده ها صاحب کار، مثال کامل شدن گردیده طرح به طور بی نقص پباده سازی و ایجاد میگردد در‌این مرحله صاحب کار می‌تواند طرح متبوع را بارها فارغ از هزینه اضافه تغییرداده تا به طرح متبوع خویش رسد، از مزایای این طرز ساخت اپ برمبنای ذوق و سلیقه صاحبکار و بر طبق استانداردهای پباده سازی هست.

تعدادی مثال از اپ های پباده سازی گردیده به وسیله مجموعه مهندسی کیان را می توانید در اینجا ببینید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09124243876 و یا این که 88560836-021 تماس حاصل نمایید.

 




:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 ویژگی ها فرآورده
دومی مرحله اضافه کردن متاع، کاغذ ویژگی ها متاع میباشد. در این مکان مشخصاتی را بدون نقص میکنید که برای مصرف‌کننده و خریدار اساسی میباشد و در تصمیمش برای خرید جنس شما خیلی مؤثر میباشد. این ویژگی ها از این قرار میباشد:

بازه مهیا‌سازی ارسال: عددی که در‌این نصیب تثبیت میکنید به معنای تعداد روزهایی میباشد که فرآورده را مهیا (در صورتی‌که ما یحتاج میباشد ساخت میکنید) و برای ارسال بسته‌بندی میکنید و تحویل پست یا این که باربری می‌دهید؛ یعنی تعداد روزهای بعداز تثبیت توصیه تا تحویل به پست یا این که باربری
تعداد موجودی: عددی که درین نصیب تثبیت میکنید به معنای این میباشد که به آن تعداد جنس ساخت و ساز گردیده دارید و یا این که می توانید در بازه‌ای که مشخص و معلوم کردید آن را مهیا نمائید.
بعدها: در‌این بخش، به میلی‌متر، عظیم‌ترین و کوچک‌ترین ارتفاع و پهنا جنس را وارد فرمایید تا تماشاچی بر پایه ی تصویر، احیاناً مبتلا خطا نشود و محصولی را کوچک‌خیس یا این که پهناور‌خیس از اندازه حقیقی تصور نکند. این مشخصه در بعضا تولیدات (مانند عروسک‌ها) اهمیت بیشتری دارااست.
وزن خالص: درین بخش، وزن خالص فرآورده را تثبیت نمائید. خواسته از وزن خالص، وزن جنس پیش از بسته‌بندی و ارسال میباشد. پس بسته‌بندی نخستین کالا، جزو وزن خالص متاع قرار میگیرد.
وزن با بسته‌بندی: درین بخش، وزن خالص به علاوه وزن بسته‌بندی را وارد نمائید. اما توجه ریاضی ما یحتاج وجود ندارد، وزن تقریبی بسته‌بندی را به وزن خالص اضافه فرمایید.
این وزن، در به حساب آوردن هزینه پست و ارسال اساسی میباشد. در شرایطی که میخواهید دراین مورد بیشتر بدانید، به راهنماهای تخصصی پست در بلاگ باسلام مراجعه‌کنید.
مطلوب برای: در‌این نصیب، می توانید به بازدیدکننده مواقعی که کالای شما برای آن مطلوب میباشد، سفارش دهید تا در وی علت خرید ساخت فرمایید.
بقیه توضیحات: در این مکان، غیر از توضیحاتی که در قسمت‌های «خلاصه معرفی» و «معرفی بدون نقص متاع» می آید، توضیحاتی که درین دو نصیب نیامده میباشد یا این که اساسی میباشد مستقل اشاره خواهد شد، بیاید. به عنوان مثالً کاربرد جنس، انواعی که داراست و …
مقطع ماندگاری: این بخش در محصولاتی مانند مواد غذایی، اهمیت دارااست. مشتری می بایست بداند محصولی را که می خرد تا چه هنگامی ماندگاری داراست تا با اعتنا بدین تاریخ، کالا را نگه‌داری و مصرف نماید.
مواد اول: این نصیب در محصولاتی مانند مواد غذایی، اهمیت داراست. مشتری می بایست بداند مواد اول محصولی را که می خرد چه است تا بفهمد بها غذایی آن چه قدر میباشد یا این که ببیند در فهرست رژیم غذایی‌اش می باشد یا این که خیر.
ممکن میباشد در قسمت‌های دیگر، به مواد نخستین کالا اشاره کرده باشید البته دراین مکان مطلقاً اسم ببرید.
کاغذ سوم: عکس جنس
در‌این نصیب، با کلیک بر روی آیتم «اضافه کردن مال» می توانید از آلبوم تلفن همراه و تبلت یا طراحی اپلیکیشن  این که با به دست آوردن عکس، تصویر مال را اضافه نمایید. درین مرحله میتوانید عکس را از جهت نوروروشنایی دستکاری فرمائید.

دست کم بعد ها تصویر در لحاظ گرفته گردیده برای متاع، ۳۵۰ × ۳۵۰ پیکسل میباشد. سازه بر این، تصویر فرآورده را در چارچوب این اندازه از تصویر اساسی برش می‌زنید .

بعد از اضافه کردن تصویر فرآورده، با کلیک روی آیتم «ذخیره» عملیات اضافه کردن کالا به آخر میرسد و می توانید تولیدات بعدی را به همین ترتیب به غرفه خودتان بیفزایید. همینطور قابلیت و امکان بازنویسی داده ها و تصویر فرآورده، مدام قابلیت و امکان‌پذیر میباشد.

 



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

تولید نرم‌افزار
MIT App Inventor:
یکی‌از سریع‌ترین خط مش‌ها برای ایجاد نرم افزار اندرویدی و طراحی اپلیکیشن  به کارگیری از اینترنت نرم افزار App Inventor میباشد که بوسیله دانش کده ام آی تی بسط داده شده‌است. اگرچه که اینترفیس پایین اینترنت App Inventor فاقد بخش اعظمی از امکاناتی میباشد که بقیه IDE ها در مشت برنامه نویس ها قرار می دهند، البته این در حالی میباشد که پشتیبانی این وبسایت خوب میباشد و دائماً به روز می‌گردد، رابط کاربری آن بسیار کاربردی بوده و فعالیت کردن با آن سهل و آسان میباشد، علم اپ نویسی اندکی برای فعالیت با آن نیاز میباشد، خروجی پوشه‌های APK در دست مخاطب قرار داده می گردد و اساسی‌خیس از تمامی اینکه بدون پول میباشد.

B4A:
این نرم افزار که مخفف واژگان Basic4Android میباشد در‌واقع یک IDE میباشد که در آن تلاش گردیده برنامه نویس ها رشته‌ای با دست‌کم نقص‌ بتوانند یک نرم‌افزار اندرویدی پباده سازی نمایند.

با به کار گیری از لهجه منحصر به فرد این IDE، یوزرها میتوانند خیلی سریع و به آسانی نرم افزار های اندروید بسازند و این در حالی میباشد که در شکل نیاز میتوانند از کدهای جاوا هم در پروژه خویش به کارگیری نمایند.

خبر ناامیدوار کننده اینکه این دور و بر یک پارچه نرم افزار نویسی اندروید تماماً مجانی نبوده و برای دسترسی به همه قابلیت و امکان‌های آن باید دست به جیب گردید.

AIDE:
خبر خوب اینکه با استعمال از یک دستگاه اندروید مثل گوشی یا این که تبلت هم می‌قدرت برای این دستگاه‌ها برنامه نوشت.

اپ AIDE را میتوانید از گوگل پلی دانلود کرده و با به کارگیری از راهنمای های این نرم‌افزار، حافظه بگیرید که به چه شکل می توانید سوای نیاز به یک لپ تاپ یا این که کامپیوتر یک نرم‌افزار اندرویدی بسازید.

Unity:
در‌حالتی که هم علاقمند به پباده سازی گیم های اندرویدی می باشید، محیطی به عنوان یونیتی را به شما توصیه می دهیم که با استعمال از آن میتوانید بازی‌های دو بعدی و سه بعدی پباده سازی فرمایید.

رابط کاربری این اپ خیلی خوب پباده سازی شده‌است و در پلتفرم های مختلفی می توانید از آن به کار گیری نمایید البته اعتنا داشته باشید که کمپانی گوگل از این IDE پشتیبانی نمی‌نماید ولی با اعتنا به اینکه جامعه بسط دهندگان آن بی شمار بوده و روز آپ دیت هم به واحد سنجش محبوبیت آن افزوده میگردد، هیچ مکان نگرانی نخواهید داشت و منابع مختلفی هم برای یادگیری آن خواهید یافت.

GameSalad:
در‌حالتی که به هیچ عنوانً رمز فن ای از نرم افزار نویسی ندارید ولی خیلی علاقمند می‌باشید که یک بازی اندرویدی پباده سازی فرمائید، گیم سالاد را به شما توصیه میدهیم.

در‌این اپلیکیشن، شما با استعمال از ابزارهای به طور کاملً گرافیکی میتوانید یک گیم نسبتاً رشته‌ای پباده سازی فرمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

- اینترنت برنامه:
بسط برنامه‌های اینترنت سریع و ارزان میباشد و میتوانند در چند پلتفرم اجرا شوند. این برنامه‌ها با به کار گیری از کد HTML5، CSS و JavaScript گسترش پیدا می‌نمایند. این برنامه‌های اینترنت از نرم افزار‌های مستقر توان کمتری دارا‌هستند.
- اپ هیبرید:
خط مش هیبرید جدیدترین رویکردی میباشد که برای بسط هر نوع نرم‌افزار به فعالیت می‌رود. این منش کانتینرهای ساکن پیش ساخته را با کدینگ اینترنت در هم اکنون جنبش ادغام می‌نماید تا به شایسته ترین خصوصیت‌های هر دو جهان دست پیدا نماید. در‌این روش، توسعه و گسترش‌دهنده کد اینترنت را با لهجه ساکن پهناور‌ می‌نماید تا امکان‌های منحصربفردی ساخته و به APIهای ساکن که از روش JavaScript در دسترس نیستند، دست پیدا نماید. این نحوه در اولِ عمل میباشد و قابلیت و امکان پیشرفت بیشتری داراست.


قدم 1: یک مثال اول توسعه و گسترش دهید
مرحله بعدی بعداز شناسایی روش، گسترش‌ی یک مثال اول میباشد. این فعالیت در واقع فرایند دریافت کردن یک ایده و تبدیل آن به اپلیکیشنی با قابلیت و امکان‌هایی مبنا‌ای میباشد. یک مثال نخستین فروش ایده‌تان را به خریداران احتمالی تسهیل می‌نماید. خریدارانی که می توانند به جای این که فقط تعریف جنس را بخوانند یا این که تجسم نمایند، فواید ملموس را حقیقتا مشاهده می نمایند. این عمل در جذب سرمایه گذران و فعالیت با سازندگان و یافتن مدرک بسیار دارای منفعت میباشد.
حتی در طی فعالیت بر روی مثال نخستین، احتمالا اقداماتی برای تامین امنیت نرم افزار‌تان در قبال به کار گیری غیر مجاز و دسترسی به داده‌ها انجام دهید. سوای داشتن اپلیکیشن‌ای برای بازاریابی برنامه‌تان ثبت آن در بازار عمل بسیار مشقت میباشد.


قدم 2: از یک ابزار تحلیلی مطلوب استعمال فرمایید.
شما همینطور نیاز دارید تا از ابزارهای تحلیلی مطلوب به کار گیری فرمائید که تصویری با جزئیات از اینکه یکسری بازدیدکننده از تارنما شما استعمال کرده‌اند و چطور میتوانند گشوده گردند، به شما ارائه میدهد.
برخی از ابزارهای بررسی تلفن همراه که شمارا در‌این فرایند کمک می‌نمایند:

Google Analytics
Flurry
Localytics
Mixpanel
Preemptive
با علم ها داده‌ها، برای مثال بررسی پیش‌در میان که بزودی در اپلیکیشن‌های گوشی میاید، برنامه شما قابلیت و امکان بازاریابی بالایی خواهد یافت.


گام3: آزمایش کننده‌های بتا  و طراحی اپلیکیشن را شناسایی نمایید. به بازخوردشان گوش دهید و آنهایی که دارای ربط می‌باشند به عمل بگیرید.
بتا تستینگ (Beta testing) او‌لین مجال برای به دست آوردن برخورد از مشتریان مقصود شماست. این مسئله بخصوص بدین عامل اساسی میباشد که احتمال چشم شدن شما در نرم‌افزار استور را ارتقاء می دهد. این عمل خیر صرفا ریسک متاع را کاهش می دهد بلکه برای شما انگیزش نخستین را در اپلیکیشن استور ساخت و ساز می‌نماید. شناسایی بتا تسترها وظیفه اساسی دیگری میباشد که برد نرم افزار را تضمین می‌نماید.
مهیا شدن برای فعال سازی بتا:
-مشتری غرض را تعریف‌و‌تمجید نمایید
شناسایی و تمجید پر‌نور مخاطبین مقصود بسیار اساسی میباشد. این فعالیت شمارا در طی استعمال‌تان از بتا تستر قوی به شناسایی تسترهای مطلوب می‌سازد. پژوهش ها بازاریابی قبل در فهم ارزیابی بازار مراحل بتا تستینگ را راحت می‌نماید و یاری شایانی به شما خواهد کرد.
- باگ‌ها را حذف فرمائید
قبل از آزمایش بتای نرم‌افزار بر روی پلتفرم‌های مختلف، مورد نیاز میباشد که اکثریت دستگاه‌هایی را که باگ‌های خاص ر از در بین میبرند، در حیث بگیرید. آلفا تستینگ با تعداد یه خرده از یوزرها امداد می نماید تا باگ‌های حداکثری را حذف فرمائید. در عین اکنون، نرم‌افزار پوشش دستگاه نیز برای اطمینان از کیفیت برنامه تلفن همراه اهمیت متعددی داراست.
- هدف ها را بشناسید
بتا تستینگ شایسته ترین زمان برای به دست آوردن برخورد حقیقی از مشتریان مقصود میباشد. این عمل فرصتی عالی برای فهم و شعور بیشتر بازار غرض و نیازمندی‌های آن‌ها آماده می‌نماید. آشنایی هدف ها برای بتا تستینگ در تمرکز یافتن کوشش‌ها امداد می‌نماید. این هدف ها ریسک فعال‌ساز‌ی جنس‌تان را کاهش میدهد.




:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()