نوشته شده توسط : عباسی

سود گیری بعداز آشنایی و معرفی اشکال نرم افزار ها : کدام ساختار نرم افزار شایسته ترین میباشد؟

گونه های نرم افزار های تلفن همراه : نرم‌افزار مستقر - اپ Native - نرم افزار های نیتیو - نرم افزار native - نرم افزار هیبریدی - نرم‌افزار اینترنت - فراگیری اپ نویسی اندروید استودیو الکامکو

 

 

 

امروزه   طراحي اپليكيشن  مشاجره و جدال پیرامون اینکه کدام نوع از اشکال نرم افزار های گوشی شایسته ترین میباشد، بسیار دارای اهمیت میباشد. تصمیم برای ساختن یک اپ اینترنت، اپلیکیشن ساکن یا این که اپلیکیشن هیبریدی بایستی براساس هدف ها بیزنس شما باشد. پیش از آغاز به توسعه و گسترش گوشی، می بایست عامل ها تحت را در حیث بگیرید:

 

سرعت نرم افزار برای شما چقدر اساسی میباشد؟

دوست دارید نرم افزار شما چقدر کیفیت تجربه کاربری را در لحاظ بگیرد؟

چه خصوصیت هایی برای نرم افزار شما اساسی میباشد؟

قابلیت و امکان پاسخگویی سریع مد لحاظ شماست یا این که خیر ؟

آیا هزینه می بایست روش بسط شمارا انتخاب نماید؟

و…

در غایت هر ساختار اپلیکیشنی را گزینش می‌کنید بایستی این مشخصات را مد لحاظ داشته باشید:

 

زیرساخت های API شما بایستی به محتوای و سرویس ها شما دسترسی سهل و آسان و مطمئن داشته باشند.

یک نرم افزار نباید همچون سازی وبسایت شما باشد، بلکه گسترش اسم تجاری شما میباشد.

مدام درکی از انتظارات و رفتارهای یوزرها خویش داشته باشید و با تغییر‌و تحول تقاضاهای بازار خویش را همخوانی نمائید.

به صورت خلاصه ، تعیین طریق گسترش نباید صرفا از روش هزینه رقم بخورد. تجربه کاربری بایستی برهان اساسی باشد که به شما یاری می نماید راجع به ساختن اینترنت ، نرم‌افزار ساکن یا این که ترکیبی تصمیم بگیرید.

 

از جمله اگرچه یک نرم افزار هیبریدی ممکن میباشد مخارج کمتری داشته باشد، ولی این نوع نرم افزار ها بیشتر در معرض گونه های می باشند که در غایت میتوانند هزینه بیشتری برای شما داشته باشند. به همین ترتیب ، ممکن میباشد نرم‌افزار های اینترنت به اندازه اپلیکیشن های مستقر گران نباشند، ولی بسته به هدف ها شغلی و کارایی موردنیاز شما ، یک اپلیکیشن اینترنت ممکن میباشد انتظارات استفاده کننده از تجربه را برآورده نکند.



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

نکات مهمی که پباده سازی نرم افزار را ماهر خیس خواهد کرد
6. به   طراحي اپليكيشن   کارگیری مطلوب از رنگ‌هارنگ مهمترین عنصر پباده سازی میباشد. تضاد و مغایرت رنگ‌ها به حدی اهمیت داراست که بیشتر کمپانی‌های والا جهان، دارای تخصص روانشناس و گرافیک برای گزینش رنگ‌های نصیب‌های متفاوت را استخدام می‌نمایند. رنگ‌ها احساسات و شعار مارک شمارا بازگو می‌نمایند و علاوه بر متناسب بودن با نوع کسب‌وکارتان، بایستی با کلیه اپلیکیشن تبلیغاتی و دیگر عمل‌ها و بخش‌های وب سایت شما مانند لوگو منطبق داشته باشد.
یکی مهم ترین مزیت‌ها رنگ‌ها، جداسازی نصیب‌های گوناگون از یکدیگر میباشد. رنگ‌ها می بایست به صورتی تعیین شوند که نوشته‌ها از پس‌قضیه و همینطور قسمت‌های متعدد مانند دکمه‌ها و جعبه‌ها به طور مطلوب از غیروابسته گردیده و قابل تشخیص باشند. مثال‌ای از غیر وابسته کردن رنگ‌ها را می توانید در عکس تحت ببینید:


7. جریان کاری را بدانیدآشنایی اخلاق و رفتار یوزرها، اولی قدم طراحان میباشد. شایسته ترین رویه چهت نیل بدین قضیه، رسم جریان کاری یا این که مثال‌سازی نخستین بر روی ورقه یا این که اپ مربوطه میباشد که به آن فلوچارت میگویند. (او‌لین درس دانشجوها ترم یک فن مهندسی برنامه)
کشیدن فلوچارت به شما در فهم چگونگی فرایند کار‌ها به ازای هر کلیک یا این که مبادرت یاری خواهد کرد. این زمینه سبب می گردد تا اخلاق و رفتار یوزرها در هنگام مواجه با یک مورد مانند عکس العمل با سؤالات یا این که رفتن به مرحله آن‌گاه بسنجدید. همان در کشیدن فلوچارت خودتان را برای یک‌توشه مکان استفاده کننده قرار دهید و در هر مرحله سؤالاتی که ممکن میباشد برای شما پیش بیاید را بنویسید و براساس پاسخ تغییراتی را در لحاظ بگیرید.
نکات مهمی که پباده سازی نرم افزار را ماهر خیس خواهد کرد
برای کشیدن فلوچارت از صورت‌های مخصوصی به کارگیری میشود که در پایین مهمترین آنان را ذکر می کنیم:
· مربع علامت‌دهنده یک ورقه میباشد مانند برگه تصویب‌اسم
· ذوزنقه که آرم‌دهنده خلق و خوی یوزرها در آن کاغذ میباشد.
· لوزی تصمیم‌های استفاده کننده را اکران می دهد.
· دایره نماد‌دهنده نادرست میباشد.
· پیکان آبی‌رنگ نماد‌دهنده استفاده کننده تصویب‌اسم‌گردیده و نشانه گر قرمز رنگ نشانه‌دهنده استفاده کننده نو میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 

ایده های تشکیل داد نرم افزار گوشی
از‌  طراحی اپلیکیشن  آن‌جا‌که هزینه و مجال متعددی صرف ایجاد کرد یک نرم افزار می‌گردد، بایستی فرآیند ایجاد کرد آن با کمترین ضریب نادرست و ریسک جاری ساختن پذیرد تا درصد توفیق نرم افزار ارتقاء یابد. ایده پردازی و نیازسنجی، مرحله نخستین در تشکیل داد یک نرم افزار برنده میباشد. با مطرح شدن شکل مساله و نیاز صاحب کار، کلید تشکیل داد نرم افزار زده می‌شود. معمولا ایده پردازی به طور گروهی فیض بهتری خواهد داشت؛ مثلا ما در اتاق تاءمل کمپانی الو نرم افزار (Alo Application) جلسات زیادی را با دسته پباده سازی و صاحب کار تشکیل میدهیم تا به شایسته ترین ایده و پاسخ برسیم.
 
 
 
شناسایی مخاطبان نرم افزار تلفن همراه
در مرحله آن‌گاه با نیازسنجی و شناسایی بازار غرض، پتانسیل های جانور در بیزنس خویش را شناسایی فرمایید. با این شیوه می اقتدار فرایند پباده سازی نرم افزار را با داده ها و آمار دارای اعتبار طرح ریزی و آغاز کرد.
 
 
 
پباده سازی اول نرم افزار گوشی
مبنی بر ایده اول، دیاگرامی از خصوصیات و تجهیزات لازم نرم افزار بدست می‌آید. این طرح اول می‌تواند با بازبینی های متفاوت و مشاوره با صاحبکار بارها عوض خواهد شد تا باعث به ساخت‌و‌ساز شایسته ترین رابط کاربری خواهد شد. از آنجایی که یوزرها در نگاه نخستین از لحاظ بصری جذب نرم افزار گردیده و بعد از آن با تجهیزات آن آشنا میشوند، پباده سازی کاربری جالب و سهل و آسان از مهم‌ترین فرآیند ایجاد کرد نرم افزار میباشد. شما می‌توانید با مراجعه به نوشته‌ی علمی 8 نکته که طراحان لوگو می بایست بدانند با اصول اول پباده سازی آشنا گردیده و داده ها بصری خویش را ارتقاء دهید.
 
 


:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()