نوشته شده توسط : عباسی

 

 
گزینش پلتفرم مطلوب برای نرم افزار
پباده سازی   طراحی اپلیکیشن   سمت سرور که حدودا وسیع ترین قسمت در پباده سازی نرم افزار فروشگاهی میباشد، به توجه ویژه ای نیاز دارااست؛ چون کدنویسی غلط آن می‌تواند سبب خلل در کارکرد نرم افزار خواهد شد. ولی قبل از پباده سازی سمت سرور، بایستی سیستم دلیل خویش را معین فرمایید. می بایست گزینش فرمایید که نرم افزار شما قرار میباشد در چه پلتفرمی باشد؟ با اعتنا به‌این نکته، پباده سازی نرم افزار اندروید را در نرم افزار خویش قرار دهید. نکته قابل توجه برای شما این میباشد که بدانید مشتریان اپلیکشین فروشگاه آنلاین شما اندرویدی می باشند یا این که طرفدار ios ؟ در پباده سازی نرم افزار آی وی اس فروشگاه آنلاین، علاوه بر مخارج جانور، هزینه ی نام نویسی حساب در اپل هم وجود دارااست که بایستی آن را پرداخت نمایید. گزینه دیگر، اپلیکشن های اندرویدی می باشند که بیشترین استفاده کننده را به خویش تخصیص داده اند. اما در صورتی‌که هر دوطیف کاربر را در فروشگاه آنلاین خویش دارید، میتوانید هر دو ورژن را تهیه و تنظیم نمایید که اما هزینه آن بیشتر میگردد.
 
 
 
اعتنا ظاهرا فروشگاه آنلاین
یکی مهم‌ترین نکات در پباده سازی نرم افزار فروشگاهی، اعتنا در ظاهر و طراحی صفحه appمی باشد. طبق پژوهش ها انجام یافته، حدود93 درصد مشتریان ظواهر بصری را مهم‌ترین دلیل هنگام خرید میدانند. پس در صورتی میخواهید فروش خیر از نرم افزار فروشگاهی خویش داشته باشید، بایستی به مجموع این جزئیات مانند فونت و طیف رنگی به عمل برده گردیده، معیار المان های مستعمل و... اعتنا داشته باشید تا نرم افزار شما user interface باشد.
 
 
 
با صرفه      
ارتقاء تعداد یوزرها اپلیکیشن، ارتباط مستقیمی با واحد سنجش فروش نرم افزار فروشگاه آنلاین داراست. به این ترتیب موردنیاز میباشد تا گسترش دهندگان برنامه دقت ویژه ای به با صرفه کردن آن برای مشتریان داشته باشند. مثلا تکنیک هایی که بایستی در seo نرم افزار فروشگاهی به آن دقت داشت، وجود یک منو معمولی برای یوزرها، داشتن کلمه ها کلیدی مطلوب، سرعت بالا، استعمال از مدل های نو در پباده سازی، وجود محتواهای دیدنی برای یوزرها، معرفی تولیدات و سرویس ها با جزئیات به هم پا تصاویر کیفیت عالی و اعتنا به User Experience میباشد که سبب کاربرپسندتر شدن اپلیکیشن شما می گردد.
 
نام نویسی سهل وآسان و سریع
یکی از دیگر از نکات اصلی در پباده سازی نرم افزار فروشگاه آنلاین، تسهیل نام نویسی یوزرها میباشد. در نصیب نام نویسی نرم افزار بایستی صرفا از فیلدهای ضروری بهره مند شد. وجود فیلدهای مختلف منجر سردرگمی یوزرها و انصراف از کامل شدن آن می‌گردد. به این ترتیب صرفا داده ها ما یحتاج و اساسی را در نصیب نام نویسی قرار دهید. بهتراست قسمت های دیگر داده ها استفاده کننده که چندان ضروری نیستند را در مراجعات بعدی یا این که قسمت کامل شدن داده ها یوزرها از آنان درخواست فرمایید تا سبب ساز خستگی و یا این که ساخت و ساز احساس عدم امنیت مشتریان خویش نشوید.
 
ارائه جنس با داده ها مطلوب
یک کدام از مهمترین کارداران مؤثر در ترازو فروش نرم افزار شما، معرفی بی نقص و صحیح فرآورده میباشد. وجود توضیحاتی مختصر و موثر از جنس، همدم با تصاویری از زوایای متعدد آن تاثیر بالایی در جذب استفاده کننده شما خواهد داشت. ما یحتاج میباشد در توضیحات خویش، مدام صداقت داشته باشید و در خصوص مال اغراق نکنید. غلو و عدم صداقت در معرفی، شاید در خرید مشتری موءثر باشد البته در محافظت مشتری و خریدهای بعدی وی تاثیر منفی خواهد داشت.
 
دقت به گروه بندی ها و فیلترها
در پباده سازی نرم افزار فروشگاهی ، فهرست و مجموعه بندی های جنس اهمیت متعددی داراست. دسترسی هرچه سریعتر و آسانتر مشتری به محصول ها، رضایت بیشتر او را به هم پا خواهد داشت. با غربال بندی درست اطلاعاتی از قبیل ارزش، مشخصات، فرصت ساخت، پرفروش ترین ها و ... در جست و جویبار فرآورده به مشتری یاری نمایید تا تجربه خیر و خوبی از حضور در نرم افزار شما داشته باشد.
 
معرفی و تبلیغات نرم افزار
یک کدام از دیگر از مهمترین نکات در پباده سازی نرم افزار فروشگاه آنلاین، تبلیغات آن میباشد. بعداز نشر نرم‌افزار، بایستی مشتریان خاص خودرا بشناسید و به همین خیال و خاطر موردنیاز میباشد که از طریق های تبلیغاتی گوناگونی برای معرفی نرم افزار فروشگاه آنلاین خویش استعمال نمائید. تبلیغات در رسانه های اجتماعی روشی حاذق برای رابطه با تعدادزیادی از مشتریان بالقوه با امداد طرز های تبلیغی خلق کننده و مشغول کننده میباشد. رسانه های اجتماعی که مشتریان شما بیشتر در آن حضور دارا‌هستند را شناسایی فرمائید و نرم‌افزار خودرا در آن جا تبلیغ فرمائید.
 
علاوه بر این، بایستی سامانه ای در دست داشته باشید که پیشنهادهای ویژه، تولید ها تازه و تخفیفات شما‌را به مشتریان منتقل نماید. این فعالیت منجر جذب بیشتر یوزرها گردد.
 
تسهیل مراحل پرداخت مشتری
نرم افزار فروشگاهی بایستی به قسمت پرداخت اعتنا ویژه ای داشته باشد. وجود یک سیستم پرداخت سهل و آسان که یوزرها مختلف با مسئله های اطلاعاتی متعدد بتوانند از آن استعمال نمایند، به طور کامل ضروری میباشد. پباده سازی سبد خرید و فرآیند خرید بایستی به نحوی صورت بپذیرد که مشتریان فارغ از هیچ مشکلی بتوانند از آن به کار گیری نمایند. هم اینگونه مشاجره امنیت پرداخت قضیه ای میباشد که در پباده سازی نرم افزار فروشگاهی بایستی به آن اعتنا ویژه ای گردد. با تصاحب کردن تاییدیه های ما یحتاج، قابلیت خرید امن را برای مشتریان خویش آماده نمایید تا بتوانند سوای گرفتاری داده ها کارت خودرا وارد نمایند.
 
تکثیر در بستر مطلوب
به چاپ رساندن اپلیکیشن در یک بستر مطلوب امری اساسی میباشد که مطلقا به آن دقت دارید. میتوانید نرم افزار خودرا در مارکت هایی مثل گوگل پلی ،برنامه استور یا این که مارکت های اهل ایران بازار و مایکت منتشر نمائید. علاوه بر این، برای بیشتر چشم شدن نرم افزار فروشگاهی خویش، بایستی نکات اصلی در تکثیر نرم‌افزار (مانند داشتن توضیحات خوب از اپ، نشر اسکرین های نرم افزار، ذکر مزایا و ...) را رعایت فرمایید.
 
 
 
حرف آخری:
 
در‌این نوشته‌ی علمی به 10 نکته حائض اهمیت در پباده سازی نرم افزار فروشگاهی پرداختیم. امیدورایم با پباده سازی نرم افزار خوب بتوانید بازار بیزنس خودرا رونق دهید.
 


:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

پباده سازی نرم افزار تلفن همراه چه‌طور میباشد؟
گستردگی    طراحی اپلیکیشن    دانش فناوری مستلزم به روزرسانی کسب و امور از طراحی وب میباشد همینطور اکثری از کسب و شغل های تبارک به اندیشه پباده سازی اپلیکشن یا این که اپلیکیشن برای گوشی با اشکال سیستم استدلال…میباشند. پشتیبانی اکثریت شرکت های آفریننده تلفن همراه از سیستم دلیل‌های اندرویدی و iOS صاحبان مشاغل را بدین تامل واداشته تا با پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS بیزنس خویش را هر چه بیشتر از روش پباده سازی نرم افزار در مشاهده کرد مردم قرار دهند. باتوجه تخصصی و کلیه گیر بود این علم طبیعی میباشد که تعرفه و ارزش آن نیز نسبت به بقیه اپلیکیشن نویسی های مطرح فراتر باشد.

تنوع تعرفه پباده سازی نرم افزار اندروید به وضوح با یک جست‌‌و‌جویبار بی آلایش قابل مراعات و ملموس میباشد. نکاتی که در براورد بها پباده سازی اپلیکشن اندروید و iOS اثرگذار میباشند مشتمل بر مواقعی به عنوان مثال وقت گیر بودن و وسعت پروژه ، نوع سیستم برهان متبوع ، مهارت و تجربه موسسه یا این که کمپانی پباده سازی نرم افزار در طهران و غیره است.

_
پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS
امروزه به جهت ترویج استعمال از موبایل های هوشمند بازار پباده سازی نرم افزار گوشی (پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS ) پربیننده میباشد که با در لحاظ به چنگ آوردن مراحل رو به پرورش استعمال از این قابل انعطاف افزارها احتمال می رود موردها به کارگیری از آنان در آینده ی مجاورت بسیار بیشتر از امروز نیز باشد. با ورود به بازار نرم افزار گوشی خواهید روئت کرد که گزینش نوع پلتفرم آن حائز اهمیت متعددی میباشد؛ چون این فرمان در جذب بازار، هزینه ی ساخت، کیفیت فعالیت، استقبال یوزرها و …. تاثیر بی واسطه داراست. برهمین اساس کمپانی پباده سازی نرم افزار در طهران پروژه ی خویش را به طور پباده سازی اپلیکیشن اندروید و iOS استارت می نماید. با ایجاد کرد یک نرم‌افزار گوشی اندروید و iOS برای بیزنس خویش میتوانید قدمی تبارک به سمت توفیق برداشته و آینده ی شغلی خویش را ضمانت نمائید.


_
چرا پباده سازی نرم افزار اندروید؟
به کار گیری از موبایل های اندرویدی دربین اشخاص بسیار رایج میباشد، به همین انگیزه پباده سازی نرم‌افزار اندورید تحت عنوان گرفتاری ی مهم کمپانی‌های پباده سازی نرم افزار گوشی شناخته می گردد. پباده سازی اپلیکیشن اندروید برای کسب و امور به جهت تنوع موبایل هایی که از این سیستم دلیل پشتیبانی می‌نمایند، می تواند اساسی باشد چون در ارتقا درخواست کنندگان و همینطور درباره‌ی پیوسته خیس شما با آنان اثرگذار خواهد بود. در بعدازظهر حاضر در حین روز یک سری نرم افزار اندروید ساخته میگردد ولی آنچه در پباده سازی نرم افزار اندروید دارای اهمیت میباشد خصوصیت های این سیستم دلیل میباشد که میتواند موجب جذب یوزرها خواهد شد.

در تشکیل داد برنامه اندورید می بایست کاربری مطلوب آن مد حیث باشد تا بتواند نیازهای یوزرها را به خیر و خوبی پوشش دهد. ناوبری مطلوب درین نرم‌افزار ها قادر است قابلیت به کارگیری ی شل خیس یوزرها را آماده آورده و در فیض قادر است مخاطبان متعددی را جذب نماید. به کار گیری از المان های گرافیکی دیدنی و رنگ های متنوع سبب می گردد تا فضای برنامه شما زیباتر بوده و استفاده کننده به خیر و خوبی با آن رابطه برقرار کند.

_
مشخصات و امکان های نرم افزار
بسط دهندگان اپلیکیشن ی قابل انعطاف افزاری در پباده سازی نرم‌افزار، مشخصات و امکان هایی که مد حیث صاحب کار میباشد را آنالیز کرده و طبق آن مخارج ناشی از پباده سازی نرم افزار را به او اعلام می کنند. به جهت این که هدف ها و امکان های نرم افزار های متفاوت، مختلف میباشد هزینه ایجاد کرد آنها هم بالطبع با هم فرق خواهد داشت.
_
سفارشی سازی پباده سازی بصری
یکی‌از دیگر از کارداران انتخاب کننده ی هزینه ها در پباده سازی نرم افزار، اندازه ی برگه اکران است. به جهت این که ساخت و ساز یک کاغذ اکران خاص در پباده سازی نرم افزار اندروید یک کار تخصصی و سفارشی به حساب می‌آید، و در مخارج پباده سازی تاثیر گذارده و آن را ارتقاء می‌دهد. ولی این قسمت از عمل در پباده سازی نرم افزار های iOS به جهت ساختار منظم آن دارنده هزینه ی کمتری است.

کمپانی اپ نویسی اینترنت نگاه متشکل از قاب با تجربه و خوش سلیقه مهیا ارائه سرویس ها در قضیه پباده سازی برنامه تلفن همراه میباشد. برای مشورت بدون‌پول و اخذ راهکارهای هوشمندانه در سمت و سوی گسترش بیزنس خویش با کارشناسان اینترنت نگاه مشاوره فرمایید.

_



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 

 

عوارض داشتن نرم افزار

پرورش سریع تلفن همراه و نرم افزار‌ها

امروزه   طراحی اپلیکیشن  فعال بودن در بازار گوشی و تحویل دادن خدمت در قالب نرم افزار‌های تلفن همراه برای توفیق بیشتر در هر کسب‌وکاری مورد نیاز میباشد. با کلیه‌گیر شدن تلفن‌های هوشمند نیاز به ارائۀ سرویس ها بر روی این دستگاه‌های یار و همدم با پباده سازی نرم افزار گوشی بیش‌ازپیش شم میگردد.

 

پباده سازی و اپلیکیشن‌نویسی نرم افزار گوشی ازجمله گام‌های بازاریابی موبایلی میباشد که قادر است طیف وسیع‌ای از سرویس ها را در مشت مشتریان شما قرار دهد. دسته نرم افزار‌نویسی دنیای اینترنت با فایده‌گیری از استانداردهای روز و نظارت نیازهای کسب‌وکار شما شایسته ترین نرم افزار ممکن را بر روی پلتفرم‌های اندروید و iOS توسعه و گسترش میدهد که می تواند از تجهیزات آفلاین و پایین اینترنت بر روی پروتکل http فایده برنده شود تا خدماتی همانند خبرها، فروش‌های ویژه، جستجوی مال یا این که سرویس ها و … را در دست یوزرها قرار دهد.

 

 

 

پباده سازی و پیاده‌سازی نرم افزار تلفن همراه

علاوه بر اینکه سبب میشود یوزرها به‌آسانی به مطالب شما دسترسی پیدا نمایند و سهولت دسترسی قابل‌توجهی را نسبت به تارنما از روش گوشی آماده می‌نماید، این مزیت بلندمرتبه را داراست که شما‌را به اشخاص بیشتری معرفی می‌نماید و یوزرها بیشتری با مارک شما آشنا میشوند، از طرف دیگر جامعۀ مخاطبین قابل‌دقت اپلیکیشن‎های موبایلی که روزبه‌روز رو به ارتقاء میباشد و فعلا جمعیت قابل‌توجهی را مشتمل بر می گردد را نیز می‌اقتدار جز مزایای پباده سازی اپلیکیشن گوشی برشمرد، همۀ این موردها سبب خواهند شد که مارک شما پرورش قابل‌توجهی را تجربه نماید.

 

عوارض داشتن اپلیکیشنطراحی نرم افزار اندروید

 



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()