نوشته شده توسط : عباسی

صدها نرم افزار ویرایشگر متن برای تعیین طراحی اپلیکیشن در مشهد کردن وجود رایا پارس داراست. application در‌این نوشته ی علمی، بعضا از شایسته ترین پلاگین‌های Text Sublime را تحت عنوان نرم افزار ویرایشگر متن معرفی خوا‌هیم کرد.


دنیای برنامه IDE (گوشه و کنار یک دست پیشرفت قابل انعطاف‌­افزار) با اپلیکیشن­‌هایی که برای هر سیستم استدلال داراست، بسیار بزرگ میباشد. عشق فردی اینجانب Sublime Text میباشد و اینجانب از آن برای همگی نرم‌افزار‌های کدنویسی به کارگیری می­کنم.

Sublime، خلال تم ­های ازروی اراده اکثری که دارااست، در میان­برهای برگه‌­کلید و گردش شغل سریع‌­السیر نیز دارااست. هم­اینگونه، دارنده جامعه­‌ وسیعی از بسط‌­دهنگان میباشد که پسوندهایی را با قابل انعطاف­‌افزاری خوب و با کاربریِ شل­‌خیس می­‌سازد. در شرایطی‌که شما پاره ای کاوش فرمائید، صدها نرم افزار­‌بسط برای تعیین کردن پیدا خواهید کرد. درین پست، اینجانب برخی از شایسته ترین پلاگین­‌های Sublimeرا گزینش کردم که سبب صرفه­‌جویی در طول و عملکرد در شغل های اینترنت می­خواهد شد.

1. Emmet

 

Sublime Text و Emmet نسبتاً یکسان میباشند. پلاگین Emmet صرفا یک تلاش یا این که غرض را ارائه نمی نماید. این شرکت بزرگ برای پیشرفت­دهنده‌های اینترنت با تیم‌ای از خصوصیت های نرم‌افزار نویسی دستی، میانبرهای کیبورد مازاد و خصوصیت­‌هایی برای اتوماسیون میباشد. این می­تواند به شما یاری دهد تا قسمت­های متفاوت کد را رئیس فرمائید یا این که خصوصیت­‌هایی مازاد مانند خصوصیت­‌های اتوماتیک به تصویر اضافه فرمایید.

در صورتیکه به مستندات پهناور Emmet نگاهی بیاندازید، مطمئنا چیزهای مفیدی را پیدا می­‌فرمائید که به دردتان بخورد. برخی از پیکربندی را جاری ساختن می­دهد که قسمت معمول فعالیت شما باشد، ولی در غایت، قیمت یادگیری را دارااست. برای Text Sublime هیچ پیشرفتی خوب از Emmet نیست. به خصوص برای اشخاصی که اکثر اوقات اینترنت­وبسایت­ها را از صفر کد می­زنند.

Autoprefixer.2

 

بخش اعظمی از خاصیت جدیدتر CSS3 دارنده پیشوندی برای رئیس موتورهایِ رندر گوناگون می‌باشند. اینها اکثر اوقات برای WebKit، Gecko و موتورهای مایکروسافت به کارگیری میشوند که با هم تحت عنوان پیشوندهای خالق، مجموعه‌بندی میگردند. تمامی­ خصوصیت­ها بدین پیشوندها نیاز ندارند. مرورگرها در طی یک سری سال کوتاه راه و روش متعددی را طی کرده ­اند و بیشتر خاصیتِ CSS3 می­تواند سوای کد پیشوندی انجام شوند. ولی در صورتی می­خواهید بیش­ترین کاربر ممکن را جانبداری نمایید، Autoprefixer را مورد نیاز دارید. این پلاگین را می‌­قدرت از روش بسته رئیسِ Sublime با چندین کلیک نصب کرد، و حتی بی آلایش خیس میباشد که آن را به کدنویسی­ خویش اضافه فرمائید.

3. Themr

 

Sublime همدم با یک جفت تمِ پیش‌فرض دوبعدی با مدل‌های پررنگ­‌سازی به روش خاصی میباشد. البته ممکن میباشد بخواهید در انبار خویش بیشتر اضافه فرمایید و اینجاست که Themr می­تواند یاری دهد. این افزودنی خرد به شما اذن می­‌دهد تا تم ­های جانور UI را آراسته­‌سازی فرمایید و آنان‌را با اعتنا به مفاد گزینه عشق خویش سازماندهی فرمائید، حتی‌در شکل نیاز میانبرهای کیبورد را ساخت‌و‌ساز نمائید.

به علاوه شما می‌­توانید تم­ های جدیدی که پیدا می­‌نمائید را اضافه نمائید و آنان را باهم سازماندهی فرمایید. تم ­های \"آیتم عشق و علاقه\" شما حتی قادر است مبنی بر گونه های فولدر­‌های آیتم به کارگیری شما از پیش تهیه و تنظیم گردد (مثلا: HTML، JS، و پوشه های PHP) ذخیره می شود.

4. JSHint

 

گونه های زدایی جاوا اسکریپت اشک انسان را درمی‌آورد. در حالتی‌که شما به صورت مداوم انواع­‌زدایی جاری ساختن دهید، به طور طبیعی ایفا آن برایتان آسوده‌خیس گردد، البته گشوده هم عمل سادگی نخواهد بود. با به کارگیری از اپ ویرایشگر متن JShint Sublime، شما می­توانید انواع‌زدایی جاوا اسکریپت را به IDE خویش بیفزایید. این افزودنی بی آلایش به شما این قابلیت را می دهد کد جاوااسکریپت خویش را از هر فولدر JS آزمایش فرمائید.

یک پنجره کنسول تازه در IDE ظواهر می گردد که میتوانید از روش آن، اشتباهات را از میان ببرید، آن‌ها را پیدا فرمائید و تخت گاز آن ها را اصلاح فرمایید. درصورتی که میخواهید یک فولدر فارغ Sublime را رسیدگی نمایید، می‌توانید آن را از پنجره ترمینال جاری ساختن فرمائید. خلاصه، این یک ابزار خوب برای توسعه و گسترش‌دهندگانی میباشد که به صورت مداوم با JavaScript شغل می‌نمایند.

5.Auto Filename

نسبتاً هر ورقه اینترنت به فولدر‌های دیگر در جایی از کد مراجعه می­نماید. این پوشه‌ها می توانند تصاویر، اسکریپت های JS، طریق‌طومار‌ها یا این که حتی صفحه ها پویا مانند فولدر‌های php باشند. با به کار گیری از اسم پوشهِ اتومات شما بارهای هنگامی را به طور دستی وارد فرمائید این پوشه‌ها را ذخیره نمائید. تنها اسم را تایپ فرمایید و این پلاگین‌ها باقی فعالیت را با یک فیلد کامل شدنِ خود کار اداره می‌نماید. این برای آحاد ارکان باطن HTML شما فعالیت می‌نماید تا بتوانید با گاز مسیرهای راهنمای تصاویر، فولدر‌های CSS، پلاگین‌های جاوا اسکریپت را اضافه فرمایید.

6. Sidebar Enhancements

اپلیکیشن ویرایشگر متن Sublime یک نمایه نوار کناری از روی اختیار دارااست که مانند یک راهنما عمل می‌نماید. این فعالیت زمانی که شما در حالا شغل بر روی پروژه گرانقدر با تعدادی فولدر می‌باشید، موثر میباشد. نوار کناری توسعه یافته نوار کناری Sublime را پیش فرض می‌گیرد و به خیر و خوبی آن را بهبود میدهد!

این به شما قابلیت اکران یک‌سری فولدر، آیتم‌های بیشتر در منوی مورد­‌ راست-کلیک، نسخه برداری سهل وآسان از مسیرهای URI و دیگر آیتم‌های دستی مانند \"open with\" برای گرافیک‌ها را می­دهد. هر پیشرفت‌دهنده‌ای از خصوصیت نوار کناری به کار گیری نمی‌نماید. اینجانب حتی زمانی فقط پوشه‌های تک را بازنویسی میکنم آن را غیرفعال میکنم. ولی در صورتی شما به صورت مداوم از نوار جانبی Sublime استعمال نمائید، این پلاگین برایتان باارزش خواهد بود.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

ممکن میباشد تعجب نمایید: چطور طراحی اپلیکیشن در مشهد می توانید یوزرها مجاز را به رایا پارس اپلیکیشن application خویش اضافه نمایید؟ با Auth0 دو آیتم دارید. آیتم اولیه که رایج‌ترین آیتم میباشد، این میباشد که اذن دهید بازدیدکنندگان خودشان به وسیله ارائه هیبت تصویب‌اسم که Auth0 نشانه می دهد یا این که با گزینش یک کدام از ارائه‌دهندگان تشخیص نام و نشان چندگانه که به راحتی میتوانید در نرم‌افزار Auth0 خویش تهیه و تنظیم فرمائید، تصویب‌اسم نمایند.

آیتم دوم این میباشد که یوزرها از روش داشبورد Auth0 به طور دستی تصویب‌اسم نمایند. می توانید این شغل را با رفتن به ورقه Users در مدیر داشبورد Auth0 اعمال دهید. در آنجا بایستی روی دکمه Create User در کناره سمت راست بالا کلیک فرمایید. این فعالیت سبب ساز می‌شود داشبورد فرمی را نشانه دهد که اعتبار کاربری نو را ارائه دهید.

 

رئیس Sessionها در اپلیکیشن React

تا اینجا شما صرفا نرم‌افزار‌ای را دارید که هنگامی یوزرها به برگه اساسی دسترسی پیدا می‌نمایند، به کاغذ ورود هاست Auth0 هدایت می گردند.

حتی در صورتی یوزرها تا قبل از این احراز نام و نشان گردیده باشند، برگه مهم شما آنان را مجدد به کاغذ ورود هاست Auth0 هدایت می‌نماید. این فعالیت صورت میدهد چون اپلیکیشن شما یک درخواست سوای شرط برای احراز نام و نشان مخاطب داراست. برای رفع این رینگ بی‌غایت، نیاز به طریق‌ای برای ردیابی کاربرانی که احراز نام و نشان گردیده‌اند و نشده‌اند، دارید. به عبارت دیگر، بایستی session یوزرها را روی نرم‌افزار React خویش در دست گرفتن فرمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


گاهی وقت‌ها نمی خواهید کارتان طراحی اپلیکیشن در مشهد را رایا پارس اجرا application دهید. به رنج از مکان خویش بلند می شوید، کامپیوتر را پر‌نور میکنید و فعالیت خویش را اجرا می‌دهید. حس خستگی و بی حوصلگی دارید. در دفعه نخستین، از اینکه چرا کار پیاده سازی را تعیین کرده‌اید شم نیکی ندارید و متعجب گردیده و به خویش میگویید آیا می بایست این عمل را رها کرده و به سمت کار دیگری بروم.

 

امروز ما قصد داریم تکنیکی را به شما خاطر دهیم که می توانید وقتی که احساس بی‌حوصلگی دارید و نمی‌توانید یک قدم دیگر برای کامل شدن پروژه بزرگی که در حالا ایفا آن میباشید بردارید، از این تکنیک استعمال فرمائید.

تکان کرده و ادامه دهید

احساسات مستمر نیستند. گه گاه شدیدا ذوق زده میباشید، و گاهی وقت‌ها آنقدر افسرده می باشید که شیون میکنید. این طبیعی میباشد، و به‌این معناست که شما آدم می باشید خیر یک ربات. اکثر عموم بر این باورند که موقعیت احساساتی آن ها تا ابد ادامه نخواهد یافت.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

تمامی چیز حول پایه رضایت می چرخد! عده طراحی اپلیکیشن در مشهد یا این رایا پارس که انتخاب application محتوا هیچ وقت به معنای تجاوز به حقوق و دستمزد معنوی و تخطی از ضوابط اسکن‌رایت وجود ندارد.

شما هیچ زمان اذن ندارید محتوای شخص یا این که دسته‌ی دیگری را یکجا اسکن کرده و آن را به اسم خودتان در اینترنت‌تارنما یا این که سوشال مدیا منتشر فرمایید.

دستیابی اعتقاد از رضایت منبع و درج اسم آن، دو مراعات‌ی اخلاقی و ماهر بسیار اصلی در مراحل توده محتوا میباشند. چنانچه عده را با رعایت این ملاحظات جاری ساختن دهید، مشکلی به وجود نخواهد آمد.

برای اینکه جمع محتوا را به اخلاقی‌ترین و رسمی‌ترین صورت ممکن ایفا دهید، به موارد ذیل دقت نمایید:

در شرایطی که در اینترنت‌سایتتان از مطالب سایرافراد به کار گیری می کنید، مطلقا به منابع مورداستفاده، پیوند دهید
درصورتی که انتخاب محتوا را در کانال‌های اجتماعی جاری ساختن می‌دهید، برای بیان اسم منبع، از تگ یا این که به عبارتی برچسب به کارگیری فرمائید
برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها یا این که فیلم‌ها در کانال‌های اجتماعی، عالی میباشد به مکان ذخیره‌ی آنها و بار گذاری مجددشان، آنها‌را از برگه‌ی مرجع، مستقیما در شیت‌ی خودتان Share فرمائید.
در شرایطی که تولید کننده محتوا به هر دلیلی از بازنشر محتوا رضایت نداشت، محتوا را فورا از روی کاغذ یا این که اینترنت‌سایتتان حذف فرمایید



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


با تکثیر ASP.NET Core 2.1 تغییرات و بهبودهایی طراحی اپلیکیشن در مشهد در آن رایا پارس چهره داده application میباشد. خصوصیت‌های بهبودیافته‌ای که ASP.NET Core را خوب و سریع‌خیس از نسخه گذشته آن ساخته میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی ما قصد داریم تا به رسیدگی مهم ترین تغییرات در ASP.NET Core 2.1 بپردازیم. با ما همدم باشید.


SignalR

SignalR برای ASP.NET Core 2.1 دستکاری گردیده‌است. بهبودهایی در SignalR مو جود در ASP.NET Core 2.1 ساخته شده است که مشتمل بر مورد ها پایین می باشند:

سبک scale-out بی آلایش گردیده

کلاینت جاوا اسکریپت تازه سوای تعلق به jQuery

پروتکل باینری فشرده بر پایه ی MessagePack

حمایت از پروتکل‌های مرسوم

سبک نو جواب‌ استریمینگ (streaming response)

امان از کلاینت‌ها مبنی بر WebSocketهای بی آلایش

class libraryهای Razor

ASP.NET Core 2.1 تشکیل داد و استعمال از UI مطابق Razor را در یک کتابخانه به طور بی آلایش‌خیس ساخت می‌نماید و آن را در بین پروژه‌های مختلف به اشتراک میگذارد. Razor SDK نو تشکیل داد پوشه‌های Razor را داخل class library پروژه مهیا می‌نماید که می تواند باطن یک پکیج NuGet قرار گیرد. ویوها و صفحه ها در کتابخانه‌ها به طور خود کار یافت گردیده و می توانند به وسیله نرم افزار کنسل شوند. با مخلوط گردآوری‌آوری Razor باطن build:

فرصت آغاز اپ به صورت قابل توجهی سریع‌خیس می‌گردد.

آپ تو دیت‌های سریع برای ویوها و صفحه های Razor در طی اعمال، تحت عنوان بخشی از گسترش تکراری گردش شغل، هنوز در دسترس می باشند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

ریچارت یک کتابخانه طراحی اپلیکیشن در مشهد برای charting میباشد رایا پارس که application می‌توانید با به کارگیری از آن چارتهایی را با به کارگیری از کامپوننت های ری اکت که امکان به کارگیری ی دوباره را دارا‌هستند ساخت‌و‌ساز نمائید. ریچارت با موادتشکیل دهنده SVG تشکیل‌شده و در سود امکان تغییر و تحول مقیاس روی دستگاههای متفاوت را دارااست. نسبتاً ایجاد کرد هر نوعی از چارت در آن قابلیت پذیر میباشد (به عنوان مثال گونه های گوناگون خطوط، bar، pie و چارت های متفرق)

 

- React DnD
با این ابزار شما می توانید دور و اطراف های drag-and-drop بغرنج ای را با استعمال از کامپوننت های ری اکت بسازید. اطلاعات می‌توانند بر طبق drag-and-drop انجام یافته منتقل شوند و کامپوننت ها نیز با اعتنا به حالتشان(state) می توانند تغییر و تحول صورت دهند. شما می توانید برای هر اتفاق افتاد (event) هدفی را انتخاب نمائید تا بتوانید رابط کاربری بهتری را بسازید.

 

*آتی ی رابط های کاربری چه خواهد بود؟
ری اکت و سایر ی کتابخانه های شبیه، آجل ی رابط کاربری اینترنت و نرم افزار ها خواهند بود. ولی فعلا این کتابخانه ها با اعتنا به حضورشان در باب وردپرس(مثل نرم‌افزار calypso) هم گزینه مشاجره می‌باشند. ممکن میباشد به زودی بضاعت تشکیل داد اپلیکیشن های تک ورقه که در لحظه به در خواست های مخاطب برخورد نشانه می دهند، به استانداردی برای اینترنت تبدیل گردد.
ما به شما پیشنهاد می کنیم تا ری اکت و ابزارهایی که در ابتدا گفته شد را تجربیات فرمایید و از آنان به دلیل بهبود پیاده سازی هایتان به کار گیری نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

4. لهجه اپلیکیشن نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد دوست داستنی رایا پارس

برای یک تازه کار application پایتون می‌تواند شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی باشد چون تحت عنوان یک کدام از دوست داستنی ترین گویش های اپلیکیشن نویسی مرتبه بندی شد‌ه‌است. پایتون دوست داستنی میباشد چون در قسمت های مختلفی استعمال می گردد ضمن این ها syntax پایتون بی آلایش و کاربرپسند میباشد.

5. مجال شغلی

پایتون قادر است یک آیتم ی کاری عالی برای برنامه نویس ها باشد چون به کارگیری از پایتون درحال ارتقا میباشد. پایتون به طور تقریب در همگی ی مسئله ها نظیر بسط ی اینترنت و اپ، هوش تصنعی،داده های حجیم، یادگیری ماشین و غیره به کارگیری میگردد. شما می‌توانید شایسته ترین مورد ی خویش را گزینش نمایید و فن ی خودتان را روی آن سازه فرمایید.

6. جامعه ی حمایت کننده

پایتون برای خودش یک جامعه ی حمایت کننده داراست که با مشکلاتی که در طول کدزنی با آنان مواجه می شویم سروکار دارا‌هستند. این آیتم برای مبتدیان بسیار اثر گذار خواهد بود چون مجال کدزنی با ایرادات متعددی روبرو میشوند. پایتون اجتماعات حامی نظیر Python-Forum.io ، Python Documentation و PyCon conferences را دارااست که مدام برای جواب دادن به سوال ها شما فعال می باشند.

7. کتابخانه های استاندارد

پایتون به شما کتابخانه های استاندارد عظیمی ارائه می‌دهد که مشمول کد های فراهم از task هایی که اکثر اوقات در نرم‌افزار نویسی به کار گیری میشود است. این شغل منجر سهولت کدزنی می‌گردد چون به مکان تایپ کردن کد بدون نقص کافی میباشد کد موردنیاز را از کتابخانه وارد نمائید. این شغل خیر صرفا منجر ذخیره شدن فرصت میگردد بلکه مجال پردازش را نیز کاهش می‌دهد.

8. کد کمتر

یک استدلال جذاب دیگر برای این که پایتون شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی برای مبتدیان میباشد این میباشد که‌این لهجه، کدزنی یه خرده داراست. کدهای پایتون نسبتا کمتر از دیگر زبانهای نرم افزار نویسی سطح بالا میباشند. کاراکتر هایی نظیر \";\" ، \"{}\" که در گویش های اپ نویسی دیگر نظیر جاوا و C بسیار ضروری می‌باشند در پایتون به هیچ وجه به کار گیری نمیشود.

9. Open Source و Cross platform بودن

پایتون یک گویش اپلیکیشن نویسی open source میباشد. شما به راحتی میتوانید نرم افزار را مانند بقیه فولدر های ضروری دیگر نظیر کتابخانه ها و framework را از تارنما قانونی آن دانلود نمائید و آن را روی کامپیوتر خویش نصب فرمائید. پایتون روی cross platform جاری ساختن میگردد بدین ترتیب روی لینوکس ، ویندوز و همینطور Mac سیستم عامل عمل می نماید.

فیض

در سود پایتون شایسته ترین مورد برای مبتدیانی میباشد که می‌خواهند نرم افزار نویسی خاطر بگیرند. پایتون گویش اپ نویسی میباشد که به شما آسانی و همینطور تنوع در اپلیکیشن نویسی را ارائه میدهد. خصوصیت هایی نظیر یادگیری سهل، خوانایی syntax ، انعطاف پذیری و قابلیت و امکان استعمال این لهجه را در میان مبتدیان دوست داستنی خیس می نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

وبلاگها مجال خیر برای معرفی طراحی اپلیکیشن در مشهد خودتون، رایا پارس محصولاتتون application و مشکلاتی که حل می کنید هستن و میتونن مستقیما روی مخاطبتون تأثیر بذارن. غرض بلاگ نویسی اینه که به خواننده ها اون چیزی رو که دنبالشن بدیم- حتی اگه خودشونم نمیدونن دقیقا چی میخوان.

قیف فروش
هنگامی دارید محتوای وبلاگتونو مینویسید می بایست همگی جنبه های قیف فروش رو کناره ذهنتون داشته باشید. مشاهده کنید چطوری میتونید کاربرها رو به بالای قیف فروش برسونید. تا وسط قیف فروش می بایست کارایی نمائید خواننده هاتونو یادگرفتن بدید و تو هر مرحله از خرید که هستن مرحله آتی رو بهشون معرفی فرمایید. می بایست حقیقتا قانعشون نمائید که خرید کنن. البته در عین اکنون متعددی هم روی خرید اصرار نکنید. این وظیفه صفحه های فروش و سرویس ها و درخواست برای مبادرت هاست.

ارتفاع مطالب
وب لاگ بایستی میان 300 تا 1600 واژه باشه. کمتر ازاین‌مقدار به وسیله گوگل ندید گرفته میشه و بیشتر ازاین‌مقدار بهتره به طور کتاب الکترونیک یا این که گزارش ارائه بشه. موقع تایپ کردن یه پست وب لاگ نباید تنها روی وصال به 1600 لغت تمرکز فرمایید، بلکه صحیح مورد رو توضیح بدید، به شایسته ترین صورت ممکن. میتونید برای توضیح عمیقتر زمینه از عبارتهای وقت گیر خیس به کار گیری نمایید، البته هیچوقت یه چیز رو تکرار نکنید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

وبلاگها مجال خیر برای معرفی طراحی اپلیکیشن در مشهد خودتون، رایا پارس محصولاتتون application و مشکلاتی که حل می کنید هستن و میتونن مستقیما روی مخاطبتون تأثیر بذارن. غرض بلاگ نویسی اینه که به خواننده ها اون چیزی رو که دنبالشن بدیم- حتی اگه خودشونم نمیدونن دقیقا چی میخوان.

قیف فروش
هنگامی دارید محتوای وبلاگتونو مینویسید می بایست همگی جنبه های قیف فروش رو کناره ذهنتون داشته باشید. مشاهده کنید چطوری میتونید کاربرها رو به بالای قیف فروش برسونید. تا وسط قیف فروش می بایست کارایی نمائید خواننده هاتونو یادگرفتن بدید و تو هر مرحله از خرید که هستن مرحله آتی رو بهشون معرفی فرمایید. می بایست حقیقتا قانعشون نمائید که خرید کنن. البته در عین اکنون متعددی هم روی خرید اصرار نکنید. این وظیفه صفحه های فروش و سرویس ها و درخواست برای مبادرت هاست.

ارتفاع مطالب
وب لاگ بایستی میان 300 تا 1600 واژه باشه. کمتر ازاین‌مقدار به وسیله گوگل ندید گرفته میشه و بیشتر ازاین‌مقدار بهتره به طور کتاب الکترونیک یا این که گزارش ارائه بشه. موقع تایپ کردن یه پست وب لاگ نباید تنها روی وصال به 1600 لغت تمرکز فرمایید، بلکه صحیح مورد رو توضیح بدید، به شایسته ترین صورت ممکن. میتونید برای توضیح عمیقتر زمینه از عبارتهای وقت گیر خیس به کار گیری نمایید، البته هیچوقت یه چیز رو تکرار نکنید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

عبارت open source به طراحی اپلیکیشن در مشهد چیزی رایا پارس که application اشخاص می‌توانند آن را تغییردهند یا این که به اشتراک بگذراند اشاره می نماید چون پیاده سازی آن به صورت همگانی در دسترس میباشد. براین اساس درین نوشته ی علمی می‌خواهیم open source را بطور بی نقص پژوهش کنیم.

 

این عبارت در مسئله پیشرفت نرم‌افزار به خواسته انتخاب یک شیوه خاص برای تولید نرم‌افزار های کامپیوتری تاسیس شده است. امروزه عبارت open source گروه ای از مقادیر پهناور تری را انتخاب می نماید که ما آن را راه open source می نامیم. پروژه ها، تولیدات یا این که ابتکارات open source ، اصولی تبادل گشوده، همیاری اشتراکی، مثال سازی سریع، شفافیت و توسعه و گسترش انجمن گرا را در بر می‌گیرد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

Data warehouse تصفیه گردیده طراحی اپلیکیشن در مشهد از رایا پارس مجموعه application سیستم های پردازش تراکنش به حساب آورده می شود که اذن میدهد به صورت پیوسته یکسری گزارش ها تنظیم گردد. در اینگونه انبار داده ای نیازی به اثبات بودن سیستم های پردازش تراکنش نخواهد بود در واقع انبار داده به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا بتوانید اطلاعات را فارغ از هیچ عوض کردن سیستم های تراکنشی تصفیه فرمایید. یکسری ازانبار داده وجود داراست که قوانینی مهیا میگردد تا قابلیت یافتن اصلاحات انجام یافته بر روی Data warehouse و صادر کردن برخورد صحیحی به سیستم های تراکنشی آماده شد‌ه‌است. بعضی اوقات اینگونه رفتارهایی با تغییر و تحول کردن اطلاعات معنای درست تری پیدا می نمایند.

برای اینکه بر طبق یک‌سری قواعد گزارش گیری و همچنین بازرسی بر روی داده های گوناگون صورت بپذیرد انبار داده سبب ساز سرعت بخشی قابل لمسی می گردد. در قدیم هنگامی کمپانی هایی نیاز به چندین از گزارش ها بر اساس های داده های متعدد داشتند بدون چاره به خارج کشیدن غیر وابسته هر داده و سازمان دهی بودند در حالتی که که با وجود انبار داده ، دیگر اینگونه مورد هایی چشم نمی‌شود.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

زمینه آتی که از مقررات ارتقا طراحی اپلیکیشن در مشهد نرخ رایا پارس تبدیل application جای دارد وجود موردها اضافه در ورقه میباشد که بسیار هم خلل ساز میباشد. این قضیه را با یک نمونه توضیح میدهیم. فرض فرمائید شما در وبسایت خویش محصولی را برای فروش قرار داده اید و قصد شما این میباشد که‌این جنس به طور اینترنتی از تارنما شما خریداری خواهد شد براین اساس حتماً شما پنل پرداخت انلاین دارید، اکنون فرض نمایید که استفاده کننده تا پرداخت با سبد خرید جلو روی نموده است و حال قرار میباشد که وارد پنل پرداخت اینترنتی شما گردد در حالتی‌که به محض ورود با وسعت متعددی از اطلاع رسانی های تبلیغاتی روبرو گردد و به نوعی با تصاویر و پیوند های غیر ضروری روبرو خواهد شد مردد میگردد و این پروسه بارها منجر گردیده است که او از خرید خویش صرف حیث نماید. به این ترتیب بایستی در کاغذ پرداخت اینترنتی بایستی قابلیت و امکان ایفا تراکنش قرار داشته و مفاد مازاد از این کاغذ حذف گردد.

در واقع مشتری می بایست از عملیات خرید و پرداخت خویش پیش از رخنه‌ تارنما باور نتیجه ها کند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

شما می‌توانید برای طراحی اپلیکیشن در مشهد فهم و شعور رایا پارس خوب application نرم افزار نویسی هسته ای به سراغ مستندات آنلاین بروید، این مستندات به شما اذن میدهد که مشاهده کرد بصری مناسبی نیز از کادر ورک ها و همچنین از کتابخانه ها داشته باشید.

در مسیر یادگیری نرم‌افزار نویسی هسته ای کتاب تلاوت خیلی اساسی میباشد، هیچ زمان از اقتدار کتاب غافل نشوید، در حیث داشته باشید که کتابخوانی در موضوع های متعدد یک نیروی جایزه کار کشته به حساب می آید.

نرم‌افزار نویسی گرافیکی در کنار اپلیکیشن نویسی هسته ای قادر است شما‌را در یادگیری کتابخانه ها صبورتر نماید، در حیث داشته باشید که مدام برای اینکه یک لاین از نرم افزار نویسی برای شما دیدنی خیس باشد بایستی گرافیک را وارد عمل خویش نمایید، برای مثالً از نرم افزار‌نویسی بازی به کار گیری نمائید و همت فرمائید که بازی های بی آلایش برای سیستم ادله های گوناگون بنویسید اگر که اندورید را گزینش فرمائید بازی های پیاده سازی گردیده از سوی شما قادر است یک منبع درآمد بهتر محسوب خواهد شد. برای فراگیری نرم‌افزار نویسی هسته ای بایستی همه پیش نیازها را رعایت فرمائید و کارایی نمائید که شایسته ترین موقعیت را برای خویش آماده سازید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در‌حالتی که که می پندارید نرم افزار نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد از رایا پارس تیم مواقعی application میباشد که قرار میباشد برای شما کسب درآمد داشته باشد می بایست کارایی فرمایید استارت به یادگیری این دانش به طور پروژه فرمائید، در لحاظ داشته باشید که نرم‌افزار نویسی های پروژه مبنا می‌تواند یک مورد بسیار جذاب محسوب گردد و به نوعی رویت کرد شما برای ابتکار را ارتقا می‌دهد.

قدم دیگری که در دانش اپ نویسی بسیار اصلی میباشد تفحص قواعد کدنویسی استاندارد دربین الملل میباشد، مجموعاَ لهجه سی مدام در حالا بسط میباشد و عالی میباشد که آپدیت رسانی های این گویش به صورت ظریف دنبال گردد. یادگیری قواعد ANSI به شما یاری می نماید تا بتوانید دستکاری های موردنیاز را به صورت با جزییات بیشتر ایفا نمائید.

 

دانش نرم‌افزار نویسی به طور بصری

در یادگیری دانش نرم‌افزار نویسی بایستی مقداری مشاهده کرد بصری داشته باشید، این رویت کرد باعث می‌گردد که بتوانید دانش گرافیکی نرم افزار نویسی را نیز جاری ساختن نمایید، اینطور که رسیدگی شد مدام عده ای که قصد دارا‌هستند وارد این علم شوند پاره ای نگران می‌باشند و کدنویسی را فرآیند ای کم آب و بی روح قلمداد می نمایند.

شما می بایست بتوانید برای تایپ کردن هر طرحی عملکرد نمایید بخشی از پوسته های جانور را به طور گرافیکی نیز به مرحله طراحی برسانید.

به عنوان مثالً میتوانید طرحی بنویسید که اسم پوشه ها را تغییر و تحول دهد و یا این که پوشه های متنی را با هم مقایسه نماید. اینطور که معلوم گردیده‌است مدام در مقررات دانش نرم افزار نویسی وجود مقایسه قادر است بسیار کارساز باشد.

 

توده بندی

درین نوشته‌ی علمی به سوژه اصلی دانش اپلیکیشن نویسی پرداخته شد، در واقع کارایی شد یکسری اصول ظریف که تحت عنوان پیش نیاز دانش اپ نویسی میباشند معرفی گردد و شیوه های معمولی متنی و گرافیکی برای مجاورت شدن به دانش اپ نویسی آماده شد.

در حیث داشته باشید که مدام کسانی که پیرو طریق های میانبر برای نرم‌افزار نویسی می‌باشند به زودی از عمل خویش منصرف گردیده و مجموعاَ از اپ نویسی خداحافظی می نمایند چه عالی میباشد بدانیم که علم اپ نویسی اکتسابی میباشد و ربطی به شایستگی شما ندارد در صورتی عملکرد نمائید مطلقاً چیره میشوید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

آداب نرم‌افزار نویسی دونفره
در نرم افزار‌نویسی دونفره ، طراحی اپلیکیشن در مشهد دو رایا پارس بسط application دهنده اپلیکیشن روی یک کامپیوتر شغل می‌نمایند تا یک مساله را حل نمایند ، این فعالیت یک عمل کلیدی در گسترش نرم افزار Agile و نرم افزار نویسی مفرط ( extreme programming (XP) ) میباشد. اپلیکیشن نویسی دونفره گران بها میباشد البته بحران برانگیز نیز می باشد، و یک کارایی آگاهانه برای توفیق نیاز دارااست. بیشتر عملکرد های موردنیاز می تواند در قضیه آداب و رسوم آن آیتم دعوا قرار گیرد براین اساس در اینجا بعضا از رفتارهایی که می توانند به نرم‌افزار نویسی دونفره یاری نمایند را آیتم گفت و گو قرار می‌دهیم.

 

بسط دهندگان یک مجموعه تماما گل چین گردیده می باشند. براین اساس ما این لیست را به طور اوامرونواهی در کنار هم قرار می دهیم تا به شما یاری کنیم این تجارب پاره ای معمولی‌خیس گردد.

در اینجا بعضا از رفتارهایی که میتوانند به اپلیکیشن نویسی دونفره یاری نمایند اورده شده میباشد:

 

حواس گردآوری و دارای تعهد باشید

برنامه نویس ها دونفره یک گروه می‌باشند و هیچ‌کس دوست ندارد که یک عضو مجموعه همگی توشه را به دوش بکشد. دارای تعهد بودن به معنای به کار گیری نکردن از هدفون و تحلیل کردن گوشی میباشد. واین یعنی فعالیت بر روی یک کامپیوتر با هم دیگر ، مگر اینکه قبول نمایید که یکی شما به‌سرعت قادر است چیزی را در وب کاوش نماید. تحت عنوان یک راهنما، در‌صورتی‌که حواستان پرت میباشد، می بایست بپرسید که آیا می توانید برای مدتی شما کد بزنید. به آنچه که سهم دار شما جاری ساختن می دهد اعتنا نمایید. پرسش بپرسید و پیشنهادهای خویش را بیان کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در صدر برای فهم و شعور خوب تفاوت طراحی اپلیکیشن در مشهد دربین رایا پارس پیشرفت دهنده، application اپلیکیشن نویس و کدنویس مایحتاج میباشد توضیحاتی کوتاه و معمولی درباره هرکدام از آن ها داده خواهد شد. کدنویسی در واقعیت نیازی لزوما به فهمیدن لهجه نرم افزار نویسی ندارد و صرفا تایپ کردن کدها برای این عمل کفایت می نماید. نرم افزار نویس با پی بردن دستکم یک گویش اپلیکیشن نویسی کد زده و به نرم‌افزار نویسی می‌پردازد. پیشرفت دهنده یک مرحله فراتر از اپ نویس میباشد و ضمن کارهایی که یک اپ نویس ایفا میدهد دیگر فرآیند را نیز اعمال می‌دهد مانند دیباگ کردن، آزمایش کردن و اکثری شغل های دیگر. در پی به طور بی نقص به تفاوت میان بسط دهنده، نرم‌افزار نویس و کدنویس میپردازیم و هر مورد از تفاوت در بین گسترش دهنده، اپلیکیشن نویس و کدنویس را مستقل نظارت می‌کنیم.

 

کدنویسی

تفاوت دربین بسط دهنده، نرم‌افزار نویس و کدنویس شاید برای شما یه خرده حیران کننده باشد به همین ادله درین متن همت گردیده‌است تا هریک را به صورت مستقل با دیگری مقایسه نماییم تا شعور تفاوت دربین بسط دهنده، اپلیکیشن نویس و کدنویس برای شما آسوده خیس گردد. شاید به لحاظ شما مشابهت متعددی در بین یک کدنویس و اپ نویس وجود داشته باشد و هر دوی آن‌ها یک فعالیت را ایفا دهند؛ ولی تفاوت میان کدنویس و نرم‌افزار نویس به صورت واضحی به چشم میخورد. کدنویس یا این که کدر به عده ای میگویند که فقط کد می نویسند و این بدان شکل وجود ندارد که کد مندرج بوسیله آن‌ها یک اپلیکیشن میباشد؛ یعنی یک اپلیکیشن نویس به صورت حتم یک کدنویس میباشد البته یک کدنویس لزوما نرم‌افزار نویس نمی‌باشد و با گویش اپ نویسی شناخت ندارد. کدنویسی که با طرحی به اسم matlab فعالیت می نماید و کدنویسی می نماید یک نرم افزار نویس نمی‌باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

یکی مهم ترین مزیت های به کار گیری طراحی اپلیکیشن در مشهد از رایا پارس این application گویش نرم‌افزار نویسی نسبت به به کار گیری از دیگر لهجه های نرم افزار نویسی این میباشد که درین لهجه همگی امور در کامپیوتر خویش شما شکل میگیرد و مهم‌ترین عیب آن نیز این میباشد به طور همگانی از c و c++ در آن مستعمل میباشد.

CUDA یکی لهجه های نرم‌افزار نویسی گرافیکی

اکثری از عموم اقتدار کارت گرافیکی خویش را بسیار بی آلایش در حیث می‌گیرند، آن‌ها به هیچ عنوان پندار نمی‌کنند که چه‌گونه تعدادی کارت گرافیکی با یکدیگر شغل می نمایند، دقیقا به به عبارتی شکلی که نمی دانند دنیای آنان چقدر بغرنج میباشد. چنانچه این اشخاص صرفا پاره ای به دنیای نرم‌افزار نویسی پندار نمایند می‌توانند اقتدار نرم افزار نویسی را ادراک نمایند. گویش اپ نویسی CUDA راهی میباشد که Nvidia بتواند اشتباهات واحد پردازنده گرافیکی کامپیوتر را حل نماید. ایراد مهم برای یادگیری گویش نرم‌افزار نویسی CUDA این میباشد که بخش های برابر الگوریتم خویش را شناسایی نمائید، وقتی که شما آنها‌را پیدا کردید، میتوانید با استعمال از اپلیکیشن نویسی این مناطق را به یکدیگر متصل فرمائید و یک کارت گرافیکی بسیار توانا ساخت و ساز نمائید. برخی از عمل ها مانند حصول بیت کوین بسیار معمولی می باشند اما بحران های دیگر مانند نظم دهی و یا این که دینامیک مولکولی فکر بیشتری نیاز دارا‌هستند. پژوهشگران عشق دارا‌هستند که از لهجه اپ نویسی CUDA برای مشابه سازی های یک سری آینده و بلندمرتبه به کارگیری نمایند.

مزایا و معایب به کارگیری از گویش نرم‌افزار نویسی CUDA

استعمال از این لهجه نرم افزار نویسی نسبت به بقیه گویش های نرم افزار نویسی دست‌کم در نرم‌افزار نویسی همزمانی، دارنده سرعت بیشتری میباشد، اما یکی مهم ترین معایب به کار گیری از این گویش اپلیکیشن نویسی این میباشد که گه گاه کشف کردن بخش های برابر کد، فعالیت راحتی وجود ندارد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

برای مثال مزایای فوق العاده این لهجه نرم افزار نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد می شود رایا پارس به مواقعی application از قبیل سرعت بالا، پایداری فوق العاده و دارا بودن الگوریتم های فوق العاده برای حل معادلات ریاضی اشاره نمود.

Arduino یک کدام از شایسته ترین لهجه های نرم‌افزار نویسی وب شی ءها

وب شی ها در اکنون داخل شدن میباشد، وب اشیاء باطن دستگاه های بسیار متعددی درنظرگرفته شده میباشد که تنها درانتظار می باشند که ما بگوییم چه فعالیت نمایند. Arduino یکی گویش های نرم افزار نویسی میباشد که نمی اقتدار آن را یک گویش نرم‌افزار نویسی نو دانست، این لهجه در واقع گروه ای از توابع لهجه های نرم افزار نویسی C و C++ است که با هم یک کدام از گردیده اند و کامپایلر سایر امور را ایفا میدهد. بخش اعظمی از این توابع برای برنامه نویس ها تازگی دارا هستند و ممکن میباشد اکثری از برنامه نویس ها آن‌ها را ندیده باشند، این توابع علی الخصوص برای افرادی که در پیاده سازی رابط کاربری کامپیوترهای همگانی عمل دارا هستند موءثر میباشد. شما بوسیله این لهجه نرم‌افزار نویسی میتوانید ولتاژ یک دستگاه الکتریکی را بخوانید، در یک موفقیت الکتریکی حالت پین ها را ملاحظه کنید و ولی میتوانید انتخاب نمایید که چه گونه دستگاه های LED به یوزرها در هنگام پر‌نور شدن دستگاه از روش نشانه گر ها در پیام ارسال نمایند.

مزایا و معایب گویش اپ نویسی Arduino

یکی مهم‌ترین مزیت های استعمال از این گویش نرم افزار نویسی نسبت به به کار گیری از دیگر لهجه های نرم افزار نویسی این میباشد که درین گویش همگی امور در کامپیوتر خویش شما شکل میگیرد و مهم ترین عیب آن نیز این میباشد به طور همگانی از c و c++ در آن مستعمل میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

این ایام Vue.js به یک کدام طراحی اپلیکیشن در مشهد از رایا پارس دوست داستنی ترین application کادر ورک های جاوا اسکریپت تبدیل شد‌ه‌است. پر استفاده بودن و پتانسیل بالا آن را به یک کدام از پربحث ترین ترندهای جاوا اسکریپت برای دولوپرها تبدیل نموده است. Vue.js یک کتابخانه برای پیاده سازی رابط اینترنت میباشد.

مهم ترین مزیت vue نداشتن اشتقاق (pedigree​) میباشد. vue بسیار تازه میباشد و پکیج های مقداری داراست. در پیاده سازی آن از اشکالات و توفیق های React & Angular مصرف شده میباشد. همانگونه که مراعات میکنید vue بسیار معدود وسعت و یادگیری آن نیز سهل و آسان میباشد. vue مطلقا یکی ترندهای جاوا اسکریپت در سال ۲۰۱۹ میباشد. از تجهیزات آن می شود به مفاد ذیل اشاره نمود:

1- کارایی بهتر با Vue.js 2.x

2- کارتن های SVG

3- مال اوپن سورس

Vuetify برای اجرای بهتر ایده های رابط کاربری4

ابزار Nuxt برای جایگزینی ماژول

جانبداری از پروکسی

API استوار



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

یکی‌از مطرح ترین شانس های طراحی اپلیکیشن در مشهد شما در پروژه کراس استیچ و یا این که نرم افزار نویسی این میباشد که شما مبتلا غلط و نادرست گردید، رفع خطاها در پروژه کراس استیچ و گسترش اپلیکیشن سبب ساز میشود تا شما بتوانید جست و جو کرده و مشکل عمل خویش را پیدا فرمائید و در فیض دراین مورد ها گسترش خواهید کرد. با سپری شد مجال شما با مشاهده وسیع ترین ایرادات نیز می‌توانید به راحتی با پاره ای جست و جو این ایرادات را در زمان هنگامی بسیار کوتاه برطرف فرمائید. بدترین حالتی که برای شما در پروژه کراس استیچ وجود دارااست این میباشد که همه بوم خویش را بدور بریزید و در نرم افزار نویسی نیز بدترین موقعیت به دور ریختن تک تک پروژه و آغاز مجدد پروژه است که‌این برای شما بسیار آموزنده خواهد بود.

 


تمامی ی مشکلات را بدون شوخی بگیرید! (نصیب دوم)
این نقطه نهایی شغل شما وجود ندارد، وقتی که پروژه کراس استیچ و یا این که اپ نویسی شما به صدق فعالیت نمی نماید، برای اصلاح کردن آن نیاز دارید که اندکی مجال صرف نمایید. این مجال تلف گردیده به هیچ عنوان عنایت ندارد به این دلیل‌که شما در حین این روند می آموزید که چه‌گونه با مشکلاتی که در نرم افزار نویسی و یا این که پروژه کراس استیچ برای شما پیش می‌آید رو به رو گردید و با آن‌ها تقابل فرمایید. یاد می گیرید که اشتباهات را به صحت بخوانید و نرم‌افزار را به راه‌های متفاوت ایفا فرمایید تا خطای به وجود آمده را پیدا فرمائید. این پروسه هر چه بیشتر به ارتفاع بینجامد شما چیزهای بیشتری را یاد خواهید گرفت.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

شناخت با ide های جاوا اسکریپت می‌تواند یاری متعددی به شما در یادگیری طراحی اپلیکیشن در مشهد گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت نماید،دراین مقاله بعضی از این ideها را به شما معرفی می کنیم.


جاوا اسکریپت در همگی جا کاربرد دارااست و حضور آن در نرم افزار های زیر اینترنت غیر قابل انکار میباشد، هر اپلیکیشنی از این گویش اپلیکیشن نویسی به هیبت خاصی به کار گیری می نماید و هر پیشرفت دهنده ای که به طور بدون شوخی در حوزه اینترنت فعالیت می نماید می بایست جاوا اسکریپت را حافظه بگیرد، در حالتی‌که از پیشین با جاوا اسکریپت شناخت دارید مطمئن باشید که مبادرت به یادگیری کادر ورک های تازه آن خواهید کرد به این دلیل که این لهجه اپلیکیشن نویسی یک گویش زنده میباشد که در حین مجال تکامل پیدا می نماید.

جامعه جاوا اسکریپت دارنده یک دور و بر متن گشوده میباشد که دارنده وضوح بالایی میباشد و همین زمینه باعث به ساخت ide های بسیار قوی برای این لهجه نرم افزار نویسی گردیده است. وجود اطراف متن گشوده سبب قدرتمندتر شدن این لهجه گردیده است و ide های بسیار متعددی وجود دارا هستند که می‌توانید از آن ها برای کد زدن به گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت به کارگیری نمائید.

مانند کلیه لهجه های نرم افزار نویسی دیگر گروه از لازمات ضروری برای یک ویرایشگر متن و ide این لهجه اپ نویسی نیست ولی یک ide عالی بایستی بتواند همگی وظایف مرتبط با این لهجه نرم افزار نویسی را به خیر و خوبی مدیر نماید که برای مثال این مورد ها می شود به عملیات کامپایل کدها، دیباگ کردن اپ و سینتکس هایلایتینگ اشاره نمود. اینجانب قصد دارم یکی اصلی ترین و شایسته ترین ide های جاوا اسکریپت را در‌این مقاله به شما معرفی کنم، ضمن این تنی چند از ویرایشگرهای متن قوی را نیز به شما معرفی خواهم کرد که می‌توانید از آنان برای اجرا هر کاری درین گویش نرم‌افزار نویسی به کار گیری نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

زمانی که \"کت اسمال\" طراح و بسط دهنده سایت در حالا بازرسی در حوزه کاری طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش بود؛ اکثر کلاس هایش را بر اساس زیبایی شناسی در ساخت وب سایت برگزار میکرد. با این حالا وی اخذ که وبسایت ها در دنیای حقیقی وواقعی خلال زیبایی بایستی قابلیت و امکان استعمال نیز داشته باشند. وی دراین مورد میگوید: \"با اندیشه کردن درباره اشخاص زبده درین حوزه و ادراک عمیق شغل های آنان، اینجانب به یک طراح بسیار عالی تبدیل گردیده ام. اینک نیز مورد آیتم عشق اینجانب درین حرفه از صنعت اینترنت این میباشد که موضوع هایی را پیاده سازی کنم که بدانم برای بقیه افراد حقیقتاً قابل به کارگیری و کاربردی میباشد. این دستور خیر فقط به اینجانب یاری می نماید نقاط بالقوه کارم را خوب بشناسم، بلکه به اینجانب یاری می نماید تا با همکارانم در صنعت وبسایت نیز رابطه بهتری داشته باشم.\"

5. نرخ‌گذاري ذیل قادر است بیزنس شمارا وخیم نماید

هیچ کس نمیخواهد کارش با افول یار و همدم باشد، البته \" دیانا لوپز\" طراح و بسط دهنده اینترنت متوجه گردیده که نرخ‌گذاري زیر برای سرویس ها شما در حوزه صنعت اینترنت می‌تواند به حصول و کارتان زخم برساند و در همین جهت مشتریان نیکی را از دست بدهید. وی توضیح میدهد که: \" درصورتی که شما اعتماد‌به‌نفس کافی ندارید، مسلماً نمی توانید پشت گرمی مشتریان را نیز جلب فرمائید. نرخ های بسیار تحت می‌تواند به شدت بر تجارت شما تأثیر بگذارد و شما می‌توانید در نقطه پايان هر ماه، از اعمال شغل های بیش تر از حد زیاد و در ازای جیب خالی، حس خستگی فرمائید.\" بدین ترتیب در حالتی که شما نیز با این ایراد مواجه می‌باشید، لوپز توصیه می نماید که ارزش مهم خویش را به قسمت های کوچکتر و برای سرویس ها گوناگون تقسیم نمایید تا با این شغل باور مشتریان را جلب کرده و حصول و کارتان را رونق دهید. در این باره نیز لوپز میگوید: \"هنگامی که اینجانب آغاز به ایفا این فعالیت کردم، محدوده کاری ام بدیهی خیس شد، براین اساس میتوانم ارزش آخری ام را به سادگی برای مشتری توجیه کنم. در واقع با این شغل شما حیث مشتری را از پرداخت پولی بالا جدا از هم کرده و برای هرکدام از سرویس ها خویش قیمتی در لحاظ می‌گیرید که برای مشتری قابل قبول میباشد.\"



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

برای مثال مزایای فوق العاده این لهجه اپلیکیشن نویسی می شود به مواقعی طراحی اپلیکیشن در مشهد از قبیل سرعت بالا، پایداری فوق العاده و دارا بودن الگوریتم های فوق العاده برای حل معادلات ریاضی اشاره نمود.

Arduino یکی شایسته ترین لهجه های اپلیکیشن نویسی وب شی ها

وب شی ها در هم اکنون داخل شدن میباشد، وب اشیاء داخل دستگاه های بسیار متعددی درنظرگرفته شده میباشد که صرفا معطل می باشند که ما بگوییم چه شغل نمایند. Arduino یکی‌از گویش های نرم افزار نویسی میباشد که نمی اقتدار آن را یک لهجه اپ نویسی تازه دانست، این گویش در واقع تیم ای از توابع لهجه های اپلیکیشن نویسی C و C++ میباشد که با هم یک کدام از گردیده اند و کامپایلر سایر امور را اجرا میدهد. بخش اعظمی از این توابع برای برنامه نویس ها تازگی دارا هستند و ممکن میباشد بخش اعظمی از برنامه نویس ها آن‌ها‌را ندیده باشند، این توابع علی الخصوص برای افرادی که در پیاده سازی رابط کاربری کامپیوترهای همگانی شغل دارا هستند اثر گذار میباشد. شما توسط این گویش اپ نویسی میتوانید ولتاژ یک دستگاه الکتریکی را بخوانید، در یک موفقیت الکتریکی شرایط پین ها را ملاحظه کنید و ولی می‌توانید گزینش فرمایید که چه‌طور دستگاه های LED به یوزرها در هنگام پر‌نور شدن دستگاه از روش مکان نما ها در پیام ارسال نمایند.

مزایا و معایب لهجه اپلیکیشن نویسی Arduino

یکی مهم‌ترین مزیت های به کارگیری از این لهجه اپلیکیشن نویسی نسبت به به کار گیری از دیگر لهجه های اپ نویسی این میباشد که در‌این گویش کلیه امور در کامپیوتر خویش شما شکل میگیرد و مهم‌ترین عیب آن نیز این میباشد به طور همگانی از c و c++ در آن مستعمل میباشد.

CUDA یکی‌از لهجه های اپلیکیشن نویسی گرافیکی

اکثری از عموم اقتدار کارت گرافیکی خویش را بسیار بی آلایش در لحاظ می‌گیرند، آن ها به هیچ عنوان تفکر نمیکنند که چه‌گونه یکسری کارت گرافیکی با یکدیگر فعالیت می نمایند، دقیقا به به عبارتی شکلی که نمی دانند دنیای آنان چقدر بغرنج میباشد. چنانچه این اشخاص تنها یه خرده به دنیای اپ نویسی تفکر نمایند می‌توانند توان نرم افزار نویسی را فهم و شعور نمایند. گویش اپ نویسی CUDA راهی میباشد که Nvidia بتواند اشتباهات واحد پردازنده گرافیکی کامپیوتر را حل نماید. اختلال مهم برای یادگیری لهجه اپلیکیشن نویسی CUDA این میباشد که بخش های برابر الگوریتم خویش را شناسایی نمائید، هنگامی که شما آن‌ها‌را پیدا کردید، می‌توانید با استعمال از اپ نویسی این مناطق را به یکدیگر متصل نمائید و یک کارت گرافیکی بسیار کار کشته ساخت‌و‌ساز فرمائید. برخی از فعالیت ها مانند کسب بیت کوین بسیار معمولی می‌باشند البته بحران های دیگر مانند نظم دهی و یا این که دینامیک مولکولی اندیشه بیشتری نیاز دارا هستند. محققان عشق و علاقه دارا‌هستند که از لهجه اپ نویسی CUDA برای مشابه سازی های چندین آتی و بلندمرتبه به کار گیری نمایند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در بدترین وضعیت هنگامی که ما یک دفترچه تلفن را رسیدگی می کنیم ممکن طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد ورودی مد حیث ما در واپسین ورقه قراردارد که در این‌حالت برای یک دفترچه با 4000000 کاغذ در جست و جوی بار خطی شما نیاز به 4000000 مقایسه خواهید داشت البته در طرز جست و جویبار دودویی فقط نیاز به 22 مقایسه دارید.

 

یادگیری الگوریتم یادگیری این زمینه میباشد که چه گونه موضوع را به قضیه های کوچکتر بشکنید

کلیه چیز درباره شکستن موضوع به مسائل متفاوت و کوچکتر میباشد، به صورتی که هر فرد با دقت به‌این نمایش فقط بتواند یک اخلاق و رفتار را داشته باشد. الگوریتم در واقع درک پروسه در هم اکنون اجرا و تبدیل آن به کد میباشد. روی هم رفته فهم و شعور عمیق مراحل در درحال حاضر جاری ساختن بسیار دشوار خیس از تبدیل آن به کدی میباشد که عمل نماید.

 

ترفندهایی که شما به آن نیاز دارید

ما معنا جستجوی دودویی عنصرها را از خودمان نساخته ایم، پژوهشگران کامپیوتر ترفند های بسیار متعددی را دارا‌هستند که همه برنامه نویس ها می بایست آن‌ها‌را در ذهن خویش داشته باشند. یادگیری الگوریتم کاملاً هنر احاطه بر روند ها و تبدیل آنان به کدی میباشد که به وسیله کامپیوتر اعمال خواهد شد. همان طور که در نمونه بالا دیدید استعمال از یک ترفند مطلوب در یک نمایش منجر شد که کاری که 4,000,000 مقایسه نیاز داشت صرفا با 22 مقایسه صورت بپذیرد. وقتی که شما بتوانید یک الگوریتم موثر دانش کامپیوتر را به یک کد در هر گویش نرم افزار نویسی تبدیل نمایید، شما در واقع این مهارت را دارید که هر کدی که به سمت شما در جهان ارسال گردد را بنویسید.

بعضا دیگر از ترفندهایی که شما بعید میباشد بتوانید خودتان به آنان دست بیابید( در واقع بایستی از پژوهشگران دانش کامپیوتر خاطر بگیرید) الگوریتم هایی مانند الگوریتم های تحت میباشند:

1- الگوریتم جست و جوی‌بار عمیق

2- Breadth-first search

3- تایپ کردن الگوریتم های سازمان دهی



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

استعمال از Geolocation API یکی‌از شایسته ترین قسمت های اپلیکیشن نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد، در‌این مقاله به کار گیری از Geolocation API را به شما یادگرفتن خوا‌هیم اعطا کرد.


اکثر دستگاه های مدرن این امکان را دارند که وضعیت لوکیشن خویش را از روش GPS، وای فای یا این که Ip شناسایی نمایند، توسعه و گسترش دهندگان می‌توانند با به کارگیری از این داده ها که از روش Geolocation API بدست می‌آید، قابلیت جست و جوی بار خوب، مجاورت ترین مغازه ها را ارائه دهند و همگی گونه های کارهایی که از روش تعامل با نقشه در نرم افزار ها و سایت هایشان قابلیت و امکان پذیر میباشد را انجام نمایند. در نوشته‌ی علمی ذیل ما قصد داریم که نگاهی به یک رویکرد بی آلایش جاوا اسکریپتی برای دسترسی به وضعیت مکانی دستگاه یا این که خدمت های فرد ثالث داشته باشیم که‌این عمل از روش Geolocation API قابل اجرا میباشد.

سورس های لوکیشن با استعمال از Geolocation API

جاوا اسکریپت یک ابزار معمولی اما کار کشته برای قرار دادن دستگاه ها در شرایط Geolocation API توصیه می نماید. این‌راه مشتمل بر یک تیم خرد از طریق های سهل و آسان برای استعمال method ها میباشد که میتوانند وضعیت دستگاه را از روش هر سه خدمت نام برده پیدا نماید:

GPS: به طور عمده در تلفن های یاروهمدم تا 10 متر بسیار ظریف میباشد.

وای فای : از آن جایی که در بیشتر دستگاه های متصل به وب جانور میباشد بدین ترتیب بسیار ظریف میباشد.

حالت مکانی Ip: محصور به وضعیت جغرافیایی و بعضی اوقات هنگامی که دو نحوه دیگر با ناکامی رو به رو می‌شوند تحت عنوان بدترین نمایش تعیین میشود.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

ممکن میباشد در زمان زمان کاری خویش به پروژه هایی عکس العمل نمائید طراحی اپلیکیشن در مشهد که به راحتی حل می‌شوند و راهکار های سریعی دارا هستند؛ ولی این مسئله مدام رخداد نمی افتد و شما با پروژه های زمانبر و مشقت بار هم رو به رو میشوید. این که مجال بیشتری را صرف فرمایید و بالاتر از آن چه بایستی اجرا دهید، یک مزیت میباشد. بالاتر رفتن در حوزه ی فعالیتتان خیر فقط توان های شما‌را به اکران میگذارد بلکه جدیت شما‌را در آستانه و توسعه کارتان در کدنویسی بیش تر از پیش نمایان می نماید.

 

هیچ وقت تظاهر به فهمیدن چیزهایی که نمی دانید نکنید

در‌صورتی‌که موضوعی را کاملا متوجه نشده اید، درپی راه‌حل هایی باشید که زمینه را برایتان روشن سازی می نماید؛ زیرا در بعدی مطلقا به یاری تان خواهد آمد. یکی بدترین و زخم زننده ترین امور در هنگام یادگیری کدنویسی حادثه می افتد؛ تظاهر به فراگیری، چیزی میباشد که خاطر نگرفته اید. فراگیری کدنویسی فرآیند ی زمانبر مدتی میباشد و می بایست کلیه چیز را از آغاز خاطر بگیرید. در نظرنگرفتن این زمینه شما‌را به دردسر خواهد انداخت و این زمینه ابدا خوشایند نخواهد بود.

نرم‌افزار هایتان را با فرد زبده خیس از خودتان به اشتراک بگذارید

یکی شایسته ترین رویه ها برای خوب کردن مهارت کدنویسی به کارگیری از نظرها و مهارت های کسی میباشد که تجربیات ی بیشتری از شما دارااست. دراین مکان موضوعی به عنوان اپ نویسی زوجی مطرح میگردد؛ به‌این معنی که یک شخص تحت عنوان جایزه با استعمال از صفحه کلید به کدنویسی سرگرم می‌شود و شخص دیگر شخص کد نویس را در جهت کدنویسی متبوع در اختیار گرفتن و هدایت می نماید.

برهان فعالیت آمد بودن این طریق آن میباشد که شما می‌توانید به صورت بی واسطه نکات ضروری را از شخص هدایت کنندتان فرا گیرید؛ چون وی قادر است در هنگام کدنویسی( که بوسیله شما شکل می‌گیرد) نکات مورد نیاز را به شما گوشزد نماید و شما با فردی سازی این طرز ها میتوانید به شایسته ترین نحو در کارتان گسترش نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

اینجانب اعتراف می‌کنم که در ازای خودبینی، ریسک زیاد و بدی های مهیج که میتواند طراحی اپلیکیشن در مشهد سبب به راه‌حل های جادویی گردد، الگوهای سطح زیر تری دارم. اینجانب تحت عنوان یک نرم افزار نویس بیشتر به کتابدار، دانشمند، هنرمند و نجار متعلق هستم. این لقب ها در مقایسه با یک جادوگر- هکر- نینجا- راک استار، مطلقا پاره ای کسل کننده به لحاظ می‌رسد. ولی حتما هیچ چیز اشتباهی یا این که هیچ سیرتکامل ایرادی درباره آن‌ها نیست.

زیرا زمانی دفعه به نرم‌افزار نویسی و تشکیل داد تولیدها گرانقدر می‌رسد، اینجانب مدل معاش یک جادوگر- هکر- نینجا- راک استار را نمیخواهم. اینجانب آوازه را نمی‌خواهم. اینجانب نمی‌خواهم هر شب تا 4 صبح بیدار بمانم و بسوزم. هیچ نوع طلسم جادویی برای معالجه بیماری کدهای اینجانب نیست.

 

الگوهای کسل کننده نرم‌افزار نویسی مانند کتابدار، دانشمند، هنرمند و نجار

در قبال، مانند یک کتابدار، اینجانب از خموشی و نظم لذت میبرم. زمانی کدها به نیکی تهیه گردیده اند، تمامی چیز به راحتی پیدا می‌گردد و کمتر احتمال از در بین رفتن آن‌ها وجود داراست، براین اساس بازدارنده هر نوع صدا و غصه ای می‌گردد. اینجانب مانند یک دانشمند از حساب کردن ایرادات لذت میبرم، زاویه های گوناگون را برای حل کردن کدها آزمون میکنم و بعد از آن یافته های خویش را به اشتراک میگذارم. اینجانب میخواهم بدانم حال و روز چطور عمل می نماید و میخواهم دیگر افراد از آن ادراک بهره ببرند.

مانند یک هنرمند می بایست گه گاه سوا چارچوب تفکر کنم، ابتکار عمل داشته باشم و بتوانم چیزهای انتزاعی را ببینم. میخواهم نقص ها را به آغوش بکشم. مانند یک نجار، حقیقتا از ساختن شی ها لذت می‌برم. بعضی اوقات این در معنای تعقیب کردن یک نرم‌افزار خاص میباشد و در بعضا موردها دیگر با هر چیزی که در مشت دارید عمل میکنید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

امروزه نرم‌افزار ها و نرم افزار های ذیل اینترنت نیاز دارا هستند که وقتی که در طراحی اپلیکیشن در مشهد دسکتاپ و یا این که در تلفن همراه های هوشمند گشوده می گردند به طور یکسان و زیبایی چشم شوند، شما نمی توانید برای این فعالیت فرصت متعددی صرف نمائید تا با به کارگیری از Css کدهایی بنویسید که اینگونه کاربردی را برای شما داشته باشند. ضمن این آیتم خصوصیت های بسیار متعددی در اپلیکیشن نویسی front-end با به کار گیری از جاوا اسکریپت وجود دارااست که تجربیات کاربری و رابط کاربری شمارا بسیار زیباتر می نماید برای مثال این موردها می ‌قدرت به popovers، popups، navigation bars، alerts و ... اشاره نمود. در صورتی‌که کوشش نمایید همه این مفاد را خودتان به وجود بیاورید خیلی سریع متوجه می‌ گردید که کدهای بیهوده و بسیار متعددی را نوشته اید که صرفا فرصت متعددی از شما گرفته اند، بوت استرپ یک کتابخانه فرانت اند میباشد که به وسیله توییتر ایجاد شده است و برای شما سرویس ها بسیار متعددی را آماده نموده است. این کتابخانه که در جاوا اسکریپت کاربرد دارااست مشتمل بر تعداد بسیار متعددی از استایل ها است شما میتوانید به راحتی از آن ها به کار گیری فرمائید و دیگر نیازی وجود ندارد خودتان آن ها را پیاده سازی نمائید.

نکاتی درباره بوت استرپ

اعتنا داشته باشید که لزومی ندارد که شما تمامی خصوصیت های بوت استرپ را بدانید، البته به شما سفارش می کنم که پیش از استارت به اپ نویسی اینترنت با جاوا اسکریپت قطعا مطالبی درباره طرح بندی کاغذ در بوت استرپ را پژوهش فرمایید. بوت استرپ دارنده کاربردهای بسیار متنوعی در اپ نویسی اینترنت است و با یقین هر کسی برای ایجاد کرد صفحه های اینترنت به آن نیاز داراست. نکته بسیار اصلی درباره این کتابخانه این میباشد که به راحتی با کادر ورک های angular و React سازگار می‌گردد و نیازی وجود ندارد که درباره این مورد نگرانی داشته باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در حالتی‌که تنبل می‌باشید تا همین جا کافی میباشد، حتی در صورتیکه طراحی اپلیکیشن در مشهد شما یک کدام از ارورهای جاوا اسکریپت را دارید که یک ارور خاص میباشد فقط کافی میباشد global error state را تغییر‌و تحول دهید و آن را در یک نوار بالای برگه به اکران بگذارید. با این درحال حاضر اینجانب می‌خواهم به شما علامت دهم که چه‌گونه خاص ترین ارورهای جاوا اسکریپت را مدیر نمایید و آنها را اکران دهید. چرا؟ اولا این یک موعظه بدون نقص درباره مدیر ارورهای جاوا اسکریپت میباشد، بدین ترتیب اینجانب نمی توانم آن را در‌این نقطه متوقف کنم. دوما برنامه نویس ها UX احتمالا در‌صورتی‌که شما همگی ارورهای جاوا اسکریپت را به طور global اکران دهید تعجب می نمایند.

رئیس ارورهای خاص در جاوا اسکریپت

 

شبیه ارورهای گلوبال ما خواهیم توانست یک Error state محلی باطن کامپوننت های دیگر داشته باشیم، طریق این عمل به صورت پایین است:

import React, { Component } from \'react\'
import axios from \'axios\'

import InlineError from \'./InlineError\'

class SpecificErrorRequest extends Component {
constructor(props) {
super(props)

this.state = {
error: \'\',
}

this._callBackend = this._callBackend.bind(this)
}

render() {
return (

Delete your city


)
}

_callBackend() {
this.setState({
error: \'\',
})

axios
.delete(\'/api/city\')
.then(result => {
// do something with it, if the request is successful
})
.catch(err => {
if (err.response.data.error === \'GENERIC\') {
this.props.setError(err.response.data.description)
} else {
this.setState({
error: err.response.data.description,
})
}
})
}
}

export default SpecificErrorRequest
نکته ای که می بایست به خاطر داشته باشید این میباشد که از فی مابین بردن غلط معمولا یک مراحل متعدد است. در هنگام ساخت و ساز یک درخواست نو عالی میباشد که ارور را منزه فرمایید، همینطور می‌توانید وقتی که مخاطب تغییری را ساخت‌و‌ساز می نماید نیز این فعالیت را ایفا دهید، برای مثال هنگامی که مخاطب مقدار ورودی را تغییر تحول می‌دهد.

ارورهای جاوا اسکریپت در فرانت اند

 

همان گونه که به زودی گفته می‌شود این ارورهای جاوا اسکریپت نیز با به عبارتی شیوه که برای ارورهای جاوا اسکریپت که از بک اند میایند به کارگیری می‌شد ( شیوه state) رئیس می گردند، اذن دهید با یک نمونه که در آن یک فیلد ورودی وجود دارااست استارت کنیم که به استفاده کننده اذن می‌دهد اسم یک شهر را حذف نماید:

import React, { Component } from \'react\'
import axios from \'axios\'

import InlineError from \'./InlineError\'

class SpecificErrorRequest extends Component {
constructor(props) {
super(props)

this.state = {
error: \'\',
city: \'\',
}

this._callBackend = this._callBackend.bind(this)
this._changeCity = this._changeCity.bind(this)
}

render() {
return (

type=\"text\"
value={this.state.city}
style={{ marginRight: 15 }}
onChange={this._changeCity}
/>
Delete your city


)
}

_changeCity(e) {
this.setState({
error: \'\',
city: e.target.value,
})
}

_validate() {
if (!this.state.city.length) throw new Error(\'Please provide a city name.\')
}

_callBackend() {
this.setState({
error: \'\',
})

try {
this._validate()
} catch (err) {
return this.setState({ error: err.message })
}

axios
.delete(\'/api/city\')
.then(result => {
// do something with it, if the request is successful
})
.catch(err => {
if (err.response.data.error === \'GENERIC\') {
this.props.setError(err.response.data.description)
} else {
this.setState({
error: err.response.data.description,
})
}
})
}
}

export default SpecificErrorRequest



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

همانگونه که گفته شد، فناوری های آیتم استعمال در .NET framework نمی توانند طراحی اپلیکیشن در مشهد به‌این کانال ارتباطی جابجایی پیدا نمایند و همینطور اپ های کاربردی طبقه بندی گردیده در GUI ، به API های خاص هر سیستم برهان بستگی دارا‌هستند، در این حالت NET Core هیچ امکان ذاتی برای ایجاد کرد اپ های بیسیک با GUI را ندارد. در مهم ترین پیکربندی آن شما فقط میتوانید نرم‌افزار های کنسول ساخت و ساز فرمایید. وقتی که شما کتابخانه های ASP.NET را اضافه میکنید، می‌توانید وبسایت ها یا این که اپ های کاربردی اینترنت را بسازید، ولی GUI برای آنان تنها از روش مرورگر قابل دسترسی خواهد بود. دیگر، گونه های پوسته های کاربردی در پلتفرم NET Core نیست.

راهکار پیاده کردن نرم‌افزار های GUI

یک روش برای افزودن یک رابط کاربری گرافیکی به کانال ارتباطی NET Core جان دار میباشد و چاره، یک توشه دیگر به کار گیری از Node.js میباشد. هرچند در اکثر مواقع به صورت غیر بی واسطه می قدرت از آن بهره مند شد. Electron.js یک پلتفرم میباشد که مطابق Node.js میباشد. صحیح مانند یک اپ اینترنت، از رابط کاربری جاوا اسکریپت، CSS و HTML استعمال می نماید. با این هم اکنون، این رابط در هیچ کجا میزبانی نمیشود و نرم‌افزار های مندرج بر روی آن به صورت بیسیک نصب گردیده است.

بعضی از نرم افزار های دوست داستنی دسکتاپ وجود دارااست که با استعمال از این فناوری تشکیل شده اند. یک نرم افزار چت گروهی بسیار کاربردی میباشد، که در واقع یکی مهم‌ترین مثال ها میباشد. با این اکنون، Electron.js نمی تواند بوسیله کانال ارتباطی NET Core به راحتی تحت عنوان Node.js اذن دسترسی و ایفا را پیدا نماید. براین اساس، کتابخانه NodeServices در اینجا کاربردی ندارد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

Vue.js کتابخانه‌ای برای ایجاد کرد رابط‌های کاربری اینترنت میباشد. در حالتی‌که می‌خواهید طراحی اپلیکیشن در مشهد از آن برای رابط‌های ساکن گوشی استعمال فرمایید، بایستی این شغل را با کادر‌ورک NativeScript-Vue اجرا دهید.

NativeScript سیستمی برای ایجاد کرد اپلیکیشن‌ها با به کار گیری از کامپوننت‌های رابط کاربری مستقر مثل iOS و اندروید میباشد، در حالی که NativeScript-Vue کادر‌ورکی بر روی NativeScript میباشد، و از کامپوننت‌ها و سینتکس Vue به کارگیری می‌نماید.

متفرقه

در قسمت پایانی، موضوعاتی را پوشش می دهیم که اساسی می‌باشند، البته غیرضروری میباشند یا این که در گروه‌بندی بالا قرار نمی‌گیرند.

پیشرفت افزونه

چنانچه می خواهید از امکان‌های Vue در پروژه‌های خویش به کار گیری دوباره نمایید یا این که به اکوسیستم Vue امداد فرمایید، می توانید از خصوصیت‌های قابل نصب تحت عنوان افزونه Vue استعمال نمایید.

برنامه خردسالان

در‌حالتی که شغل شما کارتون‌سازی میباشد، سیستم transitionی Vue را پژوهش فرمائید که بخشی از هسته Vue میباشد. Transitionها به شما اذن میدهند تا کارتن را هر وقت عنصرها به DOM اضافه می شوند یا این که از آن حذف می گردند جاری ساختن فرمایید.

نرم افزار‌های اینترنت پیش‌رونده (Progressive Web Apps)

اپلیکیشن‌های اینترنت پیش‌رونده (PWAs) مثل اپلیکیشن‌های اینترنت بی آلایش البته با خصوصیت‌های امروزی که تجربیات کاربری را بهبود می بخشند، میباشند. به عنوان مثال، یک PWA ممکن میباشد مشمول caching آفلاین، رندر سرور، ارسال اطلاعیه‌ها و غیره باشد.

اکثر امکان‌های PWA را می‌اقتدار به راحتی از روش افزونه Vue CLI 3 یا این که به کار گیری از کادر‌ورک‌هایی مثل Nuxt.js به اپ‌های Vue اضافه کرد، ولی هنوز هم بایستی تکنولوژی‌های کلیدی و service workerها را فهم نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

شرکت کردن در پروژه‌های منبع گشوده می تواند شمارا با سناریوهایی طراحی اپلیکیشن در مشهد مواجه نماید که ممکن میباشد هیچوقت در دفتر کار صورت ندهد. شما می توانید آنچه را که برای اجرای پروژه در یک سناریوی توزیع‌گردیده جاری ساختن می‌دهید را حافظه بگیرید، مطالب نو، معضل‌های نو، ابزارهای منبع گشوده نو و غیره را حافظه بگیرید. مزایای جانور درین فعالیت بی‌آخر می باشند و کلیه ما می دانیم که پژوهش کد منبع گشوده چطور معاش کسی که را به صورت بی واسطه و غیر بی واسطه تغییر‌و تحول می دهد.

به سایر افراد امداد نمایید

امداد به سایرافراد در مورد‌ای که شما آن را بلد میباشید، می تواند شما‌را به یک مشاور و کارشناس قابل پشت گرمی تبدیل نماید و درنتیجه قیمت و مداقه شمارا در دسته بالا می‌ّپیروزی. مدد کردن به بقیه افراد در مسئله‌هایی که در آنها چندان حرفه‌ای نیستید نیز میتواند به شما یاری دهد چیزهای ارزشمندی را از این تجربیات استخراج فرمائید.

یک پروژه فردی گزینش نمائید

پروژه‌های فردی یک راه و روش خوب برای یادگیری کادر‌ورک‌ها و تکنولوژی‌های تازه می‌باشند که ممکن میباشد آن ها را در دفتر کار خویش تجربیات نکنید. در پروژه فردی شما رئیس کالا میباشید، شما گسترش‌دهنده و معمار میباشید، به این ترتیب میتوانید معیار تصمیم‌گیری‌هایی که می بایست جاری ساختن دهید را فکر کنید. شما می توانید تجربیاتی که از پروژه خویش و به کارگیری از ابزارها و قاب‌های تازه استحصال کرده‌اید را در دفتر کار خویش به عمل برید و به یک ستاره تبدیل گردید.

انعطاف‌پذیر باشید

اذن ندهید خودتان و تیتر شغلی‌تان دربین روش یادگیری/بهبود شما قرار گیرد. مراقب هر که می باشید و بیشتر از آن آنچه که هر روز به آن تبدیل می شوید باشید. یک معمار در یک سازمان ممکن میباشد یک پیشرفت‌دهنده قابل انعطاف‌افزاری در یک سازمان دیگر باشد. مدام فراهم ایفا شیوه‌های تازه و متعدد برای کارهایی که فکر میکنید در آنها میتوانید عالی فعالیت نمائید باشد.

\"چراها\" را فهم فرمایید

پیش از پذیرفتن و برانگیختن عقاید خویش در خصوص یک سر مشق، API یا این که کادر‌ورک تازه، در نوبت نخستین کوشش فرمائید فهم فرمائید \"چرا\" وجود دارااست. عملکرد نمایید به شهود موجودیت یک مضمون‌ بپردازید.

ما نمی‌گوییم که شما بایستی برای کلیه چیز (که تعداد آن ها بسیار زیاد میباشد) منتقد گردید، ولی بسط این عادت به شما امداد می‌نماید تا فلسفه هر چیز را خوب ادراک نمایید و بدین ترتیب علم و ادراک شمارا بهبود میبخشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

مورد های کامپوننت Vue دارنده دیتا، prop ها، محاسبات و متدهایی طراحی اپلیکیشن در مشهد است که وقتی که با داده ها مرتبط با نوع داده مهیا میگردند میتوانند تجارب اپ نویسی را بهبود ببخشند.

دیتا:

ما بایستی یک عبارت @type را برای مشخصات مهیا کنیم که ممکن میباشد اثبات باشند، مثلا:

 

در نصیب بالا گزینه ها دارنده داده ها نوع داده ناقصی می‌باشند، براین اساس ما بایستی عبارت @type را برای این دو خصوصیت داشته باشیم.

 

قابلیت و امکان کامل شدن اتوماتیک و همچنین داده ها نوع داده برای دیتا درین Context مو جود میباشد که می‌توانید آن را به حساب آوردن کرده و مدیر نمایید.

Prop ها

برای پراپ های ابتدایی VS Code این امکان را دارا میباشد که نوع داده داده ها را به طور اتومات تشخیص دهد.

 

 

با این هم اکنون در حالتی‌که شما یک شی و یا این که یک آرایه از نوع داده داشته باشید به کارگیری از قابلیت و امکان تشخیص اتومات نوع داده داده ها بی استعمال می گردد. در مورد ها شبیه ما میتوانیم نوع داده داده ها را با استعمال از عبارت @type مهیا کنیم.

 

این حتی با تشخیص دهنده مورد های سینتکس در prop ها نیز شغل می نماید.

 

وقتی که شما اسم prop را تحت عنوان یک آرایه تعریف و تمجید می‌کنید، این فعالیت یه خرده بغرنج میباشد که داده ها نوع داده را مهیا نمائید. استعمال از آرایه اسم ها برای تعریف و تمجید prop ها پاره ای دلسرد کننده میباشد.

 

ایفا محاسبات

برای خصوصیت های محاسبات اینترفیس نوع داده بازگشتی اتوماتیک آن طور که انتظار می رود شغل نمی نماید البته آن یک خصوصیت محاسبات تحت عنوان سفارش آماده می نماید.

 

بدین ترتیب با استعمال از یک عبارت @returns ما قادر خواهیم بود داده ها نوع داده را برای مقدار برگشتی مهیا کنیم.

 

متدها:

اسم متدها در لیست پیشنهادات این Context جان دار میباشد ولی دارنده نوع داده داده ها وجود ندارد.

 

دراین مکان ما یک سیاق توده را مشاهده می‌کنیم که یک پارامتر از نوع متن را اخذ می نماید و یکی را تحت عنوان مقدار بازگشتی گشوده می گرداند، داده ها پیش گویی خود کار اکنون سودمند میباشد و در‌صورتی‌که ما بتوانیم داده ها نوع داده را برای پارامتر متنی مهیا کنیم ما خواهیم توانست داده ها جامعی از typed language بدست بیاوریم. ضمن این ما برای افزودن نوع اطلاعات به پارامترها قادر خواهیم بود از عبارت @param استعمال کنیم.

 

ما می‌توانیم حتی چنانچه اسلوب از روی اسم آن قابل شناسایی وجود ندارد یک توضیح جزئی از روال را مهیا کنیم.

 

آیا قادر خواهیم بود نوع خاصی از اطلاعات را در جاوا اسکریپت نظارت کنیم؟

آری این عمل قابلیت پذیر میباشد و برای آن فقط کافی میباشد امر //@ts-check را به اولِ اسکریپت خویش در پوشه .vue اضافه فرمائید.

 

در صورتی شما می‌خواهید تحقیق نوع خاصی از اطلاعات را در پروژه فعال نمایید می بایست یک پوشه Jsconfig.json را به ریشه پروژه خویش اضافه فرمایید.

{

\"compilerOptions\": {

\"check Js\": true

}

}
شما همینطور میتوانید آیتم های دیگری را نیز برای جاری ساختن دادن این عمل تعیین فرمائید که برای این عمل صرفا کافی میباشد وقتی را صرف جست و جو در وب فرمایید و مطمئن باشید که به جواب خویش خواهید رسید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

از وقتی که کمپانی اوراکل سبک حمایتی خویش را تغییر تحول داده طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد ورژن non-LTS همواره به طور هر ساله منتشر شد‌ه‌است و به احتمال بسیار زیاد این نسخ دارنده تغییرات اصلی در گویش نرم‌افزار نویسی جاوا نخواهند بود. JDK 12 به طور non-LTS است که به همین استدلال نمی اقتدار اعلام کرد که تغییراتی که در آن وجود داراست جزئی خواهد بود، این ورژن به یاور خصوصیت های فوق العاده اش منتشر شود. این ورژن در ‌ماه مارس همین سال منتشر گردد و تا ماه سپتامبر که ورژن 13 این لهجه نرم افزار نویسی منتشر گردد در دسترس خواهد بود و دفاع شود. این ورژن از گویش نرم افزار نویسی جاوا دارنده تعداد بسیار متعددی از خصوصیت های نو خواهد بود که بعضا از آنان به طور قطعی از ماه سپتامبر سال جاری در دسترس برنامه نویس ها این گویش قرار خواهند گرفت و بعضا دیگر هنوز بایستی آیتم گفت و گو قرار بگیرند.

ورژن 13 روی هم رفته در ماه سپتامبر با قابلیت و امکان دسترسی زودتر منتشر گردد

تاکنون داده ها بسیار مقداری درباره ورژن 13 جاوا وجود دارااست، فقط چیزی که به طور تقریب همگی ما میدانیم این میباشد که‌این ورژن از گویش اپلیکیشن نویسی جاوا در سپتامبر سال 2019 منتشر شود و این ورژن نیز مانند ورژن 12 non-LTS خواهد بود.

با این درحال حاضر درصورتی که شما میخواهید که سریع خیس آن را تست فرمائید یک خط مش دسترسی اکنون مو جود میباشد که می‌توانید آن را آزمایش فرمائید. برخی از JEP ها( مخفف JDK Enhancement Proposals) ممکن میباشد در ورژن 13 لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا تصویب گردد، البته این خصوصیت به طور انحصاری میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

جواب بعضا از برنامه نویس ها به‌این پرسش که از کدام یک از لهجه های نرم افزار نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد برای فعالیت و از کدام یک از لهجه های اپلیکیشن نویسی برای تفریح به کارگیری میکنید؟


یک کدام از سوال ها بسیار مهمی که معمولا در کلیه مجموعه های نرم‌افزار نویسی پرسیده میگردد این میباشد که شما از کدام یک از لهجه های نرم افزار نویسی برای عمل به کارگیری میکنید و از کدام یک از آنان برای گذراندن پایان هفته خویش به کار گیری میکنید؟ برای بخش اعظمی از اشخاص جواب این پرسش تفاوت چشمگیری داراست به این دلیل‌که گویش نرم افزار نویسی که برای فعالیت گزینه به کارگیری قرار می‌دهند و آنچه که در تعطیلات و برای تفریح از آن به کارگیری می نمایند تفاوت بسیار متعددی دارااست. برای برخی دیگر این دو همانندی بسیار متعددی به یکدیگر داراست و پروژه های پایان هفته آن ها معمولا هدف ها فردی در به عبارتی قضیه ای میباشد که به فعالیت در آن درگیر میباشند. ما در‌این مقاله تصمیم داریم تا بعضی از مهم‌ترین جواب اشخاص معروف بدین پرسش را برای شما بیاوریم تا بدانید که برنامه نویس ها تعالی عالم از چه زبانی به کارگیری می نمایند.


5 جواب ابتدایی به‌این پرسش
Yev Bronstein درباره لهجه های نرم‌افزار نویسی گزینه عشق و علاقه خویش میگوید: \" اینجانب عشق و علاقه مند به جاوا هستم که در کمپانی مایکروسافت شغل می‌کنم و در این موسسه ناچار هستم که از سی شارپ برای شغل های خویش استعمال کنم. \"
Tony McCormick نیز درباره لهجه های اپلیکیشن نویسی آیتم عشق و علاقه خویش میگوید: \" پی اچ پی و جاوا اسکریپت هر دو گویش های نرم‌افزار نویسی آیتم عشق و علاقه اینجانب می‌باشند که هم در تعطیلات و هم در طی فعالیت از آنان به کارگیری میکنم. \"
James Lovegrove نیز دراین مورد می‌گوید: \" در تعطیلات انتها هفته به هم پا فرزند 11 ساله خویش از پایتون 3 برای جاری ساختن شغل های جذاب به کار گیری میکنم.\"
Joe Kline درباره گویش های اپلیکیشن نویسی می‌گوید: \" اینجانب از Perl و Bash/Shell برای شغل به کارگیری میکنم و از Perl نیز برای جاری ساختن دادن بیشتر پروژه های فردی خویش به کار گیری می‌کنم.\"
\" اینجانب در طی شغل بیشتر از گویش های اپلیکیشن نویسی سی پلاس، جاوا و سی شارپ به کارگیری می‌کنم و در مواقع تفریح نیز معمولا از لهجه های نرم افزار نویسی سی، go، Perl و Lisp به کار گیری میکنم.\" Martin Kailn



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

گیت هاب مانند فیسبوک در دنیای نرم افزار نویسی است، عموم کدهای خویش طراحی اپلیکیشن در مشهد را به گویش اپ نویسی جاوا اسکریپت و یا این که بقیه گویش های اپ نویسی در گیت هاب مانند به اشتراک گذاشتن عکس در فیسبوک به اشتراک می‌گذارند، وقتی که شما خاطر گرفتید تا از فیسبوک به کارگیری فرمایید شما به یک منبع غمی برای یادگیری و پناه از کدهای خویش دست پیدا خواهید کرد، مقاله‌ها گیت هاب به نیکی آن را برای شما تعریف کرده اند.
مجیک کرفت

مجیک کرفت روشی برای نرم‌افزار نویسی به گویش نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت در ماین کرفت میباشد، این طریق روشی با سرگرمی بسیار زیاد برای برای یادگیری این گویش اپ نویسی میباشد، شما با به کارگیری از آن میتوانید تخت‌گاز حاصل موردنیاز را اخذ فرمائید، این ابزار علی الخصوص برای اشخاصی که با ماین کرفت شغل می نمایند بسیار مطلوب میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

تاریخچه گویش های اپ نویسی می‌تواند برای هر اپ نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد جذاب و جالب باشد، درین مقاله درباره گریس هوپر و تاریخچه لهجه های اپ نویسی حرف خوا‌هیم کرد


ماشین ها صرفا به یک لهجه نرم‌افزار نویسی حرف می نمایند، ولی ما بشر ها ممکن میباشد به لهجه های متفاوت بتوانیم کلام کنیم. گویش های نرم افزار نویسی متعدد از پایتون تا گویش نرم افزار نویسی go تا جاوا اسکریپت، کلیه این گویش های متفاوت نرم افزار نویسی از گریس هوپر آغاز شد. ما در‌این مقاله قصد داریم درباره هر که برای نخسین بار برای ماشین ها اپ نویسی کرد یعنی گریس هوپر سخن کنیم.


نکاتی اساسی درباره تاریخچه لهجه های نرم افزار نویسی
در سال 1940 گریس هوپر برای نخستین دفعه در واحد نیروهای دریایی مبادرت به نرم افزار نویسی یک دستگاه به طور بیت به بیت کرد، وی متوجه شد که چه‌طور میتواند ماشین ها را محصور به عملیات هایی که بشر ها میخواهند، نماید، به‌این مضمون‌ که ماشین ها را اپ نویسی کرد که فقط طرحی که ما به آن‌ها میدهیم را به طور منظم جاری ساختن دهند فارغ از آنکه تغییر و تحول کبیر ای در آن ها به وجود بیاید. وی بدین سود رسیده بود که محاسبات وی هیچوقت به پای محاسبات کامپیوتری نخواهند رسید.


Saron Yitbarek در پادکست بسیار پر اسم و رسم ابرقهرمانان خط دستور اظهار‌کرد که: \" هنگامی که آدم ها حافظه بگیرند که برای یک ماشین نرم افزار نویسی نمایند و وقتی که کامپایلرها خاطر بگیرند که دستورها مارا به دستورهایی که قابل ادراک برای ماشین باشند تبدیل نمایند آن روز می اقتدار از این اشخاص مانند یک اسلحه بهره برد. در صورتی شما نیز جزو اشخاصی میباشید که عشق مند به اپلیکیشن نویسی میباشید و دوست دارید با گویش های اپ نویسی متعدد آشنا گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم بیشتر با گریس هوپر و تاریخچه لهجه های اپلیکیشن نویسی آشنا گردید تا بتوانید داده ها جالبی را درباره این مسئله بدست آورید. شما می‌توانید با گوش دادن به پادکست مشهور ابرقهرمانان خط امر داده ها بسیار جالبی را درباره این قضیه بدست آورید و همچنین میتوانید داده ها مفیدی را نیز درباره او‌لین کامپایلر در تاریخ و همچنین تاریخچه کامپایلرها بدست آورید که به لحاظ اینجانب برای برنامه نویس ها بدست آوردن داده ها درباره این موضوعات قادر است بسیار موثر و جالب باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

بهبود طرح: علم ها داده همینطور می تواند برای تهیه و تنظیم ظریف طراحی اپلیکیشن در مشهد طرح اینترنت‌وب سایت برای تجربیات کاربری عالی آیتم به کار گیری قرار گیرد. به صورت معمول، آزمایش A/B برای گزینش اینکه کدام فعالیت خوب میباشد استعمال می‌گردد. متناوبا، طرز‌های دیگری وجود دارااست که قادر است به شغل گرفته گردد، مانند بررسی نقشه حرارتی (heat map).

تشکیل داد محتوای مربوطه: نقش دیگر دانش داده در پیاده سازی UX این میباشد که می تواند در ساخت نگرش‌ها با دقت به محتوایی که می بایست بسته به آنچه یوزرها متبوع دوست دارا هستند روی اینترنت‌وبسایت ببینند سودمند باشد.

بررسی ترافیک: این کفاف نمیدهد که شما صرفا مالک اینترنت‌ُسایتی باشید که عالی پیاده سازی ‌شد‌ه‌است. رسیدگی اصلی میباشد. شما نیاز به ارزیابی سعی اینترنت‌وبسایت و گردآوری‌آوری برخورد یوزرها آن را دارید. این مساله دیگری میباشد که دانش داده می تواند در آن موثر باشد.

بهبود تبدیل (Conversion): این آیتم قادر است تک تک آحاد مفاد نام برده در صدر باشد. دانش داده قادر است برای ساخت و ساز ایده‌هایی در زمینه‌ی کیفیت تبدیل بازدیدکننده اینترنت‌تارنما به خریدار آیتم به کارگیری قرار گیرد. ساخت وسعت زیاد داده‌ها میتواند در ساخت یک اینترنت‌تارنما کاربردی و دیدنی که قادر است به صورت اثرگذار تبدیل را هدایت نماید، یاری‌کننده نماید.

به صورت خلاصه، پیاده سازی UX میتواند بغرنج باشد. این فرمان نیاز به آشنایی مخاطبان متبوع و ادراک داده ها پهناور داراست. علم ها داده میتواند در ساخت نگرش باارزش اثر گذار باشد، و این اعتقاد را ساخت‌و‌ساز می‌نماید که می توانید از آن برای پیاده سازی اثر گذار که نیاز و ترجیحات یوزرها را الویت‌بندی می‌نماید استعمال نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

$ python3 script.py


DeprecationWarning: walk is deprecated, use slither

script.py:14: Reptile().walk()


step step step
به طور پیشفرض آن‌ها هشداری را در stderr مشاهده می نمایند طراحی اپلیکیشن در مشهد البته اسکریپت با توفیق ایفا و چاپ می‌شود: “ step step step”. درین مرحله هشدار آرم می‌دهد که کدام خط از کدهای استفاده کننده می بایست اصلاح گردد. دقت داشته باشید که‌این ارور میتواند برای مخاطب api بسیار آموزنده باشد به دلیل آنکه به طور ظریف تعریف می نماید که مخاطب api برای رفع این ایراد بایستی چه کاری را ایفا دهد.

 


آزمایش کدهای نو
یوزرها شما می‌خواهند که کدهای خویش را آزمایش نمایند و ثابت نمایند که کدهای اشتباهی را از api شما به کار گیری نکرده اند، هشدارها به تنهایی نمی توانند منجر شوند که یونیت آزمایش ها با ناکامی رو به رو شوند، پایتون یک فرمان برای تبدیل کردن هشدارها به ارور دارا میباشد.

> python3 -Werror::DeprecationWarning script.py


Traceback (most recent call last):

File \"script.py\", line 14, in

Reptile().walk()

File \"script.py\", line 8, in walk

DeprecationWarning, stacklevel=2)

DeprecationWarning: walk is deprecated, use slither
اما دقت داشته باشید که “step step step” الان چاپ نمی گردد به این دلیل که اسکریپت با یک غلط به نقطه نهایی میرسد، بدین ترتیب چنانچه شما یک ورژن از api خویش را منتشر نموده اید که نسبت به مشی walk هشدار می‌دهد، شما میتوانید آن را در ورژن آینده با ذهنی شل حذف نمائید.

به طبع بدین مسئله نیز دقت داشته باشید که یوزرها api شما برای پروژه خویش چه نیازمندی هایی را میخواهند.

# User\'s requirements.txt has a dependency on the reptile package.

Reptile



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

شما برای اجرا این فعالیت روند پایین را طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌بایست بپیمایید:

- یک flag برای با صرفه کردن به خوی تازه بیفزایید که موقعیت پیشفرض آن false میباشد و در شکل false بودن هشدار دهد.

- وضعیت پیشفرض را به true تغییر و تحول دهید و به طور بدون نقص flag را از میان ببرید.

- درفش را حذف نمایید

- در شرایطی‌که شما از نسخه بندی معنایی به کارگیری می‌کنید نسخه api شما قادر است به صورت تحت باشد:

Library version Library API User code

1.0 No flag Expect old behavior

1.1 Add flag, default False,warn if it\'s False Set flag True,handle new behavior

2.0 Change default to True,deprecate flag entirely Handle new behavior

3.0 Remove flag Handle new behavior

شما نیاز به دو نشر برای بدون نقص کردن این عملیات دارید، چنانچه شما به طور بی واسطه از \" flag را به طور پیشفرض false اضافه کن و درصورتی که false بود هشدار بده\" به کارگیری میکنید برای حذف کردن flag سوای ایراد در ورژن api خویش از کد مخاطب شما برای آپدیت رسانی می بایست غیرفعال گردد. درصورتی که کد استفاده کننده به صدق در ورژن 1.1 از api شما مندرج میباشد که flag را متساوی true قرار می‌دهد و اخلاق و رفتار تازه را مدیر می نماید می بایست بتواند ورژن آتی از api شمارا آپ دیت رسانی نماید و بتواند هشدارهای جدیدی را به وجود آورد.

 


محتاط بودن در تشکیل داد یک api
مشخصات و عهدهایی که در‌این تیم قرار می‌گیرند مشمول مفاد تحت هستند:

- پرهیز از افزودن خصوصیت های بد

- کاهش تعداد خصوصیات

- خصوصیات را محصور نگه دارید

- خصوصیت های آزمایشی را با عبارت موقت برچسب گذاری نمایید

- خصوصیات را به آرامی حذف فرمائید



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد