نکات کلیدی هنگام طراحی اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی


زمانی که می‌خواهید مبادرت به پباده سازی یک نرم‌افزار نمائید، می بایست  طراحی اپلیکیشن   به نکاتی که موجب دستیابی به فیض مناسب خیس میشود، دقت فرمایید.

بعضی از این نکات به‌این شرح می‌باشند:

معلوم کردن غرض
قبل از مبادرت برای هرکاری، مقصود خویش را از پباده سازی نرم افزار مشخص و معلوم فرمائید. شما میتوانید هدف ها فردی، تجاری و حق تقدم های خویش را مشخص و معلوم فرمائید و مبنی بر آن تصمیم گیری نمائید.

بعداز تعین غرض خویش، تمامی ی جوانب عمل را به خیر ارزیابی نمائید و آن‌گاه عمل را ابتدا نمائید.

اعتنا به کیفیت منابع
شاید این ضرب المثل را بارها شنیده اید که می‌گویند، هرچقدر پول بدی، همون قدر آش میخوری!!!

شاید این پست هم برایتان دیدنی باشد : تهیه و تنظیم ورژن پشتوانه از رایانه های فردی با گوگل درایو
این ضرب المثل مثال بارز کلام ما درین نصیب است. هنگام پباده سازی و توسعه و گسترش نرم افزار، هرچقدر که هزینه و دوران بیشتری را صرف کنیم، برنامه بهتری خوا هیم داشت. چون در حوزه ی صنعت توسعه و گسترش ی اپلیکیشن، شما آنچه را بدست می‌آورید که برایش هزینه نموده اید.

همینطور قابل ذکر میباشد که تعیین نیروی عمل ماهر و مطلوب، قادر است تا حد متعددی کیفیت جنس و اپلیکیشن را بالا چیره شود. چون حقوق و دستمزد توسعه و گسترش دهندگان خوب معمولا از استانداردهای این صنعت فراتر میباشد. از این رو هنگام خرید قابل انعطاف افزارهای ما یحتاج جهت پباده سازی و ایجاد برنامه، وقتی که مشاهده کردید دو کمپانی گوناگون در نرخ‌گذاري بیش تر از پنجاه درصد با یکدیگراختلاف دارا هستند، به خیر و خوبی متوجه میشوید که کالایی که برای آن هزینه میکنید در چه سطحی از کیفیت قراردارد.

زیرساخت پباده سازی
یکی مطرح ترین نصیب هایی که موجب ارتقاء هزینه ها در ساخت و ساز نرم‌افزار گوشی میشود زیرساخت های ما یحتاج برای ایجاد آن برنامه میباشد. مثلا واسط های فرد ثالث طرح ریزی نرم‌افزار، از در اختیار گرفتن گسترش دهندگان بیرون بوده و همین فرمان موجب ارتقاء سرسام آور هزینه ها می‌گردد

پیشین بر مخارج زیرساخت، ذخیره سازی اطلاعات و متد مستعمل برای این ذخیره سازی برحسب پیچیدگی های جان دار تاثیر متعددی برافزایش هزینه ها دارااست. اعتنا داشته باشید که هر برنامه متناسب با واحد سنجش پیچیدگی و تراکم زیرساخت هایش، دارنده مخارج متفاوت می‌باشد.

آشنایی پروژه
نکته ای که خیلی نادر به آن دقت می‌شود، آشنایی پروژه میباشد. همان طور که گفته شد، در صدر همه جوانب فعالیت و پباده سازی را محاسبه و با همه شرکا و سرمایه گذاران به اشتراک بگذارید. این عمل سبب میشود تا کلیه اشخاص ادراک بیشتری از اجرای پروژه داشته باشند.

تفاوت تلفن همراه نرم افزار و اینترنت اپ
برخی اشخاص تفاوتی فی مابین اینترنت برنامه ها و نرم‌افزار های گوشی را نمی دانند و به نادرست این دو را یکی‌از می‌دانند. البته درواقع، این دو تفاوت بخش اعظمی با یکدیگر دارا‌هستند.

اپ های اینترنت برنامه بیشتر با به کار گیری از جاوا اسکریپت، CSS و HTML5 ساخته می گردند و برخلاف نرم‌افزار های گوشی، هیچ کیت گسترش قابل انعطاف افزاری استاندارد برای تولید اپلیکیشن های اینترنت نیست. همینطور اینترنت برنامه ها در مقایسه با گوشی نرم افزار ها معمولاً سریع خیس و راحت خیس پباده سازی میشوند، البته از دید خصوصیات بسیار معمولی خیس می‌باشند.

به‌دنبال به یک‌سری تفاوت مهم اینترنت نرم‌افزار ها و تلفن همراه اپ ها خوا‌هیم پرداخت:

اجرایی سریع ترموبایل نرم‌افزار ها نسبت به اینترنت نرم افزار ها
امکان های بیشتر و قابلیت و امکان دسترسی به منابع سیستم در تلفن همراه نرم‌افزار ها
قابلیت فعالیت در موقعیت آفلاین در تلفن همراه نرم افزار ها
امنیت بالای تلفن همراه نرم افزار ها نسبت به اینترنت برنامه ها
عدم نیاز به دانلود و نصب اینترنت نرم‌افزار ها و اجرای آن‌ها در مرورگر تلفن همراه
به راحتی و سوای در لحاظ به دست آوردن نوع سیستم ادله، میتوانید اینترنت نرم‌افزار ها را نصب فرمایید. ولی این قضیه در تلفن همراه نرم‌افزار ها رخداد نمی افتد.
آپ دیت رسانی خود کار اینترنت نرم‌افزار ها





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: