دلایل الزامی بودن طراحی UI و UX در پیشرفت اپلیکیشن‌های موبایل
نوشته شده توسط : عباسی
جنبه‌هایی از پباده سازی UX و UI که در پباده سازی اَپ‌های موبایل مؤثر می باشند:
ضروری‌میباشد که در میان پباده سازی UI و UX تعادل قابل قبولی برقرار خواهد شد طراحی اپلیکیشن تا بتوانید بازدیدکنندگان اپلیکیشن تجاری‌تان را جذب و در اپ مشغول نمایید و نگه‌دارید. که می بایست گفته گردد در زمینه ی این‌که در واقع چه کاری برای پباده سازی با صرفه اَپ گوشی می بایست صورت پذیرد یک مشاجره کهن وجود داراست. درحالی‌که برخی‌ها از جذب نوع پباده سازی UI پشتیبانی می‌نمایند، بعضا دیگر مثل کمپانی اپل بیشتر از هر چیزی روی شاده نگه داشتن اَپ سماجت می‌نماید.
 
 
 
آیا راجع به این‌که چه چیزی را دنبال نمائید بلاتکلیف می باشید؟
در‌این‌جا یک سری جنبه اساسی پباده سازی مؤثر UI و UX میباشد که به شما در ساخت‌و‌ساز اَپی بی آلایش و منعطف با تعامل کاربری بالا یاری می‌نماید:
 
از موادتشکیل دهنده استاندارد گردیده استعمال نمایید.
 
به کارگیری از عناسر عادی و متداول پباده سازی اَپ‌های موبایل مانند دکمه‌ها، رنگ‌ها، ایکون‌ها و نمادهایی که به استفاده کننده یاری می‌نماید تا با اپ حس شناخت و قربت نمایند. ساخت‌و‌ساز چنین شم شناخت از این لحاظ اهمیت بخشید که به استفاده کننده امداد می‌نماید تا بازه زمانی وقتی طولانی را توی اَپ بگذراند. که‌این دستور منجر میگردد حداکثر بهره ممکن را از آن ببرید.
 
آسانی را مراقبت نمایید.
 
غیروابسته از ادغام خصوصیت‌های استاندارد پباده سازی گردیده، اطمینان نتایج نمائید که بقیه موادتشکیل دهنده نرم‌افزار، چه متنی باشند چه تصویری، معمولی و قابل ادراک باشند. در شرایطی‌که یوزرها شما برای شعور طریق فعالیت اپ به کتابچه راهنما نیاز دارا‌هستند، مشکل از پباده سازی UX و UI شماست. تعامل آسوده و بصری با استفاده کننده منجر اطمینان یوزرها درخصوص تلاش نرم افزار می‌گردد و به آنان یاری می‌نماید سوای ذره‌ای سردرگمی از آن به کارگیری نمایند.
 
سرعت را حق تقدم خویش قرار دهید.
 
سرعت ادله خیلی مهمی در پباده سازی هر نرم‌افزار میباشد. چون به شغل ها امداد می‌نمایند تا این پیام را به کاربرها بدهد که برای وقت آنها قیمت قائل میباشید. هرچه دوران بالا آمد برنامه توی تلفن‌های یار و همدم بیشتر باشد، تعداد یوزرها آن اَپ کمتر خواهد بود. سازندگان اپ خویش را به سمت ایجاد اَپی مبهوت کننده و در عین اکنون کارآمد هدایت نمایید که بالا آمدنش تنها تعدادی ثانیه ارتفاع میکشد.
 
علاوه بر این، در شکل نیاز به تبلیغ در زمینه‌ی آخری پیشنهادها و یا این که اطلاع دادن به یوزرها درخصوص مراحل اجرای نرم افزار، بهتر میباشد این پیام‌ها را مانند اعلان برای آن ها ارسال نمایید. این فعالیت خیر صرفا در وقت یوزرها صرفه‌جویی می‌نماید، بلکه به شما امداد می‌نماید خیلی سریعتر به مقصود خویش برسید.
 
کاری نمائید اَپ ظواهر طبیعی‌تری داشته باشد.
 
از کمپانی تولید کننده نرم‌افزار گوشی خویش بخواهید که از ابزارهای آیتم پسند یوزرها مثل دکمه‌ها و در میان‌برها برای ساخت و ساز نرم‌افزار‌ای با ظاهری طبیعی به کارگیری نماید. به کارگیری از سایه و زاویه‌بندی مطلوب در ساخت و ساز صورت‌ها و دکمه‌های دیده‌نواز میان سازندگان برنامه‌های گوشی از محبوبیت متعددی برخوردار‌است.
 
اَپ را استفاده کننده محور نگه‌دارید.




:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: