ساخت اپلیکیشن تجاری ؛ مزایا و مقایسه آن با روش های سنتی خرید و فروش
نوشته شده توسط : عباسی


مزایای نرم افزار های تجاری در قبال مغازه های فیزیکی


مزایای نرم افزار تجاری

در حالتی که به ترندهای بازار در ده سال قبل نگاه فرمایید، طراحی اپلیکیشن  خواهید روئت کرد که معامله در دکان ها و نوع فیزیکی آن رو به کاهش میباشد و عموم به معامله آنلاین گرایش پیدا کرده اند. برای گرایش تدریجی عموم به اپ ها و معامله آنان در نرم افزار ها عارضه ها متعددی وجود داراست.

در‌صورتی‌که به آمار بدست مهیا دقت کنیم، میبینیم که تعداد خریداران آنلاین در سال ۲۰۱۶ در آمریکا بیش تر از ۲۰۹ میلیون بود. که در سال ۲۰۱۷ به ۲۱۵ ارتقا یافت. این در حالی میباشد که پیش گویی می‌گردد در سال ۲۰۲۰ به واحد سنجش ۲۲۰ میلیون رسد.

در حوزه‌ آسیا و اقیانوس آهسته این معیار به ۱ میلیارد میرسد و میهن هند به تنهایی ۱۰۰ میلیون را به یدک می‌کشد.

در شرایطی‌که شما یک خرده فروش آنلاین میباشید، با ارایه یک‌سری نکته به شما توضیح میدهیم که‌این موقعیت چه گونه در آینده استوار خواهد ماند. تا با منظره نو برای بهره‌برداری از آن و ارتقا فایده به جلو قدم بردارید.

داد و ستد آنلاین روز آپدیت بیشتر می‌گردد و نرم افزار های گوشی هم با این مشاجره رابطه بیشتری پیدا می نماید. در صورتی‌که شما بدانید آینده داد و ستد آنلاین چه میگردد؛ می‌توانید منزلت خویش را بهتر و موثرتر بسازید.

سپرده گذاری در ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار تلفن همراه سبب می‌شود مشتریان و مخاطبان کاربری بهتری را تجربه نمایند و به همین ترتیب سودآوری کمپانی شما نیز بیشتر میشود.

گفتنی میباشد فناوری در درحال حاضر تحول، مغازه های موبایلی آنلاین را دیدنی کرد میباشد.

درصورتی که به اعتنا بدین اطلاعات نگاه کنیم و گرداننده این نوع مغازه های آنلاین را محاسبه کنیم. متوجه می شویم که مهم‌ترین فاکتور پیروزی به عبارتی تکنولوژی در درحال حاضر رویش میباشد.

 

 

ما چندین گزینه از فاکتورها را برای مطالعه شما در ذیل آورده ایم:

 

به کارگیری از مشاوران آنلاین برای فروش تولیدات
در قبل هنگامی خرده فروش های آنلاین یا این که اپ های گوشی را بازدید می کردید؛ ناچار بودید که تمامی چیز را مشاهده کنید. البته در مقایسه با این مغازه های فیزیکی به شما قابلیت آن را میدهد که تولیدها را از مجاورت لمس نمائید.

با این هم اکنون به لطف پیشرفت هوش تصنعی و مصنوعی، مشاوران دیجیتال شما‌را به یک داد و ستد خوب موعظه می نماید و به شما امداد می نماید مطلوب ترین تولیدات را پیدا کرده و بخرید.

 

ربات های چت و دستیارهای مصوت امداد می نماید تجربه ی بهتری داشته باشید.
امروزه اپ های فروشگاهی آنلاین برای فروش تولیدها به طور فزاینده ای از ربات های چت و دستارهای گوینده به کار گیری می نمایند. این ابزارها به اپ ها یاری می نماید، به سوال ها دارای ارتباط به صورت جذابی جواب داده گردد.

سفارشی سازی در نرم‌افزار های گوشی عظیم خیس میباشد
موسسات خرده فروش آنلاین از داده های عظیمی که از داد و ستد ها بدست می‌آید، به کار گیری می نمایند. مجموعه آنها، این اطلاعات را به اعتنا ارزیابی می نمایند و معلوم می نمایند که چه محصولاتی طرفدار بیشتری دارااست. بدین شیوه محصول ها را از خرده فروشی ها گردآوری کرده و آن را در یک مغازه عظیم میدهند.

 

ظهور تکنولوژی ۳ِD خرده فروشی آنلاین را بهبود بخشیده میباشد
داد و ستد آنلاین در پیشین طوری بود که نمیشد صورت اجناس را با بعد ها بی نقص روئت کرد. ولی امروزه به لطف تکنولوژی سه بعدی، می قدرت عکس های سه بعدی از تولید ها را به اکران گذاشت. مشتری ها و مخاطبان در نرم‌افزار ها میتوانند تولیدات را پیش از خرید به صورت شبه حقیقی آنالیز و بعد ها گوناگون آن را بسنجند.

 

تحویل سریع و رجوع جنس
این یک کدام از شاخص ترین فاکتورها در معامله آنلاین میباشد. امروزه با انجام توصیه، شما میتوانید بسته خویش را در پهنا یکسری روز تحویل بگیرید. همینطور در حالتی که کالای خریداری گردیده شما مشکلی داشت، می‌توانید آن را معاوضه نمایید. حتی می‌توانید هزینه جنس ها را با شیوه هایی مثل وب خزانه، پیپال، کارت کردیت و حتی به نحوه متداول COD به طور آنلاین پرداخت فرمایید.

 

تلفن های یاور برای ارتقا معامله در اپ گوشی تحت عنوان یک کاتالیزور کار می نمایند
در سراسر دنیا، یوزرها گوشی به شدت زیاد شده‌است؛ وجود داده های بسیار زیاد در‌این دور و اطراف عموم را طوری تشویق نموده است که با گوشی ها و برنامه های خویش وارد بازار شوند. به لطف توسعه و گسترش دهنده و طراح های ریسپانسیو، امروز اشخاص متعددی می‌باشند که به صورت بدون شوخی سعی می نمایند و برای راحتی تجار، نرم‌افزار های تجاری مهیا پباده سازی نمایند.







:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: