21 مشخصه برای داشتن یک اپلیکیشن موبایل موفق - قسمت اول
نوشته شده توسط : عباسی


سیستم استدلال های گوشی با هدف ها مختلفی عمل می نمایند - کسب درآمد ، طراحی اپلیکیشن   رابطه با عموم ، ارتقا دور اندیشی از مارک ، فروش اقلام ، سرویس ها و موردها دیگر.

ما میخواهیم مهم ترین معیارهای اپ را با شما به اشتراک بگذاریم که هر کمپانی بهتر میباشد ردیابی نماید تا اپلیکیشن خویش را سلامت ، حاذق و برنده نگه داراست. محاسبه بر نتیجه ها به کارآفرینان امداد می نماید تا مشتریها را بهتر فهم و شعور نمایند ، کوشش سرویس ها را تقویت نمایند و در فرآیند گوناگون ارتفاع قدمت نرم افزار ها سبب ارتقا محافظت شوند.

ما در امر معیارها برای سنجش معیار اشتغال ، رضایت ، تلاش و آرم های درآمد گفت و گو خوا هیم کرد.

 

استعمال از نرم افزار

آیا میدانید از لحاظ آماری 25٪ از تمام نرم افزار های نصب گردیده صرفا یک توشه به کار گیری میگردند؟

رقابت امروز مشقت بار میباشد ، براین اساس ، پیگیری معیارهای استعمال و تعامل برای تحقق طرز رابطه مخاطبان شما با یک بستر ، و چگونگی تشویق اشخاص به به کار گیری بیشتر از اپ های شما بسیار اساسی میباشد.

بیایید تحلیل کنیم که چه معیارهای اساسی برای اندازه گیری ترازو شرکت کردن یوزرها میباشد که می بایست در حیث داشته باشید.

 

تعداد نصب

نصب های نرم‌افزار ، واحد سنجش قابل اعتمادی برای اندازه گیری برد نرم‌افزار میباشد.

خریدن تعداد نصب زیاد به‌این معنا میباشد که بازه آن میباشد که از ابزارهای بازاریابی خویش برای تمجید مورد ها اصلی خاص استعمال فرمائید.

برای بهتر کردن معیارهای اپ خویش برای شرکت کردن ، نگاهی با جزییات بیشتر به اسم سیستم دلیل ، مختصات ، نشانه نرم‌افزار ، اصطلاحات کلیدی و مورد ها شبیه خویش بیندازید. به خیال و خاطر داشته باشید ، الگوریتم های App Store از معیارهای Google Play گمراه می‌شوند ، به این ترتیب مطابق آن مبادرت نمائید.

 

یوزرها فعال

نکته دیدنی: کلیه کسانی که اپ شما‌را نصب کرده اند به یک استفاده کننده فعال تبدیل میگردند. باور بر این میباشد که یوزرها فعال عده ای میباشند که به صورت مداوم اپ را گشوده می نمایند و بطور منظم با آن مشغول میگردند.

خوب ، چه‌طور می قدرت شناسایی کرد که آیا مخاطب مخاطب فعال میباشد یا این که خیر؟ این مرتبط با ابزارهای تحلیلی میباشد که شما قصد به به کار گیری از آن دارید.

Google Analytics داعیه می نماید چنانچه شخص در حین سی روز قبل یک خدمت تهیه کرده و از آن استعمال نماید ، یک مخاطب فعال میباشد.

واحد سنجش متبوع می‌تواند به دو پایین تیم طبقه بندی خواهد شد: یوزرها فعال روزمره و یوزرها فعال ماهانه.

یوزرها فعال روزمره یا این که به عبارت معمولی DAU به تعداد مشتریانی که از نرم افزار ی شما لذت می‌برند و دستکم یک توشه در روز به آن مراجعه می نمایند. و ، یوزرها فعال ماهانه ، به صورت خلاصه ، MAU ، تعداد مشتریانی را که دست کم یک توشه در ماه از نرم‌افزار شما به کار گیری می نمایند.

پیگیری یوزرها فعال

در اینجا نمونه Google Analytics میباشد.

 

همان طور که درین نمودار میبینید ، می‌توانید برگه را غربال نمایید تا ترازو بازدیدکنندگان را که در یک عصر وقتی خاص از نرم افزار یا این که وب سایت استعمال کرده اند ، ببینید.

مقطع بازه استعمال

شما می بایست برهه زمانی بازه زمانی به کار گیری را یک کدام از مهم ترین معیارهای نرم‌افزار برای ردیابی در لحاظ بگیرید. میزان هنگامی که فرد برای به کارگیری از طرحی آن را گشوده می نماید .

به این ترتیب ، شما به راحتی میتوانید به اشخاص خویش علت دهید تا بیشتر از وبسایت و نرم افزار شما به کار گیری نمایند.

بیایید بگوییم ، یوزرها تلفن های یاروهمدم مسافت وقتی طولانی تری برای به کار گیری از نرم‌افزار در مقایسه با یوزرها رایانه سپری میکنند. این بدان معنا میباشد که شما بایستی خصوصیت های خاص اپلیکیشن موبایل خویش را تهیه فرمایید - مانند برگه اکران ، پیمایش ، و غیره - برای تشویق مشتریان خویش که بیشتر تایم ها از موبایل به کارگیری نمایند.

شاید بازه زمانی آن رسیده باشد که یک سیستم آگهی (push notification) را تحت عنوان بخشی از تکنیک های حفظ خویش بگنجانید. با چنین اقدامی می‌توانید ارتباطات دیدنی تری با یوزرها خویش ساخت و ساز فرمائید.

 

معدل بازه زمانی ​​استعمال

میزان تجاری روایت شده میتواند برای نظارت گرایش های کاربردی کاربرد داشته باشد تا ببیند تیم خاصی از مشتری ها همیشه از سرویس ها شما در یک عصر استوار استعمال می نمایند یا این که نه.

چرا بدین جزئیات احتیاج دارید؟ با داشتن چنین اطلاعاتی میتوانید نرم‌افزار های دیگری را برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتری خویش طرح ریزی نمایید. از چنین منظری ، این میزان برای تعامل بسیار گران بها میباشد.

 

 

معدل برهه زمانی بازه زمانی استعمال در هر روز برای یوزرها فعال (DAU)

با به کار گیری از ترازو خدمت موبایل ، مشخص و معلوم شده‌است که استفاده کننده فعال از نرم افزار شما چقدر لذت میبرد ، بدین ترتیب یک واحد سنجش دیگر برای اندازه گیری پیروزی شما وجود دارااست. با این اکنون ، واحد سنجش شرکت کردن متبوع صرفا در یکسری بازار قابل به کارگیری میباشد ، برای مثال اپ های رسانه های اجتماعی و اپلیکیشن های تجارت الکترونیک.

لطفاً اعتنا داشته باشید ، در‌صورتی‌که می‌بینید که مشتریان یک توشه در روز نرم افزار ی شمارا گشوده می نمایند ، بدین مضمون‌ نیست که یوزرها به اندازه کافی سرگرم نیستند.

 

 

 

نرخ زنخدان

نرخ زنخدان ، حذف نرم‌افزار و کنسل اشتراک اپ شما‌را اندازه گیری می نماید.

ارتقا نرخ های زنخدان مضر نیستند ، خیلی مهم نیست که چه بخشی از بازار فعالیت میکنید. اگرچه ، مطرح ترین معضل با ترازو تجاری این میباشد که شناسایی دلایلی که عموم شما تمایل به سوراخ اپلیکیشن ی شما برای مدام دارا‌هستند تماماً مشقت بار میباشد. این ممکن میباشد به جهت کاهش قابلیت و امکان به کارگیری ، عدم وجود محتوای جدید ، تکان به سمت رقبا ، تجربه مسائل فنی ، از جملهً فساد و غیره حادثه بیفتد.

 

 

نرخ آزاد سازی

نرخ آزاد سازی را با گزینه گذشته غلط نگیرید ، چون این دو علامت های متفاوتی دارا‌هستند ، با وجود این که هر دو معیارهای به کارگیری و تعامل را ردیابی می نمایند. باور بر این میباشد که به وسیله فردی که آن را نصب نموده است ، یک نرم‌افزار کنار نهاده میشود ، ولی حتی یک توشه از آن استعمال یا این که هیچ زمان نام نویسی نکرده میباشد.

آیا می‌خواهید همت نرم افزار گوشی خویش را در‌این ارتباط بهبود ببخشید؟ فرایند معرفی خویش و همینطور فرایند ورود به سیستم را عمیقاً ارزیابی فرمائید تا دریابید که به چه شکل سریعتر ، روانتر و آسانتر خواهد شد.

به ظاهرً یک استفاده کننده عشق و علاقه خاصی به نصب یک اپ داراست ، البته چیزی بازدارنده استعمال از آن شده‌است. شاید درخصوص داده هایی باشد که شما از مخاطبان درخواست می‌کنید .

هوشمند وجود ندارد که از داده های فردی بیش تر از حد از مشتریان سؤال نمایید تا بتوانند از یک نرم افزار به کار گیری نمایند.

شایسته ترین تصمیم این میباشد که عملکرد نمائید روند نام نویسی را سهل وآسان نمائید.

 

نرخ تبدیل

چنین معیاری برای ردیابی معیارهای خاص به شما امداد می نماید تا فایده خویش را وزن نمائید.

هنگام طرح ریزی برای کسب درامد در خرید اپ های کاربردی ، راه و روش هایی برای ساخت و ساز فرایندهای بی آلایش و شفاف برای استفاده کننده پیدا نمائید.

در صورتی یکسری کلیک و جستجوی صفحه ها متفاوت برای فرد صورت پذیرد تا بتواند یک آیتم را از روش وب سایت یا این که برنامه شما پیشنهاد دهد ، به احتمال زیاد فرد میتواند فارغ از پرداخت هیچ مبلغی برای شما یک پروسه را از نصفه رویه رها نماید.

چرا هر مرحله را که مشتریان خریداری می نمایند از اصل خرید و تبدیل آخرین ، تحلیل نمیکنید؟ تلاش فرمایید آن فرایند را معمولی و رمز راست نگه دارید.

انتخاب اینکه چه نکات و فرآیند خاصی سبب ساز رها شدن می گردد ، ضروری میباشد. آنگاه می‌دانید که در وهله اولیه بایستی روی چه چیزی تمرکز نمائید. به محض حل این مسائل ، خواهید رویت کرد که نرخ تبدیل شما در هم اکنون رویش میباشد.

 

 

هزینه خرید

این نوع ترازو معیار مبلغی را که برای هر توشه نصب اپلیکیشن خویش صرف نموده اید نشان میدهد.

برهان مهم اینکه چرا بایستی مخارج خرید اپلیکیشن را دنبال نمایید ، تعریف‌و‌تمجید شبکه های مخصوص مطلوب برای ارتقاء نصب های شما میباشد.

با این حالا ، در بعضا از مواقع شما میخواهید ارقام معلوم تری در مخارج جذب مخاطبان داشته باشید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: