توسعه اپلیکیشن در سیستم عامل Android
نوشته شده توسط : عباسی

کیت توسعه و گسترش iOS
قابلیت توسعه و گسترش نرم افزار، بوسیله کیت توسعه و گسترش اپلیکیشن iOS (SKD) قابلیت پذیر خواهد بود. توسط این کیت، ابزارها، فناوری ها، توان‌ها و گویش ها، قابل کاوش می‌باشند. طراحی اپلیکیشن  برخی از کیت‌های مایحتاج و ضروری، Cocoa Touch می باشند که مواقعی مانند UIKit، GameKit، PushKit، FoundationKit و MakeupKit را مشتمل بر می‌شوند. این چهارچوب‌ها و دیگر موردها، به مخاطب اذن میدهد تا موردها زیادی مانند مورد‌های صوتی، دوربین، جستجوی موسیقی و چند کارها متفاوت رئیس کند. از سوی دیگر، طی چند سال قبلی، امکان هایی به‌این کیت اضافه گردیده که مثلا آنها به حقیقت افزوده (Augmented Reality) و یادگیری ماشینی (Machine Learning) با هسته مرکزی ML، می اقتدار اشاره نمود. پیرو، دور و بر بسط نرم افزار، بنابر روند تحت می بایست ساخت‌و‌ساز خواهد شد:

دانلود Xcode
اجرای Xcode و ساخت پروژه نو
شناخت با Xcode
ایجاد کرد و اجرای نرم افزار با به کار گیری از مشابه ساز داخلی iOS که مشمول Xcode میباشد. مشابه ساز برای توسعه و گسترش دهنده این قابلیت را آماده می سازد تا صورت ظاهری نرم افزار و نوع تعامل آن با دستگاه را در موقعیت حقیقی وواقعی، تحقیق کند. ضمن اینکه قابلیت آن وجود داراست تا نرم افزار با اشکال طاقت فرسا افزارها و ورژن‌های متنوع iOS مشابه سازی گردد.
آزمایش Beta: بعداز ایجاد کرد مثال اول نرم افزار، می اقتدار از تعدادی مخاطب دعوت کرد تا ضمن به کارگیری از آن، نظرها و بازخوردهای خویش را به گسترش دهنده اعلام نمایند. این عمل با به کار گیری از آیتم TestFlight اجرا می شود که در App Store وجود دارااست. حال، فرصت قابل قبولی میباشد تا مواقعی مانند Notification و ذخیره داده‌ها را نظارت کرده و با فرد دیگری نیز رابطه کانال‌ای برقرار کرد. ورژن بتای نرم افزار بایستی بار گذاری گردیده و با به کار گیری از iTunes، اسم و پست الکترونیک فرد آزمایش کننده اضافه شود. این فرد بایستی آیتم TestFlight را نصب کرده تا با نرم افزار تعامل داشته و بازخوردهای خویش را منتقل نماید.
آزمایش Clouding: نظارت نرم افزار و کوشش آن روی دستگاه حقیقی وواقعی، از اهمیت بسزایی شامل است. چون دستگاه‌های متفاوت، از ورژن‌های مختلف سیستم دلیل و تغییرات متنوع فایده می‌برند. بدین ترتیب، ایفا این سیرتکامل آزمایش ها، به بسط دهنده این قابلیت و امکان را می‌دهد تا به طور ظریف تری بداند که یوزرها دستگاه‌های متعدد، چه‌طور با نرم افزار تعامل خواهند داشت. درپی، با اجرا آزمایش Cloud، می شود به روش دسترسی نرم افزار و ارتباطه آن با قسمت Cloud پی پیروزی. در‌این مرحله، آزمایش دستی و یا این که خودکار، برای گزینش معیار کیفیت نرم افزار اعمال خواهند شد.
توسعه و گسترش (Deployment): بعد از ساختن، نصب و ایفا آزمایش‌ها مثلا آزمایش بتا، می اقتدار نرم افزار را بر روی نرم افزار استور بسط اعطا کرد. درین مرحله، می بایست به اپلیکیشن توسعه و گسترش دهنده اپل (Apple Developer Program) متصل شد. تحت عنوان عضوی از این اپلیکیشن، فرد قادر است به قابل انعطاف افزارهای ورژن بتا، بضاعت‌های نرم افزار‌های توسعه یافته، ابزارهای پهناور آزمایش بتا و چک‌های نرم افزار، دسترسی داشته باشد.

توسعه و گسترش نرم افزار در سیستم دلیل Android
برای ساختن و پباده سازی نرم افزار اندروید، لهجه‌های زیادی وجود دارا‌هستند که برای مثال می شود به جاوا، کاتلین، C++ و کورونا اشاره نمود. ولی بین آن ها، جاوا آیتم قانونی‌خیس و معمول تری به حساب می آید. چون به وسیله گوگل پشتیبانی گردیده و اکثر نرم افزار هایی غیر از بازی ها، با جاوا یا این که کاتلین تشکیل‌شده اند. در‌پی، برای تشکیل داد نرم افزار در گوشه و کنار اندروید، پروسه پایین می بایستی اعمال شوند:

دانلود نرم‌افزار Android Studio
اجرای اپ و استارت پروژه نو
دستکاری پیام‌ها در نصیب Main Activity
افزودن دکمه‌ها به Main Activity
ساخت و ساز ورژن دوم Main Activity
تایپ کردن دکمه onClick
آزمایش نرم افزار
سوال ها متداول
شایسته ترین تکنولوژی برای پیاده سازی یک نرم افزار چه چیزی است؟
برای گسترش یک نرم افزار گوشی تکنولوژی های متفاوتی وجود دارااست که بسته به نیازمندی یوزرها میتوان پیشنهادات متفاوتی ارایه بخشید، اکنون کمپانی چتر نیلی با تکنولوژی آپدیت React Native گسترش اجرا می‌دهد.

هزینه یابی پباده سازی نرم افزار گوشی به چه شکل میباشد؟
چتر نیلی روش ی مشخصی برای اعلام و هزینه داراست، ما در چتر نیلی نخست یک فاز پباده سازی و کشف کالا داریم که درین فاز خصوصیات برنامه شما‌را به طور بدون نقص بررسی می کنیم و بعد بر پایه ی آن ارزش را اعلام می کنیم.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: