طراحی بهترین اپلیکیشن موبایل ios
نوشته شده توسط : عباسی


همان طور که میدانید، امروزه نرم افزار های گوشی چه در اندروید و چه در IOS پرورش و پیشرفت چشمگیری در بیزنس الکترونیک و همینطور رونق تجارت های آنلاین داشته اند. طراحی اپلیکیشن  در دنیای امروز که تکنولوژی به‌سرعت در هم اکنون پیشرفت میباشد و دستگاه‌های تلفن همراه روزبه‌روز دربین عموم دوستداشتنی‌خیس میشوند، پباده سازی نرم افزار تلفن همراه بسیار اهمیت پیدا نموده است.

همینطور کسب و امور برای توفیق بایستی تک تک عملکرد خویش را بکنند تا برای اجرای عمل های خویش از شایسته ترین تکنولوژی های روز عالم استعمال نمایند. یکی مهم‌ترین عواملی که‌این ایام در توفیق کسب و امور اهمیت دارااست، پباده سازی نرم افزار تلفن همراه برای ارائه سرویس ها و تولیدات تجارت متبوع به مشتریان میباشد. درپی شما‌را با مشخصات و مزیت های ایجاد کرد قابل انعطاف افزارهای موبایلی آشنا خوا هیم کرد.

 

پباده سازی نرم افزار تلفن همراه چه می باشد؟
امروزه نرم افزار ها و نرم‌افزار های پباده سازی گردیده برای گوشی های هوشمند به شدت به وسیله یوزرها برای ایفا کارها مختلفی مانند استعمال از سرویس ها ماشین کرایه ای های اینترنتی، ایفا خریدهای آنلاین، اینترنت گردی و... آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند. به همین استدلال این ایام بازار پباده سازی و ایجاد کرد اشکال نرم افزار های گوشی داغ بوده و موسسات فعال درین حوزه همواره در همت می‌باشند که بتوانند با پباده سازی نرم افزار های بهتر و کاربردی خیس یوزرها بیشتری را به سمت خویش جذب نمایند. نرم افزار های تلفن همراه برای دو سیستم استدلال اندروید و ios پباده سازی می‌شود.

 

 

پارامترهای اثر گذار بر پباده سازی نرم افزار تلفن همراه
ما یحتاج میباشد بدانید که پیش از مبادرت برای پباده سازی نرم افزار گوشی، بایستی مشخص و معلوم فرمایید که می‌خواهید پروژه خویش را برای سیستم ادله اندروید استارت فرمائید و یااینکه غرض از پباده سازی و تشکیل داد قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه برای سیستم استدلال ios میباشد؟

برای گزینش هر یک از این سیستم کارداران پارامترهای متعددی تاثیرگذار است که در‌پی می‌خواهیم شما‌را با چندین گزینه از آن‌ها آشنا کنیم:

- هزینه پباده سازی نرم افزار گوشی: پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار برای سیستم استدلال اندروید در مقایسه با سیستم استدلال ios نیاز به هزینه کمتری دارااست که‌این دلیل باعث گردیده است تعداد طراحان قابل انعطاف افزارهای اندروید خیلی بیشتر از طراحان و برنامه نویس ها ios باشد. یکی‌از عواملی که سبب می‌شود هزینه تشکیل داد نرم افزار برای پلتفرم ios بیشتر باشد، غامض خیس بودن نرم‌افزار نویسی قابل انعطاف افزارهای ios است.

- عرضه به بازار: مجموعاَ برای عرضه نرم افزار ها و قابل انعطاف افزارهای ios فقط یک درگاه با تیتر «اپل استور» وجود دارااست این درحالیست که برای ارائه نرم افزار های اندرویدی تعداد درگاه های بیشتر و توانا تری وجود دارااست. علاوه بر این، عدم وجود هیچ سیرتکامل واسطه برای تکثیر قابل انعطاف افزارهای اندرویدی فی مابین موبایل ها و دستگاه های متفاوت یک کدام از کارداران بسیار مهمی میباشد که در عرضه نرم افزار های اندرویدی تاثیرگذار میباشد. در حالیکه شما اصلا نمی توانید به راحتی قابل انعطاف افزارهای آیفون را میان دستگاه ها جابجا نمائید و برای استعمال از آن ها مسلماً بایستی به سراغ بازارهای مجاز بروید.

- معیار کیفیت تشکیل داد نرم افزار: یک‌سری فیلترهای خاصی برای عرضه قابل انعطاف افزارها در بازارهای اندروید و ios وجود دارااست که واحد سنجش کیفیت قابل انعطاف افزارهای پباده سازی گردیده را انتخاب می نمایند. به صورت کلی از آنجایی که نرم‌افزار های آیتم به کار گیری در سیستم برهان ios از فیلترهای کیفی اپل استور عبور می نمایند، از کیفیت بیشتری برخوردار میباشند که استدلال این زمینه، وجود قانون ها و قوانین سختگیرانه تریست که شرکت اپل در حیث گرفته میباشد. از طرف دیگر هنگامی که شما مبادرت به پباده سازی نرم افزار گوشی برای اندروید می‌کنید، به جهت وجود متخصصان بیشتر و پرداخت مخارج کمتر، فرآورده آخرین در طول استعمال به وسیله یوزرها از کیفیت نیکی برخوردار خواهد بود.

 

اشکال نرم افزار تلفن همراه
نرم افزار های تلفن همراه به جهت به کارگیری از گویش های متفاوت نرم‌افزار نویسی و قاب ورک ها شباهت متعددی به قابل انعطاف افزارهای کامپیوتری دارا هستند. در مجموع نرم افزار های گوشی به اشکال ذیل تقسیم بندی میگردند:

- نرم افزار های محلی: این نوع از قابل انعطاف افزارها، برای استعمال در پلتفرهای خاص اندروید و یا این که ios پباده سازی می گردند که پباده سازی آنان توسط یکسری از ابزارهای توسعه و گسترش اپ و لهجه های نرم افزار نویسی که مقبول پلتفرم متبوع می باشد، اجرا می گردد.

- نرم افزار های HTML5: این نوع از قابل انعطاف افزارهای موبایلی با استعمال از تکنولوژی های شناخته گردیده ای، مانند؛ جاوا اسکریپت، HTML5 و CSS پباده سازی میشوند. به راحتی می‌توانید این نوع از قابل انعطاف افزارها با انجام تغییرات کوچک به پلتفرم های دیگر منتقل فرمایید.

- نرم افزار های ترکیبی: این نوع از قابل انعطاف افزارها، همان گونه که از عنوانشان معلوم میباشد، ترکیبی از قابل انعطاف افزارهای قبل هستند. قابل انعطاف افزارهای محلی به طور یک کانتینر محلی می باشند و می اقتدار نرم افزار HTML5 را به آن‌ها اضافه کرد.

 

مزایای ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه
ایجاد کرد و پباده سازی نرم افزار تلفن همراه مزایای متعددی دارااست که از در میان آن‌ها خواهیم توانست به به مورد ها ذیل اشاره کنیم:

• سرویس رسانی بهتر و شل به مشتری
• دسترسی شل در هر مجال و جای
• گسترش مارک تجاری
• ارتقا تعداد روش های ارتباطی
• برقراری رابطه و تعامل دوسویه با مشتریان

 

 

 

نکات پباده سازی نرم افزار تلفن همراه
در حین پباده سازی قابل انعطاف افزارهای موبایلی بایستی توجه نمایید که اپلیکیشن متبوع از کمترین ترازو ابهام برخوردار باشد و یوزرها بتوانند صرفا با به کار گیری از کلید های میانبر به مقصود خویش دست پیدا نمایند. یکی از دیگر از خصوصیت هایی که یک اپلیکیشن موبایلی استاندارد می بایست از آن برخوردار باشد، این میباشد که نرم افزار متبوع منعطف باشد و یوزرها به راحتی بتوانند خطاها خویش را تصحیح نمایند.

پباده سازی نرم افزار تلفن همراه در واقع مراحل پباده سازی و ایجاد نرم افزار‌های گوشی میباشد که قابل انجام بر روی پلت‌فرم‌های متفاوت گوشی باشند. خواسته از پلت‌فرم گوشی، سیستم استدلال تلفن همراه میباشد. مثلا سیستم دلیل گوشی اپل IOS و پلت‌فرم تلفن همراه گوگل، اندروید میباشد. هر پلت‌فرم مقررات و نیازمندی‌های خاص خودش را برای ساخت و ساز نرم افزار داراست. نرم افزار‌های گوشی در IOS با لهجه SWIFT (سویفت) پیاده سازی می شوند، در حالی‌ که در نرم افزار‌های اندروید از جاوا به کارگیری می‌شود.

کمپانی رخ بوک در نرم افزار تبارک خویش (اینستاگرام) برای خودداری از خطاها متعددی که در مبحث پباده سازی غیروابسته نرم افزار های گوشی در تحت گروه های خویش داشت مبادرت به ساخت‌و‌ساز یک بستر مشترک اپلیکیشن نویسی نمود که در آن یک نرم‌افزار مشترک ایجاد می شود و به هر دو لهجه جاوا و سویفت کانورت می‌گردد. در‌این بستر که با به کارگیری از تکنولوژی React Native پباده سازی شوید بستر پباده سازی در نرم افزار مشترک میباشد و یوزرها در هر دو پلت فرم حاصل مشابهی را اخذ می نمایند.

 

 

 

خصوصیت هایی که یک نرم افزار خوب
• دارنده ورژن اندروید و IOS باشد
• سرعت بالا
• امنیت
• به‌ روزرسانی هدفمند و منظم
• نظارت و ارزیابی رقبا
• ساخت میل در کاربر برای اشتراک‌گذاری

 

نکاتی برای پباده سازی نرم افزار
می‌توانید با قرائت موردها تحت از نکات مفیدی که برای پباده سازی نرم افزار های بهتر وجود دارااست باخبر گردید.

 

1- نرم افزار خویش را برای همگی پلت فرم ها گسترش دهید
یکی‌از نکات بسیار مهمی که در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه بایستی به خیال داشته باشید این میباشد که نرم افزار شما می بایست کارکشته باشد که بر روی تعداد بسیار متعددی از دستگاه‌ ها به اجرا در آید و مشکلی در هنگام جاری ساختن نداشته باشد، اصلی وجود ندارد اپلیکیشنی که شما پباده سازی نموده اید، چقدر کاربردی و دوستداشتنی باشد، در حالتی که نرم افزار شما این قابلیت و امکان را نداشته باشد که بر روی دستگاه های متعدد ایفا خواهد شد نمی ‌اقتدار آن را یک نرم افزار برنده دانست. از طرفی در حالتی‌که بتوانید نرم افزار پباده سازی فرمائید که بر روی پلتفرم ios هم قابل انجام باشد میتوانید به معیار بسیار متعددی شاهد رویش نرم افزار خویش باشید به این دلیل‌که امروزه همان گونه که موبایل های اندروید در حالا توسعه و گسترش می باشند تلفن همراه های آیفون نیز به به عبارتی ترازو توسعه و گسترش پیدا کرده اند.

 

 

 

2- از ابداع در پباده سازی نرم افزار به کار گیری نمائید
امروزه توسعه و گسترش دهندگان فراوانی در قضیه پباده سازی نرم افزار تلفن همراه کار دارا هستند و به همین انگیزه میباشد که رقابت دراین مورد بسیار زیاد گردیده‌است، در حالتی که قصد دارید که در موضوع پباده سازی نرم افزار تلفن همراه کار فرمایید و در این باره غالب باشید می بایست نرم افزار های خلاقانه ای را پباده سازی فرمائید و از ایده های تازه در مسئله پباده سازی نرم افزار به کار گیری نمایید. پباده سازی یک نرم افزار جالب سبب جذب خویش به خویش یوزرها به سمت نرم افزار شما می‌گردد. کارایی نمائید پیش از آنکه مبادرت به پباده سازی نرم افزار فرمائید تجربه کاربری مورد نیاز را به دست آورید تا بتوانید به صدق خلق و خوی استفاده کننده در مقابل نرم افزار خویش را تجزیه و بررسی فرمائید تا بتوانید نرم افزار هایی را پباده سازی نمایید که یوزرها نسبت به به کارگیری از آن‌ها عشق مند شوند.

 

 

 

3- از ابهام های زیاد پرهیز کنید
بی آلایش نگه داشتن نرم افزار یکی‌از دیگر از نکات بسیار اساسی در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه میباشد که می بایست همواره به آن اعتنا داشته باشید، در‌حالتی که نرم افزار شما به طور غامض ای پباده سازی گردیده باشد و دارنده صفحه ها گوناگون با عدم وضوح‌ های فراوان باشد یوزرها خیلی سریع از به کار بستن از آن خسته میشوند و تخت گاز نرم افزار شما‌را رخنه‌ می‌ نمایند. معمولی نگه داشتن نرم افزار که با اسم اختصاری KISS که مخفف عبارت keep it simple stupid میباشد شناخته می‌شود منجر می ‌خواهد شد تا مشتریان و یوزرها شما بتواند به طور باصرفه تری از نرم افزار پباده سازی گردیده به وسیله شما به کارگیری نمایند و در سود منجر می‌شود تا یوزرها شما ارتقا پیدا نماید. یکی‌از طرز های مفیدی که برای بی آلایش نگه داشتن نرم افزار خویش می‌توانید از آن به کار گیری نمائید این میباشد که برای نرم افزار هایی که نیاز به موادسازنده بصری فراوانی دارا‌هستند همت نمایید از عکس های seo گردیده و نادر وسعت برای نرم افزار خویش به کارگیری فرمائید.

 

 

 

4- گرافیک و زیبایی بصری
صحت دارد که پباده سازی نرم افزار های موثر و کاربردی می‌تواند تاثیر بسیار متعددی در ارتقاء یوزرها نرم افزار شما داشته باشد البته با این هم اکنون در حالتی‌که نرم افزار شما دارنده زیبایی و گرافیک قابل قبولی نباشد معمولا نمی ‌توانید اشخاص متعددی را جذب نرم افزار خویش نمائید. به کار گیری از رنگ های متنوع و همینطور استفاده کننده پسند در هنگام پباده سازی نرم افزار تلفن همراه می ‌تواند سبب گردد تا یوزرها در هنگام عمل کردن با نرم افزار شما شم بهتری داشته باشند و به این ترتیب می ‌تواند سبب جذب یوزرها نرم افزار شما گردد. هیچ کسی عشق مند به به کار گیری از نرم افزار هایی با فضا کاربری نا مرتب وجود ندارد و معمولا بیشتر اشخاص عشق و علاقه مند می‌باشند که از نرم افزار های با گرافیک معمولی به کارگیری نمایند براین اساس نکته ای که بایستی در پباده سازی نرم افزار گوشی به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد که از پباده سازی نرم افزار ‌هایی که دارنده صفحه ها کاربری سنگین می‌باشند دوری کنید و عملکرد نمایید آن ها را به یکسری نصیب و صفحه ها معدود وسعت خیس تقسیم بندی فرمایید.

 

 

 

5- نیازمندی های مارکت ها را فراموش نکنید
مارکت ها معمولا شایسته ترین محل برای تبلیغ نرم افزار شما می‌باشند و در بیشتر صنعت های نیز کاربرد دارا‌هستند، معمولا اکثر کسانی که دارنده تلفن همراه های هوشمند میباشند در بخش اعظمی از مارکت ها عضو میباشند که نرم افزار های موردنیاز خویش را بدین مارکت ها درخواست می‌دهند. بدین ترتیب در‌حالتی که شما بتوانید تمرکز خویش را بر روی مارکت ها قرار دهید، می‌ توانید ایده های مطلوب برای پباده سازی نرم افزار تلفن همراه را به دست آورید و با استعمال از این ایده‌ها بتوانید نرم افزار های مطلوب و کاربردی را پباده سازی نمائید. معمولا به کار گیری از تجربه یوزرها در موضوع نرم افزار ها میتواند بسیار اثرگذار واقع گردد و سبب توفیق هر چه بیشتر شما در قضیه پباده سازی نرم افزار تلفن همراه گردد.

 

 

 

6- نرم افزار خویش را آپ تو دیت رسانی فرمایید
یکی‌از مهم ترین جنبه های یک نرم افزار خوب داشتن امنیت مطلوب میباشد، معمولا یکی‌از مهمترین پیشنهاد هایی که به طراحان نرم افزار گوشی میگردد این میباشد که به طور عصر‌ ای نرم افزار تلفن همراه خویش را مبنی بر باگ ها و ایرادات امنیتی به روزرسانی نمایند و این اشتباهات را حل نمایند تا یوزرها در هنگام به کار گیری از نرم افزار آن ها بتوانند متکی بودن بدون نقص به امنیت نرم افزار داشته باشند. در حالتی که نرم افزار شما یک نرم افزار بسیار چیره و رشته ‌ای باشد اما دارنده امنیت قابل قبولی نباشد معمولا یوزرها شما بعداز آنکه متوجه شوند امنیت نرم افزار شما به خیر تامین نمی‌ گردد خیلی سریع آن را رخنه‌ می نمایند به دلیل آن که امروزه با اعتنا به سوء به کارگیری های اینترنتی و قابل انعطاف افزاری معمولا کلیه یوزرها تلفن همراه های گوشی هوشمند اهمیت متعددی به امنیت قابل انعطاف افزارهایی که از آن ها به کارگیری می‌ نمایند قائل می باشند.

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: