اپلیکیشن های هیبریدی برای چه کسانی مناسب است؟
نوشته شده توسط : عباسی

نرم افزار های هیبریدی
نرم افزار‌های هیبریدی، همان گونه که از نامشان هم پیداست، راهکاری بینابین برای اجرای سامانه‌ها می‌باشند.  طراحی اپلیکیشن   این نرم‌افزار ها زیر اینترنت میباشند اما از المان‌های مرور اینترنت که در توسعه و گسترش نرم افزار‌های ساکن قابل به کارگیری می‌باشند، سود میبرند. المان‌‌های WebView و UIWebView در اندروید و iOS، ازجمله‌ این ماژول‌ها می باشند. پباده سازی این نرم افزار‌ها با به کار گیری از لهجه های HTML، CSS و JS و بر روی Framework هایی نظیر React Native ،Phonegap یا این که Cordova با گوشه و کنار مستقر تطبیق داده میگردند.

شاید به لحاظ رسد که به آسانی و تنها با احاطه بر HTML ،CSS و JS می‌قدرت برای هر دستگاهی نرم‌افزار پباده سازی کرد، اما قصه بغرنج‌خیس میباشد…

نرم افزار های هیبریدی اخیرا معرفی گردیده‌اند و هنوز داکیومنتیشن بی نیاز و تجربیات کافی توسعه و گسترش دهندگان فی مابین المللی درین حوزه نیاز به پرورش داراست. برنامه نویس ها دسترسی به مستندات کافی نسبت به بقیه طریق‌های پباده سازی نرم افزار ندارند و به همین استدلال در مواقعی پباده سازی نرم افزار با این قاب‌ورک ها فرصت بیشتر و حتی هزینه بیشتری می‌طلبد. تصور نادرستی که درخصوص این تکنولوژی برای کارفرمایان، این میباشد که به جهت توسعه و گسترش یکدست‌ی سامانه روی یک بستر، سرعت بسط و پباده سازی‌ آن به شدت تحت خیس از گسترش و پباده سازی نرم‌افزار Native میباشد! درصورتی که که حقیقتا اینگونه وجود ندارد. طبق آمار ارائه گردیده بوسیله سازمان‌های فعال در حیطههای تحقیقاتی، فرصت بسط سامانه با استعمال از زیرساخت‌های هیبرید خیر صرفا از فرصت بسط نرم افزار‌های Native کمتر وجود ندارد بلکه مجال‌بری بیشتری داراست!

محدودیت ها
وسعت بالا به جهت نیاز به بارگذاری شدن کادر‌ورک JS، کتابخانه JQuery و Angular JS
مارکت ها در قبال بیشتر برنامه های هیبریدی مقاومت علامت میدهند
نبود مستندات کافی و رفرنس مطلوب
UI و UX ضعیف
امنیت تحت
تعلق به اینترنت ویو
مزیت ها
سهولت اپ نویسی این نرم افزار ها که نیازی به گویش‌های خاص هر سیستم‌دلیل ندارد.
نرم افزار های هیبریدی برای چه اشخاصی مطلوب میباشد؟
برای عده ای که نیاز به پروتوتایپ سریع برای اپلیکیشن پایانی خویش دارا هستند و یا این که پروژه آن ها کوچک و با مخاطبان محصور میباشد این نحوه سفارش میگردد. بیزنس‌هایی که نیاز به نرم‌افزار توانا و غامض در مدت‌ی وقتی محصور یاروهمدم با کاربری بالا می خواهند بهتر میباشد از اپلیکیشن‌های هیبریدی هجران نمایند، چرا‌که در شکل بروز هرگونه مشکلی در پباده سازی و بسط نرم افزار، حل کردن آن مجال متعددی نیاز دارااست.

توده بندی
کیفیت اجرای پروژه‌های برنامه مستقر و کاربریِ مطلوب پروژه‌ی نهای این سامانه‌ها، آرم میدهد که با دقت به تجهیزات فعلی، عادت‌های یوزرها فعلا و محدودیت‌های نرم افزار‌های هیبریدی بهتر میباشد که تجارت‌ها سامانه‌های ساکن را برای سامانه‌ی آنلاین خویش تعیین نمایند. اما، حتی با وجود آحاد مزایای نرم افزار‌های ساکن، کسب وکار‌ها بایستی در حیث داشته باشند که بر پایه ی نیاز سیستم خویش را توسعه و گسترش دهند و در‌صورتی‌که که قابلیت و امکان و علم ما یحتاج برای  پیش گویی نیاز سیستم را ندارند…. مشورت کردن مدام شایسته ترین چاره میباشد!!





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: