چطور از اینستاگرام استفاده کنیم
نوشته شده توسط : عباسی


یک کدام از دیگر از ترفندهای نهفته اینستاگرام این آیتم میباشد .   طراحی اپلیکیشن   اینستاگرام از پاره کردن شایسته ترین خصوصیت های Snapchat خجالتی نبود و Stories فعلا یک کدام از خصوصیت های بارز این سیستم ادله میباشد . در شرایطی که می‌خواهید چیزی را که با زیبایی شناسی کانال شما موافق وجود ندارد به اشتراک بگذارید ، اینجاست که‌این عمل را جاری ساختن دهید . البته پیش از جاری ساختن این فعالیت ، میتوانید تعیین نمایید که چه کسی میتواند و نمی تواند این پست های موقت را ببیند .

ماجرا ها در نمایه اینستاگرام شما ظواهر نمیشوند و ممکن میباشد شما دوست نداشته باشید که آنها به اندازه غذا اساسی شما قابل مشاهده باشند . ورقه پروفایل را گشوده فرمایید ، به ورقه آیتم های اینستاگرام بروید (دکمه منو را در صدر سمت راست ضربه بزنید) و پیکربندی> حریم محرمانه> در دست گرفتن استوری را گزینش فرمایید . از اینجا ، میتوانید Stories خویش را از مخاطبین خاص نهفته فرمائید . همینطور میتوانید به پروفایل فردی که میخواهید ماجرا های خویش را پنهان فرمایید ، بروید و روی سه نقطه در صدر سمت راست ضربه بزنید و نهفته کردن Story Your را تعیین نمائید .

پرونده های مهم خویش را نگه دارید

 

مطلقاً از عکس ها و فیلم های اساسی خویش نگهداری فرمایید .

یکی محبوبترین ترفندهای نهفته اینستاگرام این گزینه است . وقتی که اینستاگرام یکی‌از عکس های شمارا ارسال می نماید ، اندازه عکس را تغییر‌و تحول میدهد و تا حدودی برای کاهش به کار گیری از اطلاعات و بار گذاری و بخشی دیگر برای دوری از سرقت تصاویر سایر افراد با وضوح بدون نقص آنها اینکار را ایفا می‌دهد . البته در صورتی‌که می‌خواهید ورژن های بدون نقص را نگه دارید ، چه میکنید ؟ میتوانید آنان‌را غیر وابسته ذخیره فرمائید .

به زبانه Profile بروید و دکمه را در کناره بالا سمت راست و بعد از آن پیکربندی بزنید . بعد به اکانت بروید و بعد از آن روی عکس های اساسی (در شکل به کارگیری از نرم‌افزار iOS) یا این که پستهای اساسی (در Android) ضربه بزنید . در اینجا ، میتوانید مطمئن گردید که اینستاگرام اسکن رسانه های خویش را بر روی تلفن شما و همینطور آنلاین ذخیره می نماید و میتوانید از این تصاویر در جای های دیگر ، مانند Google Photos یا این که iCloud Photo Library به کارگیری نمائید .

تصاویر خویش را در تمامی جا به اشتراک بگذارید

 

اینستاگرام را می اقتدار با Facebook ، Twitter و بقیه شبکه‌های‌عمومی یک دست کرد .

اینستاگرام مشتمل بر آیتم های مفیدی برای به اشتراک گذاری تصاویر خویش در شبکه های عمومی بیشتر میباشد تا تمامی دوستان شما بتوانند آنها‌را مشاهده نمایند .

هنگام ارسال عکس به فید خویش ، در کاغذ اشتراک گذاری پایانی ، به Facebook ، Twitter یا این که Tumblr ضربه بزنید تا آن کانال ها را به اکانت اینستاگرام خویش وصل نمایید و یک دست پست خویش را بین همگی آنها به اشتراک بگذارید . برای آیتم های حتی بیشتر ، از سرویس ها بدون‌پول IFTTT یا این که If This then That به کارگیری فرمایید . خیر فقط میتوانید پست های اینستاگرام خویش را در سیستم استدلال های بیشتری به اشتراک بگذارید ، بلکه می‌توانید شغل های بیشتری را با عکس ها و فیلم ها اعمال دهید ، مانند پشتوانه گیری اتومات از رسانه خویش در Dropbox یا این که Google Drive.

از Nametag برای دوستان خویش به کار گیری نمائید

 

یکی‌از دیدنی ترین ترفندهای مخفی اینستاگرام این آیتم میباشد . اینستاگرام یک خصوصیت به اسم Nametag اضافه نموده است که به شما قابلیت می‌دهد با زدن انگشت دلخواه خویش با دوربین تلفن همراه ، مخاطبین جدیدی اضافه نمائید . مانند کارت ویزیت فوری اینستاگرام تصور کنید .

برای یافتن Nametag خویش ، شیت Profile را گشوده نمایید بعد روی دکمه منو در ابتدا سمت راست ضربه بزنید و Nametag را تعیین فرمائید . فعلا میتوانید Nametag خویش را به فرد دیگری نماد دهید ، بگذارید که از آن عکس بگیرد و به طور فوری رابطه برقرار نماید . از طرف دیگر ، از یک تحت Scan a Nametag را گزینش فرمائید تا کسی باشد که یک استفاده کننده تازه را اضافه می نماید .

با بدون صدا کردن شرایط عمل خویش ، به شرایط محرمانه بروید

 

اینستاگرام به شما قابلیت و امکان میدهد که مخاطبینی که فعلا فعال می‌باشند را ملاحظه کنید . زمانی قسمت پیام بی واسطه را گشوده می‌کنید (از ورقه اساسی ، به نشان Send در ابتدا سمت راست ضربه بزنید) نقاط سبز را در کنار اسم آنها مشاهده خواهید کرد . اگرچه این ممکن میباشد اثر گذار باشد ، بدین مضمون‌ که تمامی اشخاص همینطور میتوانند هنگام مشاهده عکس ها از روش عکس ببینند . در حالتی‌که این مورد شمارا آزار دهد ، می‌توانید حالت عمل خویش را غیرفعال نمایید و صرفا مطلع باشید که‌این دستور بازدارنده از دیدن آخری باری که دوستانتان از نرم‌افزار به کارگیری کرده اند ، میگردد .

برای اجرا این فعالیت ، ورقه نمایه خویش را گشوده نمایید ، روی دکمه منو در ابتدا سمت راست ضربه بزنید و پیکربندی> حریم محرمانه> موقعیت کار را گزینش نمایید . در اینجا ، سوئیچ ضمانت کننده را بی صدا نمائید .





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: