چگونه از طراحی اپلیکیشن به درآمدزایی برسیم؟
نوشته شده توسط : عباسی


در‌این نوشته‌ی‌علمی به‌این زمینه می‌پردازیم که طراحی اپلیکیشن پس از یادگیری اپلیکیشن نویسی، چه طور از پباده سازی نرم افزار به کسب درآمد برسیم. رشته های متعددی وجود دارا‌هستند که پایین دسته دانش اپلیکیشن و تکنولوژی IT می باشند البته فی مابین آن ها گسترش و پباده سازی نرم افزار از رونق بیشتری در بازار دیجیتال برخوردار‌است. این رونق به نحوی بوده که از سال 2009 تا 2019 در مسئله های مختلفی زیرا هوش تصنعی تا سرویس ها و سرگرمی نزدیک به 3.6 میلیون نرم افزار ماهر ساخت گردیده است. همینطور درآمد بدست آمده از پباده سازی نرم افزار در سال 2019 نزدیک به 461 میلیارد دلار تقریب زده گردیده که‌این مبلغ تا سال 2023 به 935 میلیارد دلار خواهد رسید.

 


اعتنا به پروسه پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار و جلو بردن پباده سازی نرم افزار طبق آنان، احتمال اشتباه و باخت احتمالی نرم افزار را تا حد بسیار متعددی کاهش خواهد بخشید و کسب درآمد نرم افزار در آینده را ضمانت می کند.


وصال به ایده صحیح برای پباده سازی نرم افزار درآمدزا
بدست آوردن ایده صحیح و کشف کردن شایسته ترین راه‌حل برای اجرایی نمودن طرح و ایده نخستین در قالب یک نرم افزار ماهر تلفن همراه، چالشی خواهد بود که در مرحله اولیه با آن مواجه خواهید شد. یادداشت نظرات بر روی برگه و اعتنا دایم به آنان در حین مراحل پباده سازی به شما امداد می نماید از ایده مهم بدور نشده و در مسیر صحیح به ایجاد کرد نرم افزار گوشی ادامه دهید. در بیشتر مواقع ایده مهم میباشد که با پباده سازی صحیح به یک نرم افزار پولساز تبدیل میشود.


شناسایی بازار مقصود و تاثیر آن در پباده سازی اپلیکیشن
نیاز سنجی و آشنایی مخاطبان مهم از لازمات پباده سازی نرم افزار چیره میباشد چون تا موقعی که یوزرها نیازی به یک نرم افزار نداشته باشند به دانلود آن در هیچ حالتی مبادرت نمیکنند. به صورت مجموع، یوزرها با ایده ها و برخورد های مثبت خویش، چرخه ای از تبلیغات را در بازار کسب و کار الکترونیک به وجود میاورند که محبوبیت و دانلود نرم افزار نو را ارتقاء می‌دهد. این راه‌حل برای ارتقاء بازدهی نرم افزار و کسب درآمد آن در کوتاه مقطع فقط در‌حالتی که پاسخ می‌دهد که از در آغاز به نیازهای ضروری یوزرها و ذوق و سلیقه آنان دقت نموده و مبتنی بر آنان به پباده سازی نرم افزار تلفن همراه مبادرت نماییم.
در سال های اخیر آمار بدست آمده از دانلودهای یوزرها نشانه می‌دهد که نرم افزار های بازی و سرگرمی از محبوبیت اکثری برخوردار می باشند. مثلا در سال 2019 نرم افزار کندی کراش (candy crush) فقط از پرداخت باطن طرحی خویش (In-app purchases) 1.3 میلیون دلار درآمد روزمره داشته میباشد که در نوع خویش رکورد به حساب آورده می شود.

 

برون سپاری در پروژه های تشکیل داد برنامه
در صورتی‌که در پباده سازی نرم افزار متبوع و اپلیکیشن نویسی اندروید یا این که iOS وقت کافی ندارید می‌توانید پروژه خویش را برون سپاری نموده و ایده و فرایند ایجاد کرد اپلیکیشن را به دسته های ماهر پباده سازی نرم افزار بسپارید. این طریق سبب ارتقا سرعت در اجرا امور و تکثیر به موقع نرم افزار در استورهای دارای اعتبار گردد. بدین ترتیب در دنیای امروز، نداشتن علم یا این که وقت کافی برای اپلیکیشن نویسی دلیلی بر وقفه و عدم تشکیل داد نرم افزار درآمدزا نخواهد بود.

 

با اتمام پروسه نخستین تشکیل داد نرم‌افزار تلفن همراه پرسش اساسی این میباشد که پس از پباده سازی اصولی و صحیح یک نرم افزار چه گونه با تکثیر آن درآمد داشته باشیم؟





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: