مدت زمان ساخت اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

بازه زمانی فرصت  تشکیل داد نرم افزار
یک کدام از کارداران اصلی در انتخاب هزینه تشکیل  طراحی اپلیکیشن داد نرم افزار و هر سامانه آنلاین دیگر، ددلاین و فرصت تحویل میباشد.

مجال گسترش همگی نرم افزار ها با هم برابر وجود ندارد. حتی بستری که نرم افزار در آن توسعه و گسترش مییابد نیز در حین گسترش تاثیر میگذارد

بیاید یک طبقه بندی کلی و تقریبی ساخت‌و‌ساز کنیم:

گسترش یک نرم افزار کاربردی با امکان های معمولی به طور تقریبً کمتر از ۳ ماه مجال می‌برد.

بسط یک نرم افزار کاربردی با ابهام های میانگین ۳ الی ۹ ماه فرصت می‌برد.

گسترش یک نرم افزار زمانبر بغرنج در بیشتر مفاد بیشتراز ۹ ماه فرصت می‌برد.

پیش از به حساب آوردن ارزش در کمپانی، مجموعه فنی مبتنی بر خصوصیت های مد لحاظ پروژه، تقریب مجال موردنیاز برای پروژه را می‌زنند. آن‌گاه با در حیث به چنگ آوردن ددلاین مد حیث شما، تغییرات مایحتاج را در بها ها و تخصیص نیرو ها اجرا می‌نمایند. بدین شکل متغییر فرصت در ارزش را به حساب آوردن می‌نمایند.

 فیچر و مشخصات اپلیکشن گوشی
برای فهمیدن جواب سؤال هزینه ایجاد کرد نرم افزار چقدر میباشد بایستی بدانید که نرم افزار شما چقدر بغرنج میباشد. سعی، تعداد و عدم وضوح فیچرهای ایفا گردیده بیشترین هزینه را برای گسترش اپلیکیشن ها به همپا داراست. صفحات، دکمه ها، موضوع های مشغول کلیه جز مواقعی میباشد که بر بها یک نرم افزار تاثیر بی واسطه داراست.

اجرای بعضی از فیچرها می‌تواند به شدت زمان بر، وقتگیر و لبریز بحران باشد. در حالی که بعضا دیگر نسبتاً کوتاه و بی آلایش میباشند. بسته به عدم وضوح راهکار ها ، توسعه و گسترش دهندگان بایستی از API و الگوریتم های متععدی استعمال نمایند. مثلا به صورت معدل کانکت کردن نرم افزار به وبسایت هزینه ای حدود ۱۰,۰۰۰ دلار در ایالات متحده دارااست. ( مشخصا این هزینه در هزینه کلی توسعه و گسترش نرم افزار به حساب آوردن می شود و به معماری سیستم بستگی داراست)





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: