اهمیت طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین
نوشته شده توسط : عباسی


چه کسی بدش میاید پشت سیستم بنشیند و با چندتا کلیک  طراحی اپلیکیشن از سوپرمارکت خرید نماید و معطل وصال آن ها باشد؟

راستش را بخواهید، هیچ‌کس بدش نمی‌آید. برای مثالً زمانی که دیجی‌محصول نصیب سوپرمارکت آنلاینش را فعال‌ساز‌ی کرد، خیلی‌ها یک نفس ریلکس کشیدند؛ ولی خیلی‌ها به‌جز ساکنین شهرستان! زیرا قابلیت و امکان ارسال کالای سوپرمارکتی برای آنان مهیا نبود.

پس از سرایت ویروس کرونا و سپری کردن 2 ماه در قرنطینه، خیر‌فقط اشخاص معمولی، بلکه کسب ‌و ‌شغل های سنتی هم به‌این سود رسیدند که بایستی کار خویش را به‌شکل آنلاین هم ادامه بدهند. ولی این خبر خیر و خوبی برای عده ای میباشد که قدرت پرداخت اجارۀ فروشگاه را ندارند، در فیض به سمت پباده سازی نرم افزار سوپر مارکت آنلاین روی میاورند.

درصورتی که شما هم جزو کسانی میباشید که به تفکر آسایش عموم‌اید و می خواهید یک نرم افزار سوپرمارکت آنلاین بسازید، این نوشته‌ی‌علمی را تا پایان بخوانید.

آنچه خواهید خواند [نهفته]

0.1 چرا پباده سازی نرم افزار سوپر مارکت آنلاین؟
0.2 مزایای نرم افزار برای کسب و امور:
0.3 چه امکاناتی برای تشکیل داد نرم افزار سوپرمارکت آنلاین برای کسب و کارتان مطلوب میباشد؟
1 درخواست مشورت کردن
1.1 عده‌بندی
چرا پباده سازی نرم افزار سوپر مارکت آنلاین؟
دیرین‌ها در صورتیکه به‌شکل تماماً تصادفی می‌دیدند که کودک‌هایشان از مغازه‌های اینترنتی آنلاین خرید می‌نمایند، شاید قتل‌عام می‌کردند! به هیچ عنوانً کسی به خرید اینترنتی اعتقاد و باور نداشت. ولی حال چه فکری در باب خرید اینترنتی می‌نمایند؟

الان کلیه به تفکر راحتی و آسایش خودشان می‌باشند. کلیه‌چیز را با کاوش در گوگل پیدا می‌نمایند و در اولی مجال خریدشان را مجموع می‌نمایند. اما هم اکنون دیگر معدود‌خیس کسی به خودش زحمت می دهد تارنما فروشگاه آنلاین را در موبایل یا این که کامپیوترش گشوده نماید.

عموم ترجیح میدهند همگی‌چیز را به‌شکل فراهم برای خودشان داشته باشند؛ اکثر زمان ها هم پیرو کسب و کارهایی می روند که نرم افزار دارا‌هستند و قابلیت خرید و تهیۀ کالای موردنیازشان را به‌شکل آنلاین و به‌راحتی تک تک مهیا می‌نمایند.

خریدهای سوپرمارکتی هم، جزو خریدهای دائمی عموم میباشد. هیچ‌کس بدش نمی‌آید در هوای باد و بارانی یا این که حتی آفتابی و داغ، در منزل‌اش بشیند و پیشنهاد نمک، فلفل و بقیۀ مفاد را بدهد و درب منزل‌اش تحویل بگیرد.

بگذارید یه خرده بیشتر درباره ی مزایای نرم افزار برای کسب و امور کلام کنیم.

مزایای نرم افزار برای کسب و امور:
مزایای نرم افزار برای کسب و امور بسیار زیاد میباشد و آن را در مطلبی دیگر ارزیابی کرده‌ایم. در‌این نصیب به‌شکل خلاصه در خصوص آن سخن میکنیم.

ارتقا فروش: هنگامی که تجارت شما نرم افزار داشته باشد، خودبه‌خویش دربین اشخاص دست به دست می شود و فروش‌تان هم بیشتر گردد.
به‌روز رسانی: مشتریان شما می توانند در هر لحظه، بروزرسانی‌های شمارا ببینند و از شما خرید نمایند. تولیدها جدیدی که به لیست فروش‌تان اضافه می کنید را مشاهده می‌نمایند و در حالتی که خوششان بیاید، آن را میخرند.
تصور برندتان ارتقاء مییابد: هنگامی که برای تجارت خودتان نرم افزار بسازید، اشخاص گرایش بیشتری به مارک شما آرم می دهند و مشتری‌های مدرن بیشتری به کسب و کارتان جذب خواهند شد.
دیگر نیازی به جاری شد و پاش برای تبلیغات نخواهید داشت: دیگر نیازی به چاپ کاتالوگ و غیره نخواهید داشت. یوزرها‌تان مجموع تیم‌بندی‌های مرتبط با تولیدات مغازه‌تان را با یک سری کلیک بی آلایش از موبایل‌شان میبینند.
از رقبایتان جلو می‌زنید: یکی مهم ترین مزایای تشکیل داد نرم افزار برای کسب و کارتان این میباشد که چنانچه رقبایی داشته باشید که مثل شما نرم افزار نداشته باشند، شما شل‌خیس میتوانید خودتان را آرم دهید و یوزرها بیشتری هم خواهید داشت.
می‌اقتدار نرم افزار بوستان 724 را نمونۀ بارز و بسیار غالب پباده سازی نرم افزار سوپرمارکت اسم موفقیت. عکس‌های ذیل، مرتبط با همین نرم افزار میباشد.

 

 

چه امکاناتی برای تشکیل داد نرم افزار سوپرمارکت آنلاین برای کسب و کارتان مطلوب میباشد؟
امکاناتی که برای تشکیل داد نرم افزار سوپرمارکت آنلاین می بایست مدنظر داشته باشید را درپی لیست می کنیم:

قابلیت و امکان تصویب تولیدات را در نرم افزار خویش خواهید داشت.
میتوانید تا یکسری فرآورده را تعریف و تمجید و تولید نمایید.
می توانید در نرم افزار‌تان تخفیفات متعدد را اضافه نمایید.
قابلیت پرداخت آنلاین را می توانید برای خویش اضافه نمایید.
نام نویسی یوزرها به‌راحتی اعمال می گردد.
سبد خرید و گزارشات خرید را می توانید در نرم افزار کسب و کارتان داشته باشید.
به‌راحتی می توانید از موجودی انبارتان باخبر گردید.
میتوانید قابلیت و امکان مقایسه تولیدها را به نرم افزار‌تان اضافه نمائید.
قابلیت و امکان فیلترگذاری و جستجوی محصول ها برای شما مهیا میگردد.
و خیلی از تجهیزات دیگری که هر اپلیکیشنی بایستی داشته باشد.
هزینه تشکیل داد نرم افزار یک کدام از مهم ترین مواقعی میباشد که دغدغۀ همۀ صاحبان تجارت میباشد. می توانید در نصیب مشاورۀ تخصصی سایت باشگاه نرم افزار، هر سوالی که دارید را بپرسید.

درخواست مشورت
در‌حالتی که احتیاج به پند دارید شماره خویش را تصویب فرمایید تا کارشناسان باشگاه نرم افزار با شما تماس بگیرند.

درخواست مشورت کردن
عده‌بندی
زمانی که به هرجایی که رمز می‌زنید اکثر وقت ها اشخاص سرشان در گوشی‌شان میباشد و تک تک سرگرمی‌شان و کارهایشان را از روش موبایل‌های تلفن همراه‌شان اعمال می دهند، خیلی هم به دور از انتظار وجود ندارد که اشخاص به به کار گیری از نرم افزار‌ یک بیزنس برخورد خیر آرم دهند.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: