رفتار کاربران اندروید در مقابل IOS از چه جهت متفاوت است؟
نوشته شده توسط : عباسی


تلفن همراه های هوشمنددر اکنون تبدیل شدن به پلاگین هایی  طراحی اپلیکیشن کوچک برای ما می باشند و پیامهایی از خودمان به آنهایی که اطرافمان میباشند می‌رساند.
گوشیهای ما فعلا نصیب مهمی از زندگیمان میباشند و ما در حال حاضر بیش تر از هر وقت دیگری با تلفن همراه خویش رمز و فعالیت داریم. یکی‌از جدیدترین گزارشهای اپلیکیشن گوشی امریکا از comScore حاکی از آن میباشد که:
- ما در حال حاضر 50 درصد از هنگامی را که به رسانه های دیجیتال تخصیص می‌دهیم، در اپهای تلفن همراه هوشمند خویش سپری می‌کنیم.
- وقتی که در اپهای گوشی صرف می‌گردد با‌یقین بر مجال صرف گردیده در اینترنت تلفن همراه میچربد.
- ما اکثر اوقات زمان ها فقط به 20 نرم‌افزار در ماه یا این که کمتر از آن دسترسی داریم، ولی طوری آن‌ها‌را روی شیت موبایل مان قرار می‌دهیم که شل به آن دسترسی داشته باشیم.
و از این جالبتر این میباشد که گزینش نوع تلفن همراه های هوشمند و پلتفرم ما نمایانگر نصیب متعددی از رفتارها،عادات و حتی شخصیت ماست. این نوشته‌ی علمی به شما امداد خواهد کرد تا بافتهای متفاوتی را که برنامه شما در میان یوزرها iOS و اندروید می‌تواند پیدا نماید، دریابید. همینطور به شما استدلال اینکه چرا می بایست سنجش توفیق نرم‌افزار خویش را در هر وضعیت به صورت متفاوتی اجرا دهید، نشانه می‌دهد.
بیایید استارت کنیم!

ولی اولیه، مفاهیم اساس
بیایید با پوشش دادن بعضا مفاهیم مبنا در بازار سیستم استدلال گوشی شروع کنیم. گوشیهای اندروید و iOS رویهم رفته بیش تر از 97 درصد این بازار را تشکیل می‌دهند.و از آگوست 2017، اندروید نسبتاً چیزی حدود دو سوم (64%) آنان‌را از آن خویش نموده است!

اندروید به جهت طیف گسترده قیمتهای خویش و بها ورود به بازار ارزانتر، مطرح ترین سهم جهانی را در حوزههای کمدرآمدتر و ملتهای در درحال حاضر گسترش از آن خویش نموده است. این سیستم در بازارهای نوظهور زیرا آسیا و آفریقا از Apple جلوتر میباشد.
با این اکنون، علیرغم چیرگی جهانی گوگل بر سهم بازار، اپل سهم بهره بازار را برای خویش دارااست. زیرا مخاطب معدل iOS فعالتر ااز مخاطب معدل اندروید میباشد.
آن‌ها ظرفیتهای متفاوتی را میدهند
تفاوتهای بنیادی متعددی میان اندروید و iOS وجود داراست که بر تجربه کاربری و انتخابهایی که ما هنگام شرکت کردن با هر کدام از آن‌ها ایفا می‌دهیم، تاثیر می‌گذارد.
هنگامی پای نام نویسی اپها، اعلانهای push، قانون ها و زمانبندی ها میانه میآید، اپل به نحوه شگفت آوری سختگیر میباشد، و آن‌ها اجبارا بروزرسانی های سیستم دلیل را به استفاده کننده زور میکنند تا از تجربهای همیشگی برای آن‌ها اعتقادوباور نتایج نمایند.
از یک طرف دیگر، اپهای اندروید و لیست بندی های اپلیکیشن قادر است فارغ از مرور آدم بروزرسانی گردد. آن ها همینطور میان سازندگان متنوع گوشیها برای مثال سامسونگ، LG، HTC و Motorola پخش گردیده اند، که‌این زمینه به استفاده کننده تجربهای به دلخواه خویش می‌دهد.
درحال حاضر، هر دوی این سناریوها با بدیها و خوبیهای خودشان وارد داستان گردیده اند، و در‌صورتی‌که از یوزرها هر مورد از این دو سیستم پرسش فرمائید، دقیقا به شما خواهند اعلام کرد که چه می خواهند. یوزرها اپل معمولا به تجربه مستمر در همگی گوشیها و هر بروزرسانی که رسیده میباشد، وفادارند. در حالیکه یوزرها اندروید به آزادی و سفارشی بودن که گوشیهایشان آماده میکنند، عشق و علاقه دارا هستند.
اینها کلیه آرم می دهد که، گرچه تمامی تلفن همراه های هوشمند در مقصود بنیادی خویش یکسانند، هر استفاده کننده تلفن همراه هوشمند خودش را به گونه ای منحصر به فرد بفرد میبیند.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: