دلایل علاقه کسب و کار ها به طراحی اپلیکیشن مبتنی بر مکان جغرافیایی
نوشته شده توسط : عباسی


1-هماهنگ سازی فی مابین نرم افزار های بر طبق جای و سیستم های کمپانی.  طراحی اپلیکیشن   با اعتنا به داده های آماری، تکنولوژی جغرافیایی در سال های آتی پرورش چشمگیری خواهد داشت. برای تهیه نمودن مزیت رقابتی، نیاز به استارت رابطه با مخاطبان مبتنی بر جای آنان میباشد که بایستی در نرم افزار بازاریابی گنجانده گردد. تصمیم اخیر Foursquare برای اخذ هزینه از شرکت های برای پذیرش جای جغرافیایی آن ها بر روی نقشه اثبات می نماید که‌این ابزار شرایط جغرافیایی فایده آور بوده در حالتی که این خدمت تا قبل از این به طور مجانی ارائه می گردیده است.

2- تبلیغات گوشی مبنی بر جای . سیستم به صورت اتومات با به کار گیری از خصوصیات GPS شرایط مکانی شخص را گزینش می نماید و از این پارامتر برای مقصود قرار دادن تبلیغات به کار گیری می نماید. این تبلیغات میتواند به طور پوش نوتیفیکیشن بوسیله نرم افزار ها با به کارگیری از geolocations GPS ارسال گردد. فکر کنید شخصی در خیابان راه و روش می رود و پیامی اخذ می نماید که راجع به مجاورت شدن به فروش گران قدر در نزدیکترین دکان به وی می‌گوید - این طرز بسیار چشمگیر خواهد بود.

3- پردازش داده ها استفاده کننده با نام نویسی در جای های خاص، مخاطب به نوعی، یک پرتره از خویش را به تصویر میکشد. مبتنی بر این داده ها، شما می‌توانید یک تصویر بدیهی از هر مشتری ساخت و ساز فرمائید. در آینده اینگونه داده هایی به شما قابلیت و امکان می‌دهد که پیشنهادات شخصی به یوزرها ارائه دهید. به صورت نمونه فرض فرمائید شما یک رستوران دارید ... نرم افزار های دارنده GPS با قابلیت و امکان به کار گیری از تکنولوژی جای یابی به شما اذن می‌دهد تا مشتریان خویش را با ارائه تخفیف های ناهار جذب فرمائید - ولی این تخفیف را برای کلیه مشتریان ارائه ندهید، عده ای را تعیین نمایید که معمولا در محل رستوران شما و در بعداز ظهرها حضور دارا‌هستند و حضورشان را در نقشه نماد گذاری می نمایند. این نحوه به شما در دستیابی به مقصود خویش سوای هزینه مازاد امداد می نماید!

4- استعمال مشترک از سرویس ها مبنی بر جای و حقیقت افزوده. شاید این آیتم قابل استعمال ترین قابلیت و امکان های شرایط جغرافیایی باشد. در واقع موادتشکیل دهنده مجازی بر روی اشیا دنیای حقیقی وواقعی قرار میگیرند. شما میتوانید تلفن همراه هوشمند خویش را بر روی مقصود خویش در جای‌جای شهر بگیرید و برگه اکران تلفن همراه شما تک تک داده ها راجع‌به آن شی را نشانه میدهد.

در صورتی هنوز تصمیمی گرفته اید که آیا شما نیاز دارید که چه‌طور یک نرم افزار بر اساس جای ساخت فرمایید، ما سفارش می‌کنیم که گونه های سرویس ها جغرافیایی قابل ارائه در پباده سازی نرم افزار مبتنی برمکان را چک نمایید.

گونه های نرم افزار های جای یابی
نرم افزار های بر پایه ی حالت به چند دسته تقسیم می‌شوند:

# 1 نرم افزار های کانال اجتماعی مبنی بر جای جغرافیایی

یوزرها اکثر وقت ها جای جغرافیایی خویش را به عکس ها و فیلم هایشان در شبکه‌های‌عمومی تگ می نمایند. نشانی یک رستوران، یک باشگاه، یک باشگاه ورزشی یا این که یک جای تفریحی. در طول چت با سایرافراد، ما ترجیح می‌دهیم که جای جغرافیایی خویش را در جواب به سوال \"شما کجا می باشید؟\" ارسال نمائید تا اینکه بخواهیم آدرسرا تایپ کنیم. این عمل بسیار بی آلایش خیس و سریعتر از تایپ کردن نشانی میباشد. نرم افزار های دوستیابی نیز با استعمال از تکنولوژی جای یابی قابلیت و امکان جدیدی ارائه داده اند. این اپلیکیشن ها به شما اذن میدهد تا شخص گزینه عشق و علاقه خویش را در حوالی خویش پیدا نمایید.

# 2 نقشه ها و ناوبری

فعلا ما درخصوص بدیهی ترین نحوه برای پباده سازی نرم افزار های جای یابی جغرافیایی حرف میکنیم. اینگونه نرم افزار هایی به یوزرها امداد می نماید تا در بخشها ناآشنا گم نشوند. خدمت های دوست داستنی از این نوع نقشه های گوگل و نرم افزار های مختلفی می باشند که ترافیک را انتخاب می نمایند.

# 3 ارائه سرویس ها

ارائه سرویس ها گوناگون با به کارگیری از تشخیص جای استفاده کننده یک راه‌حل بسیار مطلوب برای تنی چند از نرم افزار های مبنی بر وضعیت جغرافیایی میباشد. شما می‌توانید ماشین کرایه ای بگیرید، تحویل گل و طعام را تنها با یکسری کلیک ایفا دهید، سوای اینکه معطل جواب اپراتور بمانید. در واقع داده ها پباده سازی یک نرم افزار مبنی بر جای ، به طور تقریب به هر صاحب و مالک کسب و کاری که مایل به ارتقا وفاداری مشتری میباشد، خدماتی را ارائه خواهد اعطا کرد.

 

# 4. تناسب اندام و نرم افزار های سالمی

نرم افزار های تناسب اندام در نقط ی اوج آوازه خویش می باشند. سرویس ها مبنی بر جای از روش پیگیری مسیرهای پیاده روی و پیشرفت های ورزشی به صورت منظم به محبوبیت آن‌ها یاری می نماید. میتوانید دستاوردهای ورزشی خویش را در شبکه های مردمی با پیوست کردن آمار ورزشی خویش به نقشه به اشتراک بگذارید.

# 5 حقیقت افزوده و بازی ها

 





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: