طراحی نرم افراز موبایل
نوشته شده توسط : عباسی

متاسفانه،   طراحی اپلیکیشن  یک کتاب مورد نیاز میباشد تا تک تک اپلیکیشن نویسی اندروید را به شما بیاموزد. اما این یک طرز خوب برای آغاز میباشد : یک کتاب بخرید !
ولی مهمتر این میباشد که تنها بازی فرمائید و چیزها را آزمون نمائید. به تامل طرحی برای تغییر‌و تحول دنیا نباشید، در قبال، تمرکز بر روی ساختن چیزی بی آلایش و مصرح داشته باشید. عملکرد فرمائید متن طرح را تغییر‌و تحول دهید و تلاش فرمائید با افزودن دکمه های بیشتر و ضوابط بیشتر، نرم افزار مفیدتری ارائه نمائید.
در غایت، شما ممکن میباشد به مواقعی بر بخورید که نمیتوانید آن را خودتان بفهمید. به عنوان مثالً شاید شما بخواهید برای هنگامی که کسی روی دکمه شما کلیک نماید، یک صدا پخش فرمائید. این جایی میباشد که یادگیری حقیقی وواقعی آغاز می شود. فعلا کلیه چیزهایی که بایستی جاری ساختن دهید این میباشد که در گوگل کاوش نمایید: \"طریق پخش صدا در onClick Android \".
شما یک تیم از جواب های بغرنج را پیدا خواهید کرد، ولی در غایت کسی پیدا میشود که پاسخی بی آلایش را برای شما ذکر نماید. آن‌گاه آنچه شما ایفا می دهید این میباشد که کد را اسکن میکنید و آن را در نرم افزار خویش قرار می دهید و یک سری تغییر تحول دیگر را جاری ساختن می دهید.
به همین ترتیب، برخی از مثال های کد جان دار را از روش اندروید استودیو آزمون فرمایید. مشاهده کنید که چه‌طور عمل می نمایند، کوشش فرمائید چیزها را عوض نمایید و تنها نتیجه ها را تجربه نمایید. اشتباهاتی پیش می‌آید و پیام های غلط ظواهر می گردند، ولی در اکثر موردها، در صورتی شما تنها شیوه نامه ها و راهنماییها را دنبال نمائید، رسیدگی و برطرف کردن آن ها به اندازه کافی آسوده میباشد. این راه، تماماً پروسه یادگیری نرم‌افزار ها را تسهیل می نماید. بخش اعظمی از این طرز به نوعی از مهندسی معکوس، تعبیروتفسیر می نمایند.
برای آغاز، آن‌گاه صرفا یک مثال کد را که در حدود چیزی میباشد که می سازید پیدا فرمایید و آن را تغییر‌و تحول دهید. هیچکس قوی به توضیح دادن همگی مورد به شما وجود ندارد و در‌صورتی‌که کلیه چیز را برای یادگیری و فراگیری بی واسطه بگذارید، هیچ وقت به جایی نخواهید رسید ! بدین ترتیب، خویش را با مساله سرگرم کرده و وارد گود گردید. در آغاز غامض و ناامید کننده میباشد البته در غایت بسیار گران بها خواهد بود، بها و پاداشی بالاتر از کارایی نخستین شما !





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: