10 روش برای بهبود اپلیکیشن ها
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن سال 2014 سال پیشرفت های دیده گیر برای موبایل بوده و قرار میباشد سال 2015 شاهد تغییرات بیشتری باشیم. شما تحت عنوان صاحب و مالک نرم افزار های موبایلی بایستی دقیقا بدانید که مخاطب از نرم افزار چه به کارگیری ای می‌کند بعد از آن اطمینان نتایج میکنید که یوزرها در پی چه قسمتی از اپ می باشند و آیا میتوانند به راحتی آن نصیب را پیدا نمایند؟

هنگامی تارنما شما سازگار با موبایل میباشد به راحتی در دسترس همگی ی کاربرانی قرار می‌گیرد که از دسکتاپ، موبایل هوشمند و یا این که تبلت استعمال میکنند. همین زمینه یک کدام از مزایای اصلی وب سایت سازگار _با تلفن همراه_ میباشد. بطوریکه محتوای ورقه به راحتی در دست استفاده کننده قرار می‌گیرد اما وقتی که یک اپ منحصر به فرد پباده سازی میکنید تمامی چیز عوض می شود.

زمانی شما در‌پی ایجاد اپ میباشید بایستی مطمئن گردید که استفاده کننده اپ شما‌را می شناسد، و دانسته که می بایست چطور آن را اخذ و نصب نماید. بدین ترتیب وقتی که به صنعت تجارت الکترونیک گام می‌گذارید، خیر صرفا می بایست مدیر نرم افزار را بر عهده بگیرید بلکه می بایست آن را به مخاطب متبوع بشناسانید.

برای معرفی اپ و شناساندن آن به مخاطب متبوع، 10 نحوه موجود است:

نرم افزار را روی سایت اصلی اکران دهید
میتوانید درباره ی اپ در نصیب بالای تارنما مقاله بنویسید و یا این که برای آن یک برگه ی مستقل در لحاظ بگیرید. در غایت بایستی کاری نمایید که مخاطب اپ شمارا بشناسد. می‌توانید در امر اپ در هر بخشی از تارنما که مطلوب می‌دانید تبلیغات فرمایید.

نوشته‌ی علمی ی بازبینی نرم افزار را در تارنما های وسیع و دارای شهرت بازنگری اپ منتشر فرمایید
با اینکه این فعالیت به کارایی بخش اعظمی نیاز داراست، می‌توانید نوشته‌ی علمی ی بازنگری اپ متبوع را در وب سایت های مشهور منتشر نمایید و چشم به راه ورود یوزرها از آن وب سایت ها گردید.

از تاثیر مجله ها غافل نباشید
حتی پرمشغله ترین اشخاص هم قرائت پست الکرونیکی ها را جز الویت های خودشان میدانند. با ارسال کردن روزنامه آنان‌را با اپ خودتان آشنا نمائید. درین روزنامه ها دکمه ای قرار دهید که یوزرها را مستقیما به اپ می‌رساند. با این عمل ورود یوزرها به نرم افزار بسیار بی آلایش می‌گردد.

در شبکه های عمومی در باب نرم افزار جدیدتان مقاله بنویسید
در‌صورتی‌که میخواهید در شبکه‌های‌مردمی تبلیغ نمائید دو رویه دارید: منش اولیه این میباشد که برای اپ یک کاغذ ی قانونی مستقل فعال‌ساز‌ی نمایید. در نحوه دوم میتوانید در زمینه ی اپ در کاغذ ی اصلی کسب و کارتان در وب سایت هایی مانند توییتر و گوگل پلاس مقاله قرار دهید. از اینستاگرام و پینترست برای ارسال تصویر بخش هایی از اپ به کار گیری فرمایید و به مخاطب نشان دهید که فضای داخلی اپ به چه فیس میباشد.

در شبکه‌های‌اجتماعی تبلیغ فرمائید
با این عمل مخاطب های اصلی را شناسایی میکنید. چنین تبلیغاتی حقیقتا تاثیر گذار می‌باشند. در‌حالتی که پرداخت هزینه ی تبلیغات برای شما قضیه ی مهمی وجود ندارد این طرز حقیقتا برای شما مطلوب میباشد.

نرم افزار خودتان را در شایسته ترین نصیب وب سایت ها (مرتبط با فروش اپ) اکران دهید
اپ شما می بایست در جور بندی صحیح قرار بگیرد زیرا صرفا در‌این حالت یوزرها می‌توانند نرم افزار متبوع را پیدا نمایند. قرار دریافت کردن آن در جور بندی بی ربط به تلف کردن مخاطب سبب می گردد.

در انجمن های آنلاین (forum) درباره‌ی نرم افزار حرف فرمائید
با کلام کردن در امر اپ در انجمن های آنلاین مثل یاهو، تیم های لینکدین، گوگل پلاس، توییتر و ... حالت بسیار خیر برای تبلیغات پدید میاید.

یک مقاله برای بلاگ بنویسید
در مطلبی از خصوصیت های اصلی و کاربردی اپ بنویسید. در چهره قابلیت و امکان تصاویری از نرم افزار به آن بیش تر نمائید. حتی میتوانید یک ویدیو دمو هم در مقاله قرار دهید.

پیوند نرم افزار را در دست کاربرانی که از وب سایت خرید کردند قرار دهید
می‌توانید پیوند اپ را در پست الکرونیکی های تایید روند خرید بگنجانید. بنابراین نرم افزار شما در تلفن همراه مشتری های دارای مسئولیت نصب می گردد. به علاوه میتوانید یک کوپن تخفیف برای مشتری ها در لحاظ بگیرید و کاری نمائید که مشتری ها بتوانند صرفا از روش آمدن به نرم افزار از آن به کار گیری نمایند.

باز‌نگری نرم افزار در سایت های فروش اپ(وبسایت های نرم افزار ساز آنلاین)
وقتی که اپ شما به دفعات بسیار زیاد دانلود میگردد و ایده ها مثبتی درباره‌ی آن نوشته میگردد فعالیت شما بسیار معمولی می‌گردد. این استدلال ها نرم افزار شمارا در بین کاربرانی که ذوق و سلیقه ی شبیه دارا هستند دارای شهرت مینماید.

در پایان به خیال و خاطر داشته باشید که انگیزه شما خوی اپلیکیشنی ست که یوزرها در‌پی آن می باشند، به راحتی آن را پیدا میکنند، دانلود و نصب میکنند و به راحتی از آن به کار گیری می نمایند.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: