عوارض داشتن نرم افزار
نوشته شده توسط : عباسی

 

 

عوارض داشتن نرم افزار

پرورش سریع تلفن همراه و نرم افزار‌ها

امروزه   طراحی اپلیکیشن  فعال بودن در بازار گوشی و تحویل دادن خدمت در قالب نرم افزار‌های تلفن همراه برای توفیق بیشتر در هر کسب‌وکاری مورد نیاز میباشد. با کلیه‌گیر شدن تلفن‌های هوشمند نیاز به ارائۀ سرویس ها بر روی این دستگاه‌های یار و همدم با پباده سازی نرم افزار گوشی بیش‌ازپیش شم میگردد.

 

پباده سازی و اپلیکیشن‌نویسی نرم افزار گوشی ازجمله گام‌های بازاریابی موبایلی میباشد که قادر است طیف وسیع‌ای از سرویس ها را در مشت مشتریان شما قرار دهد. دسته نرم افزار‌نویسی دنیای اینترنت با فایده‌گیری از استانداردهای روز و نظارت نیازهای کسب‌وکار شما شایسته ترین نرم افزار ممکن را بر روی پلتفرم‌های اندروید و iOS توسعه و گسترش میدهد که می تواند از تجهیزات آفلاین و پایین اینترنت بر روی پروتکل http فایده برنده شود تا خدماتی همانند خبرها، فروش‌های ویژه، جستجوی مال یا این که سرویس ها و … را در دست یوزرها قرار دهد.

 

 

 

پباده سازی و پیاده‌سازی نرم افزار تلفن همراه

علاوه بر اینکه سبب میشود یوزرها به‌آسانی به مطالب شما دسترسی پیدا نمایند و سهولت دسترسی قابل‌توجهی را نسبت به تارنما از روش گوشی آماده می‌نماید، این مزیت بلندمرتبه را داراست که شما‌را به اشخاص بیشتری معرفی می‌نماید و یوزرها بیشتری با مارک شما آشنا میشوند، از طرف دیگر جامعۀ مخاطبین قابل‌دقت اپلیکیشن‎های موبایلی که روزبه‌روز رو به ارتقاء میباشد و فعلا جمعیت قابل‌توجهی را مشتمل بر می گردد را نیز می‌اقتدار جز مزایای پباده سازی اپلیکیشن گوشی برشمرد، همۀ این موردها سبب خواهند شد که مارک شما پرورش قابل‌توجهی را تجربه نماید.

 

عوارض داشتن اپلیکیشنطراحی نرم افزار اندروید

 





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: