پباده سازی نرم افزار گوشی
نوشته شده توسط : عباسی

 

ایده های تشکیل داد نرم افزار گوشی
از‌  طراحی اپلیکیشن  آن‌جا‌که هزینه و مجال متعددی صرف ایجاد کرد یک نرم افزار می‌گردد، بایستی فرآیند ایجاد کرد آن با کمترین ضریب نادرست و ریسک جاری ساختن پذیرد تا درصد توفیق نرم افزار ارتقاء یابد. ایده پردازی و نیازسنجی، مرحله نخستین در تشکیل داد یک نرم افزار برنده میباشد. با مطرح شدن شکل مساله و نیاز صاحب کار، کلید تشکیل داد نرم افزار زده می‌شود. معمولا ایده پردازی به طور گروهی فیض بهتری خواهد داشت؛ مثلا ما در اتاق تاءمل کمپانی الو نرم افزار (Alo Application) جلسات زیادی را با دسته پباده سازی و صاحب کار تشکیل میدهیم تا به شایسته ترین ایده و پاسخ برسیم.
 
 
 
شناسایی مخاطبان نرم افزار تلفن همراه
در مرحله آن‌گاه با نیازسنجی و شناسایی بازار غرض، پتانسیل های جانور در بیزنس خویش را شناسایی فرمایید. با این شیوه می اقتدار فرایند پباده سازی نرم افزار را با داده ها و آمار دارای اعتبار طرح ریزی و آغاز کرد.
 
 
 
پباده سازی اول نرم افزار گوشی
مبنی بر ایده اول، دیاگرامی از خصوصیات و تجهیزات لازم نرم افزار بدست می‌آید. این طرح اول می‌تواند با بازبینی های متفاوت و مشاوره با صاحبکار بارها عوض خواهد شد تا باعث به ساخت‌و‌ساز شایسته ترین رابط کاربری خواهد شد. از آنجایی که یوزرها در نگاه نخستین از لحاظ بصری جذب نرم افزار گردیده و بعد از آن با تجهیزات آن آشنا میشوند، پباده سازی کاربری جالب و سهل و آسان از مهم‌ترین فرآیند ایجاد کرد نرم افزار میباشد. شما می‌توانید با مراجعه به نوشته‌ی علمی 8 نکته که طراحان لوگو می بایست بدانند با اصول اول پباده سازی آشنا گردیده و داده ها بصری خویش را ارتقاء دهید.
 
 




:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: