طراحی اپلیکیشن موبایل
نوشته شده توسط : عباسی


همینطور یک نوع دیگر از اپلیکیشن‌ها وجود داراست که طراحی اپلیکیشن به آن نرم‌افزار‌های هیبرید یا این که Hybrid apps میگویند. اپلیکیشن‌های هیبرید به نوعی ترکیبی از نرم افزار‌های نیتیو و HTML5 محسوب میشوند. در واقع این نرم افزار‌ها هم بر اساس اینترنت درج شده‌اند و می‌اقتدار از آن ها در سیستم برهان‌های متفاوت بهره مند شد. ولی تفاوتش این میباشد که یک بستر نیتیو برای آن ساخت میشود به گونه ای که ظاهرشان مشابه به اپلیکیشن‌های نیتیو و مخصوص برای هر سیستم ادله می گردد. درین نوع پباده سازی، نسبت به پباده سازی HTML5، دست طراح بازتر میباشد و بیشتر می تواند از خصوصیت‌های آن سیستم دلیل خاص بر روی نرم افزار خودش فایده چیره شود. ولی گشوده هم محدودیت‌هایی برای این نوع نرم افزار نیز وجود داراست.

معمولاً برای این که شایسته ترین پباده سازی را داشته باشیم و بتوانیم از کل پتانسیل‌ها به طور بدون نقص و صد درصدی به کارگیری کنیم، می بایست نرم افزار‌های گوشی را به طور نیتیو پباده سازی کنیم. فقط انواع آن این میباشد که می بایست برای هر سیستم استدلال به طور جدا شغل های نرم‌افزار‌نویسی و پباده سازی را اعمال دهیم که خب به طور طبیعیً هزینه‌های ناشی از آن را ارتقاء می دهد. ولی از طرف دیگر نرم افزار می تواند خصوصیت‌های بسیار مفیدتری داشته باشد و یوزرها نیز از آن راضی‌خیس باشند. گزینش نوع نرم افزار از این لحاظ (نیتیو یا این که هیبرید بودن) بیشتر به میزان دارایی و هدف ها شما بستگی دارااست. همینطور این مسئله که میخواهید چه خصوصیت‌هایی در نرم افزار وجود داشته باشد.

پباده سازی نرم افزار با اندروید
تلفن همراه‌ها و تبلت‌هایی که از سیستم استدلال اندروید به کارگیری می‌نمایند، اکثریت دستگاه‌های دیجیتال را مشتمل بر میگردند. ضمن این که برنامه قانونی بسط اندروید یعنی Android Studio تماماً بدون پول میباشد و به کارگیری از آن هیچ هزینه‌ای ندارد. در مقابل برای گسترش قابل انعطاف‌افزارهای iOS می بایست اپلیکیشن منحصربه‌فرد آن را خریداری کنید. به همین خیال میباشد که بیشتر طراحان فعالیت پباده سازی نرم افزار خویش را از اندروید استارت می‌نمایند. ما نیز در اینجا عملکرد می کنیم تا شمارا با فرآیند پباده سازی نرم افزار با اندروید روی هم رفته آشنا نماییم.

همان گونه که پیشتر نیز گفتیم، شغل پباده سازی و گسترش نرم افزار اندروید با برنامه Android Studio جاری ساختن میشود. برای استارت عمل خویش می بایست این نرم افزار را از سایت قانونی اندروید دانلود نمایید و آن را بر روی کامپیوتر خویش نصب کنید. بعداز نصب و اجرای Android Studio، به آسانی می توانید پروژه تازه برای خویش تعریف و تمجید نمایید و از بی آلایش‌ترین تا غامض‌ترین اپلیکیشن‌ها را بسازید. برای این که بتوانید فعالیت اپ نویسی نرم افزار‌های اندروید را نیز اجرا دهید، می بایست با لهجه‌‌های اپ نویسی مانند جاوا که در اندروید از آن به کارگیری میگردد، شناخت داشته باشید.

تعرفه پباده سازی نرم افزار اندروید
اکنون، پباده سازی نرم افزار اندروید می تواند درآمد بسیار خیر و خوبی را قسمت گسترش‌دهندگان و طراحان نماید. اما مشخص و معلوم میباشد که پباده سازی نرم افزار اندروید به طور ماهر، به علم و تجربه بالایی و همینطور فرصت متعددی احتیاج دارااست که هر کسی از پس آن برنمی‌آید. براین اساس طبیعی میباشد که تعرفه‌های آن نسبتاً بالا باشد. اما بایستی بر روی این نکته هم تأکید کرد که با تمرین و ممارست، هر کسی می تواند به یک طراح نرم افزار بهتر تبدیل خواهد شد.

تعرفه پباده سازی نرم افزار به ابهام و خصوصیت‌های متعدد آن نرم افزار بستگی داراست. از جملهً بستگی داراست که شما بخواهید یک نرم افزار پیشنهاد خوراک پباده سازی فرمایید یا این که یک نرم افزار دکان. و به‌این هم بستگی دارااست که صاحب کار چه خصوصیت‌های مخصوص برای آن درخواست نماید. طبعاً هر چه خصوصیت‌های منحصربه‌فرد بیشتر باشد، تعرفه نیز ارتقاء پیدا می‌نماید. درحال حاضر معدل تعرفه‌های پباده سازی برای یک نرم افزار فروشگاهی معمولی، بیشتر از ۳۰ میلیون تومان میباشد. نرم افزار فروشگاهی شاید بی آلایش‌ترین و روتین‌ترین نرم افزار دربین گونه های گوناگون آن باشد. تعرفه پباده سازی اشکال نرم افزار دیگر قادر است فراتر از این رقم باشد. ضمن این که هر چه عدم وضوح نرم افزار بیشتر گردد، بها آن نیز بیشتر ارتقا پیدا می‌نماید و می تواند تا یکسری صد میلیون هم بالا رود.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: