نوشته شده توسط : عباسی


AppInstitute

این نرم افزار استعمال آسوده از ماژول ها برای توسعه و گسترش نرم افزار ها طراحی اپلیکیشن را برای SMES و تجهیزات بیشتر ارائه می‌دهد. این پلتفرم امکان ساخت نرم افزار های سفارشی را فارغ از نیاز به تایپ کردن کد مهیا می نماید. همینطور تجزیه و بررسی اپ، اطلاعیه ها و ابزار مدیر مشتری را مهیا می نماید. AppInstitute یک پلتفرم میباشد که در در سال 2011 برای هر دو سیستم دلیل iOS و اندروید ساخته شد که به هیچ مهارت اپلیکیشن نویسی نیاز ندارد. AppInstitute طیف وسیعی از پوسته های اپ و یک ویرایشگر موءثر برای کشیدن و آزادکردن برای بررسی بر فروش برنامه، اطلاعیه ها و تجزیه و چک ارائه می‌دهد.

Appery.io

Appery.io یک پلتفرم بر اساس فضای ابری با ابزارهای پباده سازی بصری و سیستم های یک دست میباشد. Appery.io بوسیله کمپانی هایی مانند ESPN,AT & T و سامسونگ به کارگیری می گردد. Appery.io با ابزارهای حاذق بصری، تعداد متعددی پوسته و پشتیبانی از اپلیکیشن های زیر اینترنت پاسخگوی نیازهای شما میباشد.

AppIcelerator

AppIcelerator یک پلتفرم میباشد که سرویس ها ابری یک دست و کتابخانه ای پهناور از سرویس ها کاربردی و ماژول ارائه میدهد. این نرم افزار مطلوب برای سازمان هایی میباشد که نیاز به گسترش نرم‌افزار های کاربردی و یک سری گانه برای استعمال از تجهیزات پایین اینترنت میباشد. همینطور دارنده طریقه استعمال از نرم‌افزار میباشد، به‌این معنا که بررسی بر کوشش اپلیکیشن شما بسیار معمولی خواهد بود.


AppMachine

AppMachine ابزاری میباشد که داعیه می­نماید که یک ابزار بهتر و شل برای همگی میباشد. در معمولی ترین شرایط، این نرم‌افزار مبتنی بر اصل نسخه برداری محتوای سایت شما فعالیت می نماید. آن‌گاه AppMachine به شما اذن میدهد اپلیکیشن را با آنچه \'بلوک های ساختمان\' نامیده میشود بسازید. این یک شیوه بهتر و ارزان برای خریداری نمودن فرآورده زنده میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: