سفارش با اهمیت قبل از استارت پباده سازی نرم افزار
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیش یا سایت در شرایطی‌که قصد دارید یک نرم افزار تلفن همراه برای پلتفرم های متعدد مانند اندروید و ios و یا یک وب وب سایت برای خود طراحی فرمایید بایستی، تاکید می کنیم مطلقا باید به صورت بی نقص این صفحه از اینترنت وب سایت مارا مطالعه نمائید . اعتنا به نکاتی که درین نوشته ی علمی آورده شده میباشد، برای مقدمه کار شما اساسی و و حتمی می باشد .

پباده سازی نرم افزار

 

1-

صرفا یک ایده کلی و نپخته بخش اعظمی از افرادی که برای مشورت ایده کسب و عمل خودشون به راهکارپویا رجوع و برگشت می‌نمایند، ایده ای مضاعف عالی و جالبی را دارا هستند اما تنها یک ایده خامی می باشد و تامل می‌کنند همین برای آغاز کافی میباشد، توجه داشته باشید که‌این ایده در ذهن اکثری مثل شما وجود داراست پس رویکرد مطالعه بازار و همینطور روش اجرا و صد ها نکته ریز و درشت دیگه میتونه این ایده شما‌را تبدیل به یک کسب و فعالیت موفق بکنه .

 

2-

پاسخ این سوال که ایده شما چه مشکلی رو حل میکنه مدام بایستی این سوال رو به صراحت پاسخ دهید که ایده شما چه مشکلی و ایراد یک‌سری نفر و به چه قیمتی میتونه حل کنه .

 

3-

ایده شما به درد هیچ کسی نمیخوره اکثری از افراد ایده ای که خود این ایده از روی یک آغاز آپ داخلی و یا این که خارجی با تغیرات کوچک اسکن برداری گردیده را، در ذهن خویش می پرورانند و آن گاه در پی یک فرشته نجات فئودال می گردند که تصوراتش را عملی نماید که‌این مسئله صد در صد غیر قابل انجام بوده . عالی البته در فعالیت تمامی سرمایه گذاران کوچک و گرانقدر در‌پی فردی خوش تفکر و قادر می گردند که توان اجرای ایده های خلاقانه را داشته باشد پس در صورتیکه اندیشه میکنید که ایده ای خلاقانه دارید پس بلافاصلهً فعالیت خود را ابتدا فرمایید و با نشان دادن فرایند رشد خود و اکران نرخ تبدیل بازدید کنندگان به مشتری به راحتی می‌توانید سرمایه گذار و افراد کارکشته رو جذب فرمایید و کسب و فعالیت خود را تخت گاز پرورش دهید . بدانید که هیچ فردی برای تصورات و توهمات خیالی شما که چه بسا توان برداشتن کوچک ترین قدم ها را نیز به تنهایی ندارید هیچ ارزشی قائل نخواهد بود .

 

3-

در حالتی که کسب و عمل شبیه ی وجود دارد چرا باید مشتری سراغ شما بیاید مدام این نکته رو در حیث داشته باشید که کسب و عمل شما نیاز به عارضه ها مضاعف قانع کننده ای برای این که مشتری، حریف شما رو رها کند دارد . به عنوان مثال برای ساخت وب سایت صنعت های دستی تاءمل نکنید که زیرا صرفا ارزان تر و یا این که باکیفیت تر خدمات می دهید برای مشتری کافی می‌باشد، خیر این عوارض، دلایلی می باشد که در دل امور فنی، طرز مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ شما، طراحی وبسایت و نرم افزار UI/UX شما و … . نهفته می باشد .





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: