بروزرسانی مراکز و کسب و کارهای آموزشی با طراحی اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی


از مزایای ایجاد کرد نرم افزار در یک سری سال اخیر می شود به ارتقاء سیستم آموزشی و seo مراحل یادگیری در مدرسه های و دانش گاه ها طراحی اپلیکیشن اشاره کرد. با تغییر تحول سیستم های سنتی یادگرفتن و تلفیق آن با تکنیک های توسعه یافته و امروزی، نرم افزار ها نقش عمده ای در فرآیند فراگیری پیدا کرده اند. ایجاد کرد نرم افزار دانشگاهی، نرم افزار امداد آموزشی و نرم افزار بازی آموزشی برای مقام سنی کودک ها از مثال هایی میباشند که در مدتی کوتاه بازخوردی مثبت از یوزرها گرفته اند.

• قابلیت و امکان عده مرکزها دارای اعتبار آموزشی در یک پلتفرم برای تبادل و اشتراک نحوه های نوین آموزشی
• فردی سازی تجهیزات وگزینه های نرم افزار برای هرکدام از مرکز ها آموزشی
• ارتقاء تعامل و رابطه فی مابین اولیا، مربیان و علم آموزان برای پیگیری سریع موقعیت تحصیلی، خبر ها و عصر ها
• بکارگیری طرز های نوین، خلاقانه و جالب در پباده سازی نرم افزار آموزشی برای تشویق علم آموزان به یادگیری مباحث علمی

 

نقش پباده سازی نرم افزار در رونق کسب وکارهای طفل و آغاز آپ ها
قابلیت اجرای ایده های خلاقانه در پوسته نرم افزار های هوشمند از مهم‌ترین مزایای دنیای تکنولوژی و IT میباشد. شاید به جرئت بتوان ذکر کرد که با پباده سازی نرم افزار تلفن همراه، فضایی نامحدود و مقرون به صرفه برای آغاز آپ ها پدیدآمد تا از روش تلفن همراه های تلفن همراه سرویس ها و تولیدها خویش را با تعداد متعددی از یوزرها به اشتراک بگذارند. ایده های متعددی برای تشکیل داد نرم افزار پولساز و استارتاپی در عالم وجود دارااست که با نیازسنجی و نظارت صحیح بازار مقصود می اقتدار آن ها را رشد و توسعه و گسترش اعطا کرد. نرم افزار آژانس آنلاین (اسنپ)، شبکه های عمومی (اینستاگرام)، توصیه آنلاین (نرم افزار پیشنهاد نان) و رزواسیون آنلاین (نرم افزار کارواش آنلاین) فقط مثال ای از ایده های دیدنی، پر کاربرد و سودآوری بوده اند که در پوسته نرم افزار توانسته اند طیف وسیعی از یوزرها را به خویش جذب نمایند.


با نگاهی به پروسه رو به پرورش پباده سازی برنامه اندروید و نرم افزار های iOS می شود به این سود رسید که ایجاد کرد نرم افزار هوشمند تاثیری مثبت و چشمگیر بر توسعه و توفیق کسب و امور داشته و سبب بهبود سرعت و کیفیت خدمت دهی و رونق بازار بیزنس الکترونیک گردیده‌است.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: