چگونه اپلیکیشنی شبیه اسنپ طراحی کنیم؟
نوشته شده توسط : عباسی

با اعتنا به نیاز روز می‌اقتدار اعلام کرد یک کدام از مسائلی که موجب شل‌خیس شدن کارها حمل و نقل می گردد پباده سازی نرم افزار ماشین طراحی اپلیکیشن کرایه ای یاب و یا این که پباده سازی نرم‌افزار ماشین کرایه ای اینترنتی میباشد. تحت عنوان مثال می‌قدرت اعلام کرد، اسنپ شرکتی پویا و بر پایه ی داده میباشد که در سود خلاقیت جوان ها اهل ایران صورت گرفته میباشد. مقصود این موسسه در بالا ارائه یک راه حل اثربخش برای اعمال سفرهای باطن شهری بود و شغل خویش را با یک مجموعه کوچک استارت کرد؛ ولی فعلا به مطرح ترین سامانه هوشمند حمل و نقل در جمهوری اسلامی ایران تبدیل گردیده است. این نرم افزار فعلا پس از قبل شش سال از عمل میباشد تبدیل به یک سوپراپ(superapp) شد و فعلا سرویس ها متنوعی در آن ارائه میشود. شما میتوانید از روش این نرم افزار درخواست خودرو، موتور، وانت، توصیه طعام، رزرو هتل و اقامتگاه های ارزان، خرید بلیط هواپیما و اتوبوس را اعمال دهید. اسنپ در بیشتر شهرهای کشور ایران فعالیت می کند و اولیه خدمت هم سفری برخط در کشور‌ایران میباشد. ما در پی این مقاله قصد داریم تا یک راهنمای جامع برای پباده سازی نرم افزار شبیه اسنپ، ارائه دهیم.
نرم افزار شبیه اسنپ
پباده سازی اپ آژانس اینترنتی و خصوصیت‌های آن

برآورد هزینه مهاجرت

اولیه و مهمترین خصوصیت که یک نرم افزار آژانس یاب بایستی داشته باشد؛ این میباشد که به طور اتوماتیک هزینه مهاجرت را احتساب نماید. چون کلیه مسافران به طور غریزی و اتوماتیک دوست دارا هستند که پیش از پرداخت هزینه، بها حدودی آن را بسنجند.

امتیازدهی به راننده و مسافر

یک نرم افزار عالی بایستی قابلیت و امکان امتیاز دهی بر پایه ی ترازو رضایت از هجرت به راننده و مسافر را داشته باشد. شما در پباده سازی نرم افزار ماشین کرایه ای یاب بایستی به‌این نکته اعتنا داشته باشید که پباده سازی سیستم امتیازدهی باعث به یک ساخت سیستم نظارتی هوشمند می گردد که تاثیر مستقیمی در ارتقاء تعداد سفرهای شما داشته و شما میتوانید راننده ها یا این که مسافرانی را که امتیاز اندکی دارا هستند؛ به‌تدریج از یوزرها خویش حذف نماید. با این شغل امنیت و ادب اشخاص ارتقاء یافته و کیفیت شغل نیز بالا می رود.

گزینش مقصد مبدا یا این که قابلیت توقف دربین رویه


یک نرم افزار عالی بایستی این سه قابلیت و امکان را دارا باشد و از یک سیستم GPS کارکشته که بر پایه ی داده های جای یابی آنلاین گوگل باشد، فایده بگیرد. در صورتیکه که‌این اطلاعات در نقشه ضعیف باشد ممکن میباشد کیفیت شغل ذیل بیاید و نارضایتی از نرم افزار ارتقاء یابد. براین اساس کارایی فرمایید که در طرح ریزی سیستم نقشه یابی خویش به توجه فعالیت فرمایید.

نرم افزار راننده و استفاده کننده

روی هم رفته شما می بایست دو نرم افزار به خواسته دسترسی راننده ها و یوزرها داشته باشید که هرکدام خصوصیت های اختصاصی خویش را داراست و برای اشخاص فرد سازی گردیده‌است.

در نرم افزار راننده، اشخاص می توانند درخواست های مهاجرت را پذیرش یا این که کنسل نمایند. همینطور در نرم افزار یوزرها، مسافران می توانند درخواست هجرت بدهند.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: