بهترین رویه های طراحی اپلیکیشن موبایل در سال ۲۰۲۰
نوشته شده توسط : عباسی

اهمیت پباده سازی نرم افزار گوشی در سال 2020 چه می‌باشد؟

امروزه همگی ما در معرض جریان بی‌نقطه پایان گردش داده ها قرار داریم و از این رو ساخت و ساز مال‌هایی که دیدنی دقت یوزرها باشند، طراحی اپلیکیشن دشوارتر از هر فرصت دیگری گردیده‌است. به علاوه مال متبوع بایستی گرانبها باشد، ولی استعمال از آن سخت نباشد و کسی وقت خویش را برای پی بردن شیوه شغل آن به هدر ندهد.

به صورت خلاصه پباده سازی آدم-محور، کلید محافظت ارتباط بلندمدت با مشتری میباشد. تا همین آخرها، داشتن یک پباده سازی مال به طور جالب و اختصاصی کافی بود، ولی دیگر اینگونه وجود ندارد. در حال حاضر منش بشر-محور کاملا جایگزین روش سیستم-محور شد‌ه‌است.

پباده سازی نرم افزار تلفن همراه

پباده سازی امروزی می بایست بازتابی از جدیدترین ابداعات فناوری باشد. از این رو در قسمت بعدی به نظارت پیشرفت‌های فناورانه‌ای میپردازیم که کم کم معاش ما‌را تغییر‌و تحول داده‌اند.
عوارض فناورانه برای روندهای پباده سازی‌های امروزی نرم افزار‌های تلفن همراه

پباده سازی UI/UX همواره می بایست از برگزیدگان فناوری‌ها فایده‌مند باشند و از این رو میباشد که استعمال از جدیدترین پباده سازی‌های مشقت بار‌افزار و اپلیکیشن اهمیت دارااست. به‌دنبال به گذر زمان این مورد ها میپردازیم.
گذار بلندمرتبه از جابجایی داده تلفن همراه 4G به 5G

بعد از ظهر 5G هم در حال حاضر در شرف شروع میباشد و تا انتهای سال 2020 نتیجه ها آن را شاهد آن هستیم. بالاترین بیشینه سرعت فناوری 5G به مقدار 2.7 برابر سریع‌خیس از 4G خواهد بود و این مورد تأثیر عمده‌ای روی پباده سازی‌های ما میگذارد. بنابراین کاغذ‌های خسته‌کننده لود دیگر بی‌معنا خواهند بود و بصری‌سازی ظریف داده‌ها که با سرعت‌های کنونی غیرممکن میباشند به یک حقیقت بدل می گردند.
ارتقاء محبوبیت نرم افزار‌های آنی

امروزه دیگر ما یحتاج وجود ندارد یک نرم افزار را تنهاً برای دسترسی به یکی ابزارهای آن با کلیه امکاناتش دانلود کنیم. از این رو پباده سازی UI/UX می بایست طوری تطبیق پیدا نماید که «نرم افزار‌های آنی» (Instant Apps) یوزرها را با قابلیت و امکان‌هایی که نیاز ندارند، سردرگم نسازند.
سازش با وب اشیاء

مبنی بر آمار جهانی (+) هر شخص به صورت میانگین صاحب 6.58 دستگاه متصل به وب میباشد. این دستگاه‌ها صرفا مشتمل بر تلفن، تبلت و یا این که حتی ساعت‌های هوشمند نمیشود. سردخانه، آهسته‌پز، دوربین‌های امنیتی، ‌سیستم‌های نوروروشنایی فقط قسمت کوچکی از دسته وب اشیاء را دربرگیرنده میشوند. اما نرم افزار‌های دستگاه‌های کاربردی و پوشیدنی هدف های مختلفی دارا هستند، البته هر دو تیم در سال 2020 پروسه بزرگی را دربرگیرنده میشوند.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: