نوشته شده توسط : عباسی

LeakCanary

برای پباده سازی و ایجاد کرد یک نرم افزار اندروید، بجز تجربه کاربری و گرافیک، می بایست معیارهای کیفی را نیز کاملا طراحی اپلیکیشن در لحاظ گرفت. به عنوان مثال معیارهای کیفی اساسی در نرم‌افزار نویسی اندروید، مسئله نشت یاد میباشد و LeakCanary نیز ابزاری برای تشخیص و رفع نشت خاطر در نرم‌افزار ها میباشد. در واقع این ابزار اپ نویسی اندروید، یک کتابخانه متن گشوده میباشد که می تواند به محض کشف نشت یاد، آن را به شما اگاهی دهد. این ابزار مثلا ابزارهای کاربردی برای اپلیکیشن نویسی اندروید به حساب آورده می شود.

Basic4Android (B4A)

این ابزار به عنوان مثال ابزارهای بی آلایش و کارکشته نرم افزار نویسی اندروید میباشد که زبانی مشابه لهجه اپ نویسی ویژوال بیسیک داراست و امکاناتی بسیار متنوع برای تایپ کردن هر نوع نرم افزار اندرویدی در چنگ یوزرها خویش قرار میدهد. کتابخانه های B4A از دو پرونده مانند jar Java و یک فولدر XML تشکیل می گردد که بوسیله ابزاری تهیه و تنظیم گردیده با B4A تنظیم گردیده است. B4A به مخاطب خویش این قابلیت را میدهد که کتابخانه هایی را که در جاوا درج شده اند در‌این اطراف ساخت‌و‌ساز کرده و به اشتراک بگذارد. بدین ترتیب هر کدی که می‌توانید با Android Studio آن را ساخت فرمائید، می‌توانید تحت عنوان یک کتابخانه برای B4A از آن استعمال نمائید.

Fabric

فابریک مثلا ابزارهای کاربردی و کار کشته گسترش قابل انعطاف افزاری میباشد که بخش اعظمی از قابل انعطاف افزارهای مطرح عالم مانند Uber، Spotify، Yelp از آن استعمال می نمایند. این ابزار بهبود دهنده، تیم ای از کیت ها را برای توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار مهیا می نماید تا آنها بتوانند از در میان کیت های جان دار، مواقعی که نیاز دارا‌هستند را تعیین نمایند و نرم افزار های خویش را توسط آن‌ها ارتقاء ببخشند. قابل ذکر میباشد که‌این کیت ها دربرگیرنده موردها اکثری برای مثال آزمایش بتا و ابزارهای بازاریابی و تبلیغات نیز خواهد بود.

Firebase

مقاله دارای ربط:
شایسته ترین لهجه ساخت وب سایت کدام میباشد؟ مقایسه لهجه های اپ نویسی به طور حرفه‌ای

فایربیس یک ابزار اپلیکیشن نویسی اندروید وجود ندارد؛ بلکه گروه پهناور ای از ابزارهایی میباشد که در یک پکیج جامع گرد هم آمده اند و گروه ای از سرویس ها ابری برای اینترنت و گوشی را در مشت توسعه و گسترش دهندگان و طراحان ماهر نرم افزار قرار میدهد. این سرویس ها نیز مشمول طیف وسیعی از اقدامات برای درآمدزایی از روش قابل انعطاف افزارهای موبایلی، پذیرش اعتبار مطمئن خیس، تجزیه و آنالیز داده ها و… می‌شوند. این اپ مجانی وجود ندارد و برای برنامه نویس ها ماهر خیس از سطح تازه کار کاربرد داراست و به آنان امداد می نماید با خرید این ابزار، بخش اعظمی از مخارج پروژه های غامض خویش را کاهش دهند.

ML Kit

این ابزار اپ نویسی اندروید، به اپ پباده سازی گردیده شما امکان اتصال به تجهیزات ویژه گوگل را می‌دهد و به یاری آن میتوانید امکان یادگیری ماشین از Google را به نرم‌افزار خویش اضافه فرمائید. یعنی می‌توانید مواقعی مانند بصیرت رایانه ای و تشخیص کاراکتر و موردها ویژه اینچنینی را فارغ از نیاز به دارایی و داده های زیاد، به راحتی به نرم افزار خویش اضافه فرمایید.

Xamarin

این ابزار فوق العاده، یک پلتفرم کاربردی برای برنامه نویس ها تلفن همراه به‌حساب می‌آید که با به کار گیری از آن می‌توانید برای تمامی سیستم برهان های تلفن همراه مانند Android و iOS و ویندوز اپ هایی ساخت‌و‌ساز نمائید. قابلیت ساخت‌و‌ساز تجربه کاربری متناسب با هر سه سیستم استدلال در‌این ابزار وجود دارااست. ویژوال استودیو ابزاری برای ساخت نرم افزار ها، مدیر تیمهای کوچک و تبارک، مدیر در اختیار گرفتن ورژن و ساخت‌و‌ساز سرویس ها میباشد که خویش درین بین از رابط کاربری بسیار بی آلایش ای شامل است.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: