انتخاب روش و تکنولوژی مناسب برای ساخت اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به کارگیری کلان آدم از وب و تلفن‌های هوشمند، کسب و امور در درحال حاضر پیشرفت طراحی اپلیکیشن و بسط خویش همگام با تکنولوژی میباشند. درین نوشته ی علمی شمارا با نرم افزار و لزوم داشتن آن برای کسب و امور آشنا می­کنیم، پس تا انتهای نوشته‌ی علمی با ما باشید.


چرا می بایست نرم افزار داشته باشیم؟

همان گونه که پیشتر گفتیم، با پیشرفت تکنولوژی و نرم افزار‌های نصب گردیده بر روی موبایل‌‌های هوشمند با هر سیستم عاملی، چه اندروید و چه ios بسیار آیتم به کارگیری قرار میگیرند و به­خیال به کارگیری‌ی آسوده و دسترسی سریع بسیار دوستداشتنی و کاربردی میباشند. پس شما برای پیشرفت در تجارت و کسب و کار خویش در بستر بیزنس الکترونیک، علاوه بر یک تارنما نیاز به یک نرم افزار دارید تا بتوانید نیازهای کلیه مشتریان خویش را پوشش دهید.


گونه های طرز‌های ایجاد کرد نرم افزار:

اشکار میباشد که هرچه علم ها مرتبط با پباده سازی اپلیکیشن و نرم افزار، پهناور‌خیس و غامض‌خیس می­گردد، دنیای تکنولوژی شیوه های بیشتری را برای ایجاد کرد نرم افزار به عموم ارائه می­دهد. به‌دنبال راجع‌به این طریق‌ها بیشتر توضیح میدهیم.


از ابزار‌ها و وب سایت‌های تشکیل داد نرم افزار به کارگیری نمایید!

او‌لین طریق تشکیل داد نرم افزار، شیوه به کارگیری از ابزارها و وبسایت‌های تشکیل داد نرم افزار میباشد: این طریق برای هنگامی مطلوب میباشد که شما نمی­خواهید خودتان نرم افزار نویسی را به طور تخصصی بیاموزید و همینطور به عوارض گوناگون اقتصادی قصد استخدام تیم اپ نویسی را ندارید، همان گونه که همگی‌ی ما میدانیم هزینه‌های استخدام دسته اپلیکیشن نویسی بسیار زیاد میباشد.

سهل وآسان‌ترین و به صرفه‌ترین خط مش هم از حیث هزینه و هم از دید وقت، استعمال از تارنما‌هایی میباشد که با یاری تکنولوژی آنان می توانید یک نرم افزار منحصربه‌فرد خودتان برای موبایل‌های هوشمند با سیستم برهان اندروید و ios به طور آنلاین و در دور و اطراف وبسایت بسازید. با استعمال از این وب سایت‌ها شما از روش کامپیوتر و تلفن همراه گوشی تان که از سیستم استدلال اندروید و ios استعمال می‌نماید، قدرتمند به تشکیل داد نرم افزار میباشید. درین وبسایت‌ها شما با یک سری کلیک بی آلایش می­توانید نرم افزار منحصر خویش را بسازید. کافیست وارد وب سایت گردید نوع شغل خویش را مشخص و معلوم فرمائید، به عنوان مثال فروشگاهی و بعد از آن داده ها خویش را وارد کرده و با امداد کارشناسان و مشاوران پشتوانه تارنما، نرم افزار سفارشی خویش را با اعتنا به نیازهایی که معین کرده‌اید به طور آنلاین در معدود‌ترین مجال و با نادر‌ترین هزینه بسازید.

یک کدام از این اینترنت‌وب سایت‌ها، وبسایت نرم افزار ساز نرم‌افزار ساز است که شما می‌‌توانید با استعمال از تجهیزات این سایت، نرم افزار موردنیاز کسب‌وکار خویش را آنلاین بسازید. برای استعمال از این تارنما هیچ علم تخصصی در زمینه ی نرم افزار نویسی و دولوپ نرم افزار‌ها نیاز ندارید و به راحتی می توانید در طول و هزینه صرفه جویی نمایید. علاوه بر این، می توانید با به کارگیری از اینترنت‌وب سایت‌های تشکیل داد نرم افزار، برای سیستم دلیل‌های متعدد همانند اندروید و ios نرم افزار بسازید.

یکی از دیگر از شیوه‌ها، به کارگیری از پکیج نرم‌افزار نویسی جاوا میباشد؛ برای اینکه به طور مجانی با سیستم برهان اندروید نرم افزار بسازید، کافی میباشد که نرم‌افزار مجانی لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا را دانلود فرمائید. درین پکیج طریق ایجاد کرد نرم افزار آیتم به کار گیری برای اندروید به طور بی نقص به شما فراگیری داده می­گردد و خصوصیت مثبت این اپ تلفن همراه این میباشد که شما می­توانید بعداز ایجاد کرد نرم افزار خویش آن را آزمون نمائید. با این اپ به راحتی می­توانید به ابزارها و منبع کدهای نرم افزار نویسی دسترسی پیدا کرده و با استعمال از آنان نرم افزار خویش را بسازید.

ایجاد کرد نرم افزار از سیستم دلیل ios: در سیستم استدلال ios شما می­توانید در بخش ios developer center با پرداخت فقط ۹۹ دلار از تجهیزات فوق العاده آن به کارگیری کرده و با به کارگیری از ابزارهای متفاوت و متنوع نرم افزار خویش را بسازید و پیش از ارائه به مردم نیز آن را گزینه آزمایش و آزمون قرار دهید.

در حال حاضر مزایا و معایب این نحوه از ایجاد کرد نرم افزار را آیتم ارزیابی قرار می­دهیم .





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: