اهمیت طراحی اپلیکیشن موبایل
نوشته شده توسط : عباسی

طبق گزارش mary meeker در سال 2017 ساعت‌ها استعمال از وب در هر سال تخت‌گاز طراحی اپلیکیشن در درحال حاضر ارتقاء میباشد و در‌این آمار، به کار گیری از گوشی بسیار بیشتر از لپ تاپ و دسکتاپ‌ها پرورش نموده است.

طبق این آمار به کارگیری از لپ تاپ‌ها و دسکتاپ‌ها از سال 2008 تا 2017 هیچ صعودی نداشته میباشد در صورتی‌که که به کارگیری از موبایل و به کار گیری از نرم افزار‌های آن حدود 80 درصد ارتقا داشته میباشد و پیش گویی میشود این آمار تا سال 2022 حدود 40 درصد دیگر ارتقاء داشته باشد. کمپانی طراحی وب بهپردازان با اعتنا به اهمیت نرم افزار گوشی در کنار طراحی وب و seo، پباده سازی نرم افزار تلفن همراه را نیز با جدیدترین تکنولوژی روز جهان به مشتریان خویش ارائه می‌دهد.

پباده سازی نرم افزار گوشی

در دنیای امروز که تکنولوژی با گاز در اکنون پیشرفت میباشد و دستگاه‌های گوشی روزبه‌روز دربین عموم دوستداشتنی‌خیس می شوند، پباده سازی نرم افزار گوشی بسیار اهمیت پیدا نموده است.
همینطور کسب و امور برای توفیق می بایست کل همت خویش را بکنند تا برای اجرای عمل‌های خویش از شایسته ترین تکنولوژی‌های روز عالم به کارگیری نمایند. یک کدام از مهم‌ترین عواملی که‌این ایام در توفیق کسب و امور اهمیت داراست، پباده سازی نرم افزار تلفن همراه برای ارائه سرویس ها و تولیدها تجارت متبوع به مشتریان میباشد.

پباده سازی نرم افزار گوشی

نرم افزار چه چیزی است؟

همان گونه که میدانید تلفن همراه ها وتبلت‌ها مانند کامپیوتر از برنامه یا این که نرم‌افزار‌های مختلفی درست شده اند که عموما به آن نرم افزار یا این که App گفته می گردد. امروزه نرم افزار‌های تلفن همراه چه در اندروید و چه در IOS رویش و پیشرفت چشمگیری در بیزنس الکترونیک و همینطور رونق کسب و شغل های آنلاین داشته میباشد. مخاطب به وسیله این نرم افزار‌ها، به صورت بدون واسطه فرمانی را در موبایل هوشمند خویش جاری ساختن می‌نماید. اکثری از مدیران، کار‌های ماهر و بیزینس خویش را جهت ارائه خوب سرویس ها و تولید ها خویش، با به کار گیری از نرم افزار تلفن همراه پیش میبرند.

 

پباده سازی نرم افزار تلفن همراه

اشکال نرم افزار
نرم افزار فروشگاهی
اپلیکشن اطلاع رسانی
نرم افزار آموزشی
نرم افزار های ارتباطی و شبکه های مردمی
نرم افزار های ابزاری و خدماتی
نرم افزار بازی و سرگرمی
نرم افزار ترانه
نرم افزار پزشکی
و ...





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: