پلتفرم اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

زیرا سیستم بیشتر گوشی‌ها و تبلت‌ها اندروید میباشد ما بیشتر با نرم افزار‌های اندرویدی طراحی اپلیکیشن آشنا هستیم البته یک نرم افزار، یعنی یک نرم افزار قابل انعطاف‌افزاری، میتواند برای پلتفرم‌ها و سیستم‌های متعدد پباده سازی و ساخت گردد و هرکدام نرم افزار‌نویسی ویژه خویش را دارااست که گهگاه به آن «ورژن» هم می گویند؛ از جملهً نرم افزار کانال اجتماعی فلان: ورژن اندروید (گوشی با سیستم استدلال اندرویدی)، ورژن آی اُ اِس (گوشی ایجاد کرد کمپانی اَپِل)، ورژن ویندوزفون (تلفن همراه با سیستم ادله ویندوز)، ورژن رایانه ویندوزی (دسکتاپ ویندوزی)، ورژن رایانه مکینتاش (دسکتاپ مکینتاشی)، ورژن ذیل اینترنت (اجرای نرم افزار در مرورگر اینترنت).
تفاوت اینترنت‌وبسایت با اینترنت نرم افزار

برخی از نرم افزار‌ها، ورژن پایین اینترنت دارا‌هستند؛ یعنی در مرورگر وب نیز گشوده میگردند و مانند یک وب سایت (تارنما) قابل استعمال میباشند؛ البته تفاوت این دو در اساسی‌ترین خصوصیت نرم افزار می باشد که در تمجید آن گفتیم. مهمترین نکته نرم افزار این بود که برای کاربرانش تلاش و کارکرد خاصی داشته باشد. در حالی که اینترنت‌وب سایت بر روی محتوا و ارائه مطالب تمرکز داراست. همینطور اینترنت‌وب سایت داده ها را به طور همگانی و یکسان اکران میدهد ولی اینترنت نرم افزار بر پایه ی خصوصیات کاربرانش داده ها خاص آن‌ها‌را علامت می دهد.
نرم افزار در اسباب و اثاث خانگی!

نرم افزار‌ها به گوشی و تبلیت و کامپیوتر محصور نیستند. فعلا در اثاثیه خانگی و اداری نیز سیستم استدلال اندروید پباده سازی و اضافه گردیده‌است و به همین برهان حتی اثاثیه خانگی مثل تلویزیون، جامه‌شویی و سردخانه هم نرم افزار خاص خویش را دارا هستند تا یوزرها به سادگی و راحتی و ولی دیجیتالی‌خیس معاش نمایند.

تبدیل دوربین به وبکم

اپ موبایلی

به این ترتیب نرم افزار صرفا برای تلفن همراه پباده سازی نمیشود البته به جهت پباده سازی و ایجاد کرد گوشی‌های هوشمند و همگی‌گیر شدن آن و نیز دسترسی راحت‌خیس به وب و فضای‌های مجازی و فارغ از نیاز به رایانه، ایجاد نرم افزار موبایلی بویژه ورژن اندرویدی آن، رونق خیلی متعددی داراست تا جایی که برخی‌ها می‌پندارند نرم افزار یعنی اپ یا این که اپ اندرویدی موبایلی.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: