ابزارهای طراحی رابط کاربری اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

Adobe XD

یک کدام از شایسته ترین ابزارها برای پباده سازی و بسط رابط کاربری برای صفحه ها طراحی اپلیکیشن اینترنت و نرم افزار و همینطور این اولی نرم افزار کمپانی ادوبی هستش که منحصرا برای پباده سازی رابط کاربری تشکیل‌شده برای ویندوز ومک . پباده سازی که در فعالیت خویش از دو نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) و ایلاستریتور(illustrator) به کار گیری می‌نماید، به‌راحتی می تواند از Adobe XD به‌تیتر قابل انعطاف‌افزاری باقابلیت پشتیبانی از هر دو اپ یادشده، به کارگیری نماید.

همگی ابزارها صرفا با کار Drag و Drop (کشیدن و رها) کردن به دور و بر کاربری اضافه میگردند و در غایت کدهای نتیجه ها در چنگ نرم افزار نویس پروژه قرار خواهند گرفت. بنابراین این اپلیکیشن قادر است آیتم دقت بخش اعظمی از برنامه نویس ها و طراحان در تمامی سطح های تخصص قرار گیرد. طراحان و برنامه نویس ها می ­توانند تمامی فرایند پباده سازی رابط کاربری اپ متبوع خویش را بوسیله Adobe XD به زیبایی و فارغ از دردسر و در طول کمتری اعمال دهند.
POP

این ایام خیلی از طراحان ترجیح می‌دهند بجای به کار گیری از کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ ها، از گوشی و یا این که تبلت برای ایفا پباده سازی های خویش به کار گیری نمایند. خبر عالی اینجاست که مارول برای این مجموعه از طراحان هم راه‌حل ایی اندیشیده و نرم افزار pop را برای یوزرها اندرویدی پباده سازی و به مارکت های گوشی عرضه نموده است.

Pop در به کار گیری سریع و سهل وآسان از Marvel پیشی گرفته و شایسته ترین نرم افزار تلفن همراه برای پباده سازی Ui و Ux به اکانت می اید. Pop به شما این قابلیت را میدهد تا فولدر های Psd (لایه گشوده) را در Adobe Creative Cloud آپلود و در پلتفرم Pop از آن‌ها به کارگیری نمایید.

همینطور می‌توانید طرح های نخستین ایی که روی صفحه کشیده اید را به اطراف Pop جابجایی داده (در شکل نیاز آن‌ها را به هم متصل نمایید) و با استعمال از آن‌ها ایده پایانی خودتان را ایفا نمایید. نکته قابل توجهی که در پاپ وجود داراست، اتصال این نرم افزار به نرم افزار Drop Box برای اشتراک گذاری طرح ها و به کار گیری از نظرها دیگر متخصصان و یا این که یوزرها علاقمند به Ui و Ux میباشد. ناگفته نماند که در پباده سازی Ui و Ux با تبلت یا این که موبایل، هیچ مکان نگرانی ایی بابت سازش طرح و مثال آخرین شما با دیوایس های دیگر (از نظر بصری) نیست.
UXPin

نقاط قوت این نرم افزار (پلتفرم) مشمول مفاد تحت می‌گردد:

رابط کاربری بی آلایش ، قابلیت درگ اند دراپ (کشیدن و رهاکردن) فولدر تصویر طرح های دستی (طرح های کاغذی) و پوشه های Psd سوای ساخت و ساز کوچکترین تغییر‌و تحول در لایه ها، قابلیت و امکان تست طرح برای حیث سنجی در تصمیم گیری پباده سازی ها و امداد به چنگ آوردن از یوزرها دیگر و ….

این مورد ها به شما یاری می نمایند تا یک طرح معمولی را به یک مثال و وایر فریمینگ بی نقص، جالب و بدون نقص تبدیل فرمائید.
همچنین وجود ابزار، المان و الگوهای متفاوت به طراحان یاری می نماید تا از طرح های دستی اول و چرک آلود نویس های خودشان یک طرح قشنگ، ممتاز و با کیفیت رفتار نمایند.

یکی خصوصیت های اصلی Uxpin، وجود یک کتابخانه جامع و ابزارهای بوت استرپ برای پباده سازی Ui میباشد که در مشت طراحان این پلتفرم قرار می‌گیرد.

کتابخانه UXPin برای پلتفرم های Android ،IOS و Windows قابل دسترسی و قابل به کارگیری میباشد.

قابلیت و امکان به کارگیری از خطوط راهنمای هوشمند در UXPin، اندازه گیری و جایگذاری ظریف المان ها را برای طراحان آماده می نماید.
از طرف دیگر خصوصیت مهمی که پباده سازی را تا حد متعددی برای یوزرها UXPin راحت و سریع نموده است، بازنویسی سریع، پیش اکران طرح و قابلیت اشتراک گذاری آن هاست.

UXPin به طراحان اذن می‌دهد تا هر تصویری را به راحتی دستکاری و از آن در پباده سازی های خویش به کار گیری نمایند، این دستکاری مشتمل بر موردها اکثری همانند تغییر تحول کنتراست، ترازو نور و روشنایی، شفافیت، شارپنس و …می‌گردد. در غایت، یوزرها UXPin میتوانند از طرح هایشان در فرمت های Pdf ،Png و Html خروجی بگیرند.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: