نکات و ترفندهای مفید برای ساخت اپلیکیشن iOS
نوشته شده توسط : عباسی

بعضی وقت ها انتخاب نقطه استارت برای ایجاد کرد نرم افزار iOS با دقت به شیوه ها و تجهیزات طراحی اپلیکیشن فراوانی که برای این فعالیت وجود داراست مشقت بار و سرگردان کننده می شود. براین اساس، درصورتی که قصد ورود به دنیای پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار iOS را دارید ولی نمیدانید از کجا می بایست استارت نمایید، یااینکه تنها در ادامه نکات و ترفندهای مفیدی در رابطه پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار های اپل میباشید، توصیه می‌کنیم این نوشته‌علمی را تا نقطه پايان مطالعه نمایید.
تجربه فعالیت با دستگاه های اپل را کسب فرمایید

به کارگیری زیاد و مداوم از دستگاه های اپل و اشراف بر تجهیزات و خصوصیت های آن به شما در ایجاد کرد نرم افزار iOS یاری متعددی میکند. مثلا در صورتیکه برای آیفون نرم افزار میسازید، داشتن یک تلفن همراه آیفون و به کار گیری مداوم از آن امری ضروری میباشد. چون سبب ساز میگردد که تحت و بم تلفن همراه آیفون را بشناسید و از مزایا، معایب، تجهیزات، و خصوصیت های آن به طور کامل با خبر باشید. برای ایجاد کرد نرم افزار چیره می بایست حالت و تجهیزات کاربرانتان را در لحاظ بگیرید و خویش را مکان آن ها بگذارید.
همواره به یوزرها نرم افزار تصور کنید

هنگام پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار iOS قطعا به یوزرها تان اعتنا فرمایید چون در غایت آن‌ها می‌باشند که از نرم افزار شما به کار گیری خواهند کرد. به همین خواسته، در پباده سازی صفحه های و تجهیزات نرم افزار به اندازه کافی به «تجربه کاربری» دقت فرمایید. نرم افزار شما قرار میباشد مشکلی را حل نماید تا معاش یوزرها شل خیس گردد، خیر آنکه به مشکلاتشان بیفزاید. بدین ترتیب همواره منوها، دکمه ها، خصوصیات، و تجهیزات نرم افزار خویش را به صورت معمولی، بدیهی، و کاربرپسند پباده سازی فرمایید. رعایت این نکته به شما در بازاریابی نرم افزار و سئو برنامه استور یاری بسیار متعددی خواهد کرد.
از ابزارهای مطمئن که تجربه موفقی داشته اند استعمال نمایید

ابزار و چارچوب های قابل انعطاف افزاری زیادی برای تشکیل داد نرم افزار iOS وجود داراست، و هر روز بر تعداد آنان افزوده میگردد. هرمورد از این ابزار، مزایا و معایب خاص خویش را دارا‌هستند و شغل های متفاوتی ایفا می‌دهند. اگر سوابق متعددی در پباده سازی و ایجاد کرد اپلیکشن iOS ندارید پیشنهاد می‌کنیم از ابزارها و قابل انعطاف افزارهای مطمئنی که تا قبل از این آزمون خویش را به خیر پس داده اند استعمال فرمائید و محیط خویش را با ابزار متعدد نا مرتب نکنید. می توانید از ابزار و راهکارهای کارآمد شرکت ها گسترش دهنده نرم افزار تلفن همراه و یا این که ارائه دهندگان خدمت مقرون به صرفه نرم افزار ساز نیز برای ایجاد کرد نرم افزار گوشی خویش استعمال نمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: