نوشته شده توسط : عباسی

به کارگیری از تصاویر کل شیت

با ورود تلفن همراه‌های با تکنولوژی­های جدیدتر مانند گلکسی سامسونگ و آیفون X، تأکید بر ارائه طراحی اپلیکیشن تصاویر تک تک برگه بیشتر از قبل میباشد. در واقع خیر فقط تصاویر نرم افزار و حتی خویش آن با کل ورقه باشد، بلکه کیفیت آنها هم اصلی میباشد. امروزه بیشتر کیفیت‌های تصویری بر روی فرمت HD جای دارد و اپلیکیشن گوشی شما هم نیز بایستی این وضعیت فرمت را پشتیبانی نماید.

نکات مهمی که پباده سازی نرم افزار را ماهر خیس خواهد کرد
6. استعمال مطلوب از رنگ‌ها

رنگ مهمترین عنصر پباده سازی میباشد. تضاد و مغایرت رنگ‌ها به حدی اهمیت داراست که بیشتر کمپانی‌های گرانقدر عالم، کارشناس روانشناس و گرافیک برای انتخاب رنگ‌های بخش‌های گوناگون را استخدام می‌نمایند. رنگ‌ها احساسات و شعار مارک شمارا بازگو می‌نمایند و علاوه بر متناسب بودن با نوع کسب‌وکارتان، می بایست با همگی نرم افزار تبلیغاتی و دیگر عمل‌ها و نصیب‌های وب سایت شما مانند لوگو مطابقت داشته باشد.

یکی‌از مهمترین مزیت‌ها رنگ‌ها، جداسازی نصیب‌های متفاوت از یکدیگر میباشد. رنگ‌ها بایستی به صورتی تعیین شوند که نوشته‌ها از پس‌قضیه و همینطور نصیب‌های گوناگون مانند دکمه‌ها و جعبه‌ها به طور مطلوب از غیر وابسته گردیده و قابل تشخیص باشند. مثال‌ای از جداگانه کردن رنگ‌ها را می توانید در عکس ذیل ببینید:


7. جریان کاری را بدانید

آشنایی اخلاق و رفتار یوزرها، او‌لین قدم طراحان میباشد. شایسته ترین رویه چهت نیل بدین قضیه، رسم جریان کاری یا این که مثال‌سازی نخستین بر روی ورقه یا این که برنامه مربوطه میباشد که به آن فلوچارت میگویند. (اولی درس دانشجو ها ترم یک حرفه مهندسی اپلیکیشن)

کشیدن فلوچارت به شما در فهم چگونگی فرآیند کار‌ها به ازای هر کلیک یا این که مبادرت یاری خواهد کرد. این موضوع سبب می‌گردد تا کردار یوزرها در هنگام مواجه با یک قضیه مانند عکس العمل با سؤالات یا این که رفتن به مرحله سپس بسنجدید. همان در کشیدن فلوچارت خودتان را برای یک‌توشه مکان مخاطب قرار دهید و در هر مرحله سؤالاتی که ممکن میباشد برای شما پیش بیاید را بنویسید و براساس پاسخ تغییراتی را در حیث بگیرید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: