طراحی اپلیکیشن موبایل و مراحل ساخت آن
نوشته شده توسط : عباسی

انتخاب دارایی

بیشتر سازمان‌ها و مشاغل به صورت معمول، پروژه‌های خویش را با دارایی‌های مختلفی طراحی اپلیکیشن آغاز می‌نمایند و پیش می برند و طبیعی میباشد که‌این زمینه در تصمیم‌گیری و طریق پباده سازی، برنامه نویس ها و بسط دهندگان نرم افزار در موضوع پباده سازی و ساخت‌و‌ساز پروژه تاثیر بسزایی داراست.

زمینه‌ی تامین هزینه‌ها در ایجاد کرد نرم افزار برای استارتاپ‌ها شاید در برخی موردها طاقت فرسا باشد به این دلیل که هنوز کار آنان چندان برخورد مالی ای نیز ندارد که در این صورت در‌حالتی که بتوانید اسپانسر و یا این که سهم دار قابل متکی بودن پیدا نمایید؛ چه برای هزینه‌های این پروژه و چه برای هزینه‌های فرایند دیگر شغل.

در مرحله‌ی انتخاب میزان دارایی برای پیشنهاد تشکیل داد نرم افزار، مشتری بایستی به سطح لازم خویش دقت نماید به این دلیل که مدام شایسته ترین گزینه علیرغم هزینه بربودن، فقط فیض قسمت نخواهد بود.


بررسی و مقایسه میان دسته‌های طراح نرم افزار

با جست و جو، محاسبه و مشاهده پروژه‌های توصیه تشکیل داد نرم افزار هر کمپانی دارای تخصص در ایجاد کرد نرم افزار، مشتری تا حدودی میتواند به مهارت و سطح علم اعضای آن دسته پی پیروز شود و همین ارتقا آشنایی به تعیین خوب امداد می‌نماید به دلیل آنکه حتی درصورتی که شایسته ترین ایده با دارایی‌ی مطلوب در مشت متخصصینی معدود مهارت سپرده گردد در وضعیت معمولی، فیض مطلوبی نخواهد داشت.


انتخاب گروه‌ طراحان نرم افزار

در بخش اعظمی مورد ها سازمان‌ها، دسته پباده سازی داخلی نرم افزار ندارند و می بایست پروژه توصیه ایجاد کرد نرم افزار را برون سپاری نمایند. تعیین دربین کمپانی‌های دارای تخصص در مسئله تشکیل داد نرم افزار مستلزم تحقیق میباشد تا مشتری بتواند شایسته ترین کارشناس ایجاد کرد نرم افزار را پیدا نماید.

این مرحله اهمیت متعددی داراست به دلیل آن که سپردن پیشنهاد ایجاد کرد نرم افزار به شخص یا این که اشخاصی که به اندازه کافی مهارت نداشته باشند قادر است آحاد هزینه‌ها، ایده و کار‌های مهم نرم افزار نورد لحاظ را نیز به خطر بیندازد.


تبیین جزئیات نرم افزار

در پیشنهاد ایجاد کرد نرم افزار می بایست جزئیات بیشتری را آیتم دقت در اختیار بگذاریم.

مانند تم نرم افزار، رنگ‌ها، صورت کلی و دکوراسیون قرارگیری نصیب‌ها و موردها دیگر که به نحوی بتواند وجه تمایزی میان نرم افزار‌های حریف داشته باشند و به نیکی شناخته خواهد شد تا در غایت در شکل همگی گیر شدن و به کارگیری‌ی زیاد از آن نرم افزار، بخش اعظمی از مخاطبین حتی با دیدن لگوی نرم افزار، بتوانند آن را تشخیص دهند. گهگاه این مارک سازی آنقدر توسعه یافته اجرا می شود که مخاطبین حتی با دیدن یک صورت یا این که رنگ مرتبط با یک نرم افزار، آن را به خیر به خیال می آورند.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: