برای تبلیغ اپلیکیشن چه کارهایی باید انجام دهیم
نوشته شده توسط : عباسی

7.گذاشتن مسابقه و پاداش در تارنما :

میتوانید برای یوزرها وب سایت تان و یا این که نرم افزار فروشگاهی تان مسابقه یا این طراحی اپلیکیشن که بازی پباده سازی نمائید و به برندگان پاداش دهید. به‌این شکل هم ساخت‌و‌ساز شم وفاداری یوزرها کهن می‌کنید و دوم اینکه این یوزرها متعهد خودشان بازاریابان یوزرها تازه میگردند و در غایت نرم افزار شما معرفی و دانلود میشود.
8.آگهی از روش مجله ها و مجلات:

امروزه تعدادی خبر نامه و مجله به صورت مخصوص به عمل معرفی نرم افزار ها میپردازند کافی میباشد با آن‌ها راجع به باشید و از روش آنان خبر ساخت و ساز نرم افزار فروشگاهی و مزایای آپ خویش را بدهید.
9.آگهی از روش پست الکترونیک یا این که پیامک :

درین دستور میتوانید از نشانی نشانی اینترنتی کسانی که به سایتتان راز زده اند و یا این که موسسه ها که از روش پیامک وایمیل پیام رسانی می نمایند یاری بگیرید.
10. مسابقه دهید:

در طی سال مسابقاتی در کشور‌ایران برای نرم افزار ها در تیم های مختلفی اجرا مي شود که شما می‌توانید با یک سرچ کوچک در موتورهای کاوش درین مسابقات کمپانی فرمایید و به معرفی نرم افزار خویش بپردازید.
11.تشکیل داد کلیپ تبلیغاتی:

شما می‌توانید با ایجاد کرد یک ویدیو تبلیغاتی خلق کننده از نرم افزار تان و تکثیر آن در سایتهای مانند یوتیوب ، آپارات مخاطبان متعددی را جذب فرمائید.
12.از عیب گیری نترسید:

سایتهای وجود داراست که با انتقاد و تحلیل نرم افزار های تلفن همراه می‌پردازد برای آن‌ها نرم افزار گوشی خویش را ارسال نمایید .چه بسا در‌این انتقاد و استدلال ها شما به ایده های جدیدی در امر آپ خویش برسید و به جز آن میتوانید مخاطبان بیشتری را جذب فرمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: